گفتگوی شهرام همایون با رضا پهلوی



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+573
رأی دهید
-403

فامیله دور - تهران - ایران
شهرام همایون با رضا پهلوی = = = ابــــــــــــــلــــــــه
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:05
Iran-air-force - منچستر - انگلیس
آخی مامان جونت بمیره برات، طفلک یک چندر غاز پول گذشته بانک سودشو میخوره و وقتی‌ نداره از ننه جونش قرض میگیره ، ماشالله صبح تا شعب هم مبارزه میکنه وقت نداره کار کنه، . وقاحت و دروغ هم هادی داره شازده، خجالت بکش.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:14
amirehsan1 - آمستردام - هلند
وجودمی شاهزاده رضا ، دوست دارم با تمومی وجودم ، استراتژی بسیار خوبی‌ دارید به امید ایران آزاد
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:38
ab shangooli - لندن - انگلند
خیلی‌ محترمانه ایشان گفت که من نان را به نرخ روز میخورم ، یعنی من خودم را شاه می‌دانم در آینده ایران ، اگر مردم دمکراسی بخواهند ، من شاه هستم ، اگر مردم جمهوری بخواهند ، من شاه هستم ، در هر صورت من شاه هستم ، ولی‌ نگفت که اگر مردم من را نخواهند ، ایشان چکاره هست.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:07
Iran-air-force - منچستر - انگلیس
وقتی‌ یکی‌ زنگ زد از شازده پرسید که چرا از قیام نوژه حمایت نکردی و عدم‌ها را محکوم نکردی ؟ طرف را پیچوند و جواب نداد، أین هم از وطن پرستی‌ أین ادم موذی
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:10
مردعنکبودی - زنجان - ایران
درامدش معلومه دیگه همونجاکه الان دولتمردان ایران میخورن
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:44
trust - بوشهر - ایران
لعنت بر پهلویهای اشغال
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:04
كيومرث ازاد - لندن - انگليس
درود بر شاهزاده ،و سپاس از صحبت‌های روشنگرانه شما ، امیدواریم به زودی . آدمکشان جمهوری اسلامی سرنگون شوند ، و ما هم در کنار شما و دیگر هموطنان . آزادی ایران را جشن بگیریم ،،به قول آقای همایون ، ما هستیم
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:02
amirhassna - سیدنی - استرالیا
مشکله اصلی‌ در ایران مردمش هستن چه زمان شاه و چه الان. تا ایرانی‌ جماعت خودشو از همه داناتر و باهوشتر می‌دونه همینه که هست. تا قبول نکنیم که باید مطالعه کنیم و خرافاتو کنار نزاریم هیچ چیزی درست نمیشه.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:16
babak be - بروکسل - بلژیک
شاه زاده رضا پهلوی بهترین گزینه برای ایران آینده هستند و به ایشان رای خواهیم داد .
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:28
rastgu - دوسلدورف - آلمان
تنفر وانزجار اکثر ایرانیها چه در داخل ایران وچه خارج از ایران از سلطنت شاه سابق و سلطنت طلبهای دیروزی و امروزی هنوز آنقدر تازه هست که این پهلوی کوچک با دخالتهای خودش نه تنها کار بجایی نمی برد بلکه مردم ایران را بیشتر از تغییر رژیم میترساند که مبادا دوباره پهلوی ها و دار ودسته اش برای چاپیدن پول نفت میایند. این بابا اگر راست میگوید فقط میلیاردها دلار پول نفت مردم ایران که پدرش برایشان به ارث گذاشته در اختیار نیروهای مخالف رژیم بگذارد تا امکانات سرنگونی رژیم ملاها فراهم بشود. حالا بهترین حرفها را هم در دهنش بگذارند و وعده های خوب بده، ایشان به خاطر گذشته شوم و ننگ پهلوی ها قابل اعتماد نیست دیگر. ما چطور میتوانیم سلطنت طلبها را در جمع دلسوزان ایران و در بین ما مخالفان رژیم جا بدهیم. واقعاً شرم آور است.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:56
kamran631 - لیون - فرانسه
آقایون و خانومهایی که اینجا کامنت مینویسند علیه رضا پهلوی، میشه بگین اگه ایشون نیاد تو میدون، شما کدام مرد یا زن سیاسی دیگه رو سراغ دارید که در دنیا اینقدر وجهه‌ داشته باشه !؟من با حرف خانم الهه بقراط موافقم، فعلا داشته ما همین هست و بس ، اقلا یا ازش حمایت کنیم، و یا خودمون بیاییم تو میدون !! البته این چند خط خطاب به ساندیس خوران نظام آخوندی، توده‌ای‌ها و چروک‌های فدای آخوند (اکثریت) نمیشه. طرف صحبت من وطن پرستانی هستند که در فکر‌ آزادی مام میهن هستند...
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:43
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
جاوید شاه ، جاوید رضا شاه دوم ، لعنت بر هر چی‌ وطن فروش و آخوند پرست ، ..... به ذات هر چی‌ آدم نمک نشناس ، زنده باد ایران‌زمین .
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:58
juwan 2000 - روتردام - هلند
خیلی‌ محترمانه استراتژی بسیار خوبی‌ دارید . اگر مردم دمکراسی بخواهند به ایشان رای خواهند داد . رضا پهلوی بهترین گزینه برای ایران آینده هستند . درود بر رضا پهلوی ...............
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 15:23
parskids - تهران - ایران
مرگ بر هر چی سلطنت طلب
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 15:55
ایران،ایرانی‌ - کلن - آلمان
پاینده ایران و ایرانی ،جاوید سلسله پهلوی ،رضا شاه دوم پادشاه ایران ،ملکه مادرعلیا حضرت شهبانو فرح پهلوی ،ملکه یاسمن پهلوی ،جانشین پادشاهی شاهدخت نور پهلوی و پادشاهان ایران ساز پهلوی رضا شاه کبیر و آریامهر بزرگ محمد رضا شاه پهلوی ،برقرار باد پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران و تمامیت خاک ایران و اقوام ایرانی ،ما پیروزیم چون حق با ماست ،به امید پیروزی نور بر تاریکی
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 15:50
sanandaje sorkh - اسلو - نروژ
واقعا که خنده دار است کسی اینقدر پر رو باشه با کامل وقاحت بیاد و صحبت از حقوق بشر ،آزادی ، و همچنینن از جنایات رژیم بشار اسد لاف بزند در حالیکه خاندان پهلوی ( پدر و پسر)کمتر از جمهوری اسلامی جنایت نکردند رژیمی که هزاران زندانی سیاسی از جمله بیژن جزنی ،خسرو روزبه ،دکتر تقی ارانی در سیاه چالهای آن جان دادند ،این شاه زاده‌ای که سیستم پوسیده پادشاهی را برای آینده ایران تجویز می‌کنند دچار توهم شده‌اند چونکه پدر بزرگ و پدرش از نظر ارتکاب جنایت علیه بشریت سنگ تمام گذاشتند...و افکار عمومی‌ و مردم ایران دیگر چنین سیستم پوسیده‌ای را نمیخواهند.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 15:51
hashamdar - تهران - ایران
جاوید سلسله پهلوی ،رضا شاه دوم پادشاه ایران , ایشان بهترین گزینه برای ایران آینده هستند . درود بر شاهزاده رضا پهلوی .
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 16:24
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
می‌ بینید؟؟ من نه سلطنت طلب هستم نه برای ملت خط تعیین می‌کنم نه طرفدار رضا پهلوی!!!!! دفاع من از شاهان پهلوی تنها بر مستندات تاریخیست!!! ولی‌ در بالا بنگرید به لجن پراکنی این مزدوران کمونیست مجاهد و سبزاللهی و حزب‌اللهی که چگونه هنوز در لجن و کثافت ۱۳۵۷ غرق هستند و بروی مبارک نمیاورند نتیجه ی کار .... حمایت از خمینی و اعدامهای ۱۳۵۷-و ۱۳۵۸----!!!! همین ملا هم از سرتان زیاد-یک میلیون ایرانی‌ را به زیر گور فرستادید هنوز بیشرمانه در اوهام ... خود!شرم کنید-- آن قلّابی ها؟؟! ننگتان با د!!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 16:20
sepherdad - سیدنی - استرالیا
راستگو - دوسلدورف - آلمان. شما که توی روز روشن دروغ میگی‌ ، قابل اعتمادی!! اما ایشون قابل اعتماد نیست??،,, چطوره ملت دوباره کشور و بدن دست یه گدا گشنه دیگه که ملت و بچاپه?? یا آدمی که عشقه نیو یورک داشته باشه??
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 16:33
yasamangoleziba - تهران - ایران
ما مردم ایران باید قبول کنیم که یک تعدادمان از عوامل و دار و دسته رژیم اشغالگر هستیم که هیچ، عده‌ای عقده‌ای و دارای کمبود هستیم که بهتر از خودمان را نمیتوانیم تحمل کنیم، و مدام با خودمان درگیر هستیم. پس مشکل اساسی که این آخوندها تا به امروز به سر ما آوردند از خودمان هست، و اگر نه شاهزاده چه هیزم تری به شما فروخته که انقدر بعضیهاتون عقده سر دلتون دارید..
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 16:30
Nikta - تبریز - ایران
همه انسانها اشتباه میکنند این مهم است که شجاعت داشته باشیم و بگیم که گذشته ام اشتباه بوده و مصمم هستم تا از اشتباهات گذشته ام درس گرفته و به دنبال جبران ان باشم و برای کشورم وسر بلندی ان جانم را فدا کنم. مشاخصن در هرزمینه ای که پهلوی بد بود بدون تردید در وطن پرستی و میهن دوستی بی نظیر. بنابرین این حکومت که روی هر چه شاه و پادشاه قاجار و پهلوی را سفید کرده بدون شک بزرگترین فرقش با دوران پهلوی این است که: این حکومت هیچ ارزشی برای ایران و ایرانی بودن قائل نیست و به هیچ طریقی وطن پرستی برایشان معنا ندارد. در زمان شاه به حیطه دین و مذهب احترام گذاشته میشد هرگز اینچنین مورد تمسخر و تحقیر قرار نگرفته بود که در این حکومت به استلاه اسلامی قرار گرفته. از قانون اساسی نیم بندی هم که در زمان شاه اجرامیشد در این حکومت از ان هم هیچ خبری نیست. خوشبختانه شعور سیاسی مردم رشد پیدا کرده و به دنبال واقعیات و موفقیت حقیقی و واقعی هستند.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 17:35
Nikta - تبریز - ایران
چون مردم هر دو صورت پادشاهی ( بهلوی و آخوندی ) را با تمام وجود لمس کردند و با بدیها و خوبیهاش کاملا آشنا هستند بنابرین اکثریت مردم مسلمن به دنبال دموکراسی هستند و صد در صد به دموکراسی رای میدهند. درود بیکران به تمامی انسانهای نیک اندیش ،حق طلب و درستکار که معیار شان جز حق و حقیقت هیچ چیز دیگری نیست و از اشتباهات گذشته خود درس میگیرند برای پیشرفت در آینده و نه به دنبال تعسب حزبی و گروهی خود را به ان زنجیر کنند.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 17:35
Artosh - تهران - ایران
Iran-air-force - منچستر - انگلیس/ab shangooli - لندن - انگلند و برخی دیگر که بدون هیچ دلیلی جناب پهلوی رو مورد توهین قرار میدن. واقعاْ خجالت نمیکشید از الفاظی که به کار میبرید؟! ایشان به شخصه چه بدی به ملت ایران و شما کردن؟! شاید شما از پدر ایشان کینه به دل داشته باشید. اما کارهای پدرشان به ایشان ارتباطی ندارد. گرچه به نظر من پادشاه گذشته ایران هم از سر من و شمای ملت بی فرهنگ ایران هم بیشتر بود. چون اون توحش ۵۷ رو امثال من و شما بوجود آوردن. امیدوارم یکم به خودتون بیاید و دست از توهین به اشخاص بزرگ بردارید. درود بر رضا پهلوی عزیز
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:31
parviz1 - کترینگ - انگلستان
لعنت بر هرکسیکه از این رژیم اسهال و ملاها طرفداری میکند.مزدوران بدبخت میدانند بزودی مملکت دست آدم حسابیها و تحصیل کرده‌ها میافتد و دیگر جایی برای چاپلوسی و دستمال بدستها وجود ندارد .تحصیل کرده‌ها و نسل جوان ایران اجازه نمیدهنند ملاها بار دیگر با چرندیات و سخننان مزخرف کمر بپایین یا کشتن امامان و .... به عوام فریبیی ادامه بدهند.جایی برای ساندیس خورها و مزدوران وجود نخواهد داشت.پس هر چه میتوانید به شاهزاده رضا پهلوی بدو بیراه بگویید.چونکه پایان عمر رژیم نزدیک است.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:33
babak be - بروکسل - بلژیک
دلم می خواهد روزی را ببینم که شاه زاده رضا پهلوی با اکثریت آرای مردم به تخت شاهی می نشیند و همه کمونیستها و مجاهدها و آخوندها و وطن فروشان جدایی طلب . با سرافکندگی و خفت و خواری مناظره گر باز شدن دروازه تمدن به سوی ایرانیان خواهند بود . به کوری چشم همه کسانی که در آرزوی کمونیست کردن ایران هستند .
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:42
بابک خرم دین - تهران - ایران
درود بر رضا پهلوی . چون خواستار یک رفراندوم ازاد است . دروبر هر سازمانی وهر حزبی و هر شخصی که خواستار سرنگونی رژیم است و خواستار برپایی دمکراسی و سکولاریسیم وسکولاریسیم در ایران است .
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:43
habilian - قم - ایران
Nikta - تبریز - ایران : ( مشاخصن : *مشخصا ، به استلاه اسلامی : *به اصطلاح اسلامی
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:10
Artosh - تهران - ایران
Iran-air-force - منچستر - انگلیس/ab shangooli - لندن - انگلند و برخی دیگر..... کاش فقط این جمله رو درک میکردید که ایشان مدام میگن :( انتخابات آزاد. خواست اکثریت مردم. چیزی که اکثریت ملت با یک انتخابات کاملاْ آزاد میخوان...) درکش خیلی سنگین نیست. مشکل از شماست..!!!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
sanandaje sorkh - اسلو - نروژ. واقعا وقاحت از زمین تا آسمان --پهلوی‌ها به اندازه ی ملا کشتند آره؟????؟؟ میتوانی‌ فقط ۵۰ نفر را در زمان محمد رضا شاه نام ببری؟؟؟بله باید سرخ باشی‌-صد میلیون از زمان بلشویکهای روسیه از 1917 تا کامبوج و پول پوت 1979 در سیستم سرخ شما کشته شدند !!!و پس از آن فقط یک کشور!!! نه بیشتر با سیستم چپ و کمونیسم را نام ببر که حقوق بشر در ان باشد و جنایت و خفقان نه!!! بله درد ایران شما کمونیستها و مجاهد و حزب‌اللهی با هم بودید که حتا آزاد مردی چون بختیار را ---نوکر !!!! نامیدید-- در حالیکه خودتان وابسته به خارج بودید!!!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 18:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در دهه‌های ۶۰ و ۷۰--گروههای کمونیستی در اروپا مبارزاتشان را با ترور شروع کردند از گروه-بادرماینهوف‌‌‌ در آلمان---تا بریگاد سرخ ایتالیا-همچنین در فرانسه و و-صد البته سرکوب شدند چون این ایده هم نشان داد چون اسلام شمشیری بر سر ملت خواهد بود!!در ضمن آزادی احزاب تا ۱۳۲۰-در ایران-نشان داد که چه خواهد شد-قائله ی آذربایجان و پیشه وری خائن. و بقیه که منجر به وجود آمدن ساواک شد---بله کارهای خارج از عرف و اخلاق نیز در ساواک شد چون آنها هم از همین ملت بودند----حالا باز قصه ی ملا نصرالدین بخوانید همین قصه‌ها که با آن از کوره د‌ههای خود به اروپا آمدید!!!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:09
IRAN_PERSIAN GULF - اهواز - ایران
درود بر خاندان پهلوی ، به راستی‌ که پادشاهی برازندهٔ ایشان می‌باشد.ننگ بر کوردلان آخوندی ،تازی زادگان و ساندیس خوران. جاوید شاه جاوید شاه جاوید شاه جاوید شاه جاوید شاه
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:25
gogoli - تهران - ایران
حیف شد! خیلی دلم میخواست که گفتگوی "شهرام ....فروش" و "رضا نیم وجبی" رو ببینم!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:29
samuk66 - لندن - انگلستان
این رضا پهلوی اگر آدم درستی‌ بود با این کلاه برداره جنس فروش محاسبه نمیکرد.این شهرام همین واقعا کلاشه
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:30
samuk66 - لندن - انگلستان
از این شهرام همین من کلاه بر دار تر من تا الان ندیدم.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:31
shayand - شیراز - ایران
من بین دوران طلایی امام و رضا پهلوی.. رضا پهلوی رو انتخاب می‌کنم...به نظر میاد خیلی‌‌ها دوس دارن برگردن دوران طلایی امام
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:39
atheist - هند - هند
اونجائی که الاحضرت در مورد شغل منبع درآمد و محل زندگیشون جواب دادن . .... !!!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:47
amirehsan1 - آمستردام - هلند
بچه تو اصلا میدونی‌ سلطنت یعنی‌ چه که اینقدر مرگ مرگ میکنی ، حرف بزن اما توهین نکن، جونم فدای شاهزاده پهلوی ، عاشقتم ، میدونی‌ بچه من از این خانواده چیزی به یاد ندارم چون سنم کوچیک بود ، اما همین که در فیلم‌ها میبینم ما ملته ایران چقدر سیراب بودیم ، ملتی آزاد ، ملتی با شور و شوق ، این است که میگویم جونم فدای مادر ایران زمین شهبانو فرح پهلوی ، مرگ بر جمهوری اسلامی ،
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:41
m4ssod - لندن - انگلستان
خیلی‌ کوته فکرانه است که آقای رضا پهلوی را مردود کنیم چون پدر و پدر بزرگشون چنین و چنان کردند. لطفا گوش کنید ببینید ایشان چی‌ میگن بعد نظر بدین. در ضمن ایشان ۱۰۰۰ بار بیشتر گفت اگه مردم رژیم سلطنتی نخواهند ایشون به عنوان یک شخصیت سیاسی در کشور عمل خواهند کرد. در آخر هر کسی‌ که بعد از این مدت به وطن پرستی‌ رضا شاه و محمد رضا شاه ایمان نیاورده باشه دیگه خیلی از مرحله پرته (و یا ساندیس خور ذوب شده در ولایته!)
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:43
rastgu - دوسلدورف - آلمان
sepherdad- سیدنی- چه خوب بود مینوشتی که من چه دروغی گفتم؟ شماها هنوز طرفداران سلطنت ( با عقب مانده گی فکری!) خیلی به این جوجه پهلوی امیدوار نباشید که این خانواده در حال ذوال و فرو پاشی است. داداش و خواهرش که خودشان را کشتند و میلیونها پول دزدیده شده از مال ایرانیها هم نتوانست خوشبختشان کند. حال کی نوبت خود علیاحضرت رضا پهلوی میشود که به زندگی ننگ بارش خاتمه بدهد و خودکشی کند نمیدانیم وما متنفرهای سلطنت طلبها بی صبرانه منتظریم. این خاندان پهلوی حناشان دیگر برای مردم رنگی نداره. بابای احمقش با سیاستهای غلطش باعث شد که ملّاها با غده سرطانی بنام اسلام به جان ایران و ایرانیها افتادند. تازه این بابا و خانواده اش باید دادگاهی بشند به جرم بالا کشیدن اموال ایرانیها. غلطهای زیادی هم موقوف.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:47
hamidla - هامبورگ - المان
درود بر شاه. سگش می‌ارزید به همه آخوندا و ریشو پشمیهای الان ایران؛)
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:55
shayand - شیراز - ایران
من بین دوران طلایی امام و رضا پهلوی.. رضا پهلوی رو انتخاب می‌کنم...به نظر میاد خیلی‌‌ها دوس دارن برگردن دوران طلایی امام
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:59
Payam Arian - لندن - انگلستان
شاهزاده رضا پهلوی: یکپارچگی و تمامیتِ ارضیِ ایران مهمی‌ هست که به هیچ روی ایرانی‌ در مقابلِ تهاجم به آن سکوت نخواد کرد و پاسداری از آن را نمادی از هویتِ ملی‌ِ خود می‌داند
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:02
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
**من به ایشان رأی میدهم ، نه به صرف اینکه شاهزاده هستند !، بلکه فقط به خاطر متانت و شخصیت والای سیاسی و دیپلماتیک ایشان و عرق ملی‌ ایشان و از همه مهمتر دمکرات و سکولار بودن ایشان ! و نکته مهمتر دیگر اینکه چون ۳۳ سال در مجامع بین الملللی این آخوندها با قیافهای کثیف و بوگندو و ژولیده حاضر شدند و آبروی ایران و ایرانی‌ را در سطح جهانی بردند !، در نتیجه آرزو دارم که رهبر و نماینده ی سیاسی آینده کشورم یک همچنین شخصیت با سواد و والا و خوشتیپ و تمیز و شیک باشد ! انشا‌الله
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 19:55
Payam Arian - لندن - انگلستان
شاهزاده رضا پهلوی: نیرویِ انتظامی، عضوی از خانواده ملت هستند، هرگز فراموش نکنیم که آنها در راهِ پاسداری از مرز و بوم کشورمان جانفشانی کرده‌اند، آنها بدونِ تردید در بازسازی و سازماندهی آینده کشور چه در لباسِ سپاهیگری و چه در شغلی‌ دیگر، سهیم خواهند بود.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:06
Payam Arian - لندن - انگلستان
شاهزاده رضا پهلوی: یا با هم آزاد خواهیم شد و آزاد خواهیم ماند و یا جدا از هم تا ابد بارِ سنگین استبداد را به دوش خواهیم کشید
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:09
samuk66 - لندن - انگلستان
شهرام همینِ پرچم فروش تو برو سر پیر مرد پیر زنرو شیره بمال.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:10
Payam Arian - لندن - انگلستان
شاهزاده رضا پهلوی: هم میهنانِ عزیزم، هیچ نیرویی توانمند تر از اراده یک ملتِ مصمّم و متکی‌ به خود نیست. آینده ایران تنها باید به دستِ ما مردمِ ایران رقم زده شود، چه دنیا با ما باشد، چه نباشد.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:12
samuk66 - لندن - انگلستان
تمام این اشخاصی‌ که تو این مصاحبه بودند آدمای کثیفی هستند چون تو تی‌و یه شهرام همین کلاه برادر دارن حرف می‌زنن.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:19
ggirl - فرانکفورت - آلمان
زنده با د رضا شاه کبیر ! ولی‌ اگر پدر گرامی‌ اینقدر دلنازک نبود و ایران را دو دستی‌ به این عقب افتادها نداده بودند امروز ایران و ایرانی‌ حرف اول را در دنیا میزد
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
از نظر من راه آزادی بسیار طولانی هست چرا که ثروتمندان به فکر ثروت خود و فقرا در اندوه نان!!!!! به اضافه ی صد‌ها هزار جیره خور رژیم!! ولی‌ مهم این نیست که چه کسی در راس قدرت باشد---مهم اینست که نزدیکان به حکومت از چاپلوسی بله قربان بله قربان فاصله و مهمترین اینکه بی‌ اجازه ی پارلمان منتخب مردم شخص اول هر که هست قدرت اجرا ی هیچ تصمیمی را نداشته----تبعیضات نژادی-- مذهبی---‌ بطور صد در صد نابود و آموزش و پرورش به دور از هر دین یا ایدئو لوژی باشد اگر چنین شد امیدی خواهد بود!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:09
Payam Arian - لندن - انگلستان
کسانی‌ که به شاهزاده رضا پهلوی و خاندانِ پهلوی، توهین میکنند، اگر روزی ، شرفِ گمشده خودشان رو بیابند، سخت پشیمان و شرمنده خواهند شد. کم نیستند کسانی‌ که برایِ شعله ور کردنِ شورش ۵۷، امروز وجدان درد دارند و از فرزند و ملتِ ایران خواستار بخشیده شدن هستند. اما اگر کمی‌ فهم و شعور و شرف و انصاف و انسانیت داشته باشیم، منکرِ این نخواهیم شد که شاهزاده رضا پهلوی، نه تنها به طیف و یا اندیشه‌ای تا بحال توهینی نکرده و نه دستش به خونِ کسی‌ آلوده است و نه حقِ کسی‌ را خورده، بلکه تمامی‌ سخنان و عملکردِ ۳۳ ساله او دمکراتیک و بر اساسِ اصولِ دمکراتیک اجرا شده. با خسته نباشی‌ و هزاران درود به شاهزاده رضا پهلوی. به امیدِ تشکیلِ هرچه زودتر شورایِ رهبری ( کنگره ملی) . پیروزی با ماست.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:19
NedayeAzadi - تهران - ایران
پهلوی = آخوندیسم = کمونیسم = دیکتاتوری. متاسفم برای ملتی که هنوز قربون صدقه ی دیکتاتورها میرن. مثل اینکه عادت کردیم هی از این چاله در بیاییم با کله بیفتیم توی اون چاه، دوباره از اون چاه در بیاییم بیفتیم توی چاله ی دیگه...
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:35
ashk.s - تهران - ایران
اینقدر قربون صدقه این شخص نروید هر چی بدبختی میکشیم از صدقه سر پدر همین شاهزاده هست این بابا نون رو به نرخ روز میخوره و کبریت بی خطر هست چرا اگر کمترین تهدیدی از جانب وی میدیدند مثل زنده یاد بختیار ترور شده بود
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:44
samuk66 - لندن - انگلستان
شهرام شالاتان.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:47
ab shangooli - لندن - انگلند
این شما هستید که به ملت ایران توهین کردید به خاطر یک آدم خائن و وطن فروشی که هیچ حرفی‌ برای گفتن نداره و در حالی‌ که ۱۰‌ها هزار کیلومتر از کشورش به توی سوراخ موشی فرار کرده خودش رو شاه ایران می‌دونه اگر مردم ایران به نظر شما بی‌ فرهنگ هستند ولی‌ فرق بین خائن و خادم رو خیلی‌ خوب میدونند ، دوران شاه و آخوند دیگه گذشته ، این جور نسخه‌ها دیگه توی ایران پیچیده نخواهد شد ، شب خوش
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:49
*Fanoos* - ايران - ايران
درووووووووود بر خاندان پهلوانی بسیار عزیز و دوست داشتنی . با آرزوی عمر مفید برای فرح و خانواده اش
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 21:23
rastgu - دوسلدورف - آلمان
با سلطنت طلبها بحث سیاسی کردن یعنی برای خر یاسین خواندن است. در بین آنها خیلی ها شکنجه گران سابق ساواک بودند که همراه شاه خبیث سابق از ایران فرار کردند و در خارج از ایران جا خشک کردند و گویا هنوز از خانواده پهلوی پول میگیرند که حامی این خانواده دزد پهلوی باشند. به اینها فقط میشود گفت ماهیتاً نوکر صفت هستند و چیزی در چنته ندارند بجز زنده باد گفتن شاه وچاکری. واقعاً دردناک است که حتی در خارج هم یاد نمیگیرند دمکرات بودن ودمکراسی را تمرین کنند شاید برای بعد از سرنگونی ملاها بزودی. اینها واقعاً فکر میکنند که چرخ تاریخ را میتوانند دوباره به عقب برگردانند.بزک نمیر بهار میاد کمپوزه با خیار میاد. اگرچه رضا پهلوی ارزش خیار را هم ندارد. جنایت کردند و توهین هم نکنیم.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 21:27
hamed1965 - لیستر - انگلستان
Payam .Arian - لندن - انگلستان. تو دلت خوشه اگرشرف تو گم شده برو ادای شرف کن فرانسه.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 21:56
afshin1593 - مونیخ - المان
من به شخصه نسبت به عقاید آقای رضا پهلوی احترام فراوانی‌ قائل هستم و با رهبری ایشان در آینده هم مشکلی‌ ندارم به شرطی که تجارب تلخ به دست آماده طی‌ سالیانه گذشته را فراموش نکرده و همراه با افرادی آگاه متخصص و دلسوز به ایجاد دموکراسی واقعی‌ در ایران عزیزمان کمر همت ببندند.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 21:43
baharrr - وین - اتریش
درود بر شاهزاده رضا پهلوی، درد و بلات بخوره تو سر هرکسی که بر ضدِ شماست.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 22:45
Anti estghlal - أهواز - ایران
ننگ بر انهاى که ضد شاه و پسرش هستند . ساندیسخوارهاى اشغال
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 22:18
ukguy4u - لندن - بریتانیا
رای من و خانواده ام همگی سلطنت مشروطه پهلوی به سلطنت شاهزاده رضا پهلوی ست.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 23:35
jalal1128 - هامبورګ - آلمان
مرتیکه پفیوز خجالت نمیکشه با سنش . سن خر پدر بزرگش رو داره . 24 ساعت در حال گدائی کردن و گریه کردن هست . حالا بیا یه تماس با کانال اینها بگیر از هفت خوان رستم که باید بگذری هیچ تازه بعد از یه ساعت انتظار بهت میگن وقت ندارم . آشغالهای بی مصرف. از این طرف میگن که مردم پول نداریم کمک کنید تا تلویزیون بسته نشه پول میگیرن تا صبح تو کازینوها مشغول غمار کردن هستند . بدبخت اون بیچاره هائی که به این کلاش ها کمک مالی میکنند
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 22:49
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
واقعآ مردم بی فرهنگ و بی سوادی داریم, یا یه عده میان و بی دلیل به این آقا فحش میدن و یا یه عده ای مث حزب اللهی ها که قربون صدقه خمینی میرفتند حالا قربون ایشون میرن. بابا جون افراد را با خودشون محک بزنید و در همان برهه از زمان برخورد کنید. این آقایی که ایران ایر فرس شده , چرا الکی فحش میدی و ناسرا می فرستی تویی که چهار کلام فارسی را نمی تونی درست بنویسی. ایشون هم یک آلترناتیو هستند حتی اگه من و شما قبولش نداریم و یک عده هم سرخورده و بیخود اونو می پرستند که این اشتباهست.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 23:40
sepherdad - سیدنی - استرالیا
راستگو - دوسلدورف - آلمان. شما دروغ میگی‌ چون میگی‌ ملت زمان شاه فقیر بودن اما اگر این حرف دروغ شما حتا راست هم می‌بود ملت با همون پاسپورت شاه میتوانستن به هر جای دنیا برن و کار کنن، در ضمن خیلی‌ به من توهین کردی و پاسخ آدم بی‌ ادب چیز دیگری است که اینجا نمیشه به شما داد، من هم فکر می‌کنم ما به کسی‌ مثل نادر شاه احتیاج داریم که اول تکیلفه شما دروغ گویان و یاوه سرایان رو یک سره کنه و بد برسه خدمت بقیه توی قم!
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 23:46
samuk66 - لندن - انگلستان
طرفو تو داه راه نمیدان سراغ کاد خدا رو میگیره !!!این رضا بی‌ عرضه ۳۳ ساله نشسته تو آمریکا هی‌ نسخت واسه مردم ایران میپیچه بعد با این شهرام هوو مایوون کلاه برادرِ سکه فروش می‌خواد بیاد ایران شاه بشه.
جمعه 23 تير 1391 - 00:05
Farokhzad - کنت - انگلستان
تا وقتیکه امسال شما احمق ها که یک رسانه تمام بودجه أش توسط مردم تامین میشود را میگید کلاه بردار و هیچ اون دوزارى را تکان نمیدهى این پول از مردم بگیره بهتره یا بره با بیگانگان وارد معامله شود براستیکه در میهن ما همیشه وطن پرستان مورد هجوم وطن فروشان قرار گرفتن در رابطه با أقات رضا پهلوى تمام توهین ها صرف این هست که او هم سالهاى عمرش را وقف وطن کرده در صورتیکه شما مخالفین بى وطن اگر جاى او بودید یک روز هم به ایران فکر نمیکردید با وجود این تهمت هاى ٣٣ ساله به خاندان او شخصا تشکر میکنم از حس وطن پرستى ایشان و این را به طرفداران او میگویم اگر او خطا کرده بود اینقدر دشمن نداشت چراکه تاریخ ایران اینگونه بوده و خائن ها همیشه هستند با دورغ و تهمت ترور شخصیت میکنند به امید پیروزى ایران و ایرانى اطلاعاتى ها را سوا کنید از مخالف هاى پهلوى هوشیار باشید
جمعه 23 تير 1391 - 00:07
parviz1 - کترینگ - انگلستان
درود به‌‌ شاهزاده رضا پهلوی که با فرمایشات منطقی و با سواد سیاسی جواب همه را داد و برای ملّت ایران راه همبستگی و اتحاد ملی برای پیروزی در آینده نزدیک را هموار فرمودند. مزدوران رژیم اسهال هم هر زمان که شاهزاده مصاحبه و یا رهنمودهایی میکنند تا مدتها از ترس آینده خود را خراب میکنند.غافل از اینکه این .... هنوز نفهمیدن شاهزاده بارها فرمودن کسانیکه دستشان به‌‌ خون ملّت آلوده نشده حال در هر لباسی و هر درجه آیی باشند در آیند مشکلی‌ نخاهند داشت.
جمعه 23 تير 1391 - 00:19
mashady - منچستر - انگليس
مرگ بر رضا پهلوی بی‌ عرضه ، مهم‌ترین عامل تفرقه
جمعه 23 تير 1391 - 01:18
nasle sokhte - تهران - ایران
درود به روان پاک بزرگمردان ایرانساز و ایراندوست پهلوی رضا شاه بزرگ و شاهنشاه آریامهر و درودی بیکران به ناجی ایران اعلیحضرت رضا شاه دوم جاوید شاه پاینده ایران
جمعه 23 تير 1391 - 01:24
Iran-air-force - منچستر - انگلیس
خدا در را با تخته خوب جور میکنه، شهرام همایون و رضا پهلوی ۲ نفر که به اسم ایران و ایرانی‌ پول در میارند و بار خود را بسته اند.
جمعه 23 تير 1391 - 01:39
Iran-air-force - منچستر - انگلیس
خیلی‌ قدیمیه حاجی
جمعه 23 تير 1391 - 02:22
kaveh48 - لندن - انگلیس
رضا پهلوی بهترین گزینه برای رهبری مبارزین ملی مخالف جمهوری اسلامی کهریزکی . برای آزادی ایران است .
جمعه 23 تير 1391 - 02:25
nasl sokhta - لندن - انگلیس
شاهزاده رضا پهلوی سمبل یک ایرانی آریایی به تمام معنی میباشد واین بر همگان کاملا واضح است ازنظر متانت فن سخنوری صادق بودن تواضع انسان دوستی آزادگی و.. درود بر شاهزاده رضا پهلوی
جمعه 23 تير 1391 - 03:53
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
هموطنان عزیز زیاد خودتونو ناراحت نکنید و زیاد خوشحال نباشید که آیا شاهزاده رضا پهلوی٬ شاه بشه یا نشه. این کار رضا پهلوی در این برهه از زمان به خاطر شرایط خطرناک و اوضاع خراب مملکت میتونه حرکت خوبی باشه برای نزدیک شدن رهبران و فعالین گروه های سیاسی خارج از ایران تا بتوانند حول محور آزادی و سکولاریسم جمع شوند و صدایشان را با مردم ایران هماهنگ کنند و این عمل میتونه تنها دلگرمی برای مردم باشه که از مبارزه خسته نشوند. اگر رضا پهلوی هر فکری در سر دارد مربوط به خود اوست. و به نظر حقیر مردم ما باید این را بدانند که بلافاصله بعد از سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی و تشکیل دولت موقت یا مجلس مؤسسان ٬ نباید اقدام به رأی گیری برای نهاد پادشاهی کنند چون این یک مسئله بسیار مهمی است و نیازمند وقت و کارشناسی میباشد و در واقع اگر ایران به پادشاه نیاز داشته باشد کسی جز رضا پهلوی نیست.
جمعه 23 تير 1391 - 04:05
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس
من سلطنت طلب نیستم، گرایش من آزادی‌های مشروط مدنی و دمکراتیک است، ولی‌ به سلطنت طلبان به خاطر ادب و درک و فهم بالا، و شعور سیاسی گسترده تر، درود میفرستم. از مخالفین سلطنت، جز ناآگاهی‌، بی‌ خردی و بی‌ ادبی‌ چیزی اینجا دیده نشده تا الان ... / زنده باد عقل و ادب و مطالعه !
جمعه 23 تير 1391 - 05:30
IranZamin7000 - اسلو - نروژ
پهلوی ۵۰ سال در ایران حکومت کرد .یکی‌ از دلایلی که مملکت و مردم ما گیر این اراذل و اوباشهای کنونی افتاده عملکرد رژیم پهلوی بود. حالا دعوا سر چیه ؟ به امید خداوند اگه یه روزی ایرانیها مزه دموکراسی واقعی رو کشیدند ، مردم خودشان تصمیم خوا هند گرفت که چه کسانی‌ باید مملکت را اداره کنند. رأی اکثریت یعنی‌ دموکراسی واقعی‌ .
جمعه 23 تير 1391 - 06:47
sepherdad - سیدنی - استرالیا
خدایش خیلی‌ صبور هست من بودم ازشون می‌پرسیدم شما چه کار کردین که از من میپرسین چه کار کردم? نمیدونم اگر ایشون شاه نیست، پس چرا اینهمه ازش سوال می‌کنن??
جمعه 23 تير 1391 - 06:59
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. ""از نظر من راه آزادی بسیار طولانی هست چرا که ثروتمندان به فکر ثروت خود و فقرا در اندوه نان"". دوست عزیز ثروتمندان نمی‌تونن از کسی‌ حمایت کنن که شعار مشروطه میده ایشون فرده مورده اعتمادی هست اما اگر نخست وزیری اومدن در قدرت که کشور و داد دست همین افرادی که اینجا میبینی‌ (سرخها) تکیلف چیه؟ مردم شاه پاسخ گوی میخوان، برای کشور ایران نه جهموری به درد می‌خوره نه مشروطه، شما دیدین با اینکه در همین جهموری اسلامی رییسه جهموری هیچ کاره هست و همه هم انتصابی بودن بازم این آخری چه گندی زده حالا فرض کنیم فردا باز یکی‌ مثل مصدق اومد سر کار( میدونید که توی ایران همه عشق شهرت دارن میشن ).
جمعه 23 تير 1391 - 00:56
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
sepherdad ---آقای محترم می‌دانید که با بعضی‌ از عقاید شما نه سیاست! مخالف هستم ولی‌ مربوط به خودتان است!! اما در اینجا متوجه مقصودم نشدید-در مورد ثروتمند و فقیر---قصدم شرایط امروز ایران بود که پولدار فکر حفظ پول خود فقیر دنبال نان!! و میشود گره کور!و بقای ملا---شاد باشید
جمعه 23 تير 1391 - 08:12
بابک خرم دین - تهران - ایران
راستگو - دوسلدورف - آلمان. شما که توی روز روشن دروغ میگی‌ ، اسمنت را مگذاشتی دروغگو بشتر بهت میخورد
جمعه 23 تير 1391 - 08:16
mashady - منچستر - انگليس
rastgu - دوسلدورف - آلمان. چه زیبا بیان کردی عزیز درود می‌فرستم به شما
جمعه 23 تير 1391 - 08:35
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بابک خرم دین - تهران - ایران. دوست عزیز به اینا جور اسمها میگن اسمهای کافوری:))، مثله بنگاه معاملات ملکی‌ صداقت :-)
جمعه 23 تير 1391 - 09:37
farahnazb2 - ابادان - ایران
مرگ بر رژیم آخوندی که دهه 40و50ای ها روسوزوند-دوستان خواهشن این بار باآگاهی به کسی که انتخاب میکنید اعتماد کنید تا کشورمون دیگه خراب تراز این نشه.
جمعه 23 تير 1391 - 09:37
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
همینطور لعنت بر مجاهدین جانی و خائن و کمنیستهای نون به نرخ روز خور و آواره که میهنپرستی براشون معنی‌ نداره.
جمعه 23 تير 1391 - 10:07
samuk66 - لندن - انگلستان
مهران مدیری خوب این شهرام شالاتن رو ضایعه کرد.
جمعه 23 تير 1391 - 11:04
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
طبیعتا خانواده شاهزاده پهلوی از ایشان صد در صد راضی نیستند و گله مند هستند و فشار ها را حس میکنند ولی در ان واحد وقتی به اون پولهای دزدی ایشون و پدرشون که از ایران دزدیدند نگاه میکنند راضی میشوند و مشعول تحصیل میشوند و یک زندگی جمع و جور چند صد میلیاردی دارند!
جمعه 23 تير 1391 - 09:52
afshin1593 - مونیخ - المان
پاینده ایران و زنده باد میهن پرستان واقعی‌ که بدون کینه و غرض و تفرقه افکنیها ی قومی و ایدئولژیکی جز سعادت و بهروزی برای ایران و ایرانی‌ فکری ندارند ! دوستان فراموش نکنید که کسانی‌ که تجارب تلخ گذشته را فراموش کنند راهی‌ جز تکرار آن ندارند !
جمعه 23 تير 1391 - 11:32
piki82 - تورین - ایتالیا
rastgu - دوسلدورف - آلمان. خدا شفات بده !
جمعه 23 تير 1391 - 11:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - منچستر ---فکر کردم سلول سالمی در مغزت هست که اندزری محترمانه در قسمت دیگر برایت نوشتم غافل از اینکه نان و ابت در همان انگلیس از ملایان هست!!!!!! و کامنت‌های ضد اسلامت هم برای پوشاندن وظیفه ی اصلیت خدمت به ملایان است!!!!! آنقدر بنویس که جانت درآید!
جمعه 23 تير 1391 - 11:30
gogoli - تهران - ایران
من از باز گشت اعلیحضرت رضا شاه صغیر به میهن حمایت میکنم! رضا آمریکایی باید قبل از هر کاری به ایران بیاد و در یک دادگاه صالح با حضور هیات منصفه به جرم دزدی و خیانت محاکمه بشه.
جمعه 23 تير 1391 - 11:49
Anti estghlal - أهواز - ایران
jalall المان... تو توى المان ساندیسى که این حکومت کثیف برات میفرسته کوفت کن ... هر چه توهین کردى فکر کنم لیاقت خودته...
جمعه 23 تير 1391 - 12:22
kamran631 - لیون - فرانسه
rastgu - دوسلدورف - آلمان - پدر جان ! تکلیف من و میلیون‌ها نفر مثل من چی‌ میشه که سلطنت طلب نیستیم ولی دلمون به هیچ گروه سیاسی هم خوش نیست، چون که از بس دروغ شنیدیم، و خیانت به کشور دیدیم. حالا این بابا اومده و صحبت از یک قانون اساسی جدید مبتنی‌ بّر منشور جهانی‌ حقوق بشر، و یک حکومت مبتنی‌ بر پارلمان و رای مردم میکنه. شما ایده بهتری داری که به ما پیشنهاد کنی‌ !؟
جمعه 23 تير 1391 - 12:26
piki82 - تورین - ایتالیا
IranZamin7000 - اسلو - نروژ. یعنی چی یکی از دلایلش عملکرد پهلوی بود ?? خوب پس یکی از دلایل اومدن پهلوی هم عملکرد قاجاریه بود!! بابا این حرفها کدومه !! ما اصولا مردم نمک نشناسی هستیم....زیادم فرق خوب و بد رو نمیفهمیم...هرچی بهمون حال بدن...رومون زیادتر میشه...مگه نمیبینی الان میزنن تو سرمون جیکمون در نمیاد ???? وقتی رضاشاه اونهمه کار کرده واسه مملکت...بعد یارو اومده نوشته رضاشاه نوکر انگلیس و...بود...هیچ کاری هم واسه ایران نکرده...نمیدونم باید گریه کرد یا خندید !!!
جمعه 23 تير 1391 - 12:32
rastgu - دوسلدورف - آلمان
بابک خرم دین-تهران. یا سر منقل بودی تریاک تو میکشیدی یا مست بودی که این را نوشتی: " اسمنت را مگذاشتی دروغگو بشتر بهت میخورد." چه نوشتی؟. اول فارسی نوشتن را درست یاد بگیر بعد حرفات بزن اگر حرفی برای گفتن داشته باشی " بیشواد ". مشکل ما با شما سلطنت طلبهای بی سواد این است که نمی خواهید قبول کنید که دستان این خانواده پهلوی به خون مردم ایران آغشته است و این ننگ همیشگی بر پیشانیشان مهر خورده و زالو صفت هستند. این خانواده چرا ثروتهایش را رو نمی کند و از کجا آورده؟ تازه هنر نیست که به یک فرستنده تلویزیونی پول بدی که بیایند با تو مصاحبه کنند آنهم یکساعت ونیم؟؟؟ با سوالهای از پیش آماده و تنظیم شده. خر خودتانید. رضا پهلوی با همه میلیاردها دلارش اگر آلترناتیوی بود برای جایگز ینی قدرت ملا ها حتما تا حالا آمریکایی های بی ناموس تر از انگلیسیها این کار را کرده بودند یا خواهند کرد. گول حرفهایش را نخورید.گرگ زاده عاقبت گرگ شود. زنده باد آزادی و پیش بسوی دمکراسی برای ایران.
جمعه 23 تير 1391 - 11:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
فرهنزب۲ - ابادان - ایران. دوست عزیز کسی‌ که نیاز به پول و اسم و رسم و دیدن دور دنیا نداره فقط همین رضا پهلوی هست,, من با ایشون مخالفم! چرا؟مثل همه هموطنهای عزیزم!!! می‌دونم اگر ایشون بیا‌ید، از همون روز اول که پاشو بذار توی ایران با همه دنیا صلح میکنه!!دیگه چه جور می‌شه یه چیزی رو ارزون خرید گرون فروخت?? با عادی شدن روابط ایران با دنیا سرمایه دارن وارده ایران می‌شن همه می‌رن سره کار ، پسرها زن میگیرن دخترها شوهر می‌کنن وضح مردم خوب میشه, دیگه کسی‌ دختر شو نمیفروشه،دیگه زن خیابانی پیدا نمیشه، دیگه کی‌ به ما محل میده??/،، ، ، نه عزیز، ما با رضا پهلوی یا هرکسی که سیر باشه مخالفیم !!! امضا:جماعت گشنگان و ادم فروشان مقیم کشورهای عربی‌, ترکیه , چین ، روسیه,,,
جمعه 23 تير 1391 - 11:39
Afshin London - لندن - انگلستان
درود بر خاندان پهلوی
جمعه 23 تير 1391 - 13:28
uk.ali - لیورپول - انگلیستان
پدر و پدر بزرگش کی بود که نوه اش چی باشد ! منکر اصلی غیر فارس با سلاح یکسان سازی ! تا تبریز هست کلک شاهی وارد نیست همین حکومت اخوندی محصول حکومت پلوی هاست که ان موقع کنده شدند و حالا دست بکار ! بنازم اتاترک را که به موقع از گوش هرچه اخوند مذهبی سنی که به مراتب قوی تر و وحشی تر از اخوند شیعه بودند تسبح ساخت و کتابهایشان را بار شترها کرد و فرستاد عربستان و گفت مال خودتان باشد ما از اینها سر در نیاوردیم !
جمعه 23 تير 1391 - 13:31
Banooye Irani - هیوستن - آمریکا
با رضا پهلوی مخالفیم. نسل ما نه اشتباه نسل پدر و مادرم هامون رو می کنه نه اشتباه پدر بزرگ و مادر بزرگ ها رو. نه به جمهوری اسلامی و نه به شاهنشاهی .. رضا پهلوی هم بهتر صابون به دلش نزنه چون یک شهروند معمولی حساب میشه و نه بیشتر. زیاده خواهی تا چه حد؟؟؟
جمعه 23 تير 1391 - 14:50
shaali - سوپوت - لهستان
درود بی‌ پایان من به همه دوست داران ایران پادشاهی این سایت موفق و پیروز پیش به سوی ایرانی‌ آزاد.
جمعه 23 تير 1391 - 15:30
rastgu - دوسلدورف - آلمان
kamran631-لیون-فرانسه. دوست عزیز . این رضا پهلوی لنگه خمینی است. یادتان هست که خمینی قبل از رسیدن به قدرت چه وعده و قولهای روشنفکر مابانه ای به مردم میداد و داد ( توی یو تیوب ویدیوش هست) ولی بعداً دروغگویی و فریبکاری اش برملا شد. رضا پهلوی هم تنها با جمع آوری و مطرح کردن این خواسته های سازمانهای مختلف دیگر ایرانی که کم نیستند سعی میکند خودش را مطرح بکند ( چونکه پول نفت تبلیغ خودش را دارد و میدهد!) نه اینکه واقعاً دلش به حال ملت ایران میسوزد. ایرانیها به درست چه میگویند: گرگ زاده عاقبت گرگ شود. امثال من وشما هم میتوانیم از نیروها و آدمهایی که گذشته ننگ سیاسی ندارند و تلاش برای آزادی و دمکراسی برای ایران میکوشند همصدا باشیم . مگر ما چه چیزمان از این اروپایی ها کمتر است؟ وقت یک دین اسلام اضافی داریم که مانع است تا زمانی که در سیاست دخالت بکند. یاس و نومیدی سیاسی فقط طول عمر ملاها را زیاد میکند. با دخالت رضا پهلوی نتیجه معکوس میدهد. ایرانیها چه خوب میگویند: آزموده را آزمودن خطاست. این خانواده پهلوی آزمایشش را پس داد که چه دیکتاتوری و جنایتکاری بودند.مرگ هم بر دیکتاتور خامنه ای
جمعه 23 تير 1391 - 14:25
lpeesheel - همیلتون - کانادا
rastgu - دوسلدورف - آلمان ----. راستگو!! حالت خوش نیست داداش. قرصاتو بشور و بخور! آخه به فرض که دست این!! هم به خون مردم ایران آلوده هست!!!! که سندش رو فقط تو داری و محمود خلی! ولی میشه بگی تو صد سال اخیر (به جز رضا شاه که فقط یک اعدام در کارنامه داره ـ میرزاده عشقی) دست کی به خون مردم آلوده نیست؟ مجاهدین؟ فداییان؟ حزب اللهی؟ ملی مذهبی؟ اصلاح طلب؟ سبز اللهی؟ روشنفکر دینی؟ مشکل اینه که ما کلا کسی که بیشتر از ۱۰ نفر دوستش داشته باشن رو نمیتونیم تحمل کنیم. ما مملکت ۷۰ میلیون رهبری هستیم. هر خری ساز خودش رو میزنه و دروغ و افترا تو خونمونه. رضا پهلوی که هیچ، نوه نوه دختریش هم بخواد یه پست اداری بگیره، زود میگیم دزد، خائن، آدمکش، میخواد شاه بشه. اول به حرفای طرف گوش بدین بعد کامنت بذارین. (چی گفتم؟؟ آخه ایرانی و گوش دادن؟؟​!!!!!!))(
جمعه 23 تير 1391 - 15:38
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اوه از کمونیستهای ۲ زاری ۱۳۵۷ !!!!!تا پانترک‌های ۲ زاری بسیج شدند برای دفاع از لجنزاری که به نام انننننننننننننننن قلاب به وجود آوردند این یکی‌ از یک افسانه در زمان آتاترک می‌نویسد!! آن دیگری از بابا جان لنین استالین پول پوت!!!!آتش نگیرید نه رضا پهلوی شانسی دارد نه شما چپول‌ها نه پان ترکها!!!..جو زده نشوید!!!!
جمعه 23 تير 1391 - 16:05
sepherdad - سیدنی - استرالیا
آوک.علی‌ - لیورپول - انگلیستان. آتا ترک بر ویرانه یه حکومت اسلامی( عثمانی) با کمک انگلیس یه حکومت زپرتی ساخت که الان هم داره میشه جمهوری اسلامی.
جمعه 23 تير 1391 - 16:28
Emam zaman - قم - ايران
هرکسی از نوادگان ما نامی‌ بر خود داشته باشد ماهم حمایتش خواهیم کرد. تمام رضا‌ها و شاهان مسلمان شیعه مورد تایید امام زمان و بعدا الله هستند.
جمعه 23 تير 1391 - 18:53
Sir.amir - منچستر - انگلستان
Artimis بانوى ایرانى دورود بر شما این mashad city و bavar 88 هر دو مزدور جمهورى اسلامى هستن البته این mashad city دو پهلو هست کاراش از طریق چپى ها منویسه ولى در اصل نون به نرخ روز از جمهورى اسلامى حمایت پشت پرده میکنه اگر دقت کنید بعضى جاها که بضرر رژیم هست .... نمی نویسد farokhzad کنت دورود بر شما دقیقا تعداد این مزدوران وزارت اطلاعات کم نیست که به یک شبکه تلویزیونى اونم که تمام پولش از طریق مردم استفاده میشود در حالیکه این مزدورها به کسانى که زیر میزى پول میگیرند اصلا کارى ندارن در زمان قاجار هم همینطور بوده گویا هر کس نوکر دولت فخیمه بوده افتخار بوده و حتى پرچم انگلیس بر سر خانه أش نصب میکنند تا اینکه ٢ مرد اول امیر کبیر این تابو را میشکند دوم رضا شاه این رسم مزدورى را بر میداره حال میبینید اینها هم که مخالف کمک کردن ملت به تلویزیون خودشان هستند و توقع دارند از ملک پدرى یا همان نوکرى بیگانه بودجه خود را تامین کنند بیشرم ها
جمعه 23 تير 1391 - 18:49
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
trust - بوشهر - ایران/ فعلا که ایرانیها لعنت شده هستند. / تمام کسانی که مخالفتشون را با شاهزاده رضاپهلوی ابراز میکنند آدمهای بی سواد و عقده ای و خود حقیر بین بدون داشتن آگاهیهای سیاسی , شتشوی مغزی داده شده , و کلا بی بته و اساس هستند , هیچ دلیل منطقی و قابل قبول برای مخالفتشون ندارند , هیچ گزینه مناسبی که بچای ایشون ندارند که معرفی کنند , من نه بعنوان یه سلطنت طلب ولی بعنوان یک ایرانی که حق رای دارد ایشون را بهترین گزینه برای سرنوشت ایران میدونم ؛ فقط یه شخص دیگر را معرفی کنید که افکار و عقاید ایشون را داشته باشه اصلا پدر ایشون هیتلر بوده خمینی بوده ولی انسان آگاه خود شخص را باید مد نظر قراد بده باعث تمام بدبختیهای ایران هم ملت ایران است , و تا این ملت وطن فروش و خائن و نمک نشناس و زیاده خواه هست وضغ کشور درست نخواهد شد. درود به شاهزاده رضا پهلوی .
جمعه 23 تير 1391 - 20:03
danial nabi - استكهلم - سوئد
شازده سکولار شده، از اسلام خارج شده و پایش رو جای پای آمریکا گذاشته چشم بسته، سکولار دیکته شده پنتاگون را به دوش میکشه، موندم چرا لغات فارسی استفاده نمیکنه، سکولار یعنی‌ چه آقای شازده حراف؟ نکنه فکر میکنی‌ مردم ساده اند، می‌خوای سکولاریسم رو تو ایران پیاده کنی‌، راحت به ترکستان است، زور زیاد نزن مردم ایران نسل انقلابند،دوباره لگد مال خواهی‌ شد ، بیهوده نتاز.
جمعه 23 تير 1391 - 19:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Sir.amir - منچستر - انگلستان. هم میهن گرامی‌-- آفرین به هوش شما دقیقا همینطور است-درد دیگر ما این انقلابیون هستند که ۳۰ سال است شاه نیست-پسرش هم از نظر من شانسش صفر!! ۱۰۰ بار نوشته‌ام اگراندیسمان نقائص زمان شاه آب به آسیاب ملاست و حقانیت ج.اسلامی!!!!!!-ولی‌ مغزشان منجمد شده در سیبری تعدادی هم در اسلام دیگر شریعتی‌...اتفاقا کسانی‌ چون باور-لااقل در مزدوری صادق هستند و فیلم بازی نمیکنند!!! دشمن در لباسهای گوناگون در خدمت ملاست!! از حزب‌اللهی تا سبزاللهی حتا ضد ملا----چه میشود کرد----فقر فرهنگی‌ ی داخل و خارج فقط بر منافع شخصی‌ رشد کرده نه گناه ملاست نه شاه!...این نظر من است! پاینده ایران!!!!
جمعه 23 تير 1391 - 20:06
Ghom.666 - قم - ایران
Emma zaman قم....... اونکه یه باید خودشو تائید کنه. فرارى. دلت به همین خرافات خوش کن تا زیر پات علف سبز بشه و بعد زرد بشه
جمعه 23 تير 1391 - 20:13
brother - لندن - انگلیس
عزیزان ناراحت نباشید مجاهدین برمیگردند و به شما ازادی تفدیم میکنندفقط شش ماه اول خیلی ها را باید اعدام کرد مثل اخوند ،سلطنت طلب ،کردها،تودهای ها
جمعه 23 تير 1391 - 22:14
kara - روتردام - هلند
نه طرفدار سلطنتم نه طرفدار جمهوری، ولی‌ افکار رضا پهلوی را بسیار والاتر و مترقی تر از مخالفان ایشان میبینم. حتا مقاله‌های چپی‌های مشهور هم که می‌خوانم یک رگه از دیکتاتوری، عدم اعتقاد به دموکراسی و عدم اعتقاد به حقوق بشر را در آنها میبینم. امروز فردی به نام رضا پهلوی قد علم کرده که اساس حرکتش را بر دموکراسی، حقوق بشر، احترام و اتحاد قرار داده. مخالفان ایشان با ایشان مشکل ندارند، با دموکراسی، حقوق بشر و احترام مشکل دارند. در یک دموکراسی جایی‌ برای عرض اندام کوتوله‌ها وجود ندارد و این آنها را ترسانده است که در فردای ایران مردم آنها را و عقایدشان را به هیچ خواهند گرفت و الا رضا پهلوی هم یک شهروند است همچون میلیونها ایرانی‌ دیگر.
جمعه 23 تير 1391 - 22:11
كيومرث ازاد - لندن - انگليس
درود،، شاهزاده رضا پهلوی مخالف،و بر علیه جمهوری اسلامی سخن و فعالیت می‌کند ،و کسانی‌ که با جمهوری اسلامی موافقند دردشان می‌گیرد(که باید بگیرد)،، جمهوری اسلامی سرنگون باد ...ما هستیم
جمعه 23 تير 1391 - 23:05
agha_ehsan - تهران - ایران
همه اول حرفای قشنگ میزنن. چرا کسی حالیش نیس مردم ایران آقابالاسر نمی خوان. چه از نوع شاه و چه آخوند. خدایا ایران رو از شر شاه و آخوند رها کن.
شنبه 24 تير 1391 - 06:52
mns - مورگن هيل - امريكا
agha_ehsan - تهران - ایران/ کدوم کشور است که آقا بالا سر و شخص اول ممکلت ندارد؟ , نکنه دنبال آنارشیسم و قانون جنگلی و هر که به هرکی الان یه آخوند بی همه چیز بالا سر ملته و سپاه درنده اش ملت دارندهمدیگر را پاره میکنند؛ شاید فکر میکنی ایران به طور آسمانی اداره میشه ؟ این اراجیف و از کجاتون در میارید ؟ ایده ات چی هست ؟ پس یه کشور باید به چه طریقی بچرخه همون آقا بالا سر ندارید که دائم از جیب ملت اختلاس میشه , دزدی و فحشا, و فقر بیداد میکنه , قتل و جنایت نمایش هر روز است بجای نوشتن مطالب را بخوان مجبور نیستی چرت و پرت بنویسی بخوان شاید راجع به قانونمندی یک کشور دیدگاه درست تری پیداکردی.
شنبه 24 تير 1391 - 08:09
senator x - تهران - ایران
جمع و جور کردن ما ملت حق نشناس , که هم با علی بیعت میکنیم هم با عـمـر, کارساده ای نیست. تو میگی رضاپهلوی چنین و چنان هست . تو ی خشفکر خارج نشین که اینجوری قصاص قبل ازجنایت میکنی؟ دیگه چه انتظاری ازاون هموطن بادیه نشین میتونیم داشته باشیم.شم میگوئید همین ملا ها خوبند؟ پس کی؟حکومت بر ما ملت خاکشیر مزاج خیلی مشگله.امـیـرکـبـیـر جانش را برای سربلندی این مملکت داد, بگرد ببین تو خونه چندتا ایرانی عکسش وجود دارد؟بیائید دیگه ,اندیشه نیک داشته باشیم, و با محبت بهم نگاه کنیم.
شنبه 24 تير 1391 - 08:09
hamood - دبی - امارات
سموک در کامنت اول (جنس فروش محاسبه نمیکرد)!! مصاحبه درسته. تو یک کامنت دیگه ( شالاتان.) شارلاتان درسته. تو یک کامنت دیگه ( نسخت ) نسخه درسته. پسر شیفته دو چیزت شدم 1- سوادت 2- متانت و ادبت. اگه تو خودت رو بعنوان آلترناتیو معرفی کنی من یک بتو رای میدم. چه فعال شده اند دار و دسته طرفدار رژیم.دانیال نبی , پنتاگون یک سازمان نظامی است نه سیاسی که چیزی را دیکته کنه . دیکته کردن کار سیاستمدارا است , همون کاری که جیمی کارتر کرد و برنامه در گوادالوپ ریخته شد. ضمنا منظورت از (راحت به ترکستان است ) همان راهت به ترکستان است بود , مگه نه. بقیه هم مثل گوگولی ,مشدی , ایران ایر فورس, راستگو و غیره که معرف حضور همه هستند. تو این میان برادر-لندن- انگلیس هم که خواب رئیس جمهور شدن دختر عمه جان ( مریم خانم) را میبینند. شب بخیر.
شنبه 24 تير 1391 - 10:12
gogoli - تهران - ایران
hamood - دبی - امارات .. ای بابا! حالا بین مخالفان سلطنت یه آدم دلسوز مثل من پیدا شده، اونم شما دارین ناامید میکنین؟! این رضا نیم وجبی رو من میشناسم! این تا از حول حلیم تو دیگ نیفته و پایین تنه خودشو نسوزونه ول کن قضیه نیست! من میگم اینو تا خودکشی نکرده ورش داریم بیاریم ایران، اول به جره خیانت و دزدی مال مردم محاکمش کنیم و بفرستیمش زندان تا کمی با رژیم مبارزه کرده باشه! بعد از چند وفت هم درش میاریم و به کمک خیرین یه نیسان قسطی براش میگیریم تا تو خط تهران-ساری پرتقال جابجا کنه و مزه نون حلال رو بچشه! بقیشم خدا بزرگه! آخه کجای این پبشنهاد ایراد داره؟
شنبه 24 تير 1391 - 12:10
samuk66 - لندن - انگلستان
این شهرام همین خیلی زرنگه می‌خواد هی‌ بینندهاش رو به هر نحوی بیشتر کنه تا بهتر جنسشو بفروشه(شهرام حقه باز)
شنبه 24 تير 1391 - 12:49
IranZamin7000 - اسلو - نروژ
پیکی۸۲ - تورین - ایتالیا ، دوست گرامی ، انقراض هر رژیمی دلایل سیاسی اجتماعی خودش را دارد. این بحث خیلی‌ طولانیست . تنها حرف من به شما این است که برو کتاب بخوان و بعد بی‌ غرض ، تکرار می‌کنم بی‌ غرض قضاوت کن. اگر هم اهل کتاب خواندن نیستی‌ و از روی شکم حرف میزنی که ما اصلا حرفی‌ برای گفتن نداریم.
شنبه 24 تير 1391 - 12:51
samuk66 - لندن - انگلستان
این رضا پهلوی اگر آدم درستی‌ بود هیچ وقت با این شهرام هوو ما یون کلش گفت گو نمیکرد،این شلتن فقط می‌خواد آدم جم کنه تا جنسشو بیشتر بفروشه.
شنبه 24 تير 1391 - 13:03
Labe karoon - اهواز - ایران
واقعا رضا پهلوی فهم و شعورش از احمد شاه بیشتره..
شنبه 24 تير 1391 - 15:45
uk.ali - لیورپول - انگلیستان
ARTEMIS-SWپاریس-فرانسه-مجاهد بدبخت شما که شاخه تروریستی نوع مدرن تر از جمهوری اسلامی هستید و هیچ شانسی ندارید و دندانهایتان را بی خود بی جهت تیز نکنید ما دیگر تروریست و دیکتاتور خائن مثل شما و شاه و کومنیست و سبزالهی و اخوند ها نمی خواهید.ما ترکان اذربایجان حقوق ابتدایی مان را می خواهیم و هنوز یک سرباز از ما سیلی نخورده ولی حقمان را از هر ظالمی که شده می گیریم حتی به مظلومین دیگر کشور کمک خواهیم کرد درضمن بیشر جمعیت قول خورده مجاهدین در زمان فعالیتش در اذربایجان ترکان اذری عوام بودند که بیشتر انها از نیت ترک ستیزی شما اشنا شده و شما خائن ها را ترک کرده و باقیه هم ترک خواهند کرد بقل یکی از انها می گفت وقتی من به ناچار به عراق رفتم به مجاهدین ! پیوستم انها اولین حرفشان این شد این هم ترک درامد
شنبه 24 تير 1391 - 15:31
rastgu - دوسلدورف - آلمان
Royan-کالیفرنیا- شما گویا خیلی ادعای روشنفکری داری وخود بزرگ بینی. ببین جمله خودته در بالا " و تا این ملت وطن فروش و خائن و نمک نشناس و زیاده خواه هست وضع کشور درست نخواهد شد." شما بجای اینکه به ملت ایران توهین بکنی به سران سابقش ارباب شما محمد رضا شاه و سران کنونی ایران را باید عامل ویرانی ایران بدانی. ملت ایران که رنج میبرد کم نیست حالا سرزنش ترا هم باید بخورد. این ماهیت شما همه طرفداران سلطنت هست که همیشه از مردم ایران طلب کارید. هنوز سر قدرت نیامده به مردم توهین میکنند. شما هم بجای چسبیدن به دگماتیسم سعی کنید یک مقدار پراگماتیسم داشته باشید و به چیزی که در عمل شدنی وممکن هست فکر کنید. رضا پهلوی و سلطنت خواهی و کمونیزم و سازمان مجاهدین خلق را به عنوان آلترناتیو برای آینده ایران فراموش کنید که هیچ شانسی ندارند ( به دلیل ورشکستگی سیاسی...). بکوشیم اول برای سرنگونی رژیم ملاها!! ملّی گرا ،خواهان دموکراسی و آزادی و حقوق بشر باشیم. مرگ بر خامنه ای و نوکرانش.
شنبه 24 تير 1391 - 17:57
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
درود بر ولیعهد عزیز و بزرگوار اقای رضا پهلوی .
شنبه 24 تير 1391 - 20:59
piki82 - تورین - ایتالیا
IranZamin7000 - اسلو - نروژ. منم با آدمهایی که 4 تا دونه کتاب میخونن فکر میکنن بقیه بی سوادن حرفی ندارم !! والا این چیزایی که شما نوشتی در مورد دلایل انقراض هر رژیمی..بچه ها 12سالههم میدونه !! غرض چیه !! شما کلا تو باغ نیستی انگار ! بدون اینکه کسی رو بشناسی...نسخه میپیچی !! جالبن مردم به خدا !
شنبه 24 تير 1391 - 20:48
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
خنگ خدا ----من و مجاهد؟؟؟ کسیکه اسلام را در .... انداخته و مخالف آن قلاب !!!!!!!مجاهد؟؟؟ تو آذری نیستی‌ چون ستار خان باقرخان و زنده یاد کسروی---!!بلکه .... هستی‌!! اتفاقا خلخالی و تعداد زیادی از ملایان ترک هستند!!! نه آذری-وگرنه این نبود!! برو کشکتو بساب بیسواد!!آذری وطن فروش نیست! همین
شنبه 24 تير 1391 - 22:18
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
جاوید خاندان پهلوی . دلم می خواهد روزی را ببینم که شاه زاده رضا پهلوی با اکثریت آرای مردم به تخت شاهی می نشیند !
شنبه 24 تير 1391 - 22:30
uk.ali - لیورپول - انگلیستان
ARTEMIS_SW-پاریس-فرانسه-اولا عفت کلامت را حفظ کن که فحش نویسی خود نشانه اشکار بی سواد عقده ای هست دوما طرز فکر و برخور تو با مجاهدها مو نمی زند سوما دوره عوام فریبی بسر امده بیدار شو خودت٬ یک عدد اذری در ایران وجود ندارد همه ترک هستند و غلیظ تر از ترک ترکیه و ترکستان چین ترکی تکلم می کنند!برای رسیدن به دمکراسی باید همه اقوام ایران همدیگر را به رسمیت بشناسیم متحد واقعی شویم نه با عوام فریبی و سر پوش اذری بر سر ترک !
یکشنبه 25 تير 1391 - 00:49
bayat300 - همدان - ایران
اگر روزی هم این حکومت عوض بشه تو یکی را توی این مملکت راه نمی دیم سی ساله رفتی دنبال خوشگذرانی الان بوی کباب به پوزه ت خورده هوس پادشاهی به سرت زده اینو به مامان ملکه ات هم بگو شما برای ملت ایران سی و دو ساله که مرده اید
یکشنبه 25 تير 1391 - 06:35
Payam Arian - لندن - انگلستان
در فردایِ آزادیِ ایران، رایِ من به پادشاهی پارلمانی و پادشاهی شاهزاده رضا پهلوی خواهد بود. هر ایرانی‌ یک حقِ رای دارد و در یک رفراندومِ آزاد، حقِ همه مردم محفوظ خواهد بود. ایشان محبوب‌ترین رهبرِ اپوزیسیون هستند، با اینکه هرگز ادعای رهبری نداشتند و خودشون رو تنها یک آزادیخواه و فعالِ حقوق بشر معرفی‌ کردند و به واقع برای احیایِ مجدد حقوقِ محروم و سرکوب شده ایرانیان فعالیت کردند. به امید تشکیلِ کنگره ملی‌. درود بر خاندانِ ایرانسازِ پهلوی. عاشقانه تا آخرِ عمرم از چنین میهن پرستانی حمایت خواهم کرد.
یکشنبه 25 تير 1391 - 06:04
بردیا برساد - آلمیره - هلند
از دیدگاه من هر ایرانی که هرچند ناچیز مطالعه ای در باب مرام و اساس پادشاهی پارلمانی (مشروطه) داشته باشد به خود اجازه نخواهد داد که به این نهاد انگ دیکتاتوری و سو استفاده از قدرت بزند.در این میان مهمترین اصل هم اکنون فروپاشی نظام توتالیته اسلامی و رسیدن به ساحل آزادی است که گامی بلند و دشوار است پس از آن هر ایرانی نظر به آگاهی و خرد خویش میتواند در مورد آینده کشورش دوشادوش دیگران تصمیم گیری کند. خارج از این ، بحث های بیهوده و فرسایشی است که تنها موجب شادمانی جمهوری اسلامی خواهد شد. بهتر آنست که در این بزنگاه به داشته هایمان بیاندیشیم، کینه های پوسیده گزشته را از ذهن بشوییم، دست یگانگی و اتحاد بهم دهیم و فرصت سوزی نکنیم.
یکشنبه 25 تير 1391 - 11:44
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
کثیف تر از این دوتا که از همدیگر تعریف و تمجید میکنند در فیلم این منافقین نجس هستند که کمترین حکم و مجازاتشون اع___________________دام میباشد!در ضمن کلمه اعدام را طولش دادم که یه حالی طولانی با طناب دار بکنند!
یکشنبه 25 تير 1391 - 13:47
samuk66 - لندن - انگلستان
شهرام هق باز
یکشنبه 25 تير 1391 - 14:34
andisheh mehr - لندن - انگلیس
درود و سلام بر شاهزاده رضا پهلوی.با اینکه بعضی‌ آدمهای جاهل حتی شاید به ایشان اهانت هم کرده باشند ولی‌ هیچوقت ایشان به کسی‌ اهانت نکرده اند. . من شخصاً شاهزاده رضا پهلوی را دوست دارم و ایشان را بهترین شخصیت برای آینده ایران می‌دانم.مردم ایران حتی بلافاصله بعد از تشکیل جمهوری اسلامی از اشتباه خود پشیمان شدند.و بسیاری از مردم و ارتشیها که بعضا به شاه خیانت کردند هنوز که هنوزه روزی هزار دفعه به خودشان و کاری که کردن بد و بیراه می‌گویند!!.
یکشنبه 25 تير 1391 - 16:03
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
andisheh mehr - لندن - انگلیس. شما تو خانه خودتون وقتی دور هم جمع میشید یک صندوق میوه بردار روش یک پارچه بنداز و روزی 100 بار به این شاهزاده جونت رای بده و جان خودت را فدای شاهزاده و همایون کن ولی از طرف ایرانیان چ بی محل صادر نفرمایید!
یکشنبه 25 تير 1391 - 19:20
wikiileaks - لندن - انگلستان
آقایان توده‌‌ای ، مطمئنا شما تو حکومت بعدی جائی‌ نخواهید داشت، شاه همون موقع از دست شما مرد ،بسکه دستای خمینی رو لیس زدین. دیدن خمینی بعد باهاتون چیکار کرد. رضا پهلوی هر چی‌ نداشته باشه ، بجاش یه آدم وطن پرسته، نه مثل شما و اون رجوی‌های حـ...
یکشنبه 25 تير 1391 - 20:02
simpleplan - تهران - ایران
درود بر شاهزاده رضا پهلوی...... ننگ و نفرین بر پنجاه هفتی‌های خائن که کشور را به دست آخوند جنایتکار دادند هنوز هم دست بردار نیستند.
یکشنبه 25 تير 1391 - 22:44
IranZamin7000 - اسلو - نروژ
پیکی۸۲ - تورین - ایتالیا ، دوست عالم و باسواد ، منظور من این بود که چند تا کتاب بخونی‌ که برات روشن بشه که مثلا رضاخان میرپنج که بود .چطور سر کار آمد . اصلا این عدم سواد خواندن و نوشتن داشت یا خیر. در زمان قبل و بعد از شاه شدنش چه اتفاقاتی افتاد؟ بعد دیگه احتیاجی‌ نیست که به حرف چند نفر گوش کنی‌ که به قول خودت می‌گویند رضاشاه دست نشاندهٔ انگلیس هاست. خودت قضاوت کن.
یکشنبه 25 تير 1391 - 23:56
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
IranZamin7000 - اسلو - نروژ. دوست عزیز در مورد اینکه رضا شاه چطور سر کار اومد بستگی داره اون کتاب رو چه شخصی نوشته اگر یک مجاهد یا یک حزب الهی نوشته یه چیزی میگه اگر یک سلطنت طلب یه چیز دیگه در مورد روی کار آمدن رضا شاه میگه،ولی کارهای رضا شاه رو به قول شما با اون بی سوادیش نمیشه نه دیده گرفت،مثل راه آهن سراسری،(با یک مالیات رویه قند و شکر) دادگستری، شناسنامه،دانشگاه امنیت در تمام کشورو جلو گیری از تجزیه ایران ایجاد ارتش مدرن و خیلی کارهای دیگر رضا شاه هر عیب و نقصی داشت در مورد یک چیز نمیشه ازش ایراد گرفت و اون وطنپرستیش بود که اینو نه در حکومت فعلی میشه دید و نه در مجاهدین
دوشنبه 26 تير 1391 - 10:19
kamran631 - لیون - فرانسه
.rastgu - دوسلدورف - آلمان- دوست عزیز، با بیشتر حرفهای شما موافقم، ولی‌ چکار کنیم که حتی یک مرد سیاسی بدرد بخور نداریم، و یا یک حزب سیاسی که مورد اعتماد مردم باشد نداریم ؟!؟ این نظام منحوس آخوندی تا حالا ۲ نسل از مردم ما رو سوزونده، و هیچ امیدی هم برای نسل سوم دیده نمیشه، چکار باید کرد ؟
دوشنبه 26 تير 1391 - 12:58
hamood - دبی - امارات
gogoli - تهران - ایران اگه خودتو دلسوز بدونی باید بگم مشکلی در شناخت اندام خودت داری و اعضا را با هم اشتباه میگیری. بعد از اننن قلاب , رژیم تمام قدرتش را بکار گرفت تا شاه را برگرداند, یکی از کارهائی که انجام داد بکار گیری وکلای قدرتمند بود جهت متهم سازی شاه به خارج کردن پول از ایران بود. بانک مرکزی در اختیارش بود ولی نتوانست یک سند محکمه پسند جهت متهم کردنش بدست بیاورد در نتیجه فهمید که او چنین کاری نکرده . چیزی که تو هنوز نتونستی بفهمی. در آنزمان سازمان برنامه و بودجه بود و قوانین بنحوی بود که از این کار ها نمیتوانست بشود. مدرک زنده اش هم یک وزیر زمان شاه است که وقتی بآمریکا رفت ناچار شد بعنوان راننده تاکس های (یلو کاب ) مشغول بکار شود. حرفهای دیگرت هم ارزش جواب دادن ندارند چون یا فحش است یا بدگوئی بدون مدرک.
دوشنبه 26 تير 1391 - 14:24
samuk66 - لندن - انگلستان
شهرام جنس فروش سیاسی!
دوشنبه 26 تير 1391 - 20:11
gogoli - تهران - ایران
hamood - دبی - امارات .. نه عزیز! نکته رو نگرفتی! رضا نیم وجبی که حتی عرضه اومدن به ایران رو نداره لایق رانندگی نیسان هم نیست. رانندگی شغل شریفیه. این بچه سوسول فقط میتونه به اشاره اربابای آمریکاییش گاهی از سوراخ موشش بیرون بیاد و یه سرو صدایی بکنه و یه عده ساده لوح رو فریب بده. البته آوارگی رضا نیم وجبی "دلسوزی" هم داره که شما دارین براش انجام میدین! اجرکم عند العمه اشی القاشاقشی الهروئین فی کل مکان و خصوصا فی امارات المتحده العربیه!
دوشنبه 26 تير 1391 - 20:09
raha2022 - اهواز - ایران
فامیله دور - تهران - ایران . تو هستی که ساندیس خور رهبرت و سواد اخوندی داری ودر فیضیه قم زیر نظر جنتی دوره گذرانده ائی
دوشنبه 26 تير 1391 - 21:40
samuk66 - لندن - انگلستان
رها۲۰۲۲ - اهواز - ایران. ساندیس خور چی‌ ، ببینم این آدمای دزد بیان ایران خوبه ،اینا هماشون دزدن به خدا تو هم، اگر خارج بودی می‌فهمیدی که اینا آدمای کثیفی هستند اینا هماشون به فکر‌ پولند و طرفدار آمریکا، و خودت میدونی‌ کثیف تر از آمریکا خودشه.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 13:12
baharmazaheri - عجمان - دبي
درود بر رضا شاه دوم و شهبانوی ایران زمین .. منتظر ورود شما به کاشانه و زادگاه پر خاطره و چشم بدخواهان هنوز احمق کور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 22:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.