قربانی شدن مردم ایران در سایه دیکتاتور



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

مطابق با اصل پنجم قانون اساسی ایران، در غیبت امام زمان رهبری کشور بر عهده فقیه عادل، با تقوی، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبر است که اکثر مردم او را به رهبری شناخته و پذیرفته باشند و در صورتی که هیچ فقیهی دارای چنین اکثریتی نباشد، رهبر یا شورای رهبری مرکب از فقهای واجد شرایط بالا طبق اصل یکصد و هفتم عهده دار چنین مسئولیتی می گردند. نگاهی به شرایط رهبری در ایران نشان می دهد چرا هواداران سینه چاک آیت الله خامنه ای مدت هاست می کوشند تا برای او فضیلت های عجیب و غریب بتراشند و این فضیلت تراشی ها از یک منظر خود گواهی بر بی کفایتی ایشان است. در واقع نسبت رهبری آیت الله خامنه ای با آنچه در قانون اساسی آمده، کاملا بر عکس است او هیچ کدام از شرایط مندرج در قانون اساسی را ندارد بنابراین پیروانش می کوشند تا با هزار وصله و پینه این قبا را به قامت ایشان اندازه کنند.

اعتراف سرداران سپاه جمهوری اسلامی

بهروز بهبودی
 www.bbehbudi.com
contact@bbehbudi.com

روزگاری پس از به رهبری رسیدن حجةالاسلام خامنه ای در سال 1368 و به اجتهاد رساندن ایشان در عرض یک شب، آیت الله منتظری گفته بود ایشان در حد مرجعیت نیست و کوشش اطرافیان شان، موجب وهن  نهاد مرجعیت است. بنابراین آجرهای دیوار رهبری ایشان از همان ابتدا کج گذاشته شد. در واقع کسانی که ایشان را به رهبری رساندند اولین انحراف را از قانون اساسی در مورد رهبر به وجود آورده، او را به فاصله یک روز به آیت اللهی تبدیل کردند .

آیت الله خامنه ای تا پیش از به روی کار آمدن احمدی نژاد در پشت پرده بازی می کرد. هاشمی رفسنجانی آنقدر مکار و سیاست ورز بود که نخواهد دیگ مسائل پشت پرده را هم بزند و همه چیز را به روی کار بیاورد. رابطه اش هم با خامنه ای چون این روزها نبود. پس از او خاتمی هم تنها به کنایه ای بسنده کرده و گفته بود رئیس جمهور در نظام تنها نقش یک تدارکاتچی را دارد. بنابراین خامنه ای تنها پس از انتخابات سال 1388 و هراس از به روی کار آمدن دوباره اصلاح طلبان و بخصوص میرحسین موسوی، ناگزیر شد آشکارا به میدان بیاید. در این به صحنه آمدن بی محابا، او چنان کرد که هدف شعارهای مردم قرار گرفت و حالا مردم خواهان رفتن این رهبر دیکتاتور بودند و آیا میان دیکتاتوری و عدالت نسبتی می تواند باشد؟ خامنه ای به گواهی بسیاری از مردم، پس از انتخابات بحث برانگیز آن سال از نمای عدالت هم ساقط شد.

روحیه دیکتاتوری خامنه ای، رئیس جمهور بله قربان گویی را جستجو می کرد و آن را در وجود محمود احمدی نژاد یافت بنابراین برای تحقق آرمان های خود، به مردم ایران و آرای آنها پشت کرد و کشور را در معرض مخاطرات جدی قرار داد تا نشان دهد در کنار بی عدالتی از اوضاع زمانه نیز غافل است و پند ناصحان را نمی شنود. نوع تصمیمات این رهبر و طیف مشاورانش نشان داده است که ایشان نه تنها همراه با تحولات زمان پیش نمی رود، که معمولا در خلاء زندگی می کند. به همین دلیل گرفتار توهمات کودکانه، همواره شجاعت را با لجبازی اشتباه گرفته است.

پس از واقعه کوی دانشگاه و فاجعه ای که برادران لباس شخصی و غیر آن رقم زدند، ایشان برای جوان ها سخن گفت و در اثنای همان سخنرانی اعلام کرد خواب بازگشتن آمریکا به ایران یک خواب پریشان است. بی شک هر کشوری این حق را دارد تا دوستان و هم پیمانانش را انتخاب کند اما آیا یک نفر با طیف بسته مشاورانش می تواند چنین تصمیمی را برای یک کشور با هفتاد و چند میلیون نفربگیرد؟ پافشاری بر موضوع انرژی هسته ای هم که روزگار مردم را به تباهی کشانده و آنها را زیر بار فشار خانمانسوز قرار داده است باز از همین روحیه برخاسته و بدون نظرخواهی از مردم بوده است. جمهوری اسلامی در این مورد هم خواسته های خود را در قالب شعار از دهان عده ای برآورد که شناختی از انرژی هسته ای نداشتند اما در فریادهایشان آن را حق مسلم خود می دانستند. کسی منکر حق کشورها از جمله مردم ایران در داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای نیست، اما دادن این امکان به جمهوری اسلامی چون تیغ در کف زنگی مست است. جمهوری اسلامی می بایست ابتدا برادری خود را به دنیا اثبات می کرد و پس از آن انتظار همکاری می داشت. وقتی تمام کارکرد این نظام تنش زایی بوده و مسبب اصلی آن هم رهبری است که لجبازی را با شجاعت اشتباه گرفته است، چه انتظاری از دنیا باید داشت؟

چرا وقتی مردم باید همه هزینه های تحریم ها را پرداخت کنند، در تصمیمات کلان کشور به آنها و آرایشان هیچ مراجعه ای نمی شود؟ چرا خامنه ای تنها وقتی به یاد مردم می افتد که به سبب تصمیمات بی خردانه اش همگان در چاه افتاده اند؟ ایشان با به روی کار آوردن محمود احمدی نژاد اثبات کرد از تدبیر هم چیزی نمی داند وگرنه کشوری با آن منابع سرشار انسانی و طبیعی نباید به این روز فلاکت بار بیفتد. اینها همه حاصل مدیریت و تدابیر کسی است که به خود حق می دهد از شرایطی که قانون اساسی برایش تعیین کرده پا را فراتر بگذارد و در ریز و درشت مسائل کشور بدون هرگونه تخصصی اظهار نظر کند و غم انگیز آنکه همه ارکان کشور هم چشم و گوش بسته از او حمایت می کنند و یا خود را ناچار به آن می بینند.

پدیده ای به نام محمود احمدی نژاد  ـ که امروز می کوشند تا او را قربانی بی تدبیری های رهبر کنند ـ حاصل وجود رهبری بدون شرایط رهبری و درک منافع ملی  است. نتیجه سیاست های اعمال شده توسط بیت رهبری منجر به ظهور پدیده ای به نام احمدی نژاد شده است وگرنه احمدی نژادها یک شبه شکل نگرفته اند. احمدی نژاد مدلی از منش حقیقی و بدون پوشش جمهوری اسلامی است که نمی خواهد به کسی حساب پس بدهد و مگر مجموعه های تحت نظر رهبری در ایران حساب و کتاب مشخصی دارند؟ در نگاه احمدی نژاد وقتی رهبری با همه نواقصش در ایران مادام العمر است، چرا رئیس جمهوری چنین نباشد. جنگ قدرت را نهاد رهبری در ایران آغاز کرده است بنابراین دیگرارکان هم از او پیروی و همان رویه انحصار طلبی و اقتدارگرایی را دنبال می کنند.

با همه این تفاصیل خامنه ای آنگونه که مدعی مطالعه روزانه حتی بیشتر از جوان هاست، باید از تاریخ عبرت بگیرد. تاریخ ایران و دنیا نمونه های فراوانی چون او را در خاطر دارد. ایشان بهتر می داند که روال دنیا همیشه چنین نبوده، چنین نیز هم نخواهد ماند.

بهروز بهبودی

ونکوور–  جمعه 26 اکتبر 2012

+807
رأی دهید
-69

perspolis_1966 - استهکلم - سوید
زنده باشی‌ .مرگ بر دیکتاتور دینی،مرگ بر هرچی‌ آخونده .
یکشنبه 7 آبان 1391 - 01:27
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
با تصدیق صد در صد متن گوهر بار آقای بهبودی در این مقاله که خوب روند شکل گیری فاجعه را در حکومت ننگین اسلامی بدرستی تشریح کرد. این خامنه ای ملعون همیشه بین اکثر مردم ایران در زمان قبل از رهبر کردنش مورد تنفر بوده و فقط با کمک خمینی فریبکار به قدرتهای مختلف رسید. رهبر شدنش را هم مدیون رفسنجانی است که برای راحت شدن از شرش او را برای پست ولایت فقیهی پیشنهاد کرد و برای پر کردن خلاء سیاسی انزمان ایران بعد از مرگ خمینی ابلیس که مبادا جنگ قدرت بین ملاها در بگیرد و قال قضیه سریع کنده شود و اختلافات سر قدرت سیاسی که داشت دامن میگرفت و بیشتر نشود و دیگر آلترناتیوی نبود این ملای احمق را یکشبه آیت الله کردند و رهبر مردم شد. یعنی او محصول زد و بدنهای باند مافیای ملاهاست نه انتخاب مردم. او اگر راست میگویید که اکثر مردم ایران قبولش دارند بیاید یک همه پرسی یا انتخابات راه بیندازد ببینیم چند درصد مردم قبولش دارند؟ این دیکتاتور که از نظر جسمی معلول و از نظر مغزی معیوب و سواد مکتب خانه ای و حوزه علمیه دارد با چه معیار و صلاحیتی به خود اجازه میدهد برای 75 میلیون نفر تصمیم بگیرد؟
یکشنبه 7 آبان 1391 - 01:45
mehrvaz - استکهلم - سوید
این حقیقت را باید دانست و بینهایت بر آن پافشاری نمود که اسلام در همه ی شکلهایی که میشود آن را اراعه نمود، سمی کشنده بیش نیست.و ایشان باید بداند که با مطرح کردن انتقاداتی اینچنین،نمی تواند جایگاهی نزد انسانهای آگاه کسب کند.تنها با داشتن صورتی صاف و استفاده از کراوات نمی شود ماهییت چیزی را تغییر داد.اینها حان کندنهای سیاستهای پشت پرده است که نمی خواهند اسلام از منطقه ریشه کن شود.چراکه منافع درازمدت آنان با وحود چنین تفکر نکبتباری گره خوده است.
یکشنبه 7 آبان 1391 - 03:42
machan - لس انجلس - آمرکا
مقالات دکتر بهبودی خوب خاری توی چشم رهبر فرزانه جلاد انقلاب است.
یکشنبه 7 آبان 1391 - 03:56
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
به خدا سد غلی گدای شیره ای ارزش این مقاله ها رو نداره که وقت صرفش بشه. مقام عظمای وقاحت مترسکی بیش نیست و مافیای قدرت حکومت ولی وقیح فقط برای رسیدن به مال و قدرت از این موجود پست و جنایتکار استفاده میکنه و در صورت سرپیچی از دستورات سرنوشتش همانند سد احمد خمینی و پدر خونخوارش میشه.
یکشنبه 7 آبان 1391 - 13:32
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
دوست عزیز زیبا گفتید. ولی‌ یک انتقاد کوچک دارم. معلول بودن جسمی‌ دلیل بر ابلیس بودن خامنه‌ای نیست. این فرهنگ اسلامی می‌‌باشد که فقط مرد/مسلمان/ و عرب را قابل زندگی‌ می‌‌دند. بقیهٔ غیر عرب، کودک ،دختران، زنان .معلولان ، سیا هان همه برده و کنیز می‌‌باشند . بی‌ دلیل نیست، که به دختران ۸ ساله تجاوز می‌‌کنند و با یک آیه قران هم مهر خدای‌ بر آن می‌‌زنند. یا اینکه لاریجانی می‌‌گوید "یک کا کا سیا شده رییس آمریکا". ۱۴۰۰ سال اسلام فاسد بر فرهنگ ما ایرانی‌‌ها تاثیر زیاد گذشته، در زبان فارسی چلاق و سیا زنگی هنوز فحش می‌‌باشد. قهرمانان ملی‌ خود را مزدک بابک آرش فراموش کردهیم ولی‌ خود را کلبعلی می‌‌نامیم "س گ علی‌" . معلول ل بودن خامنه‌ای باعث نشده، که در امروز چنین ابلیس فاسدی بر ما حکومت می‌‌کند.
یکشنبه 7 آبان 1391 - 13:49
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
آخوندهای خندانیم،. ما دزدهای ایرانیم،. ما کشور ایران را. ارث پدر می دانیم. ما باید دانا باشیم،. هشیار و بینا باشیم. در دزدی بیت المال. باید توانا باشیم. آباد باد ای لبنان،. آزاد باد ای افغان.
یکشنبه 7 آبان 1391 - 14:08
baharmazaheri - عجمان - دبي
به امید خدای مهربون به زودی به درک واصل مشن همشون . و بزرگان چون شما به وطن باز میگردید . دوباره میسازمت وطن ...............
یکشنبه 7 آبان 1391 - 16:31
zpirooz - آخن - آلمان
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک جالب بود دوست عزیز دمت گرم
یکشنبه 7 آبان 1391 - 22:46
marius111 - بو خارست - روماني
چهارده قرن که دیکتاتور می تازه حالا فهمیدید
یکشنبه 7 آبان 1391 - 22:48
برای رهایی - ایران - ایران
. رهبر خوکان دین و قصه ی روز فرج. ذهن معلول کثیف و پای عفریت فلج. حاصل اعمال ملای جفا را بنگرید. بس که دزدیها نموده دست او گردیده کج!. **
دوشنبه 8 آبان 1391 - 06:06
monsefi - تهران - ایران
جناب بهبودی: بنظرم جنابعالی اصلا از قانون اساسی ایران اطلاع ندارید زیرا مرجعیت شرط رهبری نیست و ایشان نیز لازم نبود که این شرط را داشته باشند و از ابتدا بحث حضرتعالی اشتباه است. در نظر دوم شما چطور وقتی به نفعتان است نظر آقای منتظری را اصل می گیرید در صورتی که اصلا ایشان را قبول ندارید؟ در نهایت مگر در کشورهای دیگر مانند امریکا که رئیس جمهور تصمیم می گیرد که به عراق یا افغانستان یا هر کجای دیگر حمله کند و مردم را بکشد از ملت خود اجازه می گیرد؟
دوشنبه 8 آبان 1391 - 06:22
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
دادن این امکان به جمهوری اسلامی چون تیغ در کف زنگی مست است و همین دلیل گرفتار توهمات کودکانه، همواره شجاعت را با لجبازی اشتباه گرفته است. ایندو تا جملا رو باید با طلا نوشت و زد تو سر هرچی‌ ساندیس خوره که میگن رهبر فرزانه
دوشنبه 8 آبان 1391 - 08:07
محمداصلی - تهران - ایران
متنی متقن اما سطحی است . برخی از کامنت گذاران بهتر به لایه های زیرین این فساد بزرگ اشاره کرده اند . همانطور که ملایان انگشت اتهام تمام معضلات کشور را به سمت احمدی نژاد نشانه رفته اند آقای بهبودی هم یک پله بالاتر آدرس خامنه ای را میدهد . درحالی که احمدی نژاد و خامنه ای شاخ و برگ یک درخت زهرآگین به نام حکومت دینی هستند . تا زمانی که ریشه این درخت برکنده نشود با چیدن شاخ و برگ آن مجددا بر و بار جدیدی تولید میشود .
دوشنبه 8 آبان 1391 - 08:55
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
شما هم دیگه انقدر گشش ندید
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:25
sorena_ m - دیلمان - ایران
متن خوبی بود ولی چیزه جدیدی نداشت بهتر بود به اشخاصی که هنوز مترسکی به نام خامنه ای روی در دست دارند اشاره می کردد .
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:41
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
رفسنجانی مکار است مردم ایران چوب این مکاری را میخورند!!!!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 21:07
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
محمد اصلی- دوست عزیز چیزی که شما می فرمائید مطمئن باش خیلی از افراد اهل سیاست بهتر از من وشما میدونن اما فراموش نکن که این با آتش بازی کردن است ، چرا که تعداد افراد معلول و معتقد و بی عقل خیلی بیشتر از افراد دانا و آگاهند و شما نمی تونی یک شبه نه اینا را ارشاد کنی و نه اینکه از صحن روزگار نیست و نابود. شما یه نگاه بکن واسه یه کاریکاتور محمد و یا فیلم ناچیز چند نفر کم عقل و زبان نفهم هم خودشان را و هم دیگران را به خطر و مرگ نزدیک کردند. فراموش نکن که مسیحیت بیش از ٦٠٠ سال از اسلام مسن تر و رنسانس بیش از ٣٠٠ سال خون انسانها را در شیشه کرده بود و به اونها زمینهای بهشت را هم با سند می فروخت و قرنها به ارازا کشید تا ملت اروپا شیرفهم شدند که مذهب یک سلاح است در دست کلیسا که مردم را با آن اخاذی کند، اما امروزه بدلیل وسعت وسائل ارتباط جمعی مردم خیلی سریع تر از ٤٠٠ سال پیش آگاه میشوند و طی ٥٠ سال آینده نه خبری از اسلام هست و نه بازار ملاها داغ و کعبه خالی از سکنه خواهد بود. واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند....::::چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 22:40
pajohandeh - گو تنبرگ - سوئد
جالب بود
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 02:37
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( @ )-- مثل همیشه از تحلیل‌هایتان لذت بردیم و بر شما و اهداف شما که همانا روشنگری و سپس آزادی و دموکراسی برای ایران و ایرانیان عزیزمان است درود میفرستیم و آرزومندیم در این راه دشوار و سختی که آغاز کرده اید همچنان موفّق و پیروز باشید ! ؛ قطعا پیروزی شما پیروزی همه ما ایرانیان است !، به امید آن روز آقای بهروز بهبودی!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 17:32
hamidesabz - لندن - انگلیس
به نظر من دلیل ریشه ایی این وضعیت فلاکت بار نه خامنه ای هست نه احمدی نژاد و نه حتی مافیای قدرت و فساد! بلکه همه اینها معلول فرهنگ فاشیست پرور حاکم بر جامعه هست که پذیرای حکومت نالایقان و ثنا گویی صاحبان قدرت را رواج میدهد!
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:34
mehdighr - اهواز - ایران
خیلی سطحی و ابتدایی بود
شنبه 13 آبان 1391 - 08:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.