عروس جوان پای چوبه دار

زن جوانی که به سبب اختلاف، مادر شوهرش را به قتل رسانده بود با تائید حکم قصاص در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
 

به گزارش مهر، شامگاه بیست و چهارم تیر سال 87 کشته شدن زن پنجاه و پنج ساله‌ای در خانه‌اش به کلانتری 161 ابوذر تهران اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند فاطمه به دست یک آشنا به قتل رسیده است.
 
عامل جنایت ابتدا با دو ضربه کارد فاطمه (مقتول) را مجروح کرده و سپس او را با سیم برق خفه کرده بود.
 
در ادامه با حضور کارآگاهان جنایی تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، مقتول با پسر و عروس‌اش زندگی می‌کرد و با آنها اختلاف شدیدی داشت.
 
از سوی دیگر، همزمان با این قتل، عروس مقتول به نام معصومه نیز ناپدید شده بود.
 
در حالی که تحقیقات در محل ادامه داشت، معصومه به خانه بازگشت و در بازجویی‌ها به قتل مادر شوهرش اعتراف کرد.
 
او درباره انگیزه‌اش گفت: من از همسرم بزرگ‌تر بودم و مدام مادرشوهرم این موضوع را به رخ من می‌کشید. اذیت‌های او باعث شد در یک لحظه ناگهان تصمیم به قتلش بگیرم به همین دلیل ابتدا با چاقو دو ضربه به او زدم، سپس با سیم برق وی را خفه کردم.
 
متهم به قتل در ادامه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که با انکار اعترافات قبلی خود، ارتکاب جنایت را به گردن شوهرش انداخت.
 
قضات دادگاه پس از دو جلسه محاکمه، معصومه را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض زن جوان پرونده به شعبه 16 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص را تائید کردند.

+37
رأی دهید
-59

ghafas - مشهد - ایران
یه جانی کمتر
دوشنبه 1 آبان 1391 - 15:50
m.n.s - کرج - ایران
این اواخر دخترا قاتل شدند ولی یکی نرفت یک اسید پاش را بکشد مادر شوهر بد بخت را کشته از خود ضعیف تر
دوشنبه 1 آبان 1391 - 16:34
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
معلوم نیست مادر شوهر با این بدبخت چه کرده که تصمیم به قتلش گرفته. من مادر شوهر بد داشتمو هنوزم بعد از سالها نفرینش می‌کنم . خدا نیامرزدش
دوشنبه 1 آبان 1391 - 17:58
goleshab - اوگسبورگ - المان
خوشبختانه من مادر شوهر نمیشم . ولی‌ خارج از شوخی‌ همهٔ مادر شوهر‌ها هم بد نیستند خیلی‌ از اونها واقعا مثل یک مادر واقعی‌ هستند من خودم یک مادر شوهر گٔل داشتم که متاسفانه الان در جامعه خانوادگیه ما نیست خدا رحمتش کنه و روحش شاد .
دوشنبه 1 آبان 1391 - 21:26
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد /یه مروری تو خاطراتت بکن ببین همه بعدی‌ها فقط از جانب او بوده،
دوشنبه 1 آبان 1391 - 22:58
shana - خ - ایران
هیچ مادرشوهری نمی تواند بدی کند مگر اینکه شوهر بخواهد
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 00:21
Tehran11 - تهران - ایران
بجای این حرفا به زندگیتون بچسبید. مادر حتی بد. حتی ....اگر مرد عاقل باشه و حتی اگر زن بد هم باشد. مطمین باشید ١٠٠درصد احترام میذاره مگه نخواد زندگی کنه. خاک تو سر این مرد بی غیرت. ایرانیا. بی غیرت شدن
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 03:19
Negareh - تهران - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. مادر شوهر منو ندیدی ! تو تلفن رسما به من توهین میکنه ، و از اون طرف جلوی شوهرم از من طرفداری میکنه !! فکر کن ؟ وقتی شوهرم خونه نیست به من تلفن میزنه و توهین توهین توهین و تا دلش میخواد حرف میزنه و منو عصبانی میکنه ، از اون طرف همیشه درباره من به شوهرم خوب میکه و طرفداری و سفارش منو میکنه ! تا اعتراض میکنم مامانت امروز اینو کفته ، شوهرم میکه مامان من همیشه از تو تعریف میکنه ! تو اما باهاش دشمنی !! وای مثل اینکه کارد توی قلب من میزنن ، نمیدونم با این عفریته باید جیکار کنم؟!
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 03:57
shabnam_p - تالش - ایران
من که بهش حق میدم مادرشوهرش حتما خیلی اذیتش کرده
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 15:31
m.n.s - کرج - ایران
نگاره جان تو هم همین کاررا باهاش بکن که این عروس کرده تا از شرش خلاض شی
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 15:42
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
Negareh - تهران - ایران. خدا صبرت بده .. این بلا سر منم اومده خوب میفهمم چی‌ می‌‌کشی
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 20:00
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. مرورهامو کردم دوست عزیز ، اما بعضی‌ ادامها مریض روانی‌ هستن. شما هم نمیخواد آدم خوبی‌ بشی‌ و خودتو فرشته جلوه بدی اول اون‌جور زندگی‌ کردن رو تجربه کن بعد بیا اینجا کامنت بذار
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 20:10
Negareh - تهران - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. راست میکی ، Royan - کالیفرنیا - آمریکا باید با یه دیوونه عقده یی مثل مادرشوهر من برخورد کنه تا ببینة سخته ، باورتون نمیشه شوهر من ، مادرش باید بهش اجازه بده که با هم رابطه داشته باشیم ! اینو جدی نوشتم ، احمق عقده یی کاری کرده با حرفهاش و رفتار موزیانه ش که من با اینکه شش ماهه ازدواج کردیم ، شبها جدا از شوهرم میخوابم ، حالم از این زن عفریته بهم میخوره ، امیدوارم بمیره و نتونه بیاد اینجا و راحت بشم از شرارت و بدخواهی هاش
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 04:36
m.n.s - کرج - ایران
negareh دوست عزیز راستی تا این حد که گفتی این آدم ظالم است که اجازه رابطه داشتن را نده باید به سر نوشت این بالائ دچار بشه و اینکه شوهرتم نا مرد تشریف دارن تو شش ماه عروسی که از تو جدا میخوابه بعد ش خدا میدانه دگه این دگه چه جور مردیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 12:12
Negareh - تهران - ایران
M.n.s کرج - ایران ، بخدا این که نوشتم عین حقیقت هست ، عفرررریته که شنیدیم و تو قصه ها خوندیم ، مادر شوهر منه ، از کارهای خدا در عجبه که جرا این این عفریته رو از زمین برش نمیداره؟ حالم هم از خود نکبتش بهم میخوره و هم از نره خر نامردش ، البته من هم راحت دارم به خیانت فکر میکنم! حقشه ، کسی که زن جوونش رو نمیتونه از نظر عاطفی راضی ش کنه ، زنه میره با بقیه ، اره حقشه
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 20:58
m.n.s - کرج - ایران
negareh دوست عزیز واقعن ناراحت شدم از ین حرفات عزیزم این دگه چه مردیه که بحرف مادر حتا پیش زن خود نخوابه باید باهاش صحبت کنی ازش بپرسی علت چیه؟ خدا باهات صبر بده اگر من این نره خر را گیرش بیارم میدانم باهاش چی کار کنم.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 23:23
پالیز - دورتموند - آلمان
Negarehـ تهران. هیچوقت شده به جای فکر کردن به خیانت و نفرین کردن و .. به این فکر افتاده باشی که یک مشاور باتجربه چقدر میتونه به تو و شوهرت کمک کنه؟؟
شنبه 6 آبان 1391 - 08:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.