انصاری‌فرد تا روز آخر پرسپولیسی است , با استقلال بازیکن معاوضه نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان قصد مبادله بازیکن با استقلال نداریم.

 

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار با امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده و شایعاتی در خصوص معاوضه بازیکن بین دو باشگاه سرخابی اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم اعلام کردم در این جلسه فقط درباره همکاری‌های اقتصادی بین دو باشگاه و رفع مشکل جذب بودجه‌ای دولت برای استقلال و پرسپولیس صحبت شد. البته قلعه‌نویی نیز از پرسپولیسی‌ها بابت حضور در مراسم مادر بزرگوارش تشکر کرد و به غیر از این حرف‌ها در مورد مسائل دیگری بحث نکردیم.
 
وی افزود: علی‌رغم شایعات اعلام‌شده، در خصوص جذب بازیکن نیز حرفی در جلسه امروز زده نشد، چون اکنون وقت این حرف‌ها نیست و ما قصد مبادله بازیکن با استقلال را هم نداریم. من به این موضوع اصرار دارم که برخی‌ها به دنبال حواشی نباشند.
 
وی درباره احتمال جدایی کریم انصاری‌فرد نیز گفت: انصاری‌فرد یکی از بهترین‌های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان است، به هیچ عنوان قصد از دست دادن این بازیکن را نداریم و با جدیت می‌گویم انصاری‌فرد تا روز آخر در پرسپولیس خواهد ماند و بهترین بازی‌هایش را به نمایش می‌گذارد. البته خود انصاری‌فرد نیز علاقه زیادی دارد برای پرسپولیس در هفته‌های آینده بهترین بازی‌ها را انجام دهد که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

+68
رأی دهید
-68

dave07 - سیدنی - استرالیا
به زور میخوان بازیکنه تاج رو بگیرن حالا یه چیزی هم طلبکارن. لعنت به این تیمه کثیفه آخوندی که همیشه با حقه و دروغ و کلک بازیکن و مربی عوض کرده و آخرش هم هیچ غلطی نه تو ایران و نه تو آسیا نتونسته بکنه.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 09:10
hemed - سن ديگو - امريكا
آخر جدولیا ‌ها ها
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 09:46
nader46 - لندن - انگلیس
عجب رویی دارن این استقی اسقاطی ها دیگه،،بابا مگه زوره آخه،?!!،یکی‌ نیست بکنه تو کله پوک این حاج فتل که ،باقالی‌ جان به پرسپولیس گیر نده،?،انقدر پاچه خواری بازیکن‌های پرسپولیس را نکن،?،اما باز یاسین تو گوش خر،،،خوب فتل جون جواد آقای کاپیتان را دارید که از اوسااااااااسوووووووونااااااااای لااااالییییییگاااااااا آوردید،،البته در بحث فوتبال حرفه‌ای چرا که نه،!!،ساموئل یا هرکسیکه کادر فنی خواست را با توپ جمع کنهای پرسپولیس احتمال داره تعویض کنیم:)))البته به شرطو شروطا,!, باید قرار داد و اصول حرفه را کاملا رعایت کنن،و حق مابه تفاوت توپ جمع کن‌ها را هم به دلار حساب کنن;))که اونم به شرط که توپ جمع کن‌ها ننگ استقی شدن را بپذیرن،.*3*10*10
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 10:59
TameshK - هامبورگ - آلمان
dave07 مرسى آقا ممنون . جان ِ کلام رو گفتى و زحمت ما رو کم کردى پاینده باشى ... همیشه و همه جا فقط اس اس فقط اس اسیها x:
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:32
soheil rad - بابل - ايران
روباه دزد بیت المال اون یار عن صاری خر اگه بیل زن بود باغچه شما رو بیل میزد مال بد بیخ ریش صاحبش
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:15
zoroye iran - وين - اتريش
دیروز سران مافیای ایران (لمپن و گنده باقالی) به باشگاه پرسپولیس آمدن و با پاچه خواری میخواستن بازیکنشونو بدن و یکی از سه مهاجمان پرسپولیس رو بگیرن سردار هم کوبید تو برجکشون پرسپولیس احتیاج به هافبک پیرشون نداره نیم فصل شنیدم حقیقی رو میگیرن در ضمن ۲ لمپن آمدن اسپانسر گدایی کنن سردار هم اسپانسری کیسه حمام رو بهشون توصیه کرد . این چند سال اخیر فتل دزده تا تونست رئیس روئساشو دوشید و کل یوم بهترینها رو خرید امسال یکی پوزشو زد اشک کیسه کشها در اومد و همه میگن تیم دولت نکنه تیم کیسه مال صنف حمام عمومیهاست هاهاهاها جونم 10.10.3 , 666666
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 18:07
TameshK - هامبورگ - آلمان
هاهاها سهیل آفلین آفلین :))))) کى روش امشب این مهاجم پشیمون ِ پریشون ِ لنگ رو اصلا تو زمین راه نداد دیدین که :)))))) آخه لنگى رو چه اومده به حرکت هاى تأثیر گذار هاهاها واى على آقا چونه جاروگرشونو دیدین کنار زمین انقدر منتظر موند زیر پاش علف سبز شد هاهاها :)))) این پول لیس ها فقط لیاقتشون لنگ انداختن و دلاکیه :)))))) استقلال تاج کبیر آسیا سرور لنگ همیشه آبکش مندرس 4 تایى 4444 4444 4444
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.