زور کره به تیم ۱۰ نفره ایران نرسید

فوتبال ملی - تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر موفق شد کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

                          زور کره به تیم ۱۰ نفره ایران نرسید

سوت پایان نیمه اول که به صدا درآمد همه فقط نفسی عمیق از ته وجود می کشیدند و دعا می کردند خدایی را که بزرگ است .110 هزار نفری دست به دعا شده بودند برای تیمی که اگر بلندگوهای ورزشگاه ، مدام آهنگی را پخش کند که در آن مدام تکرار می شود :« ایران قهرمان» تیم ملی شان در نیمه اول نتوانسته بود نشانی از قهرمان برای شان داشته باشد.

ایران که تنها یک بازیکن شاخص در نیمه اول داشت و او هم کسی نبود غیر از رضا قوچان نژاد ، 2 بار تیر دروازه اش در 45 دقیقه اول در تهران لرزید . بخت یار همه 110 هزار ایرانی حاضر در استادیوم بود تا بازنده به رختکن نرویم. بازی با کره شاید بازی مرگ و زندگی برای تیم ملی نبود اما خیلی حساسیت داشت. مسابقه ای که قرار بود نمایشی باشد از دلاوری ملی پوشان تا نشان دهند فوتبال مان آن قدرها هم که همه می گوییم بد نیست اما نمایش تیم داخل زمین و در طول یک نیمه نشانی از طراوت نداشت. استرس ، همچنان غالب بود بر انرژی مصرفی بازیکنان. خطاهای پیاپی ملی پوشان در گوشه های زمین ، همچنان تکرار می شد و تیر دروازه و البته گهگاهی مهدی رحمتی بودند که مدام باعث می شدند جمعیتی نفس راحتی بکشند.

نیمه دوم و یک بار دیگر بازگشت استرس ها.حمله در دستور کار کره ای ها بود.در کمتر از 5 دقیقه آنها 3-4 موقعیت خوب را از دست دادند.انگار نه انگار که ایران در این بازی میزبان است.دراین شرایط آنچه می توانست مثل سوهان روی اعصاب هواداران راه برود اخراج مسعود شجاعی بود.اخراجی که فقط و فقط باید گفت روی حرکت بچه گانه این بازیکن نصیب ایران شد.شجاعی گریه می کرد و از زمین مسابقه خارج می شد اما این گریه ها برای هوادارانی که خیلی وقت است تشنه یک پیروزی مقتدرانه ملی هستند فایده ای نداشت.آنها کنترل خود را از دست داده بودند و علیه شجاعی موضع گرفتند. شجاعی بی غیرت خطاب شد و ....شیرازه تیم به هم ریخته بود.تفکرات کارلوس کروش هم همین طور.او می شنید که هواداران نام علی کریمی را فریاد می زنند اما 10 نفره شدن و اخراج شجاعی دست و پای او را بسته بود.چاره ای نبود به جز کنترل بازی و به دست آوردن حداقل یک امتیاز از تیمی که یکی از قدرت های آسیا است.کروش ترجیح داد تا محمد نوری و قوچان نژاد را از بازی بیرون بکشد.حسین ماهینی و خلعتبری به زمین آمدند تا کمی قدرت حمله تیم ملی را افزایش دهند.بازی در میانه های میدان جریان داشت تا اینکه عقربه های ساعت به دقیقه 75 رسید.روی حرکت حسین ماهینی در گوشه سمت چپ خط دفاعی کره و خطا به نفع ایران.اشکان دژاگه پشت این ضربه ایستاد و یک ارسال خوب روی دروازه انجام داد که با دخالت آندرانیک تیموریان این توپ در پشت محوطه 18 قدم به جواد نکونام رسید.کاپیتان تیم ملی ایران که می شد انتقاد های زیادی را به خاطر بازی نه چندان خوبش به او وارد کرد با یک شوت محکم دروازه کره ای ها را فرو ریخت تا دیگر صدا به صدا نرسد.جو ورزشگاه آزادی را نمی توان توصیف کرد.هواداران غیر قابل کنترل بودند.آنها پشت شان را به زمین بازی کرده بودند و دلشان می خواست تا داور هر چه زودتر صدای سوتش را در بیاورد.فشار کره های زیاد شده بود و زمان خیلی کند می گذشت.تیم ایران به این پیروزی نیاز داشت و باید همگی از گلی که نکونام زده بود دفاع می کردند.90،89،88.بازی در وقت های قانونی به اتمام رسیده بود اما وقتی داور سنگاوری با دستانش عدد 5 را به نشانه وقت های اضافه نشان داد دوباره استرس ها به وجود میلیون ها ایرانی بازگشت.

کره ای ها خطرناک ظاهر می شدند و هر لحظه ممکن بود دروازه سید مهدی رحمتی را باز کنند اما این 5 دقیقه پر تنش هم گذاشت تا ایران در شرایطی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد بتواند 10 نفره کره جنوبی پر قدرت را شکست دهد،سه امتیاز این بازی را کسب کند.با این پیروزی طلسم شکست ناپذیری ایران در ورزشگاه آزادی همچنان باقی ماند.کره ای ها هرگز موفق نشده اند در ورزشگاه آزادی تیم ملی را شکست دهند.

+471
رأی دهید
-55

darkoob - تهران - ایران
شما که همش از کره تعریف کردی. یه تعریفم از تیم ملی ایران میکردی نویسنده...
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:30
pull.over - دوحه - قطر
هوووووووووووورا تبریک میگم. برد شیرینی بود. اصلا 10 نفره بردن یَک حالی میده که نگو...دم جواد نکونام گرم.گلش خیلی قشنگ بود. تبریک به همه ایرانی های عزیز.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:32
pull.over - دوحه - قطر
راستی خیلی گزارش قشنگی بود. کامل کامل.دمتون گرم.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:35
TameshK - هامبورگ - آلمان
خدایى من تا دیدم امشب تیم قرمز پوشیده دلم هرى ریخت که قرمزیش نحسى بیاره و مشمول آبکش بودن لنگ بشیم ولى سید مهدى اس اسى و آقا جواد لالیگایى اس اسى به کمک اشکان و رضا گوچى و یه چند تاى دیگه مانع شدن و با تک گل آقا جواد اس اسى کاپیتان عزیزمون یه بازى خیلى خطرناک رو بردیم تبریک و خسته نباشى به تک تک بچه ها فقط یه سوالى داشتم اونى که لنگیها خودشونو میکشتن جایگزین کاپیتانمون آقا جواد اس اسى بشه چه خوشگل کنار زمین قدم میزدااااااا میگم حتى یک ماین هم تو زمین نبود یه کم تو زمین ویژژژژ چرخ بزنه تا لنگى ها شاد شن انقدر چشم به راهش موندن چشاشون چپ شد خخخخخخ هاهاها :)))))) جواد لالیگایى .... سرور لنگیایى xxx این الأن ربطى نداشت ؟ چرا بابا داشت عمیق که نگاه کنید میبینید که داشت و باید تأکید میشد هاهاها :))))))))
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:44
ghafas - مشهد - ایران
مهمترین تاکتیکمان پوشیدن لباس قرمز بود .به هر حال 6 تایی ها 6 تایی ها رو بردند !!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:48
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
مربی که عرضه نداشت شجاعی رو بیاره بیرون. من همینجا از شجاعی که خودش رو مثل بازی قبل با کره اخراج کرد تشکر میکنم که از زمین بیرون رفتنش باعث برد ما شد. خدا رو شکر که بازی بعد هم نمیتونه بازی کنه. فقط سوهان اعصابه. این برد رو هم به همه ایرانیا و مخصوصا برو بچ سایت تبریک میگم
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:02
Labe karoon - اهواز - ایران
تبریک به همه ایرانیان.خیلی‌ هم شانس آوردیم.رحمتی چرا عرب بازی در آورد.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:06
علی فقط کریمی - شیراز - ایران
این بردروبه همه ی مردم ایران تبریک میگم.رنگ سرخ هم به تیم ملی اومددقیقاوقتی 10 نفره شدیم یاد بازی پرسپولیس افتادم البته که اونجا وقتی اولادی اخراج شد خیلی گریه کردم اما اینجا خوشحال شدم چون خیلی شجاعی بدبازی کردما وقتی گریه کرد دلم سوخت .بازم تبریک میگم.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:10
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
مرسی تیم ملی ایران با غیرت:)مرسی کاپیتان جواد لالیگایی که باز به کره گل سه امتیازی زد و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد وجواب کسانیو که از سوزش ازش انتقاد می کردن و هیچی از فوتبال نمیفهمنو داد:))سید مهدی هم که عالی بود.پژمان پیکه هم عالی تو دفاع شجاعی هم که فقط اعصاب خورد کرد و از لنگیا هم پولادی خوب بود فقط که ریشه ابی داره و آندو هم که از وقتی از استقلال رفته افت کرده یکم ولی خوب بود قوچان نژادم خیلی تلاش کرد و میتونه مهاجم فیکس بشه البته اگه لنگ نگیرتش مثل اولادی .قاضی انصاریفرد:))))ممد نوری هم چی بگیم دیگه تیم ده نفره بود نیمه اول:)))کریمی هم کاشکه واسه وقت کشتن میاورد دقیقه 90:)))از همه مهم تر مرسی کارلوس کیروش که تیمو جام جهانی میبره حتما:)
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:23
lucina - تهران - ایران
شیره
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:33
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
تبریک به تمام ایرانی های وطن دوست. هر چند بحث بحث تیم ملی و ایران بود ولی واقعا استقلالیها تو این بازی خوش درخشیدند از نکونام(گل پیروز بخش) تا رحمتی که واقعا سنگ تموم گذاشت در کنار آنها هم دژاگه مثل همیشه خوب بود قوچان نژاد هم خودشو خوب نشون داد و نیز نباید از تاکتیک خوب پولادی هم غافل بود به هر حال همه خوب بودند. گفته بودم وقتی همه دست به دست هم بدن برد ایران حتمیست ضمن اینکه واقعا تماشاگران هم سنگ تموم گذاشتن البته خوش شانس هم بودیم گل نخوردیم چون واقعا امروز رو ضربات ایستگاهی حریف به شدت از خودمون ضعف نشون دادیم و دوتا تیرک خوردیم در کل برد حق ایران بود با یک یار کمتر و این همه چشمهای ایرانیان خیره به این بازی. "زنده باد ایران"
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:36
nader46 - لندن - انگلیس
بچه هاااااا متشکرییییییییم،،بازی افتضاح،!!!، نتیجه دلخواه و رویائی،،سه امتیاز حساس در روزی که به مساوی هم راضی‌ شده بودیم،،مهمتر از همه بعد از مدتها باز ناپرهیزی و شرطبندی کردم تقریبا بیشترین موجودی چند ماه را الله بختکی انداختیم رو تیم ایران!هرچی‌ به بر و بچّ گفتم یا رومی روم یا زنگی زنگ،فقط برد ایران را بگیرید،،که همه یا مساوی و یا? :((!!،،این بازی از آن بازیها نبود که مساوی تموم بشه،،،،به هر حال برد شیرین و دلچسبی بود مبارک همگی‌ دوستان،،
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:37
پالیز - دورتموند - آلمان
چقدر خوشحالم که در این روزهای پر تشنج بالاخره خنده روی لبهای مردم ایران هم اومد.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:58
zavieh-Berlin - برلین - المان
بچه ها (متشکریم) مچکریم....
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:21
Pandora - کلن - آلمان
لالمونی ابدی گرفتند!جواد لالیگایی ...همه سوزشی رو گل گرفت!همون ..که میگفتن بازیش تموم شده!همون پاپتی ها که ٤ ماه هرچی لایق پیرمردهای پیچ شده به سکو و نیمکت هست رو به کاپیتان تیم ملی گفتند.بزرگی و لیاقتش رو واسه چندمین بار اثبات کرد!تنها کسی که همه جوره اخلاقی و فنی لایق بازوبند بوده و هست!هه گفتم اخلاق روغن زیرشون پرید هوا باز ! کیروش پس از مدتها ٢-٣ تا حماقت توی ترکیب رو دیگه تکرار نکرد و تیمش برد!گوچی هم خیلییییی سرتر از سوراخهای مهاجم سابق تیم ملی بود،اشکان هم عالی بود مثل سید مهدی ،عجیب این برد چسبید اما شک ندارم چندتا سوزشی ناراحتند!دیر یا زود هم خودشون چراش رو نشون میدن!حالا ببین!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:14
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
پالیز - دورتموند - آلمان. درود بر تــو.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:12
sarbaz vatan - رم - ایتالیا
واقعا وقتی نظرات رو میخونم میبینم بعضیا اصلا نمیدونن شعور چی هست؟ و بحث بازی ملی رو با بازی باشگاهی قاطی میکنن این تیم ملیه اینجا دیگه بحث استقلال پرسپولیس نیست که فلان بازیکن چون استقلالی خوب بود و اون یکی چون پرسپولیسی بود بد بود امشب همه خوب بودن و باعث غرور ایرانیا شدن و نشون دادن فوتبال ایران با غیرتش میتونه چی کار بکنه
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:48
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
ghafas - مشهد - ایران.آخه کوچول مچولو رنگ قرمز نه به خاطر فور پلیسه بلکه چندین دهه اس که جزء سه رنگ اصلی پرچم ایرانه مجید دلبندش(خواستی با چهار تا کلمه سریع تو صف اول نظر دهندگان قرار بگیریا که دیدی نشد بخشکی شانس! هه هه). یه ذره اون تعصبت رو نسبت به رنگ قرمز کمتر کن به نفعته چون دیگه این نوع تعصب رنگ قرمزی به تاریخ منگنه شد. خیلی از باشگاهها و تیمهای دنیا هستن که آبی یا سفید میپوشن و قدرتمنداند یادم نمیره یه بار با لباس سبز جلوی عربستان جانانه بازی کردیمو پوزشونو به خاک مالیدیم. اما خوشم اومد آخرش اعتراف کردی کار کار اس اسیها بود هه هه. همونطور که بالا اشاره کردم خوب بازی کردیم و به نظرم کی روش زودتر باید خلعتبری رو به زمین میفرستاد از داوری هم راضی نیستم نه به خاطر اخراج شجاعی کلا در حد و اندازه این بازی که تو آسیا معروف به بازی سنتی هستش نبود بازی هم بسیار حساس بود طوریکه خودم به شخصه با 2بار خوردن توپ به تیرک قلبم اومد تو دهنم و با گل جواد استقلالی مثل دهها میلیون ایرانی دیگه نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم. "زنده باد ایران منهای رژیم ج ا"
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:10
dkdk - اسلیس - دانمارک
تمشک - هامبورگ - آلمان تو چقدر تهی مغز و سبک سری!!!آخه بچه جون اگر تیم ایران برد اول اینکه خدا با ما بود.دوم اینکه قرمزیه رنگ لباس بچه‌ها جون تازه‌ای به بره بچّ داده بود،چرا که خون بدن بچه‌ها وقتی‌ رنگ لباس خونی بچه‌ها را دید چنان قدرتی‌ به آنها بخشید که دل‌ ۱۲۰ هزار تماشاگر در استادیوم و ملیونها ایرانی را در سرتاسر دنیا شاد کردند.تازه بهتره بدانی که ۱۰ نفره بردن ایران همه را به یاد ۱۰ نفره ۱۰ دقیقه ۳ تا گٔل زیبا و بیاد ماندنی میانداخت.بهرحال درود به غیرت و شرف بچه‌ها که خداییش دلمون را توی این غربت سرد هم گرم و هم شاد کردند.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:26
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا
بازی سختی بود، کره از ما سرتر بود نمی‌تونیم خودمونو گول بزنیم چون نمی‌شه تو بازی برگشت اینجور بازی کرد. شجاعی و نوری در حد زیر صفر
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:40
zoroye iran - وین - اتریش
تبریک به پرسپولیسیهای سایت این بازی رو با چند تن از دوستان دیدم کلی به حمومیهای کیسه کش خندیدیم گل جواتی مثل تمشکی که به الاغ داده باشن کیف کردن حالا خوبه ۲ روز امده کیسه کش شده از پیری فرتوت شده و بیکار طفلی اخر عمری تو حموم کیسه کش شده گلی که واسه اینها افتخاره حاصل کار تیمی که بیشتر بازیکنها پرسپولیسی هستند اگه واسه حمومیها افتخاره برای ما خاطرس گلهای دایی و کریمی رو یادشون رفته بیچاره ها حق دارند ذوق مرگ بشن چون تا حالا بازیکن بزرگی نداشتن گندشون الفرزانه با ربع بازی ملی هاها الان هم یه پاسی آخر عمری آمده دوره کهن سالیشو حموم بگذرونه خر کیف شدن یادشون رفت دایی تو یه بازی ۴ کرد تو کیسه کره و کریمی هت تریک کرد دوباره تکرار میکنم چیزی که واسه کیسه ها افتخاره واسه ما خاطرس در ضمن ۱۰ نفره فقط ۱۰-۱۰-۳ جونم ۶۶۶۶۶۶
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:04
م_ تهرانی - دورتموند - آلمان
من که نتونستم بازی رو ببینم ولی خدا رو شکر شاد شدیم و تبریک میگم به همه طرفدارهای تیم ملی بازم یه خاطره خوب دیگه از 10 نفره شدنمون تاریخی شد
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:22
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
واقعا واسه اونایی که رنگ لباس رو قاطی تیم ملی میکنن متاسفم. طرفدارای قرمز و ابی هم فرق نمیکنه. کری خونی باشگاه جای خود تیم ملی جای خود. حتما نصف تماشاچیا هم قرمز بودن نصف دیگه هم ابی؟ شهرستانیام که تیم ملی ندارن نه؟ یه کم به خودتون بیاین 
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 04:41
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
سلام به همه دوستای خوبم،امیدوارم همه خوب باشین این بردشیرین رو تبریک میگم بازی زیبایی نبود مهم نتیجه بود که سه امتیاز رو ایران برد زنده باد ایران زنده باد ایرانی!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 05:42
poriyaye_vali - دوحه - قطر
TameshK - هامبورگ - آلمان...به تیمت"استقلال"تعصب داری ،داشته باش ولی تو روزی که تیم ملی شاهکار میکند بنظر من پیش کشیدن این بحث ها فقط از "جامانده های عرصه علم وادب"یکی مثه شما بر میاد.... این برد شیرین رو به همه هموطنان تبریک میگم ..
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 05:32
danial nabi - استکهلم - سوئد
آخه ما تو تحریم هستیم، کمرمان خمّ شده، ولی‌ کره جنوبی‌ها متحد امریکاند و همه جوره از آنها کمک میگیرند، این را در والیبال ایران و استرالیا هم اثبات کردیم که ۳-۱ آنها را پکوندیم، آخه استرالیا هم متحد آمریکاست، هیچ کشوری غیر بعضی‌ ممالک اسلامی ما را حمایت نمیکند، چطور دلتان میاد از کشور تحریم زده و بی‌ کمک هی‌ به ما ببازید و بی‌ آبرو به کشورتان برگردید، به ما رحم کنید، ما داریم از پا می‌افتیم، اینقدر شما را بردیم آخه بی‌ انصاف ها، تحریم‌ها ما را خیلی‌ ضعیف کرده ....
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:02
yashainiran - ایران - ایران
آن موقع که شجاعی کارت قرمز گرفت با دیدن گریه اش دلم سوخت چون در نظرش شکست تیم را تصور کرد و پس از آن مردم ایران فکر خواهند کرد که او باعث این شکست شده! گریه اش ناشی از حس ایران پرستی و وطن پرستی بود آفرین بر غیرت این مرد و سایر بازیکنان با غیرت مثل نکونام که نگذاشت آبروی دوست و هم تیمی قدیمی اش (در اوساسانو) در بین تماشاگران و فوتبال دوستان برود. فکر می کنم پس از اخراج شجاعی نکونام تصمیم گرفت هر طور که شده کمبود او را با زدن گلش جبران کند. از طرف دیگر حیف شد علی کریمی وارد میدان نشد عوضش مازیار(که ازش خوشم نمیاد اصلا بازی بلد نیست) وارد شد!!! نام علی کریمی در بین بازیکنان کره ای لرزه بر اندام آنها می اندازد تا چه برسد به حضورش در بازی. در آخر اینو باید بگم که دست بچه ها درد نکند چون باعث شدند دل مردم ایران که همیشه غم و اندوه فراوان دارند اندکی خوشحال شود!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:04
mehransammi - دبی - امارات
باز هم قرمزپوشان 10نفره بازی را بردند به یاد ..................
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:06
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
۶ سال کره زندگی‌ کردم،بدترین خاطرات عمرم از اون‌جاست،مردمانی دو دره باز ،نژاد پرست، از ایرانی‌ هم خوششون نمیاد،خیلی‌ دروغ گو و پررو ..اما در اروپا خبری از نژاد پرستی‌ نیست مثل کره،با خارجی‌ مثل سگ رفتار میکنند،،دلم خنک شد.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:25
Pandora - کلن - آلمان
نگفتم سوزشی ها میان دردشون رو بروز میدن:))اون مظهر توهم رو باش.عقده خفه اش کرده،هرچی ٣ سال کوبیدیم رو سرش گلوش رو هم اورده.اخه فلک زده ،کل رویا و ارزوی نسل به نسل یه لنگی خاطره یه اس اسیه اینو همه میگن!اینقدر عقده اسیا کوبیده شده وسط فرقش ،ملاجش متلاشی شده جفنگ میگه.جواد خوووب خفه کرد!!الان فقط صدای نق نق کودکانه میاد!کیا از بانک ملی،دایی از بانک تجارت،کریم از تراکتور و چونه از فتح تهران سلام رسوندن!البته وسطاش از امارات و قطر و استیل و داماش و سایپا و صبا هم تلگراف زدن!اب رو بریز و بیا!!علی چونه که مثل همیشه رو نیمکت لپه پاک میکرد،عین لنگ و شالکه!ماهینی و عن-صاری و قاضی که شوووووت به بیرون!ممد افغانی که کلا نخودی هر بازی ایی بوده تا حالا.گل هم اشکان و اندو و جواد ساختن!حالا پیدا کن عمق فاجعه سوزش یک افتابه نشان چوبله ٤ و ١٧ گیر ٤٧٠ شده رو !!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 10:16
*Fanoos* - ایران - ایران
آفرین بچه ها دمتان گرم همینطوری ادامه بدهید تا صعود کردن راهی نیست.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 11:10
poriyaye_vali - دوحه - قطر
Pandora - کلن - آلمان..تیم ملی کشورمون بازی مهمی رو "برد"شما جامانده های عرصه علم ادب به همراه اون رفیقت "تمشک "تو این لحظه ها که هم شاداب از این برد غرور افرین هستند ،داری چی برای خودتون بلغور میکنید هااااااا؟؟!!!چی میزنی که اینقدر متوهمی؟!!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 11:28
*Fanoos* - ایران - ایران
همیشه یاد گرفتیم کارهای سخت تر را بهتر انجام بدیم . ولی تو کارها آسان شل می آییم. در هر صورت مبارکه
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 12:15
yashainiran - ایران - ایران
Pandora - کلن - آلمان. این ادبیاتی که به کار بردی چیه؟ حالت خوبه؟ راستی حالت خوبه که این چرندیات که اصلا معنا و مفهمومی ندارند به غیر از اهانت کردن را پشت سرهم برای اینکه کامنت میدی می گی؟ از مدیر سایت تقاضا دارم چرند و پرندهای همین آقاییا خانم سوزشی(منظورم Pandora - کلن - آلمان) و امثال آن را در بخش کامنتها قرار ندهند چون باعث دلسردی می شود
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 12:46
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
پیروزی تیم ایران و اخراج شجاعی و نبودنش در بازی با ازبکستان را به همه تبریک میگم! خاک بر سر محمد نوری و شجاعی و هر بزدلی که توی زمین مسابقه توالت لازم میشه! درود به غیرت بقیه که پاهاشون قرص بود. کره تیم منظم و مسلطی بود ولی بچه های ما هم دست و پا بسته نبودند و اگر اوشکول اخراج نمی شد و کریمی و خلعتبری وارد میشدند بازی ما بهتر می شد.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:10
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
پیروزی تیم ایران و اخراج شجاعی و نبودنش در بازی با ازبکستان را به همه تبریک میگم! خاک بر سر محمد نوری و شجاعی و هر بزدلی که توی زمین مسابقه توالت لازم میشه! درود به غیرت بقیه که پاهاشون قرص بود. کره تیم منظم و مسلطی بود ولی بچه های ما هم دست و پا بسته نبودند و اگر اوشکول اخراج نمی شد و کریمی و خلعتبری وارد میشدند بازی ما بهتر می شد.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:08
parandeh_shargh - کرمان - ایران
بابا زورو بحث کردن با آدم کم فهمی‌ که ستاره‌های پرسپولیسو که خودشون داد میزنن عشقشون پرسپولیس هست رو میچسبونه به جاهای دیگه و چشاشو میبندئو نمی‌بینه که بهترین بازیکن تاریخه آسیا چهجوری قبلان کره رو آبکش کرده و بازیکنیو که هنوز یه فصلم توی استقلال تموم نکرده عوضش استقلالی میدونه اصلا بحث کردن نداره بابا :د بدم یکی‌ به این بی‌ عقلا بگه که خطارو ماهینی گرفت بدم اصلا اینجا بحث استقلول و پرسپولیس اشتباه همین اختلافات بس تضعیف تیم ملی‌ می‌شه
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:39
Pandora - کلن - آلمان
پوریا خان که علم و مخصوصاً ادبت فرت فرت داره پشتت به جا میمونه !یه نمه چشمات رو اگه میبینه البته ،باز کن ببین افتابه صفت های سوزشی چی گفتن!هم اینجا هم ٤ ماه گذشته!واسه اون مفلوکانی که کاپیتان دقت کن کاپیتان تیم ملیش رو با کلماتی که لایق نسل اندر نسل چونه کجای لنگیه تخریب میکنن و جفنگ پشت جفنگ میگن این کمترین جوابه!توهم رو توی سوزش هاشون ببین موج میزنه توش شنا میکنن!تو هم بدجور ناخالصی قاطی داشته که اینجوری چشمات بسته و دهنت باز شده و تئاتر بازی میکنی با مشخصات شناخته شده یک لنگی عقده ایی!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:45
mo.ho - تهران - ایران
من واسه این بازی رفتم استادیوم.آخرین باری که آزادی رو اینجوری دیده بودم،سر بازی ایران عربستان بود که 2-1 به خاطر نحسی احمدی نژاد باختیم.جالبه که بدونید ایندفعه هم تا اسم عباسی وزیر ورزشو روی اسکوربرد ورزشگاه نوشت،شجاعی اخراج شد!!یعنی پا قدم دارن در حد لالیگا!!!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 14:34
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
آخ آخ چه میسوزه توهمی از گل جواد لالیگایی آبی:))))اشکال نداره کریمی هم پیرهنشو هدیه داد به یک توپ جمع کن اینهاست که می ماند:))))از لنگیا یک سید جلال بود که قبلا فیکس ملی بود از وقتی اومد لنگ جاشو داد به پژمان این بازی هم به خاطر نبود عقیلی فیکس بود ماهینی هم که اگه 10 نفره نمیشد نمیومد تو ممد فشنم مثل همیشه شوت:)))حالا موندم گل حاصل کدوم اینا بوده؟:)))بازی با لبنان از تیم ته جدولی لیگ بیشتر تو ترکیب بود باختیم بعد از مدتها ولی با کره و بازی قطر که استقلالی بیشتر بود همیشه بردیم چون کیفیتا فرق داره:))توهم سوژه عقده:))))شعار هم نممیخواد کپی کنین بچسبین به آفتابتون:)))4
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:15
م_ تهرانی - دورتموند - آلمان
poriyaye_val میخوامت
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:41
TameshK - هامبورگ - آلمان
Pandora_ Kölbn هاهاهاها استاد عاشق این اصطلاحاتت هستم :)))))) پاندورا حال میکنی‌ چجوری حقارتشونو به هر بهانه‌ای تو روشون می‌زنیم و آتیش می‌گیرن هاها :)))))) یکی‌ داره واسه ما کالبد شکافیِ سوسمار می‌خونه و در عرصه علم و ادب فعاله ! اون یکی‌ هم که لنگ اندازِ پسرای رسمنجانی ! چه اومدن اینجا واسه من عاقل شدن ‌ای خدااا هاها :)))))))) ولی‌ میدونی‌ چی‌ بیشتر از همه واسم جالب بود ؟؟ علفی که زیرِ پایِ علی‌ چونه جون جاروگر سبز شده بود از چمنِ" مثلثِ " سبز دیروز آزادی خوش رنگ تر بود خخخخخ هاهاهاها :))))))))) لنگی نشسته بود طومار جم کرده بود که کاپیتان باید علی‌ فک خان باشه حتی یک ماین هم تو زمین راش ندادن آخ کیف کردم آخ حال کردم هاهاهاها :)))))))))))) چشاشون باباغوری شد بس که چشم به راه موندن هاهاهاها :))))))))))) بردیم ولی‌ کی‌ گل زد ؟ آقا جوادی که چند ماه یک بند دارن نقدش می‌کنن و مدام اراجیف راجع بهش میگفتن آخه اگه لنگی چیزی حالیش بود که این وضع و اوضاعش نبود هاهاهاها :))))) استاد اس‌ استه تا خودِ خدا D: :))))
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 16:08
TameshK - هامبورگ - آلمان
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران بعد از اون ماجراهای انتخاباتِ مموتی لنگی تیم ملی‌ دیگه رنگ سبز نمیپوشه یعنی‌ حذف شد دیگه . قبلا هر 3 رنگ پرچم بود الان فقط 2 رنگش رو اجازه دارن استفاده کنن . حتی تیم‌هایی‌ هم که تو لیگ‌های مختلفِ ایران رنگ اصلی‌ لباسشون سبز بود مجبور شدن تغییراتی بدن . به هر حال لنگ پول لیس که تیمِ محبوبِ ولایت وقیحِ اسلامیه و رنگِ لباسشم روادید صادر شده است دیگه هاها :))))) در هر صورت اس‌ استه آقا
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:02
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بابا الکی قرمز و آبیش نکنین این یه بازی ملی بود و فرقی هم نمیکرد که گل رو کی زد ..من وقتی که گل زده شد واقعا خوشحال شدم ..پرسپولیسیها هم به اندازه استقلالیها در این برد نقش داشتن . بازی با ازبکستان پاس عالی انصاری فرد بود که خلعتبری گل زد در این بازی هم ماهینی خیلی خوب از سمت چپ کره نفوذ کرد و چند کرنر گرفت و گل هم از محل خطایی که روی ماهینی سمت چپ شد زده شد و دژاگه هم سانتر عالی کرد ..قبلا هم به قول دوستمان علی دایی کره رو 4 تایی کرده بود و کریمی هم هتریک کرده بود :)..ولی در کل این برد خیلی خوب رو به همه هموطنان تبریک میگم واقعا خیلی حال داد ..
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:27
zoroye iran - وین - اتریش
۶۶۶۶۶۶تایها رو ۱۰ نفره پردن لذت دیگری داشت ، قرمز رنگ عشق و پیروزی
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:31
poriyaye_vali - دوحه - قطر
yashainiran - ایران - ایران...با شما موافقم کاش مسوولین عزیز سایت نظرات این معلوم الحالها را درج نمیکردند
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:12
Pandora - کلن - آلمان
یاشا جووون شما خودشو ناراحت نکن!دلتم یخ نکنه،بپا!!مجبور نیستی کامنت بخش ورزشی رو بخونی تویی که تازه از راه رسیدی!اونایی که ٣ ساله اینجان میدونن چی به چیه.تو هم اون چشماتو باز کن همینجا توهین و جفنگ به کاپیتان تیم رو ببین،این ٤ ماهه که اومده اس اس هم ببین،میبینیا اما نمیبینی اخه لنگ انداختی رو چشات،یکم هم بزرگ شو اینجا مهدکودک نیست پیش خاله نرگس گریه کنی،اره قربونش!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:03
Pandora - کلن - آلمان
تمشک عزیزم واقعا گل گفتی!علف زیر پا هااا هااا.اینقدر اینا مفلوکن یعنی معنی مفلوک ها که حد نداره،بدبختهای بی وجود از تحریم و سوراخ نشینی دارن درمیان اخخخخ که چقد دلم تنگه فضای اینجا پر دود شه حالا ١ شنبه رو ببین کجان،ویرانگرتر باشی دختر
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:04
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
TameshK - هامبورگ - آلمان. راست میگی دوست عزیز اگه جریان جنبش سبز که بدجور رو اعصاب مموتی و رئیس چلاغ راه بود در کار نبود الان تیم ملی با لباس سبز رنگ تو زمین میرفت و الان بعضی از لنگا نمیمدن تو عالم خود(چیزی که همیشه توش سیر میکنن) باشن البته بعضیهاشون خودت که میدونی کیارو میگم؟ اون قدیمی هارو میگم که یه کریشون پوچالیه.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:28
yashainiran - ایران - ایران
Pandora - کلن - آلمان. بچه جون به قول تو من تازه وارد این سایت نشده ام اگه تو سه ساله که اینجایی من بیشتر از تو یکی از علاقمندان این سایتم و نظراتم را در بخش کامنتهام میدهم اما با ادبیات خوب! نه مثل تو با ادبیات کوچه بازاری ها! ا.... دوست عزیز بهتر است هر عقیده ای که داری (که از نظر من برایم محترم است) با ادبیات خوب بیان بکنی. ناسلامتی شما به عنوان نماینده ایرانیان در یک کشور اروپایی متمدن هستی!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:34
Pandora - کلن - آلمان
هه هه شیث ممد سوتی رو خواست هااااهااااهاااا
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:55
poriyaye_vali - دوحه - قطر
خدا رو شکر این تمشک وپندورا هستند "کرکر خنده ..علی الخصوص تمشک ..اگه این 2تا نبودند باید به کی میخندیدیم ...معمر قدافی سایت تمشکه!!!!م_ تهرانی - دورتموند - آلمان. شما لطف دارید ..اخه خیلی زور داره از دیشب تا الان یه ملت غرق شادی یه برد غرور افریند اونوقت این دو تا .. کت وکله دهن ما رو سرویس کردند که جواتی گل زده، جواتی گل زده ..اینقدر که خوشحالند جواتی گل زده از برد تیم ملی خوشحال نیستند
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 21:10
zoroye iran - وین - اتریش
parandeh_shargh - کرمان - ایران . عزیز دل من با کسی بحث ندارم و خدا بیماران روانی رو شفا بده
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 23:50
Pandora - کلن - آلمان
ببین کوچول جون یاشاری گفتم برو همونجا که تا حالا نظر میدادی اگه اینجا بهت فشار میاد ! من تعداد موجودی که اینجا از قماش تو دیدم ٣ رقمیه ! مگه تو لنگی نیستی؟هستی!همه شما جانماز آب کشید!یه لنگی که هرچی لایق خودش و تیمش هست رو اینجا بگه شما لالید!مادرزاد انگار کور و کر و لالید!اما تا ما جواب بدیم تیریپ ادب و فرهنگ و شعور برمیدارید!همین بالا رو نگا لنگیا چی گفتن!فقط چندتا تاپیک صفحه اول ورزشی رو نگاه کن بیشترش حالا پیشکش!اما نه به عنوان یه لنگی بلکه با وجدان نگاه کن!نتیجشم بیا بگو،افرین گل پسری که اصلا ادبیاتت زیر پرفسور و هاروارد و اکسفورد نیست ،تو که راست میگی.راستی من به این اعتقاد دارم که با هر موجودی شکل سواد و فهم و ادب و شعورش باید حرف زد ادبیات سنگین ثقیله براش!هرجا خواستی جانماز اب بکشی بالاشو ببین رفیقات به چه مدل حرف زدن،اره قربونش!
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 00:25
TameshK - هامبورگ - آلمان
اوخى اوخى اوخى کباب سوسمار بدیم خدمتتون عالم ِ بزرگوارِ عرصه ى علم و ادب ؟! :))))) الأن دقیقأ در کدوم مرحله ى جزغاله شدن قرار گرفتین اى لنگى ِ دل آشوب ؟! هاهاها :)))))) توام خوب میشى غصه نخور نگران نباش توام خوب میشى یه روز که هوا خوب باشه گنجیشکا بخونن یه نسیم ملایمى هم بوزه توام خوب میشى باور کن نا امید نباش هاهاها :))))))) الأن کلى معروف شدى برو واسه تعطیلات :))))))) کلمه ى پر معناى " ببند" که بعضأ اساتید محترم اس اسى بکار میبرن براى ِ دقیقأ همینجور مواقع ابداع گردیده است پس ببند و هیسسسسسس هاهاها :))) جواد لالیگایى ..... سرور لنگیایى
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 01:15
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
آدم این کامنت‌ها رو می‌خونه به حقارت بعضی‌‌ها (۶تایی ها)پی‌ میبره،واقعا چندش اور هستند
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 02:05
Pandora - کلن - آلمان
افتابه نشونی که چون همنشین عربی گویا احترام به شما نیومده!تقصیر تو نیست الشمس زیاد تابیده!!چه اعتراف تلخی کردی؟عجب!اما تنها نیستی یه جماعت باهاته!اینهمه تیم لایه ازنت و فسطوره اخراجیت و تهدارت و ...این ٢ فصل حقارت و ذلت بهت دادن که ناخوشی!میشه درکت کرد !ما هم حقیقت رو میگیم که سوزش رو ببینیم،هرچی بیشتر باشه بیشتر میکوبیم رو سرتون تلخی حقیقت رو.خوشحالی من از بسته شدن دهن خیلیهاست که یا واقعا نمیفهمن یا اینقدر هوا پسه که ترجیح میدن نفهمن !منتها ما کاری میکنیم مجبور شن با واقعیت روبرو بشن !ببینیمت باز!
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 09:23
Pandora - کلن - آلمان
المثنی ،خودتی!باور کن خودتی!یه کار نکن باز پوست بندازی و رنگ جدید بپوشی،قدرش رو بدون,تعلیقیه ها،داره از دستت در میره!!
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 09:27
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
به افتخار المثنی که منتظرش بودیم یه چیزی همیجوری بگه که طبیعی باشه :)))))))سوژه توهم عقده:)))).
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 11:31
TameshK - هامبورگ - آلمان
Pandora_Köln استاد واسه کى توضیح میدى ؟ لنگى و وکیل هاى عقب مونده اشون قدرت ِ تمیز ِ درست و غلط ، خوب و بد ، روا و ناروا رو دارن ؟؟ استاد عزیزم شفاف سازى واسه این جماعت حسرتى ِ سوزشى آب در هاون کوبیدن است اصلأ خودتو زحمت نده ذره اى بهشون اهمیت نده فقط باید نداشته هاشونو یاد آورى کرد و پز ِ اس اسى بودنمونو بدیم و و مسخره اشون کنیم و بهشون بخندیم که خدایى فقط نقششون همینه به جون ِ این تمشکِ آبى هاهاها :))))) آخ کیف میکنم دسته جمعى آتیش میگیرن و هم دیگرو ساپورت میکنن و پرچم ِ عقده هاشونو بالا نیگر میدارن این روحیه ى بالاشون ستودنیسسسسسستتتت استادددد هاهاها :)))) تو کابوس این لنگیایى ... آهاى پاندورا اس اسى D:
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 11:45
poriyaye_vali - دوحه - قطر
TameshK - هامبورگ - آلمان..چی میگی استاد حرفهای بی ربط،معمر قذافی سایت ..شما رو باید بدن تحویل انقلابیون سایت که اینقدر دری وری نگید
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 16:22
Pandora - کلن - آلمان
ما جلو شما درس پس میدیم تمشک ویرانگر،لطف داری؛) بابا من به لنگی توضیح ندادم که!گفتم شاید ٤ تا رهگذر اینجا رو بخونه خواستم قشنگ ماهیت اینا رو بشه واسش !! ضمناً به لنگیه هم بگیم فکر نکن نمیفهمیم کی و چی هستی ،خودتی ،موچول جان! اینا کلا سوژه ان بابا !یه سری تازه واردند و کلا تعطیل!یه سری از سوراخها درومدن یه خط جفنگ مینویسن !یه سری هم که اینقدر عقده و سوزش دارن و اینقدر توسری خوردن کله شون شبیه ماهیتابه شده و معلوم الحالند!اینا ما رو نشناختن نمیدونن با باندبازی و هوچیگری فقط انگیزه ما رو بیشتر میکنن تلخی حقیقت افتابه و افتابه به سینه رو بیشتر بهشون بچشونیم !
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 16:39
Pandora - کلن - آلمان
ما جلو شما درس پس میدیم تمشک ویرانگر،لطف داری؛) بابا من به لنگی توضیح ندادم که!گفتم شاید ٤ تا رهگذر اینجا رو بخونه خواستم قشنگ ماهیت اینا رو بشه واسش !! ضمناً به لنگیه هم بگیم فکر نکن نمیفهمیم کی و چی هستی ،خودتی ،موچول جان! اینا کلا سوژه ان بابا !یه سری تازه واردند و کلا تعطیل!یه سری از سوراخها درومدن یه خط جفنگ مینویسن !یه سری هم که اینقدر عقده و سوزش دارن و اینقدر توسری خوردن کله شون شبیه ماهیتابه شده و معلوم الحالند!اینا ما رو نشناختن نمیدونن با باندبازی و هوچیگری فقط انگیزه ما رو بیشتر میکنن تلخی حقیقت افتابه و افتابه به سینه رو بیشتر بهشون بچشونیم !
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 15:03
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
سلام به همه ی اس اسیها بعدازمدتهابرگشتم میبینم بوی سوختگی میاد بوی سوختگی تاگلاسکوهم اومده چه خبره؟
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 23:03
TameshK - هامبورگ - آلمان
سلام سلتیک جان خوش اومدی بگم باهات قهرم که بی‌ خبر رفتی‌ ؟ نه نمیگم چون بارِ اولت بود ولی‌ دفعهٔ دیگه اینجوری یهوی جیم شی دیگه جریمه میشی‌‌ها گفتم که نگی‌ نگفتین هاها :)))) کیف میکنی‌ چجوری جیلیزززز ویلیزشون در اومده ما اینیم برادر هاها :))) اس‌ استه آقا D:
جمعه 28 مهر 1391 - 00:04
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
شماتاج سری تمشک جان یه سری مشکلات شخصی داشتم حل شد
جمعه 28 مهر 1391 - 09:33
TameshK - هامبورگ - آلمان
سلتیک جان شما آقایی لطف داری خیلی‌ خیلی‌ زیاد هاها خدا رو شکر که مشکلاتت حل شده امیدوارم همیشه سرت سلامت و دلت خندون باشه. اس‌ استه آقا ....
جمعه 28 مهر 1391 - 15:01
TameshK - هامبورگ - آلمان
میدونین جهان سوم یعنی چی؟ یعنی جایی که 4 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت بشن. یکی شون دروازه رو نگهداری کنه. یکی شون دفاع رو بیمه کنه. یکی شون جناحین رو راه بندازه. بازیکن سابقش پاس گل بده. کاپیتانش گل بزنه . ولی.... یه لنگی بیاد بنویسه بخاطر لباس قرمز تونستیم ببریم !!! "استقلال " تاج کبیر آسیا سرور تیم محلی لنگ حمومیه همیشه آبکش 4 تایی‌ 4444 4444 4444
دوشنبه 1 آبان 1391 - 16:16
TameshK - هامبورگ - آلمان
میدونین جهان سوم یعنی چی؟ یعنی جایی که 4 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت بشن. یکی شون دروازه رو نگهداری کنه. یکی شون دفاع رو بیمه کنه. یکی شون جناحین رو راه بندازه. بازیکن سابقش پاس گل بده. کاپیتانش گل بزنه . ولی.... یه لنگی بیاد بنویسه بخاطر لباس قرمز تونستیم ببریم !!! "استقلال " تاج کبیر آسیا سرور تیم محلی لنگ حمومیه همیشه آبکش 4 تایی‌ 4444 4444 4444
دوشنبه 1 آبان 1391 - 16:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.