اپلیکیشنی برای خیانت به همسر یا فاش کردن خیانت؟

عرضه اپلیکیشن جدیدی به نام کیت، افرادی که قصد خیانت به همسرشان را دارند می توانند با فراغ خاطر از گوشی همراهشان استفاده کنند.

این اپلیکیشن که فعلا برای گوشی های اندروید ارائه شده و هفته آینده برای دارندگان آیفون هم در دسترس خواهد بود، برخلاف سایر اپلیکیشن های موجود در بازار هیچ ردی روی تلفن بجا نمی گذارد و متن پیامک های ارسالی هم تنها با استفاده از یک کد ویژه قابل دسترسی است و درصورت حضور همسر در زمان خواندن پیامک، می توان با تکان دادن گوشی متن را ناپدید کرد.
 
البته کسانی که به همسرشان مشکوک هستند می توانند از این اپلیکیشن به شیوه جالبی استفاده کنند. آنها با نصب آن روی گوشی همسر بدون اطلاع او قادر خواهند بود لیست  تمامی شماره ها و پیامکهای ارسالی به گوشی همسرشان را بدون اطلاع او داشته باشند.
 
گفته می شود بیش از 70 درصد کاربران این اپلیکیشن خانمها بوده اند ولی درعین حال مقامات دولتی، تاجران و وکلایی که دوست دارند برخی مسائل مربوط به حرفه شان را مخفی نگاه دارند ازدیگر مشتریان این اپلیکیشن بوده اند.
 
سازنده این اپلیکیشن امنیتی در شهر میامی است که پس از فاش شدن رابطه غیرمشروع یکی از همکارانش  به فکر ساخت آن افتاد ولی تاکید می کند این اپلیکیشن می تواند از نظر امنیتی به افراد عادی کمک زیادی کند و مشکلات آنها در راه حفظ اطلاعاتشان را حل کند.
 
رایان کیتینگ و تایگر وودز از جمله افراد مشهوری بودند که در سالهای اخیر با فاش شدن پیامک هایی در گوشی همراهشان  از همسرشان جدا شدند.

+67
رأی دهید
-37

hassan5 - تهران - ایران
امکان دارد که افراد خلافکار هم از این اپلیکشن برای گمراه کردن پلیس استفاده کنند
یکشنبه 30 مهر 1391 - 12:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.