اوج‌گیری دوباره بهای دلار پس از کنفرانس خبری احمدی‌نژاد

بهای دلار که نسبت به رکورد بی سابقه ۳۵۵۰ تومان روز  دوشنبه، از ظهر سه‌شنبه شروع به کاهش کرده بود، دوباره اوج گرفته و رکورد جدیدی را بر جای گذاشته است.
 
بر اساس گزارش رسانه‌های  ایران، بهای دلار از ظهر تا ساعت ۴ عصر  سه‌شنبه به وقت ایران حدود ۲۹۰ تومان کاهش پیدا کرده بود، اما درست بعد از اتمام نشست مطبوعاتی محمود احمدی نژاد دوباره اوج گرفته است.
 
خبرگزاری مهر ظهر روز سه‌شنبه با پوشش خبری بازار ارز تهران گزارش داده بود که حباب قیمت ارز و طلا در ایران شکسته شده و قیمت دلار در بازار تا ۳۲۶۰ تومان کاهش یافته است.
 
اما آمار سایت‌های «مثقال» و «مظنه» بعد از ساعت ۶ عصر حاکی از جهش دوباره قیمت ارزهای خارجی و طلا در ایران بود.
 
خبرگزاری ایلنا عصر روز سه شنبه گزارش داد که «اندکی پس از پایان نشست خبری رئیس جمهور، قیمت دلار به یک باره با ۳۰۰ تومان افزایش به ۳۶۲۰ تومان رسید».
 
به گزارش خبرگزاری ایلنا، در حالیکه امروز پس از گذشت مدت‌ها بازار آزاد غیر رسمی کمی با کاهش مواجه شده بود، در ساعات پایانی امروز و در زمانی که صرافی‌ها تعطیل بودند، اندکی پس از اتمام نشست خبری رئیس جمهور، قیمت دلار به ۳۶۲۰ تومان رسید.
 
این گزارش می افزاید که کار‌شناسان واکنش احمدی‌نژاد به بورس و عدم اعلام چشم‌انداز مثبت به این بازار را از مهم‌ترین علت افزایش قیمت دلار ذکر کرده‌اند.
 
محمود احمدی‌نژاد در نشست خبری عصر امروز در واکنش به اوج گرفتن قیمت ارزهای خارجی و افت ارزش ریال گفته است که «نوسانات متعلق به امروز نیست و مدتی است بازار ما دچار نوسان است که در این روزها شدیدتر شده است».
 
به گزارش  ایسنا، محمود احمدی‌نژاد تحریم‌های نفتی و بانکی و اخلالگران داخلی را عامل بی‌ثباتی در بازار ارز معرفی کرد.
 
وی در ادامه گفت که:‌ از داخل نیز با برخی اقدامات مواجه هستیم از جمله اقدامات عملی در بازار ارز و جنگ روانی، تبلیغاتی که به همراه دشمن علیه دولت سازماندهی شده است.
 
 رئیس دولت همچنین با اشاره به برخی عوامل داخلی افزایش قیمت ارز ادامه داد: یکی از نهادهای اطلاعاتی گزارش داده است که  ۲۲نفر در این التهابات سرحلقه هستند و تمام آشفتگی‌ها را آنها ایجاد می‌کنند، با موبایل با همدیگر تماس می‌گیرند و می‌گویند ۲۰۰ تومان بنداز بالا، ۵۰۰ تومان بنداز بالا».
 
به گزارش  ایلنا، بازار سکه نیز به تبع بازار ارز با افزایش مواجه شد، هرقطعه سکه بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله شد. قیمت هر قطعه نیم سکه۶۶۰ هزار تومان، ربع سکه۳۳۰ هزار تومان وسکه یک گرمی ۱۶۵ هزار تومان شد.
 
بر اساس آمار سایت مظنه، بهای دلار در روز سه‌شنبه نسبت به روز گذشته  ۳.۴۵ درصد، قیمت یورو ۳.۷۴ درصد و بهای پوند ۴.۱۲ درصد افزایش یافته است. برپایه این گزارش هر یورو به قیمت ۴۷۱۰تومان و هر پوند ۵۶۸۰ تومان معامله می‌شود.

+71
رأی دهید
-133

borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
شما که میگفتید تحریم ها بی تاُثیر است پس چه شد آن همه هارت و پورت اضافی. جناب انتری نژاد رررر بده که رفتی.
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:38
یار دبستانی - تورنتو - کانادا
دو هفته آینده اتحاد یه اروپا و همزمان آمریکا نشستی برای تحریم‌های بیشتر مالی برای ایران دارند، متاسفانه احتمال رسیدن دلار به ۵۰۰۰تومن خیلی‌ زیاد است.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:05
parviz1 - کترینگ - انگلستان
پولی‌ که عکس ملا روش باشه ارزشش همین است.ریال ایران بی‌ ارزشترین پول دنیاست. خمینی از اول هم گفت اقتصاد مال خر است.حالا مشخص شد دور از جون خر کی خر هست.ریال ایران یکی‌ از قدرتمندترین پولهای دنیا بود و حالا !!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:14
love-iran - چابهار - ایران
یاد اون جک افتادم که اخرش میگفت بچه در قنداق محمود در وطن هر دو میرینند اما این کجا و ان کجا
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:27
amir-amir - تورنتو - كانادا
بالاخره به طور ناخود آگاه اعلام کرد که تحریم ها اثر داشته قبلا انکار مى کرد و از طرفى هم به دلقک هاى رقیب حمله زیادى کرد از جمله لاریجانى و یا جعفرى از سپاه که چند روز پیش با حرف هاى احمقانه جنگى اش مردم را شدیدا نگران کرده بود و سرانجام اینکه یک تو دهنى هم به رهبر جمهورى اسلامى زد وقتى که مجددا بر گفتگو با امریکا اصرار کرد
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:43
grannaz - کوالامپور - مالزی
خوب اون ۲۲ نفر۲۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان بنداز بالا کیا هستند. خوب بگیرید شون سرشون رو در جا از بدان قط کنید. نکنه خودتونین و مشاورانتون که نشستین تماشا میکنید . خدای اگر یه گوسفند اقتصاد ایران رو میگردوند بهتر از اینها کار میکرد و الان دلار اینطوری بالا نمیرفت ...
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 01:57
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
عجب!!! خوب شما هم که سربازان گمنام امام زمان دارین پس چرا کمکتون نمی‌کنن از شرّ این ۲۲ نفر خلاص شید؟؟؟ از دست این دشمن که همیشه شما رو اذیت می‌کنه!! به ننت بگو جیزش کنه ... من نمیدونم چرا شما که دشمن همه دنیا هستین چرا نمی‌تونید هیچ اثری روی دشمناتون بذارین...
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 02:11
shahram1 - دیترویت - آمریکا
پس اینجور که معلومه تو بازار ارز بنداز بندازه یکی میندازه بالا یکی میندازه بالاتر خدایی طرز صحبت کردن طرف ببینید دیگه انتظار چی ازش میشه داشت
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 02:27
naderan - یوتوبوری - سوید
احمقی نژاد احمق ترین ریس جمهور در دنیا هنوز متوجه نشد .چه بر سر ایران از طریق این گاگول اوردن.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 03:39
paksan - آمریکا - آمریکا
راست میگه دیگه تحریم ها اثر نداره این مدیریت امام زمانیه که تاثیر داره ؟ بیچاره امام زمان که مدیریتش هم شده محل سوء استفاده آقایان؟احمدی باید توضیح بده وقتی 80 درصد ترکیب ارزهای کشور رو به ین و یوان و روپیه و روپل و یکمی هم یورو کرد کی بود جز خودش؟وقتی با سواد کیلیویش خواست مثلا دلار رو ضربه فنی کنه و دیگه با دلار معامله نکنه کی بود جز خودش؟از کسی مشورت خواست که بهش بگه درآمد دلاری ایران چند صدم تبادلات دلار میشه که تو با کندن این چاه حالا تنها چاره ات اینه که توهم توطعه کنی و انگشتت رو به آسمون بگیری بگی کار اونه؟وقتی بانک مرکزی می گه اوضاع ارزی ما خوبه راست میگه و ترکیب این ارز نشون میده که همه چیز دارن جز دلار و وقتی بخش خصوصی فقط با دلار می تونه معامله کنه وقتی دانشجویان و مسافران و دارو و خیلی چیزهای دلار لازم داره و طرفها و شرکتهای خصوصی چینی،اروپایی و عرب با دلار جنس می خرن و با دلار هم می فروشند جواب شما دکتر به تقاضای بازار چیه؟آخه مگه میشه تقاضا واسه چیزی نباشه و گرون بشه؟آخه کی انقدر سرمایه داره که 42میلیارد دلاری که به دروغ می گید رو بخره انبار کنه؟خودکرده را تدبیر نیست.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 03:48
maziyar1976 - اصفهان - ایران
به خدا قسم حق این مردم احمق ایران همینه که دلار بشه 4000 نومان.واقعا مردم نفهمی هستیم.ای خدا کشور بی خود تر از این جا نبود ما رو بکاری توش.این مردم خود زن ترین مردم دنیان.به خدا ما له هیج جا نمی رسیم.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 04:03
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
اگه این احمقی نژاد اون دهان گشادشو به بنده یه ملت راحت میشن!
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 05:25
alirezainn - شیراز - ایران
توجههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:::::::. بخونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1. بابا بکی نیست به مسئولان و اعضای این سایت بگه کارای مملکت ما به شما چه؟ شما اگه مردید پاشید بیاید تو ایران ی کاری برا ایرانیه انجام بدید نه اینکه بشینید پای اینترنت نظر بدید. ما مشکل زیاذ داریم اما بزرگترین مشکل ما امثال شما هستند که نه تنها کاری واسه ما نمی کنند بلکه با حرفاتون مملکت رو به هم میریزید و روز به روز اوضاع مردم رو بدتر میکنید. شما از نظام ایران کینه دارید دلتون واسه مردم که نسوخته. شرف و مردانگی رو شما کشتید. بی غیرتا تا وقتی این کارا رو می کنید مایه ی ننگ ملت ایرانید
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 05:45
ali-s - تهران - ایران
این مموتی ضر نزنه نمیمیره. به نظر من هر کاری که این میگه رو باید برعکسش رو انجام داد . قطعا سود زیادی توی اون کار هست
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 06:58
asal55290 - مشهد - ایران
اقا جون بگین بازار ز دستمون در رفته چرا خجالت میکشین....
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 07:44
sama128 - شیراز - ایران
الهی قیر توی دهنت بریزن ایزوگام کنند او کاسه توالت را که هر موقع زر زر کرد رید در این مملکت وامانده و بدبخت اگر لال بودی چی میشد . ای پرژکتور روشن بخور توی فرق سرت که دیگه هوس هاله نور اینجور اراجیف ها نکنی . با خبرنگارها جلسه میزاری به جای جواب به سوال اونها از اونها سوال می کنی جواب های پرت و پلا میدی . یکی از خبرنگار ها از این عوضی پرسید از برنامه 4 توسعه خیلی عقبی فکر می کنی با این وضع تورم و دلار و .. با این مدتی که از ریاست جمهوری نکبت تو مونده میرسی به انتهای برنامه . الاغ بی شور فکر کرده دنبال اتوبوس داره میدود میگه اره یه کم سریعتر بریم می رسیم . بی شعور 8 سال وقت ملت و مملکت را تباه کردی به هیچ جا نرسیدی توی این چند ماه میرسی ارواح عمه و خاله و جد و آبادت
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 08:22
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
انتصاب احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران ظلمی بود از سوی آقای خامنه ای به ملت ایران . وی باید پاسخ بدهد که چرا با حمایت سپاه پاسداران و توصیه های احمد جنتی و پسرش محتبی اینکار را کرده است !؟
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 08:38
nightman - تهران - ایران
اگهی استخدام:به یک کارگر ساده جهت اداره کشور نیازمندیم
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 08:48
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
اگر ملت ایران، حمله مغول،عرب،اسکندر مقدونی،محمود افغان و ترک و اشغال ایران توسط آنها را پشت سر گذشت و فرهنگ و اصالت و تمامیت ارضی کشور را حفظ کرد، پس اطمینان است که این آفت آخوندی و هرزه‌های ساندیس خور را نیز پشت سر گذاشته و ایران و ایرانی‌ سر بلند باقی‌ خواهد ماند.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:30
arash_1932 - مشهد - ایران
خاک تو سر انتری نژاد با این کشور اداره کردنش.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:31
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
love-iran - چابهار - ایران منظورت از محمود همون مسوول مدیریت جهانی‌ مقام عظمای وقاحت خامنه‌ای هستش؟!! از شما بعیده که در مورد دکتررررر محمود احمدی نژاد اینجور نظر بدی!!! برو توبه کن تا سنگ نشدی. زیارت نامه امام راحل هم یادت نره. بیخود نیست میگن آخر زمون شده!!!
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:37
AdamKoki - تهران - هفت چنار - ایران
متاسفانه یه عده در این سایت از روی غفلت و یا از عمد جمله مضحک "اقتصاد مال خر است" را به آیت الله خمینی نسبت میدهند !!! درحالیکه ایشان در چندین مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی از اقتصاد سخن گفته است. تنها جایی که چنین سخنی از آیت الله خمینی نقل شده در کتاب آقای ارجمند زمانی هست !! که معلوم نیست به استناد کدوم فایل صوتی و تصویری و یا مصاحبه مطبوعاتی چنین جمله ای از ایشان نقل شده است. اگر دوستان من به آرشیو روزنامه استریت تایمز مراجعه کنند, زمانی که خبرنگار از ایشون نظرش رو راجب اقتصاد می پرسد در جواب گفتند: "ما خواستار یک اقتصاد سالم و غیروابسته هستیم". نه تنها در مصاحبه با این روزنامه بلکه در مصاحبه با تلویزیون سراسری ایتالیا و روزنامه آلمانی دنیای سوم و. به اقتصاد غیر وابسته اشاره کرده.!
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:42
nimaaa - نیویورک - امریکا
تنهاترین راه نجات مردم تغییر حکومت هست
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:58
kambizian - تهران - ایران
میتونیم ریال خودمونو با ریال عربستان که ارزشش بالاست جایگزین کنیم بعدش دلار با کله میخوره زمین!!!!نههههههههههههه غلام
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 10:12
Hengameh Abri - انسخده - هلند
خدا به داد مردم برسه، آقازاده‌ها می‌رن خارج حالشو‌ میبرند، مردم طاوانشو پس میدان. توف به گورت خمینی دجال، وطنو نابود کردی، مردمو آواره و بی‌ چاره. قصدشم همین بود، گوربگور شدهٔ بی‌ وطن.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 10:15
بت شکن - مونترال - کانادا
-alirezainnشیراز-‌ایران، آره راست میگی‌ والا، کمکهای چند ۱۰۰ میلیارد دلاری به اسد، حسن نصرالله، فلسطین، ونزولا و اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی و فراری دادن خاوری و و و همه و همه کار ما خارج نشینان و البته از جیب مبارک شماها بود!! ما ایرانیان خارج از کشور ۴ میلیون هستیم و نشستیم پای اینترنت تا کشور عزیزمان ایران را ویران کنیم، شما که ۷۰ میلیون هستید و نشستید پای اینترنت نمیتونید از پس ۴ میلیون بر بیاید؟؟ عجبا، فکر کنم تو با این مغز آکت باید مدیریت نظم جهانی‌ را به عهده بگیری تا رئیس دولت احمق ات؟؟
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 11:20
m_h_gol - تهران - ایران
بت شکن - مونترال - کانادا > بت شکن عزیز جواب دندان شکنی به این ساندیس خور شیرازی (alirezainn - شیراز - ایران) دادی از شما سپاسگزارم. در ضمن شما (AdamKoki - تهران - هفت چنار - ایران) نیز از پاچه خواری دست بردار ! باعث و بانی بدبختی این ملت دربند همانی است که تو از روی نا آگاهی او را توجیه می کنی ! رهبر تو سوادش در همان حدی بود که بگوید " اقتصاد مال خر است " و " اتوبوس از مینی بوس بزرگتر است" !
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 12:56
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
بت شکن - مونترال - کانادا. دمت گرم اما چه فایده که فهماندنِ چیزی به کسی‌ که بابت نفهمیدن پول می‌گیرد کار سختی هست . بذار به حال خودش باشه!
جمعه 14 مهر 1391 - 06:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.