قالیباف برای آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران استعفا می‌دهد

سایت "پارسینه" از استعفای قریب الوقوع محمد باقر قالیباف شهردار تهران خبر داده است. بنا بر این گزارش، این استعفا تا آخر آبان ماه آینده یعنی حدود یک ماه و نیم دیگر صورت می گیرد.

                                 قالیباف برای آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران استعفا می‌دهد

"پارسینه" در خبر خود افزوده است که هدف از استعفای قالیباف آغاز فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری است.

پیشتر نیز زمزمه هایی از احتمال نامزدی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران منتشر شده بود. انتخابات ریاست جمهوری آینده اواخر خرداد ماه آینده یعنی حدود هشت ماه دیگر برگزار می شود.
 
قالیباف نامزد دو دوره پیش انتخابات ریاست جمهوری ایران بود. او در آن انتخابات با محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کنونی ایران، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی لاریجانی رئیس کنونی مجلس شورای ایران، مهدی کروبی نامزد معترض به انتخابات ریاست جمهوری گذشته ایران و مهرعلیزاده رئیس سابق سازمان تربیت بدنی این کشور رقابت کرد. در آن انتخابات احمدی نژاد بر رقبای خود پیروز شد.

"پارسینه" در خبر خود ادامه داده است که زمزمه هایی از جانشینی عیسی شریفی قائم مقام فعلی قالیباف برای نشستن در راس شهرداری تهران وجود دارد.

العربیه.نت

+70
رأی دهید
-103

مصدق السلطنه - لندن - انگلیس
خوب دوران شهرداری تهران را با موفقیت پشت سر گذاشت و مشکلات را ریشه کن کرد و حالا به حمد و قوت الهی میخواد بداد کل مملکت برسه!
جمعه 14 مهر 1391 - 23:30
Khodekhodeshe - انتورپ - بلژیک
مرده شور همتونو ببره. شپشوا.
جمعه 14 مهر 1391 - 23:43
bojan - شیراز - ایران
همو که تغییرات جوّی را نیز با دستگاه های مخوف مهره ی امنیتی اش آقای طائب رصد میکند، مدیر اجرایی اش سردار پاسدار قالیباف است و عامل سیاسی اش زاکانی.
شنبه 15 مهر 1391 - 00:40
mani Köln - کلن - آلمان
این جنبشش چه رنگیه ؟
شنبه 15 مهر 1391 - 01:19
رستگار501 - برن - سویئس
سباست مرگ بر آمریکا و اسراییل و انرژی هسته ای حق مسلم ماست به بهای 33 سال بدبختی . گرانی . حجاب اجباری .سنگسار و اعدام در ملاء عام . ثروتمند شدن آخوندها و آشغالهای بیسواد .کشتار مخالفین و منفور شدن ایران در تمام دنیا.
شنبه 15 مهر 1391 - 01:34
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
قالیباف=خیالباف
شنبه 15 مهر 1391 - 01:37
arsamius - شارلروا - بلژیک
از همه رنگ داریم این حالا میاد ببافه چه قالی بشه این
شنبه 15 مهر 1391 - 02:45
naderan - یوتوبوری - سوید
چلقوز حالا باز وقته بازی دادن مردمه به انجا نمیرسی دیگر مردم رای به خودشان هم نمی دن
شنبه 15 مهر 1391 - 03:39
parviz1 - کترینگ - انگلستان
خاک بر سر همشون.هر کی میخواد جای این جنایتکار دزد نژاد را بگیره.یکی از یکی بیناموستر و جنایتکرتر و دزدتر و ... .آدم وطنپرست و با شعور و تحصیلکرده با پدر مادر که رو سفره خانواده بزرگ شده باشه که طرف ملا علی‌ و رژیم اسهال نمیره.ببینید چقدر حـ... هست که میره خودشو کاندید این پست ‌کنه و از گدا علی‌ شیره هم باید تأیدیه جنایت و دزدی و تجاوز و.. داشته باشه. مثل اون قبلی‌‌ها که خمینی پفیوز و گدا علی‌ داشتن.
شنبه 15 مهر 1391 - 05:15
bojan - شیراز - ایران
. ● نوری زاد : مجتبی خامنه ای از شهرام جزایری هشتصد میلیون تومان پول گرفته است
شنبه 15 مهر 1391 - 05:59
kamran irani - اصفهان - ایران
درسته که قالیباف آدم حسابی تر از احمقی نژادهست وآدم باعرضه ای هست. ولی ما دیگه رای نمیدیم.هرخره دیگه ای هم که بیاد کاندید بشه رای نمیدیم. اگه لیدی گاگا هم بیاد مجری برنامه زلال احکام بشه بازم همینطور. شرم آوره هرکی بره پای صندوق رای.چرا؟ چون خیانت هست به خونواده هایی که سه سال پیش عزادار بچه هاشون و عزیزانشون شدن. چطوری باید توی روی اون خونواده ها نگاه کنیم؟ رژیم باید سرنگون بشه. مطمئن باشید هرکی بیاد بهتر از این رژیم هست.
شنبه 15 مهر 1391 - 06:58
mash meti - تهران - تهران
آره با مصدق السطنه کاملا موافقم .کاملا ها. نکبت تو اینمدت نتونست هیچ کار مفیدی انجام بده واسه تهران الان میخواد تمام ایران رو مدیریت کنه . هنوز نتونستن مشکل آبهای سطحی رو که موقع بارون جاری میشه و زندگیرو مختل میکنه رو برطرف کنن.خداییش اگه هر وزیر تو هر سال یک کار واقعی انجام میداد (بقیه مسئولا هیچ) فکر میکنم الان امریکا یکی از استانها ما بود.
شنبه 15 مهر 1391 - 08:50
مهرتابان - تهران - ایران
رنگ تیم قالیباف آفتاب پرستیه،شعارشم اینه:تفریحات سالم حق مسلم ماست مثل شنا،شیرجه،غواصی و قایقرانی در مترو تهران.
شنبه 15 مهر 1391 - 10:11
kamran irani - اصفهان - ایران
حتی اگه این خالیباف هم بیاد و خوب هم کار کنه ما دیگه رای نمیدیم. ملت پای صندوق نخواهند رفت. به کوری چشم علی گدا و روح امام راحلشون و آشغالها و اراذل و اوباش استبداد ولایت فقیه و به کوری چشم سربازان گمنام که در فضای سایبری برای حفظ نظام مقدس مبارزه میکنند(البته به حساب خودشون)
شنبه 15 مهر 1391 - 10:21
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
هنوز شهردار است یکی داره چتر واسش نگه میداره وای بحال وقتی که رئیس جمهور بشه. یعنی خودش دست نداره؟ ساده ترین و خام ترین , هالو ترین در انتها احمق ترین آنهائی هستند که از این رژیم راضی نباشند و صدمه دیده باشند باز هم رای بدهند.
شنبه 15 مهر 1391 - 19:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.