آماده‌باش پلیس نیویورک برای مقابله با تهدیدات تروریستی ایران

احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران، پلیس نیویورک را نسبت به احتمال عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه یهودیان ساکن این شهر نگران کرده است. رئیس‌پلیس نیویورک می‌گوید نیروهای تحت امرش در حالت آماده‌باش هستند.


احتمال انجام عملیات تلافی‌جویانه تروریستی از سوی جمهوری اسلامی، مساله‌ای است که مقامات امنیتی آمریکا از جمله پلیس نیویورک را نگران کرده است. پلیس نیویورک از حالا در وضعیت "آماده باش" قرار دارد تا بتواند تهدیدات تروریستی ایران را خنثی کند.

به گزارش نیویورک پست، ریموند کلی، رئیس پلیس نیویورک، روز چهارشنبه (۱۰ اکتبر، ۱۹ مهر) در جریان کنفرانس مقابله با تروریسم در این شهر، اعلام کرد:«ایران مدتی است که موجب نگرانی ما شده و فکر می‌کنم منشا این نگرانی‌ها اتفاقاتی است که از ژانویه ۲۰۱۲ در نقاط گوناگون جهان رخ داده است.»

 


رئیس اطلاعات پلیس نیویورک می‌گوید تولید و ذخیره‌سازی مواد منفجره در سراسر جهان افزایش یافته است


 
اشاره ریموند کلی به زنجیره‌ای از حملات تروریستی است که در بانکوک، قبرس، تفلیس و دهلی صورت‌ گرفته و گمانه‌زنی می‌شود که ممکن است نیروهای تحت امر جمهوری اسلامی مسئولیت اجرای آن‌ها را بر عهده داشته‌اند. در حمله تروریستی دهلی، کارکنان سفارت اسرائیل در هند هدف قرار گرفته بودند.

به‌گفته رئیس‌ پلیس نیویورک جنگ احتمالی میان ایران و اسرائیل هم از دیگر مسائلی است که این نگرانی را تقویت می‌کند، چون براساس آمار رسمی نزدیک به ۱/۵ میلیون یهودی در شهر نیویورک زندگی‌ می‌کنند.

کوین‌یورک، رئیس سرویس اطلاعاتی پلیس نیویورک نیز تاکید کرد:«هر نوع حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران، احتمالا حملات جمهوری اسلامی به مواضع آمریکا را در پی خواهد داشت و به همین خاطر باید نسبت به احتمال وقوع چنین حملاتی هوشیار باشیم.»

کوین یورک افزود که تولید و ذخیره‌سازی مواد منفجره و هدف‌گذاری‌های تروریستی در سراسر جهان افزایش یافته است. او گفت شماری از حملات و طرح‌های بسیار جدی تروریستی در طول یک سال گذشته خنثی شده‌اند.

+82
رأی دهید
-135

alborzi - کرج - ایران
احمدی نژاد و رحیمی کاری کردند که ضد صهیونیست بودن ضد یهود بودن تلقی بشه ، خدمت بزرگ به صهیونیزم .
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 17:39
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
غلط کردن تا تهش . مگر شهر هرته که حمله کنند. .. خوری زیادی میکنند.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 17:39
yas abi - ببرسل - لز
آماده باش پلیس آمریکا یعنی‌ این منافقین بد بخت که قبلان تو عراق بودند و مردم اونجا رو تار و مار کردند حالا در آمریکا شغل گرفتند و در آماده باش به سر میبرند. ضمنا مگه قرار نشد ۸ ماه صبر کنند؟!!!!
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 18:05
rad33 - لندن - انگلستان
پلیس نیویورک .. خورد با رئیس جمهور اشغالشون،این کثافتها مشکل اصلیشون مردم ایران هستن. از این به بعد میخوان با ایرانیان ساکن آمریکا به چشم یه تروریست نگاه کنن. یانکیهاى کثافت.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 18:19
ab shangooli - لندن - انگلند
دست هر کشور متجاوزی را قطع می‌کنیم ، شما می‌خواهید به کشور ما حمله کنید ، در صورتیکه میدونید که اگه تاسیسات اتمی‌ ما رو بزنید حدود هفت میلیون مردم بی‌ گناه کشور ما کشته می‌شوند!!! بعد اگه ما انتقام بگیریم اسم ما رو می‌گذارید تروریست ، پس اسم شما و نقش شما این وسط چیه؟ شما که این همه تکنولوژی و امکانات رو در اختیار دارید چرا مثل سران القائده در افغانستان و یمن و عراق و... دقیقا این اشخاص مورد نظرتون رو نمیکشید؟ پس حالا آدم کش و تروریست ما هستیم یا شما که مردم بی‌ گناه رو هدف قرار می‌دهید؟ در آخر هم باز هم میگم درود بر ویلیام آسانژ
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 20:22
danial nabi - استكهلم - سوئد
از دست ما خشمگین باشید و از عصبانیت بمیرید.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 20:37
maziyar1976 - اصفهان - ایران
شاه می‌خواست نفت را گران بفروشد و شما با توطئه خمینی جلاد رو به دامن مردم ایران انداختید چون اگه نفت گران میشد آمریکا ورشکسته میشد.پس باید ایران ویران میشد.۳۳ سال است این ملاها برای شما سود زیادی داشتند.اما کم کم دارند مثل تفاله چایی شده و باید آنها را دور بریزید و تمام پول مردم ایران رو که از قدیم توئ بانکها شما بود رو بالا بکشید.تمام اینها به نادانی ما بر میگردد.تا شما جهل این جماعت را دارید غمی ندارید
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 20:44
مصدق السلطنه - لندن - انگلیس
مسخره بازی بیش نیست و با اینکار فقط میخواهند ذهن مردمشان را برای جنگ اماده کنند......./ maziyar1976 - اصفهان - ایران/ موافقم.
جمعه 21 مهر 1391 - 00:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.