مایلی‌کهن به لیگ بازگشت

محمد مایلی کهن سرمربی گهر دورود شد

محمد مایلی کهن سرمربی تیم بحران زده گهر دورود شد تا شاید بتواند این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

گهر دورود تا هفته سیزدهم لیگ برتر ایران با مجموع ۸ امتیاز از ۱۲ بازی در بین هجده تیم حاضر در لیگ در رده هفدهم قرار دارد. فقط تفاضل گل بهتر باعث شده تا این تیم تازه وارد به جای صنعت نفت آبادان در آخرین رده جدول قرار نگیرد.

مایلی‌کهن سابقه حضور در لیگ برتر با تیم سایپا را دارد، او همچنین در مقطعی از فصل گذشته به عنوان مدیر فنی تیم پرسپولیس تهران کار کرد. هرچند مهم‌ترین نقطه کارنامه مربیگری مایلی کهن هنگامی است که در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ و چند بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت.

آاقای مایلی‌کهن سومین سرمربی تیم گهر از ابتدای این فصل لیگ است. باشگاه گهر دورود با مربیگری مهدی تاتار فصل جاری لیگ برتر را آغاز کرد. اما بعد از مدتی تاتار مسئولیت خود به طور موقت به دستیارش، علی‌رضا پورمند داد. بنا به گزارش خبرگزاری‌های ایران پیش از محمد مایلی‌کهن پرویز مظلومی این مسئولیت را پذیرفت هرچند قبل از شروع به کار عطای آن را به لقایش بخشید و از سمت خود کناره‌گیری کرد.

در حال حاضر حسین هدایتی مالک باشگاه گهر دورود است. او در جمع خبرنگاران از نبود ورزشگاه استاندارد و هتل و فرودگاه "مجهز" در شهرستان دورود صحبت کرده و گفته بود که باید حق انتخاب ورزشگاه را در موقعیت میزبانی داشته باشند. این در حالی است که مسئولان قضایی ایران گفته‌اند که حسین هدایتی به علت مشکلات بانکی تحت پیگرد قانونی است. هدایتی به خبرنگاران گفته است که هنوز احضاریه‌ای دریافت نکرده و در صورت حاضر شدن در دادگاه از خود دفاع خواهد کرد.

+52
رأی دهید
-60

samuk66 - لندن - انگلستان
جون با اومدنِ مایلی کهن و مظلومی سوژهٔ خندمون تکمیل شد!!(بهمن گیری ،ایراد از همه و حاشیه)
یکشنبه 7 آبان 1391 - 01:31
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کیفیت لیگ داره میره بالا دیگه مربیهای لنگی دارن میان یکی یکی:)))اینم که خودش یه سوژست واسه خودش:)))
یکشنبه 7 آبان 1391 - 01:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.