کاریکاتور جدید خانواده درگیر - وقتی امکانات افزایش می‌یابد

خانواده درگیر۲۸۳ - وقتی امکانات افزایش می‌یابد

+241
رأی دهید
-39

DADA_ST - آمستردام - هلند
یعنی‌ مایو بابا بزرگ تو حلقِ طراح و سازنده ایستگاه مترو تهران با همه کثیفی هاش .
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 01:54
OnLine. - تهران - ايران
ای جانم به بابا بزرگ
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 02:06
siminsaa - تهران - ایران
محشری مانا جان..............
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 04:42
مهرتابان - تهران - ایران
الان چند روزیه که با تخریب مترو مردم مجبورن از اتوبوس یا ماشین شخصی استفاده کنن و واقعا رفت و آمد به مرکز شهر سخت شده،توی اتوبوسها هم یک چهارم فضا برای خانمهاست ،هر روز با اتفاقاتی روبرو میشیم که به جای بالا رفتن امید به زندگی،بیشتر از جون خودمون سیر میشیم، این برای مدیران امام زمانی خطر بزرگیه که ملتی،جونش به لبش برسه.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 05:44
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
مشکل آب گرفتگی مترو هم کار اسرائیل و آمریکاست!!! آهان .. تقصیر سران فتنه و منافقین؟!!! اصلا تقصیر خداست که چند قطره بارون بیشتر باریده.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 09:29
bahram-g - آمرسفورت - هلند
پدر بزرگ در غرب هم امکانات نیست.خارجی‌‌ها پس از یک دوره ۶ ماهه بسیار ناقص زبان باید ۲ تا ۳ پله پایین تر از توان و تحصیلاتشان به حمالی مشغول شوند. تازه اگر شانس پیدا کردن کار داشته باشند. وگرنه پول بیکاری میگیرند....پدر بزرگ در همه دنیا همه چیز گران شده یا اگر قیمتش ثابت است کیفیتش یک سوم شده. پدر بزرگ همه جا سرکوب هست مگر در انگلیس ندیدی چه شد؟ پدر بزرگ ۷۵ میلیون انسان که در ایران زندگی‌ می‌‌کنند مثل شما نظر ندارند و خیلی‌‌ها حاضر نیستند ارث پسری را بفروشند یا کلاه برداری کنند و به بهای زیاد و هزار اتفاق خاص از مرز‌ها فرار کنند. پدر بزرگ به ایرانیان نشان بده چاره چیست واگر نه ما قر زدن را بلدیم.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:02
arminmunchen - مونیخ - آلمان
بهرام اولا به تو هیچ ربطی ندارد که چرا دیگران از کشور خارج می شوند ، تو حق نداری به دیگران توهین کنی. چرا دروغ می گویی ؟!! برخلاف نظر جنابعالی نه تنها در غرب امکانات زیاد هست بلکه روز به روز هم بیشتر می شود و هرگز با ایران قابل مقایسه نیست!! اگر کسی توانایی و لیاقت داشته باشد حتی اگر هم خارجی باشد می تواند مو قعیت و شغل خوب بدست بیاورد. حالا اگر تو موفق نشدی مشکل خودت است!! می توانی برگردی ایران وساندیس مجانی بخوری!! در ایران برای پیشرفت و پول دار شدن نه لیاقت می خواهد و نه شایستگی اتفاقا برعکس هر چه بی لیاقت تر و پست تر و بی سواد تر باشی وضعیت بهتری خواهی داشت ! که نمونه بارز آن احمدی نژاد، سید علی گدا، رفسنجانی و عهد و عیالش و خلاصه همه عوامل ریز و درشت جمهوری کثیف و ضد بشری اسلامی. واقعیت اینست که وضعیت ایران بسیار وخیم تر از اینست که از کاریکاتور پدر بزرگ برداشت می شود.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:04
saedt - ایران - ایران
این چرا دسبند سبز داره
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:02
bita tehrani - ونکوور - کانادا
بوی سوختگی میاااااد ...........
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:20
saman1 - تهران - ایران
کاریکاتور واقعا خوب بود مثل همیشه من که عاشق بابا بزرگ هستم ولی سر در نمیارم چرا کاربران این سایت خیلی زود شروع به توهین به هم دیگه می کنن در حالی که همشون هم ادعا دارن که حق با اونهاست بابا اینجوری که نمیشه حرف حق و حساب زد حرف حساب همه چیش رو حساب باید باشه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:22
apadana26 - رشت - ایران
ایبل داره بابا بزرگ
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:16
akbarjeni_shikar - برلین - المان
arminmunchen - مونیخ - آلمان ......دوست عزیز، چیز هایی که دوستمون بهرام نوشته بود بیربط نیست. همه جا مشکل وجود داره و همه جا سیل میاد و همین آلمان هم اگه دقت کنی‌ بد از یه باران حسابی‌ زیرزمینها پره آب می‌شه،ولی‌ این دلیل نمی‌شه که به زمین و زمان فحش بدیم،،،،اگه در ایران امکانات به اندازهای نیست که ما در کشورهای غربی میبینیم شاید. بازم مینویسم شاید اگر در ایران هم در ساله ۵۷ انقلاب نشده بود ما هم همین امکانات رو داشتیم..ولی‌ مردم این انقلاب رو خواستن و انقلاب هم شد... حالا درست یا غلط.....ولی‌ این هم دلیل نمی‌شه که ما همه کارهای دولت کنونی رو نفیی کرد و با قلم قرمز روش خط کشید... جبهه ایی که در حال حاضر همین دول غربی نسبت به ملت ما گرفتن جبهه حقارت هست که ما این اجازه رو به غربیها نمی‌دیم..... بعدشم انقدر به ساندیس بد نگین، والاّ ساندیس خیلی‌ خوبه، ولی‌ ما مجبوریم بخریم و بخوریم
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:28
bahram-g - آمرسفورت - هلند
arminmunchen - مونیخ - آلمان.....من راجع به چگونگی‌ خروج از ایران صحبت کردم نه چرایی آن و نظر دادن اینجا آزاد است.. چشم ها را باز کن. امکانات در غرب روز به روز کمتر می‌‌شود و غربی‌ها دیگر نان شب خود را ندارند و کم کم خارجی‌‌ها را به بهانه حجاب و مدارک تحصیلی‌ اخراج می‌‌کنند. من با سود‌ترین ایرانی‌ جهان هستم و بسیار موفق و تمام عمرم مطالعه و تحقیق بوده. من دکترای کامپیوتر دارم و فوق لیسانس فلسفه ادیان و مدارک دیگر که به دلیل امنیتی مایل به بیان نیستم. بی‌سوادی مثل تو در حد نظر دادن در مورد من نیست. اینجا به ایرانی‌‌ها کمک می‌‌کنم ولی‌ مایلم به مغز آدم‌ها کمک کنم تا به جیب آن ها. دهانت را ببند و بیشتر گوش کن. ایران اکنون در درخشان‌ترین وضعیت‌های ممکن است ولی‌ شما فقط جلوی پایت را می‌‌بینی‌.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:48
arminmunchen - مونیخ - آلمان
akbarjeni_shikar . نه! اولا که حرفهای بهرام صددرصد بی ربط و غلط است، من اصلا نه فحش دادم و نه اهل فحش دادنم منتهی مراتب آنقدر اوضاع این حکومت جهل و جنایت اسلامی خراب است که هر حرف و حدیثی راجع به آن به نظر فحش می آید. اما اینکه اگر انقلاب نمی شد و .. دیگر خیالاتی است که باید فراموش کنیم فعلا که بیش از سی وسه سال است که این خون آشامان اسلامی بر ایران حکومت می کنند و کشور کهن سال ایران با آن همه سابقه تمدن به ورطه نابودی کشاندند. حاکمان پلید اسلامی به لطف درآمد سرشار نفت روز به روز پولدار تر و خوشبخت تر می شوند و اکثریت عظیم ملت بی نوا تر و فقیر تر! در ایران هم که به گفته رهبر مقوایی شان اقتصاد مال خر است و هیچ قانونی برای حمایت از مردم هم وجود ندارد، اصلا درایران قانونی وجود ندارد جنایتکاران حاکم برایران هر کاری که دلشان بخواهد علیه ملت ایران می کنند! در ضمن منظور من بلایای طبیعی نبود هرچند که این آدمخواران اسلامی هزاران بار از هر بلای طبیعی بدترند.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 21:11
arminmunchen - مونیخ - آلمان
bahram. ببین بهرام باسواد!!! تو بهتر است که به جای لاف زدن در غربت ،کمی طرز درست نوشتن فارسی را یاد بگیری!! تو نوشتی که« چشم هارا باز کن..» آقای دکتر بعد از این! می دانم که اصلا نفهمیدی که چه نوشته ای !!! چرا که چشم ها را باز کن به معنی این نیست که من چشم هایم را باز کنم بلکه مفهوم آن این است که مثلا من چشم های کس دیگری را باز کنم!!!! درست آن این است ،« چشم هایت را باز کن»!!!! و اما آقای دکتر بعد از این! دروغ هم که می گویی!! یا نمیدانی که نحوه خارج شدن به چه معنی است ویا همان که گفتم خودت معنی جملاتی را که نوشتی نمی دانی!! خوب گوش هایت را باز کن ،نحوه خارج شدن بدین معنی است که مثلا با استفاده از هواپیما سفر کنیم و یا زمینی و.. و یا به طریق اولی میتوان این اینگونه برداشت کرد که آدم به طور قانونی از کشور خارج شده و با ویزا به کشور دیگری وارد شده است و یا احیانا غیر قانونی مرزها را در نوردیده است!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:36
arminmunchen - مونیخ - آلمان
جناب عالی نوشتی که خیلی ها حاضر نیستند که ارث پسری!!!را بفروشند، در مملکت شما پسران ارث به جا می گذارند و نه پدران!!! و باز نوشتی که « پدر بزرگ ۷۵ میلیون ...مثل شما نظر ندارند!!!!» آخر آقای دکتر این چه طرز فارسی نوشتن است!! یعنی اینکه هرکس که از یران خارج شده و احیانا مخالف حکومت است هم ارث پدری ببخشیدارث پسری!! را فروخته و هم کلاه برداراست! اما جناب عالی از کجا می دانی آنهایی که از مرزها فرار می کنند کلاه برداری کرده اند!!! چرا توهین می کنی آقای دکتر بعد از این!! این را هم بدان کلاه برداران همگی عوامل جمهوری اسلامی اند که اتفاقا از مرزکشور به طور قانونی خارج می شوند مثل همین جناب خاوری ریس کل بانک ملی جمهوری اسلامی!! باور کن دیگر حوصله جواب دادن به توهین ها و افترائات جناب عالی را ندارم، این چند سطری هم که نوشتی به لحاظ نوشتاری آنقدر غلط دارد که اصلا قابل تصحیح نیست وبایستی از اول نوشته شود!!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:41
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یعنی اینکه هرکس که از یران خارج شده و احیانا مخالف حکومت است هم ارث پدری ببخشیدارث پسری!! را فروخته و هم کلاه برداراست! اما جناب عالی از کجا می دانی آنهایی که از مرزها فرار می کنند کلاه برداری کرده اند!!! چرا توهین می کنی آقای دکتر بعد از این!! این را هم بدان کلاه برداران همگی عوامل جمهوری اسلامی اند که اتفاقا از مرزکشور به طور قانونی خارج می شوند مثل همین جناب خاوری ریس کل بانک ملی جمهوری اسلامی!! باور کن دیگر حوصله جواب دادن به توهین ها و افترائات جناب عالی را ندارم، این چند سطری هم که نوشتی به لحاظ نوشتاری آنقدر غلط دارد که اصلا قابل تصحیح نیست وبایستی از اول نوشته شود!!! و یک پیشنهاد حالا که اینقدر بیکاری برو و به جای توهین به دیگران که اصلا نمی شناسی شان در یک کلاس سواد آموزی فارسی ثبت نام کن بلکه کمی درست نوشتن را یاد بگیری!!! البته تو راست می گویی من بی سواد! اصلا در حد توی با سواد!!!نیستم که جوابت را بدهم فقط قصدم این بود که نحوه صحیح نگارش فارسی را تذکر داده باشم!! به قول شاعر « ای برادر تو همه اندیشه ای لطف کرده یک کمی خالی ببند!!»
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:43
bahram-g - آمرسفورت - هلند
arminmunchen می‌ بینم که به جای بحث در مورد ایران از پیشرفت دیگران ناراحتی‌ و در بین لغات دنبال بهانه هستی‌! آمار نشان می‌‌دهد که ۹۵% مهاجران ایرانی‌ در اصل پناهندگان مالی‌ هستند و از این بین ۸۰% با روش‌های غیر قانونی‌ وارد شده اند. پاسپورت جعلی با قیمت بالا بهترین آن است و تعداد زیادی از دختران و پسران ایرانی‌ مدتی‌ در مرز‌ها شب را با غریبه‌ها "می‌گذرانند" تا به این سو راهنمایی‌ شوند. اینها تو را که ناراحت نمی‌‌کند؟! فروختن ارث پدری اشکالی‌ ندارد اما کسانی‌ که همه چیزشان را می‌‌فروشند و خارج از ایران هم هیچ نمی‌‌شوند ناراحتی‌ فروش همه چیز در ایران و حمالی در خارج را نباید سر حکومت ایران خالی‌ کنند و برای ایرانیان تصمیم بگیرند. به نظر می‌‌رسد تو و مثل تو کلا در دنیای دیگری هستید و ناراحتی‌‌های تغییر از تمدن شرقی‌ به غربی و واپس زدگی میل جنسی‌ در شما به عصبیت محض کشیده. اینجا کنفرانس رسمی‌ نیست که ما پس از "نوشتن" با فارسی نویس متن خود را تصحیح املایی کنیم و خوانندگان معنی‌ متن را در نظر می‌‌گیرند مگر اینکه مثل تو چیزی پیدا نکند. ارث پسری هم کنایه از چیز دیگری بود که باز هم نفهمیدی.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 07:02
amirt - کلن - آلمان
....arminmunchen - مونیخ - آلمان.......مردم از خنده...lool چقدر رمانتیک..باید بنویسه چشم‌هایت را باز کن عزیزم که شیشه نوشابه را ببینی‌؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 10:58
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
bahram-g - آمرسفورت - مملکتِ امام زمان را با مملکتِ کافرین مقایسه نکنید!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 11:06
bahram-g - آمرسفورت - هلند
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا.....من را به امام زمان حواله ندهید. من هم مثل شما هیچ پشه‌‌ای نیستم.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:19
arminmunchen - مونیخ - آلمان
bahram-g. اولا من با کسی که معنای گفتگو و روش بحث با دیگران را نمی داند هیچ حرفی ندارم، دوما انتقاد من به نحوه نگارش جنابعالی به دلیل بود که نشان دهم کسی که در این دنیای مجازی اینگونه مدارک تحصیلی خود را که صحت وسقم آن به هیچ وجه معلوم نیست ، اینگونه به رخ دیگران، آنهم برای اثبات نظریات محمل و افترائات و توهین های تمام نشدنی می کشد ، نشان دهنده مشکلات عمیق روحی و روانی فرد است، به علاوه یک فرد با این همه مدارک تحصیلی متعدد و بالا چرا از نوشتن یک متن ساده فارسی عاجز است، از آن مهمتر داشتن تحصیلات عالیه معمولا موجب می شود که فرد منطق را به جای کینه و عنان و افترا بنشاند، که تو ثابت کردی فاقد خصوصیات یک فرد تحصیل کرده هستی، و دیگر اینکه داشتن مدرک تحصیلی بالا نباید موجب آن شود که به راحتی به جمع کثیری از هموطنان خود توهین کنیم، و اما اصل مطلب تو این آمار دروغین در مورد پناهندگان را از کجا آوردی!؟؟ چرا بی دلیل به هزاران ایرانی آواره در غربت توهین میکنی!!؟؟ نه این به معنای آزادی بیان نیست در پیشرفته ترین کشورهای دمکراتیک افترا و توهین و پرخاشگری ممنوع است
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:35
arminmunchen - مونیخ - آلمان
و جرم محسوب می شود،باورکن اینقدر ناشیانه و بچگانه می نویسی که جملاتت نیاز به مترجم دارد!!!مگر این جمله درخشان!!! از تو نیست؟« به نظر می رسد تو ​(منظورش من است) و مثل تو کلا در دنیای دیگری هستید!! و ناراحتی های تغییر از تمدن شرقی به غربی و واپس زدگی میل جنسی در شما به عصبیت محض کشیده شده»!!!!!!! ناقلا اعتراف کن این جمله زیبا!!! و پر معنی را خودت به تنهایی نوشتی و یا تقلب کردی!؟؟؟ باور کن خیلی حال کردم و کلی خندیدم واقعا تولحظاتی باعث انبساط خاطر من شدی، مدتها بود که اینقدر نخندیده بودم، ولی انصافا یکی از بی معنی و چرند ترین جملاتی که تا به حال به گوشم خورده بود!!! حالا چگونه به این نتیجه رسیدی !! نمی دانم!! من که در حیرت فرو رفتم و هر چه قدر هم فکر کردم که که این یاوه گویی ها چه ربطی به استدلالات من داشت، به نیجه ای نرسیدم!! من که بویژه در مورد مسایل جنسی حرفی نزدم ولی تو انگار خیلی به این مسایل خیلی علاقه داری!! قبلا هم فرموده بودی که دختران وپسران شبها را با غریبه ها می گذرانند!! حالا چه کسی دچار مشکلات جنسی است!!!؟؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:36
arminmunchen - مونیخ - آلمان
bahram-g. و اما اگر بر فرض ایرانیان در خارج از کشور با مشکلات عدیده روبرو هستند؛ اگر مجبورند به خاطر بقا تن به کارهای سخت بدهند؛ همه اش تقصیر حکومت ضد بشری اسلامی است که باعث می شود هموطنان رنج سفر و مهاجرت را به جان بخرند؛ بلکه در غربت محلی برای آرامش بیابند که اتفاقا بسیاری از هموطنان ایرانی بسیار هم موفق هستند؛ در واقع آن کسی که چشم دیدین موفقیت دیگران را ندارد تویی!!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:48
arminmunchen - مونیخ - آلمان
و اما من هر چه قدر گشتم شغلی با عنوان حمالی در اروپا نیافتم!! ولی اگر منظور تو کارهای سخت است که خوب ایرادی ندارد بسیار شرافتمندانه تر از خوردن ساندیس و وارد کردن شیشه نوشابه به ... هموطنان در بند است! این دو هموطن محترم و عزیز ( منظورم امیر و امید است) چقدر خوب و ساده ومختصر جوابت را داده اند، راستی تا یادم نرفته است لطف کن و منظورت را از ارث پسری بیان کن!! این حکومت ضد بشری اسلامی که به جز ویرانی و جنایت ارمغانی برای ایران نداشته است ، موجب چه پیشرفتی در ایران شده است!؟؟؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 16:06
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آمار اوس محمودی بدهید،کی‌ به کیه!! این اطلاعات ارزنده را در دکان عطاری‌ای به نام کیهاب میشود پیدا کرد! گویا سایبری‌ها بعد از ناامید شدن از فرستادن بسیجی بی‌سواد،حالا بدست به دامن ورژن تحصیلکرده شدن!وگرنه همین جا توی همین سایت کلی‌ ادم با تحصیلات دانشگاهی هست،که تو بوق و کرنا نمیکنه! اصلا اینها که خودشونو واسه ولایت تیک تیک می‌کنند،چرا از افشای نام و هویت شن میترسند؟! مستر کوکو مدتیه پیداش نیست،جاش یه کوکو دیگه گذاشته! همه دنیا میدونه،که مهاجرن ایرانی‌ از با سواد‌ترین مهاجران بودند که به لطف و همت مضاف ولایت از کار و پست‌شان استعفا دادن و ترجیح دادن خانواده‌شان آزاد باشند.این مزخرفات را جای دیگر بگو که آدماش مثل خودت هر آمار شکمی را باور کنند...۸۰ درصد غیر قانونی؟؟!! ۹۵ درصد مهاجر مالی‌؟؟!! منبع آمار را ذکر کنید.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 16:25
bahram-g - آمرسفورت - هلند
bita tehrani - ونکوور - کانادا.....میبینم که بیتا کوماندوی سلطنت طلب دوباره مجلس عمر کشی‌ راه انداخته و با همراهی "دوستان خوب" لعن و نفرین می‌‌کند. شما با این دهان آلوده کجا بزرگ شده اید؟ گفته بودید که به فرزندتان می‌‌گویید که دروغ نگوید!! اما فکر کنم با این اوصاف اخلاقی‌ و ادبی‌ لیاقت مادر بودن هم ندارید و همان شعبان بی‌ مخی‌ بیشتر برازنده است. چشمتان که به آدم با سواد می‌‌افتد همه دست و پایتان شل می‌‌شود. شما‌ها فکر کردید که من مثل ایرانیان بی‌ زبان هستم که با هم حمله کنید و مردم را سرکوب کنید؟ شما و همهٔ شما حریف من نمی‌‌شوید. بچرخ تا بچرخیم.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:26
bahram-g - آمرسفورت - هلند
arminmunchen - مونیخ - آلمان.....وقتی‌ ایرانی‌ حتّی با لیسانس و فوق لیسانس اینجا فروشندگی می‌‌کند و یا دفتر دار ساده است یا راننده تاکسی این اسمش حمالی نیست؟ مگر مردم یک عمر سرمایه گذاری می‌‌کنند که بعدا هر چه دیگران خواستند بارشان کنند؟ چقدر متعالی شدید یکباره؟ ..... ایران در شرف تجزیه است و ما با قدرت نظامی قادر به نگهداری آن نیستیم. دین اسلام که یکبار بهانه اشغال ایران در صدر اسلام بوده اکنون عامل اتحاد "در نظر گرفته شده" تا مردم به هر طریقی از کشور دفاع کنند. این استراتژی کلی‌ است و بسیار کار آمد که در زمان صفویان هم به شکلی‌ جواب داده. ما در نظام نوین جهانی‌ یا باید به قدرت‌ها بپیوندیم یا بازاری به نام اسلامی ایجاد کنیم اگر میخواهیم بردهٔ دیگران نباشیم. تند روی اسلامی و مشکلات مالی‌ مردم به خاطر فشار غرب است که فهمیده ما داریم چه می‌‌کنیم و البته نادانی و نا هماهنگی‌ بسیاری ایرانیان. همیشه وضع اینطور نمی‌‌ماند. خمینی انگلیسی‌ و اطرافیانش را با افرادی که اکنون برای ایران تصمیم میگیرند یکسان نکن. چطور با محدودیت ۱۰۰۰ حرف می‌‌توان اینجا موضوع را باز کرد؟ اینها را می‌فهمی؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:44
amirt - کلن - آلمان
خانوم بیتا تهران شما چرا وسط بحث می‌پری؟بحث گرم شده میزنی به فحش. من نظر هر ۲ طرف رو قبول دارم. اگر همین چیزا رعایت بشه ازش چیزی در میاد.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:53
amirt - کلن - آلمان
arminmunchen - مونیخ - آلمان....خیر قربان. منظور من بی‌ موردی ایرادات املایی شما بود و نه دفاع از شما.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 22:10
bita tehrani - ونکوور - کانادا
جناب amirt - کلن - آلمان/ از کی‌ تاحالا اوس محمود شده فحش؟! منبع آمار را پرسیدم.منبع را ذکر کنند،من هیچ کاری با بحث بزرگان!! ندارم! این که ایشان مرتب مزخرف تحویل میده،به یکی‌ میگه جات سرد،حقوق بیکاری میگیری،به یکی‌ میگه جات گرمه،سرت آفتاب خورده،باید بفهمه که خودش مشکل داره .به اون آقا که واسه اینهمه ادم شریفی که اینجا زحمت میکشن و میخوان زندگی‌ کنن،بدون اینکه سایه نحس خامنه یی و اوباشش روی سرشون باشه،بی‌ ادبی‌ میکنه بگو ساکت بشه.یا لااقل برگرده وردست اون آدمایی که مملکت ما را ویران کردن و ما را آواره....عصبانی نشو آقای دکتر! من هم ایران دانشگاه رفتم هم کانادا.این شمایی که مدرکت را توی سایت جار زدی،نه من.پس معلومه که دست و پای کی‌ این وسط واسه دانشگاه میلرزه!! گویا دهان و وجدان شما خیلی‌ پاستوریزه است که شیفته آدمایی هستین که به بچه‌های ایرانی‌ شیشه نوشابه فرو کردن و الان هم به شدت در حال رفع و رجوع هر گندی که به آن مملکت میزنند هستی‌،تا یه چیز خوب! ازش در بیاری!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 01:10
bita tehrani - ونکوور - کانادا
این نظریهٔ مسخره را هم ببرید در بیت رهبری ثبت کنید که ایرانی‌‌های مخالف نظام،همه مشکل مالی‌ دارند یا مشکل شغلی‌،حتما شغل نان و ابدارتری بهتان میدهند.در ضمن دکترای کفّ بینی‌ و فالگیریت هم تاریخش سر آمده.من سلطنت طلب نیستم.. لیاقت مرا هم ادم‌های لایق تری معلوم می‌کنند.شما بچسب به بهتان زدن به این و آن. ختم کلام اینکه اگر رهبرت و دوروبری هاش،آن کشتار سال ۸۸ را نمیکردند،خیلی‌ از نظرات اینجا این نبود که شما الان به خاطرش ناراحتی قلبی بگیری.این را دفعه بعد بهشان بگو. این هم آخرین کامنت من برای شما بود.منبع امار تان را بدهید،همین.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 01:13
bahram-g - آمرسفورت - هلند
bita tehrani شما و دوستانتان با این روش کور چه مبارزه‌ای می‌‌کنید؟ قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. من مدافع حکومت اسلامی نیستم اما زیر سوال بردن هر چه در جریان است توهین است به بخشی از ملت و سعی‌ در اختراع چرخ است از ابتدا. مگر می‌‌شود هر ۳۰ سال از اول شروع کرد؟ برای صحبت‌های من دنبال مدرک هستید اما مگر مدرک استفاده از شیشه نوشابه در کهریزک را دریافت کرده اید؟! خواسته‌های ایرانی‌ با شما بسیار فاصله دارد. مبارزه سیاسی مثل کلاس یوگا خانوم‌ها نیست که عصر‌ها در آن شرکت کنید. شمایی که جلوی سفارت ایران تظاهرات می‌‌کنید و به سفارت سنگ می‌‌زنید در حقیقت به شمایل ایران حمله کرده اید نه حکومت اسلامی. انسان‌هایی‌ بی‌ هدف و بی‌ تدبیر هستید....متأسفم که حتّی مدرک تحصیلی‌ ایرانی‌ شما تایید نشده. اما من ۲ مدرک دکترا دارم و به ۴ زبان "کاملا" مسلط هستم به علاوهٔ زبان لاتین. اینها با آن مدرک و سواد و تحقیق شما بسیار فاصله دارد. مدرکم را جار زدم چون مراتب بی‌ سواد بی‌ سواد می‌‌کردید و مثل اسلامی‌ها دنبال نام بزرگ هستید برای تقلید. حالا من پیامبر شما هستم چون نام بزرگی‌ دارم.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 14:54
bita tehrani - ونکوور - کانادا
منبع آمار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای با تدبیر
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 16:06
bahram-g - آمرسفورت - هلند
bita tehrani - ونکوور - کانادا...من مجاز نیستم آمار سازمان‌های دولتی و خصوصی را که در تصمیم گیری‌های کلان کشور‌ها استفاده می‌‌شود را اعلان کنم. اما آمار واقعی‌ است. سازمان‌های خصوصی این آمار را به فروش می‌‌رسانند و چیزی که شما در اینترنت پیدا می‌‌کنید بسیار کلی‌ است و قابل برنامه ریزی و استفاده نیست.حتّی تز‌ من در رشته فلسفه ادیان منتشر نشد و اکنون به عنوان سند تلقی‌ می‌‌شود و بابت آن ۳ مصاحبه داده ام. تحقیقی در رابطه با مشکل اساسی‌ اسلام و یهود....این سوال برای شما ایجاد شده که مشکل اسلام و یهود از کجا شروع شده و اکنون چرا ادامه دارد؟ تا همین‌جا هم زیاد گفتم. اگر آمار واقعی‌ باشد گریه می‌‌کنید برای ایران؟ شما آمار شیشه نوشابه در کهریزک را ندادید!؟ می‌‌دانم که دنبال باز کردن سر صحبت با من هستید و آمار مهم نیست چون از هم صحبتی‌ با آدم‌های با سواد همیشه چیزی عاید می‌‌شود. چه تغیرات بزرگی‌ اخلاقی داشتید در مدت کوتاه !؟ از فحش کشید به گرفتن جزوه دکتر و سپس.......
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 17:06
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نارسیس ۰۰۷ منبع آمار؟؟؟؟
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 05:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.