برادر بدبین با 30 ضربه چاقو خواهرش را کشت

برادر بدبین که در جنایتی هولناک خواهرش را از پای درآورده است، ادعا‌های عجیبی کرد.

 

این جوان 24 ساله می‌گوید که از دست درگیری‌‌های خانوادگی خواهرش و دامادشان کلافه شده بود و از چند ماه پیش با بدبینی نسبت به رفتار و حرکات خواهرش با توهم و تردید عذاب می‌کشید. وی در شب یکشنبه گذشته زمانی که از نزدیکی خانه خواهرش عبور می‌کرد، جوانی را دید که با خودروی پیکان سفید رنگ در برابر خانه خواهرش توقف کرده بود.

این برادر که چند بار دیگر نیز این جوان را داخل کوچه دیده بود دوباره دچار شک و تردید شد و با عجله به داخل خانه خواهرش رفت. وی که خیلی عصبانی به نظر می‌رسید با خواهرش درگیر شد و ناگهان به سمت توران حمله کرد.

هادی که اختیار کارهایش را نداشت با قمه بزرگی که همراهش بود خواهر 29 ساله‌اش را در داخل اتاق پذیرایی با 30 ضربه چاقو به قتل رساند.
 
گفت‌وگو با قاتل
جوان خواهرکش گفت: بعد از آن که خواهرم غرق به خون شد و روی زمین افتاد حدود 20 دقیقه بالای سرش ایستاده بودم و نگاهش می‌کردم تا این که مطمئن شدم دیگر نفس نمی‌کشد.

ساعت 9 شب بود که با موتوسیکلت از خانه خواهرم بیرون زدم و دنبال پیکان سفید رنگی می‌گشتم که شماره پلاک آن را برداشته بودم. پس از چند دقیقه در حال عبور از خیابان ناگهان این خودرو را دیدم و با عجله موتوسیکلتم را متوقف کردم. من به سمت راننده خودرو که جوانی 32 ساله‌ای است حمله‌ور شدم و می‌خواستم وی را هدف قرار دهم که مردم جلو آمدند و موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادند.

عامل قتل افزود: من نسبت به خواهرم بدبین شده بودم و چون خیلی عذاب می‌کشیدم مرتکب چنین اشتباهی شدم.

رئیس پلیس چناران درباره این پرونده گفت: در پی اعترافات برادر 24 ساله قربانی و کشف جسد زن جوان داخل خانه‌اش، کارآگاهان جوان 32ساله را که راننده پیکان است نیز دستگیر کرده‌اند.

سرهنگ جواد اصغری عنبران با اشاره به این مطلب که این جنایت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، خاطرنشان کرد: بررسی‌‌های علمی و گسترده کارآگاهان برای روشن شدن ابهامات جنایت و علت و چگونگی ماجرا آغاز و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه بار دیگر شاهد وقوع حادثه‌ای بودیم که به دلیل ناتوانی در کنترل خشم، بدبینی و شک و تردید به وقوع پیوست و مرگ زن جوانی را رقم زد.

+28
رأی دهید
-248

عشق من سیمان - تهران - ایران
فکر کنم این جوان اعتیاد به مواد مخدر مثل شیشه داشته که این کاره وحشتناک رو انجام داده
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 21:46
ukguy4u - لندن - بریتانیا
بیماری اجتماعی بدیه این غیرت و تعصب. همش توهمه!
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 21:46
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خاک بر سر بی‌ شعورت بکنند به تو چه ربطی داره که خواهرت چکار می‌کنه امسال شماها واسه مردن خوبید.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:03
asir@.P - پاریس - فرانسه
داداشه نمیکشت خودِ شما میکشتیدش...مملکت با این قوانینِ قرونِ وسطایی و مردم خسته و درمونده از هر جنبشِ مفیدی...به هر حال این قوم انگار به بوی خون عادت کردن.. انگار جان انسان تو این مملکت ارزش نداره دیگه...آه
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:11
poriyaye_vali - دوحه - قطر
به احتمال زیاد "شیشه"مصرف میکرده ..شیشه ای ها فوق العاده بدبین وکله پوک هستند
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:30
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
اوضاء در ایران خیلی خراب شده بعضی از زنان شوهر دار وفادار نیستند و خیانت میکنند . برادرم میگفت عروسی دوستش به هم ریخت چون داماد فهمید در مجلس عروسی با حضور شاهدانی و موبایل عروس که مدام پیام برایش میآمده سه تا از دوست پسرهای عروس هم هستند و کار به بازداشت آنها و منجر به طلاق آنها شد .
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:32
hamed-tizbin - لندن - انگلستان
خاااااک توی سرت با اون تعصب عوضی‌ بی‌ همه چیزت! برو بمیر! تورو خدا نگاه کن با این حیوانات ما می‌خواییم به دموکراسی‌ یا آزادی برسیم؟!! یعنی‌ خامنه‌ای هم از سر این جور آدم‌ها زیاده باید جنتی رهبر میشد!. بابا بی‌خیال این ملت بشیم بگذار تو لجن غلت بزنن لذت ببرن!
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 21:48
akbarjeni_shikar - برلین - المان
آخه چقدر حماقت، اینا و به اصطلاح غیرتیها رو باید به گاری ببندن و در شهر بچرخونن، بعدشم اینو با همون چاقو با ۳۰ ضربه چاقو به سزای کارش برسونن
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:51
dkdk - اسلیس - دانمارک
واقعاً تأسف آوره.حقیقتی بس تلخ تر‌ را برایتان بگویم.در زاهدان پسری در خیابان می‌گذاشت که ناگهان آنطرف خیابان خواهرش را میبیند که از مدرسه بطرف خانه میرفت و کمی‌ عقب تر جوانی‌ میبینه که بدنبال خواهرش میرفته و به أ‌و متلک میگفته.برادر به گمان اینکه خواهرش با آن جوان صحبت می‌کند و دوست است ناگهان با چاقوی بزرگی که همراهش بوده به طرف آنها حمله می‌کند،جوان که فرار می‌کند و دختره بیچاره نیز فرار کرده و به دادسرایی که آن نزیدیکی بوده پناه میبرد.برادر خشمگین بدنبال خواهر وارد آنجا میشود که ماموران چاقو را از أ‌و میگیرند.دختره برای ماموران جریان را گفته و به برادرش هم میگوید که اصلا آن جوان را نمیشناخته.سپس ماموران به برادره می‌گویند که این کارها را نکن خواهرت نجیب و پاک است.پسر قبول می‌کند و به ماموران میگوید دیگه کاریش ندارم ولی‌ لطفا اون چاقو یادگار پدرم است بمن بدهید.آنها قبول کرده و چاقو را به برادر میدهند .آنها زمانیکه از درب دادسرا بیرون میروند.ناگهان برادر پست و آشغال در ‌یک لحظه با چاقو گلوی خواهر بیگناه را بریده و آن دخترک معصوم را در جا میکشد.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:54
be_pa_khaste - هارلم - هلند
بی‌ انصاف نامرد اصلا به تو چه مربوط که خواهرت چیکار می‌کنه مگه اون تو کار تو دخالت می‌کنه .چرا اصلا می‌کٔشی لعنتی
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 23:07
*Fanoos* - ايران - ايران
Royan - دقیقا رویا جان من هم از پسرهای که تعصب بیجا دارن به شدت متاسفم . واقعا مرگ بر تعصب خشک و بیجا
جمعه 21 مهر 1391 - 00:16
*Fanoos* - ايران - ايران
Royan - دقیقا رویا جان من هم از پسرهای که تعصب بیجا دارن به شدت متاسفم . واقعا مرگ بر تعصب خشک و بیجا
جمعه 21 مهر 1391 - 00:22
zebbel - بوستون - آمریکا
از ماست که بر ماست. تا احمق وجود نداشته باشه، کسی‌ مثل خمینی نمیتونه بر مملکت سوار شه.
جمعه 21 مهر 1391 - 00:52
max payne - تهران - ایران
خاک بر سرت وقتی رفتی بالای دار میفهمی چه .. خوردی
جمعه 21 مهر 1391 - 09:19
Caroline - تهران - ایران
انگار همه قاطى کردن تو این مملکت بى صاحب
جمعه 21 مهر 1391 - 10:06
Avrin - سیدنى - استرالیا
بدبختى إز زمانى شروع شود که إعراب جاهل دین محمدى را براى ما به ارمغان آوردند تا جاى که به نام غیرت و ناموس دخترهامون را به قتل مىرسانیم .دزدى و آدم کشى ومال مردم را غارت کردن ناموس نمى خواهد فقط اگر خواهرامون با مردى حرف زد مسأله ناموسیه . در ضمن مقصرا تا حدى خود زنان هستند که دین أنان را إز خود بى خود کرده مگر بچه ها را مادر تربیت نمى کند پس چرا إز بچگى پسرها رو ناموسى پرورده میکنند اینجاست که باید گفت إز ماست که بر ماست
جمعه 21 مهر 1391 - 09:37
nikiniki12 - ماینز - المان
تعصب انگل بشریته در هر مسیری که باشه
جمعه 21 مهر 1391 - 09:57
*Fanoos* - ايران - ايران
dkdk - اسلیس - دانمارک. وای خذای من چه ماجرای دلخراشی ناراحت شدم خوب حالا به نظر شما این جور افرادهای که وحشی و روانین اعدام نداره ؟؟.
جمعه 21 مهر 1391 - 12:25
hovakhshatare - تهران - ایران
غیرت و ناموس یعنی این که من تو رو می‌کشم چون تو خواهر یا مادر یا دختر منی! غیرت و ناموس یعنی اختیار بدن تو دست منه! غیرت و ناموس یعنی از تمام جنبه‌های انسانیت من فقط لای پای تو برام مهمه! غیرت و ناموس یعنی من تو رو به شکل یک آلت تناسلی بزرگ نگاه می‌کنم! غیرت و ناموس یعنی خرافات و کم‌عقلی و بی‌شعوری و توحش و تحجر. امیدوارم یه روزی بالاخره بفهمیم که انسانیت آدم‌ها از روی کارکرد لای پاشون مشخص نمی‌شه.
شنبه 22 مهر 1391 - 07:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.