هواپیمایی ایرآسیا مالزی پروازهایش را به تهران متوقف می‌کند

شرکت هواپیمایی ایر آسیا پروازهایش به ایران را کنسل کرد

شرکت هواپیمایی ایر آسیای مالزی بدون اعلام دلیلی رسمی، پروازهایش را به ایران را متوقف می کند و از شش روز دیگر پروازی به ایران نخواهد داشت.

براساس گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این خط هوایی در تماس با برخی از مسافران از آنها خواسته است تا بلیت‌های خود را که بعد از ۱۴ اکتبر است لغو و یا به پیش از این زمان منتقل کنند.


براساس آمارهای غیر رسمی حدود ۲۰۰ هزار ایرانی در مالزی زندگی می‌کنند و نزدیک به ۱۷ هزار نفر از آنها دانشجو هستند که به دلیل ارزانی این خط هوایی برای سفر به ایران از آن استفاده می‌کردند.

گفته می‌شود دلیل تعطیلی این خط هوایی مشکلات نقل و انتقال پول از ایران بوده است.

این در حالی است که پیشتر در ۲۸ شهریورماه نیز شرکت هواپیمایی بی‌ام‌آی، که به تازگی توسط بریتیش ایرویز خریداری شده، اعلام کرده است که پروازهای خود به ایران را قطع خواهد کرد.

این شرکت به بی‌بی‌سی اعلام کرده است که از ١٣ اکتبر ٢٠١٢ دیگر پروازی به ایران نخواهد داشت.

بی‌ام‌آی گفته بود که بهای کلیه بلیط‌های فروخته شده را به مسافران عودت خواهد داد.

به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه ایران، هواپیماهای بی‌ام‌آی برای سوخت‌گیری در ایران مشکل داشتند و سوختگیری‌ در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان انجام می‌شد.

+91
رأی دهید
-46

ba ham bashim - آذربایجان - ایران
بله, این هم دنیای عجیب و غریبی ( که آمریکا و اروپا دارند درست میکنند. وقتی میخواهند با شدت طرفشان را تحقیر کنند این شیوۀ آنان است: مشتی موش و قورباغه خور مثل تایلندیها، فیلیپینیها و حالا مالزیاییها رو میفرستن جلو .... کلاغهای .. دریده. همینهایی که قبل از انقلاب, زمان محمد رضا شاه پهلوی برای کار میومدن ایران؛ زنهاشون تن فروشی و مردهاشون رانندۀ کامیون ها که مردم به چشم خود دیده بودند توله سگها را می گرفتند میکشتند و خورشت سگ بار میگذاشتند میخوردند. پینیت( فی نیش)!
دوشنبه 17 مهر 1391 - 10:29
iirani - تهران - ایران
وقتی مردم یه کشور منزلت خودشون رو نگه نداشتن و حکومت رو دادن دست تن پرورترین و انگل ترین موجودات دیگه هر کسی از راه برسه باید بزنه توی سرشون
‌سه شنبه 18 مهر 1391 - 20:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.