خانواده درگیر ۳۳۸ - ای.تی... تلفن... حوزه

خانواده درگیر ۳۳۸ - ای.تی... تلفن... حوزه

+278
رأی دهید
-23

Islam zoda - تورنتو - کانادا
نه اینکه اسلام زمین رو خیلی‌ آباد کرده حالا باید به فضا هم تجاوز بشه...
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 01:23
elinaz - مونترال - کانادا
این‌ها خیلی‌ خودشون رو باور کردن ...............اسلام گًل سنبل همون باید فضای هم بشه
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 01:53
STING68 - گنبد - ایران
Islam zoda - تورنتو - کانادا............مسیحیتی که اصلش با حضرت عیسی (سلام الله علیه) به معراجع رفت و معدود یاران راستینش در انزوا و بایکوت خبری مردن و بجاش مسیحیت نمایانی قدیس نما امدند کل کتاب مسیح رو تحریف و و تسخیر کردن و دینی دست ساخته به نفع قدرت و کلیسا ساختن که از برکاتش میشه به جنگهای 101 ساله و 107 ساله صلیبی و حکمرانی دیکتاتورانه و وحشت افکنانه قرون وسطا و پادشاهان ظالم ان دوره اشاره کرد !!!!..................ولی دین مبین اسلام دوران شکوهمند صفویه زندیه و دانشمندان و ادیبان بزرگی که نامبردن از انان ساعت ها طول میکشد رو فقط در این سرزمین به وجود اورد که نمونه بارزش حافظ شیرازی که حافظ کل قران بود و ابن سینا طبیب بزرگ ایرانی یا خواجه نصرالدین طوسی و یا ...
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:14
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Islam zoda - تورنتو - کانادا. تو به اسلام تجاوز نکن, اسلام به جایی تجاوز نکرده!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:29
jjcool - فرانکفورت - آلمان
آقایه گنبدی, اینا که‌ گفتی و‌نامبردی که همه ایرانین ربطی به مذهبشون نداره ٬حافظ رو هم همه میدونن حتی جنازه اش رو ،علماء آن زمان اجازهٔ دفن در گورستانه مسلمانان نمیخواستن بِدن ،حتماً میخواهید پیروزی ودرخشش جوانان ایرانی در المپیادهایه علمی رو هم به مذهبشون ربط بدید،بعدم یه نفر بیاد نظرات شما رو ۱۰۰۰سال بعد تو« آرشیو ایرانیان یو کِی» بخونه ،بشینه بگه اینا چون مذهبشون چه وچه بوده توی المپیاد فیزیک نفر اول شدند۰اونم که شکر خدا یه کاری باهاش کردن که دیگه چند وقته کسی مقامی نیاورده ۰۰
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 03:11
razmandeh - استکهلم - سوئد
STING68 - گنبد - ایران : شاهین نجفی راپ وقتی‌ که را برای شما خونده برو گوش کن جوابتو میگیری
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 03:50
potatis - مالمو - سوئد
STING68 - گنبد - ایران.گرامی آیا شما از این دانشمندان سرزمین ایران کتاب یا جزوه ای سراغ دارید که به مدح و ستایش اسلام پرداخته باشند (اصلا نقش اسلام در پدید آمدن این چند دانشمند چی بوده? )آیا شما میدانید که در قرن ۱۶-۱۷ میلادی در اروپا به ازای هر ۱۰ نفر ۱ دانشمند میزیسته ؟ عزیز جان پیشرفت به یکباره ی اروپا بعد از پایان سلطه ی دین بر جامعه(حکومت دینی ) شروع شد و همچنان ادامه داره ،چیزی که بزرگترین مشکل فعلی مردم ایران هستش (حکومت دینی )و اتفاقا پسرفت و تحلیل قدرت و پیشرفت مردم در ایران به ۳ دوره ی تاریخی برمیگرده که هر سه مربوط به سلطه ی همین دین اسلام هستش ۱- بعد از حمله ی اعراب به ایران ۲- بعد از رسمی شدن مذهب شیعه در ایران(اواسط حکومت صفویه) ۳- بعد از حکومت روحانیان در ایران (جمهوری اسلامی )،اما در این ۳۳ سال حکومت دینی در ایران به چنان ذلت و خواری دچار شدیم که به زحمت میتونیم از یک دانشمند سرشناس که داخل ایران زندگی میکنه نام ببریم (انگشت شمار )
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 03:48
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Sting68. خیلی حالت خوشه !! دانشمندان رو اسلام بوجود آورده!!!؟؟؟؟ حافظ رو درست بخون ، از هر چی آخوند و عالم دینی متنفره، یه دفه اسم محمد و علی تو دیوانش نیست، ابن سینا رو بخاطر فلسفه مرتد میدونستن، کتابهای رازی رو سوزوندن و چه و چه و چه....... یه سؤال منو جواب بده: امام محمد باقر و جعفر صادق رو همه بعنوان امامان دانشمند میشناسن، دیگه بقول شما شیعه ها از امام که عالم تر نداریم، میشه یه اثر از این دوتا نام ببری که برای بشریت سود داشته؟!!! . اسلام و علم؟!!!!!!! مثل اینکه نمیدونی بزرگترین کتابسوزی در زمان عمر بوده؟!!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 04:37
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
STING68 - گنبد - ایران. تو لیستت بزرگترین دانشمند اسلام رو از قلم انداختی. مموتی رو میگم که ارزش ریال رو به پهن رسوند و واحد مساحت رو به متر مکعب رسوند چون از وقتی که اومد سر کار یک متر به کل ایران رید. 
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 06:39
STING68 - گنبد - ایران
jjcool - فرانکفورت - آلمان...............اخه مگه مذهب برای کلاس گذاشتن و نون در اوردنه ؟ ها؟..............مذهب بهترین برنامه زندگی میباشد که این افرادی که من نامبردم بهش عمل کردن و حتی کشفیات این افراد بعدها مشخص شد که چه میزان دارای ارزش بالا میباشد
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 06:40
golly47 - فرانکفورت - المان
در اسلام فضایی اگر حجاب رعایت نشود با آن برخورد خواهیم کرد ( فتوای چلاق علی‌ )
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:11
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
همین اسلام بود که ایران و ایرانی‌ هری به این روز انداخت، دینی که جوز تبعیض و فساد و عقب افتادگی هیچی‌ به ارمغان نیاورده برای ایرانی‌ ها.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:55
bahram-g - آمرسفورت - هلند
برای همه شما هموطنان که کلا فکر نمی‌کنید و به عمق مطلب علاقهٔ‌ای ندارید باید بگویم که این‌ها به اسلام ارتباطی‌ ندارد و فقط یک احمق در لباس کارشناسان دینی مشغول بیان اراجیف است. این‌ها نتیجه تلاش انگلیس در کثیف کردن ادیان است که خوب به دلیل احمق خیز بودن خاور میانه موفق بوده اند. فراموش نکنید که این روحانی اگر ایرانی‌ است از خود شماست و اگر او را از ریشه عرب‌ها می‌شناسید باید بدانید که ریشه ۵۰% هموطنان عرب است.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:20
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آخر مرد حسابی‌ شما از کجا می‌‌دانید انجلیل تحریف شده؟ چندبار انجیل را خواندهاید. انجیل را کنار قران گذارید .که کسی‌ از دیگری کپی کرده. انجیل ۱۰۰۰ سال قبل از قران بود. بگذریم که انجیل خود یک کپی از تورات می‌‌باشد و تررت خود یک کپی از دینهای قبل از خود می‌‌باشد،اگر این ۳ جناب موسی‌ ،عیسی و محمد زنده بودند. به جرم کپی غیر مجاز کتاب به زندان می‌‌رفتند . دست کم اون ۲ نفر کمی‌ خوی انسانی‌ داشتند. مال شما که پدوفیل ،خون انسان خور بود . حالا گیرم که شما حق دارید و معجزه امام زمانی‌ اتفاق افتاده و ۱۰۰۰ سال قبل از اسلام عیسی می‌‌دانست که قران خواهد آمد و کلک زد قران را کپی کرد. خوب چه تاجی به سر ملت ایران زدید. جز ۱۵۰۰ سال فقر ، بدبختی ،دروغ ریا ، اعتیاد ،دزدی ،دروغ، صیغه ، کودک آزاری. فحشا ، جنایت ،اعدام . این‌ها نتیجه ۱۵۰۰ سال حکومت اسلام می‌‌باشد. باز هم سخن ۱۰۰ من یه غاز؟
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 08:52
bita tehrani - ونکوور - کانادا
منظور این آقا STING68 از گنبد اینه که مثلا اگه ایرانیها مسلمان نمیشدند پور سینا به جای مشهور‌ترین پزشک زمان خودش راهزن میشد،یا مثلا رازی‌ به جای کشف یک گنگ اسید پاشی راه مینداخت،یا چه میدونم مثلا حافظ لات چاقو کش میشد! ببخشید که تکراری شد این قصه فانتزی من...فقط به این جماعت اینجور باید شیر فهم کرد که چقدر مزخرف میگویند و چقدر مغز شویی شده اند....جناب STING68 ایران در زمان خودش بزرگترین دانشمندان را داشت.دانشگاه گندی شاپور بزرگترین کتابخانه جهان بود با هزاران کتاب که همان سوسمار خوار‌های متجاوز اتشش زدند.مشکل شما اینه که نه سواد داری حرف بزنی نه جلوی زبانت را میگیری.فقط چشم و گوش بسته هر که گفت بالای چشم اسلام ابرو شروع می‌کنید
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 08:53
welt az alman - دوسلدورف - المان
از زمینیها نتیجه نگرفتند میخوان برن سراغ فضائیها!مسخره ترازاینهاآدم پیدانمیشه!رشته زندانبانی.......فقه فضاو......!وای برما!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:39
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
عالی بود. ولی چرا فقه فضا!!! باید میگفت فقه عالم هپروت. چون آخوندها همیشه در عالم هپروت سیر میکنن.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:51
STING68 - گنبد - ایران
khorramdin babak - فرانکفورت..............بحث شما یک بحثی هست که خوشبختانه جواب دارد ! و خوشحالم که بر خلاف بعضی از مسلمان نمایان منافق شما خالصانه و از جایگاه میز مخالف به اسلام و کتاب اسمانی و هدایتگرش قران نگاه مخالف دارید....................اولا مبلقین دین شما روز به روز در حال تحلیل رفتن و کاهش میباشد به این سند که در رسانه ها امده بود که در انگلستان و یک کشور دیگر به علت کمبود کشیش وطنی و مقیم مسئولان تصمیم گرفته بودند از کشورهای قاره افریقا تعدادی کشیش مسیحی اورده و در کلیسا مشغول به خدمت کنند !!! این از برکات قوانین من در اوردی و تحریف شده کتاب دینی شما انجیل .......دوما تنها کتاب دینی و مربوط به ادیان که به هیچ وجه انسان در نگارش ان دست نداشته قران میباشد از این رو هست که کلامی شبیه به قران هرگز به زبان بشر نیامد ماجرای الفیل و الفیل رو که میدونی اگه قران اسمانی نبود چطور هرگز در میان مسیحیان و یهودیان نقص و ایرادی از ان نگرفتند!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 12:31
STING68 - گنبد - ایران
بابک خرمدین چطور شد که فکر کردی عیب است که کلام قران شبیه به کلام کتب انجیل و تورات باشد؟ مگر نمیدانی خداوند به اندازه فهم و درک مردمان هر زمانه ای بر انان حکم و دستورات الهی را که همان دین میباشد را نازل میکرد و بعد از مدتی بر ان مردم پیغمبر و دینی کاملتر نازل میکرد!!! پس قران به عنوان اخرین و کاملترین کتاب اسمانی و در بردارنده تمامی احکام خداوند که همانا اسلام میباشد را بپذیر که میبایست شبیه ادیان قبل از خود باشد...............امیدوارم از بین چندین نسخه مختلف از انجیل با برداشتهای متفاوت و چندین نوع کلیسا یک نوع را به من برای تحقیق کاملتر از از دین تحریف نشده مسیح معرفی کنی
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 12:33
kaboy - تهران - ایران
برین بابا همتون
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 13:19
faghat zartosht - شیراز - ایران
فقط و فقط انسانیت،درخت بپرست ولی آدم باش.ما انسانها باید به چیزی اعتقاد داشته باشیم که در مقابل کار خلاف چنان شرمنده بشیم که بمیریم.این اعتقاد اعتقاد درستیه.و انسان سازه.درست مثل مردم ژاپن،که با اعتقاد به آیین شینتو ایجور شده اند و شدن بهترین مردم دنیا.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 23:10
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
STING68 - گنبد - ایران. --@--آقای عزیز قرآن که بیشتر شبیه یک کتاب رمان سکسی است که نصف بیشتر صفحات آن راجع به کمر به پایین نوشته شده است!!!و بیشتر عمل دخول را آموزش میدهد تا راه خدا را !!!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 22:06
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
bahram-g - آمرسفورت - هلند. دوست عزیز، اتفاقا آخوند آیینه تمام نمای دینه، هر کدوم از اینا حداقل ١٠-١٥ سال تو حوزه درس میخونن، بنظرت تو این ١٥ سال چی میخونن؟!!! فلسفه کانت یا منطق دکارت؟! خب همین قرآن و حدیث و تفسیر و روایت هستش دیگه، یعنی توی کوزه این موجود همون اصل دین هستش، و طبق اون مثل پارسی: از کوزه همان برون تراود که در اوست!!
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 08:19
STING68 - گنبد - ایران
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان.................نظر خودت رو محترم بشمر تا ما بور کنیم !
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 11:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.