از گِلِ اهلِ بیت، شیعیان به وجود آمدند
+88
رأی دهید
-338
سخنان حجت الاسلام دانشمند در موردِ شیعه،پخش شده از کانال مذهبی ولایت .
جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو
اینجا کلیک کنید.
|
elinaz - مونترال - کانادا
تو این دوره زمان که همه با سواد و تحصیل کرده هستن این آخوند ابله نادون این طوری حرف میزنه بعد شما چه طور توقع دارین مردم قدر شاه و دوران قبل از انقلاب رو بدونن ...همش تو مسجد و تکیه حوزه پای حرفهای این احمقها بودن ...حالا این جوری حرف میزنن ببیند زمان شاه چی تو مخ مردم میکردن
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:16
ghafas - مشهد - ایران
همونه همشون وبا دارن
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:16
elinaz - مونترال - کانادا
خدا این آخوندا رو شفا بده
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:17
golly47 - فرانکفورت - المان
من اصلا گوش نمیکنم ببینم چی میگه ولی چون آخوند است و از شیعه میخواهد حرف بزند جوابش را میدهم این آخوندها هستند که شیعه و سنی کردند و غربیها هم از همین حرفها استفاده کردند و سی صد ساله دارند سواری میگیرند از همه
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:56
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
چطوری خوشگل ؟؟؟ این جمله ای است که در اولین روز ورود طلبه های هلو به حوزه به کرات شنیده میشود .. حالا تو چطوری خوشکل ؟؟؟؟؟
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:34
birmingham - شیراز - ایران
فکر کنم هاج آقا اون گًل نیست اون ،،
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 00:54
نقی الله - سیدنی - استرالیا
این احمقها هنوز فکر میکنند تو قران واقعا مطالب علمی نوشته شده، و هنوز فکر میکنند ما از گل ساخت شدیم! مثل همون چیزی دیگیی که مثلا نوشته بچه از با هم در آمیختن منی مرد که از تخمدانش هست و منی زن که از سینهاش میاد تشکیل شده! یا اینکه کوهها میخه زمین هستند !یا اینکه اگه میخوای بری بهشت باید بری در راه اسلام یهودی بکشی تا ما بهت ۴۰ تا دختر باکره بدیم! یا اینکه خورشید در زمین میچرخه! یا اینکه وقتی خورشید غروب میکنه، میفته تو لجن زارها در آن سوی زمین! چقدر باید احمق باشند یه گروه از آدمها که در قرن ۲۱ هنوز فکر کنند چیز علمیی میشه از قران استخراج کرد!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:15
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
همون موقع نشه گی زد بالا به جای مغز هم گل ریختن توی کاسه سرشون.مال این اخوندم که اصلا گل کم آوردن پهن ریختن جاش،اره خوشگله.::))
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:21
Neda02 - اتاوا - کانادا
آرهههههههههه؟ واااااااای یعنی الان اگه تو خیلی احساس خوشگلی میکنی به حرف اندی گوش بدی بری وسط برقصی که مردمو میکشی آخه! خخخخخخخخ
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:44
Dara va sara - پرت - استرالیا
من شخصا به عقاید این ابله احترام میگزارم. شما را نمیدانم...از قدیم گفتن احترام به عقاید واجب است.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:55
دارچین - همدان - ایران
مذهب شیعه را تعریف کنید: همه مردم هویج اند. و خداوند دنیا را به خاطر 14 نفر خلق کرده.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:57
ghomar baz - کوپنهاگ - دانمارک
یه آقای که سنش بالا بود تعریف میکرد ،زمان شاه تو یکی از شهرستانها اون موقع که بچه بودن قبل از انقلاب یه شب ،یه ملا میاد دره خونشن ،و ازشون تقاضا میکنه بهش جایی بدن که یک شب بتونه بخوابه، اونها هم که دلشون میسوزه و میبرنش تو خونه و تو یکی از اتاقها که خالی بود واسش پتو هم میارن که شب راحت بتونه بخوابه،ولی وقتی صبح بیدار میشن میبینن که نه از اون ملا خبری هست و نه از اون پتو.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:28
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
این چه خداییه که نتونسته به اندازه کافی خاک رو اب بزنه گل درست کنه که زیادی آورده؟؟؟!! گفته به جای اینکه بریزم دور باهاش شیعه درست میکنم!!!!!. شاید هم ١١ تا درست کرده دیگه از دوازدهمی صرفنظر کرده!!! گفته با گل إضافی دوازدهمی شیعه درست میکنم، خود این شیعیان با توهم دوازدهمی رو میسازن!!!!. کثافتها از خشتکشون حدیث در میارن که خودشون رو بچسبونن به یک تقدس واهی، که بعد هرکی بهشون حرف زد بگن داری به مقدسات توهین میکنی (گرچه مقدساتشون هم مثل خودشون چرت و پرت و خضعبلاته
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 01:35
potatis - مالمو - سوئد
Dara va sara - پرت - استرالیا-دوست عزیز میدونم منظورت از این کامنت اینه که هر عقیده ای قابل احترام نیست اما این اشتباهه عزیز، درستش اینه "هیچ عقیده ای تو این جهان مستلزم احترام نیست"
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:28
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
من تا به حال فکر میکردم مسلمانان مشنگ هستند اما الان به این نتیجه رسیده ام که مسلمین و پیروان ادیان با کمال احترام کلا عقب مانده ذهنی هستند!!! اوه اوه اوه ببینید همینطور علم و معرفت و دانش است که در آستانه هزار سوم از این اقیانوس کبیر حجت الاسلام دانشمند موج میزند و به صخره های جهل و تاریکی ذهن امثال من که عمری را در دانشگاه تلف کردیم میخورد و مثل تیغ برنده میشکافد. بیخودی نیست به ایشان دانشمند میگویند. نیوتن و انیشتن و استیون هاوکینگ و تمامی مدعیان علم باید سر تعظیم مقابل ایشان فرود آورند. دوستان خواهش میکنم همین تکه ویدیو را چندین بار ببینید تا ملکه ذهنتان شود. حیف است که ما از این دریای معرفت بهره نبریم و لال و بی ایمان از دنیا برویم!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:16
kiyasha - برلین - المان
من از نظر بعضی از دوستان واقعا تعجب می کنم که انگار تا امروز فلسفه شیعه را نشیده اند. دوستان عزیز مسئله حکومت و سیاست نیست این چرندیات , قرنهاست که در حوضه های علمیه تدریس می شود و متاسفم که خیلی از دوستان موافق یا مخالف , از این چیزها مطلع نیستند . جا دارد کمی از فلسفه شیعه بیشتر با خبر شد و می بینید که از این گفتار تعجب نخواهید کرد . شاید بفهمید که چرا وهابیون به خون شیعیان تشنه هستند چون معتقدند که شیعه , وسط اسلام عزیز یک تر مفصل زده که دیگر به اسلام شباهتی ندارد.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:20
نقی الله - سیدنی - استرالیا
dara va sara - پرت - استرالیا . دوست عزیز، احترام به عقاید واجبه تا جایی که اون عقیده به تو صدمه نزنه! اگه این آخوندها رفتند تو مسجد و تخت حکومت و قانون وضع کردن برای مردم را کنار گذاشتند ما هم بهشون بی احترامی نمیکنیم! واگر نه که اگه اینجوری بود الان باید میگفتند پس به نازیها هم احترام بذاریم چون عقیدشون هست! یا به گروه "ککک" که در آمریکا میگن ما باید همهٔ سیاه پوست هارو بکشیم هم باید احترام بگذاریم! یا به عقیده اون کشیش که قران سزوند هم باید احترام گذاشت چون عقیدش اینه! اینه که هر عقیدهای احترام گذاشتن نداره که! مخصوصا عقیدهای که بیاد برای مردم تکلیف تعیین کنه!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:37
نقی الله - سیدنی - استرالیا
حمید۴۱۱ - لس آنجلس - آمریکا . درود بر تو که انقدر منطقی به قضیه نگاه کردی. من خودم دقت نکردم به اون سمت قضیه.. من داشتم از لحاظه تاریخی نقضش میکردم، ولی شما کارت از من درست تره و علمی منطقی به مضحکه گرفتی عقاید خرافی شیعیان رو! مثل اونجایی که در قران میگه خدا زمین رو آفرید، بعدش دید یه چیزی کمه و گفت خوب الان آدمیزاد رو باید به وجود بیرم! یعنی در واقعی خودش هم نمیدونست داره چیکار میکنه!ها ها ها
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:47
ghazgholang - لندن - انگلستان
خوشگلا باید برقصن.. خوشگلا باید برقصن...
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 03:10
naderan - یوتوبوری - سوید
وای بحال ملتی که شنواده این عقب ماندها گاکول باشن.یکی نیست به اینها بکه اینقدر زر نزنید.مملکت ایران را خراب کردید.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 04:59
irajfarzin - پورتلند - ایالات متحده" امریکا
یعنی اندی میگه شیعه ها باید برقصن!!!!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 05:05
freedom_ego - کالیفرنیا - آمریکا
خودشیفته ی پوشک به سر !
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 05:56
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
(( مذهب از دیدگاه بزرگان )). "دنیس دیروت" :یک فیلسوف تابحال هرگز یک روحانی را نکشته است،در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند... "رابرت گرین اینگر سول" : وقتی که مردم بیشتر آگاه می شوند،کمتر به روحانی و بیشتر به معلم توجه می کنند.. "ناپلئون بناپارت" : دین بهترین وسیله برای ساکت نگه داشتن عوام است.. . "سوزان ارتس" : روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبیعى دو جنس حساسیت دارد، اما از کنار فقر و فلاکت مى گذرد.. "رابرت گرین اینگر سول": کشیش ها مى گویند که آنها به مردم بخشیدن و خیریه را مى آموزند. این طبیعى است. چون آنها خود از پول صدقه مردم زندگى مى کنند. همه گداها مى آموزند که مردم باید به آنها پول بدهند.. . "مارک تواین" : قسمت هایى از انجیل را که من نمى فهمم ناراحتم نمى کنند،قسمت هایى از آن را که مى فهمم معذبم مى کنند.. "نیچه" : به من بگو قبل از تولد کجا بوده ای تا به تو بگویم پس از مرگ کجا خواهی رفت.. "ناپلئون بناپارت": مذهب تنها برای بردگی انسان ها خلق شده است...
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:23
uuu.2010 - تبریز - ایران
من هم شخصا با عقیده Dara va sara - پرت - استرالیا موافقم. چطوره که وقتی یه آخوند بیچاره ای حرف میزنه همه به خودشون اجازه میدن که هر چی دلشون میخواد بهش بگن ولی وقتی همون مزخرفات از قرآن و محمد نقل میشه همه غیرتی میشن که باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت؟ پس من کاملا به این آخوندک احمق احترام میذارم همونطور که به آدمهای احمقتر از این هم احترام میذارم.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 06:11
نقی الله - سیدنی - استرالیا
dara va sara - پرت - استرالیا ..(۲) در ثانی، اسلام کی به عقیده دیگران احترام گذاشته که ما بهش احترام بگذاریم!؟ در اسلام شما میتونی بگی من عقیدهام اینه که مشروب دوست دارم بخورم؟ یا عقیدهام اینه که دوست دارم دوست دختر داشته باشم؟ یا عقیدم عوض کردم الان میخوام از اسلام برم مسیحی بشم! یا به عقیده من فلان امام معصوم نبود! یا من عقیده ندارم روزه بگیرم و دوست دارم غذا بخورم! تک تک اینهایی که گفتم یا حکم الاهیش قتل یا زندان یا شلاق هست! یا اینکه ۱۰ها بار در قران به مسیحیها و یهودیها توهین کرده! خوب داره به عقیدشون توهین میکنه دیگه! اون وقت تا یه کسی یه چیزی میگه، میگن شما باید به ما احترام بذارید!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 02:43
massoudoslo - اسلو - نروژ
خدا که اینقدر گل بازی دوست داشته مگه عمه درد داشته که گل بیشتری نیورده و بقیه رو هم شیعه گل باقله ایی درست کنه !!؟ پس تقصیر خود بی عقلش بوده که گل ها رو شروع به لقت کردن میکنه و یادش میره کی رو چی بسازه :) شد جریان جفنگیات اون امام جمه کهگیلویه یا لرستان بود که میگفت مرغ گوشتش مکرو ه است چونکه از نوح سرپیچی کرد :) :) جدا میگم ادیان خصوصا دینی مثل شیعه گری بدجوری تق و لقند :) هر چی که مردم دنیا بیشتر علم رو به خدمت میگیرن دین بی ابرو تر و بی محتواتر میشه و جالب اینکه مذهبی های دنیا هم خودشون رو بیشتر رادیکالیزه و مسخره میکنند !
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 06:17
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
نقی الله - سیدنی - استرالیا. تو سر مال نزن دوست عزیز!!! ٧٠ تا باکره نه ٤٠ تا!!! الان یه سری خشکه مقدس میان بهت گیر میدن ها!!! میگن این همه زحمت واسه ٤٠ تا!!!؟؟؟؟ حالا من نمیفهمم اینا چقدر از باکره خوششون میاد!!؟ فکر کن رفتی تو بهشت حالا باید به ٧٠ نفر یاد بدی چه جوری باهات سکس داشته باشن!! اونهم تازه دوباره فردا یادشون میره!! چون طبق روایات دوباره باکره میشن!!! این شکنجه است والا!! من اگر جای محمد و سلمان فارسی بودم، موقع طراحی اسلام میگفتم ٧٠ تا روسپی بهتون میرسه که بدونن چطور از عهده کار بر بیان!!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 07:57
shakila99 - شارجه - امارات
وای مردم از خنده جالب تر از حرفهای این آخوند کامنتها خلی با حال بودن تشکر دوستان
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:08
shirzan - برلین - آلمان
جواب ابلهان خاموشی است
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:14
yaser.n - بوشهر - ایران
ای دانشمند بی سواد بروتحقیق کن ببین امامات اصلا شیعه بودن یا نه که این همه میگی شیعه شیعه
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:21
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
نقی الله - سیدنی - استرالیا - !!! اینهائی که گفتی را از کجا درآوردی ؟! می شه یه رفرنس دقیق با اسم سوره و شماره آیه بدی ما هم بریم بخونیم ! مطمئنی اینها را تو قرآن دیده و خوندی ؟!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:31
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
بالاخره ما ندانستیم این خدای شما چطوری انسان را آفرید وکی اول بود؟ آدم؟ محمد؟ائمه اونجوری؟ یا شیعه؟شاید هم جدیدا شیعه ها و آدم همزمان با هم تو کارخانه سفال ساری خدا ساخته شدند.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:37
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ای به گور پدرتون که یه دستگاه چاخان سازی گذاشتید وسط لنگتون و چاخان سر هم میکنید, خدا از خجالت آب شده رفت تو زمین بسه دیگه.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:40
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
چیزی به نام شیعه در اسلام وجود نداشت. این تخم لهنت را شاهان صفوی به جان ملت ایران انداختند . البته در آن زمان میخواستند به وسیله ملت را در مقابل ترکان عثمانی وحدت دهند ولی اگر شاه عباس میدانست که چه جانورانی از این فرقه بیرون میآید میگفت همان بهتر که در مقابل عثمانیها شکست خورد. این آخوندا که اینقدر به شاهان فحش میدهند بقای آنها در شاهان ایران میباشد. تازه بین خود هم ۱۰ها ریشه دارند. حنفی، اسمهیل و و و و. شیعه کثیفترین و آلودهترین و ارتجاترین انشهاب اسلام میباشد مثل مورمونهای مسیحی میباشند.دروغ در این دین حلال میباشد. مخلوطی از فاشیسم و ماکیاولی "هدف هر راهی را توجی میکند" . به این خاطر میباشد که پدوفیل بودن پیغمبر را با کلمه توجی میکنند . و پنهان میکنند اینکه یزید در حقیقت پسر عموی حسین بود . یزید در حقیقت دمکرات بود و بارها کوشش کرد حسین را نصیحت کند چون به پیغمبر احترام میگذشت و میگفت نوه پیغمبر میباشی. ولی به گوش این قدرت طلب نمیرفت. نتیجه : ما ۱۵۰۰ سال رنج میکشیم .
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:16
hamid shojaei - تهران - ایران
خفه بابا ، تو دیگه از اون مارمولک هایی ، زبون باز ......
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 08:34
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
خاک بر سر تو و کسایی که به حرفات گوش میکنن
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 09:12
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
نقی الله - سیدنی - استرالیا: مرسی نقی جان گل گفتی
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 09:14
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
(@)--خدا را شکر که خداوند شما آخوندها را از نعمت خوشگلی محروم کرده است !، و همتون از نژاد میمون هستید !،، در دلقکی هم دست کمی از جدتان شامپانزه ندارید !!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 09:27
نقی الله - سیدنی - استرالیا
حمید۴۱۱ - لس آنجلس - آمریکا . ممنونم عزت دوست عزیز..کلی خندیدم. عزیز من حقیقتش اونای رو خوندم که نوشته ۴۰ تا. همیشه سعی میکنم یه چیزی بنویسم که اگه کسی گفت نه دروغه من بیام بنویسم کدوم آیه و سوره. ولی فرمایشات شما کاملا صحیحه. اصلا یه نکتهٔ خیلی جالب اینجا هست، اگه زنها شهید بشن پس چی؟؟ ۴۰ تا مرده .. میدان بهشون؟؟ محمد انقدر سیاستش و زرنگ بازیش زیاد بود که چون میدید مردها میرن جنگ میکنند و اسلام رو گسترش میداند پس بهشت رو برای مردها طراحی کرد و تا تونست به زنها ظلم کرد که مردها بیشتر خوششون بیاد ! مثل اونجایی که تو سورهٔ نساأ میگه اگه زنت نخواست باهات بخوابه انقدر بزنش تا مطیع ات بشه، چون خداوند بخشنده و مهربان است! هاهاهاها .. من فقط یه ۴-۵ سال هست که دارم فکر میکنم چه ربطی به مهربونیه خدا داره این آیه که میگه زنتو بزن!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 09:51
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
ghafas - مشهد - ایران. از شما انتظار نمیرفت!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:05
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. حتما تحصیلات حوزوی داری که میدونی در اولین روز طلبه ها این چیزا رو بهشون میگن. به به! در بین کاربران طلبه هم پیدا شد..
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:16
golly47 - فرانکفورت - المان
فلسفه شیعه از سکس شروع شده به مرگ ختم میشود سکس پایه و اساس مذهب شیعه است بهمین خاطر سکسها را ازهم جدا میکنند تا بتوانند سر فرصت از هر کدام بنحو احسن استفاده کنند
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:28
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
elinaz - مونترال - کانادا. عزیز! من قراره در آینده مهندس عمران بشم. اگه من در حوزه تخصصی ام یه حرفی زدم به حساب همه ی مهندسین عمران نوشته میشه یا نه این نقل قول منه. بدون اینکه بخوام حرف این آقا رو تایید یا تکذیب کنم با فرض مردودیت این حرف شما کل افراد این صنف یعنی آخوندا و روحانیت رو زیر سوال میبری و در نهایت به این نتیجه میرسی که قدر شاه و قبل از انقلاب رو بدونی .در ضمن این صحبتا در حوزه اعتقادات شیعه است دلیل نمیشه چون اعتقاد نداری, اهانت کنی. کسی مجبورت نکرده این حرفا رو باور کنی. درضمن خدا همه رو شفا بده..
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:04
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
golly47 - فرانکفورت - المان. در تمامی ادیان بدلیل فرافکنی و اختلاف نظر مذاهب و فرق مختلف بوجود اومدند. اسلام هم مستثنی نیست. منتهاش واقعا تعجب کردم از این نوشته ات. آخوندا شیعه و سنی کردند!! بعد از رحلت پیامبر افرادی معتقد به جانشینی و ولایت حضرت علی به استناد آیات قرآن و احادیث پیامبر شدند و عده ای هم گفتند ما باید خودمان جانشین تعیین کنیم و ابوبکر رو انتخاب کردند. دسته اول شیعه اند دسته دوم سنی. بابا به خدا بچه دبستانی هم اینا رو میدونه. در ضمن غربی ها و بیشتر انگلیسی ها سیاستشون تفرقه اندازی اونم توی همه زمینه هاست.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:13
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
نقی الله - سیدنی - استرالیا. من یکی از همون احمق هایی هستم که قرآن رو چندبار با معنی و تفسیر و تحلیل خوندم و نمیدونم شما چندبار خوندید ولی من این چیزایی که نوشتی رو ندیدم. در اعجاز علمی قرآن اگه بخوام برات بنویسم دیگه کاراکترها اجازه نمیدن. فقط چند نمونه اش رو مینویسم اگه خواستی بازم مینویسم. آیه 40 سوره یس, اون زمانی که نه خبری از گالیله بود و نه دانشمند دیگه قرآن به حرکت منظم اجرام آسمانی اشاره میکنه. و در آیه 88 سوره نمل خداوند میفرماید: و کوهها را مىبینى ,مىپندارى که آنها بیحرکتند و حال آنکه آنها ابرآسا در حرکتند [این] صنع خدایى است که هر چیزى را در کمال استوارى پدید آورده است در حقیقت او به آنچه انجام مىدهید آگاه است. دوست من! اون زمان همه فکر میکردند که خورشید در حرکت است و زمین ثابت است.. در علم شیمی و فیزیک و غیره اگه بخوای برات مینویسم .
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:31
mohandes57 - تهران - تهران
متاسفم برای مسئولین سایت که ازور بی خبری با درج این اخبار از این آخوند های معلوم الحال که دین ملعبه دست آنهاست زمینه را برای افرادی بیسواد و احمق تر از آنها فراهم میکند تا در نظرات خود به خدا و دین و پیامبران الهی توهین کنند.واقعا متاسفم برای مسئولین این سایت .فکر میکردم دیگه اخباری در این موارد که زمینه ساز توهین به انبیا و اولیا الهی شود را درج نمکنید.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:41
hamvatan110 - تهران - ایران
جای ارتمیس عزیز این دانشمند فحاش و فرزانه خالیه اینجا،،،لطفا خودتو برسونای عزیز با ادب و بیمار مهربون...منتظر بیانات نکبت بارت هستیم...زنده باد ایران و ایرانی ،،یا علی..
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:43
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
دارچین - همدان - ایران. دقیقا توی کدوم یک از روایات و آیات اومده که مردم همه هویج اند و دنیا برا 14نفر خلق شده. بنویس تا من صحتش رو بررسی کنم.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:47
haloo - آلاسکا - امریکا
خرترین آخوندی که تا حالا دیدم.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:22
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
نقی الله - سیدنی - استرالیا... تو رو خدا بنویس کدوم آیه و کدوم سوره. چون من این همه قرآن خوندم جایی ندیدم نوشته باشه اگه یهودی بکشی 40تا دختر باکره بهت میدیم. خدا بهشت رو برا مردها طراحی کرده درحالی حضرت مریم, آسیه زن فرعون و. بهشتی معرفی کرده و الگوی همه قرار داده ( سوره تحریم). کدوم آیه اومده اگه زنت خواست بخوابه بزنش. مگه تو همین سایت از قول دهنوی حدیث از حضرت علی نخوند که زنان رو قبل از آمیزش نوازش کنید!. تو رو خدا بنویس کدوم آیات اینا رو نوشته چون فکر میکنم آیات جدیدی برشما نازل شده !.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:45
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. تا دیروز فکر میکردی مسلمانان مشنگ هستند, امروز با دیدن این لینک و این ویدئو به این نتیجه رسیدی عقب مانده هستند..خوب! خیلی خوبه. اینطوری 21 درصد از جمعیت دنیا عقب مانده هستن. تازه فکر کنم از نظر شما همه ی کسایی که دیندار هستن عقب مانده هستن. خوب با این حساب طبق آمار جهانی سال 2005 فقط 16 درصد عقب مانده نیستن. خیلی خوبه همه باید بریم توی پاراالمپیک. ای کاش بلد بودی نقد کنی نه اینکه توهین کنی. نه مثل دوستانی که با هزار استدلال به این نتیجه میرسن که به باور های مسلمانان که 21 درصد جمعیت جهان هستن توهین کنن, چون میان یک دین رو با یک حزب مثل نازی و kkk قیاس میکنن..
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:11
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. عزیزم! تمام این صحبت هایی از بزرگان نوشتی راجب مسیحیت تحریف شده است و اون کشیش هایی که بهشت رو برای مردم میخریدن و خون مردم رو توی شیشه کردند, کمااینکه خود اسلام این نوع نگرش کشیش ها و نژاد پرستی اونها رو رد میکنه ( مائده 18) و در همین اسلام افراد ریاکاری هستن که به نام دین دزدی میکنند (سوره ماعون) ولی آیا این افراد مکتب رو زیر سوال میبرن؟؟. صحبت های بزرگان درباره اسلام: پرفسور ارنست هگل :اسلامیت طرح خیلی جدید و در عین حال طرح غیر مخدوش و بسیار عالی توحید میباشد..تولستوی:جاى هیچگونه شبهه و تردید نیست که پیامبر اسلام از بزرگان مصلحین دنیااست، آن هم مصلحى که به جامعه بشریت خدمات شایانى کرده است..پرفسور ویل دورانت:اگر به میزان اثر این مرد بزرگ در مردم بسنجیم باید بگوئیم که حضرت محمد(ص) از بزرگترین بزرگان تاریخ انسانی است.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:25
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. ببینم تو اگر کار و زندگی نداری و وقت برای تحقیق زیاد داری تعدادی از این کتب تاریخی را دست بگیر و برای یکبار که شده در مورد جنایات اسلام در حق ایرانیان و بشریت مطالعه کن! هر چقدر بخواهی به تو رفرانس میدهم. چرا دنبال رفرانس در مورد آیات سخیف تازینامه میگردی؟! تو اول باید وجود الله را ثابت کنی که هرگز نمیتوانی چون فیلسوفان تاریخ با مغلطه و سفسطه هم نتوانستند در اثبات وجود خدا به موفقیتی دست یابند. بعد از آن باید ثابت کنی که قرآن کلام همان الله است آنهم بدون استناد به محمد. از عهده اینهم بر نخواهی آمد! عزیز برادر یک مقدار این مغزت رو از حالت آکبندی در بیار. سواد انگلیسی اگر داری کتاب A brief History of Time نوشته استیون هاوکینگ را بخوان تا بفهمی اصلا جهان خلقت یعنی چه! بعد هم کتاب 23 سال و شیعه گری زنده یاد علی دشتی را بخوان تا یک ذره از این حالت مزمن اسلامی بیرون بیایی. ببخشید ها البته جنابعالی 18 متر توی آفساید قرار دارید کار یک متر و دو متر نیست!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:36
alipoor - بروکسل - بلژیک
بابا گل یعنی سرشت . دوستان یاد بگیرید لطفا بعد نظر بدید
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:43
myjetli - تهران - ایران
مرگ بر کسانی که به حقوق دیگران و به عقاید دیگران بی احترامی میکنند
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:44
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. نظر بزرگان درباره اسلام:..گوته : از حماقتهای آدمی است که تنها عقیدۀ شخصی خود را ستایش کند. هرگاه معنای اسلام تسلیم شدن به ارادۀ خداوند جهان میباشد، پس ما همگی در اسلام زندگی میکنیم و مسلمان میمیریم. گاندی: حیات شخص پیامبر اسلام بنوبه خود نشانه وسر مشق بارزی برای رد فلسفه عنف و اجبار در امر مذهب میباشد. جرج برنارد شاو: من همیشه نسبت به دین محمد(ص) بواسطۀ خاصیت زنده بودن شگفت آورش نهایت احترام را داشته ام، آلبرت انیشتین: قرآن کتاب جبر یا هندسه یا حساب نیست ، بلکه مجموعه ای از قوانین است که بشر را به راه راست ، راهی که بزرگترین فلاسفه دنیا از تعیین و تعریف آن عاجزند هدایت میکند. منابع این صحبتا هم کتب مرتبطشون هست مثلا زندگانی محمد نوشته توماس کارلایل, کتاب پنجگام دین ویل دورانت.. البته یه چیز رو بگم دین اسلام به خودی خود با کمی تحقیق ثابت شده است و نیازی نبود جملاتی از دانشمندان اروپایی و هندی اینجا بنویسم ولی فقط بخاطر شما.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:40
sama128 - شیراز - ایران
آخوند یعنی بی سواد که خود را در قالب دانشمند و عالم معرفی می کند . معنی آخوند یعنی جمله بالا- طی این سی سال هی اراجیف هی اراجیف آنهم اراجیفی جدید که هر روز با روز قبل فرق می کنه مشخص نیست این اراجیف را از کدام سوراخ در می آورند و می خواهند به خورد ملت بدهند یک عده نون به نرخ روز خور دزد عوضی . خدایا ایران را از شر آخوند آخوند زاده نجات بده
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:42
odin - انتورپن - بلژيك
این بدبخت داره از زور نشغگی پرت و پلا میگه، اون دوست مغلطه دوستمون! هم نوشته باید به عقایدش احترام گذاشت؟ اخه برادر من، عزیز من عقیده ای که میگه همه مردم دنیا غیر از شیعه زشت و کریه و زننده هستن و این اقا بخاطر جنسی که امروز زده احساس «خوشگلی!!!» بهش دست داده، یا شاید هم داره مخ خبرنگار خانومی که اون دور وبرهاست میزنه، قابل احترامه!؟ شما اصلآ میدونی احترام چیه و برای چیه؟ ادم تا محترم نباشه خودش ،احترام براش جایز نیست. اون میشه تملق و چاپلوسی برای کسی که از احترام چیزی نمیدونه ولی قدرت داره و باید ازش ترسید. مشکل شماها اینه که جای احترام و چاپلوسی و تملق را گم کردین
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 12:11
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
من تا حالا نمیدونستم به (( بوزینه )) میگن خوشگل چون از گل بهشت آفریده شده. میگن هر چی نمی پزه چرب تر! حاج آقا دانشمند ماشا الله اسفند بریزیم توی آفتابه که چشم نخوره از خوشگلی به Brad Pitt و George Cloony گفته زکی! شما تصور کنید این گراز وحشی احمد خاتمی امام جمعه تهران را یـا همین مموتی عنتری نژاد خودمان یـا بقیه کفتارهای ریش و پشمی رژیم اینها تا بحال خوشگل بودند و شما هموطنان عزیز این همه زیبایی را نمی دیدید! واقعا چشم بصیرت میخواهد که اینهمه خوشگلی را ببینیم که ما متاسفانه نداریم! حالا ببنید توی بهشت از خوشگلی چه خبره! احمد جنتی صدر خوشگلها بالای بهشت نشسته و بقیه هم به ردیف! ...
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:46
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. در جواب اینکه شیعه در اسلام وجود نداشت همون جوابی که به golly47 دادم برو بخون. عزیزم شیعه در اصل به معنی پیروان حضرت علی است که بعد از رحلت پیامبر و به دستور او قائل به جانشینی هستن و در زمان امام جعفر صادق به شکل مکتب دراومد. میفرمایید بین خودشان دهها فرقه هست اولا حنفی جزو فرقه های شیعه نیست و جز تسنن هست و درشیعه فرقه هایی که بودند امروزه دیگه تقریبا نیستن و فقط مذهب دوازده امام است و ثانیا الآن 5 مذهب بزرگ در اسلام هست ( حنفی مالکی شافعی حنبلی و شیعه) که فقط در اصول باهم اختلاف دارن. دروغ در دین اسلام بدترین گناه است. در اسلام هدف وسیله رو توجیه نمیکنه یعنی برای امرار معاش نمیتونه دزدی کنه!!. یزید دمکرات بوده که بعد از باباش یه راست رفته روی تخت سلطنت و به زور شمشیر میخواد از امام حسین بیعت میگیره؟؟!! بابا اینا رو از کجاهاتون درمیارید؟؟
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 11:56
baran828 - تهران - ایران
یک عقیده ی دیگه رو هم بخونین لطفا:!خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد اقامه نماز کشور(قرایتی) خطاب به روسای دانشگاهها با تاکید بر اینکه باید اقدامی برای ازدواج دانشجویان صورت گیرد، گفت: مسئله ازدواج موقت باید راه بیافتد و گرنه حرام انجام میشود.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 12:48
baran828 - تهران - ایران
یک عقیده ی دیگه رو هم بخونین لطفا:!خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد اقامه نماز کشور(قرایتی) خطاب به روسای دانشگاهها با تاکید بر اینکه باید اقدامی برای ازدواج دانشجویان صورت گیرد، گفت: مسئله ازدواج موقت باید راه بیافتد و گرنه حرام انجام میشود.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 12:49
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان .. شما هم مشخصه از همون مسلمونها هستی که ۱ بار هم قران رو نخوندی و ادّعا داری از خود محمد هم مسلمون تری.. این چند تا آیه رو برات میذارم که قول هوری تو بهشت داده...خوندی بیا بهت بازم آیه بدم بخونی: قران ۳۷:۴۰-۴ ، قران ۴۴:۵۱-۵۵ ، قران ۵۲: ۱۷-۲۰ ، ۵۵:۵۴-۵۹، قران ۵۵:۷۰-۷۷، قران ۵۶:۳۷-۴۰ ، قران ۷۸:۳۱-۳۴)
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 13:22
e.che guevara - تهران - ایران
احمق ها(انگل ها) هنوز فک می کنن با گل درست شدیم !!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 13:26
persiangulf2535 - لندن - انگلیس
بیاد اون ضرب المثل فارسی افتادم که میگه «به کورمیگن نورعلی وبه کچل میگن زلفعلی»حالا این بابا هم که دانائیش قد یه گوسله است اسمش رو گذاشه دانشمند٫زرشک
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 13:46
montaghed ir - بن - المان
خوشگلا باید برقصن ، خوشگلا باید برقصن ....
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 13:47
Kotlet_Joon - سیدنی - استرالیا
adamkoki اگه انقدر منابع علمی تو قران هست پس چرا مسلمونا جز ترور کردن و کشت و کشتار تو تاریخ هیچ کشف یا اختراعی نکردن.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 14:04
Dara va sara - پرت - استرالیا
potatis - مالمو - سوئ. درود بر شما...و هیچ اعتفادی و موجودی در این دنیا نیست که نتوان با ان شوخی کرد.. فرضیه احترام به عقایدو فقط و فقط برای فرار از جواب دادن است.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 14:10
Ghom.666 - قم - ایران
تهران هفت چنار... یه مشت عرب سوسمار خوار حالا شدن فرهنگ ایرانى.. خاک بر سر ما.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 15:30
benchmark - کوالالامپور - مالزی
سلام به همه ایرانیهای عزیز. متحیر و متائرم از این همه نظرات جالب و عباراتی حاکی از سطح معلومات نظر دهنده. با نهابت احترام به هموطنان گرامی ، لطفا ادب خانوادگی رو ضمن اظهار نظر در نظر بگیرید. چی میشد اگر دوباره این فرهنگ رو زنده میکردیم که به عقائد و نظرات ادیان و فرهنگ های مختلف احترام میگذاشتیم
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 15:26
felora - تهران - ایران
ای پروردگار هستی ..... هر که هستی، هر چه هستی ..... کیفیت را فدای کمیت نکن !! کمتر ......... خلق کن ولی آدم خلق کن !!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 16:24
golly47 - فرانکفورت - المان
من نمیفهمم UK از کجا میره اینها را پیدا میکنه
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 16:58
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
adamkoki- تهران- اگر نمیترسی دوتا کتاب هم از مخالفین قرآن و اسلام بخوان تا ببینی کی درست میگه البته اگر دنبال حقیقت میگردی و متعصب نیستی و نمی خواهی که یکطرفه خوانده باشی؟ خیلی از دانشجویان توی ایران بخاطر فشار حاکم کنترلی و فاشیستی خصوصاً لو نرفتن بین اطرافیان تظاهر به اسلام نمائی میکنند تا موقعیت تحصیلی را از دست ندهند طبق سخن مرسوم: خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو! کتابهای که بهت معرفی میکنم فکر نکنم توی ایران پیدا شود بپرس و اگر نبود به ناشر خارجی مراجع کن شاید با پست بفرستند ولی مواظب باش! " بازشناسی قرآن " و کتاب " شیعه گری و امام زمان " هردو از دکتر روشنگر ( دکتر مسعود انصاری ) نشر نیما آلمان- .. یا تو گوگل سرچ کن! کتاب "اخلاق و ادیان توحیدی "از میم.طاهری؛ کتاب 23 سال از علی دشتی و اگر خواستی لیست به تو میدهم. آنوقت ببینم باز از اسلام طرفداری میکنی یا نه. من هم مثل تو نماز خوان و مسلمان بودم ولی با چشمهای خود در ایران کثافتکاری ملاها و مسئولان را دیدم و بعد بدنبال یکسری مطالعات در محیط آزاد خارج و تحصیلات عالیه پزشکی در آلمان پی به بی ارزشی اسلام بردم.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 17:00
kobalt - تهران - ایران
تازه این دانشمندشونه.البته اگه جنتی میگفت من باور میکردم به هرحال اون شاهد خیلی چیزا بوده.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:18
Simorq - پارس - پارس
من هیچکدوم از این آخوندها را رو قبول ندارم ولی این آقای دانشمند واقعا انسان شریفی است و تمام حرف هاش بر اساس منطق است.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:19
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Dara va Sara, potatis، . کاملا درست میگین، من میخوام یه چیز دیگه هم اضافه کنم و اون اینه که هر عقیده ای هم قابل احترام نیست. هیتلر هم عقیده ای داشت و میخواست دنیا رو به بردگی بگیره، آیا به عقیده أش باید احترام گذاشته میشد؟ ظاهرا نشد!! چون دنیا با تمام قدرت جلوش ایستاد. اسلام هم قابل احترامه در حدی که یک مساله شخصی باشه، وقتی در حد حکومتی میرسه و بوسیله اون به مردم اجهاف میشه و به اسم اون آدم میکشن و مملکت رو غارت میکنن باید جلوش ایستاد، حتی با بی احترامی. چون احترام همیشه باید متقابل باشه
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:19
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، adamkoki. به همون خدایی که شما قبولش دارین و بهتون یاد داده دروغ بگین راست میگین؟!!! یا دارین دروغ میگین و نخوندین و همینجوری یه چیزی میخواین بندازین که بگیره، یا قران خوندنتون هم مثل مسلمون شدنتون طوطی واری بوده، من میخواستم براتون reference بذارم دیدم دوست خوبم نقی الله همه رو گذاشته براتون. ببینید اینشتین صد سال پیش یه نظریه داده هنوز با این همه پیشرفت موی لأی درزش نمیره، تازه این یک انسان بوده، دیگه وقتی خدا بخواد با آدم حرف بزنه باید دیگه اصلا نباید توش اشتباه باشه، حتی اگر یه مورد نقض (فقط یه مورد) پیدا کنی باید بهش شک کنی، فقط یه موردش رو بهتون میگم خدا هنوز نتونسته تصمیم بگیره دنیا رو چند روزه خلق کرده، یه جا گفته ٧ روز، یه جا گفته سه روز. میدونى چرا؟ چون محمد ظرف ٢٣ سال اونها رو سر هم کرده و یادش رفته کجا چی گفته!. قصد توهین ندارم، ولی واقعا براتون متاسفم که یک غیر مسلمون که داره دین رو نقد میکنه، باید بیاد و براتون reference آیات قرآنی رو بذاره که شما ادعای اعتقاد بهش رو دارین.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:08
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. البته من که نه از این تحصیلان تدارم اما اونهایی که رفتند برام تعریف کیردند واسه اطلاعات بیشتر میتونی شرح حال رفسنجانی را تو یوتیوب ببینی در ضمن راستشو بگو امروز کی کوکت کرده آدم کوکی !!!!!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
۰hamvatan - تهران - ایران. -110-نشان علی رهبرت قاتل ۷۰۰ نفر !!! معلوم است که بیشتر از همه تو را سوزنده ام-بسووووز-!!! باز چند بیسواد نظر دادند-جمع کنید بساط تحمیق را---!!! عهد بوق نیست که با هر چرندی تعدادی بع بع کنند!!!!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:23
Simorq - پارس - پارس
در جواب (دارچین - همدان - ایران. ) بگم که آره خداوند دنیا را برای 14 نفره خلق کرده همین شما به این گیتی نگاهی کن خدا دلش به کدوم انسان خوش باشه جز یک نفر
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:24
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
نقی الله - سیدنی - استرالیا- برات متاسفم . اولا این طرز مرجع و رفرنس دادن و یه مشت عدد بی سر وته نوشتن به درد خودت هم نمی خوره . ثانیا اون خزعبلاتی که در بالا عنوان کردی در صندوقچۀ هیچ عطاری یافت شدنی نیست. سوما مثل اینکه یادت رفت همین جا بالا تر چی گفته بودی اونهائی که تو از خودت ساخته بودی چه ربطی به حوری داشت ! چهارما ژست روشنفکری بهت نمی یاد سعی کن بیشتر دقت کنی آدم که دو روز می ره خارج را رعد و برق بگیره اما جو نگیره . پنجما قرصات یادت نره !
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:36
Khomeyni_Emam - هادسفیلد - انگلستان
خداوند مردم را آفرید و شیطان هم از گل های اضافه شیعه را آفرید. امام خمینی
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 19:32
shahab46 - هانوفر - المان
همون که همشون قاطی دارند
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 19:54
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
دوستانی که دم از احترام به عقیده و نظر دیگران میزنند اصلا فکر کردنند که بعضی از عقاید چه لطمه ای به وجود بشری میزنه , همین عقاید اسلامی در ایران خودمون نمونه اش است نمونه کوچک آن اراجیف این مرتیکه است آخه این نظر اصلا قابل احترام و قابل شنیدن است این عقیده یعنی عقیم کردم مخ ملت ساده و مذهبی اصلا عقیده و نظر مثل آلت تناسلی شخص میماند داری؟ خوش بحالت , مشکلی باهاش نداری ؟ خیلی خوبه ولی لطفا بذار تو شلوارت و به کسی نشونش نده. یه امر شخصی است شخصی کی میخواهید اینو بفهمید و به دیگران تحمیلش نکنید , تحمیل عقاید یه نوع تجاوز است , تجاوز به شعور و انسانیت و آزادی بشر بیخود نیست که اسلام یه دین متجاوز شناخته شده.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 20:34
ordak - بن - المان
منظورش همون کوده،البته انزمان فقط کود انسانی و حیوانی وجود داشت،منظور این کرم همون کود انسانی اهل بیته,که هروز اطراف خونه اهل بیت تولید میشد
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 20:26
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ببین من به این نتیجه رسیدم که از عقب مونده هم عقب مونده ترید. تو دروغگو وقت کردی همینظور تاریخ را جعل کن! کجای تاریخ آورده اند که محمد قبل از مرگ خودش جانشینی برای خودش انتخاب کرد ! محمد تا آخرین لحظه مرگ هوشیار بود و جانشینی برای خودش انتخاب نکرد. حتی علی در نهج المزخرفنامه اش نگفته که من جانشین پیغمبرم. در ماجرای غدیر خم که جعلیات شیعه پس از آن پیدا شد, عده ای از سپاهیان میخواستند بر سر اختلاف با علی او را ترور کنند و خبر که به محمد رسید در غدیر خم همه را جمع کرد و گفت خون علی خون من است. یعنی چی؟ یعنی اینکه با اینکار جلوی ریخته شدن خون علی را گرفت و گفت هر کس من مولای او هستی علی هم مولای اوست. آخوند شیعه از شکم غدیر خم ولایت وقیح را سزراین کرد! تشیع یعنی آیین شیادی و دروغگویی. اسلام و هر دین دیگری فقط برای تحمیق عوام درست شده اند. بقول فیلم مارمولک: ننویس! برو آب بکش برادر بسیجی!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 21:19
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ببینم عقب مونده اسلامی! این جعلیاتی که از قول آلبرت انیشتن در مورد اسلام نقل کردی مثل همان جعلیاتی است که بسیجیهای عقب مانده در مورد ناپلئوت بناپارت و ارادت ایشان به اسلام نقل کرده اند دیگر؟! گفتی که دروغ بدترین چیز در اسلام است اما از پیامبرتان بگیر تا خود تو که پیرو نادان و جاهل این مجموعه دروغهای آسمانی هستی پشت سر هم دروغ میگویید و انگار نه انگار! بابا دست بردارید.! ادیان به جز جنایت در حق بشریت کار دیگری نکرده اند. صد بار به شما مخبطان اسلامی گفته ام اول وجود خداوند را ثابت کنید بعد این لاطایلات را بدنبالش بیاورید. پنبه خدا سالهاست که زده شد و آخرین شواهد مبنی بر عدم نیاز جهان خلقت به دلیل اولیه را لابراتوار سرن اروپا با دقت 99.99999 (تا پنج رقم اعشار) با اثبات وجود ذره بوزان -هیگز به دنیا ثابت کرد. جمعش کن بابا این لاطایلات و دروغهای محمد را!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 21:12
mohsen_raja - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا/سلام دوست عزیز. من در مورد این روایت تحقیق کردم و در درستی اون شک ندارم، فقط این وسط یک اشتباه لپی توسط حاجآقا دانشمند صورت گرفته که پیشوند "پش" از جلو "گِل" حذف شده. این حذف و اضافه رو اگر درست کنیم خواهیم دید که همه چیز جور در میاد. البته من، اصل این روایت رو هم نوشتم ولی چون خوشگِل نیستم، کامنتم این وسط گم و گور شد.ضمنا به اون لیست خوشگلها، اعضای مجلس خوشگلان رهبری و آسید نصراله رهبر خوشگلان لبنان رو هم اضافه کنید. راستی؛ شانس ما رو ببین یه عمره که وسط خوشگلها داریم زندگی میکنیم و خودمون خبر نداریم.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 21:26
mnbbi - کیف - اکراین
خدا شفا بده به اونایی که گوش میدن.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 22:23
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان ...ها هاها ها ها...ای ملت بیاید ببینید چجوری این بنده خدا کم آورده ! تو هنوز نمیدونی قران رو چجوری رفرنس میدن بعدش ادعات میشه قران خوندی! چرا کم میاری؟؟ رفرنس من کاملا مشخص بود . ۷۰: ۵۵-۷۰ یعنی سورهٔ ۷۰، آیههای ۵۵ تا ۷۰ ! نکنه انتظار داری وقت عزیزم رو به بطالت بگذرونم و کل قران رو برات بنویسم!؟ آیه هاشو دادم که بری بخونی. اگه دنبال حقیقت بودی، میرفتی میخوندی، نه اینکه کم بیاری ! خورد تو پوزت که یه کافر از خودت بیشتر قرانت رو بلده! اگه دوست داشتی هم برو سورهٔ نسأ رو هم بخون که به محمد خدا درس زن بازی میده و میگه انقدر زنهات رو بزن تا مطیت بشوند! یا سورهٔ توبه که میگه شمشیر بذارید مجبورشون کنید ذکات بدهند به محمد اگه ندادند بکشیدشون. یا سورهٔ محمد آیه ۵۵ که میگه گردنشون رو نصف بزنید که از زجر بمیرند کافر ها! ۱۰۰۰ تا دیگه میتونم بگم بهت...برو با یکی که قران رو نمیشناسه بحث کن !
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 22:40
yassen-uae - شارجه - امارات
واى آخا جه نورانى شده اند!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 23:25
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا - پسر جان انقدر جو روشنفکری نگیردت! آقای پروفسور بالتازار که از اینشتن می گید گر چه که به مدلول شواهد از امثال شما انتظاریست عبث فهم مفاهیم فیزیک و قیاس آن با مفاهیم والای قرآن لیکن حتما به لینک زیر یه سر بزن اونموقع ارتباط فرضیۀ نسبیت و فرائض عام و خاص انیشتن را با آیات قرآنی که مستند و مستدل آمده خواهی دید. هر چند که به تعبیر شیخ اجل حکایت آب در هاون کوبیدن و ژاژ خائیدن است. آدرس و لینک https://ghoranvaelm.blogfa.com/9004.aspx
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 23:38
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
افراد خونخوار و جانی هیچگاه برای خود جانشین تعیین نمیکنند هیتلر-- و استالین نمونه!!!!!!! آنچنان محو قدرت و حکومت بر مغزهای بیمار بودند که برای خود عمر جاودان میپنداشتند!!! رهبر این دین هم جزو آنها!!! شما غرق تحجر چرا اصرار دارید دیگران را در لجنزار فکری خود غرق کنید!!!ایران را مسلخ-جان و تفکر کرده اید از رو نمیروید؟؟؟؟؟؟
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 00:14
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان .. تورو جون مادرت این جفنگیاتی که در قران نوشته رو به تحقیقات یک دانشمندی که عمر خودش رو وقف کرده نچسبون! اینا دیگه قدیمی شده. که مثلا تو قران نوشته قسم به سیاهیه آسمانها.. مسلمونها اینو میچسبونند به سیاه چاله فضائی که فقط ۶ صفحه فرمولهای ریاضی داره! از این ربط دادنها با هرکتابی میشه انجام داد. من فقط موندم که چرا شما مسلمونها پس ۱۳۰۰ سال نرفتی این تئوری نسبیت عمومی رو در بیارید و منتظر شدید یک یهودی مثل آنیشتین بره در بیاره! کامنت بعدیم رو حتما بخون تا بهت بگم چقدر راحت میشه این جفنگیات رو به هر چیزی ربط داد. راستی هنوز جواب کامنت قبلیم رو هم ندادی وکیل جون .
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 01:52
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان .. بطلیموس در قرن یکم میلادی: زمین مسطح است. مسلمان: در جای جای قرآن نیز به این نکته اشاره شده، مثلاً «خدا زمین را چون فرشی برایتان بگسترد¹». دانشمندان در قرن پنجم میلادی: زمین مکعب است!. مسلمان: در قرآن به ظرافت ذکر شده که "زمین دو شرق و دو غرب دارد²». آیا براستی این معجزه نیست؟. گالیله در قرن شانزدهم: زمین کروی است. مسلمان: سبحان الله! آیه شریفه «شب را بر روز و روز را بر شب میپیچد³» نیز بر کروی بودن زمین دلالت دارد، که در نوع خود یک اعجاز علمی است!. دلامبر در قرن نوزدهم: زمین بیضوی (اللیپسید) است. مسلمان: در قرآن نیز آمده زمین چند قطر⁴ دارد که به وضوح نشاندهنده بیضوی بودن زمین است. با این همه معجزه، باز هم ایمان نمی آورید؟. _____________________________________________________. ¹ بقره – ٢٢. ² الرحمن – ١٧. ³ زمر – ٥. ⁴ الرحمن – ٣٣
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 01:56
kobalt - تهران - ایران
این انیشتن وگاندی گوته و...که این همه از اسلام تعریف کردن وخوبی هایی از دین ما گفتند که ما خودمون نمیدونستیم چرا خودشون مسلمان نشدن به نظر یا دروغه یا مترجمش خاله نرگس یا ذبیح الله منصوری بوده
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 04:55
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
mohsen_raja - تهران - ایران. دوست عزیزم. تحقیق جنابعالی مو لای درزش نمیرود. همان پشگل به اینها بیشتر میخورد! من مانده ام از کی تا حالا به بوزینگان میگویند خوشگل که شما معما را حل کردید. فکر کتم بهشت اینها یک باغ وحش به تمام معناست. دلم برای تو عزیز تنگ شده بود. ببین چطوری عقب ماندگان ارتش سایبری و ساعتی هفت هزار تومانیهای رژیم به این وب سایت هجوم آورده اند. آزادی ایران عزیز نزدیک است. شاد باشی عزیز و پاینده.
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 02:59
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. ببین، تو رو به همون خدای واهی که هر چی زور میزنین نمیتونین اثباتش کنین به مفاهیم قران والا نگو. تو که عرضه یک بحث عادی رو نداری و زود از کوره در میری بیخود میکنی وارد بحث میشی. تو رو از پشت موتور آوردن گذاشتنت پشت مونیتور بنده خدای دیپلم ردی!!!.
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 05:10
mohandes57 - تهران - تهران
تا میتونید بهم فحش و ناسزا بگید،این دقیقا همون کاریه که مسئولین این سایت که مشخص شد از عناصر انگلیس هستند دنبالشن،بهترین چیز تفرقه میان ماست،حکومت بدرد بخوری که نداریم تنها خودمان بدرد خودمون میخوریم که اونم نمیخوان اینطوری باشه.پس بدون فکر کردن تا میتونید به هم ناسزا بگید هر چی بیشتر و رکیک تر باشه مسئولین این سایت خوشحال تر میشن.بنطر شما درج این اخبار از آخوندهایی که وضعشون برای همه روشنه دلیلی جز این موضوع داره؟
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 06:12
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. ادامه:. سوره نبا آیه ٧: والجبال أوتادا!!!. کوهها میخهای زمین هستن! اگر عاقل باشی باید با همین یه آیه بفهمی که خدا این قران رو ننوشته!. قرآن و علم؟!!! اصلا این دوتا با هم جور در میاد؟! مثل اینکه بگه ..کچل مؤ فرفری!! شب آفتابی! کل قران رو جمع کنی نمیتونی یه قرص آسپیرین واسه سردرد درست کنی!! برو سوره جن رو بخون ببین چه جفنگیاتی نوشته، من و نقی الله و زبل خان اینجا درس دینی نمیدیم، خودت هم بکش برو بخون وظیفه هم ندارم از تو منجلاب تشیع و اسلام بکشمت بیرون، ولی فقط از دهنت لقمه بزرگتر ور ندار. لینکی رو هم که گذاشتی خوندم، . یه عده شارلاتان منتظرن ببینن که چه کشف یا اختراعی میشه، با شامورتی بازی یه شر و ور رو بردارن بچسبونن به علم!! من نمیفهمم با این همه عمامه بسر و دانشمند مثل تو چرا یک کشف نشده که بگن ما اینو از قران استخراج کردیم!!؟؟. برو تو همون پشت هوندا ١٢٥ بشین پیراهنت رو هم بنداز رو شلوارت، بیشتر إز این ازت بر نمیاد.
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 05:11
demokrasi-solh - صحنه - ایران
با تمام ارادتی که به زبل خان و نقی الله و.. دارم و از خیلی از کامنتهایشان واقعا لذت فراوان برده ام ولی از آدم کوکی و وکیل دادگستری معلق سیاسی و دیگر دوستانی که از قرآن و خداوند مهربان و پیامبران و...دفاع علمی کرده اند واقعا سپاسگزارم آن پیامبران و دیگر امامان و قدیسان از جمله بودا و زرتشت و ژاندارک و مادرترزا و برنادت و.. همه انسانهایی پاک و شریف و دلسوزی بودند که تا پای مرگ در راه پاکی و خدمت به انسانها و گذشت و خدمت بخلق فداکاری کرده و از جان و مال و تمامی توان و زندگیشان گذشتند الهی هزاران بار قربانشان بروم متاسفانه مشتی روحانی ریاکار و فاسد و بعضاً جنایتکار که در هر مذهبی هم تعدادی وجود دارد چهره ی آن بزرگان را با کارهایشان تخریب کردند.خواندن کتابهای دکتر مایکل نیوتن دکتر برایان ال وایس و پروفسور بهرام الهی و دانشمندان دین مدار و آخرت باور دیگر ،بسیار کمک کننده است.
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 06:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران - وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. در مورد سخیف بودن آیات مسخره تازینامه میشود دهها کتاب نوشت آنوقت شما مخبطان اسلامی از معجزه دم میزنید و معانی والای این ؟! قبل از شماها مشنگی ادعا میکرد که سوره حدید را خداوند برابر با عدد اتمی آهن آورده و دروغهای شارلاتانی به نام رشاد خلیفه را که با شامورتی بازی از قرآن معجزه عدد 19 درست کرد مرتب نقل میکرد. بقول آن نویسنده فلسطینی اگر کسی قرآن را یک بار بخواند و متوجه معانیش بشود و باز به آن اعتقاد داشته باشد باید بعنوان بیمار روانی بستری کرد! چرا کسی برای کتابهای علمی حاشیه و تفسیر نمی نویسد عقب ماندگان ذهنی؟! برای اینکه کتاب علمی را یک دانشمند مینوسد و کتاب مذهبی را شارلاتانی بیسواد تا هر کس هر طور خواست آنرا تفسیر کند! مهم نیست چند میلیارد به این مرض مبتلا هستند! مرض واگیر باعث حقانیت بیماری نمیشود! اگر میخواهید برایتان از لاطایلات خلاف علم و قوانین هستی در قرآن ردیف کنم تا دیگر به این مهمل نامه معجزه نگویید! اصلا چطور این قرآن را میخوانید که نمی فهمید چه مزخرفی است؟!!!
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 06:38
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل فقه معلق معرب اسلام محمدی، دانشمند متخصص مفاهیم والای قرآن مستند و مستدل!!! روز اولی که دهان باز کردی بنده عرض کردم که تو در فیضیه قم درس خواندی و وکیل علوم قرآنی هستی!! دانشمند متخصص علوم قرآنی که با استناد به قوانین فیزیک و تجربی و الی آخر موفق به اثبات مفاهیم علمی نداشته قرآنی شدی!! حضرت خدا وکیل معرب فقه اسلامی عمر تو هم مثل بهرام هاله نور به قدمت عمر نوح بود که توانستی به کل علوم بشری دست پیدا کنی و دست به مقایسه علوم بشری و علوم قرآنی اللهی بزنی؟!! چرا تو و آدم کوکی و سایر علافان مذهبی اسلام چسب متعصب یک کتابی اینقدر دانشمند و متخصص هستید؟!! چرا علوم اسمانی قرآنی را با مقیاسهای بشری استدلال می کنید؟ چرا برای استدلال و حجت درستی علوم آسمانی بی خطای قرآنی از انیشتین و متخصصین غیر اسمانی مایه می گذارید؟ این قرآن کتاب بی همتای بدون نقص اگر نقصی در آن نیست برای اثبات اسمانی بودنش چه نیازی به مغز ناقص شما دارد؟!! چطور مغز خاک و گلی شما توانسته به رموز آسمانی غیر خاکی قرآن پی ببرد؟!! فرمول علمی اسمانی برده داری در سوره نسا را تعریف کنید همه حال علوم قرآن رو ببرند!!!
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 09:43
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا.. خدا به ما یاد داده راست بگبم (احزاب 70). اتفاقا یکی از براهین اثبات قرآن همین عدم اختلاف درش هست.(نسا 82).کتابی که در طی 23 سال نازل شده اگه یه بارم خونده باشیش به همبستگی بین آیاتش پی میبری که الآن بعد از 1430 سال توی عصر تکنولوژی داریم نقدش میکنیم!! اولا در هیچ جای قرآن نیومده جهان در سه روز یا هفت روز خلق شده یا من ندیدم!!. سراسر قرآن اومده جهان در شش روز آفریده شده که یوم در عربی معنای دوره هم میده یعنی شش دوره. فقط در مجموع آیات 9 تا 12 سوره فصلت که اشاره به خلقت داره اومدن جمع زدن شده 8 دوره! حالا میگن تناقض آشکار!! حمید عزیز خیلی از این کج فهمی بخاطر بی دقتی در عبارات قرآن و عجولانه خوندنشه! در آیه 10 همین سوره اشاره به خلقت کوه ها و مواد غذایی داره که در ادامه خلقت زمین هست و جمعا میشه چهار روز و دو روز هم خلقت آسمانها شش روز..( روز=دوره)
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 10:05
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. Kotlet_Joon - سیدنی - استرالیا.. لازم دونستم از شما دو نفر بخاطر اینکه در نظراتتون توهین نکردید تشکر کنم که به معنای واقعی کلمه ایرانی هستید و فرهنگ بالاتون رو به همه نشون دادید.. هموطنم حقیقت جو از آلمان. در همین ایران در دانشگاه ها افرادی هستن که خدا رو انکار میکنن. لذا جو فاشیستی حاکم نیست!. اما در مورد خودم. 16 سالم بود که تصمیم گرفتم برا یه بارم که شده بفهمم چرا مسلمونم. بخشهایی از انجیل و تورات رو خوندم. قرآن رو یک دور کامل با معنی خوندم. کتب مخالفین رو هم خوندم. از جمله کتاب شیعه گری "احمد کسروی". تو همین کتاب تناقضاتی پیدا کردم و نهایتا عاشقانه اسلام رو پذیرفتم. الآنم این کتاب هایی رو که نخوندم و زحمت کشیدی نوشتی میرم دنبالش. دوست عزیزم Kotlet_Joon.. مسلمانان هم کشف کردند و هم اختراع کردند. زکریای رازی(کاشف الکل), خوارزمی (مولف جبر و مقابله), ابن سینا ( که الآن جایزه ای به اسم او در آلمان میدهند), ابوریحان بیرونی و ده ها دانشمند دیگه. ما کشت و کشتار کردیم که هزاران فلسطینی و عراقی و افغان و لبنانی بدست مدعیان حقوق بشرکشته شدند..!!!!
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 09:11
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. وقتی کامنتت رو که نظرات بزرگان درباره مذهب اونم بدون رفرنس بود رو میخوندم هیچ موقع فکر نکردم دروغ میگی با فرض راست بودن جوابت رو دادم. میگی وجود خدا رو ثابت کن, خدایی که اگر هر انسان آزاده ای کوچکترین نظری به خلقت آسمانها و کوهها و دریاها و حیوانات و حتی همین آناتومی بدن انسان و حیوانات بندازه به وجود واجب الوجودش پی میبره و چه زیبا وصفش کرده اند شاعران ایران زمین. اثبات این خدا از نوشتار من برای شما چه فایده ای داره درحالی که تمام نوشته های من دروغه!!..آخرین کلام. من یه مسلمان آزاده ی عاشق هستم و خدا رو در لحظه لحظه زندگیم حس میکنم و از زندگیم لذت میبرم, سینمام رو میرم, استخرم رو میرم, دانشگام رو میرم در حالیکه نمازم رو میخونم, روزه ام رو میگیرم, قرآنم رو میخونم و به دستورات آخرین پیامبرش و اولیای الهی عمل میکنم و با دلی آرام و وجدانی آسوده میمیرم و به سویش خواهم رفت. (ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی. نروم جز به همان ره که توام راهنمایی)
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 10:32
bita tehrani - ونکوور - کانادا
kobalt - تهران - ایران/ کلی به کامنتت خندیدم خاله نرگس و ذبیح الله منصوری !! عالی بود،مرسی D:
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 10:36
نقی الله - سیدنی - استرالیا
دموکراسیصلح - صحنه - ایران ... ارادت از ماست دوست عزیز.. من فوقالعاده اطلاعاتم زیاده راجعبه دین و از هوا حرف نمیزنم عزیز. هر چیزی که بگم ۱۰ تا کتاب میتونم براش نام ببرم. شما از اون آدمهای خوبی هستی حتما که خودت خوبی و اسلام خوب ( و نه حقیقی ) به شما معرفی شده و خوبی خودت رو به حساب اسلام مینویسی! نمونهٔ این کتابهایی که شما خوندی کتاب آقای بهرام الهی هست. منم خوندم. کدومشو؟ معنویت یک علم هست؟ راه کامل؟ کتابهای پدرشون هم خواندم، یعنی حفظم انقدر خوندم! آثار الحق، برهان الحق، و غیره! عزیز من خودم خیلی احترام قائل هستم برای خانواده الهی. به خاطره اینکه حد اقل اینه که دنبال مال دنیا و جاه و مقام نبودند اگر مردم را راهنمایی میکردند! ولی اینا رو تو رو خدا به اسم اسلام ننویس! برو بیشتر مطالعه کن. همین کتابها رو هم با چشم انتقاد بخون تا بفهمی چی به چی! تو همون آثار الحق که برای آقای نور علی الهی هست مگه ننوشته " هر کس علی را قبول نداره حروم زادست" ؟ این شد منطق؟ یجا دیگه ازش ...
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 11:10
نقی الله - سیدنی - استرالیا
دموکراسی- صلح -صحنه -ایران (۲) ....یجا دیگه ازش پرسیدند خدا چقدر بزرگ؟ پاسخ داد " ۱میلیون برابر کرهٔ زمین! " یعنی در واقع خدا رو ایشون اندازهٔ خورشید میشناخته نه بزرگتر. یا در فصلی که راجعبه حضرت علی نوشته، مگه ننوشته "علی اگر میدونست اینها تا ۷ نسل مسلمان میشوند آنها را نمیکشت" ؟؟ خوب آقا یکی نمیخواسته مسلمون بشه، چرا میکشتتشون!!" محمد تا آخرین نفس آدم کشت.شما برو بخون سورهٔ توبه رو تو قران و کتابه صیرت المحمد رو بخون که چجوری ۷۰۰ نفر رو تو یه روز کشت. یا خود علی که تو مکتبِ شما ازش خدا ساختن، برو بخون چه قتلها و جنایتهای کرد. بابا همین علی ابن ابوطالب ۴۴ تا بچه داشته، که ۴ تاشون باباشون رو قبول داشتند!حتما یه چیزی بوده دیگه!
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 11:11
agha ejaze - وین - اتریش
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا - بهتون تبریک می گم برای مبارزه ای که شروع کردید. آدم بی نهایت با اراده و با معلوماتی هستید. به نظر من با آدمها نباید جنگید بلکه با جهل درنشون. براتون آرزوی موفقیت می کنم .
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 13:06
agha ejaze - وین - اتریش
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران - بیشتر مشکلاتی که ما با آنها درگیر هستیم ناشی از متعصب بودن ما هستند. من برای عقیده شما احترام قائلم ولی لطفا عقیدتون را برای خودتان نگه دارید و سعی در اثباتش نکنید چرا که هر چه بیشتر تلاش کنید, بیشتر در مرداب مذهب فرو می روید. اگر قران و اسلام حقیقت داشتند, دیگر نیازی به اثبات آنها نبود و البته وکلایی مانند شما هم احتیاج نداشتند. به این فکر کنید که چرا هیچکس تلاش نمی کند که وجود خورشید را اثبات کند! با کمی آگاهی همه این مشکلات از بین می رود. زمانی که چیزی را مطالعه می کنید, اگر با ذهن باز و بدور از تعصب آنرا بخونید حقیقت واقعی براتون آشکار می شود.
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 13:01
sepherdad - سیدنی - استرالیا
حمید۴۱۱ - لس آنجلس - آمریکا. هیتلر,, عزیزم هرکی بود و هرچی گفت ۵۱ میلیون بخاطرش مردن!! ، من و شما که اینهمه می گیم ینفره تره هم برامون خورد نمیکنه!!! به علما همیشه احترام بگذرید که خر کردن مردم از بزرگترین هنرها هست!
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 17:31
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. --( 1 )-- با درود و احترام به شما دوست عزیز ، همه مطالب و نظراتتون را خواندم و تقریباً به عنوان دیدگاههای شخصی شما برداشتهای خاص خودم را نیز از نوع اسارت ذهنی شما کردم !،و با توجه به شناخت عمیقی که از رجال مذهبی ایران از نزدیک داشتهام و نوع عملکرد آنها را نیز ناظر و شاهد بودهام ،من مذهبی و انسان معتقد به دین اسلام آنچنان دچار تناقض در درون شدم که هویت مذهبی ام از درون شکسته شد و از اسارت بافتههای ساخته شدهای که بیشتر زاییده افکار پوشالی خودمان و اطرافیانمان بوده است رها شده و آزاد گردیدم و تمامی بتهای ساخته شده و شکل گرفته شده ائی که بر گرفته از کتاب به اصطلاح آسمانی و بی محتوای محمد بوده است را در ذهن و قلبم در هم شکستم و شدم یک انسان آزاده و دمکراتیک و هم اکنون نیز به لطف خدا ضّد مذهب دروغین و ریا کار اسلام !!،، تجربیات عینی بنده از این متولیان دینی و حافظان قران من و شما چیزی نیست جز اینکه اسلام دین بسیار توخالی و متظاهر ایست که وجودش نه تنها برای ملت رحمت نیست بلکه تنفر و مصیبت است !!،. ..
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 22:44
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. --( 2 )--اعمال این به اصطلاح حافظان قران و متولیان دینیمان را که میدیدم ؛ همیشه با خود میگفتم ، هیچ شکی نیست که اینان سالیان سال را در حال تحقیق و تفحص و مطالعه در قران و حدیثها و روایات مستند اسلامی مختلف سپری کردند تا به درجه اجتهاد رسیدند و حال که به درجه آیت الهی و اجتهاد رسیده ند این ظلمها و گناهها و قتل و عامها و فسادها را مرتکب میشوند و از موجودی به نام خدا نیز اصلا نمیترسند ،, تنها میشود این نتیجه گیری را کرد و آنهم اینکه ؛ چون در این راه، خود ندیدند حقیقت ، راه افسانه زدند !!! ...... دوست عزیز و گرامی به خاطر اطلاعات عینی و نزدیکی که از افرادی مثل شما به قول خودتان همش در حال تحقیق و تفحص از این اسلام هستید را دارم ، میتوانم تصور کنم که هم اکنون الینه چه افکاری هستید، به افکار و عقایدتان احترام گذاشته و تحقیقات مذهبی تان را ادامه بدهید تا درجه آیت اللهی ، و مطمئن هستم که شما نیز به آن درجه از علم و دانش از ماهیت وجودی دین اسلام برسید ؛ قطعا شما نیز حقیقتی نخواهید دید و ناچارا شما نیز راه افسانه افسانه خواهید زد !!!،،،،
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 22:55
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. --( 3 ) -- البته چیزی را از دست نخواهید داد ، و اگر کمی زرنگ باشید با خیال راحت و بدون ترس از خدا, عین خیلی از آیت اللههای ایران میتوانید ( دکان دین ) باز کنید و مردم را خر کنید و جیبهاتون را پر پول کنید و برای خودتان و آقا زادههایتان در خارج از کشور حسابهای ارزی باز کنید ، و برای مردم عادی جنگ ایجاد کنید ولی آقا زادههای خودتون را بفرستید خارج درس بخوانند و تحصیلات عالیه بکنند که بتوانند اسلام را زنده نگاه دارند !!!،،،،،،،،،،،و اما در انتها شما فرمودید که ؛ (من یک مسلمان آزاده ی عاشق هستم) ،،،،دوست عزیز ، جدا از تظاهر ، مگر مسلمان آزاده هم وجود دارد ؟؟؟؟؟!!!!،،،،،،این جمله کوتاه شما از دو حرف تشکیل شده است : ( مسلمان + آزاده ) !!،،، دوست عزیز در تاریخ اسلام از بدو پیدایش تا کنون این دو کلمه با یکدیگر در تضاد بوده است !!!،، و این دو در قانون اسلام هرگز در کنار هم قرار نگرفته اند بلکه همیشه در نقطه مقابل هم قرار داشته اند !!،، ...
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 23:03
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. -- ( 4 ) --تاریخ تا به حال اینگونه نشان داده است که در جای که اسلام باشد آزاده اسیر است ! و اگر توبه نکند طبق قانون اسلام محکوم به اعدام است !!!!،، و نقطه مقابل آن ، جایی که آزاده و آزادگی باشد ؛ عدالت و اخوت و برادری و برابری حاکم است ، دموکراسی حاکم است !، حقوق بشر وجود دارد و به آن احترام گذاشته میشود !، حقوق زن و مرد با هم یکسان است !!! ،،،،،،خلاصه این حرف شما ( من یک مسلمان آزاده هستم ) کمی خنده دار بود !!،، البته دوست عزیز از شما بیشتر از این نمیشود توقع داشت ، چون بنا به اظهارات خودتان ، شما هنوز در حال تحقیق و تفحص دین اسلام هستید !!!،،، امیدوارم روزی نرسد که از من بدتر بشوی ؟!، آمین
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 23:06
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه - به جهت سبق سابقۀ پاسخگویی در تاپیکهای دیگر و نظر به شناخت موجود شان را اجل پاسخگوئی و اتلاف وقت بیشتر برایت میدانم .
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 00:50
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
نقی الله - سیدنی - استرالیادر کامنتی برای یکی از هم مسلکانت نوشتی"من فوقالعاده اطلاعاتم زیاده راجعبه دین و از هوا حرف نمیزنم " آخه پروفسور بالتازار تو که هنوز نمی دانی حوری را به ح می نویسند نه ه . آقای مطلع هوری منسوب به هور را گویند و هور دهی است از بخش دهلران شهرستان ایلام.پسر جان ! آقای باسواد بگو ببینم ادبیات هو غنی تر است یا دهخدا؟ کلام تو نافذ تر است یا سخن سعدی؟عرفان تو والاتر است یا حافظ ؟ اشراف تو بر فلسفه بیشتر است یا ملا صدرا ؟ پروفسور مجید سمیعی برجسته ترین جراح مغز جهان برای اولین بار که ساقۀ مغز را پس از 12 ساعت عمل ممتد پیوند زد را پرسیدند چه حسی داری گفت پس از خروج از اطاق عمل سجدۀ شکر به درگاه معبود جل جلاله به جای آوردم . نکند دانش تو بیشتر است که منکر خدائی ! عجب! درکت می کنم ولی باور کن این جا جای خالی کردن کمبودها و عقده ها با مشتی سخن وری نیست.
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 01:12
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان . جیگر طلا من که مثل شما به "حوری" دلم رو خوش نکردم که بدونم چجوری مینویسنش، در ضمن میدونستم و اینجا چون من انگلیسی تایپ میکنم و اینجا اونجوری تغییرش داد!! تو و امثال تو با حوری خودتون رو سرگرم کردید! دوما که تمام این شاعرهایی که گفتی مسلمان زاده بودن، ادعای مسلمانی نداشتند که. از شکم مامانشون در اومدن مسلمون شدند، اگه دینشون رو عوض هم میکردند الان کشته شده بودند و منو تو راجبشون حرف نمیزدیم. حافظ که سر تا پا صحبت از جام و شراب و مستی و مضحکه گرفتن آخونها هست تو شعراش. به اسلام چه ربطی داره؟ اون جراح هم که گفتی، خوب دمش گرم. به من چه؟؟ ۱۰۰ تا جراح بهتر که خدا رو قبول ندارند رو من میتونم معرفی کنم. به منو تو چه؟ از فضل پدر ترا چه حاصل!؟؟
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 01:37
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا - گر چه قریب 5 سال است که در تاپیکهای این سایت هرزگاهی مطالبی نوشته و یک سرچ سادۀ نام کاربری من در گوگل معرف و مثبت آن است که تو به زور برای به دست آوردنش دست وپا می زنی باور کن من مانند تو نیاز ندارم که و مدرک و دانش نداشته را جار بزنم چرا که آنان که معمرند خود واقفند و بناء عقلا ما را کافیست . لذا بیش از این وقت را صرف پاسخگوئی بر جاهلی چون تو که گر چه آن لینک را خواندی لیکن به غرض بهانه ای سخیف آوردی! نمی کنم و فصل الخطاب اینکه به انصاف مصداق بارز آن فرموده شیوای ابن یمینی که فرمود: آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند .
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 01:40
نقی الله - سیدنی - استرالیا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستا . من اددعیام میشه در معلومات دینی، چون همین جور که میبینی هر سری ۱۰ تا کتاب و رفرنس معرفی میکنم هرچی میگم. دیدی که اون یکی دوستمون ۱ کتاب اسم برد، نه تنها خونده بودم، بلکه کتابهای دیگهٔ طرف رو هم خونده بودم. بلکه کتاب بابای طرف رو هم خونده بودم و براش مقالتاتشو ذکر کردم. همون جور که دفعه پیش مقالتات قران رو برای تو نوشتم و تو کم اوردی هیچی جواب ندادی و اصلا نرفتی بخونی ! ببین تو دیگه چقدر کم اوردی که بجای اینکه بیای مدرک بیاری و منطقی صحبت کنی، میگردی از من غلط املایی میگیری!ها هاها هاها ...بیا چند تا غلط املایی مینویسم اینجا یکم سرگرم بشی فعلا که کم اوردی اینا رو مطرح کنی: مثلمان، مهمد، غران نقید ، زکات، غتل در راه رذای الله، اثلام، منافغین، ....ها ها ها
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 01:45
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
دوست من adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. پروردگار شما، خداوندى است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید - (56)سورة . الأعراف. پروردگار شما، خداوندى است که آسمانها و زمین را در شش آفرید (3) سورة یونس. همان (خدایى) که آسمانها و زمین و آنچه را میان این دو وجود دارد، در شش روز آفرید(59) سورة الفرقان. حالا اینجا رو ببینید:. -بگو آیا شما به آن کس که زمین را در دو روز آفرید کافر هستید و براى او همانندهایى قرارمىدهید؟! (9)سورة فصلت . او در زمین کوههاى استوارى قرار داد و برکاتى در آن آفرید و مواد غذایى آن را مقدر فرمود، - اینها همه در چهار روز بود- درست به اندازه نیاز تقاضا کنندگان! (10)سورة فصلت . سپس به آفرینش آسمان پرداخت، .. در این هنگام آنها را بصورت هفت آسمان در دو روز آفرید.. (11و 12 ) سورة فصلت . خوب حالا به محاسبه بپردازیم: 2 روز (برای آفرینش زمین) + 4 روز( برای آفرینش برکات) + 2 روز (برای آفرینش آسمان ها) = 8 روز ، و نه 6 روز. نتیجه: 6 = 8 ؟! این اگر تناقض آشکار نیست پس چیه؟. https://solgunaz.com/RELIGION/Quran_Contradiction.htm
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 03:00
Dionysos - پارسی - فرانسه
نقی الله هموطن عزیز، این وکیل فقه اسلامی نه سواد داره نه می تونه تحلیل کنه. تنها استدلالش آویزون شدن به قرآن و اسلامه. چطوری جرئت کرده اسم وکیل رو انتخاب کنه! چون یک وکیل هیچ کاری که بلد نباشه صحبت کردن و دلیل آوردن رو بلده. این بابا از صحبت کردن فقط در جا زدن و کم آوردن و ژاژخایی و برچسب زدن بلده، اصلا نمی دونه استدلال یعنی چه. اصلا یک بار هم قرآن رو نخونده، یا هم می دونه و تازه طلبه شده و نمی خواد واقعیت قرآن و اسلام رو قبول کنه. قبلا از ده کلمه که می نوشت نه تاش عربی بود حالا فهمیده که در یک سایت فارسی زبان نمی تونه عربی صحبت کنه!! همین نشون می ده که یکی از سیمهای مغزیش به واقعیت اتصالی داده!!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 09:19
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل معلق معرب و اسلام شناس بزرگ! جلوی قاضی و معلق بازی ؟!! کمی از کشفیات علوم آسمانی قرآنی در باب اختیارات برده داران اسلام در سوره نسا بنویس تا شیعیان گل خام به پخته گی برسند!! از ابتدای حضورت اینقدر استدلال آوردی و کتاب و رفرنس معرفی کردی که امام صادق عالم شیعیان جهان از رو برفت!!! دنیای اسلام فقط تو را کم داشت، اما اندکی طاقت و صبر داشته باش وکیل اسلام تو هم به مقصد می رسی، تو تنها نیستی مهدی در چاه جمکران 14 قرنیست که صدایت می زند : «طاقت بیار وکیل ما هر دو بی کسیم، طاقت بیار وکیل داریم می رسیم»!!! وکیل دنیای مجازی، وکیل هاله نور عالم به علوم آسمانی با مغزی از گل و سنگ و کلوخ ائمه!!! چه افتخار بزرگی!! کسی هست که عمامه و ردای وکیل اسلام را در دست بگیرد؟!!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 09:42
نقی الله - سیدنی - استرالیا
hamid ۴۱۱ - لس آنجلس - آمریکا . درود بر تو که اراده کردی این تناقض رو نوشتی..منم اینو بر خورده بودم باهاش. ولی پیش خودم میگفتم حالا برای این .ها ما میگیم چرا پیامبر به دختر ۷ سالهٔ رفیقش نظر داشت، تو مغزشون نمیره.. چه برسه به این یکیها که ریاضیات هم قاتیشه!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:47
نقی الله - سیدنی - استرالیا
dionysos - پارسی - فرانسه . سلام و درود..درست میگی شما..بشمری از بالا تا این پایین من فقط خودم بیشتر از ۱۰ تا رفرنس دادم بره بخونه، که مطمئنم نخونده. بدبخته بیچاره کم اورده بجای جواب دادن اومده میگه چرا حوری رو غلط نوشتی! هاهاهاهاها..
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:12
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
دوستان, عزیزان, هموطنان, خانم ها, آقایان. هرچی خواستیم آخرین کامنتمون باشه نشد. دوستی از وین که درباره تعصب حرف زدند و گفتش که اسلام اگه راسته نیاز به اثبات نداره مثل خورشید!! اولا تعصب یعنی نظر بدون استدلال. دوما یه بار از بالا نظرات رو بخون ببین کی اول شروع کرده. وقتی میان مطالب غیر واقعی رو به اسلام نسبت میدن (یهودی بکشی 70 تا دختر باکره بهت میدن و..) انتظار داری ما ساکت باشیم. وقتی یه نفر یه مطلب دروغ رو به دوستت نسبت بده تو ساکت میشینی. ما 4نوع استدلال داریم که خورشید از راه استدلال شهودی ثابت میشه و تمام مکاتب نظری از طریق استدلال استنتاجی ثابت میشن و دنیا دنیای استدلاله..
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 13:25
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
درود خدا بر جلال آل احمد, که در مقدمه "ارزیابی شتابزده" نوشت: "ارزیابی هایی که ممکن است شتابزده باشد".. دنیا براساس اصل برائت هست. یعنی تمامی افراد, مکاتب و. از هر جرم و تهمتی به دورند مگر خلافش ثابت بشه. نه اینکه من بیام اینجا ثابت کنم اسلام دین دروغ و دزدی نیست,. دوست عزیزم "Hamid411" در چهارمین کامنت و اولین نظر خطاب به من نوشته "خدا یه جا گفته هفت روز یه جا گفته سه روز" در حالیکه من جواب دادم اصلا هفت روز یا سه روز توی قرآن نیومده. بلکه همه جا اومده شیش روز و شبهه هشت روز رو هم مطرح کردن! توی کامنت بعدی دقیقا همینو مطرح کرده! خوب ارزیابی شتابزده یعنی همین. خدا همه جا گفته ""زمین و آسمان"" رو در شش روز یا شش دوره آفریده ولی در سوره فرقان گفته خلقت "" زمین "" تاکید میکنم ((" زمین")) رو در دو روز آفریدیم و در سوره فصلت کلا شش دوره رو تفکیک کرده: که آسمانها در 2دوره و زمین به همراه خلقت کوهها و برکات 4 دوره به طول انجامید. اگه هرکتاب دیگه ای بود که 1430 سال از عمرش میگذشت خیلی راحت ازش ایراد میگرفتیم نه اینکه توی 600 صفحه بگردیم شاید یه تناقض پیداکنیم اونم اینجوری ازآب دربیاد..
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:21
babak_khoramdin - تهران - ایران
اون گل نبوده ... بوده که شماها بوجود آمدید
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:39
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
از داستان سرایی و کلی گویی های هموطنم از هایدلبرگ واقعا ممنونم. کلی گویی یعنی سلسله صحبت های بدون مصداق! لطف کنید چندتا از همین آیت الله هایی که دزدی کردن و برای بچه هاشون حساب ارزی باز کردن رو با ذکر نام فرزند بنویسید ببینیم چند نفرن! اگه میگم آزادم چون دین جلوی آزادیم رو نگرفته و جلوی آزادی هزاران فرهیخته همچون پروفسور حسابی حافظ قرآن و دکتر چمران رو هم نگرفته و هیچ کدام متوجه اسارت ذهنی خودشون نشدن!! مثل مردم کشورم داریم زندگی میکنیم و گفتم که با تحقیق کامل مسلمان شدم. خواهشا راه خودت رو ادامه بده, ما هم به راه خودمون ادامه میدیم. ما میگیم دنیا مزرعه ی آخرته و به حساب اعمال خوب یا بدشون در روز قیامت رسیدگی میشه و این افکار هیچ اختلالی در دنیای ما بوجود نمیاره و عشق و حالمون میکنیم مگه خدا در قبال این همه نعمت چی از ما خواسته. ولی شما نمیدونم چقدر مطمئمنی که دین اسلام علکیه! و آیا تا به حال اصلا نشده شک نکنی که نکنه محمد راست گفته باشه!! خداوند در سوره یس در احوال بعضیا گفته که آن هنگام که دوباره زنده میشن فریاد سر میدن وای برما پیامبران راست گفتند!!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:23
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
بعضی از عزیزان خیلی ادعاشون میشه و اسلام شناس شدن و اومدن اینجا شروع کردن به رفرنس دادن, اونم چه رفرنس هایی!! منظورم همین آقای ""نقی الله"" عزیز هست که رفرنس دادن سوره 70 آیه 55 تا 70. عزیزم سوره 70 سوره المعراج هست که 44تا آیه بیشتر نداره!!. رفرنس دادن سوره 31, آیات 34 تا 78 در حالی که این سوره 34 تا آیه بیشتر نداره. سوره 54, 55 آیه داره که ایشون رفرنس دادن آیه 55 تا 59. بقیه منابع اعتراض ایشون رو هم خوندم که نفهمیدم اعتراضش اصلا به چی هست. ایشون میگن سوره محمد آیه 55 نوشته: "گردنشون رو نصف بزنید که از زجر بمیرند کافر ها". رفقا این سوره 38 آیه بیشتر نداره!! در تمام قرآن اصلا چنین عبارتی وجود نداره نه تنها این عبارات بلکه " اگه یهودی بکشی 40 تا باکره بهت میدن" اصلا توی قرآن نیست. تو رو خدا یکی بگه اینجا چه خبره.؟؟من فکر کردم وکیل از لندن جواب ایشون رو میده. اگه قرآن و اسلام رو قبول ندارید دلیل نمیشه غیرواقعی تحلیل کنید. یه راست بگید از قرآن متنفرید. نمیخواد بحث علمی کنید!!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:56
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
هیچ وسیله ای برای رسیدن به قدرت موثرتر از مذهب نیست. مذهب یک وسیله معنوی است که نیرویش برای کسب قدرت از نیروی تمام بشر زیادتر است ( از ب.ی.بل ). با مذهب به آسانی میتوان مردم را فریب داد، ولی از فریب در آوردن مردم بوسیله مذهب کاری بس مشکل است ( پیر بل ). از ولتر : تحمیل مذهب به قلبها و روحهای مردم بوسیله زور یا تهدید، ترور ایجاد خواهد کرد، نه مذهب.-- از ناپلئون به گورگاد - 21 دسامبر 1817 : هر چه کشوری بیشتر مذهبی باشد، جنایت در آن زیادتر است. از آلبرت اینشتاین : کسی که به قانون علیت عقیده داشته باشد، به معتقدات مذهبی گردن نخواهد نهاد. جمله جالب دیگر از پاسکال: فرد بشر هیچگاه بیش از زمانی که زیر تعصبات مذهبی قرار میگیرد، شرارت را در حد کمال و با نهایت خرسندی مرتکب نمی شود. -- این نقل قولها را از کتاب "بازشناسی قرآن " از دکتر روشنگر ( دکتر مسعود انصاری ) آوردم که بسیار کتاب با ارزشی در شناخت اسلام است. دلایل خطر ناک بودن اسلام را تنها با مراجعه به آیه ها و سوره های قرآن می شود ثابت کرد. این کتاب تحقیقی و تحلیلی دکتر روشنگر را حتماً بخوانید.
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 17:10
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها. اخوندک بیسواد..... ابروى دین و اسلام و اهل بیت را بردین. بخدا دارین دروغ میگین. وایییییییییییییییی.. مردم ایران برخیزید این خرافاتیهارا بیرون کنید. بخدا خدا و اسلام از اینها بریبست.......
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 22:09
نقی الله - سیدنی - استرالیا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران . جیگر طلا من از حفظ کوفته بودم ولی حالا که دوست داری رفتم این ۲ تا آایرو در اوردم کلشو مینویسم..اگه روت کم نشد برگرد بازم برات مینویسم: "سورهٔ نسأ آیه ۲۴ رو بخونه که میگه : " زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنها را که (از راه اسارت) مالک شدهاید؛ (زیرا اسارت آنها در حکم طلاق است؛) " هنوز انکار میکنی پیامبر و دار و دستش میرفتن مردم رو میکشتند به زنهاشون تجاوز میکردند!؟
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 23:33
نقی الله - سیدنی - استرالیا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران .. این یکی رو هم دلم نیومد نگم: کسی که بره سورهٔ توبه آیهٔ ۵ رو بخونه که میگه : "(اما) وقتى ماههاى حرام پایان گرفت، مشرکان را هر جا یافتید به قتل برسانید؛ و آنها را اسیر سازید؛ و محاصره کنید؛ و در هر کمینگاه، بر سر راه آنها بنشینید! هرگاه توبه کنند، و نماز را برپا دارند، و زکات را بپردازند، آنها را رها سازید؛ زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است!" ...و فکر کنه که محمد مردم رو نمیکشت بخاطر اینکه زکات بگیره ازشون، بله واقعا احمق هست! ۱۰۰۰ تا دیگه میتونم مثال بزنم برات، ولی "تو خود از این پند بگیر ,ای دوست"!
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 23:35
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
نقی الله - سیدنی - استرالیا. نقی/ وقتی درمورد چیزی نمیدونید حرف دروغ و بیربط نزن. شما هم جاهلى مسل همین اخوندک هستین که همه چیزو قاتی کردین
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 08:41
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
adamkoki- تهران - هفت چنار - ایران. خوب حالا بگو ببینم زمین رو تو دو روز خلق کرده یعنی چی؟ ببین عزیزم، وقتی خدا بخواد حرف بزنه باید درست مثل بچه عدم حرف بزنه، نه اینکه یه جوری بگه که هرچی شامورتی بعضی خواستی سرش در بیاری، یعنی چی بعد از ۱۴۰۰ سال یه تناقض پیدا نشده، شده منتها چون ذهنها متعصب هستن نمیخوان قبول کنن و دائم دارن یه راه فرار و مال کشی پیدا میکنن.وقتی برای حساب کردن ارث نمیتونه درست یه کسر رو حساب کنه و ارث از کل دارای بیشتر میشه دیگه بقیه رو حساب کن. با این .... هم که تو یمن پیدا کردن تمام این داستاهای شب قدرو نازل شدن ....و این حرفا همه دوده هوا شده، منتها از ترس حتا اون ... رو به یک عده متخصص باستانشناسی ندادن. فقط یه عده مفتی شارلاتان جمع و جورش کردن!.
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 06:32
ایران1435 - لامرد - ایران
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا و نقی الله - سیدنی - استرالیا اخه شما که به خدا اعتقاد ندارین چون اگه اعتقاد داشتین نمیومدی بگی حرفای خدا مال 1400 سال پیشه و الان توش تناقض پیدا میشه..اون نقی الله که هر کاری کرد با دروغ و فحش و تحریف قران نتونست حتی یه ذره تناقض پیدا کنه اومدی نوشتی 8 روز اما با تفسیری که خودت کردی دوباره برو جمع بزن ببین چنده ؟ اقا جان با این .... که از شما خوندم الان بیشتر از قبل اسلامو دوست دارم و افتخار می کنم کشورم اسلامیه..ضمنا جا داره از اقای adamkoki تشکر کنم که خیلی جامع جوابتونو داد
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 10:05
ایران1435 - لامرد - ایران
1000 تا دروغ پشت کتاب خدا می بنده مثل همون شماره ایه هایی که نوشته بود بعد میاد واسه ما تفسیر قران می کنه و واسه خودش نتیجه می گیره و هی پز میده من این کتابو خوندم اون کتابو خوندم..خودشو برتر از ابن سینا و رازی می دونه و اخرین سعی و تلاششو می کنه تا بگه دین و مذهب کشکه و خدایی نیست. اقا جان بزرگتر از شما هم نتونستن کاری کنن چون اگه کرده بودن 21% جمعیت جهان مسلمون نبودن و جز درصد کمی از جمعیت جهان بقیه دیندار نبودن پس برو رو خودت یه تجدید نظر کن شاید به یه جایی رسیدی
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 10:15
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. اگه راست میگین یه تناقض بیار
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 10:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
آدم کوکی و لامرد و جناب کردی که از عراق برای دریافت تناقض زنبیل گذاشتید!!! از محمد پرسیدند: چطور به اسمان رفتی و شاهدت کیست؟ گفت :« با خر خودم و شاهدم ابوبکر هست»!! سوال امتحان : اگر محمد تنها به اسمان رفت پس چطور ابوبکر شاهدش بوده؟! اگر با ابوبکر به آسمان رفت پس چرا خر شهادت نداد؟!! مگر خر شهادت داد که محمد به اسمان رفت؟! محمد یا مسلمانان را خر فرض کرده بود یا خودش به درد خرش دچار گشته بود!! اثبات عدم تناقض در سفر محمد به آسمان با شما با استفاده از فرمولهای علمی قرآن خصوصا فرمول شتاب و سرعت نور در سوره نور! خواهشا تقلب نکنید و گرنه از دیپلم اسلام حقیقی خبری نیست و رفوزه می شوید!!!
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 13:16
agha ejaze - وین - اتریش
adamkoki- تهران - هفت چنار - اون استدلالت تو حلقم D-: . shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق - ایران1435 - لامرد - ایران - adamkoki- تهران - هفت چنار - اینقدر که شما به خودتون فشار می آرید که اسلام و قرآن را ثابت کنید, خدا و پیغمبرتون اینکار را نکردن ;-) خونسرد باشید. اسلام و قرآن و پیغمبر و نوه و نتیجه و بهشت مال خودتون ...
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 12:40
نقی الله - سیدنی - استرالیا
shayan . kurd - اربیل - کردستانعراق .. تو که دانا هستی بیا به من معنی این آیه هارو بگو! من در مورد چیزی که میدونم حرف زدم و آیه هارو هم نوشتم که چه جنایتی این اسلام و محمد کردن! ۱۰۰ تا دیگه هم آیه میتونم بنویسم! تو برو چشماتو باز کن و یکم قران بخون بعدش بیا اینجا حرف بزن!
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 14:11
نقی الله - سیدنی - استرالیا
ایران۱۴۳۵ - لامرد - ایران .. اولا که اگه محمد آدم کشی نمیکرد و مردم رو مجبور به مسلمون کردن نمیکرد با زور شمشیر الان ۱ نفر هم مسلمون نبود! نشونش هم همون بس که اگه ۱ مسلمون دینش رو عوض کنه حکم الاهیش قتله! یعنی شما اگه خیلی اطمینان داشتید به احکام الاهیتون هیچوقت طرفترتون رو تهدید به مرگ نمیکردید! دوما هم من اینجا برات آیه رو نوشتم که محمد میگفت برید زنهای مردم رو به اسارت بگیرید و بهشون تجاوز کنید. و شمشیر بذارید مجبورشون کنید زکات بدن به من، بعدش تو میگی من اعتقادم بیشتر شد به اسلام!؟ در ضمن خودتو به ابن سینا وصل نکن اینا چه ربطی به اسلام دارند؟ مسلمون زاده هستند! مسلمونه واقعیی حسن ناصر الله و بن لادن و بشار اسد هستند! تا زمانی که امثال تو مسلمون هستند ما دیگه احتیاج به مدرک برای مزخرف بودن این دین نفرین شدهٔ آسمانها نداریم!
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 14:21
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ایران۱۴۳۵ - لامرد - ایران, شایان.کرد - اربیل - کردستانعراق. برو بالا کامنتمو بخون، . ببین اصلا مسئلهٔ نیست که ۲۱% مردم مسلمون هستن یا نه، این دلیل به این نمیشه که کتاب قران از طرف خداست، یک زمان هم همه مردم دنیا فکر میکردند که زمین صافه، ولی همه اشتباه میکردن، وقتی یه چیزی رو نمیخواین قبول کنین حالا من اگر صدتا دیگه هم تناقض بیارم مال کشی میکنین، همون سورهٔ حمد رو بخون، وسطش محمد یادش میره که خدا داره با آدم حرف میزنه یا اینکه خودش داره با آدم حرف میزنه.
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 15:03
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق، ایران1435 - لامرد - ایران. خود افسانهٔ ابلیس و آدم رو ببین، مگر نه اینکه خدا گفت که ابلیس بعد از اینکه به آدم سجده . نکرد از بهشت رانده شد؟ پس چطور یهو دوباره سرو کلش تو بهشت پیدا شد و حوا رو فریب داد؟!؟!؟!؟!؟!؟ یعنی خدا حواسش نبود و شیطان از در پشتی بهشت دوباره اومده تو؟!؟!؟! اگر نیک بنگری از اینچیزا زیاد میبینی، ولی وقتی ذهن منجمد باشه جایی نمیتونه بره. خوشحال هستم که افتخار میکنین به کشور اسلامی، همین خوبه و دودستی بهش بچسبین یهو در نره!.
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 15:05
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق، ایران1435 - لامرد - ایران. سورهٔ جّن رو بخون، میگه شهاب سنگ رو از بارگاه الهی به اجنه میزنن که فال گوش واینستن!!. دیگه حوصله ندارم با این فارسی نویس تایپ کنم بابا!! اگر که تحقیقاتتون کامل و جامع هستش که خوش به حالتون، انشاالله مولای متقیان بهتون از آب کوثر تو اون دنیا بده، فقط مواظب باشین ابلیس باز خدا رو دور نزنه دوباره سروکله اش تو بهشت پیدا شه!!!.
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 15:06
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
shayan.kurd- اربیل - اگر آوردن تناقضات در قرآن برای تو کافی است که دریابی قرآن کتابی است که محمد تحت شرایط مختلف هر طوری که به صلاح و خیر و منافع خودش بود آیه و سوره گفته و برای همین هم نمیتواند کلام خداوند باشد میخواهم که نظرت را به منبع بسیار جالب جلب کنم که ده ها نوع از تناقض گوئی در قرآن را پیدا و جمع آوری کرده و امیدوارم که دسترسی به این کتاب داشته باشی اگر نه در گوگل سرچ کن یا برایم همینجا بنویس تا نمونه هایی برایت بیاورم که کلی وقت میبرد و کار. اول معرفی کتاب " بازشناسی قرآن " اثر دکتر روشنگر ( دکتر مسعود انصاری ) - از صفحه 200 تا 257 با تیتر " تضادهای قرآن " به تک تک آیه ها و سوره های متناقض پرداخته با استناد به ترجمه قرآن معتبر و متن عربی اش! اگر با خواندن آنها باز هم قانع نشدی بگو تا منابع دیگر را به تو معرفی کنم. البته امیدوارم ک متعصب نباشی و واقعاً دنبال حقیقت میگردی! من هم در خانواده اسلامی بزرگ شدم و اهل نماز بودم ولی با مطالعات نه یکطرفه مثل اکثر مسلمانها و تحصیلات علوم تجربی و دانشی در اروپای آزاد و مطالعه ادیان مختلف به نتیجه واهی و دکان کاسبی بودن ادیان رسیدم.
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 17:21
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. درود بر تو! به همون خدای واهی که اینا سنگشو به سینه میزنن اگر یک صفحه کتاب خونده باشن، کامنتها معلومه در حد کتاب دینی دوم راهنمایی، همین بس که وقتی بهشون میگی اصل قران زیر سؤاله باز از خود قران آیه میارن تا به استناد به مورد بطل، باطل بودنش رو نفی کنن!! یا به همون علمی که داره قرآن و دکان کاسبی اینا رو میبره زیر سؤال استناد میکنن و میگن که قران علم درش هست!! .
جمعه 24 شهريور 1391 - 03:27
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حرف بی منطق این آخوند نادان ربطی به اصل اسلام و شیعه ندارد . چون در سایر موضوعات مهم که خیلی از ما ممکنه به آن معتقد باشیم خیلیها اظهارنظرهای نادرستی کرده اند و حرفهاشون هم غلط بوده ! ولی آن نظرات را به اصل موضوع ربط نمی دهیم و این امر طبیعی است . این حرف و استدلال غلط این آخوند نادان هم ربطی به اصل موضوع یعنی اسلام و شیعه قطعا ندارد !؟ من نمی دانم چرا بعضیها مثل... هستند و فقط رو زخمها و چرکها و .. می نشینند !؟ و بدنبال چنین سوژه هائی می گردند تا زهر خودشان را بریزند و به شیعه و اسلام اهانت کنند!؟
جمعه 24 شهريور 1391 - 13:16
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
به نام خداوند بخشنده مهربان. به فرموده دوست عزیز "حقیقت جو" از آلمان, به هر زحمتی بود کتاب "بازشناسی قرآن" اثر مسعود انصاری رو از اینترنت دانلود کردم. به این دوستمون گفته بودم که من همینجوری مسلمون نشدم و کتب مخالفینی چون "احمد کسروی" و غیره رو خونده بودم..حالا با تمام این اوصاف از دیشب تا صبح از صفحه اول تا 50 و بخش "تضادهای قرآن" که صفحات 200 به بعد هست رو مطالعه کردم. از سایت ایرانیان انگلستان میخوام این صفحه رو در ابتدای دیدنی ها و شنیدنی های روز قرار دهد تا این بحث ادامه یابد. همین 100 صفحه ای که خوندم متوجه شدم عزیزانی که اینجا دین اسلام رو زیر سوال میبرن به احتمال زیاد همین کتاب رو خوندن و به خوندن همین کتاب هم بسنده کردن!! . به عنوان یک مسلمان وظیفه خودم میدونم در برابر این دکتر روشنگر, روشنگری کنم. گرچه دوستان ما هم بیکار ننشستند و این کتاب رو نقد و بررسی کردند(نقد بازشناسی قرآن اثر عباسعلی براتی) و لینک ها و سایت های دیگری موجود است..برای بررسی این کتاب ابتدا یه نگاه کلی به کتاب میندازیم و بعد بخش "تضادهای قرآن" رو به تفکیک شبهات و ایراداتش بررسی میکنیم..
جمعه 24 شهريور 1391 - 18:18
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
ابتدا میخوام اینو بگم که اگه شما یه فیلم زبان اصلی رو ببینید بیشتر متوجه احساسات بازیگر میشید یا فیلم دوبله شده؟؟. وقتی ترجمه قرآن رو میخونید ممکنه احساس کنید اینا نوشته های یه انسانه که کاملا درست فکر کردید..چون قرآن توسط انسان ترجمه شده و زبان اصلیش عربیست (که به هر زبان دیگری نازل میشد اون کسایی که نمیخوان باور کنن اعتراض میکردن چرا به زبان ما نیست). توضیح خواهم داد که چطور این استاد گرامی از حربه ترجمه استفاده کرده و خواسته قرآن رو با ادبیات خودش به مخاطب القا کنه
جمعه 24 شهريور 1391 - 19:02
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
دکتر مسعود انصاری که بدلیل اینکه با این کتاب منجی مسلمونا شده خود را "روشنگر" نامیده و در پیشگفتار کتاب هدف خودش رو از انتشار این کتاب که تا مدتها مخفی کرده در صفحه 33 و 34 اینچنین نوشته: اکنون که گروهی ملای خودخواه از لابلای فسیل های پوسیده و کپک خورده سر در آورده و با ایجاد یک سیستم فاشیسم مذهبی.. سکوت را گناه تلقی کرده و به نگارش این کتاب می پردازم" آوردن اصطلاحاتی چون "کپک خورده" و نوع ادبیاتی که در مورد پیامبر به کار برده نشان از کینه و بغض وی و انگیزه ی سیاسی وی هست. مدام صحبت از جنایات بعد از انقلاب میکند, عصری که در اون زندگی میکنم و این " فجایع بشری که سینه تاریخ از ثبت آن شرم دارد" رو نمیبینیم. ای کاش تو میگفتی حالا اشکال نداشت شرم میکردیم. به این ادبیات میگن سفسطه! در تشریح زندگی پیامبر هم معلوم نیست از کدوم منبع موثق تاریخی استفاده کرده. هرچی پاورقی رو نگاه کردم, مراجع تاریخیش از 1930 به بعد بوده, و حتی نویسنده هاش شهرت خاصی هم ندارند..
جمعه 24 شهريور 1391 - 19:04
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
یه راست میرم سراغ تضادهای قرآن. اول از آیات 50, 51, 52 سوره احزاب شروع کرده که همون آیاتی است که دشمنانی که هیچی از تاریخ نمیدونن از اون استفاده کرده و به پیامبر تهمت شهوترانی و زنبارگی میزنن. که محمد (ص) این آیات رو از خودش در آورده اون هم برای مقاصد نفسانی! بعدش هم با زن هاش دعواش شده و آیه 52 نازل شد..آخه یکی نیست به این بگه پیامبری که اولین ازدواجش در سن 25 سالگی و اوج شهوت, با زن بیوه ای که 15 سال از خودش بزرگتر بوده و چند تا بچه هم داشته, بوده و تا سن 53 سالگی فقط همین یه زن رو داشته و تا بعد از این هم به جز عایشه همه زنان پیامبر بیوه بودن! کسانی که بین هجرت تا فتح مکه همه با پیامبر ازدواج کردن.. حالا چرا نباید باور کنیم که ازدواج های پیامبر همه با هدف سیاسی تبلیغی دین بوده نه شهوترانی!..اینکه میگه من بشری مثل شما هستم یعنی مثل شما زندگی میکنم, فرشته نیستم و این ازدواج های مقطعی این آیه رو نقض نمیکنه و تمامی احکام ازدواجی توی این آیه هست مربوط به همه هست بجز ازدواج با بیش از چهار زن. که در آیه 52 میگه بیشتر از این نمیتونی ازدواج کنی..
جمعه 24 شهريور 1391 - 19:33
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
جالب اینجاست که در ترجمه آیه 51 احزاب نوشته:" تو ای رسول در همبستر شدن با زنهای خود لازم نیست نوبت را مراعات کنی" در حالیکه در این آیه کلمه همبستر شدن نیومده. خداوند میفرماید: "ای رسول در رعایت موعد و تقسیم اوقات با زنهای خود لازم نیست نوبت را مراعات کنی" برای اینکه پیامبر 9 همسر داشته اگه بخواد بطور عادلانه اوقاتش رو با اینها باشه کلا باید بی خیال رسالت میشد. نگاهی کنید به صفحه" همسران و فرزندان محمد” ویکی پدیا
جمعه 24 شهريور 1391 - 19:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
adamkoki- تهران - قرار نشد دنبال ترجمه های جدید بهتر دستکاری شده قرآن بگردی و حرف عوض شود. قرار بود به عنوان مسلمان صداقت داشته باشی و دنباله جمله را هم می اوردی که کدام معنی منطقی تر است. آیه 51 سوره احزاب: " تو ای رسول در همبستر شدن با زنهای خود لازم نیست نوبت را مراعات کنی. هر یک از زنانت را میل داری نوبتش را عقب بینداز و هر یک از آنها را از خود راندی باز میتوانی او را نزد خود بخوانی. این موضوع باعث شادمانی دل و روشنی دیده آنها خواهد شد و هرگز هیچیک از آنها نباید از آنچه تو میکنی ناراضی و محزون باشند، بلکه همه باید به آنچه که تو آنها عطا میکنی، خشنود باشند..." برای احتیاط از دوست مصری که دکتر است و انتظار میرود عربی از من و تو بهتر بلد باشد خواهش کردم ترجمه نزدیک به کلمات را بکند که تایید کرد "همبستری" درست است. قبول نداری که تازه امدند قرآن اصل را برای کمتر ناهنجار بودن به نحوی معقولتر و پسندیده تر ترجمه کردند تا محمد را بهتر جلوه دهند ولی باز هم یک سری سوالات ما امروزی ها از شخص محمد 1400 سال پیش و سبک زندگی اش میماند که قابل پذیرش برای ما آدمهای امروزی و مدرن نیست. »»در ادامه
شنبه 25 شهريور 1391 - 01:01
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
adamkoki- تهران - قشنگ چند بار دیگر جمله را بخوان که چطور محمد غیر مستقیم دارد به زنانش میگوید که اولاً اطاعت مطلق باید داشته باشند و دوماً صدایشان هم در نیاید و از هر رفتاری که او با زنهایش میکند راضی باشند و خدا امر کرده ( انگار که دارد بچه گول میزند ). حالا برگردم به خودت که خوشحال شدم به این سرعت توانستی کتاب را تهیه کنی و خواستم اگر اجازه بدهی چند کتاب دیگر به تو معرفی کنم: "اسلام شناسی "جلد 1 و 2 اثر علی میر فطروس- کتاب " شیعه گری و امام زمان " از دکتر روشنگر و کتابهای دیگرش مثل " الله و اکبر " - "کوروش بزرگ و محمدبن عبدالله " - کتاب " توضیح المسائل از کلینی تا خمینی " از شجاع الدین شفا - و دیگر کتابش " در پیکار اهریمن " که در باره مبارزه هزار ساله فرهنگ ایران با مکتب دکانداران دین است و اگر وقت داشتی با کمال میل لیستی دیگر به تو خواهم داد. خوب است که تعصب نداری و آماده برای شنیدن نظرهای مخالف اسلامی هستی و خودت با عقل خودت بسنج که کدام دلایل ترا بهتر قانع میکنند. آدم از شکم مادرش با سواد یا مسلمان در نمی آید بلکه درست یا غلط تعلیم میشود. فقط مرا بعداً لعنت نکنی!!
شنبه 25 شهريور 1391 - 01:30
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ---( 1 ) -دوست عزیز ، میشه لطفاً توضیح بدهید شما که معتقد هستید دنیا مزرعه ی آخرته و به حساب اعمال خوب یا بدشون در روز قیامت رسیدگی میشه ؟! ،،، پس چرا اینقدر ملت ایران را به صلابه کشیدید و صدها گشتها و گروههای ضربت و وحشت برای این ملت بدبخت ایجاد کرده اید ؟! و بنام دین محمد همه را دارید لتا و پار و قلع و غم میکنید ؟! زندانیان سیاسی را به نام اسلام شکنجه و یا اعدام میکنید ؟!،، لباس شخصیها و سربازان گمنام امام زمانتان با چوب و چماق ، الله اکبر گویان وحشیانه به جان این ملت بی دفأیی که خود نیز مسلمان هستند میافتید ؟!،در زندانهایی که در ، در و دیوار آن ،آیات قرآن نوشته اید ملت را شکنجه میکنید و توسط سپاه اسلام که ادعا میکنید نمایندهها و مجریان خدا و قرآن هستن به آنها زندانیان, تجاوز میکنید و سپس به استناد آیات قران آنان را میکشید و عده یی را حتی جنازههایشان را تحویل خانوادههایشان نمیدهید ؟! ، برای خودتان همه چیز را هلال ولی برای مردم حرام میدانید ؟! رانت خاری میکنید ؟!، به نام اسلام و ...
شنبه 25 شهريور 1391 - 03:30
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ---( 2 )-زیر پوشش اسلام میلیاردی اختلاس و دزدی میکنید و کسانی را که در سطح پایین بوده اند را حکم اعدام صادر میکنید و آن حضرات آیاتی که مهرههای اصلی اختلاس هستند را بر اساس مصلحت اسلام چون مجریان قرآن هستند را آزاد میگذارید که راست راست بگردند که مبادا اسلام و قران در خطر بیفتد ؟!، دروغهایی میگویید که حتی شیطان را شرمنده منده اخلاق خود میکنید !، به عنوان مثال ؛ آقای خامنه یی وقتی از شکم مادرشان بیرون آمدند با صدای بلند گفتند ؛ یا علی !!!، و صدها موارد ضّد انسانی اینچنینی دیگر و نهایتا در پاسخ به ما میگویید ؛ این افکار و اعمال هیچ اختلالی در دنیای ما بوجود نمیاره و عشق و حالمون را میکنیم مگه خدا در قبال این همه نعمت چی از ما خواسته !!.،،،،دوست عزیز واقعا برای شما متأسفم که اینهمه جنایات را که به نام دین اسلام محمدی انجام میدهید و سپس خیلی راحت میگویید ( این افکار و اعمال هیچ اختلالی در دنیای ما بوجود نمیاره و عشق و حالمون را میکنیم ) ؟!!! ...
شنبه 25 شهريور 1391 - 03:42
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ---( 3 ) - واقعا اگر این حرف شما در مقابل اینهمه ظلمها و فسادهای که به نام قران و اسلام انجام میشود و شما از عمق دل اینچنین گفتی ؛ پس نتیجه گیری میشود که شما هم به اخر خط اسلام رسیدی !, و چون ندیدی حقیقت ؛ ره افسانه زدی !!!، و اما یک سوال دیگر ؟، به تمامی تصاویر مراجع تقلید و علمای به اصطلاح بزرگ اسلام نگاه کرده و خوب دقت کردم ؛ دیدم که اکثریتشان جای مهر نماز در پیشانیشان نیست !!،، آیا این ,اینگونه تعبیر میشود که اصلا در عمرشان نماز نخوانده اند ؟؟؟؟!،،،،،،، زیرا بعد از انقلاب میبینیم که اکثر آخوندها نه یکی ، نه دو تا بلکه سه تا جای مهر نماز روی پیشانیشان کبود و سیاه شده است حتی بعضیهایشان زیر ۳۵ سال هستند و اگر از بدو تولد هم نماز خوانده باشند و به جای اینکه سجده کنند پاهایشان را کاملا بطرف هوا کنند و با سر بیایند روی مهر نماز ؛ باز هم جای مهر بر پیشانی کبود نمیشود !!، و حتی میبینیم که بعضیها شون حتی آنچنان جای مهر پیشانیشان کبود شده که آب ازش راه میفته !!؟؟،،،
شنبه 25 شهريور 1391 - 04:10
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. --- ( 4 ) - حاج آقا سوال همه مردم ایران این است که آیا اخیرا آخوندها برای اینکه مردم را گول بزند ، شبها قبل از خوابیدن , یک مهر را داغ میکنند و با یک دستمال محکم میبندند بر پیشانیشان و میخوابند!, که زود جایش کبود شود و میزان عبادت را بیشتر نشان دهند ؟!،، و میبینیم که متأسفانه بعضیهاشون ناشیانه عمل کردند و مهر را بیش از حد داغ کردند و پیشانیشان را سوزانده اند و لیچ افتاده و از جای مهر روی پیشانی آب ازش راه میافته !!،، و سوال دیگر اینکه چرا اخیرا مًد شده در پیشانی جای سه مهر را سیاه و کبود میکنند ؟؟ آیا سه تایی فلسفه ی خاصی دارد ؟؟،،و چرا گروه مصباح و احمدی نژاد اکثرا جای مهر سه تایی است ؟! حاج آقا راستش ما ایرانیان فکر میکنیم که اگر سیاه شدن جای مهر بر پیشانی علامت عبادت و نماز خواندن است ؛ پس نتیجه گیری میکنیم آخوندهای گذشته و قدیم اصلا نماز نمیخوندند !!،،،
شنبه 25 شهريور 1391 - 04:12
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. ---( 5 ) - میگم حاج آقا یکی از محسنات بزرگ جمهوری اسلامی این بود که اسلام واقعی را به ما ایرانیان شناساند !بگونه یی که نسل بعد و تا چندین نسل دیگر کسی دیگر هوس نمیکند که نام این دین را بیاورد !!!،،، از این بابت ملت ایران باید مدیون آخوندها باشند !!،،، در هر حال حاج آقا موید باشید و همانطور که خودتان فرمودید ملت ایران را زجر بدهید و خودتان نیز عشق و حالتان را بکنید !
شنبه 25 شهريور 1391 - 04:14
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
در ادامه نقد کتاب "بازشناسی قرآن"..قسمت "تضادهای قرآن". بعد از این آیاتی رو میاورد و ایرادی رو وارد میکند که چرا خدا در نقش کارگزار روابط عمومی پیغمبر ظاهر شده. شخصا حساب کردم دیدم از بین 6236 آیه قرآن, تنها 18 آیه (یه خورده کمتر یا بیشتر) مربوط به خود پیامبر و زنان او هست. که دانشمندان اسلامی از روی احادیث به این نتیجه رسیدند که به جز حکم ازدواج بیش از چهار زن, تمامی احکامی که با نام محمد اومده در مورد بقیه مسلمین هم صادق است. اینکه مسلمین صداشون رو از صدای پیغمبر بلند کنن و بدون اجازه وارد خونش نشن , با فرض اینکه محمد این آیات رو از خودش درآورده باشه چه حقوق زیادی برای خودش قائل شده!!..
شنبه 25 شهريور 1391 - 10:42
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
در ادامه سوالی رو مطرح میکنه: آیا محمد پیامبر کل مردم است یا ملت های عرب؟؟..جالبه که درابتدای کتاب با استناد به آیه 7 سوره شوری میگن که پیامبر فکر نمیکرده دینش همه گیر شود! حالا توی این قسمت , آیه 158 سوره اعراف رو میاره که در اون محمد پیامبر همه بشریت است. بالاخره پیامبر چجوری فکر میکرده!. "مکه و اطراف آن" هیچ تضادی با تمام دنیا ندارد. اینکه گفته میشود برای هر امتی پیامبری نازل شده و به زبان همان قوم کاملا درسته!. برای ما ایرانیها هم پیامبری به نام زرتشت اومده و به زبان اوستایی. منتهاش تمامی این پیامبران هم به بعثت آخرین پیامبر اشاره کردند. اگه انجیل برنابا رو بخونید در اون اشاره به بعثت پیامبر شده. خلاصه اینکه با این اوصاف که الآن در تمام دنیا مسلمانان هستن و قرآن و احادیث اسلامی به زبان های مختلف ترجمه شده, لذا هیچ تضادی در کار نیست. بالاخره آخرین پیامبر باید میومده و یک زبان انتخاب میشده ,حالا اگه به هر زبان دیگری دین رو تبلیغ میکرد بازهم معترضین وجود داشتند!
شنبه 25 شهريور 1391 - 11:34
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
ایراد بعدی که وارد کرده: آیا محمد یک حقوق بگیر مادی بوده یا یک انسان معنوی؟؟ در ادامه آیه 103 سوره توبه رو میاره که در اون به پیامبر دستور داده شده از مردم صدقه بگیره. آقای محترم این یه دستور اسلامیه که حاکم اسلامی یا یه سازمان مثل کمیته امداد, صدقات رو از مردم بگیره و اونطوری که خدا دستور داده توزیع کند (در همین سوره آیه 60 گفته صدقه مال چه کساییه؟ که اسم پیامبر اصلا توش نیست). دوباره یه آیه دیگه رو میاره. آیه 12 سوره مجادله: زمانی که قصد مذاکره با پیغمبر رو دارید صدقه بدهید.. کجای آیه اومده که به پیامبر صدقه بدهید؟؟ گفته صدقه بدهید. که در آیه 60 سوره توبه گفته صدقه چی هست و مال چه کسانی هستش. لطفا به شان نزول این آیات که توسط مورخین نوشته شده, رجوع کنید. یا اگه اعتماد ندارید پس به حرفای این آقا هم اعتماد نکنید..!
شنبه 25 شهريور 1391 - 11:52
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
در صفحه 218 و در ادامه بحث ایشون دوباره از حربه ترجمه استفاده کردند. در متن آیه 189 سوره بقره متاسفانه کلمه "للناس" رو ترجمه نکرده. در واقع ترجمه آیه به این صورته که هدف از بدر و هلال ماه, برای نظام زندگی مردم و تعیین عبادت حج است..در اینجا علت مطرح نیست, بلکه هدف مطرحه..علت نور خورشید, تابش های الکترومغناطیسه ولی هدفش روشنایی و گرماست. علت باد خنک کولر مکانیزم موتور کولر هست و هدفش خنک کردن افراد خونه هست..
شنبه 25 شهريور 1391 - 12:46
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
راستش دیگه خسته شدم از بس تایپ کردم. کم کم این صفحه داره به آرشیو منتقل میشه, و ادامه بحث بی فایده است. تمام این چیزایی که نوشتم از خودم نوشتم و از دیدگاه یه دانشجوی مهندسی عمران هست. این کتابی که معرفی کردم "نقد بازشناسی قرآن" اثر عباسعلی براتی هنوز خودم نخوندم وقتی دنبال اصل کتاب میگشتم توی سایت ها, متوجه یه همچین کتابی شدم. حقیقت اینه که خداوند از طریق پیامبران به هدایت بشر پرداخته, ابراهیم, نوح, موسی, عیسی حالا باید تعجب کنیم که از طریق محمد با بشر حرف زده است.! معلوم نیست به استناد کدوم مرجع تاریخی ایشون ثابت کرده که پیامبر از قبل سواد داشته و این داستان های آموزنده قرآن رو که فقط بعضیاش در تورات هست از یهودیا یاد گرفته! واقعا به استناد کدوم مرجع تاریخی! یه نگاه به منابع کتابهای دکتر انصاری بندازید!. کتابی که خود همین آقا به معارف بلند اخلاقیش اعتراف کرده به حساب هوشمندی و زیرکی پیامبر گذاشته!. واقعا چقدر باهوش بوده؟؟. دوست من حقیقت جو که به دنبال حقیقت هستید. بهتره که یه خورده کتب شهید مطهری و دکتر شریعتی رو هم بخونید تا اون موقع راحت تر به دنبال حقیقت بگردید..
شنبه 25 شهريور 1391 - 13:02
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Adamkoki- در 23 ساله گی دوران دانشجوئی ام در تهران بعضی از کتابهای دکتر شریعتی و مطهری را همزمان خواندم مثل: پدر و مادر ما متهمیم. فاطمه فاطمه است و غیره. در قدیم هم میگفتند که این آقایان جزء طیف روشنفکران اسلامی هستند و حرف تازه ای برای گفتن گویا دارند که متاسفانه از این خبرها نبود به اعتقاد من. مشکل اصلی چگونگی پیدایش خود دین اسلام و محتوایش است که حتی شریعتی با همه قدرت بیان و اندیشه اش نمی تواند بعنوان یک ایدیولوژی عقل گرا چهارتا روشنفکر ایرانی را قانع و پیرو خود کند. آدمهای ایده آلیست که یکی خودت باشی زیاد هستند که فکر میکنند با اصول مذهبی میشود جامعه مدنی و معنوی انسانی ساخت. بعد از 33 سال حکومت اسلامی تازه با کمک میلیاردها دلار پول نفت میتوانی بگویی که جامعه اسلامی ایده آلی که دکتر شریعتی خیال میکرد و وعده اش را میداد شده؟ به جرات نه! اگر دکتر زنده بود و این استبداد حکومت اسلامی را میدید و جنایاتی را که خمینی کرد و خامنه ای میکند با کشتار مخالفین حتماً به خود و دین اسلامش شرم میکرد و پی به اشتباه خودش میبرد که اسلام ناب فقط یک اتوپی ( utopia ) است و در حد کاغذ!
شنبه 25 شهريور 1391 - 16:39
felora - تهران - ایران
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران - میشه فقط یک آیه از قرآن را بگید که صریح ومحکم گفته : محمد آخرین پیامبر است . ( ومحمد رحمتی است برای جهانیان، فرق میکنه با آخرین پیامبر )
شنبه 25 شهريور 1391 - 16:26
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Adamkoki- دین اسلام ضعفهای بسیاری دارد که در 33 حکومت اسلامی بهتر نمایان شد. برای من دنیا باور با دانسته های علمی و دانشی که طی تحصیلاتم در المان آزاد ( نه در حکومت اسلامی که از علوم غربی بسیار پر ارزش وحشت دارند و حتی علوم و دانش غربی را برای به خدمت در آوردن اسلام سانسور و منحرف میکنند از ترسشان و ضعف ایدیولوژی اسلامی شان! ) باور و اعتقاد آوردن به خرافات دینی بسیار سخت است و غیر ممکن. اگر تو هم خودت را با علومی مثل ژنتیک و بیولوژی مبحث تکامل انسان و فلسفه کانت و عقلگرائی و دیگر یافته ها و دست آوردهای انسانهای خودمان مشغول کنی چند سال دیگر به بلوغ فکری خواهی رسید که وجود خدا و دینها را زیر سوال ببری و حتی نفی کنی. البته کم نیستند حتی بین دوستان خودم که مسیحی یا مسلمان هستند بخاطر یکسری منافع روحی و روانی و مادی و امتیازات که دست از دینداری برنمیدارند و راحت هستند و اموراتشان با ماسک دین بهتر میگذرد که به نظرم نوعی اپورتونیست بودن است تا اعتقاد قلبی. راستی shadan shirin sokhan در بالا سوالات و موضوعات بسیار جالبی را مطرح کرده ( ممنون! ) که منتظر جوابت هستیم!!
شنبه 25 شهريور 1391 - 17:16
