منتخبی از عکسهای روز اینترنت 110

اقدام جالب تماشاگران‌کره‌ در آزادی
تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و هنگام ترک ورزشگاه اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.

 

تصویری از دو فرزند سید حسن خمینی  

 

تصویری فوق العاده از شب تهران
  

 سرباز روس یخ زده/ جبهه فنلاند/ 1940
سرباز روس که در اثر سرما زدگی مرده است. این سرباز در حال پاک کردن برف از روی سر خود بود. جنگ فنلاند- شوروی/ 31 ژانویه 1940

خوشحالی کریمی از گلزنی نکونام
علی کریمی هافبک خلاق و تکنیکی فوتبال کشورمان که  از روی نیمکت شاهد پیروزی شیرین ایران برابر کره جنوبی بود پس از گلزنی جواد نکونام همانند سایر نیمکت نشینان به خوشحالی پرداخت.

جادوگر فوتبال ایران را از محرومیت نجات داد
در جریان بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی.


 

شش‌تایی ها، فرستنده محمد مایلی‌کهن!

سرمربی سابق تیم ملی پیش از دیدار ایران برابر کره جنوبی عکسی جالب از یک روزنامه عربی مربوط به سال 96 به برنامه 90 ارسال کرد.دربرنامه این هفته نود محمد مایلی کهن عکسی از یک روزنامه عربی ارسال کرد که مربوط به پس از بازی ایران برابر کره جنوبی در جام ملت های 1996 بود.شاگردان مایلی کهن در آن دیدار با نتیجه پرگل 6 بر 2 به برتری رسیدند و نتیجه ای تاریخی رقم زدند. 

استقلال به رنگی که ندیده اید!
این عکسی از استقلال در سال 1373 است با طرح پیراهنی غیرمعمول و عجیب! استقلال در سال های اخیر همیشه از پیراهن آبی رنگ با طرح ساده استفاده کرده است، اما در سال 1373 از این پیراهن استفاده کرد که طراحی آن به نظر منحصر بفرد است. تاریخ این عکس معلوم نیست اما به احتمال زیاد به بازی فینال لیگ 1373 مربوط است که استقلال در مقابل سایپا باخت. دو هفته قبل از این بازی آن دربی جنجالی برگزار شده بود و تعداد زیادی از بازیکنان استقلال از جمله قلعه نوعی و محمود فکری محروم شده بودند.  

مجیدی و نیکبخت در لباس الوصل‎
فرهاد مجیدی و علیرضا نیکبخت واحدی در سال 83 در تیم الوصل همبازی بودند. 

 

سومین پدر و پسر تاریخ پرسپولیس
امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران  به طور رسمی قرارداد 3 ساله خود را با پرسپولیس ثبت کرد و رسماً در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفت. 

وقتی مسی کوتاه قد بالاتر از اوگوچی اونیوو 193 سانتیمتری سر می‌زند 

 

روزگار جدید

تابلوی عجیب یک روستا در بلوچستان

 

7 خط روزگار

پلیس زن آمریکایی

 

آخر خوش شانسی!  

 

مصائب فرزند عکاس بودن 

زایمان یک سوسک

معماری در طبیعت 

 

آموزه ای از طبیعت

+444
رأی دهید
-37

esmah - کلن - آلمان
عکس فرزندان حسن خمینی خیلی‌ زیبا بود، هیچوقت نباید اعتقادات و نظرات دو شخص از یک خانواده با هم قاطی‌ بشه. عکس آخر خوش شانسی هم فکر کنم یک کار خیلی‌ ابتدایی از یه گرافیست بود، البته فکر کنم چون خیلی‌ غیر طبیعی بود.
جمعه 28 مهر 1391 - 17:44
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
همه عکس ها قشنگ بودن اما عکس سرباز روسی غم انگیز بود.چرا که کسانی به خاطر فکرهای باطل انسانهای بیگناه را اینجوری به کشتن میدادن وبعد از روزها جنگ و خونریزی عقب نشینی میکردن
جمعه 28 مهر 1391 - 17:53
antikaselis - اصفهان - ایران
معماری در طبیعت واقعا زیبا بود.لطفا خبر انفجار انتحاری در چابهار و از خودگذشتگی دو بسیجی را هم بگذارید.ممنون
جمعه 28 مهر 1391 - 17:54
محبت خدا - ایران - ایران
نماز خواندن و حجاب کردن زن مسلمان بسیار بحث انگیزه , چون در کشور ما ایران غیر مسلمونا به این راحتی زندگی نمیکنن . میبینید که مدام تازه مسیحی شده ها رو میگیرن و اعدام میکنن کسی هم نیست که از حق انتخاب آزاد اونها دفاع کنه.
جمعه 28 مهر 1391 - 18:53
محبت خدا - ایران - ایران
نماز خواندن و حجاب کردن زن مسلمان بسیار بحث انگیزه , چون در کشور ما ایران غیر مسلمونا به این راحتی زندگی نمیکنن . میبینید که مدام تازه مسیحی شده ها رو میگیرن و اعدام میکنن کسی هم نیست که از حق انتخاب آزاد اونها دفاع کنه.
جمعه 28 مهر 1391 - 18:54
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
باید بچه‌های حسن خمینی تاریخ رو فراموش نکنن،که خمینی به درک واصل شده، یک جنایتکار یک قاتل بیرحم که حتا به زنهای حامله در زندان هم راهم نکرد و دستور اعدام آنها رو صادر کرد، آرزوی پاک نشدن این ننگ ابدی برای خاندان آن دجال دارم.
جمعه 28 مهر 1391 - 19:28
mosi1000 - کاشان - ایران
تصویر ماشینی که تو گودال افتاده معلومه فتوشاپه چیه این عکسا خیلیبیخود بود
جمعه 28 مهر 1391 - 20:23
11oct - تهران - ایران
به نظر من عکس شماره یک خیلی جالبه حداقل واسه ما ایرانیها(شایدم واسه من) کار جالبیه سپاس. همچنین عکس(" تصویر فوقالعاده از تهران") خیلی قشنگ بود. ممنون
جمعه 28 مهر 1391 - 20:36
goleshab - اوگسبورگ - المان
کاش عکس سوسک‌ها را نگذاشته بودن حالا امشب همش خواب‌های وحشت ناک میبینم اه حالم بهم خورد.
جمعه 28 مهر 1391 - 20:53
اهورا شمس - تهران - ایران
خدا نسله این سوسکارو بخوشکونه ،هیچ سمی هم حریفشون نیست. نفرت انگیزن
جمعه 28 مهر 1391 - 23:14
علی فقط کریمی - شیراز - ایران
جادوگر ما که همیشه عالیه :وای خدا کنه با ژوزه کنار بیای و به تیم برگردی بدون که همه ی ما چشم انتظاریم .خدا کنه امیر(عقاب زاده )جای خالی پدرش رو واسه ی ما پر کنه به قول خودش تو راه مالدینیهاقدم بذاره موفق باشی.
شنبه 29 مهر 1391 - 00:07
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- زیباترین عکس به نظر من تصویری از دو فرزند سید حسن خمینی میباشد ! آدم باورش نمیشه بچه‌های آخوند اینقدر تمیز و شیک و مراتب و خوشکل و خوش تیپ باشه !!!،، جدا از خانواده‌شان خدا این بچه‌ها را حفظ کنه !
شنبه 29 مهر 1391 - 00:22
Dara va sara - پرت - استرالیا
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان...راست میگی عکسهای دوفرزند سید پفیوز خمینی،خوشکل و خوش تیپ. ولی عکسهای بچهای نسرین ستوده همیشه غمگین و گریه دار. چون ماها میشه که مادرشون رو ندیدن..عکس بچهای اعدامی ده های 60 در زندانها خیلی غم انگیزه. جون اصلا پدرشون را ندیدن....ادمهای مثل تو و اون رفیق بی مغرت esmah - کلن - آلمان هستند که باعث زنده ماندن این ملاهای کثیف ضد ایرانی هستند. .. .......
شنبه 29 مهر 1391 - 03:59
mehrabooon - تهران - ایران
عکس سوسک واقعیت نداره!چون اونها تخمگزارند و بچه زا نیستند.این باید فوتوشاپ باشه.اگه اینطور نیست و کسی‌ میدونه اطلاع رسانی کنه لطفا..ممنون میشم...
شنبه 29 مهر 1391 - 06:40
ghafas - مشهد - ایران
قربون بچه های ناز و شیک سید حسن آفرین
شنبه 29 مهر 1391 - 08:20
siya41 - تهران - ایران
ghafas - مشهد - ایران-امیدوارم ومطمئنم قربانی اونا میشی.آدم ندیده
شنبه 29 مهر 1391 - 15:04
gerard - تهران - ایران
اززحمات شما تشکر میکنم شما تلاش میکنید همه را راضی نگهدارید اما همیشه آدم غرغرو داریم.
شنبه 29 مهر 1391 - 16:54
ghafas - مشهد - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. گناه سید حسن اینه که پدربزرگش خمینی بوده ؟ خوب باباهای ما هم اشتباه کردن چه با قیامشون چه با سکوتشون .ما محکوم ابدی نیستیم .ما هم تغییر می کنیم .کجا از این سید حسن چیز بدی دیدی ؟ با مردم نبوده ؟ جلوی اینا نبوده ؟ چرا اینقدر سیاه بین شدید که دو تا بچه آزارتون می دن .؟ دوست عزیز بیا با هرچیز منطقی برخورد کنیم تا متهم به گزافه گویی نشیم .اونوقت اگه حرف حق هم بزنیم می گن این چپی ها اصلا مریضن با بچه بی گناه اینطوری برخورد می کنن ...بیا الکی مدرک بی خود دست مخالفامون ندیم تا جذب حداکثری داشته باشیم
شنبه 29 مهر 1391 - 17:20
sorena_ m - دیلمان - ایران
عکس ها بسیار زیبا بودن بخصوص عکس دو فرزند سید حسن خمینی به ابروی آقا پسر نگاه ویژه ای کنید یاد چه چیزی می افتید ( امام شهدا ! ) و سالار فوتبال ایران علی کریمی
شنبه 29 مهر 1391 - 20:28
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. --- فکر نمیکردم اینقدر عقده‌ای باشی‌ !!، چون نظرم روی شما مثبت بود !،، مطمئن هستید که نظرتان نسبت به بنده درست است ؟؟؟!!، بعدش هم کی‌ از بچه‌های نسرین ستوده ، و بچهای اعدامی ده‌های ۶۰ در زندان بد گفته ؟؟؟؟!!!!،،،، مطمئن هستی‌ که قرص هاتو درست خوردی و زیاده روی نکردی ؟؟؟؟؟،،، چونکه خیلی‌ داری پرت و پلا میگی‌ !!،، میدونی‌ بچه‌های کوچک طفلان معصوم بی‌ گناهی هستند که تا شکل نگرفتند هیچ گناهی ندارند و پاک پاک هستند ؟!، حال بچه مال هر کی‌ که میخواد باشه !، اینو نه تنها قوانین بین المللی و حقوق بشری میگه ، بلکه در عرف اجتماعی نیز این مرسوم است!، و همه انسانها به عنوان یک اصل متفقا این را می‌پذیرند !!،، دوست عزیز باور کن هنوز هم فکر می‌کنم که تو امروز قرص هاتو یا اشتباهی خوردی و یا اینکه در تعداد آن زیاده روی کردی !!، مواظب خودت باش دوست عزیز که واقعا برایت نگران شدم !!
شنبه 29 مهر 1391 - 23:35
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یاد این می‌افتیم که خمینی پفیوز هندی زادهٔ بچه‌های مردم را به گشنگی و فقرو و فحشا و اعتیادو جستجو توی سطل اشغال و کودکان کار تبدیل کرد و نوه‌ خودش باید لباس خارجی‌ بپوشه در حالی‌ که مردم را تشویق به مرگ بر این و مرگ بر اون ضده خارجی بودن میکنند ,من این بچه‌ها را مقصر نمیدونم ولی‌ بابای اینها هم آب ندیده وگرنه شناگر ماهری است.
شنبه 29 مهر 1391 - 23:33
compatriot - تورنتو - کانادا
سید حسن خمینی چیه! حسن خمینی. رفته رفته خودتون هم باورتون شده عربزاده یعنی‌ آقا ولی‌ ایرانی‌ هیچ پیشوندی نداره. به خاطر همینه که عمریه اینها دارند از ملت ایران سواری میگیرند..
جمعه 5 آبان 1391 - 05:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.