مدیر مالی شبکه تلفن حزب الله با اسناد طبقه بندی شده به اسرائیل پناهنده شد

بازتاب : رسانه های عربی ادعا کردند: مدیر مالی شبکه تلفن حزب الله با اسناد طبقه بندی شده به اسرائیل پناهنده شد.

به گزارش سرویس بین الملل بازتاب، ماه گذشته روزنامه لبنانی "الجمهوریه" با انتشار گزارشی مدعی اختلاسی بی سابقه در حزب الله لبنان شد و افزود که ایران گروهی از متخصصان امور مالی وابسته به سازمان های امنیتی خود را به لبنان فرستاده تا حساب های مالی حزب الله را بررسی کرده و درباره سوء استفاده مالی در این حزب تحقیق کنند. این روزنامه از بازداشت حسین فحص از رهبران حزب الله و مدیر مالی شبکه تلفن وابسته به حزب و 4 تن دیگر که اسامیشان اعلام نشد، خبر داده بود.

اکنون برخی منابع عربی از پناهنده شدن حسین فحص به همراه اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده به اسرائیل خبر داده اند. انتشار خبر پناهندگی حسین فحص تا به این لحظه از سوی مقامات حزب الله تکذیب نشده است.

در همین حال منابع امنیتی اسرائیل نسبت به گزارش شبکه تلویزیونی "العربیة" که در آن آمده بود یک عضو ارشد و مسئول امور مالی حزب الله به خاک اسرائیل گریخته و در این کشور پناه گرفته، ابراز بی اطلاعی کردند.

بنا براین گزارش روزنامه "عکاظ"، چاپ عربستان سعودی نوشته بود که مهندس مخابرات 29 ساله حزب الله لبنان همراه با اسناد و مدارک محرمانه و میلیون ها دلار پول نقد از لبنان گریخته و به اسرائیل پناهنده شده است.



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+148
رأی دهید
-42

ekman - شیراز - ‫ایران
حق ما ملت بدبخت را حالا دیگه عرب‌های حزب الله هاپلی میکنند،و گر‌ نه چرا از ایران گروه تحقیق روانه لبنان کرده اند .در لبنان مشغول بخور بخور پول‌های اهدایی ایران هستند،در ایران هموطنان ما در فلاکت و بدبختی زندگی‌ میکنند.صد رحمت به دور ه قاجار
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:00
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فساد مالی هم مانند انواع فسادهای دیگر در ذات اسلام نهفته است. از همان زمان صدر اسلام دعوا سر مال و منال و غنیمت بود. در ماجرای جعل بزرگ ولایت در غدیر خم هم سپاهیان محمد میخواستند علی را بدلیل اختلاف بر سر تقسیم غنایم ترور کنند که خبر به محمد رسید و او که پایان عمرش را نزدیک میدید با بالا بردن دست علی و گفتن "خون علی خون من است و هر کس من مولای او هستم علی هم مولای اوست" مانع از ریختن خون علی شد. آما گروه جاعل شیعه از آن به عنوان حدیث ولایت نام برد در حالیکه محمد هرگز تا آخرین لحظه حیات جانشینی برای خود انتخاب نکرد چون قرار نبود جانشین داشته باشد و علی هم هرگز نگفت پیامبر وی را جانشین خود معرفی کرد آنهم بعد از 25 سال خانه نشینی علی!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:23
dook - دبي - امارات
حتی حسن نصر الات هم آخرش به سوی أجداد پد ریش که همان عبدالله ابن سبأ یهودیست بر می گردد
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:24
Alexberd - بوداپست - مجارستان
ماشاءالله هر جا اسمی از ایران هست. اختلاس هم باهاش هست. میترسم در روزگاری نه جندان دور در فرهنگ لغت ایران= اختلاس باشه!!!!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:28
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
پناهنده شدن مدیر مالی گروه فاسد کذب الله لبنان به همراه اسناد و مدارک طبقه بندی شده را باید به فال نیک گرفت چون همین روزها اسراییل این کفتار لاشخور اسلامی حسن سگ الله را با یک هلی کوپتر آپاچی شکار خواهد کرد. بهر حال سالهاست که این حزب جنایتکار اسلامی با پولهای ملت ایران مشغول لفت و لیس از یک طرف و به خطر انداختن صیانت لبنان و جان مردم لبنان از طرفی دیگر است. فردا که کمکهای مالی نظام نکبت بار اسلامی به کذب الله لبنان قطع شود اینها هم از هارت و پورت میافتند و سرانشان را هم اسراییل ترور میکند و ریشه این طاعون عظیم یعنی اسلام فلاکت بار را در منطقه خواهند زد تا مردم ایران و منطقه به آرامش برسند. به امید آزادی ایران از چنگال اهریمن اسلامی.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:29
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
اینم از حزب الله که علی‌ گدا داره خودش براش پاره می‌کنه، تقش در اومد.. حالا دونه دونه تق همشون در میاد
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 02:29
hasanomid - مشهد - ایران
سلام دروغ نگید.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 04:48
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
واقعا که سخن عاجز هست از بیان کثیف بودن احداف این مسلمانها در دنیا. پول‌های ایران رو میگیرند آدم کشی‌ و ترور کنند. جالب هست مواد فروشی هم میکنند برای پیشبرد احداف اسلام. تازه این وسط‌ها هم بعضیها میان میگن گور بابای همه اینا، پول بزنیم بجیب. واقعا کی‌ میخوان مردم مغزشون رو بکار بگیرند و برن زندگی‌ پیامبرشون رو بخونند و قران رو با دقت بخونند و به این پی‌ ببرند که این الله جز آدم کشی‌ و ترور چیزی نگفته. و محمد هم یک سیاست مداره بچه زرنگ بود که کتاب یهودی هارو دزدید و هی‌ تیکه تیکه میومد میگفت خدا داره باهم صحبت میکنه. برای همین باید پول بدید به من، زن بدید به من، و بریم حمله کنیم غارت کنیم. و تنها پیامبری که هیچ معجزه ای‌‌ نداره! آخه این شد دین الهی!؟؟
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 06:16
مصدق السلطنه - لندن - انگلیس
من که کلی خندیدم........... اخه ایران مسئله خاوری و دارو دسته اش رو حل کرد ؟؟ هنوز زلزله زده گان اذربایجان در سرما بی خانمان اند انوقت اینها بفکر رسیدگی به لبنان اند.....
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:14
geteven - انگلستان - انگلستان
آی‌ وطن فروش از چیزی که خواندی و سر هم کردید با این نوار که فقط ‌یک قسمت کوچولو ازش پچش کردید هیچ کدام از ایرانیان داخل که حد اقل سیی سال سیاست شنیدند باور نمیکنند. افسوس که تو و امثال تو معتقد به اینکه روزی کرم در میان سنگی در دریا را خدا میدهد. حالا چرا این شغل کثیف یعنی دروغ پراکنی یا آنهایی که دوزدی می‌کنند بیدار نمیشوند که بسی چند اگر رسانی به قرن ز عمر نیست توشه ایی.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:17
بت شکن - مونترال - کانادا
مشکلی‌ نیست، اگر چه در حال حاضر دست دولت مهرورز ایران برای کمک تنگ است ولی‌ با رساندن دلار به مرز ۷ هزار تومان ما بتفاوت حاصله از فروش را بابت تمامی‌ غرامت و ضرر و زیان‌ها به برادران حزب الله پرداخت خواهد کرد!!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:35
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
به قول مصاب حسن یوسف پسره بنیانگذار گروه حماس که دینش رو از اسلام به مسیحیت عوض کرد و از فلسطین فرار کرد: " الله یک گنگستره و اسلام بزرگترین دروغ تاریخ هست و هرکس ۱ بار قران رو از اول تا آخر بخونه، و هنوز بگه من مسلمون هستم، یک بیمار روانی‌ به حساب میاد و احتیاج به کمک داره! ".
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 06:27
morteza2012 - گرینی - یونان
مگه حزب‌الله پول داره که اختلاس هم بشه.این پول ملت ایران که به جیب حزب‌الله واریز می‌شه
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:30
farzad145 - شیراز - ایران
دمش گرم
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 08:00
baran828 - تهران - ایران
چرا که نه ! اساس و پایه ی کارتون رو دزدیه .پوچه .همش حقه و نیرنگ .به ما که نمیدین از این پولای اختلاسی بذارین هم کیسه هاتون ببرن.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 09:39
Afshin London - لندن - انگلستان
دمش گرم و دمش گرم. این پول که مشخصه از جیب ملت ایران به حزب خران رسیده ولی میشه گفت نوش جونش
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 11:35
bardia.kaviani - زوریخ - سوییس
پول مردم بیچاره کجا داره خرج و حیف و میل می‌شه
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:06
Azadikhah - تكسل - هلند
حسین فحص به یکباره تبدیل به یک تاجر بزرگ و صاحب دو شرکت می شود که اولی برای حمل و نقل زایران به ایران و عراق و عربستان بوده و دومی به خرید فروش خودروهای دسته دوم اختصاص داشته است. همچنین اطرافیان او از تغییر بزرگ در زندگی او پرده برداشتند که در پارکینگ خانه او 4 خودروی گران قیمت، اپارتمانی در منطقه ضاحیه بیروت و منطقه الحمرا در بیروت بوده است. این در حالیست که پدر حسین از لحاظ مادی فردی ضعیف بوده و در عربستان سعودی مشغول به کار بوده است. اموال اختلاس شده بالغ بر 5 ملیون دلار بوده که معادل تقریبا 12 ملیارد تومان در کمتر از دو سال می باشد. .تازه 5 میلیوندلار توی هزینه های تماس های تلفنی بوده. خدا میدونه برای ساخت و ساز موشک چقدر اختلاس کرده اند! این دیگه شاه دزده! که از سلطان دزدان خامنه ای دزدی کرده.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:14
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
یک گوشۀ کوچک از تمام دارائیهای ما, دارائیهای من و تو, که رو شده.
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 01:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.