قلعه‌نویی به تراکتورسازی رسید , جدال دوستان دیروز و دشمنان امروز!

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه ۴ دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی استقلال میهمان تراکتورسازی تبریز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که امروز (جمعه) آغاز می‌شود، فردا با 4 دیدار زیر ادامه می‌یابد.

* تراکتورسازی - استقلال؛ بازگشت امیر پاشا به تبریز

 استقلال که از مشکلات مالی رنج می‌برد در جدول شرایط مناسبی دارد و با یک بازی کمتر و 19 امتیاز در رده چهارم  است آن هم در حالی که فقط یک امتیاز از سپاهان صدرنشین کمتر دارد. با این حال اوضاع و احوال باشگاه استقلال مساعد نیست. فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی مدام از کنار کشیدن و استعفا به دلیل مشکلات مالی حرف می‌زنند و بازیکنان هم از پرداخت نشدن مطالباتاشان راضی نیستند اما هیچ کدام از این مسایل باعث نمی‌شود استقلال تیمی از پیش بازنده در دیدار با تراکتورسازی باشد. به ویژه اینکه در روزهای گذشته مربیان استقلال و مسئولان باشگاه تراکتورسازی بارها علیه یکدیگر مصاحبه کردند و بدین ترتیب حساسیت این مسابقه بیشتر از سه امتیاز شده است.

 

هواداران تراکتورسازی فصل گذشته به امیر قلعه نویی لقب «امیر پاشا» دادند و اکنون آنها باید مقابل هم قرار بگیرند. تونی اولیویرا مربی پرتغالی تراکتورسازی اما فارغ از این حاشیه‌ها در خانه فقط به برد فکر می‌کند و اینکه تیمش را همچنان در جمع مدعیان حفظ کند.

اتفاقاتی که اخیرا بین قلعه‌نویی و مسئولان تراکتورسازی رخ داده حساسیت و اهمیت این بازی را بیش از گذشته کرده است. دوستان دیروز، امروز به دشمنان هم تبدیل شده‌اند تا جایی که علاوه بر مصاحبه‌های تند علیه یکدیگر، کار به شکایت هم کشیده است و دو طرف هر روز ماجرای تازه‌ای از همکاری مشترک در سال گذشته را رو می‌کنند!

* ذوب آهن - آلومینیوم بازگشت کاظمی به لیگ برتر

 در تعطیلات لیگ برتر فرهاد کاظمی جانشین رسول کربکندی شد تا بتواند در وقفه لیگ تغییرات مورد نظرش را در ذوب آهن اعمال کند و این تیم را به رده‌های بالای جدول برساند.

 

کاظمی که بعد از مدت‌ها دوری به لیگ برتر بازگشته در گام اول حریف چندان مشکلی را پیش رو ندارد. آلومینیوم اگرچه در رده شانزدهم و یک پله پایین‌تر از ذوب آهن قرار دارد اما وضعیت مالی در این باشگاه بحرانی است به طوری که گفته می‌شود میثاقیان مانع از اعتصاب بازیکنان تیم شده است. به هر حال باید دید در نبرد اکبر و فرهاد کدام مربی برنده می‌شود میثاقیان با تیم کم امکاناتش یا کاظمی با ذوب آهن متحول شده؟

* ملوان - سایپا؛ خودروسازان در بندر

 ملوان در هفته یازدهم محمد احمدزاده را جانشین فرهاد پورغلامی مستعفی کرد و این مربی در اولین حضورش در لیگ برتر توانست مس کرمان را شکست دهد. شنبه اولین بازی ملوان با سرمربیگری احمدزاده در انزلی است و او می‌خواهد مقابل تماشاگران دو آتشه ملوان هم پیروز شود. سایپا حریف ملوان است، تیمی که در این فصل خوب نتیجه گرفته و راحت امتیاز از دست نمی‌دهد. آیا نارنجی پوشان خودروساز می‌توانند از بندر انزلی به سلامت عبور کنند یا نه؟

 

* پیکان - مس کرمان؛  ویسی می‌رود یا قاسمپور؟

 پیکان سه شکست متوالی در سه هفته اخیر لیگ برتر داشته تا برخی رسانه‌ها از آخرین فرصت ویسی خبر بدهند و بگویند اگر پیکان نتواند مس کرمان را شکست دهد سرمربی تغییر می‌کند و از مایلی‌کهن به عنوان گزینه بعدی سرمربیگری پیکان نام ببرند. مس کرمان هم با ابراهیم قاسمپور هنوز نتوانسته رضایت هواداران کرمانی را جلب کند. به این ترتیب هر دو مربی خیلی اوضاع باثباتی در تیم‌هایشان ندارند و جالب است برخی مایلی‌کهن را برای هر دو تیم گزینه می‌دانند. باید دید این شایعه به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه و مایلی‌کهن جانشین کدام یک از سرمربیان خواهد شد؛ ویسی یا قاسمپور.

 

برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 28 مهر

 فجرسپاسی - نفت تهران ساعت 15:30 ورزشگاه دستغیب شیراز

 صبا - سپاهان ساعت 16:50 ورزشگاه یادگار امام قم

 گهر - فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه تختی تهران

 نفت آبادان - داماش گیلان ساعت 18:05 ورزشگاه تختی آبادان

شنبه 29 مهر

 تراکتورسازی - استقلال ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام تبریز

 ملوان - سایپا ساعت 15:45 ورزشگاه تختی انزلی

 پیکان - مس کرمان ساعت 15:45 ورزشگاه تختی تهران

 ذوب آهن - آلومینیوم هرمزگان ساعت 15:30 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

یکشنبه 30 مهر

 پرسپولیس - راه آهن ساعت 18 ورزشگاه آزادی

+72
رأی دهید
-22

Tourkan - کپنهاگ - دانمارک
ترک ها هرکز از امیر قلعه‌نویی خوششان نیامد
جمعه 28 مهر 1391 - 01:21
soheil rad - بابل - ايران
بزرگترین افتخار تر تر تراکتور این بود که قلعه نوعی سرمربی تیمشون بشه با اینکه تر تر تراکتور برای امیر قلعه نوعی خیلی کوچیک و حقیر بود اما این مربی با درایت خودش این تیم داغون رو به بزرگترین افتخار همه دوران خودش رسوند و اون رو دوم کرد مقامی که دیگه حتی خوابشم نخواهند دید
جمعه 28 مهر 1391 - 05:24
paksan - آمریکا - آمریکا
زیاد مهم نیست خوششون بیاد نیاد تنها کسی که تا حالا تراکتور رو نایب قهرمان لیگ کنه قلعه نوعی بوده .بعدشم ما تو ایران آذربایجان داریم نه ترکستان ! پس واجه ترک مال ترکیه و ترکستانه و آذری ها فرق دارن .
جمعه 28 مهر 1391 - 08:28
TameshK - هامبورگ - آلمان
ژنرال عزیز رفتى به یه سرى تازه به دوران رسیده اى که هنوز عرق لیگ یکیشون خشک نشده بود اعتماد به نفس دادى و انقدر روشون وقت و انرژى گذاشتى و کار کردى و براشون زحمت کشیدى کردیشون نائب قهرمان لیگ ! رتبه اى که هرگز به خواب هم نخواهند دید حالا که ولشون کردى افتادن تو دست انداز تو رو مقصر میدونن و تا دیروز فرش ِ زیر پات بودن بهت میگفتن پاشا حالا چشم دیدنتو ندارن و میگن اصن هیچ وقت پاچه خوارت نبودن و اصن ازت خوششون نمیومده که ! آخه سوراختور ته جدولى تصور همچین مقامى رو هم نداشت که تو براشون آوردى ! رفتى اون زردکاهانیا رو هم شاخ کردى که باورشون شده بود متفاوتن آخ چه کیفى کردم 4 تایى شدن مثل لنگ پول لیس هاها فقط این استقلال تاج کبیر آسیاست که شخصیت قهرمانى در سطح حتى آسیا رو داره
جمعه 28 مهر 1391 - 09:23
Pandora - کلن - آلمان
فردا کلا هافبک نداریم!!نکونام مصدومه واسه تیم ملی !!!!فابیو و توزی هم نیستند!!مجتبی و کیانوش هم که هیچی ! باز شروع شد! امیر هم این هفته توی تمرینات نبود و فردا هم نمیره تبریز! مربیمونم مصدومه عین بازیکنا ! اون وزیر آشغال و سردارهای دزد و کثیف کجان؟؟وزیر نفری بیست میلیون پاداش تو سرت بخوره،٥ ماه از فصل بدون پول بازی کردن جونشون به لبشون رسید اون کثافتها هم به هدفشون رسیدن!کارت سوخت ٤٠٠ تومنی میده واسه بردن الومینیوم بعد از ١٠ هفته !!!این ترکها توی شانس اول هستن ! توی پررویی هم شونه به شونه لنگی پیش میرن !فردا هم که بیشتر از نصف تیم رو نداریم ،دور ور میدارن ، بابا تو اول ٤ سال لیگ برتر بمون بعد بگو مال کدوم تیمی !
جمعه 28 مهر 1391 - 09:46
baran828 - تهران - ایران
زنده باد امیرخان .قهرمانیم قهرمان*
جمعه 28 مهر 1391 - 10:33
nazli_akrami - تبریز - ایران
soheil rad - بابل - ایران . میشه دقیقا بگی تو این وسط چیکاره ای؟ سر پیازی یا ته پیاز؟ بدبخت فک میکنی افتخارات استقلال یا پرسپولیس مال تو و بقیه بابلیهاست؟ ترک ها هیچی نداشته باشن یه تیم دارن که بهش افتخار کنن. تو چی داری؟؟ قلعه نوعی مربی بزرگیه و احترامش هم همیشه واجبه. اینو تو نمیتونی بفهمی بچه !!!
جمعه 28 مهر 1391 - 12:34
nimaaa - نیویورک - امریکا
امیر قلعه نوعی و ارش برهانی از ترسشون هیچکدوم جرات نکردن تبریز برند.همانطور که هواداراشون جراتش رو ندارن نشون به اون نشون که سه ساله علی کریمی جرات نکرده تبریز بره
جمعه 28 مهر 1391 - 13:15
Tourkan - کپنهاگ - دانمارک
فوتبال آذربایجان یک سرو گردن از فوتبال تهران بالاتر هست، اکثر فو تبللیستهای معروف ایران هم تورک تبار هستند، فقط کم هایی دولتی به تیمها نبود میدیدمتون
جمعه 28 مهر 1391 - 13:40
zoroye iran - وين - اتريش
نیمکت حموم هم از تراکتور قویتره باید برنده بشن در غیر این صورت خاک عالم بر سر کیسه کشها پارسال تراکتور قویتر بود و مربیش هم سردسته مافیا تو تبریز از داور شکست خوردن من موندم چرا داوری فقط بسود لگنه اخراج و پنالتی حاج صفی بیچاره رو همه یادشونه مثل اخراج بیخودی اولادی و همه نمیتونن تو ۱۰-۱۰-۳ پچپونن تو کیسه از حالا دارن جوسازی میکنند لگن حمومی امثال با نیمکتش باید تو تبریز تراکتور ضعیف شده و بدون حمایت مافیا رو شکست بده
جمعه 28 مهر 1391 - 18:55
zoroye iran - وين - اتريش
2- کیسه کشها با حمایت رهبران مافیا فرمژه نوحه خون دمپایی و قندلی گنده باقالی با یار ۱۲ (داوری) مشکلی نداره چند ساله پرسپولیس مشکل مالی داشت و آندو و رحمتی و عقیلی و حسینی و زنیدپور و انصاری قر و خلعتبری در زمان دایی و بخاطر دایی میخواستن پرسپولیسی بشن خبری از پول نبود و نوحه خون با قیمت نجومی اندو-رحمتی-زندی-منتظری و.. رو از دهن شیر در آورد خنده های کریه دمپایی هنوز از یادمون نرفته و پرسپولیس همه پرسپولیسیهای جدا شده رو با قیمت کم گرفت امسال سکه برگشته حالا خودزنی کنید ما هم میخندیم باز دم پرسپولیسیها گرم اسپانسر و ۷۰۰ میلیون براشون فراهم کردن گریه کنید گریه قشنگه ...(قمیشی)
جمعه 28 مهر 1391 - 18:56
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
دوباره این بدبخت سوزشی نظرداد
جمعه 28 مهر 1391 - 22:15
Pandora - کلن - آلمان
یکی جفنگیات این یارو رو ترجمه کنه،چی میگه این؟؟وای غش کردم،هااهاهااهاا .گریه؟هاهاها.١٢ هفته اینو گوش میداده؟نه ٢ فصله! لنگ الان کجاست؟چند هفته کجای جدول بود؟تیم ملی کجاست؟ورق برگشته؟هاهاها کجاش برگشته؟اها از ١٢ به ١٧؟؟دیگه ناخوشی و خزعبل تا کجا؟هاهاهاها،یک شنبه لنگ با تیمی بازی داره که کل ٢٥ بازیکنش رو هم قدر ٣ تا ملی پوش لنگ میارزه،یعنی زیر ٤ تا بهش نزنه خاک ٤ عالم به سر حیف نون ها،خخخخ.آخ بعد اینکه از ١٧ کندن وجود پیدا کرد افتابی شه حالا دیدن داره از این به بعد اخخ بخندیم بعد هر بازی،ههههههه.زردچوبه و نفت و فجر مساوی کردن اس اس یه قدم داره تا صدر نشینی راستی لنگ چند هفته دیگه یه رقمی میشه؟خدا درد سوزش رو با یه افتابه پر از یخ دوا کن،هااااهاااا
جمعه 28 مهر 1391 - 21:54
akbarboy - تبریز - ایران
... اقا tameshk مثل اینکه زندگی تو اروپا هم نتونسته اثرات مخرب زندگی تو ایرانو از وجودت پاک کنه بابل تا حالا نشنیدم تیمی از مازندران تو لیگ حضور داشته باشه و این شمارو عقده ای کرده پس منم درکت میکنم
جمعه 28 مهر 1391 - 23:21
gara bag - ریس ویک - هلند
حالا آن پان ایرانیهایی که چشم دیدن مردمان دیگر را ندارند. باید قبول کنند که ترک ترک است و عرب عرب. هیچ فرقی با بین عرب عربستان و عرب مراکش نیست. و همچنین هیچ فرقی بین ترک ترکیه .ازبکستان،قرقیزستان.ترکستان،آذربایجان،قزقستان.گریم.تاتارستان.ترکمنستان.قبرس ترک. نیست. حالا تو‌ای که میگی‌ فرق داره برو با خودت حال کن. فردا هم ۴ تا به آن قلعه مرغی پولکی می‌زنیم تا شما استفراگیها حال کنید. امیر پول پارا از ترسش به تبریز نیامد وهههها. پارسال گفت که با تراکتور سفید امضا می‌کنم. ولی‌ بخاطر پول زیاد زد به چاک. زن هم پیش امیر پول پارا مردتر است. بی‌چاره زنها.
جمعه 28 مهر 1391 - 23:57
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
خدا شفا بده یکی رو سریعا ما دعا می کنیم:)))این همه زر مفت فقط سوزش و عقده و توهم :)))بدبخت داری مسیوزی پژمانو از فولاد که هیچکی نمیشناخت خریدیمش الان فیکس تیم ملیه یا زندی که تو استیل محو شد دوباره زندش کردیم و ملی پوش و لژیونر یا رحمتیو اندو خسرومونو برگردوندیم که لنگیا هم خیلی میخواستنشون ولی مذاکره هم نکردن:))خخخخ یا جانواریمونو که خودمون ساختیمش برگردونیدیم یا صادقیو حنیفو که همه تو استقلال عالی شدن یا حمودی که از بوندسلیگا پیشنهاد داره و ملی پوش شد تو استقلال حالا لنگ چی نیکبخت کو خلیلی ارفی فشنگچی به چه روزی رسید غلام میثاق نصرتی دوسال اومد لنگ نابود شد دو دفعه شیری تیم نداره شیث محصول اورجینال لنگ دسته یک به زور جلال اکبری ممد پدیده راه اهن بود رودباریان منصوری هاشمیان بدبخت اولادی انصاریفرد مهاجمای فیکس تیم ملی سال پیش گردان دروازبان دوم ملی گرفتیم الان چی سید جلال 4 سال فیکس بود دوماه اومد لنگ ذخیره شد:)...لنگی سوژه هم نعمته تو این سایت:)))4
شنبه 29 مهر 1391 - 00:06
blue bird - شیراز - ایران
من باهاش موافقم. be_pa_khaste - هارلم - هلند.
شنبه 29 مهر 1391 - 00:23
Pandora - کلن - آلمان
*امسال لایه ازن قابل دوختن نیست،*امثال چه طور؟؟خخخخ،٤بار تکرار،٤شب
شنبه 29 مهر 1391 - 01:59
Pandora - کلن - آلمان
یه لنگی نیست هافبک رو واسه سوژه نشاط تعریف کنه؟خخخخ.کلا ساموئل و بائو رو داریم فردا چه تو زمین چه نیمکت،این ٢تا هم توی ١٢ هفته ٢ بار هم فیکس نبودن،آخه یکی بیاد بگه هافبک باید ٤ یا ٥ تا باشه اینا که ٢ تان،پس بقیه اش رو باید مدافع و مهاجم بذاره،مثل خسرو و پژمان و سیاوش مثلا،یعنی واسه ساکت کردن درد سوزش فقط یه چیز میپرونه که لال از تاپیک بیرون نره،هاهاها
شنبه 29 مهر 1391 - 01:53
TameshK - هامبورگ - آلمان
هاهاها لایک اشکان و استاد خیلى خوشگل جواب میدین یعنى لنگى 4 چنگولى آچمز میشه ولى لنگیه دیگه , آى روو داره آى رووووو داره ,جالبه حسرتاشونو به اسمِ افتخاراتشون تعریف میکنن , دیگه شما خودت حساب کن وخامت حال و روزشو هاهاها :))))) استاد یادمه این غلط املایى رو چند وقت پیش تو لباسِ کپى که فعال شده بود کرده بود نه ؟؟ هاهاها :))) سوتى میگیریم آى سوتى میگیریم هیشششششکى مث استاد نمیتونه سوتى بگیره هاهاها :)))))) استاد خوبه حداقل تو کامنتاشونو میخونى همین باعث دلگرمیشون میشه که بیشتر ازین دپ نزنن خخخخخ هاهاها :))))) فقط اس اس فقط اس اسیها x:
شنبه 29 مهر 1391 - 06:26
آبي ترين - تهران - ایران
سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
شنبه 29 مهر 1391 - 06:27
Pandora - کلن - آلمان
Ashkan-تو آخرش فهمیدی مافیا پارسال با ترکا بوده یا ضدشون؟آخه یه جا میناله امیر و مافیاش اونجا بودن دو کلمه بعدش میگه به داور باختن!آخر مافیا با اس اس بوده یا اونا ؟هاهاها،یعنی وخامت زخم سوزش در حد ال کلاسیکو،لال از دنیا نری جمیعاً صلوااااات،لول.راستی اون بالا گفتم ساموئل هالفبکه اما اینم در اصل مدافع چپه و از پارسال تو ایران هافبک دفاعی شده،یعنی کلاً یه میثم رو داریم بقیه پستهای دیگن حالا اگه لنگ این وضع رو داشت اوه اوه یا ابییییلفضل بود
شنبه 29 مهر 1391 - 04:05
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
Pandora..TameshKما که هیچی نفهمیدیم از این اخرین توهمات مغزش.از طرز ادبیاتو جمله بندی وضعش کاملا معلومه با حرصو سوزش به همراه عقده ی شدید همینطور کیبوردو میکوبونه مینویسه:)))یه جا فقط منتظریو اینارو اورد عمق سوزششو گرفتم جوابشو دادم..سال پیش ستاره های خودمونو برگردوندیم از سوم هم پایین تر نیومدیم و قهرمانی هم اوردیم حالا میگه امسال ما اوردیم اونم ستاره های ملی پوش تیمای اصفهانی و اقای گل لیگو از 13 اینورتر نمیان بعد میگه میخندیم:))))این خنده کاملا معلومه روانیه:)))بازم خدا شفا بده:))مافیا هم که فقط سیاسیونو سردارانو تاجو عزیز محمدیوامثال اینان که همه فوتبالیها قبول دارن دارن فوتبالو به گند میکشن نه کسایی که یه عمر تو فوتبالن و زحمت میکشن:)
شنبه 29 مهر 1391 - 12:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.