صعود استقلال به رده دوم با مهار نفت ۹ نفره

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نفت تهران به رده دوم جدول رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 5 هزار  به مصاف نفت تهران رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
 
یعقوب کریمی در دقیقه 15 برای نفت تهران گلزنی کرد و ساموئل در دقیقه 21 و آرش برهانی در دقیقه 52 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.
 
آبی پوشان تهرانی با این برد 22 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند. استقلال یک بازی از تراکتورسازی صدرنشین کمتر دارد. نفت تهران هم با 21 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.
 
محسن قهرمانی داور مسابقه به سیدایمان موسوی از نفت و هاشم بیک‌زاده، سیاوش اکبرپور و میثم بائو از استقلال کارت زرد نشان داد.
 
داور در دقیقه 80 وریا غفوری و یعقوب کریمی از نفت را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا نفت در 10 دقیقه پایانی با 9 بازیکن به کار ادامه دهد.
 
ترکیب استقلال:
 
سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده(از دقیقه 83 امیرحسین صادقی)، جواد نکونام، علی حمودی، سیدمیثم حسینی(از دقیقه 46 میثم بائو)، سیاوش اکبرپور(از دقیقه 86 سیدامین منوچهری) و آرش برهانی
 
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
 
ترکیب نفت تهران:
 
سوشا مکانی، وریا غفوری، هادی شکوری، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزت‌کرامت، یعقوب کریمی، رحیم زهیوی، مگنو باتیستا، مصطفی سیفی(از دقیقه 76 حسین امامیان)، سیدایمان موسوی( از دقیقه 84 میثم آقابابایی)
 
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

برهانی: باور کنید با دست گل نزدم


مهاجم استقلال گفت گلش به نفت تهران سالم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس آرش برهانی پس از پیروزی 2 بر یک برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: قصد مصاحبه ندارم و فقط در مورد صحنه گل می‌گویم که توپ را با دست وارد دروازه نفت نکردم. باور کنید با دست گل نزدم.
 
وی در مورد اینکه اکبرپور گفته تو با دست گل زدی گفت: او شوخی می‌کند.


بیک‌زاده: دلیلی برای اعتراض نفتی‌ها به داوری وجود ندارد

هافبک استقلال تاکید کرد دلیلی وجود ندارد که بازیکنان نفت تهران به داوری اعتراض داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پس از برتری 2 بر یک مقابل نفت تهران گفت: پس از باخت برابر تراکتورسازی یکدل شده بودیم که این بازی را ببریم. با یک بازی کمتر در رده دوم حضور داریم و با پیروزی مقابل گهر می‌توانیم به صدر برسیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که نفتی‌ها به داوری معترض بودند عنوان کرد: چرا باید معترض باشند؟ دلیلی برای این کار وجود ندارد. مقابل تراکتورسازی به ضررمان سوت زدند اما معترض نشدیم. در این بازی وقتی بازیکن حریف به داور فحش می‌دهد، باید چه کار کند؟ نمی‌تواند او را نگاه کند و باید او را اخراج کند. سوشا مکانی عادتش این است که پس از هر مشکل می‌خواهد حاشیه سازی و جنجال کند.
 
هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا پس از بازی در رختکن میداودی اعتراض کرد یا خیر، گفت: میداودی حرفی نزد و می‌خواهند او را به حاشیه ببرند. این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. طبیعتا هم به این شکل است که هر بازیکنی که بازی نمی‌کند ناراحت می‌شود.
 
بیک‌زاده در مورد حل مشکلات مالی تصریح کرد: مشکلات ما برطرف شده است. با اینکه وزارت ورزش پول نداده اما فتح‌الله‌زاده این مشکل را تا حدودی برطرف کرد. من هم طبق توافقی که داشتیم تا حدودی از قراردادم را گرفته‌ام.

+228
رأی دهید
-68

parandeh_shargh - كرمان - ايران
بابا چرا سرمایه مملکتو هدر میدین همین الان بگین استقلول قهرمان ماهم قول میدیم نفهمیم چی‌ به چی‌ بوده پشت پرده :)))) حالا نظر شمارو به مواردی جلب میکم ۱:پنالتی روی موسوی که داور نگرفت . ۲: گل با دست که آرش برهانی زد ۳:تنهٔ که اکبرپور زد و زرد گرفت و همون تنه رو بازیکن نفت زد‌‌و داور ۲ تاشونو اخراج کرد ۴: و هزاران چیز دیگه که حالا بماند :د فقط یه چیزیو حال کردم اونم آی‌کیو این استقلولیا که از اول بازی‌ داشتم به شعاراشون می‌خندیدم عادل هم که خوب قهوه‌ایشون کرد :د حیدری فابرگاس لوووووول :)))))))))))))))))) مثل این می‌مونه من بگم پولادی اوولیور کان
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 21:04
poriyaye_vali - دوحه - قطر
محسن قهرمانی داور بازی "برد"رو به استقلال هدیه داد.
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 21:18
daniall - نانت - فرانسه
این سیاوش اکبر پور چه غلطی می‌کنه تو زمین؟وقتی‌ که تیم جلو هستش باید بیاد تو چون خوب از جلو پرس می‌کنه نه اینکه فیکس باشه همیشه. هر چند بازیکن نفت باید اخراج میشد ولی‌ از حرکت اکبر پور اصلا خوشم نیومد اونم از بیگ زده که سیخ می‌کنه تو اعصاب ما هم راحت دورش میزدن هم یدونه نفوذ نکرد فقط تو نیمه خودمون سگ دو می‌زنه.واقعا شریفات خیلی به درد ضد حمله میخورد الانم داره عالی کار میکنه هم سرعتی هم تکنیکی و خوب هم پاس میده و بیشتر از همه میدوه چرا باید اون رو بیرون کنن که سیاوش رو بیارن با مبلغ دو برابر؟به هر حال بند ناف امیر خان باید هم تو زمین باشه نکنه بقیه تو زمین توطئه کنن یا پشت سرش بد بگن مثل بیگ زاده.در هر صورت به همه ی دوستان تاجی تبریک میگم به امید قهرمانی.
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 21:27
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
همین و بس ٩ نفره کافیه خدایا ٩ نفره وأی ٩ نفره
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 21:43
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
مرسی استقلال قهرمان:))3 امتیاز شیرین:)از بازیهای بعد که همه ی بازیکنا باشن صدرو گرفتیم دیگه به کوری چشم حسودان که بدجور سوختن امروز :))))ولی باید بیشتر میزدیم حیف شد داور هم اصلا خوب نبود و تنها در صحنه ی اخراجها درست تصمیم گرفت :)توزی هم که گفته برنمیگرده به خاطر بی پولی باشگاه:(از بازیهای تیمای ته جدول چه خبر؟:))))
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 22:20
ghafas - مشهد - ایران
گل با دستتون خیلی حرفه ای بود
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 23:26
paksan - آمریکا - آمریکا
parandeh_shargh - کرمان - ایران -شما که اصلا بازی رو ندیدی بهتره به همون کارت برسی ؟ بازیکنای نفت خودشون واسه خودشون مشکل درست کردن و دارو هم طرف هیچکس نبود و تازه چندتا خطای مسلم رو قبل از اخراجها واسه استقلال نگرفت ولی تو اون صحنه خود بازیکنای نفت درگیری ایجاد کردن و فحش دادن به داور و.. بقیه داستان برو بازی رو نگاه کن بعد آب و بریز جایی که ....
جمعه 5 آبان 1391 - 01:11
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
*+*+*شــــــــــیــــــــــره اســـــــــــــــتـــــــقــــلــــال*+*+* کسانی که میان از برد سرورشون و رسیدن به رده دوم جدول (با یک بازی کمتر) میسوزن و حسابی خون خونشونو میمکه از ترس اینکه فردا استقلال قهرمان شه و هی کابوس میبینن همون مثل معروف اربابتونو آویزه گوشتون کنید که میگه آبو جایی بریزید که میسوزه. بدترکه چشم هر چی حسوده اس اس که همیشه کار خودشو انجام داده و کاری به کار یک مشت حسود نداشته. اگه پارتی و از این چرندیات بود فصل گذشته با یکی دو امتیاز سوم نمیشدیم و قهرمان بودیم. اصلا خودتون هم خوب میدونید دارین چرند میگین فقط دوستدارین بیایین یه چیزی گفته باشینو برین همین!
جمعه 5 آبان 1391 - 02:41
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
لبخند های امروز فرداهای استقلال و اشکهای فردای لنگ با سردار ساندیسی. اگه 4 تا از مس نخورین لااقل باختتون حتمیه چون لنگ بدترین خط حمله و مس بهترین خط دفاع(بعد از استقلال قهرمان) تا الان داشته سیزده بدری ها. هه هه
جمعه 5 آبان 1391 - 02:52
dave07 - سیدنی - استرالیا
لنگی جماعت فقط ۸ متر زبون دارنو دیگر هیچ. یکی‌ نیست بگه توی بازیه خودشون داور همه کار براشون میکنه جز گٔل زدن، اونم هروقت گٔل میزنن داور اولین نفریه که میدوعه طرفه طرفدارایه لنگ براشون دوم تکون میده. شما اگه داور نبود الان از تیمه ته جدولیه گٔل تپهٔ لرستان ۵تا گٔل خورده بودین حالا زبونتون درازه که داور به نفع ما گرفته؟ تیم دوزاریتون با کمکه آخوندو ملا اورت داره پول خرج میکنه بازیکن ما کرایه خونه نداره بده. عجب رویی داره لنگی جماعت.
جمعه 5 آبان 1391 - 03:54
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
لنگی پاره پاره ..........
جمعه 5 آبان 1391 - 09:36
parandeh_shargh - كرمان - ايران
paksan - آمریکا - آمریکا ,دوست گلم از کجا می‌دونی بازی ندیدم اتفاقا کامل دیدم ، اصلنم از برده استقلول ناراحت نشدم چون حقشون نبود ، من راجع به اونی که فحش داد حرفی‌ ندارم و قضاوت نمیکنم اما وجدان داشته باشین اول اکبر پور شروع نکرد دعوا رو ؟ اول اون نزد بد یار نفت جواب داد ؟ اکبر پور نباید اخراج میشد که هم تنه زد هم فیلم بعضی‌ کرد ؟ ؟؟؟؟؟ حیدری فابرگاس ؛لوووووووووول
جمعه 5 آبان 1391 - 16:59
zoroye iran - وين - اتريش
تا حالا شده یار دوازدهم به ضرر کیسه سوت بزنه من موندم چرا همیشه اشتباهات داوری به سود کیسه بوده پارسال ترکی و فغانی و امسال هم قهرمانی اضاقه شد پارسال لگن محمدی و داوریها و امسال هم همین داستان ادامه داره گل برهانی که همه دیدیم با دست زده شد و اخراج نابحق ایندو هم مزید بر علت شد فحش اکبرپور زشت رو همه دیدیم بهرحال اینکارها و داوریها یه داستانی مثل ۱۰-۱۰-۳ ، ۶۶۶۶۶۶ و دسته ۳ رو پیش روشون میذاره رحمتی مسی و برهانی بوفون و حیدری فابرگاس هاهاهاها
جمعه 5 آبان 1391 - 23:25
zoroye iran - وين - اتريش
اعتراض آنلاین به عادل روی سکوهای آزادی/ علی های استقلال در ورزشگاه تلویزیون می بینند؟
شنبه 6 آبان 1391 - 00:29
آبي ترين - تهران - ایران
سرتو بالاکن جدولو نگاه کن
شنبه 6 آبان 1391 - 06:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.