داستان دو خلیان نابینا و ... - طنز

دو خلبان نابینا که هر دو عینک‌های تیره به چشم داشتند، در کنار سایر خدمه پرواز به سمت هواپیما آمدند، در حالی که یکی از آن‌ها عصایی سفید در دست داشت و دیگری به کمک یک سگ راهنما حرکت می‌کرد. زمانی که دو خلبان وارد هواپیما شدند، صدای خنده ناگهانی مسافران فضا را پر کرد.

اما در کمال تعجب دو خلبان به سمت کابین پرواز رفته و پس از معرفی خود و خدمه پرواز، اعلام مسیر و ساعت فرود هواپیما، از مسافران خواستند کمربندهای خود را ببندند. در همین حال، زمزمه‌های توام با ترس و خنده در میان مسافران شروع شده و همه منتظر بودند، یک نفر از راه برسد و اعلام کند این ماجرا فقط یک شوخی یا چیزی شبیه دوربین مخفی بوده است.

 اما در کمال تعجب و ترس آنها، هواپیما شروع به حرکت روی باند کرده و کم کم سرعت گرفت. هر لحظه بر ترس مسافران افزوده می‌شد چرا که می‌دیدند هواپیما با سرعت به سوی دریاچه کوچکی که در انتهای باند قرار دارد، می‌رود.

هواپیما همچنان به مسیر خود ادامه می‌داد و چرخ‌های آن به لبه دریاچه رسیده بود که مسافران از ترس شروع به جیغ و فریاد کردند. اما در این لحظه هواپیما ناگهان از زمین برخاست و سپس همه چیز آرام آرام به حالت عادی بازگشته و آرامش در میان مسافران برقرار شد.

در همین هنگام در کابین خلبان، یکی از خلبانان به دیگری گفت: «یکی از همین روزها بالاخره مسافرها چند ثانیه دیرتر شروع به جیغ زدن می‌کنند و اون‌وقت کار همه‌مون تمومه...!»
 
در این لحظه شما پس از خواندن این داستان کوتاه، با شیوه مدیریت دولتی در ایران آشنا شده‌اید!

+144
رأی دهید
-83

abbass1971 - تهران - ایران
احسنت کاش تمام درسها به این راحتی بود و یک شبه مدرک دکتری به آدم میدادند
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 09:00
programset - شانگهای - چین
نه بابا!!!. پس معلومه مدیریت بد کار نکرده که هنوز جیغ کسی در نیومده که تغییر روش بدن آره؟!!!!.
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:36
kitaro - تهران - ایران
کل مدیریت این نظام حکایت همین خلباناست.وقتی همه جیغشون درمیاد تازه مسئولین متوجه میشن و مسیرشونو ظاهرا عوض میکنن و از یه راه دیگه باز به همون راهی میرن که همیشه میرفتن!!. اما یه اشکالی هست اونم اینه که هر دفعه از تعداد کسایی که سوار این هواپیما هستن و سرو صدا میکنن کم میشه و دهناشون دوخته میشه و روزی میرسه که این هواپیما بجای پرواز میره تو دریاچه و غرق میشه چون دیگه کسی نیست که داد بزنه و بگه دارین اشنباه میرین!!
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 14:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.