درخواست عفو فرد فحاش به فائزه هاشمی از آیت الله خامنه ای , فحاشی برای "تکلیف شرعی" بود

سعید تاجیک که این روزها به جرم فحاشی و توهین به فائزه هاشمی مشغول گذارندن محکومیت هشت ماه حبس خود در زندان است، پیش از بازداشت، در نامه ای به رهبر  انقلاب، از اینکه موجبات کدورت خاطر ایشان را فراهم کرده ، عذرخواهی کرده بود.

به گزارش «انتخاب» به نقل از آریا، متن کامل این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ

با عرض خالصانه‌ترین سلام‌ها و درودها به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان(عج). با سلام و درود بی‎پایان به‎ روح مطهر و منور حضرت روح الهع احیا کننده اسلام ناب محمدی‌(صلی‌الله‌وعلیه‌وآله)و شهدای بصیر و فهیم والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مظلوم هشت ماه دفاع از انقلاب.

باسلام خدمت مولا و مقتدایم نایب بر حق امام زمان‎(عج) و سلاله پاک حضرت رسول اکرم‎(ص). سلامی آکنده از عشق و ارادت و محبت که از اعماق وجودم سرچشمه می‎گیرد.

با آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی حقیر در سن یازده سالگی بودم که دست غیرت و مردانگی به دست نورانی حضرت روح الهه دادم تا از انقلاب و این نظام مقدس از شرف و حیثیت و ناموس آن تا پای جان ایستادگی کنم و جان ناقابلم را برای دفاع از ولایت مطلقه فقیه فدا کنم.

سیدی و مولای حقیر از جاماندگان آن قافله نور و طهارتم که در هشت سال نبرد نابرابر در مقابل طاغوتیان عالم ایستادگی کرد. قافله‎ای که هزاران هزار انسان خداجو و پاک سرشت را با خود به علیا درجه انسانیت رساند که بعد از جنگ روزی نبوده تا به یاد آن روزهای طلایی غبطه و حسرت نخورم و نگریم.

مولای من، من از تاریخ درس خوبی گرفتم تا به عهدی که با مولایم بسته‎ام نباید خیانت کنم. حقیر به عنوان قطره‎ای از سپاه بی‎کران بسیجیان جان بر کف به محضر مبارک و منورتان با تمام وجود عرض می‎کنم که دیگر نخواهیم گذاشت تا نااهلان و نامحرمان در این نظام مقدس رخنه کنند و بر مسند قدرت تکیه زنند و تمام ارزش‎های ما را به باد تمسخر گیرند.

آقای من، ای عزیزتر از جانم، والله من و امثال من تشنه یک جرعه شهادتیم و آماده و گوش به فرمان مولایم آقا سیدعلی هستیم.

مولای من، سرور من، یک سال است که احساس می‎کنم خاطر نازنین حضرت‎عالی از دست من حقیر رنجیده گردیده و این موضوع مانند خوره‎ای به جانم افتاده و روح و جسم و جانم را از درون می‎خورد که خدا مرا نیامرزد اگر عمدا باعث ذره‎ای نگرانی و ناراحتی مولایم را فراهم ساخته باشم.

آقا جان، حقیر سال گذشته به دلیل رفتار و اعمال ناشایست بعضی از خواص مردود و بی‎بصیرت این نظام مقدس که ادعای پیروی از خط امام را داشته که در فتنه سال 88 امید دشمنان قسم خورده‌مان را فراهم ساختند و خنده رضایت را بر لب آنان نشاندند و با ضد انقلاب فراری، سلطنت طلب‎ها، نهضت آزادی‎های مرتد، منافقین نامرد و رقاصه‎ها و بی‎بند و بارهای لوسانجلسی هم نوا شده و دل حضرت بقیه‎الله الاعظم آقا امام زمان(عج) و حضرت‎عالی راخون کرده و به‎درد آوردند و با اعمال سخیف خود و نزدیکانشان علیه این نظام مقدس اردوکشی خیابانی به راه انداختند تا همه آنچه را که حاصل زحمات حضرت روح الله و خون هزاران شهید گلگون کفن بوده را یک‎جا به باد فنا دهند.

لذا این اعمال شیطانی آتش خشم و بغض و کینه انقلابی را در درون پیروان ولایت شعله‎ور ساخت تا جایی که سربازان فداکار و جان برکف حضرتعالی در 30 خرداد سال 88 جبهه‎ای به وسعت همه عالم در مقابل همه گردن‎کشان و زورگویان و مرفهین بی‌درد لامذهب گشوده و پنجه در پنجه شیطانی‎شان افکنده و آنان را مغلوب کرده و از میدان به در کردند و در روز 9 دی آن حماسه تاریخی را آفریده و برگ زرینی در تاریخ انقلاب پدید آوردند که موجبات خشنودی حضرتعالی را فراهم ساخت.

این موارد گوشه‎ای از خیانت بعضی از این خواص و فرزندان‎شان بود که بغض و کینه انقلابی را در دل ما شعله‎ور ساخت و عملکرد آنها باعث گردید حقیر به زعم خود، دست به یک اقدام انقلابی بزنم، که در اینجا خدا را گواه می‎گیرم آن برخوردی را که حقیر با بعضی از این فتنه‎گران در حرم منور حضرت عبدالعظیم(ع) کردم، که متأسفانه به دلیل نفوذ بعضی از عناصر ضدانقلاب و ضبط فیلم و پخش آن خوراک بیگانگان شد، نه از سر هوای نفس یا خودنمایی بلکه از سر تکلیف شرعی بود که حضرتعالی آنرا نفی کرده، بنده هم در کمال تواضع و اطاعت محض از ولایت آن را نفی می‎کنم و حقیر به این امر واقفم که ذره‎ای تمرد که هیچ، اگر به اندازه سر سوزنی از فرامین مولایم سیدعلی عزیز اهمال، قصور و یا کوتاهی کنم در آتش خشم الهی خواهم سوخت و این موضوع گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است.

آقا جان، مولای من، از اینکه من حقیر و روسیاه نگرانی و ناراحتی حضرتعالی را در سال گذشته به موجب این برخورد فراهم ساختم عاجزانه از درگاه ایزد منان و وجود قدسی حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان(عج) و از محضر مبارک حضرت‌عالی طلب عفو و بخشش دارم و امیدوارم خداوند سبحان اعمال ناپسند ما را از کوله بار عمل‌مان پاک و اعمال ما را خالص فرماید.

در پایان از اینکه نامه پر از ایراد ادبی بنده را مطالعه فرمودید، بی‌نهایت سپاسگذارم و از تصدیع اوقات ارزشمند حضرت‌عالی جدا معذرت می خواهم و از آنجایی که نایب برحق امام زمان (عج) هستید عاجزانه می‌خواهم برای شهادت خود و خانواده و ذریه‌ام در راه دفاع از اسلام و ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت روح الله دعا بفرمایید.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

به امید ظهور آقا امام زمان(عج) و سلامتی و طول عمر حضرت‌عالی و نابودی ذلت‌بار دشمنان اسلام و ولایت.

ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ جان نکنیم

دنیا اگر از یزید لبریز شود / ما پشت به سالار شهیدان نکنیم

فدایی شما سعید تاجیک

+30
رأی دهید
-527

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اسلام دینیست که با " فحاشی " از آن محافظت میشود! اتفاقا دشمنانِ مسیحیت نیز برای بی‌ احترامی به مسیحیان گاهاً این کار را انجام میدهند ! مثلا در همین سایت این کار انجام میشود!! این نهایتِ ذلّتِ دشمنانِ مسیح هست! حاجی زور نزن آبروی " اسلام " را بر با د دادی!!
شنبه 15 مهر 1391 - 12:23
dashi_40 - تهران - ایران
تف به غیرت نداشته ات!!!. مردک پاچه خوار . بمیرررررررررررررر
شنبه 15 مهر 1391 - 12:29
jeghele - مشهد - ایران
به این میگن ...مالی در حد بین ال....
شنبه 15 مهر 1391 - 12:21
مهدیار - تهران - ایران
آقای خامنه ای . این دقل دوستان که میبینی . مگسانند دور شیرینی
شنبه 15 مهر 1391 - 12:33
fery1 - آمستردام - هلند
اوج رذالت و دروغ.
شنبه 15 مهر 1391 - 12:54
سيامك - وپرتال - المان
تا کشور ایران اینچنین موجوداتى را دارد که واالله زبان بند میاید از توصیفشان دیگر احتیاجى به دشمنهاى خیالى مانند امریکا و اسرائیل نیست.تا حالا ندیده بودیم کسى از روى وظیفه شرعى و عشق وعلاقه به دین و امامش به کسى فحش خواهر و مادر و رکیک بده. این مکتب انحرافى شیعه جز بد نام کردن اسلام راستین هدف دیگرى ندارد.در کل جمعیت مسلمان دنیا فقط در میان شیعیان است که قوانین عجیب و غریبى درست میشود و به خورد این مسلمانهاى مظلوم داده میشود. 
شنبه 15 مهر 1391 - 12:45
abhrcomepro - تهران - ایران
شما ها از سلام فقط قل قل کلمات عربیش رو بلدین که ازش برای منافع تون استفاده کنید
شنبه 15 مهر 1391 - 12:45
سرزمین خواب آلوده - کوآلالامپور - مالزی
این ادعای جان برکف بودنتان تازمانی ست شما ساندیس خورها دست یه اسلحه و چماق دارید هست...به امید روزی که تو و امثال تورا به آرزویت برسانیم (تو بگو شهادت یا هر اسمی که روش می زاری)
شنبه 15 مهر 1391 - 12:47
زمان ۱ - اصفهان - ایران
مرتیکه چاپلوس و ترسو ، اینها همگی از یک جنس هستند ، ،دزد و آدمکش ،مثل رئیسشون . خجالت نمیکشه ، فحش ناموس میده بعد میگه وظیفه بوده ، حتما چند روز دیگه آدمکشی میشه وظیفه ، لعنت به شما حرومیهای نامرد .
شنبه 15 مهر 1391 - 12:56
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
راست می‌‌گوید مگر چه ختاهی کرده؟ بر حسب قانون اسلام عمل کرده. بزن ،بکش، دروغ ، ریا، جنایت و پستی. بعضی‌ وقتا دلم باری این بسیجی‌‌ها می‌‌سوزد،مثل ‌خرس رقصان می‌‌ماند . این آخوندا یک حلقه به بینی‌ آنها آویزان کرده‌اند .بر ماهتت خود نشست و آخوندا با کشیدن حلقه این‌ها وادار به رقص می‌‌کنند . برقص برقص تا یک ساندیس بگیری. چه ارزان خود را فروختهند . بالا بالا‌ها که مزد خود را مستیم از پول نفت می‌‌گیرند. به دلار و این بسیجی‌‌ها . مساجد را در اختیار این‌ها گذاشته و خوشحالی این‌ها این می‌‌باشد که ۲ گونی برنج هدیه به زلزله زدگان را دزدند
شنبه 15 مهر 1391 - 13:03
babak be - بروکسل - بلژیک
یکی نیست به این آقا بگه که مردیکه احمق این دختری که به آن فحش دادی دختر همان آدمی است که امثال شماها را مثل گوسفند در جبهه ها بر روی مین می فرستاد و حالا که تو از جبهه و شهادت جان سالم به در بردی و در نامه ات از همان دوران طلایی جنگ یاد کردی پس چرا دیگر به دختر فرمانده خودت فحش دادی . خدا شما را نابود کند که ایران را نابود کردید .
شنبه 15 مهر 1391 - 13:08
میکایل - مالمو - سوئد
لجن چه پاچه مالی می‌کنه مرده شر اون قیا ف‌‌‌ تو ببره پاچه خا ر‌ه لجن بی‌ چاک دهان لات تو چه طور مذهبی‌ هستی‌ لجن
شنبه 15 مهر 1391 - 13:18
compatriot - تورنتو - کانادا
کاسه لیسی‌ و چاپلوسی ذره ذره از این نامه میچکه. حقشه‌که بجای ۸ ماه ۸ سال آن تو نگهت دارند.
شنبه 15 مهر 1391 - 13:25
mammal - لندن - انگلیس
حالا بعد از این نامه یک یخچال پر از ساندیس براش میزارن تا حال کنه...
شنبه 15 مهر 1391 - 13:37
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
پاچه خواری و پاچه مالی در حد تیم ملی‌. مطمئن باش در نبود تو برادران بسیجی‌ ساندیسی به اندازه کافی‌ مشغول پاچه مالی و واق واق کردن هستند، تو خودتو ناراحت نکن!
شنبه 15 مهر 1391 - 13:51
metti - تهران - ایران
اخه بی صفت وطن فروش دیگه این ... مالیا فایده نداره دورش گذشته.بعدم تو دیر رسیدی ته کاسه هم بهت نمی رسه سه هزار میلیاردو بردن نایب بر حق امام زمان گفت کژژژژژژژژژژژژ ندین فکر کردی مردم مثل خودتو پدرت دراز گوشن تو ارزوی شهادت داری اخه به درد نخور تنها بیا وسط مردم تا قیمه قیمت کنن به ارزوت برسی بی شرف.ولی ... خوری نکن فکر نکن تو ام میشی مثل خاوری و جهرمی و بروجردی نه تو در نهایت حدت همون فرمانده پایگاه بو گندوی بسیجِ.اینو بدون که یک تار گندیده مهندس موسوی و طرفدارای واقعیش به کل اعتقادات دروغی تو و اربابت می ارزه یا حسین میر حسین تا کور شوند جلادان ولی وقیح
شنبه 15 مهر 1391 - 13:34
بت شکن - مونترال - کانادا
"...دست غیرت و مردانگی به دست نورانی حضرت روح الهه دادم تا از انقلاب و این نظام مقدس از شرف و حیثیت و ناموس آن تا پای جان ایستادگی کنم..."نمردیم و معنی "دفاع از شرف، حیثیت و ناموس مردم" را هم به عین دیدیم!!! تو اول بگو با کیان زیستی/ من آنگاه بگویم که تو کیستی، وقتی‌ این شاگرد و مقلد باشد پس معلوم است که استاد و مرجع تقلیدش از چه قماشی است! این قماش مظهر مکتب اسلام ناب هستند!!!!
شنبه 15 مهر 1391 - 13:56
soheil220 - آرهوس - دانمارک
خاک بر سر بی غیرتت
شنبه 15 مهر 1391 - 14:00
nasle sukhte - مسکو - روسیه
تاج رفت عمامه اومد
شنبه 15 مهر 1391 - 14:26
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
توف به این پاچه‌خواری، لعنت بهرچی چاپلوس ، اینم شد عدالت اسلامی ،یه نامه چاکرم نوکرم واسه چلاق علی‌ بنویس ،خر کیفش کن و تمام !
شنبه 15 مهر 1391 - 14:30
mina minavand - هانور - آلمان
حالا مگه دروغ میگه.اسلام همینه،یا باید تهدید کنی‌،یا فحش بدی،شکنجه بدی،تجاوز کنی‌.....آخرشم همه جا فضولی کنی‌ و اسمشو امر به معروف،نهی از منکر بذاری.
شنبه 15 مهر 1391 - 15:02
maryam-germany-71 - برلین - المان
الهی به آرزوت برسی‌ و شهید بشی‌
شنبه 15 مهر 1391 - 15:09
anti.kafer - دبی - امارات
هر چند با فحاشی و هتاکی مخالفم . اما رهبر اگر لطف کنه و از خطای ایشون بگذره . شاد میشیم ...
شنبه 15 مهر 1391 - 15:18
perser68 - فلوریدا - امریکا
ها!!!جیک جیک مستونت بود،فکر زمستونت نبود؟یه بار گ.. خوردی،حالا یه بار دیگه هم بخور،چه اشکالی‌ داره!تو هر دو تا دنیا ثواب میبری!
شنبه 15 مهر 1391 - 15:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
چه مزخرفاتی هم برای رهبر نکبتش،خامنه‌ای تریاکی استفراغ کرده!به قول دوستی‌ چخه،چخه!!!
شنبه 15 مهر 1391 - 15:06
sharafYabi - بیمبه - انگولا
منتظرم ببینم امام خامنه‌ای چه دستوری میدهند. رهبر تمامی‌ دنیا. ببینیم فحاشی را هم در کهکشانها حلال میفرمایند یا نه. چون خیلی‌ها دست نگاه داشته‌اند و برای نجات مکتبشان شدیدا به آن احتیاج دارند.
شنبه 15 مهر 1391 - 15:24
mohammad.avaz - تهران - ایران
تورو باید کرد توی زندین دست به دیوار مثل خر شکنجت بدن(؟) :) همین بسه
شنبه 15 مهر 1391 - 15:31
sharafYabi - بیمبه - انگولا
هیچ فقری بالاتر از نادانی‌ نیست و هیچ ثروتی بالاتر از فهم و تبلوور.
شنبه 15 مهر 1391 - 15:43
romina20 - لیدن - هلند
وای خدای من واقعا روزی می‌شه که ایران از وجود این آدمای پاچه خار پاک بشه میگم اینکه خیلی‌ دوست داره شهید بشه کی‌ می‌تونه یه کاری براش انجام بده دلشو شاد کنه
شنبه 15 مهر 1391 - 17:01
azadmard433 - شیراز - ایران
لعنت خدا و مردم ایران به توی بی همه چی و اون ارباب کثیف و جنایتکارت.به امید روزی که ما باشیم و خفت و خاری همتون رو ببینیم.
شنبه 15 مهر 1391 - 16:18
ozmajoon - کرمان - ایران
پسرم سعید از اینکه اینگونه خود را به خاک و خون افکندی سپاسگذارم...اما بی پدر تو نمیدانی اکبر از ما زیادی گاف دارد ....حال چند روزی باید در سوراخ باشی تا آب از آسیاب بیفتد.. امضا عظما جون
شنبه 15 مهر 1391 - 18:17
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون برو داییتو دیوونه کن ، فحاشی برای رضای خدا؟!!! آخه سیرابی توی مکان مقّدسی مثل حرم عبدل العظیم به دختر رئیس تشخیص مصلحت نظام هر چی‌ که می‌خواستی گفتی‌ ! بعد میگی‌ رضای خدا ؟!!!! نه حرمت حرم و نه حرمت اهل حرم !!! بابا ایوالله . اگه اون لحظه از مغزت کمک می‌گرفتی الان به این وضع نمی‌‌افتادی . کجای تاریخ اسلام توی مبارزشون از فحش‌های رکیک استفاده کردن ؟!!! تازه ، برزو بعضی‌ در آوردی و فیلم هم از خودت گرفتی که بگی‌ بابا منم "من" شدم ؟!!!!!!! بعد هم تا چیزی بهتون بگن می‌گید ما جبهه‌ بودیم !!!! جواب برو بچیه همرزم شهیدتو چی‌ میدی ؟!!!! میگی‌ رضای خدا در این کار بود؟!!!!!بابا برو داییتو دیوونه کن . ا ون موقعیکه هاشمی‌ برا این نظام مبارزه میکرد من و تو هنوز نطفه مون هم بسته نبود . ببینم برا رضای خدا یه جونوری پیدا میشه بره خونواده خاوری رو هم به باد ناسزا بگیره ؟!!!! امیدوارم اونایی که از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتن جیگر داشته باشن که خواب رو از چشمای خاوری بگیرن . برید توبه کنید آقاجون ، برید توبه کنید .
شنبه 15 مهر 1391 - 15:39
hot boy - آلبورگ - دانمارک
مهدیار - تهران - ایران این دغل دوستان، مگسانند دور...
شنبه 15 مهر 1391 - 16:44
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- ماندم از اینکه یک انسان چقدر میتواند خودش را اینقدر ذلیل و خار نشان دهد که شاید مورد توجه قرار گیرد ؟!!،،نامه سراسر از ریا و چیز مالی‌ در حد اعلای ایشان را که خواندم ؛ تأسف خوردم از اینکه یک انسان آنقدر خودش را پست و خار نماید و همچون یک سگ به دست و پای یک آخوند بیفتد تا شاید مورد توجه او قرار بگیرد !!!،، به نظر من مرگ شرف دارد به این زندگی‌ سراسر از ریا و تظاهر که آنقدر خودش را به ذلالت و خاری بیندازد !!!،، حسابی‌ چندشم شد از این شخص !!
شنبه 15 مهر 1391 - 19:04
poriyaye_vali - دوحه - قطر
nasle sukhte - مسکو - روسیه..دقیقا...کلا ما ملت مقصریم وعشقمون دیکتاتور پروری تو ذات خرابمونه..خیلی وقتا میگم هر نظام دیگه ای هم بیاد سر کار اش همون اشه وکاسه همون کاسه..زمان شاه میگفتند چه فرمان یزدان چه فرمان شاه ..الان میگن: بین این علی وان علی یک اینه است ...ان علی از نجف واین علی از خامنه است...از ماست که بر ماست ..تازمانیکه هرکسی از خودش شروع نکنه نظام درست بشو نیست که نیست ..اخه مگه نظام کیه ؟از اسمون که نیومده ..از بطن همین ملت دیکتاتور دوست ودیکتاتور پروره
شنبه 15 مهر 1391 - 19:12
elief - ایذه - ایران
ازکجامیدونیدکه خودش درخواست،کرده باشه.تاعفوبش بخوره مرتیکه اگرسواداشت.دری وری نمی گفت .به پیشنهادخودشون واسش نامه نوشتن یاروفقط امضاش کرده :به ایناچرانمیگن اراذل واوباش.ایکاش هنوزجنگ بودتاامسال مسیح وشهادت توجبهه می رفتندولی اگرجنگ بودمطمنأ پشت جبهه بودند.حیف که انسانهای شریف کشته شدند
شنبه 15 مهر 1391 - 19:18
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
این نامه بود یاارسال دستمال یزدی به بیت رهبری؟ اینگار مسابقه چا پلوسی و دروغ و ریا تمامی نداره!! این هم از برکت اسلام ناب محمدی، از یک طرف خون و ظلم وشکنجه وکشتار و بیعدالتی! از طرفی دیگر دروغ و چاپلوسی و تظاهر به ایمان! عجب فلاکتی به این سرزمین افتاده! .
شنبه 15 مهر 1391 - 19:33
gerard - تهران - ایران
برادر سعید تاجیک با نگارش این نامه اینک شمارا در لیست یکی از قوای سه گانه قرار میدهیم . باشد که با چپاوول باقیمانده نفت و داراییهای این مرز وبوم شما و خانواده اتان هم فیضی ببرید.
شنبه 15 مهر 1391 - 20:07
parviz1 - کترینگ - انگلستان
گدا علی‌ از حال رفت از بس تاجیک مالید. تو که اونجای سرورت آقات مولات رهبرت و... زخم کردی از بس مالیدی. آی‌ خاک بر سرت که عرضه اینکه برای آقات سرورت تاج سرت مولت رهبرت و،،، ۸ماه حاضر نیستی آب خنک بخوری.البته بخاطر دستمال ابریشمی یا پتو ابرشمی حتما ساندیس تو اونجا هم براست.تو روح تو و اون امام ۱۳ نحس و نجس هندیزاده حـ... و اون گدا علی‌ شیره آی‌ عالم و آدم
شنبه 15 مهر 1391 - 20:14
salar_ee - مونتریال - کانادا
عمرا خامنه ای گول این روباه رو بخوره -اشک تمساح
شنبه 15 مهر 1391 - 19:48
ali6573 - رشت - ایران
البته ناراحت کننده ست اما یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو ناراحتم چرا ارتباطم با خدا مثل ارتباط سعید عزیز با آقای خامنه ای نیست
شنبه 15 مهر 1391 - 20:25
doctorparsa - تهران - ایران
خفه شو آشغال . تو مایه ننگ هرچی مردی
شنبه 15 مهر 1391 - 20:52
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
اوه اوه اوه! ببینید این بسیجی مشنگ چطوری داره میماله! اینها که جوانان مردم و آزادگان و روشنفکران را به هر دلیلی به زندان میاندازند خودشان طاقت یک روز زندان را ندارند! آنوقت این عقب ماندگان ذهنی با این طرز فکر میخواهند به جنگ دنیای مدرن بروند! کاسه لیسان اسلامی مثل antikaselis - اصفهان - ایران و brother- لندن- و یا علی و Yas Abi و بقیه این جور جاها پیدایشان نمیشود چون صرف ندارد از همه طرف ناسزا بشنوند. دین فلاکت بار محمد از بدو اختراع بجز با خون و فحش و شمشیر و پلیدی و نکبت زنده نبوده. اگر غیر از این بود و اسلام آنطور که عده ای مخبط ادعا میکنند بهترین آیین عالم بود و تمام علوم در قرآن بود باید تا بحال آقای دنیا میبودند و ابر قدرت جهان. اما به واقع تازینامه محمد بجز مشتی اراجیف و دستورات کشتن و سکس و به غنیمت گرفتن و دروغهای خلاف علم و طبیعت چیز دیگری نیست. برای همین است که در مغز این بسیجی بجز پاچه خواری ولایت وقیح و رجز خوانی برای مخالفان چیز دیگری نیست! تا ریشه اسلام زده نشود دنیا روی سعادت و آرامش به خود نمیبیند.
شنبه 15 مهر 1391 - 19:14
bita tehrani - ونکوور - کانادا
و این شرعی که همه فحاشان و متجاوزان و عربده کشان در سایه آن امنیت کامل دارند،کاملترین دین خداست، ما که منتقدیم کافر و ملحد !
شنبه 15 مهر 1391 - 22:07
walla chi begam - تهران - ایران
اما ادامه داستان...... بعد از اینکه نامه بدست آقارسید قلب رعوف ایشان بدرد آمد و دستور داد تا برادر سعید به درجه سرداری نائل آمده و در یک پست بسیار مهم مشغول خدمت به مردم بی غیرت ایران شوند.. مبارک است انشاالله.
شنبه 15 مهر 1391 - 23:09
saaami - استکهلم - سوئد
خریت نه تنها علف خوردن است...
شنبه 15 مهر 1391 - 23:26
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
وای وای وای چند تا دستمال یزدی مصرف کردی بابا این پست فطرت آفت الله رهبری خودش دست کمی‌ از این تاجیک ندارد. در اصل این تاجیک نمک پرورده بیت رهبری هست. فقط چون به خاندان هاشمی‌ توهین کرده به اصطلاح رفته زندان یعنی‌ هتل. این چرت و پرت‌ها تو کت ملت ایران نمیره.
شنبه 15 مهر 1391 - 23:53
کبوترپران - دوبی - امارات
رهبرعزیزبایداین عزیزدردانه اش راموردشفقت اسلامی خویش قراردهندوماننددیگرجرثومه هایی که بخشیده شده اندزیرعبای خویش پناه دهند
یکشنبه 16 مهر 1391 - 07:09
JOOJE PALANG - استکهلم - سوئد
حـ... . ،...تو کشیدن تواین اوین،حالا فهمیدی جوونا تواین اوین چی‌ می‌کشن ،که توئه مادر به خطا ۲ روز طاقت نیاوردی و دستمالتو پهن کردی،
یکشنبه 16 مهر 1391 - 08:32
pasargad2 - شیراز - ایران
گمشو اشغال کثیف. مقصر این کثافتای حکومتی اند که به چهارتا بی سروپای پشت کوهی بی سواد بو گنده ی عوضی مثل تو راه دادن تا زبون باز کنید و اون عقده دوره بچه گیاتون که اشغال جمع کن خیابونا بودید و با اشغال خیابونا شکمتون و سیر میکردید و سر مردم در بیارید. ولی اینو بدونید که اونقدر بدبختید که هیچ کس نه تو ایران و نه تو هرجای دنیا شمار و آدم حساب نمیکنه
یکشنبه 16 مهر 1391 - 15:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.