پیشتازی چشمگیر اوباما در حوزه های رای گیری زودهنگام

نتایج نظرسنجی‌ها تاکنون حاکی از برتری چشمگیر باراک اوباما بر میت رامنی در حوزه های رای گیری پیش از موعد است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ شهروندان آمریکایی که رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری، پیش از روز اصلی رای گیری، ششم نوامبر، به صندوق‌ها می‌اندازند، حدود ۴۰ درصد از کل رای دهندگان این رقابت سیاسی را تشکیل می‌دهند.

اوباما روز جمعه در یک مصاحبه زنده با شبکه تلویزیونی‌ام تی وی شرکت کرد و به ویژه نظراتش را درباره تغییرات آب و هوایی، ازدواج همجنسگرایان، شبکه اجتماعی فیسبوک و نگرانی هایش درباره بزرگ شدن دخترانش بیان کرد.

در جبهه جمهوریخواهان، میت رامنی در ایالت آیووا حاضر شد و در یکی از همایش‌های انتخاباتی، ضمن انتقاد مجدد از سیاست‌های اقتصادی چهار سال گذشته گفت که وعده باراک اوباما مبنی بر رشد ۳تا ۴ درصدی اقتصاد در چهار سال آینده، با راهیابی دوباره وی به کاخ سفید، محقق نخواهد شد.

جمهوریخواهان در پی کسب رای آن دسته از شهروندانی هستند که هنوز کاندیدای مورد نظر خود را به صورت قطعی انتخاب نکرده‌اند

+76
رأی دهید
-61

sahar135 - شیراز - ایران
من از تمام رای دهندگان امریکایی میخوام و التماس میکنم به اوباما رای ندهند خواهش میکنم بخاطر مداراهایش با ایران و نام حسین که انتخاب کرده به او رای ندهید مشکوک است شدید شدید
یکشنبه 7 آبان 1391 - 13:00
babak206 - پاریس - فرانسه
خوشحال میشم اون رامنی دیوانه انتخاب نشه ، کپی برابر اصل جرج بوشه ، یکذره شعور نداره و حداقل اگه انتخاب شه به ۴ تا کشور حمله میکنه ، که ریده میشه به اقتصاد امریکا و امثال کشورهایی مثل چین جای امریکا رو به زودی میگیرن .
یکشنبه 7 آبان 1391 - 13:31
Shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
من از شهروندان آمریکایی تمنا دارم ، که به این بی‌ عرضه و دست و پا چلفتی ، حجت الله اوباما رأی ندهند !
یکشنبه 7 آبان 1391 - 17:22
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
من امیدوارم که جمهوریخواه ها سر کار نیان هنوز دنیا داره در آتش جنگهایی که بوش به پا کرد میسوزه
یکشنبه 7 آبان 1391 - 20:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
shadan -shirin-sokhanهایدلبرگ آلمان،. دوست گرامی‌،من از تو تمنا می‌کنم از مردم آمریکا تمنا نکنی‌!
یکشنبه 7 آبان 1391 - 22:36
sahar135 - شیراز - ایران
امریکا کشوری است که هرکس رئیس جمهورش شودقطعا مردمان خودش گرفتار زندان و اعدام و اعتیاد و غیره نخواهندشد اما بخدا قسم بعد از 36 سال زندگی و عمر از خدا گرفتن و مذهبی شدید بودن و مسلمان بودن و قران خواندن و15 سال تمام مطالعه سیاسی و دنباله ور سیاست دنیا بودن . به جرات میگویم مشکل دنیای امروز اسلام افراطی و دینش است وبس. با توجه به تمام زدو بندهای سیاسی درجهان من در حقانیت این فرد یعنی اوباما با نام حسینش و ارتباطش با ایران مشکوکم . شاید ادم خوبی باشد اما بدرد دنیای امروز نمیخورد 35000 کشته سوریه مقصرش اوباما وپوتین و حکومت ایران است واقعیت این است . من حتی اجازه ندارم در یک وبلاگ حرف دلم را بزنم فیلتر است مقصرش حکومت اسلامی وابسه به روسیه و چین و حکومت بی غیرت اوباماست. من و امثال من در این کشور باید لال شویم تا حکومتی به ضرب ترور و خشونت و زور و البته تحت لوای اسلام دنیا و ایران را به چالش بکشد و اوباما از ترس کشتن افرادش در افغانستان و عراق بدست گماشتگان ایران انهارا فرا بخاند. وای بر شما وای که کسی بعداز قرنها در کشورشان با نام حسین مراسم تحلیفش را انجام دهد
یکشنبه 7 آبان 1391 - 23:23
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
فقط اوباما
دوشنبه 8 آبان 1391 - 01:14
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
perser68 - فلوریدا - امریکا. --- دوست عزیز ، من از تو تمنا می‌کنم که از من تمنا نکنی‌ که از مردم آمریکا تمنا نکنم !!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 13:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.