فروش کودک برای خرید تلفن همراه جدید

زن هندی فرزند خود را با قیمت پنج هزار روپیه معادل 96.5 دلار فروخت تا بتواند یک دستگاه گوشی جدید خریداری کند.

در پی اقدام این زن هندی، پلیس اودیشا واقع در منطقه ساحلی شرقی هند پس از بررسی دریافت که این زن در ازای خرید لباس و گوشی فرزندش را فروخته است.

این زن که راکی پاترا نام دارد در روستای موندامالا زندگی می کند و فرزند 17 ماهه خود را به بهای پنج هزار روپیه فروخته است.

این زن که فقط 20 سال دارد به پلیس اعلام کرده که برای نجات همسرش از یک دعوای حقوقی مجبور به خرید تلفن همراه شده است. بر این اساس پلیس خانه وی را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده که خیلی از وسایل منزل تازه خریداری شده اند.

اما در پایان راکی پاترا اعتراف کرده که برای خرید گوشی تلفن همراه اقدام به فروش فرزندش کرده است.

+36
رأی دهید
-100

pashmakjon - عالمو - آمریکا
خاک بر سرت و حیف از اسم مادر که رو تو باشه هر چند که اینجور مادرها خیلی هم خوش شانس هستند فردا که بچه بزرگ شد قدر این زنیکه رو بیشتر میدونه .
دوشنبه 17 مهر 1391 - 21:41
paksan - آمریکا - آمریکا
مادرانی که ناخواسته ازدواج می کنند و ناخواسته بچه دار می شن می خواستین بهتر باشند ؟در شرق اوضاع خیلی از این هم بدتره ولی همه چیز مخفی و زیر پوست جامعه اس.به پایین شهرهای ایران نگاه کنید وقتی با ماشین در حرکت هستید مثل مور و ملخ بچه 1 ساله تا 20 ساله می بینی که وول می خورن تو کوچه ها و اصلا معلوم نیست مادر پدر دارن یا نه ؟لجن بخورن و هر کاری بکنن مادر پدری نمی بینی ولی وای به اینکه با ماشین یا موتور بزنی بهشون البته خوداشون که باشند فرار می کنند عین خیالشون نیست !نمی زننت ولی چون بوی پول می یاد 79 تا پدر و مادر کشف می شه واسه این بچه و همه می خوان یه جوری یه مایه ای ازت بگیرن و با اینکه بیمه هستی و بیمه باید همه خرج و مخارج رو بده انقدر آه و ناله می کنن که تا زمان تشکیل دادگاه و مشخص شدن جریمه ای که باید بیمه بده همین جور پول بسلفی.یکی از دوستان همین بلا سرش آمده بود و می گه تو این دوماهی که بچه بیمارستان بود پدر بچه سرکار نمی رفت و هر روز زنگ می زدند که فلان چیز رو باید بخریم و این بدبخت هم دو سه میلیون الکی پول داده بود به اینا و بعد دیده بود واسه بچه هیچی خریداری نشده و دروغ گفتن .
‌سه شنبه 18 مهر 1391 - 05:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.