رویانیان: با کریمی مشکلی نداریم ؛ او یک قدم سمت تیم بردارد تا ما ۱۰ قدم پیش برویم

 

در جلسه اعضای کمیته فنی پرسپولیس با رویانیان تصمیم بر این شد که علی کریم برای بازگشت به تیم ، دل مانوئل را بدست بیاورد.


به گزارش خبرآنلاین ؛ شب گذشته جمعی از پیشکسوتان پرسپولی در دفتر این تیم نشستی را داشتند تا درباره علی کریمی تصمیم گیری کنند. محمد رویانیان که تا به حال در این باره خیلی مستقیم وارد نمی شد ، روز گذشته بعد از پخش تصاویری از برنامه ورزش و مردم و حرف های بهرام شفیع به شدت درباره این عملکرد صدا و سیما واکنش نشان داد . حرف های او اینگونه به نظر می رسید که پرسپولیسی ها شاید موضع تند علیه این بازیکن کنار گذاشته شده از سوی سرمربی شان دارند. با این وجود چند ساعت بعد از این نشست ، بلافاصله جلسه ای در دفتر باشگاه برگزار شد که موضوعش علی کریمی بود.

نشستی که سرانجامش این بود:« همه اعضا به این نتیجه رسیدند تا علی کریمی مشکلش را با مانوئل برطرف کند و با دلجویی از او به تیم برگردد. مربی تیم اختیار تام فنی دارد .» این بخشی از گفته های محمد رویانیان ف مدیرعامل پرسپولیس است به خبرآنلاین . او ادامه می دهد:« ما هیچ مشکلی با علی کریمی نداریم. او بزرگتر تیم ماست و برای بودنش در کنارمان ، تلاش های زیادی از ابتدای فصل شد اما انتظارمان این است که او هم گامی به سمت حل مشکلات بردارد تا ما 10 قدم به جلو برداریم.» سردار رویانیان همزمان در گفت و گویی تفصیلی با خبرگزاری ایسنا درباره کریمی و اینکه پیشنهاد یک میلیون دلاری عجمان را رد کرده ، گفته است:«مطمئن باشید قراردادی که ما با کریمی بستیم هم در آن زمان به همین مقدار بود. ما کمتر از پیشنهادی که عجمان به کریمی داده بود با او قرارداد نبسته‌ایم. علی کریمی خودش باید بخواهد. من برای بازگرداندن او به تیم تلاش خودم را کردم و راه پیش پایش گذاشتم، او باید به حرف من گوش می‌کرد، اما این کار را نکرد. حال گناه من چیست؟ تا وقتی که این سرمربی در پرسپولیس هست بازیکن باید با او صحبت کند تا مشکلش حل شود. من شخصا دو بار با کریمی صحبت کردم و حتی یک بار به اردوی تیم ملی رفتم و یک ساعت و نیم با هم حرف زدیم، او از مشکلات خودش با ژوزه به من گفت. من هم به او گفتم به نظر شما من چه کار کنم. من باید به شما تذکر بدهم که دیگر مشکل انضباطی رخ ندهد. حتی مهدوی کیا خودش آماده شد که پیشقدم شود و کریمی را آشتی دهد، اما آن کسی که باید پا پیش بگذارد خود کریمی است.» رویانیان ادامه داد:« من کریمی را نصیحت کردم و سعی کردم او را قانع کنم که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای عمل کند و با مربی خود هماهنگ باشد. در فوتبال اروپا هم رخ می‌دهد که بعضی مربیان بزرگ به بزرگ‌ترین بازیکنان تیمشان بازی نمی‌دهند و این موضوع عجیبی نیست. تا به حال تلاشی از سوی کریمی برای بازگشت ندیده‌ام، اما هر وقت احساس کنم که می‌خواهد برگردد شخصا ورود می‌کنم. با این حال تا زمانی که می‌گوید عذرخواهی نمی‌کنم من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ باید مربی تیم را عوض کنم و یا بازیکن را؟ »

+73
رأی دهید
-103

علی فقط کریمی - شیراز - ایران
خدا کنه حرفات راست باشه سردار.اما اینو بدون کریمی اسطوره باشگاه است وهمه ی ما اون رودوست داریم با شادیهاش شاد میشیم وبا ناراحتی هاش ناراحت.سردار واسه ی پرسپولیس زحمات زیایی کشیدی بابت همه ی اینها هم منون اما بدون همه ی تیم یک طرف وکریمی هم یک طرف ما همه عاشق اون هستیم پس حتمابرای بازگشت اون تلاش کن.(سردار یادت باشه کریمی باید باشه ).به امید بازگشت دوباره جادوگر عزیز.
شنبه 29 مهر 1391 - 13:38
amirehsan1 - آمستردام - هلند
علی‌ کریمی‌ بار‌ها نشون داده که یک ورزشکاره به تموم مردمی و با کلاس و این که با یه دیسیپلین خاص خودش. آقا رویانیان شما خودت رو باید اصلاح کنی‌ ، شما باید از جنس فوتبال باشی‌ که بتونی‌ هر دو طرف رو خوب درک کنی‌ ، علی‌ کریمی‌ با اون نارنجک که در بازی کره از زمین برداشت نشون داد که چقدر وطن پرست است . دوستت دارم علی‌ کریمی‌
شنبه 29 مهر 1391 - 19:42
parviz1 - کترینگ - انگلستان
علی‌ کریمی عدم فهمیده و اتفاقا بسیار هم منطقی‌ هست. هر کسی‌ بخواد حرف نامربوط و یا حقو نه حق کنه باید جلوش ایستاد. ما ملت مثل اینکه عادت کردیم تو سرمون بزنند!!!! سر مربی که سر مربیست باید یاد بگیریم اگر رهبر رژیم هم حرف نامربوط میزنه و داره حقو نه حق ‌کنه جولش ایستاد . همه دنیا میدونن آقای کریمی بهترین بازیکن ایران هست.چرا باید مربی تیم نیمکت نشینش کنه و بد هم بهش بخنده !!!!!!!!!!!!! عمل کرد این مربی‌ منو یاد مثال آفتابه در مسجد شاه انداخت که زمانیکه میدید مردم فشار بهشون آمده و با عجله یکی آفتابه را بر میدارن و میرن توالت می‌گفت آفتابه آبی‌ را بذار و قرمز را بردار یا بر عکس . وقتیکه کارشون تمام میشود سوال میکردن قرمز یا آبی چه فرقی داشت؟ اون هم می‌گفت اگر من این حرفو نمی‌زدم تو از کجا میفهمیدی منم اینجا کاره ای‌ هستم و باید پول بدی!!!
شنبه 29 مهر 1391 - 20:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.