روز همجنس گرایان در واشینگتن دی سی
+265
رأی دهید
-427


























ali112 - دوبی - امارت
فکر کن این داستان تو تهران بود.اونوقت چی میشد؟ واااااای
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:22
baba eti - استکهلم - سوئد
ای خدا اینا واسه روز هم جنس گرایی جشن میگیرن تو خیابون میرقسن تو ایران دختر بیچاره میخواد بره کنسرت به جرم پوشیدن لباس رنگی میگیرنش .. اینا اگه تو ایران بودن همشون اعدام میکردن .. خدا عدالتت کجاست؟؟؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:23
baba eti - استکهلم - سوئد
ای خدا اینا واسه روز هم جنس گرایی جشن میگیرن تو خیابون میرقسن تو ایران دختر بیچاره میخواد بره کنسرت به جرم پوشیدن لباس رنگی میگیرنش .. اینا اگه تو ایران بودن همشون اعدام میکردن .. خدا عدالتت کجاست؟؟؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:22
yahya3212000 - برگن - نروژ
امیدوارم روزی مردم اینو متوجه بشوند که آدمارو به خاطره کاری که در رختخابشون انجام میدند روشون قضاوت نمیکننند مثل دین اسلام که تمام کارشون اینه که رابطهٔ جنسی رو تجزیه و تحلیل کنند!!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:36
فامیله دور - تهران - ایران
چرا اینا بیشترشون مردند؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:12
تمایل صداپور - تهران - ایران
شما دوستان عزیزی که خارج هستین .. خواهشا و وجدانا راستش رو به من بگین ، واقعا رفتار مردم با اینجور آدمها چه جوریه ؟؟ یعنی واقعا همه بهشون احترام میزارن ؟؟ همه پذیرفتن این آدمها رو ؟؟ اصلا شما تو دوستانتون همچین افرادی رو دارین ؟؟؟ رفتار شما با اونها چه جوریه ؟؟؟ واقعا ممنونم از اینکه جواب من رو میدین ..
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:20
مهرداد2538 - تهران - ایران
روز بسیج.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:57
mohsen_patriot - هامبورگ - آلمان
آزادی عقیده
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:05
ali1111 - تهران - ایران
خدا را شکر که رئیس جمهور زوریمون گفت: ما تو ایران اصلا چیزی بنام همجنس گرا نداریم! حتی یک عدد هم نداریم...یعنی اصلا وجود فیزیکی ندارد.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:13
ehsan.b1362 - تهران - ایران
خاک بر سرشون
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:13
juvel - اسلو - نروژ
اون آقای پلیس هم همجنسبازه ؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:43
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
همیشه حرفهای شما عزیزان را میخوندم،امروز خواستم که تابوها بشکنم و بگم که آره من یک هنجنسگرا هستم،چند سالی با پارنترم که نروژی هست زندگی میکنم و خیلی احساس خوشبختی میکنم. برا اونهایی که تو ایران زندگی میکنن حق میدم که.....ولی برا اونایی که بیرون از ایران هستن متأسفم،به نظر شما اگه من با یه دختر ازدواج میکردم و اون را هم بدبخت میکردم خوب بود. بخدا من نه مریضم و احتیاج به درمان دارم،فقط میخوام اونی که هستم باشم. فقط کافی بدونین که نخست وزیر بلژیک،وزیر خارجه آلمان،ریس جohouر ایسلند(لزبین)،،،،. اگه این ریسک را کردم به این دلیل بود که بگم تو هر جامعه،کشوری ،،،،،همجسگرا هست.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:59
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
چرا که نه؟ این انسانها هم جزوی از خانواده بزرگ بشریت هستند و حق آن را دارند آن طوری زندگی کنند که دوست دارن.کاشکی تا بود از این جشنها بود به جای ترور،وحشت،سنگسار، خامنهای و باند فاسدش،طالبان و حسن نصرالله بشکه یا بقیه اسلامیون حیوان تروریست وحشی خون آشام.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
آخوند جماعت عقدهای الان شروع میکنه به شرو ور نوشتن!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:57
selen - گنت - بلژیک
سلام دوستان آیا کسی اطلاع داره شخصی مسلما ن مسحی شده و ناد م شده میخواد برگرده امکان داره یا نه لطفا عصبانی نشید سوا ل خودم نیست ممنون
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 18:08
اریان - مونترئال - کانادا
خیلی عقب افتادین بجوبید تا عقب نیفتید. دنیا پر از داد و بیداد . اینها هم همه چیزشون میریزند بیرون که چی؟ شما هم اب دهنتون راه بیفته که ما هم میخایم. آخه مثلا حقوق بشر و آزادی. همه حق دارند هر جوری بخاد برقصه دیگه. بدبخت های بیچاره. سر مردم دنیا را گرم کردند به ک.. بازی بعد دنیا را دارند میچاپند. این مردم ایران هم فکر میکنند خیلی عقب افتادند. بعد هم اگر داخل ایرانند زندان هم برند٫ شنکجه هم بشند میخان که همه جاشو ولو بازکنه که مثلا ما هم میخاهیم ازاد باشیم. این گی ها رو دیگه هیچی. عجبی سواری دارند میگیرند از شما ملتها.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:53
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
باز میشه برا همجنس گرایی در خانمها یه توجیههایی پیدا کرد (به هر حال یه جذابیتهای ظاهری دارن که باعث میشه به هم تمایل پیدا کنن). ولی تحت هیچ حالتی نمیتونم رابطه جنسی دو تا مرد تصور کنم. اینکه دو تا مرد چه جوری به هم تمایل پیدا میکنن برا من شده یه سوال!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ شمشیر بازیه!!؟؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 18:53
Raven - تهران - ایران
دو تا نظریه عمده درباره اینها وجود داره. یکی اینکه همجنس گرایی یک گرایش طبیعی و انسانی هستش که احتمال دارد دو همجنس از معاشقه با یکدیگر لذت ببرند و دوم اینکه یک گرایش غیر انسانی هستش و این لذت ناشی از یک بیماری (که شروعش از دوران نوجوانی می باشد) هست. نظریه دوم به این مسئله نیز معتقد هست که این گرایش درمان پذیر میباشد. یک باور اشتباه این است که بعضیها فکر میکنند که چون این امر در حیوانها وجود دارد اشکالی ندارد که در انسانها نیز رایج باشد ... (ادامه دارد)
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:29
baharrr - وین - اتریش
تمام فکر و ذکرشون سکسه، افتخار هم میکنند و دیگران هم که مثل خودشون هستند خوششون میاد و چیزی نمیگن. خدا شفاتون بده.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:30
Raven - تهران - ایران
ولی حقیقت چیز دیگریست. خوردن و خوابیدن هم در حیوانات وجود دارد ولی اگر انسانی بخورد یا بخوابد، این کار او غیر طبیعی نیست. چه بسا که اگر این نیازها برآورده نشود دوامی نیاورد. خوردن مدفوع هم از دیگر کارهاییست که بعضی از حیوانات انجام میدند، ولی اگر انسانی آن را انجام داد در بیمار بودن وی نباید تردید داشت. همجنس گرایی نیز همین طور است. حالا چون حیوانات آن را انجام دادند، دلیل نمیشود که انسانها نیز آن را انجام دهند. به هر حال وجدان بنده این کار را به عنوان یک کار انسانی نمیپذیرد...
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:29
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
من نه ساندیس خورم نه مذهبی نه ماله به دست! هم وطن من! جار زدن رفتاری که هنوز عمق و افق هنجارها و ناهنجارهاش توسط جامعه شناسان و رفتارشناسان و روان شناسان معین و مشخص نشده و زیر سایه ابهام و تحقیقات قرار داره کار صحیحی نیست! چه بسا روی ذهن کودکان و افراد بدون استایل شخصیتی، اثر سوء یا نامشخصی بذاره، این که جار بزنی من همجنس باز هستم یک سیگنال از سمت اقلیت به سمت اکثریته، باید نگران بود اگر این سیگنال قسمتی از اکثریت رو بدون شناخت عمیق و روشنی دچار سونامی رفتاری کنه! هم جنس باز بودن یک ضد ارزش نیست اما در بوق و شیپور کردنش مسلما جای تامل داره. یادمون نره افراط در کنار تفریط کار ما رو گره میزنه. تنها در اعتدال افراط کنیم و بس!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:33
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
احسان.ب۱۳۶۲ - تهران - ایران،دوست عزیز میشه بگین چرا خاک برسر؟ واسه خاطره اینکه اونجوری که هستن زندگی میکن باید دروغ میگفتن،،،،،،،
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:18
kokex - فرانکفورت - آلمان
می خواهند صدای خدا را خاموش کنند و خلقتی که الله بوجود آورده تغییر دهند . آیا نمی دانند کسی که اینها را خلق کرده از اینها بسی قوی تر و تواناتر است. قوم همجنس باز لوط را نابود کردیم آیا از آنها هیچ صدایی می شنوید ؟. وقتی الله تصمیم بگیرد یک جامعه را نابود کند چون منکر ناسپاس و خطا کارند ، کاری میکند که گناه عمومی میشود و خطاکاران گناهان بزرگ را نیز کوچک می شمارند یا اصلا نمیبیند وبعد از مدتی عذاب الهی از آنجایی که فکر نمیکردند میرسد. این گمراهان خطا پیشه به جای توبه خطاکاری را ادامه میدهند . وای بر غافلین. سبحان الله سبحان الله سبحان الله
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:18
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
تمایل صداپور - تهران - ایران اینجا هم همهٔ مردم خوششان نمیاد ولی هیچ کسی هم حق نداره که هنجسگری را محکوم و یا حتا مسخره کنه چون جرم حساب میشه،فامیل و خانواده پارتنر من همه ما دوست دارند و هیچ مشکلی بخاطر گی بودنمون نداریم ولی خدا نکون یه ایرانی بفهمه که من ایرانی و گی هستم.......
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:29
pedram2000 - کوالالامپور - مالزی
به امید روزی که تمام دنیا موضوع همجنسگرایی رو قبول کنن و بهش احترام بگذارن .
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:30
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
تمایل صداپور-تهران-ایران من کاری به حرفهای دیگران ندارم و به نظر من هم یک سری چیزا شخصیه و گی ها هم انسان هستند و خلقتشون اینجوریه و به هیچکس هم مربوط نیست ولی همینجا هم مردم از لفظ gay,homo, batiboy,bender, Quere,fagget به عنوان فحش استفاده میکنند و برای مردان نرمال و عادی این رفتار زننده و دور از شان مردانگیست ولی کاری هم به کار اینها ندارند در کل مردم عادی از کنار گی ها عادی عبور میکنند و کاری به کارشون ندارند. اینها هم توی عالم خودشون هستند و کلابهای خودشون رو دارند و کاری به بقیه ندارند. این اءن چیزیه که من اینجا میبینم بقیه رو نمیدونم.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:15
Diba12 - مورگان تاون - آمریکا
تمایل صداپور - تهران - ایران, دوست عزیز، من چند تا دوست همجنسگرا (گی) دارم، هیچ فرقی با آدمای دیگه ندارند، برای مردم هم هیچ فرقی نداره که اینا گی هستن یا نه، فقط برای آدمای مذهبی هضم این موضوع سخته، هر مذهبی که باشه، ولی بعد از یه مدتی اونا هم باهم کنار میان. گی بودن هم بخشی از طبیعت که به کنترل افزایش جعمیت کمک میکنه، همین!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:36
kokex - فرانکفورت - آلمان
تمایل صداپور - تهران - ایران. . به خداوندی الله سبحان این موضوع در هیچ جا نه اروپا نه آمریکا یا هیچ جای دنیا جا نیفتاده. اوباما خواست رای اینهارو برای انتخابات بعدی بیاره یک حرفی زد که توش مونده که رو جلد NEWS WEEK اومده. THE GAY PRESIDENT میت رامنی رقیبش گفت ازدواج یعنی همان چیزی که خدا گفته مرد + زن. آلمان حتی از فاحشه ها خواست مالیات و بازنشتگی بگیره که این شغل عادی بشه اما نشد که نشد. چیزی رو که الله در فطرت بشر قرار نداده هرگز عادی نمیشه. چند تبلیغ اینترنت هم کاری از پیش نمیبره. در مسکو این همجنسبازها اومدن خیابون و یکی از سران حزب سبز آلمان هم اونجا بود کتکی خوردند که این بابا با دماغ شکسته فرار کرد سفارت آلمان در مسکو . و الان ۳ هفته نمیشه که در مجارستان این GAY ها رو که تظاهرات میکردند . کتکی زدند که پلیس نجاتشون داد. این کشورها اسلامی نیستند دقت کنید یعنی مخالف فطرتشونه نه دینشون. سبحان الله
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:40
kokex - فرانکفورت - آلمان
. قیافشون نگاهشون کارشون حرکتشون چندش آوره. ۱۰۰ کیلو اق
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:59
Neda02 - اتاوا - کانادا
تمایل صداپور - تهران - ایران فقط در این حد که استاد راهنمای دوست من تو وبساینش قید کرده که همجنسگراست. اصلا برای کی مهمه که کی چی فکر میکنه؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:59
leyli maman - کوالالامپور - مالزی
kianoush-زاربوخن-المان:این شجاعت شما رو نشون میده که به اون چیزی که هستید افتخار می کنید چون متاسفانه اکثر ما ایرانی ها خود واقعی مونو پنهان می کنیم ....در هر صورت براتون ارزوی موفقیت می کنم هم وطنننننننن.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:34
Neda02 - اتاوا - کانادا
kiyanoush - زاربروخن - آلمان دوست عزیز من همجنسگرا نیستم ولی واقعا فکر نمیکنم که زندگی خصوصی مردم تا جایی که برای دیگران مزاحمت ایجاد نکرده به من ربط داشته باشه. این که با وجدان بودید و زندگی خودتون و کس دیگری را به خاطر حرف پوچ دیگران خراب نکردید جای تقدیر داره. پاینده باشی.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:07
Azarbaijan-tabriz - تبریز - ایران
همجنس گرایی نوعی بیماری روانی هست.بیشتر همجنس گرایان در گذشته دارای خانواده بودند که در آن پدر و مادر رابط خوبی باهم نداشته اند.یا پدر ادم الکلی و بی مسئولیتی بوده. یا مادر به اصول خانواده پای بند نبوده است.نتیجه این خانواده می شود فرزندی که تمایلی به ازدواج با جنس مخالف خود ندارد.همجنس گرایی نوعی اشفتگی روانی است.به زبان دیگر کمبود محبت در دوران زندگی.متاسفانه در برخی کشورهای غربی به جای درمان این بیماران . به انها اجازه ازدواج به صورت قانونی را می دهند. کدام دین و مذهبی چنین اعمال غیره انسانی را به رسمیت می شناسد؟ آیا در قانون طبعیت همجنس گرا داریم؟کدام حیوان با همجنس خود رابط جنسی بر قرار می کند؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:37
mashauk - برایتون - انگلستان
تمایل صداپور - تهران - ایران من همسایه روبرویم گی هستن.واقعا آدمای خوبین 2 ساله که من میبینمشون و قبل از این که از نزدیک ببینمشون دید خوبی نداشتم ولی الان واسم مهم نیست .توی شهر ما کم نیستند و تا اونجایی که من دیدم خیلی از مردم همچین چیزیوپذیرفتن (به جز مسلمونا)
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:43
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
اریان - مونترئال - کانادا شعور خودت با این حرفا آشکار کردی،مثلا تو کانادا زندگی میکنی،ک....بازی، یعنی چه.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:35
zhandark - نیوکسل - انگلستان
تمایل صداپور - تهران - ایران. دوست عزیز، من تا قبل از اینکه بیام انگلیس حالم از واژه همجنس گرا و گی و لزبین بهم میخورد. اومدم اینجا با یک دختر همجنسگرا دوست شدم که خیلی مهربون و باهوشه، و ۱۳ ساله با یه دختری دوسته میخوان هم با هم ازدواج کنن. این در جواب سوالتون که آیا این ها رو از نزدیک میشناسیم یا نه. اینجا همجنسگرایان مثل آدم های معمولی هستن تو جامعه ، همه به ویژه تحصیلکرده ها به وجودشون احترام میزارن. البته جک زیاد میسازن راجع بهشون. ولی در کل من سرزنشتون نمیکنم، تا بینشون نباشی، درک نمیکنی که این ها هم آدمن ، فقط به جای جنس مخالف عاشق جنس موافق میشن
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:01
kokex - فرانکفورت - آلمان
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. . من با شما یا هیچ شخص گی مشکل شخصی ندارم حتی احساس میکنم انسان صادقی هستی اما کسانی رو که مثال زدی مثل وزیر امور خارجه آلمان یا بقیه باز هم چیزی در ماهیت این کار زشت عوض نمیشه. یک مرد گی کاملا بر خلاف خلقتش عمل میکنه و این ضد فطرت انسانی یک مرد هستش. مسیحیت یهودیت اسلام هم این مسئله رو رد میکنند. وقتی به خدا اعتقاد نداشتی انجام هر کاری ممکن و قابل توجیه هستش و اگر به خدا و آخرت اعتقاد داری بدون خدا هیچ . توجیهی رو نمی پذیره و ملاک قانون الله هستش . عاقلان فقط پند می گیرند . زندگی کوتاه و مرگ حتمیست و روز مکافت بدون شک آمدنیست . تصمیم با شماست. سبحان الله
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:04
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
۵ سالی میشه که با هیچ یک از اعضائ خانوادهام تماس ندارم،زمانی که تصمیم گرفتم با واقعیت کنار بیام با خانوادهام تو ایران قطع رابطه کردم،اونا هرگز نفهمیدن که من گی هستم خواستم همونی که بودم در ذهنشون باقی بمونم نمیدونم درست بود یا نه ولی مطمئنا راهی درست تر از این نبود.گاهی وقت که دلم میگیره و بغض گلومو خفه میکنه و چاره ایی جز گریه ندارم، پارتنرم که میفهمید تاها میگفت که اشتباه فکر میکنم و غیر ممکن که در این زمان و قرن ۲۱............... الان در کنارم نشسته و من همهٔ نظرات شما عزیزان را براش خوندم،الان دیگه بهم حق میده. شاید بقول شما ما آدمهای مریضی باشیم ولی شاید ذکرش بد نباشه بدونین که من ۴۰ ساله دندانپزشک و پارتنرم ۳۸ ساله خلبان.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:06
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
باز یک مشت بی سواد لمپن-کلاس اکابری نظر دادند-اگر در این مورد اطّلاع ندارید خفه خون بگیرید خودتان در زندگی هر کثافت کاری را میکنید در مورد همجنسگرایی که میشود همه فرشته آنها دیو!!! از کوره دهات به سا یت میآیید و مثل یک متخصص جنسی نظریات تهوع آور!kiyanoush -!زندگیت را بکن با خوشبختی از تعدادی لمپن نظر نخواه که مغزشان در عصر حجر اسلامی مدفون---همینها در ایران میتوانند ۶ ساعت در انتظار اعدام در ملا عام باشند!!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:12
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
مرسی از شما دوستان عزیز da02 - اتاوا - کانادا,leyli mamNean - کوالالامپور - مالزی خوشحالم که هموطنانی دارم که برای انسایت ارزش قائلند....
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:19
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
روزشون مبارک به پای هم پیر بشن . همجنس باز و همجنس گرا یه واقعیت هر جامعه است و نمیشه آن را انکار کرد نه مبارزه کرد که نباشن . انسان آزاده حالا این با قران وحدیث و عرف جامعه نمیخونه و ...... بیهودهست .
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:21
mashauk - برایتون - انگلستان
Azarbaijan-tabriz - تبریز - ایران.....رابطه همجنسگرایانه در چهار صد گونه از جانوران دیده شده است . دیدن این رفتار در برخی از حیوانات ممکن است شما را شگفت زده کند . از همه جالبتر احساسات همجنسگرایانه در میان شیرهای نر است . آنها یکدیگر را ناز و نوازش می کنند و عاشقانه می لیسند . همجنسگرایی در میان زرافه های نر نیز رواج دارد . پیچاندن گردنهای خود به یکدیگر یکی از نشانه های روابط عاشقانه آنهاست. یوزپلنگها .اورانگتونهای نر . . احساسات همجنسگرایانه تنها به جانوران نر خلاصه نمی گردد . حیوانات ماده نیز همجنسگرا می شوند و عملا زندگی مشترکی را با هم آغاز می کنند . . آنها با هم لانه می سازند و با کمک هم از بچه ها نگهداری می نمایند بی آنکه نیازی به نرهای خود داشته باشند .
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:20
baran828 - تهران - ایران
ای بابا....چرا اینقدر تو این بدبختی ورکود دنیا بعضیا به بیمحتوی بودن میگن شادی و آزادی وباکلاسی و.............!!!؟
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:37
ali1111 - تهران - ایران
کیانوش - زاربروخن - آلمان. اولا که احتیاج به تابو شکنی نیست...نمیدونم این تابو شکنی چی است که انقدر بر سر زبان ما افتاده؟ تمام کسانی که سالها است در خارج زندگی میکنند هم دیدشان بازتر شده و هم احترام به هم نوع خود را یاد گرفتهاند(نه اینکه داخل ایران انسان روشن نباشه)بلکه اکثرا که در ایران به دلیل محدودیتها سنتی تر فکر میکنند.. گی بودند نه عیب است و نه ایراد. هر کسی یک جوری آفریده شده که فقط و فقط به خودش مربوط است. این حرفها دیگه تو قرن ۲۱ مسخره است.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:42
ali1111 - تهران - ایران
همجنس گرایی بیماری نیست...بیماری این است که مال مردم را بخوری و فرار کنی بری کانادا، بیماری این است که به ملت ظلم کنی جوان مردم را برا عقایدش شکنجه کنی، تو زندان و غیره تجاوز کنی، زن را کمتر از مرد بدانی تا حدی که دیه آن نصف مرد باشد، بیماری یعنی هر مونثی را تو خیابون ببینی ذول بزنی یا اگر خواهر و مادرت نباشه جلوش ترمز کنی، و اگر بتونی،،، بیماری نوع اکثر روابط زناشویی در ایران است، بیماری نژاد پرستی است، بیماری این است که...تمامی ندارد اگر بخواهم بگم...ما بیمارتر از آن هستیم که بخواهیم بیماری شما را تشخیص دهیم. موفق باشی.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:55
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
آقای محترم kokex - فرانکفورت - آلمان ، من به نظر شما هم احترام میزارم،چون شخصیتم این اجازه را نمید که حتّی به اشخاصی هم که با نظر من مخالفان و حتّی بی احترامی هم میکنند،بی احترامی کنم. به اون دوست دیگرمون Azarbaijan-tabriz - تبریز - ایران ,هم بگم که نه عزیز من،من هم پدر هم مادرم معلم بودن و هیچ وقت تو خانواده من از اون چیزیی که گفتی نبود. و تشکر از ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:07
morgan123 - واشنگتن - امریکا
تمایل صداپور - تهران - اینجا شکیبایی همه زیاده کسی را با کسی کاری نیست اگر کاملا شبیه گوریل باشی اما بتوانی حرف بزنی تو را به عنوان انسان قبول کرده و تا صدایشان نکنی به تو نگاه هم نمیکنند، گی باشی هر چیز دیگر اگر به شخصی آزار نرسانی کسی با تو کاری ندارد . اما این که چه فکر میکنند را باید تک تک از خودشان بپرسی !
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:15
zedeakhond - لندن - انگلستان
من هم جنس گرا نیستم .ولی جالب که اکثر آقایون ایرانی تجربه سکس با همجنس رو داشتن از بچگی اگر کسی هم بگه نه دروغ گفته(به خاطره محدودیت اجتماعی ایران ۹۰ درصد با هم جنس سکس داشتن)بد میان اینجا جانماز آب میکشن.مسالهٔ جنسی یکی دیگه به شما یا من چه ربطی داره برید دنبال کارتون کوتاه فکرهای مذهب زده .
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:24
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. دوست محترم آیا نمیدانید که همجنسگرایی در سال ۱۹۷۵ به وسیله ی متخصصان این مساله در سازمان بهداشت جهانی از ردیف بیماری خارج شده؟؟ و در کشورهای پیشرفته توهین و تمسخر به این دسته مثل راسیسم مجازات قانونی دارد؟؟؟؟؟؟ درکتان میکنم از نظر دوری از خانواده و عدم قبول آنها با اینکه همجنسگرا نیستم !ولی میدانم اکثریت قریب به اتفاق آنها چه انسانهای باهوش و مهربانی هستند شما شرمی ندارید و بیمار نیستید بگذار آنها شرم کنند از افکار عقب افتاده ی خود-پیروز باشی و خوشبخت با پارتنرت!!
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:09
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
خیلی ممنون دوست عزیز ali1111 - تهران - ایران, خدا را شکر که داخل ایران دیدها نسبت به همجسگریی( نه همجنسباز) عوض میشه.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:20
morgan123 - واشنگتن - امریکا
zedeakhond - لندن - انگلستان - این دیگه چه حرفیه: (اکثر آقایون ایرانی تجربه سکس با همجنس رو داشتن ) ...شاید داشتی! ولی آن را به دیگرات تعمیم نده!!!.
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:47
ali1111 - تهران - ایران
زدیخند - لندن - انگلستان. یعنی ما همگی در بچگی تجربه همجنس بازی داشتیم و داریم اینجا دروغ میگیم و جا نماز آب میکشیم؟!!!! لطفا کمی بیشتر فکر کن یا اینکه جملاتت را دوباره بخوان!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 00:54
mashady - منچستر - انگلیس
اه اه اه حال آدم بهم میخوره بخدا .باز عکس یه مشت ... رو گذاشتید . اینها آبروی هرچی مرده بردن پاک .
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 01:09
مهدیار - تهران - ایران
فقط میتونم بگم متاسفام. گندشو درآوردین
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 03:51
farfari - تهران - ایران
کیانوش - زاربروخن - آلمان عزیز خیلی متأسفم که ارتباطت با خانوادت قطع شده،،دلم واقعاً گرفت،،امیدوارم در زندگی جدیدت خوشبخت باشی
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 04:24
shayan96 - تهران - ایران
همچین جشن هاشون پرشور نیست چند تا آدم خپل را آوردن برای نمایش
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:05
Ahmad Iraj - اتلانتا - امریکا
zedeakhond - لندن - انگلستان: خوب اینکه شما تجربه کردین کافیه لطفآ بالای بقیه ایرانی های تهمت نبندید.کوته فکربیدین!!اینکه گفتی من هم جنس گرانیستم قبولش سخته چون قبولش داری!!خیلی انزجاربرانگیزه!!اااوووق
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:16
hastti64 - تهران - ایران
به نظر من هرکسی یه جوری هستش، مهم اینکه آزادی دارند نه ما که می خواهیم بریم یک کنسرت باید لای پتو خودمونو بپیچیم که کسی بهمون گیر نده ، البته اینا به زور می خوان ما رو بفرستن تو بهشت دلشون برامون سوخته خودشون بمیرن ؛ که تو کثیفی و نجاست خودشون اولن و نمیشه تو صورتاشونو نگاه کرد انقدر کریهن .
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:41
baran10 - برونوام این - اتریش
همجنس باز مریض نیست بلکه اینطوری به دنیا میان در سنه نوجوانی این پدیده نمایان میشه تا بوده بوده اینا بودن از قمه لوط تا حالا ولی باید بهشون احترام گذشت
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 06:22
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ali1111 - تهران - ایران/ کامنت همه کاربران یک طرف،کامنت شما یک طرف،درود بر شما.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 06:39
ebimicro - سینت ترویدن - بلژیک
الان اگه تو اروپا یه خلافی انجام بدی بهت خیلی هم احترام میذارن میبرنت یه هتل پنج ستاره مثل نروژ.اونی هم که سر بزیر و به کسی کار نداره باید روز تا شب جون بکنه و از مالیات اونی که داره کار میکنه خرج اونی میکننک توی زندون.اسمش هم هست دموکراسی.تعجب نمیکنم اگه یه روز سر بره بودن خلاف باشه و روز جهانی قتلها رو هم جشن بگیرن.وای بر ما که هر گندی رو به مقزمن میقبلونیم تا بهمون بگن روشنفکر.یا بشیم رنگ اروپایی
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:36
mahoor110 - تهران - ایران
یکی از آشنا هامون یه خانمی هست الان 50 سالش شده و نتونسته ازدواج کنه به خاطر اینکه هم جنس گرا ست خواسته تغییر جنسیت بده ولی نذاشتن من واقعا دلم براش میسوزه اون آدم خوبیه و از روی طبیعت خودش این طوریه ولی توی جامعه پذیرفته نیست و از طرفی توی همین جامعه اگه زن شب بره بیرون اگه جای خلوت بره اگه تنها مسافرت کنه امنیتی وجود نداره و مردهای کثیف هوسباز پذیرفته تر از هم جنس گرا هاست
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 07:27
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
تمایل صدا پور -تهران. بعضی دوستان میگن که به هم جنسگراها احترام میزارن این احترام به صرف هم جنس گرا بودنشان نیست فقط به صرف انسان بودنشان هست. ولی بد نیست بدونی که حتی خانواده هایی که بچه هایی همجنس گرا دارند از اینکه فرزندشان همجنسگرا است نمیشه گفت خوشحال و یا بی تفاوت هستند البته بعضی از متعصبین مذهبی فرق نمیکنه کریستین یا هر دین دیگه ای در این مورد سخت گیر تر هستند . من خودم یکشون رو از نزدیک میشناسم اهل فیجی هست که گی هست البته خانواده اش مسلمان بودند و طردش کردند ولی از نظر شخصیتی آدم مهربان و خوبییه فقط یواشکی با مادرش در تماس بود شغل دومش هم این بود که تو کلوپ هم جنس بازها میرقصید (با اینکه تحصیلات دانشگاهی داره) ولی جدای از رفتار اجتماعی خوبش من حتی از اینکه باهاش دست بدم هم احساس خوبی ندارم و البته دقت که کردم دیدم خیلی های دیگه هم که حتی مسیجی یا دین های دیگه هم هستند اونها هم سعی میکنند حتی الامکان حداقل تماس فیزیکی نداشته باشند. به نظر من اینکه میگن هم جنس بازی در خارج 100 درصد جا افتاده اصلا این طور نیست و هنوز هم نگاه ها روی این افراد سنگین تر هست تا افراد عادی
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 07:15
danial nabi - استکهلم - سوئد
اینها هستند که شیطان درونشان رخنه کرده و بنیان گذار سکولاریسم همین اینها هستند.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 07:47
kokex - فرانکفورت - آلمان
من این نظر رو بارها دادم و باز هم تکرار میکنم ، آزادی بدون قانون وجود نداره و اینکه بعضی ها میگن هر کاری میکنی به خودت ربط داره درست نیست. من یک مسلمانم و تابع خالق یکتا کسی که راه زندگی در دنیا و آخرت رو نشون داده و برای من بدون هیچ شکی کتاب قرآن. کلام خالص الله خالق و مالک هستیست و دلایلم رو بارها نوشتم و هیچ کس قادر به ردش نشد. کسانی که دلیل ندارند فحاشی نکنند . الله سبحان در قرآن خطاب به قوم همجنسباز لوط میفرمایند : شما تن به عمل زشتی میدهید که پیش از شما احدی انجام نداده (یعنی از زمان لوط این کار شروع شده ). و پیوند بین زن و مرد رو از بین میبرید سنت الهی رو زیر پا میگذارید و .......... کمی فکر کنید تک تک ما از یک زن و یک مرد بوجود آمدیم و این راه طبیعی فطری و الهی هستش و غیر از این فقط توجیهات بی سر و ته هستش که چیزی رو عوض نمیکنه و فقط عاقلان پند میگیرن . آیا هستند که عقل و اندیشه به کار بندند ؟!!!. سبحان الله
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 06:45
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
ali1111 - تهران - ایران. دوست گرامی فکر میکنی آخوند با چه مجوزی تعدادی از اینها را اعدام!!!!!کرده و میکند؟ حتا در اوایل آنقلاب چند ترانس سکسوال را نیز!!!!قبل از فتوای خر بزرگ خمینی! با همین افکار سیاه بر گرفته از بیسوادی و خود خواهی!!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 08:52
pokohantes - گوتنبرگ - سوئد
متأسفم برای همهٔ اونهایی که اینجا کامنتهای توهین آمیز گذاشتن! کی ما میخوایم آدم شیم؟؟ به شماها چه ربطی داره که اینا همجنس بازن؟؟؟به شماها چه بدی کردن که میگین چندش آورن؟؟؟؟ شماها چندش آورین!!! که نمیتونین! قدرت دیدن افکار متفاوت رو ندارین!!! همون دیکتاتور جمهوری اسلامی که قدرت دیدن فکر شما رو نداره به دردتون میخوره!!! مثل خودتون دیکتاتوری فکر میکنه!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 09:22
waaaay - سالز بورگ - اتریش
دوست عزیز تمایل صداپور - تهران - ایران همسایه من ۲ تا دختران که همجنس باز هستن و با هم ازدواج کردن باید بگم بسیار آدمهای خوب و مهربانی هستن و من تو اپارتمانمان فقط با اونها ارتباط دارم بسیار انسانهای محترمی هستن و هیچ مورد بیخود یا ناجوری که تو بقیه میتونید ببینید تو اونها نیست جز اینکه از همدیگر لذت میبرن و این هم ۱ مورد خصوصی هست که به هیچ شخصی ربطی نداره
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 09:50
taru23 - استوکهلم - سوئد
جان. لذت میبرم از این همه آزادی :) واقعا در هوای آزادی زندگی کردن چه لطفی داره :)
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:19
fa r naz - تبریز - ایران
zedeakhond - لندن - انگلستان. من نه مذهبی ام نه کوتاه فکر.اما بعنوان یک انسان فرقمو با حیوون و زندگیه حیوانی میدونم.اگه به دنبال لذت باشیم سکس با جنس مخالف لذتش بیشتره.و کساییکه خلاف عقیده من فک میکنن خیلی خیلی نجس و کثافتن
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:38
feminism - لندن - انگلستان
persianshadow1 / شما از کجا و کدام سرزمین صحبت میکنید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! چطور ادعا میکنید که مردم رفتار همجنسگرایان را " زننده " میدانند در صورتی که نه تنها ازدواج آنها از سال 2005 در " اینجا " بلا مانع شناخته شده بلکه حقوق و مزایای مدنی آنان شبیه ازدواج دگرجنسگرایان تصویب شده است. در حال حاضر هم David Cameron نخست وزیر بریتانیا و Nick Clegg معاون او و نمایندگان پارلمان نیز در صدد هستند که تا سال 2015 ازدواج همجنسگرایان را قانونی کرده و حتی در کلیساها برگزار شود. اگر شما مخالف آنها هستی از طرف دیگران لطفا صحبت نکنید و نگوئید که مردم به آنها فحش میدهند ، چرا که این عمل در این سرزمین تبعیض جنسی و جرم به حساب میآید و با آن برخورد شدید میشود، پس چنین نیست . خود من یکی از بهترین و مهربانترین دوستانم یک آقای انگلیسی هم جنسگرا میباشد.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:26
fa r naz - تبریز - ایران
اینا واقعا مریضن.وقتی خدا برا رفع هر نیازی نعمتی داده چرا باید مث حیوونا زندگی کرد؟!همجنس بازیه دو دختر بدون داشتن آلت تناسلی مرد چه لذتی داره.یا همجنس بازیه دو مرد بدون عشوه و طنازیه زن ...واقعا حالم ازشون بهم خورد.نه اینکه اینجا نباشه.نه همه جا هست و برا همشون متاسفم.واقعا چندش آوره
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:31
ali1111 - تهران - ایران
بیتا تهرانی - ونکوور - کاناد. ممنون بیتا خانوم، اتفاقا همیشه کامنتهای شما را میخوانم و استفاده میبرم، خوشحالم در جمعی هستیم که میتونیم با هم تبادل نظر داشته باشیم. روز خوبی داشته باشید.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:04
STING68 - گنبد - ایران
اسسسسسستفررررراااااغ چندددددددششششش
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:05
feminism - لندن - انگلستان
دُگمی های مذهبی و اسلامیون چند لا ، تمام ذهن و افکار آشفته اشان متمرکز به " لای پای " دیگران و " زیر لحاف " مردم است. البته رهبران دینی زنباره و شهوترانِ آنان نیز از خشتکشان احادیث آبکی برای هم جنسگرایان گفته اند. جالب است که خداوندشان ، هم خوابی و تجاوزجنسی به کودک 9 ساله توسطِ شهوتران 53 ساله ای را پاک و جایز میداند ولی همجنسگرائی را حـــرام و نابجا !!!!!!!!!! احادیث حال بهم زنِ اهل و عیال محمد را بخوانید تا متوجه شوید که این خاندان وحشی صفت فقط از پائین تنه سخن رانده اند و حد و حدود انسانها در رختخواب !!!!!!!!!!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:55
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
mashady - منچستر - انگلیس. منهم حالت تهوع میگیرم که تنها هنرت فحش به شاه فقید است- در پوشش ضد رژیم!!! تمام کامنتهایت بوی تهوع آور رژیم متصاعد!!! ۴ همجنسگرا در ایران در نوبت اعدام هستند-بدو برو که منتظر تو هستند در انبوه تماشاگرن اعدام!! میخواهید ژست ضد ملّا بگیرید ولی کور خوانده اید ۲۸۰۰۰ کودک زیر -۱۲- ۱۳ ساله در ایران به عنوان ازدواج!! مثل رهبران دینت!! اسیر پدوفیلها!! آنجا حالت بهم نمیخورد؟؟؟ فضول اتاق خواب مردم!!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:56
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
به امید روزی که چند ملیون همجنسگرای ایران هم بتوانند همچین کارناوالی براه بیندازند .
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:23
taru23 - استوکهلم - سوئد
من چندتا دوست دارم از مردای همجنسگرا. خیلی انسانهای آرام و مهربانی هستند، مخصوصا برای خانمها دوستای خیلی خوب
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:24
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
شاید شما وقتی این عکسها میبینین فکر کنین که همه گیها لباس زن میپوشن و همش حرکات زنانه انجام میدان، نه عزیزان اینطور اینست شاید تنها و حتّی کمتر از ۵% اینجوری باشن. گی یعنی ،۱:بی سکشوآل(کسی که هم مرد و با زن میتونه رابطه داشته باشه).۲:ترنسوال( کسی kه تغییر جنسیت داد با عمل جرّاحی،چه مرد و چه زن).۳:گی،لزبین(حدود ۹۵ % از همجسگراها را تشکیل میدهند که از لحاظ ظاهر کامل مرد هستن و هیچ گونه حرکت زنانه و......... برا اونایی که حالشون از ماها(همجسگرها) بهم میخوره نمیدونم چی بگم فقط اینرا میگم که انسانها متفاوت فکر میکنن.امیدوارم که هیچ وقت در خانواده آدمهای مثل شما همجنسگرا نباشه.واقعا خوندن بعضی از نظرات دوستان برام خیلی سخت بود ولی به این نتیجه رسیدم که خانواده پارتنرم همشون فرشته هستن،،،،،،،
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:48
ali1111 - تهران - ایران
آرتمیس - .پاریس - فرانسه. طبق معمول باهات موافقم بخصوص در رابطه با بعضیها..
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:42
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
زاربروخن کجای آلمان هست؟ شاید ساربروکن را میگید(Saarbrücken) درجنوب غربی آلمان؟ من که ساربروخن تا حالا نشنیدم!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:20
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
ممنون از لطفتان. farfari - تهران - ایران
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:20
morgan123 - واشنگتن - امریکا
kiyanoush - زاربروخن - آلمان- دوست عزیز هر جوری که راحتی همانطور باش به من و دیگران هم هیچ ربطی نداره که در کار شما دخالت کنیم. عقل و شعور آمپول نیستش که بشه به این جماعت تزریق کرد!. .
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:45
abhrcomepro - تهران - ایران
دوباره قوم لوط ظهور کردن.مگر نه اینکه خداوند متعال این قوم رو مورد غذاب خویش قرار داد تا مایه عبرت دیگران بشه؟؟اینها با استفاده روانشناس های دروغی برای خوشون مشروعیت قائل میشن که کارشون درسته و هیچ ایرادی نداره
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:53
feminism - لندن - انگلستان
kiyanoush / کیانوش جان ، به نظراتِ غارنشینی و تهوع آور اسلامیون توجه نکن و از زندگیت لذت ببر. این جماعت به خود من ، صرفأ به دلیل اینکه جانبداری از حقوق ِ همجنسگرایان کرده ام ؛ برچسب لزبین چسبانده اند در صورتی که من همجنسگرا نیستم. ولی یاد گرفته ام که به زندگی شخصی و افکار شخصی دیگران فضولی نکرده و دخالت بیجا نکنم. همانطوری که گفتم یکی از بهترین و مهربانترین دوستان من یک آقای هم جنسگرای انگلیسی است که همسایه ام هم میباشد . او سال گذشته در آمارگیری محلی، به عنوان بهترین همسایه در همسایگی امان شناخته شد و رابطۀ بسیار صمیمی با من دارد. شخصا برای من مهم نیست که دیگران در مورد من چه فکر میکنند و چگونه میاندیشند چرا که آنها در زندگی شخصی من هیچ نقشی ندارند. شاد باشی عزیز.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:55
taru23 - استوکهلم - سوئد
خیلی عجیب..حالا افرادی که توی ایران زندگی میکنن یکم واسشون هنوز سخته پذیرفتن اینکه انسانها آزادند! جالب اینکه دوستانی که در اروپا زندگی میکنند، در مهد فرهنگ و انسان گرایی، باز دچار افکار راسیستی هستند! واقعا جای تاسف داره که همه باید مثل شما باشند تا پذیرفته شوند! یکم فکر کنیم و بفهمیم که انسان آزاد است..اصلا روابط خصوصی انسانها به من و شما چه ربطی داره؟؟!!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 14:12
taru23 - استوکهلم - سوئد
فمینیسم - لندن - انگلستان.. لذت بردم از کامنتت :) پدوفیل توی دین مبین اسلام آزاد ولی دو تا آدم عاقل و بالغ، حق ندران در مورد مسائل شخصیشون آزادانه عمل کنن!
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 18:20
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
دوستت گرامی IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان .ولی تو تلفظ همنن زاربروخن میشه،مامون از دیگر عزیزان: morgan123 - واشنگتن - امریکا. feminism - لندن - انگلستان ............................. میدونم کیه خیلی از شما عزیزان میدونین ولی برا اطلاع و تکرار عرض میکنم که چه در گذشته و چه حالا آدمهای بزرگی بودن که همجنسگرا بودن:افلاطون،بقراط،اسکندر مقدونی،داویچی،میکلانژ،فردی گوین(اصالتا ایرانی بودن)،سیر التون جان،ریکی مارتین و هزاران نفر دیگر......ببخشین اگه من در این مورد براتون زیاد گذاشتم.
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 16:00
Evil son - اسلو - نروژ
تمایل صداپور ---- آدمن دیگه مثل همه ،،،،منم یه دوست آرایشگر دارم ،خداییش هم دوست خوبیه هم کارش درسته .
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 01:41
Sara-R - لندن - انگلستان
selen - گنت - بلژیک; بله میتونه ، همیشه امکان گرویدن به دین اسلام هست.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 02:03
raha_parvaz - تهران - ایران
دوستان روانی که خودتون با اعمال پنهانیتون چندش اورید بعد به افراد همجنسگرا گیر میدید بهتره اینو تو اون مخ گندیدتون کنید که همجنس گرایی اصلا بیماری نیست اخه دیدم بعضیا راجع به هم جنسگراها میگن بنده خداها مریضن.نه دوستان سالهاست که این مورد جز بیماری حساب نمیشه.اخه اصلا به من و شما چه ربطی داره که پارتنر ادما جنسشون چیه.به امید روزی که همه انسانها با هر نوع طرز فکر و گرایش تو همه جاهای دنیا ازادانه زندگی کنن.دوست عزیز kiyanoush - زاربروخن - آلمان برات ارزوی موفقیت میکنم
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 02:47
mashady - منچستر - انگلیس
خیلی مسخره ست اگه دو قطب مثبت دو آهن ربا رو به زور به هم بچسبونی و بگی بعضی از اهنرباها اینجوریند . خیلی بی نمک میشه اگه na و cl به هم نچسبند اصلا از جاذبه بین کرات بگیر تا جاذبه بین الکترون و پورتون همه و همه از این گرایش مثبت و منفی بهره میگیرند و با این گرایش پابرجاند اگه میبینی گرایشت مردانه نیست خوب برو عمل کن خانم شو بعد برو با مرد مورد علاقت باش . مرد باشی و با یه من ریش و سیبیل از یه مرد دیگه لب بگیری که نمیشه آخه
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 03:12
دنیای وحشی - تهران - ایران
کسانی که مشکل خلقت ندارند و یا ذاتا نیاز به تغییر جنسیت ندارند و فقط تقلید کورکورانه از این حیث دارند مطمین باشید که از نظر علمی بعداز یک مدت دچار افسردگی بدی خواهند شد .
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 04:30
dasharash - تهران - ایران
من نمیدونم این فرهنگه مریضیه خوشیه تمدن هرکی هرچی میخواد اسمشو بزاره مختاره ولی خیلی چیزه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووقیه
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 08:38
kokex - فرانکفورت - آلمان
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. . عزیز جان اگر لیست اسامی که نام میبری ۱۰۰ کیلومتر همم باشه این کار زشت و مخالف فطرت بشری هستش و نزد هه ادیان ممنوع و گناهی کبیره حالا شما توجیح کن تا میتونی
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 09:08
kokex - فرانکفورت - آلمان
feminism - لندن - انگلستان. . به طرف میگی لذت ببر از زندگیت ( به قیمت آتش همیشگی جهنم ) عجب معامله بدی. ابدیت رو خیلی مفت میفروشی برای ۲ روز گناه
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 09:14
mansikka - هلسینکی - فنلند
چرا بیشترشون مردن یه چندتا مرد مانده بود که اونم همجنس گرا ازآب در اومد حالا خانمها واقعان با خشکسالی مرد مواجه شدند
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 09:57
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس. لمپن خودتی با این نظرات چاروارداریت . نمیدونم این سایت چقدر علاقه داره با نظرات اینچنینی شأن خودش را پایین بیاره! خانم متوحش فضای مجازی ارزشمندانه تر از آن است که مزین به نظرات سخیف شما و امثالهم آنهم به شکل دائمی شود . مشکل همجنسگراها حل شد ایکاش مشکل لمپنها هم حل شود (یا شرّ شان کم شود). الهی آمین...
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 11:21
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
من نمیدونم چه جوری به تو ( mashady - منچستر - انگلیس) توضیح بدم،البته دوستان دیگری چند بار جوابتو دادن ولی تو از روی نرفتی....به شما هیچ ربطی نداره که من ریش و سیبلی دارم یا نه،بلا نسبت دیگر عزیزان اگه نشانه مردی ریش پس ب ز از تو خیلی مردتره.شریک زندگی من، منو با همین قیافه میخواد، من نمیدونم تو اون ذهن شما چی میگذره ولی مطمئن هستم که شما احتیاج به یک روان پزشک دارین.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 13:38
kokex - فرانکفورت - آلمان
از مسئولین محترم سایت تقاضا دارم این لینک را اینجا اجازه دهند که از روزنامه امروز صبح آلمان بیلد Bild هستش و عکس یک مرد مسن رو که کنار همسر و پسرش به همراه مرد جدیدی که وارد زندگیش کرده . از دید من یعنی هوسرانی لااوبالی و شهوترانی حیوانی گی بودن یعنی همین . طرف یک عمر با زن و فرزند بوده حالا هوسرانی ممیکنه بعضی ها هم میگن اوکی !!!!!!. . ttp://www.bild.de/ratgeber/partnerschaft/ehe/schwuler-ehemann-familie-lebt-zusammen-sohn-ehefrau-24642560.bild.htm. به اول h به آخر l اضافه کنید
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 09:42
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
اگه قرار به خاطره گفتههای دوست عزیز ( feminism - لندن - انگلستان) من برم جهنم به تو ( kokex - فرانکفورت - آلمان ) هیچ ربطی نداره. اگه تو ۱۲۴۰۰۱ مییییش , فرستاده هستی برو بساطتو جای دیگه پهن کن.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 14:21
kokex - فرانکفورت - آلمان
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. راه رو میشه به دیگران نشون داد اما هر کسی باید به تنهایی با پاهای خودش اون راه رو بره. موفق باشی
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:09
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
ببینم همهٔ دگرجنسگرا هارا پاک و فرشته هستن.........من هم پیشنهاد میکنم که این فیلم (( (Yek Mard Wa 4 Hamsar یک مرد با 4 زن فیلمی واقعی از ازدواجهای مکر) )) واقعی را از طریق youtube ببینین،شاید برات جالب باشه، یک مرد با ۴ زن که ۵ تاش میکنه.من از مسیولین خواهش میکنم به نظراتی که بعضی از این شیرین عقلها عرض میکنن توجه کنین، این همه توهین ،من نمیدونم منظور شما از توهین چیه!
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:14
zedehal95 - آمستردام - هلند
feminism -لندن -انگلستان - شما که تاکید میکنی که همجنسباز نیستی ، چرا پس از حقوق آنها دفاع میکنی ؟ سر پیازی ، تهه پیازی ؟ چی کاره حسنی ؟ شما همون برای حقوق زنان بجنگ ، لازم نکرده برای حقوق همجنسگرایان بجنگی !
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:14
elias22 - کلن - آلمان
با سلام خدمت دوست خوبمون kokex از فرانکفورت ، شما که اطلاعات خوبی در مورد کشور آلمان داری ، شهری به نام سربروخن داریم ؟؟؟
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:17
zedehal95 - آمستردام - هلند
این شهر ساربروخن باید خیلی شهر قشنگی باشه ها :-))))))))))))))
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:21
zedehal95 - آمستردام - هلند
امت شهید پرور سایت ایرانیان انگلستان ، کسانی که در آلمان ساکن هستند ، متوجه چیزی نشدید ؟؟؟ خود فرانسوی ها که دم مرزه میگن ساربروکن ، طرف که انجا زندگی میکنه میگه ساربروخن تلفظ میشه ، عجب ........................
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کاربر گرامی
بدلیل استفاده شما از نامهای کاربری متعدد از جمله
zedehal95 - آمستردام - هلند
elias22 - کلن - آلمان
camela - کلن - آلمان
keshavarz28 - کلن - آلمان
دسترسی شما به بخش نظرات مسدود شد.
camela - کلن - آلمان
keshavarz28 - کلن - آلمان
دسترسی شما به بخش نظرات مسدود شد.
ایرانیان انگلستان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 16:26
kokex - فرانکفورت - آلمان
elias22 - کلن - آلمان. من در آلمان بزرگ شدم و از سنین کودکی اینجا بودم و شهر زاربروخن نمیشناسم یک نفر دیگه اون بالا همین سئوال رو کرده من هم حدس زدم شاید منظورش Saarbrücken باشه ولی ممکنه که ایشون اصلا آلمان نیست یا اینکه تازه اومده آلمانی بلد نیست. آلمانی تلفظ کردنش مثل ایرانیهای داخل ایرانه که به München میگن مونیخ چون اینهم خ استفاده میکنه. خوب این آقا بنویسه که کد تلفن شهرش چیه مال فرانکفورت ۰۶۹ خوب ایشون هم صداقت نشون بده و بنویسه اگه از آلمانه.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 17:17
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
با تشکر از مسولین محترم. ( kokex - فرانکفورت - آلمان)فکر کنم دوستانت هم مشخص شد، zedehal95 - آمستردام - هلند. elias22 - کلن - آلمان. camela - کلن - آلمان. keshavarz28 - کلن - آلمان.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 18:39
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
kokex - فرانکفورت - آلمان .میخوایی چی بگی که من الکی خودمو گی معرفی کردم،بد از این همه بی احترامی که کردی،خوبه حالا روت روت نمیشه آدرس خانه مو بخواهی.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 18:25
feminism - لندن - انگلستان
zedehal95 / مردکِ هزار چهرۀ عقده ای !!! دم سایت گرم که جانورهای هزار چهره و دروغباف چون تو رو مثل علف هرزه از ریشه قلم میکنه !!!! حقه باز ِ کـــــلّاش خجالت هم نمی کِــشه چند تا آی دی داشته ، مگر مرض داری که دروغ بگی بعد سنگ روی یخ بشی بدبخت !!!! اصلا به تو چه ربطی داره که من با دیگری چه صحبتی میکنم پوست پیاز ، پیاز ترشی !!!! آخه علف خورِ عقب مانده اگر هر کـسی از حق هر فردی با هر گرایش جنسی دفاع میکنه باید که مثل اونها باشه !!!! عجب گرفتاری شدیم ها ، با هر کـسی صحبت میکنم یه عده بیکار و علاف نشستن فقط فضولی و دخالت به کامنتهای من میکنند. خوب شد که شـّررررت از این سایت کـَم شد. مرسییییی سایت مرسییییی.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 20:40
feminism - لندن - انگلستان
kiyanoush / کیانوش جان این جناب عبدالباسط سایت (kokex) خودش میدونه که من به این چرت و پرت های جهنم و جنت کوچکترین اعتقادی ندارم . ایشون سینه چاک محمدی است که به دختر 9 ساله ای به فرمان فرشتۀ وحی تجاوز کرد !!!! محمدی که از زینب زن پسر خواندۀ خود (زید) را به فرمان خدایش (!) به عقد خود در آورد. عزیز من از افرادی که رهبر مذهبی اشان محمد است بیش از این انتظار نمیرود. این رباعی خیام را به تو تقدیم میکنم : می خوردن و گـِردِ نیکوان گردیدن__ به زانکه به زَرق زاهدی ورزیدن }{ گر عاشـق و مَسـت ، دوزخی خواهد بود __ پس روی بهشت ، کــَس نخواهد دیدن }{ کیانوش عزیز خداوند این مسلمانان به هر چه عاشق و می خور وعدۀ جهنم داده :)) اگر می خوردن گناهه من عاشق گناهم اونم از نوع کبیره اش :)) شاد باشی.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 21:08
feminism - لندن - انگلستان
taru23 / مرسی از لطفت . در ضمن پوزش میخوام از اینکه پاسخت را دیر نوشتم. شاد باشی.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 21:25
feminism - لندن - انگلستان
kokex / جناب عبدالباسط ؛ رفیقت شوووووووت شد :))) برای درگذشتِ شادی آورش چندین آیۀ شیطانی قرائت کن :)))
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 21:33
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
ممنون ،بودن عزیزانی مثل شماfeminism - لندن - انگلستا) و دیگر دوستان محترم باعث شد که عضو دایم این سایت( IRANIAN UK ) حقیقت گو و بیطرف باقی بمونم.
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 22:24
kokex - فرانکفورت - آلمان
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. . آدرس خونت پیشکش من گفتم ثابت کن از آلمانی انگار فارسی رو خوب متوجه نمیشی . اسم شهرت مفهوم نیست گفتم پیش شماره شهری که ازش دم میزنی چیه همین. امثال فمینیسم راهنمایان به سوی دوزخ هستند که آنروز را یا نمی بینند یا در دور میبینند اما من عذاب خوار کننده را برای امثال این ۱۰۰ ٪ میبینم . با قصه بافی و جعل و چرندیات میخواد مردم رو گول بزنه اما فقط خودشو گول میزنه همین. من به تو هیج توهینی نکردم . اگر فارسیت اشکال داره برگرد همشو دوباره بخون مثل این فمینیسم که عادت داره ننه من غریبم در بیاره نباش . راستی برای کاربران روشن کن این شهر تو کجای آلمان هست. فرانکفورت در استان هسن هستش شهر تو کجاست ؟ !!!!!
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 21:33
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
آقای محترم شما میتونی فکر کنی که من یه آدم دروغگو هستم،براتون به آلمانی مینویسم, saarbrücken ولی شمایی که سالهاست تو آلمان زندگی میکنین باید بدونین که آلمانیها س s را همیشه ز میخونن در ضمن کد اینجا هم هستش ۶۸۱،راستی اون دوستن هم کد حالا بدون IDشد و خداتون رحمتش کنه از زیبایی اینجا تعریف کرده بود،اگه پیشت نشسته بهش بگو همون بهتر که تو همون پایگاه بسیج باشه بهتر.این هم جملهای بود تو یکی از کمتات بود( از دید من یعنی هوسرانی لااوبالی و شهوترانی حیوانی گی بودن یعنی همین . )
جمعه 26 خرداد 1391 - 00:00
ukguy4u - لندن - بریتانیا
Azarbaijan-tabriz - تبریز - ایران. میمیری نظر ندی بی سواد؟ کی گفته گی ها پدر و مادرشون اختلاف داشتن و ... ایشالا ایران آزاد بشه ما حودمون رو بروز بدیم اونوقت دهنتون کش میاد ببینید ما چقدر تحصیل کرده کرده و قانونمند و متشخصیم. توی ما دکتر، مهندس، استاد دانشگاه و ارتشی هم هست من دوستانی دارم که گی هستند و نماز و روزه هم میگیرند. تو برو فکری بحال خودت بکن!
جمعه 26 خرداد 1391 - 00:30
ilyad - آستین - امریکا
کاش همه عمرم میدادم تا ی لحظه تو جایی من بودی با همه خاستیگیهام با همه تنهاهام با احساس گناهم با زار زدنم با همه چزام باد اونوقت نظرتو میگفتی آخه خوش انصاف .......اما نه به زار این دارد باره من باشه تو با مردونگیت حال کن
جمعه 26 خرداد 1391 - 06:25
kokex - فرانکفورت - آلمان
kiyanoush - زاربروخن - آلمان. . ck خونده میشه ک نه خ برو کم دروغ بگو کد رو هم از گوگل آوردی نه ؟. همجنسبازی یعنی کار قوم لوط یعنی آتش جهنم . خدا به دادت برسه که در آتش جهنم فمینسم و دیگران نمی تونند کاری برات کنن
جمعه 26 خرداد 1391 - 07:38
mashady - منچستر - انگليس
روزگار غریبیست نازنینان طرف .....ی یه دو قورت و نیمش هم بالاست . شرط میبندم فامیلهاش و نزدیکانش از خجالت سرشون بلند نمیشه ولی خودش ........ خوب دیگه .... ، پر رو نشنیدید؟!
جمعه 26 خرداد 1391 - 09:35
zps - تهران - ایران
خدایا چقدر وحشتناک!! بشر داره به کجا میره!! تازه جشنم براش میگیرن؟؟. همجنس گرا بودن بیماریه و دو بعد روحی و جسمی داره که باید درمان بشه وگرنه طبیعت انسان اینطور آفریده نشده. اینکار از لحاظ اخلاقی هم مذمومه!. مگه آدم میلش به هرچی کشید باید آزادش بذاره؟؟؟ خوب برید خودتونو درمان کنید !. اینها حتی نمی خوان زحمت درمان شدن رو هم به خودشون بدن و کاملا امیالشون رو آزاد گذاشتند و به اسم آزادی هرکار می خواند میکنند. خجالت آوره واقعا.
جمعه 26 خرداد 1391 - 09:49
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
آقای محترم من دروغ میگم و حق با شماست،من اصلا همجنسگرا نیستم ۳ تا زن دارم با ۱۲ بچه تو اروپا هم نیستم تو جمکران زندگی میکنم،شغلم هم قبل از ظهر سیگار فروشی و بد از ظهر عضو پایگاه بسیج ابوذر هستم.......جواب اون شیرین عقل دیگه هم اینکه بخاطر وجود آدمهایی فضول امثال شما، خانواده من ۵ سال که فکر میکنن من در اثر تصادف مردم. تا حالا ته دلم همیشه یه ذره امید داشتم که یه روزی برم و آنرا ببینم ولی........ خدایا اگه هستی اگه عذاب وجدانی هست پس کی ،گاهی اوقات بخاطر دین دودل میشدم که شاید راهی را که انتخاب کردم اشتباه ولی برام یقین شد که....به نظر من هنوز خیلی زود قبول این موضوع برای جامعه ایران.(اگه برای اون دسته از دوستانه متدیین بی احترامی کردم،منو به بزرگواری خودتون ببخشین).
جمعه 26 خرداد 1391 - 13:59
ilyad - آستین - امریکا
کاش قضاوت نمیکردیم کاش بد همو نمیگفتیم کاش یذره مهربون بودیم...کاش من هم گی نبودم تا دنیایی شما بهتر میشد کاش اصلا نبودم ....دلم تنگه واسه خودم.شما از من بدتون میاد اما من همتون دوست دارم شما فکر میکنید من هرزیم اما من باور دارم شما همتون خوبید.شما فکر میکند من خانواده خوبی نداشتم اما من مطمئن هستم شما بهترین هستید شما منو بدرق جهنم خدا میکند من براتون بهشت خدارو میخوام شما منو قوم لوت میدند من شما رو بهترین مخلوق خدا
جمعه 26 خرداد 1391 - 16:45
مسلمان ایرانی - شیراز - ایران
kiyanoush - زاربروخن - آلمان . سلام دوست عزیز..من ماه هاست که بنا به برخی دلایل در سایت کامنت نمیکذاشتم اما امشب نزدیک به دو ساعته که کامنت شما و دیگر دوستان رو میخوندم و الان هم با موبایل کامنت میذارم. فقط میخوام اینو بگم که چیزای مهمتری از اینجور موارد هست که بشه راجع بهش بحث کرد. حتی اگر بخواهیم از منظر قرآن بنگریم بازم چیزای مهمتری وجود داره. همچنین همه ی انسانها جدای از هرچیزی در یک چیز مشترکیم و اون هم "انسانیت" هست. فکر و دین و مذهب و ایدئولوژی و. در مرتبه ی دوم هستند. معتقدم که اندیشه ی مخالف بمن دانش میدهد.حال این دانش هرچه میخواهد باشد ، از زبان هر که میخواهد باشد، ، ، چون مولایم حضرت علی (ع) فرموده اند ببین چی میگه، نبین کی میگه. اینرا هم میدانم که نظرات برخی از دوستان چقدر برای شما سنگین بوده ولی این سعه صدرتان برایم خیلی جالب بود.. سلام گرم مرا به دوست نروژیتان برسانید. اگر هم روزی گذرتان به شیراز افتاد خوشحال می شوم در خدمتتان باشم. شادزی.
شنبه 27 خرداد 1391 - 01:25
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
مسلمان ایرانی - شیراز - ایران. ممنون از لطفتون،دوستم هم سلام میرسونه. من ۱۲ ساله که ایران نیمدم و فکر کنم دیگه هیچ وقت بتونم بیام(البته من هیچ مشکلی ندارم برا اومدن)،اگه شما به من لطف کردین و حتّی دلتون سوخت جای تقدیر داره تنها تقاضای من از شما این است که اگه تو ایران و هر جایی صحبت از همجسگرها شد،نمیگم دفاع کنین چون شما را از اون جم ترد میکنن،فقط سکوت کنین.
شنبه 27 خرداد 1391 - 10:44