سال ١٣٩١: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی! - طنز

پس از اینکه سال کار مضاعف همت مضاعف به سال جنایت مضاعف غارت مضاعف تبدیل شد!
و سال جهاد اقتصادی به سال افتضاح اقتصادی!
و پس از اینکه از چاقوی زنجان تا صنایع دستی ایران!

 
 

  از کش تنبان تا بادبزن احمدی نژاد!

 


از برنج مصنوعی تا تخم مرغ پلاستیکی!

 


 از کپسول‌های اطفای حریق غیر استاندارد چینی تا داروهای چینی که بجای درمان، مرض می‌آورند!

 


از قرآنهای چینی تا شلوار جین بسم الله!!!

 

 

از کامیون های هوو چینی مرتب حادثه ساز تا سنگ قبر چینی!

 


 و خلاصه گونه های جوراجور کالاهای بی کیفیت، خطرناک و  بنجل چینی را بی رویه وارد کردند، تولید کنندگان و صنعتگران ایرانی را ورشکست و صدها هزار کشاورز و کارگر را از کار بیکار کردند. و پس از افشای قرارداد ننگین ترکمنچای ارزی، عظما خامنه ای، امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامید!!!
وای بحال ما!!!

منبع : وبلاگ شبآهنگ

+248
رأی دهید
-122

kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
من طنزی نمی‌بینم
جمعه 4 فروردين 1391 - 07:58
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
برای آمرزش کار و تولید و سرمایه ایرانی‌ کلا الفiتح .ملت ایران به بنجل خوری عادت دارن
جمعه 4 فروردين 1391 - 08:22
mangol - هیچکجا - ایران
راجع به این ماهواره هایی که ایران به فضا فرستاده،یکی از وظایفشون تهیه عکسهای هوایی و . است. من موندم برای نمونه حتی یک دوربین عکاسی ساده خانوادگی که تولید ایران باشه تو بازار وجود نداره اونوقت اینها چطور مدعی اند همچین چیزی ساختن.
جمعه 4 فروردين 1391 - 08:43
bahram-g - آمرسفورت - هلند
من زیاد جا نخوردم! پهلوی‌ها هم از جای دیگر می‌‌آوردند. با کیفیت تر بود اما باز هم ایرانی‌ مصرف کننده بود. حکومت بعدی هم فقط مشروب و لخت بودن را آزاد می‌‌کند و باز هم همه چیز از جای دیگر وارد می‌‌شود. مشکل ایرانی‌ است که نمی‌‌خواهد تکان بخورد. می‌خواهد خوش گذران باقی‌ بماند. مبادا دیگران خوش باشند و ایرانی‌ لحظه‌ای در حال کار. این حکومت اسلامی هم از آسمان نیامده بلکه هر روز صبح همین ملت آن را بنا می‌‌کنند. کشاورز علاقه ای به استخدام کارشناس ندارد. دامدار هم همینطور. کارخانه دار بچه یک حاجی سرمایه دار بوده که هیچ نمیفهمد و ورشکستگی را گردن قیمت ارز می‌‌اندازد. مدیران هیچ تجربه‌ای ندارند و کارشناسان زمینهٔ کاری ندارند. سیاستمداران وابسته و خائن. اکنون آخوندی شیره ای رهبری می‌کند و رقیب او یک شاهزادهٔ ترسو است. کاری نمی‌توان کرد...وطن به رستمی دیگر نیز دارد که سوار بر رخش دشمن را به زیر آورد.
جمعه 4 فروردين 1391 - 08:46
magiteq - تهران - ایران
به امید روزی که خامنه ای سوار بر bmw اش مانند عکسس اخری له بشه
جمعه 4 فروردين 1391 - 07:35
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
بهرام جان کم لطفی‌ می‌‌کنید. تاریخ ایران سرشار از قهرمانان ملی‌ می‌‌باشد. آن بابک خرممدین تا ستار خان و باقر خان. از مصدق تا گلسرخی. از سهراب تا ندا. یک کشور در دنیا نشان دهید .که مردمش تا این اندازه بریه آزادی رنج و کشته داده‌اند. زمانی‌ که ستار خان با اردنگ آخوندها را از مجلس بیرون انداخت و حکومت ملی‌ را انداخت. در اروپا نمی‌‌داشتند رای دادن چه معنی‌ دارد. مشگل ما این می‌‌باشد که خیانت کاران به در ایران و وطن از کثیف‌ترین و الودهترین می‌‌باشند از قآجآر تا پهلوی ،از پهلوی تا شاه علی‌. از رذالت و پستی این شاه علی‌ دست همه را از پشت بسته. جنبش و آزادی هندوانه نه‌‌ می‌‌باشد، که ما به میل در بازار هرّوز بخریم. این بی‌ انصافی می‌‌باشد که ملت ایران را چنین خوانیم. ما افتخار ملی‌ زیاد داریم. ملتی که بابک دارد .اتیاجی به حسین ندارد. ملتی که کاوه دارد . خواهان علی‌ نیست .
جمعه 4 فروردين 1391 - 09:42
saeidg - بیلفلد - آلمان
مشکل ما در نفت ماست ، اگر این را نمی‌داشتیم شاید خوشبختر بودیم.
جمعه 4 فروردين 1391 - 10:00
hossein87 - ایران - ایران
ki be kiyeh - لندن - انگلستان - بی خود میکنی به ملتی توهین میکنی که پای تمام این بدبختیا وایستاده و داره چرخ این مملکت رو میچرخونه. امثال تو مفت خور که دمتون رو گذاشتید رو کولتون و بخاطر منافع خودتون در رفتین ، حق ندارید ایرادی از عملکرد مردم بگیرید.اگه راست میگی، بیا و علی رغم مشکلات ، مبارزه کن. من به عنوان یک تولید کننده ایرانی که همه چیزم رو ول کردم و دارم با تمام مشکلات و علی رغم کاهش شدید درآمدهام ، سرپا وایستادم، به تو که از بیرون میگی لنگش کن میگم که شماها بزدل ترین موجودات روی زمین هستیدو جز غر زدن و ایراد گرفتن عرضه هیچ کار دیگه ای رو ندارید/.
جمعه 4 فروردين 1391 - 09:52
sam_1355 - كويت - كويت
سایت عزیز شما شریک دزدید یا رفیق قافله مکه بده شعار به این خوبی واسه اینده مملکت
جمعه 4 فروردين 1391 - 10:31
Nerse - اهواز - ایران
داروی بیهوشی چینی که منجر به فوت عده زیادی از مردم تو ایران شد رو یادتون رفت. همچنین ابزار شنود و جاسوسی چینی و...
جمعه 4 فروردين 1391 - 10:39
jalal1128 - هامبورګ - آلمان
( bahram-g - آمرسفورت - هلند ). دوست عزیز شما دارید از غیب حرف میزنید . آخه مملکتی رو که دوره قاجاریه به ...کشیده بودند همین سلطنت پهلوی بود که ایران را از نابودی 100% نجات داد. همین دولت پهلوی ظرف مدت کمی ایران را متحول کرد و شما یک فرد ایرانی که الان در هر کجای دنیا پا بگذاری به شما میگویند که یک تروریست ایرانی آمده در آن زمان به شما گفته میشد که دلار آمده شما را با جان و دل میپذیرفتند . اما الآن چی میپذیرند یا یا نه ؟. همان دولت پهلوی آنچنان رشدی به اقتصاد ایران داده بود که دولت و کشور ایران تنها ابرقدرت خاورمیانه بود اما حالا چی یک کشور چلغوز عرب ملخ خور به خودش اجازه بده به ایران حمله بکنند و چه جوانانی در این مملکت در راه ... های آقای خمینی کشته بشوند . خواهشأ دفعه دیگه از دولت پهلوی هیچ جائی بدگوئی نکن که به ریشت میخندند. حجاب چیز خوبی است شما فکر میکنی . الان تمام فاحشه های رسمی مملکت با قر و فر تمام زیر چادر در رفت و آمد هستند .
جمعه 4 فروردين 1391 - 11:44
jalal1128 - هامبورګ - آلمان
بقیه . نه عزیز جان شما هم مثل اینکه یه حرفهائی از یه جا شنیدی اومدی اینجا حرف بزنی اما صحبت کردی . شما هم به دولت پهلوی دارید توهین میکنید هم به این دولت خمینی . اول حوزه جنگی خودتو روشن کن که کدوم طرفی هستی بعد سخنرانی کن
جمعه 4 فروردين 1391 - 11:45
mangol - هیچکجا - ایران
sam_1355 - کویت: شعار دیگه به درد آینده این مملکت نمی خوره. اگه این مملکت نفت نداشت تا حالا شده بودیم مثل کشورهای قحطی زده آفریقایی. نفت مفت رو فروختیم و دادیم آت و آشغال چینی خریدیم بعد هم تا دلت بخواد شعار دادیم.
جمعه 4 فروردين 1391 - 14:22
bahram-g - آمرسفورت - هلند
jalal1128 - هامبورګ - آلمان...آگاهی‌ من از اطلاعات گوش به گوش شما بیشتر است. دنیا سیاه و سفید نیست که اگر علی‌ شیره‌ای سیاه باشد پهلوی‌ها سفید باشند. قرار نیست از چاله به چاه بیفتیم. با این داستان قدیمی‌ ارزش پول ایران و افتخار ایرانی‌ خودتان را گول نزنید. اکنون ۳۰ سال از آن زمان‌ها گذشته و تعریف دهکده جهانی‌ و نقش کشور‌ها جایی‌ برای ایرانی‌ تنبل چه با شاه پهلوی و چه با آخوند شورشی ندارد. البته بعید است که شما سخنگوی مردم حتّی در این وب سایت باشید اما اگر هم ریشخندی باشد جای خوشحالی‌ است چون به من ثابت می‌‌کند که مثل شما فکر نمی‌‌کنم.
جمعه 4 فروردين 1391 - 14:36
sefead - لندن - انگلستان
سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی! فقط شعار، شعارِ تو خالی‌!! هر کس که میتونه بره ایران، لطفا یه سری به مزارع چای در سیاهکل و اطرافش بزنه، تقریبا همه خونه‌های زیبای روستائی ول شده به امانِ خدا (اگه خدایی باشه!!) و خالی‌ و زمینها قطعه قطعه شده برای فروش به پولدارها که ویلا بسازن، آدم حالش خراب میشه.
جمعه 4 فروردين 1391 - 18:13
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
ایکاش امسال سال استحکام حکومت ولی‌ وقیح لقب می‌گرفت تا سرنگونی حکومت حتمی بشه. مرگ بر خامنه‌ای و مزدورانش.
شنبه 5 فروردين 1391 - 03:32
mo1365n - کاشان - ایران
دوستان هیچ دقت کردین که تاجایی که تونستن داشته های فرهنگی ایران رو نابود کردن این نوروز رو که دیدن نمی تونن نابود کنن دارن از معنی تهی میکنن. به این معنی که موقع تحویل سال به جای نشون دادن شادی و موسیقی و رقص دعا و امامزاده و آخوند و ...رو نشون می دن و دارن به شدت تبلیغ می کنن که سفره های هفت سین رو به قبرستان و امامزاده منتقل کنن.
شنبه 5 فروردين 1391 - 03:42
compatriot - تورنتو - کانادا
طنز نیست واقعیت تلخ است. باید گریست!
شنبه 5 فروردين 1391 - 10:51
مانفرد - ایران - ایران
kokex -تو چی میبینی ؟
شنبه 5 فروردين 1391 - 12:52
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
خلایق هر چه لایق ، حالا هی‌ بزنید تو سر هم ، این میگه پهلوی اون میگه قآجآر اون یکی‌ عشق ساندیس میگه جانم فدای رهبر ! تا وقتی‌ هی‌ تو سر هم بزنیم و تقصیرو گردن همسایه ، خودمونو از اون یکی‌ برتر، عرب را سوسمارخور، آخوند و مفت خور، همینه که می‌بینید! بدبختی ، فلاکت ، و هر روز بدتر از دیروز !!!!! بابا سوپرمن تو فیلم بود ! اینقدر نشینید منتظرش ! آخه تا کی‌ !
شنبه 5 فروردين 1391 - 19:30
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
خلایق هر چه لایق ، حالا هی‌ بزنید تو سر هم ، این میگه پهلوی اون میگه قآجآر اون یکی‌ عشق ساندیس میگه جانم فدای رهبر ! تا وقتی‌ هی‌ تو سر هم بزنیم و تقصیرو گردن همسایه ، خودمونو از اون یکی‌ برتر، عرب را سوسمارخور، آخوند و مفت خور، همینه که می‌بینید! بدبختی ، فلاکت ، و هر روز بدتر از دیروز !!!!! بابا سوپرمن تو فیلم بود ! اینقدر نشینید منتظرش ! آخه تا کی‌ !
شنبه 5 فروردين 1391 - 19:30
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
hossein87 اینقدر الا رغم الا رغم نکن تویی که یه اطلاعاتی‌ iدم فروشی که پول خون جوون‌های ایرونی‌ شده حقوق مiهینت کالای چینی‌ وارد کردن و به خورد ملت دادن شده محبتتون ،جمعش کن
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 03:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.