بازداشت حسین هدایتی، بدهکار صدها میلیاردی به سیستم بانکی کشور

بازتاب می نویسد :

عدالت بالاخره یقه یکی از بزرگ ترین بدهکاران بانکی کشور را گرفت و حسین هدایتی که با تبلیغات رسانه ای در ورزش تحت عنوان دسته چک شناخته می شد، بازداشت شد تا پس از امیرخسروی و زنوزی، این سومین متهمی باشد که در پی افشاگری های «بازتاب»، برخورد با وی برای مطالبه بخشی از بیت المال صورت پذیرفته است.
 
به گزارش سرویس اقتصادی «بازتاب»؛ حسین هدایتی یکی از بدهکاران بزرگ و سرشناس بانکی که تاکنون با ارتباط گیری های مختلف تلاش کرده بود، خود را از گزند برخوردهای معمول با بدهکاران بزرگ بانکی در امان نگه دارد و حتی اخیراً تیم ملوان را برای خود خریداری کرده و گوهر درود را نیز به نام برادرش نمود، امروز بازداشت شد تا به پرونده بدهکاری های سنگین وی رسیدگی شود.
 
در حالی که گفته می شود مجموع بدهی وی به سیستم بانکی کشور 180 میلیارد تومان بوده و تنها 7 میلیارد تومان برای این بدهی وثیقه ارائه شده بوده که این مسئله خود یک اقدام غیرقانونی تلقی می شود، پیگیری های خبر «بازتاب»، از احتمال وجود اعداد بزرگ تری حکایت دارد که در پیگیری های قضایی صحت و سقم این مسئله بیش از پیش قابل رصد دقیق است.
 
هدایتی با تاسیس یک رشته شرکت های زنجیره ای که پیش از این بازتاب و آینده به آن اشاره کرده بودند، دست به یک رشته نقل و انتقالات مالی مشکوک نموده بود که انتظار می رود در کنار وصول بدهی های این بدهکار بزرگ بانکی، این نقل و انتقالات نیز در طول چند سال اخیر رصد دقیق شود و سرچشمه برخی پرداخت ها به خصوص به برخی اشخاص سرشناس توسط حسین هدایتی و مجموعه تحت نظرش مشخص شود که قطعاً شاه کلید کشف انگیزه برخی تصمیمات در برخی حوزه ها بوده است.
 
انتظار می رود، هدایتی با وثیقه به سرعت رهایی نیابد و همچون دیگر متهمین در یک پروسه بلندمدت به بررسی شیوه ثروتمند شدن این شخص و محل های کسب درآمد و افزایش این درآمدها پرداخت؛ درآمدهایی که عل الظاهر آنچنان مفت به دست می آمد که هزینه های میلیاردی از قبل آن برای خودنمایی در فوتبال، قابل چشم پوشی می نمود.

+220
رأی دهید
-28

Caroline - تهران - ایران
شاه کلید جاى دیگه است... اگه گفتید ..... همون که بچهاش گردنشون مثل تنه اى درخت گندست.... همون که با یک دست همه کاراشو انجام میده..... هاهاها
‌سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:50
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
الان پولاشو میگیرن میفرستند برای برادر‌های سپاه در سوریه یا برادر‌های آدم کشمون در لبنان! باقیش رو هم می‌ریزن به حساب رهبری که آقا مجتبی‌ براشون خرج کنه!
‌سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:54
irane aziz - وین - اتریش
تنها کار راحت در ایران،دزدی است
‌سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:41
shahram1 - دیترویت - آمریکا
هدایتی از جمله پاسدارانی هست که مثل صادق محصولی بعد از جنگ وارد کارهای اقتصادی شد و با زدوبند ثروتمند شد بعیده بتونن و بخوان با امثال این آقا برخورد جدی کنن بیشتر یه ژست تبلیغاتی هست به قول معروف:گر حکم شود که مست گیرند/در شهر هر آنچه هست گیرند
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:29
piki82 - تورین - ایتالیا
ااا ...من هی میگم آخه این چجوری اینهمه پول داره هاااااااااااااااااااااا.....حالا که کفگیر ته دیگ خورده یکی یکی گندشون داره در میاد !
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:30
Labe karoon - اهواز - ایران
پس اینطور که معلومه ( تیم گهر درود ) هم نابود می‌شه.
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:50
behbahani - اهواز - ایران
میگم یه چیزی که مردم دیگه انگار یادشون رفته آقا زاده ها هستند!چرا توی این پرونده اختلاس ها خبری از اونا نیست؟این مطلب به ما یاد آوری میکنه که قوه قضاییه ما هنوز جرئت اینو پیدا نکرده که از بزرگا شروع کنه!هدایتی و امثال اون خرده ریزهای این دزذیهای میلیاردی هستند.این آقا با بند و بستهاش به همه جا رسید بعد دید تنها چیزی که نداره شهرته که اونو هم از طریق خرید این باشگاه و اون باشگاه بدست آورد فقط اونقدر احمق بود که نفهمید توی منطق این نظام چاقو دسته خودشو هم میبره!!!!
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 01:07
amir-amir - تورنتو - كانادا
یک ضرب المثل معروف در جمهورى اسلامى مى گوید ولایت سفیه را ببین و مملکت را بچاب. به امید حکومت ملى ایران با پرچم ایران و مجلس ایرانى
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 01:20
lucina - تهران - ایران
بله دیگه وقتی میلیارد میلیارد میدزدین باید یه جا هم جواب بدین. خاک بر سر ،سرشو کرده تو توبره داره مثه خر از اخور میخوره
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 02:12
dave07 - سیدنی - استرالیا
این یارو هم یه لنگیه تیر بوده که مثله مدیر عمله حاله حاضره لنگ پوله مردمه بدبخت رو خرجه تیممه دوزاریه لنگه حمام میکنه.
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 04:24
dkdk - اسلیس - دانمارک
ای‌ بیشرف نامرد تو که در برنامه نود پشت تلفن به فردوسی پور میگفتی‌ حتی ‌یک تومان هم از بانک وام نگرفتی!!!!!توف به شرف نداشته تو و امثالهم.نامرد درغگو.
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 04:34
آبي ترين - تهران - ایران
ای لنگی عقده ای
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 06:28
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
تازه ملوان بندر انزلی داشت جون می‌گرفت هر چند این هم بره ما همون ملوا نیم ایران ملوان
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 07:18
مهران خان - تهران - ایران
اینجاس که باید گفت "دعوا سر لحاف ملاس!"
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 08:41
هاشم علی گوشتی - مونیخ - المان
من با شهرام1 از امریکا کاملا موافقم........چند روز دیگه ازاد میشه.......
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 09:04
Azadikhah - تكسل - هلند
چرا اسم این دزد ها رو درست نمینویسید، سردار پاسدار حسین هدایتی،حیطه ماموریتی:ورزش بویژه فوتبال
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 12:47
piki82 - تورین - ایتالیا
یعنی تو این اوضاع خیلی باید بی عقل باشی که قرمز و آبی کنی...واقعا ملت تعطیلی داریم ما !!
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 13:09
ahmadrahimi - تهران - ایران
ایشان کاملا آزاد هستند و کوچکترین خطری نیز ایشان را تهدید نمیکند.حتی یک نشانی هم این که ایشان امروز 20دقیقه در کنفرانس خبری باشگاه شرکت کرده بود.راستی از قیمت این دقیقه دلار چه خبر؟چون 10 دقیقه پیش را خبر دارم که 3580تومان بود.
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 16:47
classic - تهران - ایران
اگر این طور که میگن باشه پس این یارو خیلی قالتاق و کلاشه. مهمترین نکته این جاست که توی مملکتی که ادعای عدالت گوش عالم رو کر کرده چطور یه کلاش مفت خور انقدر پول حروم میکنه و کسی هم کاریش نداره تا اونجا که یک رسانه میاد وظیفه مسئول و دادگاه رو به دوش میکشه. حالا هم معلوم نیست که چقدر رسیدگی بشه. کلا مملکت آخوندی یعنی همین
‌چهارشنبه 19 مهر 1391 - 18:40
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
این دوستی که میگفت هر کی بخواد و زحمت بکشه توی ایران می تونه مایه دار بشه! کی بود؟ حالا ببینه که چه کسانی می تونند اونجا سرمایه های نجومی بهم بزنند.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 10:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.