آقا محسن اینجا، آقا محسن اونجا، آقا محسن همه جا!

"صراط" - آقا محسنِ روزهای جنگ این روزها بیش از پیش به تکاپو افتاده است . هر سایتی را که باز می کنید یک خبری مربوط به محسن رضایی در آن یافت می شود . معمولا هر روز در روزنامه ها تصاویر و اخبارش منتشر شده و اخیرا هم که شبکه های مختلف رسانه ملی از وی میزبانی کرده اند .
 
                               آقا محسن اینجا، آقا محسن اونجا، آقا محسن همه جا!
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط، وقتی سخن از انتخابات ریاست جمهوری به میان می آید جدای از حس رقابت و رد صلاحیت و میتینگ های انتخاباتی، نام محسن رضایی هم در ذهن ها نقش می بندد . گویی آقا محسن با انتخابات پیوند خورده است . فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب که این روزها به فکر ارائه راهکارهای مناسب برای حل مسائل اقتصادی کشور است، بیش از اندازه چهره اش را رسانه ای کرده است . معمولا هر زمان فردی میزان اخبارش در رسانه ها به صورت چشمگیر افزایش پیدا می کند بویی از انتخابات به مشام می رسد .

به این تیترها دقت کنید:

- دکتر رضایی در اختتامیه نمایشگاه یاد یاران حضور یافت
- تصاویر دکتر رضایی در نمایشگاه یاد یاران
- دکتر رضایی: خواهان جنگ با هیچ کشوری نیستیم
- دکتر رضایی در یادواره شهدای روحانی خطه زاگرس
- دکتر رضایی طومار تهرانی ها به بان کی مون را تحویل گرفت
- سفر دکتر رضایی به شهر قزوین
- دکتر رضایی: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست
- خاطره محسن رضایی از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها‌
- دکتر رضایی: تضعیف سران قوا به صلاح نیست
- تصاویر حضور دکتر رضایی در مراسم بزگداشت شهدای محله کاظم آباد
- راهکارهای جدید دکتر رضایی برای حل بحران اقتصادی
- حضور دکتر رضایی در مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع)
- دکتر رضایی: شهید بابایی فراموش نشدنی است

اینها فقط بخشی از اخبار مربوط به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در هفته گذشته است.
به همه اینها حضور ممتد وی در یادواره ها و مراسماتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و گفتگوهای اختصاصی آقا محسن با خبرگزاری ها ، هفته نامه ها و روزنامه ها را هم اضافه کنید .
موضع گیری و سخنرانی های پیرامون مسائل اقتصادی، گرانی، تحریم و تهدیدهای بیگانه هم موضوعاتی هستند که یک پای اظهار نظر کارشناسانه آن دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است .
جالب اینجاست که وی پربیننده ترین سایت خبری ایران را به همراه یک روزنامه سراسری در اختیار دارد . و از پتانسیل این دو رسانه به صورت ویژه بهره می برد .
به هر حال به نظر می رسد علیرغم شفاف نکردن حضور رضایی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم توسط وی، با کنار هم قرار دادن اقدامات و عملکرد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و اخباری که روزانه از بازدیدها و سفرهایش به گوش می رسد، کاندیداتوری رضایی را باید قطعی دانست .
به هر حال این تفکر که حال این روزهای کشور از نظر اقتصادی مساعد نیست و تنها یک اقتصاد دان می تواند چاره کار باشد، اطرافیان وی را مجاب کرده تا کمربندهایشان را برای رئیس جمهور کردن سرلشگر رضایی محکم ببندند .
گفتنی است محسن رضایی تا کنون در انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی موفق به ورد به پارلمان نشده و در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده اما در روزهای پایانی کناره گیری کرد . وی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز خود را برای رئیس جمهور شدن کاندیدا کرد که در نهابت از مجموع 39165191 رای اخذ شده توانست 678240 رای کسب نماید . آرای وی برابر با یک ممیز هفتادو سه (1/73) درصد کل آرا بود .
+27
رأی دهید
-242

شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
سیب‌زمینی پشندی که میگن ،همینه
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:00
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
همه طویله‌های نظام آفت الله فحشای رهبری دست سپاه هست این یکی‌ هم روش؟
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:21
sirous 1982 - استکهلم - سوئد
حقش بود که بچشو .... کشتن
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:26
parviz1 - کترینگ - انگلستان
همه این مسخره بازیهای اخیر این هست که یا این مرتیکه مفتخور یا اون کوسه را بازم شیرین کنن و کاندیدای ریاست جمهوری دوره بعد بکنن و از الان با عوام فریبی و چرندیات دارن مردم را آماده میکنند تا بازم به جنایت دزدی و تجاوز و چپاول و ،،،،خودشون بتونن ادامه بدن.حالا ببینید که همین طور میشه یا نه.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:29
miumiu - لندن - انگلستان
شکل نحسش را ببیند حال ادم بهم میخورد.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 02:12
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
اینم یکی‌ از سگ‌های رژیم کثیف سید علی‌ گداست
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 02:55
paksan - آمریکا - آمریکا
خیلی تلاش می کنه یکی بهش توجه کنه شاید رئیس جمهور بشه ولی افسوس که نه استعدادش رو داره نه توانش و نه دانشش رو فقط سعی می کنه اگه بشه از طریق انتصابات یه پستی بگیره.یعنی فرمانده شدنش هم به زیرآب زنی هاش و دروغهاش و کنار زدن افراد لایق بود وگرنه تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد درباره ایشون صداق هستش.یعنی درباره اقتصاد سیاست جامعه دین و..هر چیزی که صحبت می کنه معلوم میشه نه برنامه ای داره نه دانشی داره نه توانش رو داره فقط یکسری مطالب سردرگم و آرزو مانند رو سرهم می کنه شاید بتونه مخاطبش رو با مسائل حاشیه ای گیج کنه.سایت بازتاب هم که مال ایشونه و خبرهای خودش رو خودش با آب و تاب ادیت می کنه بقول معروف پپسی باز می کنه واسه خودش هیچکس هم تحویلش نمی گیره
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 03:55
suhail - دبی - امارات
تیر خلاص کن دوران جنگ.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 05:25
alirezainn - شیراز - ایران
توجههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:::::::. بخونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1. بابا بکی نیست به مسئولان و اعضای این سایت بگه کارای مملکت ما به شما چه؟ شما اگه مردید پاشید بیاید تو ایران ی کاری برا ایرانیه انجام بدید نه اینکه بشینید پای اینترنت نظر بدید. ما مشکل زیاذ داریم اما بزرگترین مشکل ما امثال شما هستند که نه تنها کاری واسه ما نمی کنند بلکه با حرفاتون مملکت رو به هم میریزید و روز به روز اوضاع مردم رو بدتر میکنید. شما از نظام ایران کینه دارید دلتون واسه مردم که نسوخته. شرف و مردانگی رو شما کشتید. بی غیرتا تا وقتی این کارا رو می کنید مایه ی ننگ ملت ایرانید
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 05:47
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
هیچ وقت یادم نمیره که این آقا محسن اینجا، آقا محسن اونجا، آقا محسن همه جا در زمان جنگ ایران و عراق توی تلویزیون میگفت: انشا‌الله فردا ظهر توی کربلا نماز می‌خونیم و غروب هم توی بغداد!!! بعد از اون به سمت بیت المقدس حرکت می‌کنیم تا پس فردا نماز صبح رو در بیت المقدس بجا بیاریم و بزودی پرچم اسلام رو بر سر در کاخ سفید نصب کنیم!!! یعنی‌ توهم در حد دکتر مموتی مسئول مدیریت جهانی‌ ولی‌ وقیح.
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:04
Hengameh Abri - انسخده - هلند
قیافه‌هاشون همه از دم آخره چندشه، زناشون چطوری این کرگدن هارو نگاه می‌کنن؟
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 10:25
بت شکن - مونترال - کانادا
-alirezainnشیراز-‌ایران، آره راست میگی‌ والا، کمکهای چند ۱۰۰ میلیارد دلاری به اسد، حسن نصرالله، فلسطین، ونزولا و اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی و فراری دادن خاوری و و و همه و همه کار ما خارج نشینان و البته از جیب مبارک شماها بود!! ما ایرانیان خارج از کشور ۴ میلیون هستیم و نشستیم پای اینترنت تا کشور عزیزمان ایران را ویران کنیم، شما که ۷۰ میلیون هستید و نشستید پای اینترنت نمیتونید از پس ۴ میلیون بر بیاید؟؟ عجبا، فکر کنم تو با این مغز آکت باید مدیریت نظم جهانی‌ را به عهده بگیری تا رئیس دولت احمق ات؟؟
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 11:30
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
تمام این زورها را هم برای کمتر از دو میلیون رای میزنه!
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 11:54
jahanara - لاهتی - فنلاند
الیرزینن - شیراز - ایران ...ما که خارج از ایرانیم شماها هستید که دارید هر لحظه میمیرید این زندگی‌ که دارید از مرگ بدتره فقط کارتون شده تحمل تحمل غیرتی براتون نمونده برا همینه که این رژیم اینقد دوام آورده اینقد تحمل کنید تا پاره پاره میشید از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 11:57
monjiiran - وین - اتریش
این چرا ریشش رو اینجوری رنگ میزنه ،برو مردم دنبال یه چهره جدید با حرفهای قلمبه تر میگردند تو یکی‌ ماسیدی محسن جون
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 13:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.