دادگاه مادر کودک آزار را به ۹۹ سال زندان محکوم کرد

بنابر اطلاعات منتشر شده درباره خانم اسکالونا، او خود قربانی خشونت و کودک آزاری است

دادگاهی در تگزاس آمریکا مادر ۲۳ ساله ۵ کودک را به علت تنبیه بدنی شدید دختر ۲ ساله اش به ۹۹ سال زندان محکوم کرد.

قاضی دادگاه ایالتی شهر دالاس به الیزابت اسکالونا گفته که او حق درخواست تجدید نظر دارد اما برابر حکم فعلی، او پیش از آنکه بتواند هرگونه درخواست عفو یا کاهش مجازاتی بکند باید ۳۰ سال را در زندان بماند.

الیزابت اسکالونا تابستان سال گذشته و هنگامی که دختر ۲ ساله اش جاسلین از عهده یادگیری آداب توالت رفتن بر نیامد، او را به شدت کتک زد و دستهایش را با چسب مایع قوی به دیوار چسباند و بارها به سر او ضربه زد؛ به طوری که وقتی جاسلین به بیمارستان انتقال یافت به حالت اغما فرو رفته بود؛ پزشکان کبودی‌های فراوانی بر بدن او مشاهده کردند و آزمایش‌ها جراحات جدی به سر و مغز جاسلین را نشان داد.

وکیل خانم اسکالونا گفته که حکم ۹۹ سال زندان برای موکلش "بسیار شدید" است و او به این حکم اعتراض خواهد کرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده درباره خانم اسکالونا، او خود قربانی خشونت و کودک آزاری است. از ۱۳ سالگی با مواد اعتیادآور آشنا بوده و حتی در دوران بارداری ماری جوآنا استفاده کرده است.

دادگاه از هنگام بازداشت خانم اسکالونا سرپرستی ۵ کودک او را در اختیار مقام های رسمی مددکاری قرار داده و اکنون با گذشت حدود یکسال افلیا اسکالونا، مادر بزرگ جاسلین، سرپرستی او و چهار کودک دیگر دخترش را بر عهده گرفته است.

کودک آزاری در آمریکا جرمی بسیار جدی محسوب می شود و دادگاه می تواند برای مجرمان از احکام تعلیقی تا حبس ابد مجازات تعیین کند.

تحقیقات متعدد روانشناسی نشان داده اند که میان تنبیه بدنی کودک توسط والدین و رفتار ضد اجتماعی این کودکان در دوران بزرگسالی رابطه ای مستقیم وجود دارد.

همزمان پژوهش‌ها از رابطه میان کمبود اعتماد بنفس در بزرگسالی و تنبیه بدنی در دوران کودکی پرده بر داشته اند.

+144
رأی دهید
-18

*Fanoos* - ايران - ايران
خوب یکدفعه رندش میکردن ارقامشو 100 میکرد که میشد به 100 سال !
یکشنبه 23 مهر 1391 - 00:29
be_pa_khaste - هارلم - هلند
من نمیدونم اینا چجور آدم‌های هستن آخه یه بچه ۳ یا ۴ ساله اصلا می‌شه حتا بش اخم کرد چه برسه اینکه بزنیش .اینا دیگه خیلی‌ حیوان هستن
یکشنبه 23 مهر 1391 - 00:41
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
Fanoos* - ایران - ایران اون رو گذاشتند خودش درخواست کنه..
یکشنبه 23 مهر 1391 - 01:19
massoudoslo - اسلو - نروژ
اگه دخترش رو مثل اون پدر ایرانی مثله میکرد چند سال بهش میدادند !!!؟ تا دلتون بخاد انسان سنگ دل در دنیا هست .
یکشنبه 23 مهر 1391 - 01:53
sarah1 - نیویورک - امریکا
be_pa_khaste - هارلم - هلند. اخرین بارت باشه که به حیوونا توهین میکنی ,اگه می خوایی وحشیت کسی رو بیان کنی کافیه بگی ادمیزاد,حیوونا همچین کارایی نمیکنند مگر احساس خطر کنند.
یکشنبه 23 مهر 1391 - 03:41
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
چرا اینها که نمیتونند از بچه مراقبت کنند خودشونو کنترل نمیکنند تا این بچه بیچاره به دنیا نیارن حالا اون بچه هم باید بدون مادر بزرگ بشه باز هم در آینده مشکل پیدا میکنه وقتی مهر مادری را نفهمیده
یکشنبه 23 مهر 1391 - 05:21
reza.28 - لندن - انگلستان
چه چسبی زده رییس دادگاه به الیزابت ۹۹سال مزیه چسبو میکشه
یکشنبه 23 مهر 1391 - 09:57
feminism - لندن - انگلستان
sarah1 / آفرین و درود بر تو . بواقع حیوانات اشرف مخلوقات هستند و انسان نابود کنندۀ هستی. شما مهربانی ، عشق و محبت را در درنده ترین حیوانات حس و لمس میکنی. هیج حیوانی انسانها را سلاخی نمیکند تا از آن قوت و غذایش را فراهم آورد ولی انسانها در عید قربانشان گوسفندان بیزبان و نازنین را سلاخی کرده و عیدشان را جشن میگیرند. هیچ حیوانی از پوست انسان پوشاک برای خودش درست نمیکند ولی ناانسانهای بی وجدان و این کار را میکنند. I love animals
یکشنبه 23 مهر 1391 - 17:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.