فاشگویی درباره عاملان فاجعه سینما رکس - ادامه گفتگو با رئیس پلیس وقت آبادان

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

+210
رأی دهید
-102

parviz1 - کترینگ - انگلستان
این تازه شروع جنایتها نبوده.از قبل از سال ۱۳۴۲ همین خمینی سیک با ملاها جنایتها و موجب کشتار ملت ایران بودن و جلوگیری از هرگونه پیشرفت ایران و ایرانی‌ را خلاف شرع و اسلام و حرام عنوان میکردن و برای رسیدن به قدرت دست از هرگونه جنایت و تجاوز و دروغ و .. هم ابایی نداشتن.
شنبه 29 مهر 1391 - 00:41
amir-amir - تورنتو - كانادا
با تشکر جناب سرهنگ که گوشه اى از جنایات جمهورى اسلامى ملعون را شفاف بیان کردید رژیمى که اساس و بنیادش بر جنایت هاى وحشیانه از قبیل فاجعه سینما رکس بوده به امید خدا ریشه کن و نابود خواهد شد, به امید حکومت ملى ایران, سر افراز شدن پرچم ملى و مجلس ایرانى منتخب مردم شریف ایران
شنبه 29 مهر 1391 - 01:18
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
کار خاندان پهلوی و ساواک بود برای بدنام کردن انقلابیون ،، ولی دیگه کار از کار گذشته بود ،. عجیب اینجاست یک ساواکیو آوردن که برای ملت روشن کنه که کار کی بوده، مثل این هست از دزد بپرسی که چیزی دزدیده یا نه،، لول .پرویز ثابتی تو مصاحبش گفت در زندان سواک هیچکی شکنجه نشده .از همین جا هم معلوم میشه که کار کی بوده !!!
شنبه 29 مهر 1391 - 00:27
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
سینما رکس آبادان به دستور خمینی هندی زاده روانی و توسط عوامل اوباش او مثل خامنه‌ای که در آن زمان در جنوب ایران به دلیل رذالت و شرارت در تبعید بود به آتش کشیده شده تا مردم فهمیده آبادان که تا آن هنگام گول مرتجعین فاشیست اسلامی را نخورده بودند را بر علیه پادشاه مظلوم و وطن پرست شاهنشاه آریامهر بشورانند. ننگ و نفرت ابدی بر ملایان اشغالگر تازی تبار و ننگ بر حکومت جهل و جنایت استالینیستی- فاشیستی ولایت خون و اعدام فاسد اسلامی که نطفه کثیفش از اول با شرارت و دروغ بسته شد+طرفداران مزدور و بیسواد این حکومت در این سایت اینترنتی. بلند بگو امین.
شنبه 29 مهر 1391 - 02:32
pull.over - دوحه - قطر
من هفته قبل وقتی قسمت اول این گفتگو رو دیدم رفتم تو گوگل در مورد این فاجعه کمی جستجو کردم.باور کنید تا چند روز کارم شده بود غصه خوردن. چه حادثه غم انگیز و دلخراشی! خدا همشونو رحمت میکنه...خدا برای هیچکس نیاره همچین مرگی رو!!
شنبه 29 مهر 1391 - 03:16
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. مزدور بیسواد و هوچی گر حکومت جهل و جنایت اسلامی- فاشیستی. اگر چه در مرام من نیست خودم را با شخصی بی‌ اهمیت مثل تو مشغول کنم، اما در جوابت باید بگویم که حنای تو و امثال توی مزدور دیگر رنگی‌ ندارد. مردم شرافتمند ایران آنقدر هوشیار و عاقل هست که خودش حقیقت را لمس کند. ۳۳ سال جنایت و دروغ این امکان را به مردم فرهیخته ایران داده است. اما چیزی که مربوط به تو میشود، باید بگویم، خاندان پهلوی و ساواک برای تو و امثال تو تره هم خورد نمی‌کردند که آدم حسابتون بکنند. تو حتی به خودت هم دروغ میگی، اگر هستی‌ با ۱ اسم بیا اینجا، گر چه از موجودات مضحکی مثل تو انتظار بیشتری نیمشود داشت! آخر خط هستید، به پایان رسیده اید‌.
شنبه 29 مهر 1391 - 03:42
sepherdad - سیدنی - استرالیا
جالبه که انقلابیون ایران چه قبل, چه بد از انقلاب همه پروندهٔ سنگین دزدی و جنایت داشتن و دارن، از کیف بری و جیب بری(بازاری) تا تجاوز به عنف و آتیش زدن هم که اصلا یکی‌ از کارشون است که همچنان دارن انجام میدن.
شنبه 29 مهر 1391 - 06:54
Azadikhah - تكسل - هلند
از همون اول این انقلاب با جنایت شروع شد!vahid_ - گلاسگو - انگلستان: . از مرحله خیلی‌ پرت هستی‌ عزیز.حالا انقلاب و انقلابیون رو داریم میبنیم که مملکت رو به چه روزی انداختند!
شنبه 29 مهر 1391 - 07:15
ايران بدون اسلام - بودابست - مجارستان
اقاى وحید از کلاسکو ...... شما خودت را قاضى کن لطفا ...اکر جاى شاه بودى در ان زمانى که کشور در بحران و اشوب فراوان بود ایا احتیاج به اشوبى و مشکل به این بزرکى بود؟ هموطن عزیز من.
شنبه 29 مهر 1391 - 08:31
sama128 - شیراز - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. آدم حسابی فرض کنیم که شاه و ساواک بی رحم ترین افراد در روی کره زمین بودند مگر مغز خر خورده بودند که آتش انقلاب را که به زور می خواهند بخوابانند با آتش زدن سینما رکس آبادان دوباره روشن کنند چرا برای یک بار هم که شده واقع بین نیستید و با چشم واقعبینانه به مسائل نگاه نمی کنید. برنامه بسیار جالبی بود بسیار روشن کننده و واقعی اساسا برای اینکه آبادان نبض شهر نفت خیز و پر تلاش آن موقع را خاموش کنند چنین کاری کردند وگرنه شاه یا ساواک مربض بودند که دستی دستی آتش ان قلاب را شعله ور ترکنند. یه کم بفهمی بد نیست . بسیار عالی بود مشخص شد کار خود این حـ... هاست همانطور که در سال 67 با یک تکه کاغذ پاره و یک دستور زپرتی بر روی آن بیش از 4000 نفر را اعلام کردند و در گورستان های مختلف دست جمعی دفن کردند مثل خاوران
شنبه 29 مهر 1391 - 08:40
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
پادشاه مظلوم وطن پرست لول ..مظلوم وطن پرست ،، این پادشاه مظلوم نکنه امام حسین باشه لول . آوردن یک عده با زور شکنجه اعتراف گرفتن که بله کار آخوندا بوده ،،یا کار انقلابیون ،، بعدا شروع کردن به تبلیغات که پادشاه مظلوم وطن پرست در این کار دست نداشته ،
شنبه 29 مهر 1391 - 10:06
پریستوک - تهران - ایران
این جنایت به دستور خمینی و تحت رهبری کوسه رفسنجانی انجام شد. لطفاً اگر کسی در جریان نیست کامنت نزاره برای اطلاعات بیش تر کتاب در پشت پرده های انقلاب، اعترافات «جعفر شفیع زاده» فرمانده پیشین واحد مخصوص انقلاب اسلامی ایران و محافظ آیت الله خمینی در نوفل لوشاتو و تهران را دانلود کنید.
شنبه 29 مهر 1391 - 10:18
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
تا آدمهای خوابی مثل تو هستند این حکومت کثیف اسلامی به جنایاتش ادامه خواهد داد.. کی‌ می‌خواهید قبول کنید که شاه سگش می‌ارزید به این ملاها که قرون وسطا‌ای هستند.. البته حتما خود تو هم هستی‌.. ضمنا در انگلیس چیکار می‌کنی‌ تو؟ برو پیش رهبرت از امکانات اقتصادی و معنوی که برای مردمت در ایران فراهم کردن تو هم بهره ببر
شنبه 29 مهر 1391 - 10:52
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان شاید هم صدام حسین و اسرائیل و سران فتنه و رادیو بی بی سی و .. به ساواک و خاندان پهلوی کمک کردند!!! شما ساندیس تون رو میل بفرمایید تا توان پاچه خواری داشته باشید. نابود باد حکومت ضد ایرانی ولی وقیح. مرگ بر خامنه ای
شنبه 29 مهر 1391 - 11:28
sara_ra - تهران - ایران
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان. آمــــــــــــــــــــــین...من هروقت اسم این یارو رو میبینم بدون خوندن رد میشم میرم...اصلا ارزش نداره .. همونطور که خودتون گفتین.
شنبه 29 مهر 1391 - 11:39
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
vahid_ - گلاسگو - انگلستان ----دیگر برای من شکی باقی‌ نماند که این وحید از سوی رژیم است چون حتی ۹۹ در صد انقلابیون پی‌ برده‌اند که سینما رکس و فاجعه ی وحشتناک آان کار ملایان پست فطرت قاتل بود-- این بینوای فکری مزدوری ملا را زیر نام بیژن جزنی و گًل سرخی پنهان کرده<< زیر نام دفاع از کمونیسم طرفداری از ملا!!!! خودتی عمو اینجا کودکستان نیست!!! شرم کن از مرگ صدها هزار نفر در جنگ خمینی و ده‌ها هزار اعدام و فحشا و اعتیاد میلیونی!!!!!
شنبه 29 مهر 1391 - 12:26
Nowruz-57 - تهران - ایران
حاجی وحید، گلاسکو شهری است در اسکاتلند نه در انگلستان که مجموعا با ولز بریتانیا را تشکیل میدهند. این را گفتم که به مسول روابط عمومی‌ بسیج بگویی‌ که در انتخاب اسم برای شما عزیزان بیشتر دقت کنند که این ضّد انقلاب نوکر استکبار با یک نگاه از خواندن کامنت‌های سراسر نبوغ شما خود را محروم نکنند.
شنبه 29 مهر 1391 - 13:34
shahin-شاهين - شیراز - ایران
1-دادگاه کامل سینما رکس در تابستان 1358 در آبادان( در محل سینما تاج ) برگزار گردید و چندین روز نیز بطول انجامید البته فقط در آبادان پخش می گردید انهم بصورت مستقیم ؛ حسین تکبعلی زاده چندین مرتبه اقرار میکرد که خودش با چند تن از دوستانش هر شب در مسجد بازرگان بعنوان عاملین اجرائی مسجد فعالیت میکردند. و ان شب نیز طبق اقرار خودش هر کدام از آنها محلول سفیدی را در حین قدم زدن در راهرو سالن نمایش در تاریکی به روی دیوار میریختند و پس از خروج از سالن نمایش کبریت را پرتاب کرده بود و با ابراز تاسف میگفت فکر نمی کردم مردم نتوانند فرار کنند و این فاجعه اتفاق بافتد. او در شرح ماجرا می گفت چندین مرتبه از فرط ناراحتی خود را به کمیته 48 آبادان معرفی می کرده و نسبت به این موضوع اعتراف میکرده لیکن هر بار به او مقداری پول داده می شده و به او توصیه می گردیده که یک مسافرتی برود تا حالش بهتر شود . (بقیه در قسمت دوم )
شنبه 29 مهر 1391 - 14:59
shahin-شاهين - شیراز - ایران
. 2- آقای موسوی تبریزی با آن لهجه ترکی فارسیش دائم به تکبعلی زاده القاء مینمود که اعتراف کن که ساواک تو را وادار به این کار کرده . که هر مرتبه تکبعلی زاده با لهجه غلیظ آبادانی فریاد می زد نه . اینطور نیست حتی اون شب که قرار بود شش نفر از آنها را تیر باران کنند . . مادر تکبعلی زاده می گفت بگذارید فقط زبان حسین را ببوسم که هر چه خواستند به او تهمت ساوکی بودند بزنند زیر بارشون نرفت. ...(بقیه در قسمت سوم).
شنبه 29 مهر 1391 - 15:02
shahin-شاهين - شیراز - ایران
3- در اینجا جا دارد برای روح ستوان بهمنی مربی بوکس ( بچه تهران )طلب آمرزش کنم که بی گناه تیر باران گردید فقط بصرف کینه آقای موسوی تبریزی از ایشان .چون در دادگاه ستئان بهمنی میگفت من در روز حادثه سینما رکس مرخصی بودم و فردا آن روز آمدم ولی قاضی با همان لهجه ترکی فارسی انکار می کرد . لذا ستوان بهمنی به او گفت من را در این دادگاه برای سینما رکس دادگاهی نمیکنید بلکه برای اون چکی( تو گوشی ) که سال 1356 برای سخنرانی آمده بودی در مسجد بهبهانیها مقیم ابادان ذاذگاهی می کنی که آقای موسوی تبریزی با همان لهجه ترکی فارسی گفت خوب یادت.. و متاسفانه این قاضی خدا نشناس او را نیز تیر باران کرد..خدایش بیامرزد
شنبه 29 مهر 1391 - 15:05
azadmard433 - شیراز - ایران
آقا vahid_ - گلاسگو - انگلستان بهتره یه سر بری پیش روانپزشک.چون انگار واقعأ از اینکه مردم فحش و ناسزا نثارت کنن خیلی لذت میبری.بیچاره بدبخت تو چند تا مریضی روحی روانی با هم داری که باید درمانش کنی.1-شیزوفرمی-2 مازوخیزم-3-سادیسم-این چند تا رو من از کامنتات متوجه شدم.اگه بخوای برا هر کدومش هم میتونم باهات بحث کنم و ثابت کنم.اگه بری دکتر مطمئنأ مریضیای دیگه هم پیدا میشن.از دوستای عزیز هم میخوام به این بدبخت کمک کنن تا بیماریش از این بدتر نشه.زیاد حرفاش رو جدی نگیرین تا از توهم بیاد بیرون.
شنبه 29 مهر 1391 - 15:08
shahin-شاهين - شیراز - ایران
ای کاش فیلم دادگاه سینما رکس بدون کم و کاست به دنیا نشان داده می شد تا همه افراد بویژه نسل جدید قضاوت میکردند چون در آن دادگاه خود حسین تکبعلی زاده ( قاتل ) شرح ماجرا و عوامل طراح را صادقانه معرفی می کرد . بویژه یکی از همدستان مسجدیش را بنام ابوالپور منفرد. که بعد ها و بعد از جنگ رئیس آموزش و پرورش آبادان شد و خیلی مسائل دیگر که انشاالله پس از سرنگونی این عاملین فساد افشاءخواهد شد .
شنبه 29 مهر 1391 - 15:22
مارتين - لأس وگاس - امریکا
Nu تهران.افرین زدی خال.
شنبه 29 مهر 1391 - 16:10
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
شاه و ساواک آدم خار و کیف کشان و دستمال به دستان خیلی سعی کردن که کشتار سینما رکس بندازن گردن انقلابیون ولی نتونستن ، فقط یک عده کیف کش ، دستمال به دست این اراجیف ساواک و خاندان پهلوی قبول میکنند که در امسالشون در دنیای اینترنت کم نیست
شنبه 29 مهر 1391 - 17:18
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
azadmard433 - شیراز - ایران. خوب من مریضی خطرناک کیف کشی لیف کشی ، دستمال به دستی ندارم. سرتان بزرگ جامعه همون مریضی که شما و امسال شما پادشاهیا دارید. مریضی کلاهبرداری ، دروغ گویی ، ماسمالی کردن ،،
شنبه 29 مهر 1391 - 18:12
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
vahid_ - گلاسگو - انگلستان /به اندازه کافی‌ گند زدید به این مملکت . لطفا بمیر برو بهشت فقط دست از سر این ملت بردار .
شنبه 29 مهر 1391 - 22:57
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. شما بمیرد برید به جهنم با خاندان پهلوی و ساواکیا
یکشنبه 30 مهر 1391 - 01:35
Reza_abadan - اوپسالا - اوپسالا
با درود در مورد آتش‌سوزی سینما رکس آبادان خیلی‌ گفتنی‌ها باقیست. ولی‌ با شروع جنگ در آبادان بسیاری از گفتنی‌ها و حقایق به زیر خروارها خاک و ویرانی مدفون شد .اینکه چرا عاملان اصلی‌ این فاجعه را با توجه به اصراره مردم آبادان و خانوادهای داغدیده هرگز معرفی‌ نکردن و در عوض در دادگاهی فرمایشی به خاطر یک خصومت شخصی‌، بهمنی را که یک پلیس با شرف و یک بوکسر نامی‌ آبادان را شبانه در گورستان اعدام می‌کنن.ادامه دارد
یکشنبه 30 مهر 1391 - 06:31
Reza_abadan - اوپسالا - اوپسالا
با درود مجدد. آن شب که بهمنی را میخواستن اعدام کنن از آتش نشانی‌ آبادان تقاضای یک ماشین آتش نشانی‌ برای روشن کردن محوطه کردن.‌ای کاش راننده آن ماشین اینجا بود و از زبان خودش مشنیدید که بهمنی با دستان از پشت بسته و غرق در خاک فریاد میزد که من مرخصی بودم، من گناهی نکردم،چرا باید اعدام بشم . اری عزیزان نگفتنیها زیاد است، باشد روزی که ورق برگردد و حقایق آشکار گردد. تاریخ همیشه حقایق را در دفتر خود نگاه می‌دارد
یکشنبه 30 مهر 1391 - 06:48
swameagle - لندن - انگلستان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان - تو که اینقدر نگران انغلابت هستی اینجا چی کار میکنی پاشو...برو به همون انغلابت خدمات کن ...
یکشنبه 30 مهر 1391 - 10:45
Ghooloo - آبادان - ایران
آن سینمایی که اول می‌خواستند آتش بزنند فکر کنم سینما سهیلا جنب سینما متروپل بود. روزی که سینما رکس را آتش زدند خوب یادم هست در شهر و خیابان امیری زندگی‌ میکردیم و بچه بودم، آن شب را هیچ وقت فراموش نمیکنم. Reza_abadan - اوپسالا - اوپسالا همشهری عزیزم حق با شماست ناگفتنی‌ها بسیار است امیدوارم روزی حقایق مشخص شود. این کار را کردند چون آبادان بر خلاف خیلی‌ از شهرها مذهبی‌ نبود و تا آن زمان خبری از انقلاب آخوند‌ها هم نبود.
یکشنبه 30 مهر 1391 - 16:30
alireza148 - لندن - انگلیس
این آقا خودش به احتمال زیاد از عاملان اصلی‌ است برای اینکه در زمان شاه رئیس پلیس شهر مهمی‌ مثل آبادان باید از منافع آمریکا و انگلیس حمایت کند نه مردم
دوشنبه 1 آبان 1391 - 13:03
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
در سینما را چه کسی‌ و در چه زمانی‌ قفل کرد؟ چرا تکبعلی و هم‌دستانش تونستند بیایند بیرون ولی‌ مردم بیچاره نتوانستند در سالن را باز کنند؟ این فاجعه هر وقت مطرح میشه من رو تا چند روز ناراحت میکنه.
‌سه شنبه 2 آبان 1391 - 03:40
siahvakhsh - لندن - انگلستان
روز حادثه و دادگاه مسخره بعد از اون رو خوب یادمه، اول انقلاب بود و آزادی‏ها بیشتر و کنترل آقایون هم کمتر و کل ماجرا از تلویزیون آبادان پخش می‏شد.. همه همون موقع و با وجود تمام سعی رژیم برای لاپوشونی حقایق به این نتیجه رسیدن که این جنایت کار خود فعالین انقلاب اما با کمک عوامل داخلی شهربانی بود. گویا همه با هم همکاری کردن تا مردم آبادان رو به خشم بیارن و به اعتصاب صنایع نفت بکشونن. هر چه بود، حیف از اون همه انسان شریف که به پای این هدف بی‏شرافت رفتند.
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 22:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.