کاریکاتور جدید خانواده درگیر - چند لحظه سکوت

خانواده درگیر ۳۲۸ - چند لح‍ظه سکوت

+175
رأی دهید
-70

STING68 - گنبد - ایران
قابل توجه ابرو ببران این کشور که فقط از اعدام و خونریزی بین ادیان میگن.........غیر از ایران جاهای دیگه ای هم وجود داره برای حقوق بشر مثل حکومت نظامی و بودایی و افراطی برمه که بزرگترین و بی سابقه ترین نسل کشی 100 سال اخیر جهان رو رقم زدن و متاسفانه هولوکاستی واقعی و وحشتناک رو با تجاوز و کشتن و زنده زنده کباب کردن 25000 نفر از زنان و کودکان بی دفاع برمه ای به وقوع و ثبت رسوندن و صدا از سنگ در امد ولی از رسانه های استکباری و حقوق بشر وسترنی با اون طبل هایی تو خالیش در نیومد !!!!!....................وا مصیبتا و اسفا از نسل کشی مسلمانان استان اراکان برمه............میدونستید اونها تا 80 سال پیش * فارسی* صحبت میکردن !!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 21:54
STING68 - گنبد - ایران
اخ قلبم از این همه درد از این همه ماتمو.......بخدا تو جوونی دارم پیر میشم از تلخ کامی روزگار
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 22:49
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
ستینگ۶۸ - گنبد - ایران خیلی‌ میگی‌، دقیقا عین رهبر مشنگت حرف میزنی، چرا موقعی که روسها چچنها را قتل عام کردند صدایتان در نیومد؟ حالا گیر دادی به برمه؟
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 22:59
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
STING68, به این میگن وطن فروشی تو روز روشن، داره به هر دری میزنه و هر اراجیفی سر هم میکنه که از این جنایات شنیع غیر انسانی دفاع کنه غافل از اینکه این جناایت دفاع کردنی نیست ولی از علی دجال و بسیجیهای جنایتکار که مرتکب چنین جنایاتی میشوند ایرادی نمیگیره، کسی که از سرکوب و شکنجه و قتل و تجاوز به هم وطنانش دفاع میکنه باید اصل اصل جیره خوار و مزدور و وطن فروش باشه و البته ضد ایران و ایرانی,چه اسمی میشه رو این نوع ادم نماها گذاشت؟ . .
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 23:43
Taraneه - کبک - کانادا
STING68 - گنبد - ایران خوب ما هم مرتب داریم میگیم که مذهب یعنی‌ سیاست، این وسط شما خودتو ناراحت نکن فقط نگذار بازیت بدند.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 00:23
STING68 - گنبد - ایران
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند..............اولا شما که فارسی نوشتن رو دیگه فراموش کردی و وجودت انگلیسی شده دم از ایران و تمدن فارس نزن دوما همین سایت به این نسل کشی با یک خبر ابکی قضیه رو تموم کرد البته از رو فشار دولت استعمارگر ان گلستان سوما قضیه ای نسل کشی وحشتناک و بی سابقه در 100 سال اخیر مسلمانان برمه از سه روز پیش تا الان که این مطلب رو میخونی در حال وقوع هست و عکسش رو تو گوگل سرچ کن تا خون بگریه ای
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 01:12
shayand - شیراز - ایران
تاااا اتّحاد نداشته باشیم .. هیچ کاری نمتیونیم انجام بدیم.. امکان نداره.. اتّحاد تنها پاد زهر ایران است.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 01:17
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
STING68 - گنبد - مگه تو ایران خبریه؟ مگه تو ایران کسی‌ داره کسی‌ رو می‌کشه؟‌ای ضّدِ انقلابِ ضده ولایت ! دکتر، بابا بزرگ اتفاقا داشت در مورد یهودی کشی و مسیحی‌ کشی و بهایی کشی تو ایران حرف میزد ! شما لطف کن خدروتو نزن به کوچه رهبر چپ ! ببخشید . علی‌ چپ!
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 03:41
امرزش - ارومیه - ایران
اصل مطلب از کافکا اخذ شده ولی مطلب اصلی بسیار زیبا تر و گویاتره.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 06:52
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
STING68, باز تو که از همه کشتارها گفتی و ایراد گرفتی بجز کشتار هموطنانت، چرا؟ از همه دولتها ایراد گرفتی به علت کشتار بجز از علی دجال و ارازل بسیجی و اخوندهای بی همه چیز، چرا؟ چرا از مردم خودت و کشور خودت علیه کشتار و تجاوز و جنایت دفاع نمیکنی ولی چسپیدی به برمه آمریکای جنوبی و غیره، چرا؟ چرا چرا؟ چون یک بسیجی وطنفروش سایبری هستی که جیره میگیری که کامنت بزاری و وطنت بفروشی به آخوندهای صد در صد ضد ایرن وایرانی، جواب چرا های بالا رو بده اگر ریگی تو کفشت نیست، از علی دجال هم انتقاد کن اگه ریگی تو کفشت نیست.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 05:46
STING68 - گنبد - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا ......شما دینی کاملتر و با برنامه تر از دین الهی اسلام دیدیی که دارای معجزه ای در حد قران کریم باشد؟........امیدوارم قدر ازادیت و امنیتت در انتخاب دین رو بدانی.........خدایا شکرت از این همه فرصت برای رشد و کمال
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 10:41
STING68 - گنبد - ایران
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند............من سکوت پر صدای دارم..............همین
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 13:22
pezhman - وين - اتريش
STING68 - گنبد - ایران. دوست عزیزچند بار این مطلب را نوشتی‌. اینجاهم اشاره کردی پس مجبورم جواب شما را بدهم. اگر دخالت آمریکا و غرب نبود صربها مسلمان باقی‌ نمی‌گذاشتند. این برنامه چچن هم کنار ما اتفاق افتاد. با خیانت ایران. روسها آنهارا قتل عام کردند.همش سیاست است.این فلسطین و محمود عباس ما را باعث بدبختی خودشان می‌دانند.اون یاسر عرفات ملعون وقتی‌ رفت پیش صدام به خبرنگاران گفت: ایران دوست ما است. ولی‌ صدام برادر ما است.ببینید از قدیم گفته اند چراغی که به منزل روا است،به مسجدحرام است. ما هنوز جای لبنان و فلستینمون درد میکنه. کهریزک هم کار را یک سره کرد.پاره پوره شدیم. اوا خواهرمان کردند.دیگر غیرتی برامون نگذاشتند که برای هر شایعه‌ای بپریم رو ابوالهول. اونایی برن برمه که در کهریزک با شعار یاحسین پرچم شیعه‌ را به باسن ما فروکردند.برای ناموس باید جان داد مرگ حق است.چند میلیون فدای ناموس بشوند مهم نیست. اینها فرهنگی‌ بود که ما بهش عادت کرده بودیم.حال شایعه چند میلیون برمه‌ای برای شما مهم است یا واقعیت تلخ حامله شدن پسران شیعه‌ در چند قدمیتان.؟!!!
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 19:16
pezhman - وين - اتريش
STING68 - گنبد - ایران. کشتن هندوها و بودایها باعث خشم و نفرت آنها از مسلمانان است.مسلمانان رفتند هند معابد مقدس هندوها را خراب و مسجد کردند. ازجمله مسجد بابلی.خب هندوها آنرا پس گرفتند.مال دزدی را باید به صاحبش پس داد.آیا خدای آنها دختر می‌زاید و مال ما پسر؟!!..ما خود بت پرستیم‌. خبر نداریم. این سنگ حجرالاسود پس چیست؟!! سعی‌ صفا و مروه و تمام مراسم حج درست مثل بت پرستان است.خانه خدا!!!. مگر خدا نیازی به آن دارد؟!!..مگر هندیها غیر از آن که ما می‌کنیم انجام میدهند.این جنگ ادیان را خودمان آغاز کردیم.ما مقصر هستیم نه بودائیان و هندوها.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 19:17
irani62 - برلین - آلمان
STING68 - گنبد - ایران.واقعا" متاسفم برات با این طرز فکرت،معجزه؟؟کدوم معجزه؟اسلام دین قتل و غارت و کشتار و تجاوز و فساده ......دوستان عزیزAhoora Mazda - اکلند - نیو زیلند،omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا،انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان.به نظرم بهتر سر به سر افراد کوته فکر و وطن فروش و مغز فسیلی نذاریم بهتره(STING68 - گنبد - ایران)،کسی که از لحظ ذهنی رشد نکرده باشه هر چقدر براش توضیح بدیم فایده نداره چون هیچ درک و فهمی از مسائل ایران چه اقتصادی،چه سیاسی،چه اجتماعی نداره.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 19:10
STING68 - گنبد - ایران
irani62 - برلین - آلمان................هموطن عقده ای من خیلی کمبود داری
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 20:01
irani62 - برلین - آلمان
STING68 - گنبد - ایران.حقیقت تلخ است ......(((:
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 22:34
azad azad - لاس وگاس - امریکا
چرا همهٔ شما به ستینگ۶۸ هجوم بردید خوب اون هم آدم و نظرش را گفته همین فقط یاد گرفتیم که که به هم الکی‌ حمله کنیم.
جمعه 30 تير 1391 - 05:36
STING68 - گنبد - ایران
pezhman - وین - اتریش..............شما هم با IP ADDRESS من وارد سایت بشین و افاضات کنید فکر کردین من ساندیسخورم که هیچی بهم نگن ؟؟؟! در ضمن بیاید دین اسلام رو برای پیشرفت زندگی خودمون با دیدی مثبت و سازنده باز خوانی کنیم ............منابع مشترک و قابل قبول با ادیان دیگر هم داریم ان منبع هم *کتاب احادیث قدسی* است که شرح مناجات و وحی و کلام خداوند با پیغمبرانش می باشد که با واسطه از پیغمبران نقل و در تاریخ ثبت شده...................بیاید تو این شرایط حساس و سرنوشت ساز اتحاد داشته باشیم.............اتحاد
جمعه 30 تير 1391 - 15:40
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
STING68 - گنبد - ایران: نوشته بودی که غیر از ایران جاهای دیگه هم هست که بین ادیان اختلاف هست، ما به اونا کاری نداریم، خیلی همت کنیم شاید بتونیم یک کم از مشکلات خودمونو حل کنیم. در ضمن دین یک موضوع شخصیه که هر کسی میتونه داشته باشه یا نداشته باشه، قرار نیست دین راهکار ارائه بده یا مشکلی رو حل کنه. شما که دین اسلام رو کامل میدونی فقط به یک سوال من جواب بده: چرا کسیکه در یک خانواده مسلمان به دنیا اومده و بالاجبار و نه به انتخاب خودش مسلمان شده نمیتونه از اسلام خارج بشه؟ چرا اگه خارج بشه حکمش مرگه؟ آیا این با انسانیت و آزادی سنخیتی داره؟ آیا میشه هم اسیر بود هم آزاد؟!؟!؟
شنبه 31 تير 1391 - 17:16
STING68 - گنبد - ایران
چون احکام دین اسلام کامل و جامعست خودت برو بگرد علتش رو ولی اینو بدون که از اسلام دینی بدرد بخورتر و جامع تر برای رشد اخلاق و معنوی انسان ها در دنیا یافت نمیشه کرد................زیبایی خودت باش نه نقش دیگری
شنبه 31 تير 1391 - 23:50
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
STING68 - گنبد - ایران:من میدونم چرا اسلام قتل انسانها رو میده، واسه اینکه هیچ راه دیگه ای برای حفظ و گسترش خودش سراغ نداره، میدونه که قوانینش با طبیعت انسان در تضاده و هیچ انسان آزاده ای از سر میل نمیخوادش، باید با تهدید به قتل آدمها خودشو زنده نگه داره. در ضمن منطق شما دیندارها خیلی جالبه، ازت سوال میپرسم جواب میدی چون اسلام دین کاملیه! آخه کسیکه به شق القمر، امام 1400 ساله ته چاه و هزار چرندیات دیگه اعتقاد داره باید هم از عقل و استدلال به دور باشه، چون تمام باورهاش بر پایه موهوماته.
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 13:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.