راز جنایتی که پس از 14 سال فاش شد

ایران : قاتل و شکنجه‌گری که یک پسر 8 ساله را پس از آزار و شکنجه به درخت بسته و او را به آتش کشیده بود با گذشت 14 سال از این واقعه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
 این پسربچه به نام رابی میدلتون که به وسیله دان کولین(قاتل) تحت آزار و شکنجه قرار گرفته و بدنش دچار سوختگی عمیقی شده بود، در این حادثه دچار بیماری سرطان پوست شد و در نهایت در سن 21 سالگی جان خود را از دست داد.
 پدر و مادر رابی میدلتون(مقتول) می‌گویند زمانی که پسرشان به وسیله جوان مهاجم زنده‌زنده به آتش کشیده شد، حدود 200 بار تحت عمل‌‌های مختلف جراحی قرار گرفته و میزان سوختگی 99 درصدی بدنش باعث ابتلای او به سرطان پوست شده که به مرگش انجامیده است.
 پلیس دان کولین را به جرم قتل این پسربچه دستگیر کرده است.
مأموران پلیس توانسته‌اند جوان شکنجه‌گر را پس از تماشای فیلم ویدیویی که پسرک فوت شده قبل از مرگش از خود تهیه کرده بود دستگیر کنند، رابی در فیلم خود قاتل را که به او حمله کرده و در آتش سوزانده بود، معرفی می کند.
 کارآگاهان پلیس می‌گویند دان کولین(قاتل) با اتهاماتی همچون آزار و اذیت، ضرب و شتم و قتل روبه‌روست.
 دادستان پرونده شهر مونتگومری، در این ارتباط گفت: دان(قاتل) در زمان ارتکاب جرم تنها 14 سال سن داشت، اما سوابق پلیس نشان داده که «دان» در 16 سالگی هم به جرم آزار و اذیت پسر 8 ساله دیگری به زندان افتاده بود و دارای سوابق کیفری است. مادر «رابی» به خبرنگار سی.‌ان.‌ان در این ارتباط گفت: پسرم «رابی» در 8 سالگی مورد آزار و اذیت قرار گرفت و بدنش بشدت سوخته بود، اما من و پدرش سعی می‌کردیم تا او را دلداری بدهیم. طی سال‌‌های گذشته رابی برای درمان سوختگی‌‌های 99 درصدی‌اش درد زیادی کشید و سوختگی‌‌‌ها به حدی شدید بود که او به سرطان پوست مبتلا شد. او در سن 21 سالگی بر اثر بیماری مرد و تا قبل از مرگش ما هرگز نمی‌دانستیم که مهاجم او کیست و چرا این کار را با پسرمان کرده است، اما روی تخت بیمارستان پسرم در فیلمی که از خود گرفته بود دان کولین را به عنوان عامل آزار و شکنجه اش معرفی کرده بود.
 پدر و مادر رابی میدلتون، بیشترین غرامت را از خانواده دان کولین «متهم به قتل» که حدود 150 میلیون دلار بوده است دریافت کرده‌اند و این غرامت در تاریخ ایالات متحده بی‌سابقه است.
 اما با این وجود این پول به خانواده میدلتون پرداخت نشد و مادر رابی در این ارتباط گفت: من و پدر رابی تنها می‌خواستیم عدالت برای زجر‌هایی که فرزندمان کشیده بود اجرا شود، او سزاوار چنین زندگی دردناکی نبود. قاضی پرونده دان کولین را به حبس ابد محکوم کرد.

+41
رأی دهید
-149

agha_ehsan - تهران - ایران
ای اسلام کجایی که همچین جانورها رو اعدام کنی. آدم زبونش بند میاد اینا کیا هستن که تو قالب انسان به دنیا میان
شنبه 29 مهر 1391 - 01:00
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
agha _ ehsan - تهران - ایران .. اره خوب. واقعا که‌ای اسلام کجایی که این جانورها رو اعدام کنی‌ (البته قبلش پول زکات، خمس و حق امام رو بگیرید ازش)، بعد به زنشون تجاوز کنی‌، و بچه‌ طرف رو هم به بردگی ببری مدینه بفروشی.
شنبه 29 مهر 1391 - 02:42
agha_ehsan - تهران - ایران
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا - حاجی قاط زدی چرا همه چیرو بهم می بافی. تو اسلام اگه یه قانون خوب باشه ٬ اعدام جانورهایی مثل اینه. بیا ایران ببین اراذل دختر مردم رو به زور می کنن تو ماشین و می برن تکه تکه اش می کنن. اعدام واسه این جانوراس
شنبه 29 مهر 1391 - 12:42
p_darab - ملبورن - استرالیا
این یارو بیمار بوده.ربطی به دین و کشور نداره..............تو کشور های مسلمون بدتر از این چیزها بوده و هست وخواهد بود.تازه از همه نوعش حیوون آزاری.مردم آزاری.خانواده آزاریو..............
شنبه 29 مهر 1391 - 16:24
elinaz - مونترال - کانادا
اگه عدم قطع دست و پا و ...شلاق و غیره که تو اسلام هست و شما‌ها بهش میبلین خوب بوده چرا این همه جرم جنایت تو کشور‌های اسلامی می‌شه باز خوبه ...تو کشور‌های پیشرفته مردم می‌تونن برن به یک جایی دردشون رو بگن اما در کشور‌های محروم اسلامی مردم گاهی بدبختیشن رو با خود به گور میبرن کسی‌ هم نمی‌فهمه ...از هزاران تجاوز و ظلمی که تو کشور‌های افغانستان و عربستان و کشور‌های اسلامی آفریقائی با کودکان و زنان می‌شه یک سومش مطرح می‌شه باقی‌ همه پوشیده هست ...نه اعدام دوای درد جنایتکار نیست حبس آباد و انفرادی بدون داشتن هیچ گونه وسیله تفریحی و سرگرمی سزای این چنین آدم‌ها‌ای هست
شنبه 29 مهر 1391 - 17:44
pervisir - تهران - ایران
مرگ بر هرچه حقوق بشره که مجازات اعدام را میخان برداشته بشه .باید مجازات اعدام را هدف دار کرد نه حذف .
شنبه 29 مهر 1391 - 18:36
amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
agha_ehsan دمت گرم حاجی.حرفت حقه خدایی دمت گرم
شنبه 29 مهر 1391 - 19:06
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
agha _ ehsan - تهران - ایران .. هر کشوری راه حلی داره برای مبارزه با فساد. من خودم موافق اعدام نیستم. ولی‌ موافق این هم نیستم که با طرف هیچ کاری نکنند. مثلا زندان حبس ابد. این قوانین در هر صورت باید توسط بشر نوشته بشه. اینجوری که شما گفتی‌ به نظر میومد که قوانین اسلامی رو به عنوان نجات بشریت قبول داری. منم خواستم برات یاد آوری کنم که همون اسلام به زور شمشیر از مردم پول جمع‌ میکرد، به زن مردم تجاوز میکرد و برده فروشی میکرد. پس نجات بشریت دست مغز انسان هست نه الله مدینه!
یکشنبه 30 مهر 1391 - 01:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.