حمله شدید علی دایی به رویانیان



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+294
رأی دهید
-52

XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون شیر مادرت حلالت . فوتبال ایران با نام علی‌ دائی توی دنیا شناخته شد . بقیه شارلاتانها ی فوتبال از دم قاقن . اعصابت‌ام خورد نکن ، اینها عادت دارن با مخ مردم یقل دوقل بازی کنن چون کم آوردن و هیچ توجیهی‌ برا کاراشون هم ندارن . رویانیان که بابا کش زیر شلوارتم نمی‌شه . اینم بگم نشستن پرش کردن ، خودت می‌دونی کیا رو میگم علی‌ آقا . به هرحال هرجا کاسهٔ صبرت لبریز شد باهاشون مثل خودشون برخورد کن .
جمعه 5 آبان 1391 - 13:31
Kamran631 - لیون - فرانسه
ایول به شهریار فوتبال ایران علی‌ دایی ، علی‌ کریمی‌، و همینطور به همه پهلوون‌های این مرز و بوم که زدند تو پوز نمایندگان ولی‌ وقیح در ورزش ما !! به امید روزی که ورزش رو ورزشی‌ها اداره کنند.
جمعه 5 آبان 1391 - 13:55
Rahsaba - کلاگنفورت - اتریش
دمت گرم بزرگ مرد آذربایجان، زهی به این غیرت و شجاعت
جمعه 5 آبان 1391 - 14:06
majidghafoorian - لیدز - انگلستان
برو حرف زدن یاد بگیر باز این جو گیر شد.
جمعه 5 آبان 1391 - 14:42
oyama - تهران - ايران
زلزله زده ها دارن از سرما میمیرن این بابا حق میلیاردی واسه زن و بچه اش میخواد حناتون دیگه رنگ نداره سر جفتشون تو یه اخوره . گردنشو تبر نمیزنه . ملت رو رنگ نکنید تو رو جان ارباباتون.
جمعه 5 آبان 1391 - 15:43
maziyar1976 - اصفهان - ایران
اون روزی که پشت میز با این سردارها قرارداد تیم ملی‌ ۱.۵ میلیارد مینوشتی و این سردارها خدای تو بودند که داشتی باهاشون لابی میکردند.چطور اون روز خوب بودند.الان بد شدند.خودتو هیچ وقت با علی‌ کریمی‌ قاطی‌ نکن.هیچ وقت مردمی نبودی و نخواهی شد.تو پول رو بیشتر از خودت دوست داری
جمعه 5 آبان 1391 - 15:45
esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. ماشاالله این علی‌ آقا عصبانی شود دیگه کسی‌ نمیتون جلو شش را بگیره تمام حرف‌هاش صحیح و حق با اووو است. این حاجی مربی‌ تیم پرسپولیس هم که حیف این پول‌ها . همین الان پرسپولیس باخت مقابل مس کرمان. تا آن زمان که تعویض نکرده بود داشت تیم تقریبا بازی می‌کرد مثلا با ۳ یا ۴ تا مهاجم چیکار می‌خواد بکنه نه تاکتیکی نه تکنیکی‌ اصلا قاضی انصاری را نمی‌توان در زمین دید اگه اشتباه نکنم از همان روز اول گفتم این حاجی خوب نیست. به عنوان طرفدار استقلال که احترام خاص به همه تیم و طرفدار‌های آن‌ها میگذارم امیدوارم پرسپولیس از ته جدول خارج شود.به امید شادی هموطن‌های عزیز و خوب ایرانی‌ خودم در ایران و همه جای جهان.
جمعه 5 آبان 1391 - 15:49
Parviz1 - کترینگ - انگلستان
آخرش هم همین علی دایی و علی کریمی یک غیرتی از خودشون نشون دادن و پوز سپاه را میزنن و نمیزارن به فوتبال ایران بیش از این آسیب برسه. آخه سپاه یا همون چهار پا را چه به فوتبال!!!!! ملا گدا علی شیره ای همه جا این انگلهارا گذاشته تا نابود کنن و غارت کنن و جنایت کنن و .. البته امکان این هست که علی دایی و علی کریمی را سربنیست کنن ولی اونوقت دیکه کار رژیم اسهال و ملاها و انگلها و تمام هست و کسی هم نمیتونه جلودار ملت بشه.
جمعه 5 آبان 1391 - 16:32
hamann - مشهد - ایران
زنده باد مرد اول فوتبال ایران علی کریمییییییییی!.
جمعه 5 آبان 1391 - 22:27
juvel - اسلو - نروژ
همتون از توبرهٔ جمهوریه دزلامی میخورین، پس نتیجه اینکه همتون یه آشغلین.
شنبه 6 آبان 1391 - 11:39
shahab46 - هانوفر - المان
آقا یه سوال، مگر مرد بودن عذرخواهی لازم داره که این میگه ببخشید آدم باید مرد باشه
یکشنبه 7 آبان 1391 - 10:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.