شوهر صیغه ای، نوزاد یک روزه را کشت!

 مهر: پدری که کودک یک روزه‌اش را در کیسه زباله به قتل رسانده بود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

مأموران پلیس آگاهی طبس از وجود جسد طفلی نزدیک یکی از داروخانه های بخش دستگردان شهرستان مطلع شدند که بلافاصله مأموران انتظامی با دادرس جانشین بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان هماهنگی در محل حاضر و مشاهده کردند جسد متعلق به نوزاد پسر یک روزه ای است که بدن وی بصورت لخت و عریان درون یک پلاستیک زباله قرار گرفته و از ناحیه سر دارای خونریزی است.

جسد به بهداری عشق اباد طبس منتقل و آزمایشات اولیه انجام شد و مشخص شد از زمان تولد وی کمتراز یک یا دو ساعت می گذرد.

با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات محلی و مقدماتی آغاز و مشخص شد زن مطلقه 27 ساله شناسایی و پس از دلالت وی به یگان انتظامی در بازجویی مشخص شد وی روز قبل وضع حمل کرده است و ازمدتها صیغه مردی 54 ساله بوده و از وی باردار شده است و شوهر نمی خواست موضوع فرزند دار شدنشان را بپذیرد.

مادر کودک بیان داشت: شوهرم از من می خواست که برای وضع حمل به بیمارستان مراجعه نکنم ومن هم پس از به دنیا آمدن فرزندم در منزل، شوهرم به منزل آمد و بچه را از من گرفت و گفت چون در شرایط بدی متولد شده است جهت مداوا و تحت نظر قرار دادن او را به بهداری می برم و از آن لحظه به بعد اطلاعی از او ندارم.

به دنبال اعترفات وی، شوهر نامبرده نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، هر دو به دادسرا معرفی و پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شدند. جسد نوزاد نیز جهت تعیین علت فوت و اینکه در زمان تولد زنده بوده یا خیر تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

+104
رأی دهید
-124

salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
اینهم یه نمونه جدید وقتی‌ میگم خشونت همه گیر و عادی شده میگین نه ! .
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 06:30
hossein87 - ایران - ایران
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو . حالا بیاین بگین ایران ما متمدنه ! چی مونده از این تمدن؟! ایران شده آشغال دونی . همه ی ماها مقصریم . همه مون. طرف میاد گردنبند فروهر میندازه گردنش، به دختر مردم متلک میندازه . میاد 6متر ریش میزاره و جانماز آب میکشه ، میاد دزدی میکنه و تجاوز . دزدی فقط این نیست که از دیوار کسی بالا بری. همین که حق همدیگه رو ضایع میکنیم یعنی دزدیم . یعنی متجاوزیم . حالا این نفهم عشق و حالش رو کرده و اخرش هم.. تف به ذاتت.
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 07:13
ghafas - مشهد - ایران
نه بابا زنه رو سوار کرده و کنار یه شبارنه روزی دخترانه بچه را با یک کیسه زباله مشکی پرت کرده و طفل معصوم مرده ..دو تا موتورسوار اینو گزارش دادند و نایلون را برداشتند و تحویل دادند حتی لباس نداشته و پوست بچه چروکیده شده از سرما بوده.طرف خیلی خرپوله و بچه هاش اینور اونور دنیا درس می خونند .
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 07:36
noshafarin - اکلند - نیوزلند
این ازخشونت گذشته حیونها هم با خودشان همچین کاری نمیکنند
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 08:36
rezafox - دبی - امارات
نتایج صیغه//زنای شرعی//کاری که آخوندها به نام دین رواج داده اند//تجاوز به دیگران با وجهه دینی//کسب ثواب با جنایت کاری//کثافت کاری به نام دین//جنایت به نام دین// آخوند=شهوتران+خمس بگیر//ناموس مردم رو به نام صیغه میبرند مال مردم را به نام خمس چپاول میکنند و مهر دین به آن میزنند تمام ادیان از چنین کارهایی بری هستند
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 08:57
morgan123 - واشینگتن - امریکا
عربها رسم پسندیده ای دارن که هر جا آدم میکشند الله اکبر میگویند پس جا داره اینجا هم ذکر بشه!!! ها ها ها (خنده تلخ)!
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 10:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
جان ایران بر اثر---آشغال قلاب((((انقلاب کوفتی)))) بیمار است!!!!!!!!!
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 11:11
miminana - لندن - انگلستان
چرا به دنیا آوردتش بدبخت رو؟ مملکتی که سقط جنین ممنوعه همین میشه دیگه کم خرج‌ترین راه این بوده که به دنیا بیاد بکشنش
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 15:06
Royan - بوخوم - آلمان
hossein87 - ایران - ایران /سال ۵۷ ملت ایران انقلاب نکرد خود کشی کرد ،خودکشی فرهنگی‌ و تمدنی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و... ملتی که شرافت و اصالت خودش را به پای یک مشت روشنفکر توده‌ ای زده ریخت و یک مشت توده‌ روشفکر زده ازشون پیروی کرد و ایران را به این روز انداختند.
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 15:50
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
بچه ای که مادرش صیغه این و اون میشه همون مرگ براش بهتره ...
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 17:18
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
rezafox - دبی - امارات - 100% با شما موافقم. نتیجه زنای شرعی و از مزایای صیغه .
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:02
Neda02 - اتاوا - کانادا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. همیشه کامنت‌های شما رو دوست دارم. هرجه می‌کشیم از دست اسلام و ان‌قلابه که درد بی‌درمون شد برای ملت.
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:12
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
مدیریت جهانی‌ ولی‌ وقیح و مموتی شامل این نوزاد یکروزه هم شد!!! مرگتان باد که باعث مرگ میلیونها نفر شدید.
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:33
oghab - هلسينكي - فنلاند
مرد کثافت را سگنگسار کنند
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:44
Naser hejazi - بهبهان - ایران
rezafox_امارات_دبی. به طور کلی میگفتید برکات اسلام
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:48
Naser hejazi - بهبهان - ایران
rezafox_امارات_دبی. به طور کلی میگفتید برکات اسلام
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 18:49
birmingham - شیراز - ایران
این یکی‌ دیگه واقعا جدید بود چون قبلا فقط بچه رو میذاشتن سر خیابان میرفتن این هم جزیی از فرهنگ ایران اسید پاشی ،اعدام،زنده به گور کردن، دزدی، غیرت یعنی‌ همون حسودی ،عجب فرهنگ پیچیده‌ای داریم ما دست افغانستان رو بستیم از پشت .بر جمال ممد سلوات
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 19:13
baas - روتردام - هلند
این جریان هیچ ربطی به اسلام و مسلمون بودن اون پدر نداره باور ۸۸ کنید .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 20:36
d_n00011 - تهران - ایران
با سلام. ایران مساوی است با افسردگی ؛ پرخاشگری ؛ اضطراب ؛ نا امیدی به آینده ؛ غر زدن ؛ قتل ؛ دروغ ؛کلاه برداری ؛ تجاوز ؛ دزدی ؛ عزا ؛ صدا و سیمای بیمار ؛ رهبر بیمار ؛ رییس جمهور قلابی ووووووووووووووووووووو. من عضو تازه ام
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 20:44
sakhte zan - پاریس - فرانسه
برای اقای  reza fox کسی به زن خودش تجاوز نمی کنه  وگرنه پدرانه ما تجاوز کار هستند
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 21:04
man-malaysia - كوالالامپور - مالزي
تقدیم به ایت ا..های قم مقدس که مردم رو به زنا دعوت میکنند
‌سه شنبه 6 دي 1390 - 23:26
noshafarin - اکلند - نیوزلند
آهای اسلام ستیزان نا آگاه. بعضی ها چه کودکانه تمام جرم و جنایات را به پای اسلام و دین مینوسند در حالی که از الفبای دین هم چیزی نمیدانند. دوستان ناآگاه در دین اسلام بیشتر از آنکه به صیغه اهمیت بدهد از مذمت کشتن و قصاص قاتل گفته اسلام حتی با متجاوزین به زنان هم با مجازات مرگ بر خورد میکند. شما که مشاالله همه آیات را حفظ هستید یک آیه بیاورید که در آن کشتن نوزاد 1 روزه حلال باشد یا تجاوز گروهی به یک دختر پسندیده باشد!! . اون کسی که جنایت مرتکب میشه فقط در ایران زندگی میکند و مطمن باشید نه به خدا و نه به هیچ چیزی اعتقاد دندارد (درست مثل بعضی از شما ها) من همیشه اینو میگم : خدا که نیاشد همه چیز مجاز است . این جنایات ناشی از بی اعتقادیست نه مذهبی بودن والا در اسلام ما یک سیلی بی جا هم کفاره دارد . اگر اینطور باشد از این پس باید بگیم بابانول هم قاتل از کار در اومد در صورتی که اون فقط لباس بابانول به تن کرده بود.
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 00:34
robo - لوس آنجلس - امریکا
noshafarin / شما خیلی دوست داری اسلام رو پاک نشون بدی، حالا من برات توضیح میدم! همه جای دنیا فساد جنسی هست اینجا تو امریکا هم هست ولی اگه مثلا من رو با یک زن دیگه بگیرن( در حالی که من خانواده و زن دارم) بلایی به سرم میارن که مرغان هوا به حالم گریه کنن! هر مردی ممکنه روابط نامشروع با یک زن دیگه داشته باشه ولی تو اسلام این روابط نامشروع با اندکی پول به دفتر آخوند و چند خط ورد جفنگ عربی از قرآن کاملا شرعی و قانونی میشه !! کاری که اسلام کرده با آزادی صیغه شکل قانونی و شرعی به این فساد داده یعنی اسلام شما رسما از این فساد حمایت و در نشر آن کوشاست! حالا متوجه شدی؟
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 01:07
robo - لوس آنجلس - امریکا
ادامه/ در قرآن آیه برای کشتن بچه یک روزه نداریم ( برای بزرگترها تا دلت بخواد هست) ولی طریقه کام گیری از دختر ۹ ساله رو پیامبر اسلام نشون داده و مریدانش با پیشرفتهایی که در اسلام حاصل شده طریقه سکس با طفل شیرخواره رو هم تو کتابا توضیح دادن! نکنه فکر میکنی دارم دروغ میگم؟ جنایت همه جای دنیا هست اینرو همه میدونیم، سوال من از شما اینه که چرا تو کشورهای اسلامی و حکومتهای مذهبی این جنایت وجود داره؟ حالا نگیم بیشتر! کمتر که نیست ؟ مگر نباید مردمش اصلاح شده باشن؟ چطور شما این آقا رو از اون سر دنیا روانشناسی کردین و فهمیدین بی دینه ؟؟؟ اتفاقا سنت اسلام رو زنده نگه داشته رفته صیغه کرده!!! فقط نخواسته گندش در بیاد که متاسفانه به قتل منجر شده، جدأ از خواندن مطالبتون اینجا لذت میبرم!!!
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 01:18
robo - لوس آنجلس - امریکا
بعنوان سؤال آخر شما خودت بعنوان یک زن مسلمان از صیغه حمایت میکنی؟ یعنی براتون مشکلی نداره شوهر نیوزلندی شما چند همسر دیگه اختیار کنه و همگی با هم بخوشی و خوبی زندگی کنین؟!!! اگه بگین آره که من پیشنهاد میدم حتما با یک مشاور خانواده خوب یا روانپزشک مشورت کنید! اگر هم نه که شما اصلا مسلمان نیستی! نمیتونی گزینه ای از اسلام رو قبول نکنی و مسلمان بدونی خودت رو!
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 01:25
KOROSH2500 - برمینگام - انگلستان
چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است ! از متن واقعه خون می چکد. احتمالا مردک 54ساله اعیالوار تشریف دارند و برای رفع خماری رفته زن جوان 27ساله را صیغه کرده و این احتمال وجود دارد که بخاطر پنهان کاری از خانواده اش دست به این جنایت ناجوانمردانه زده است./ .حال شما سروران منت بر گردن حقیر انداخته خود قضاوت بفرمائید که ریشه این ساقه از کجا تنفس میگیرد!!!!!!
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 01:49
noshafarin - اکلند - نیوزلند
robo. آقای عزیز اگر بحث صیغه رو میکشونید وسط پس به شاخه دیگر نپریم. صیغه در اسلام آداب داره شرایط داره و صد البته اصول. ازدواج در اسلام اگر برای مرد تا 4 زن حلال شده به شرط رضایت و عدالت کامل زن اول بوده و عدالت که اگر مردی نتواند حتی در نگاه کردن به زنانش عدالت را رعایت کند اجازه ازدواج دوم بهش داده نشده. صیغه هم همینطور اونهم شرایط خودشو داره مثلا شامل دوشیزگان نمیشه و..در همه جا بی قانونی هست آیا در جایی که شما زندگی میکنید این اتقاف نمی افته که مرد متاهلی دست از پا خطا کنه؟؟ این به پایبند بودن مرد بر میگردد ربطی به دین ندارد اسلام با صیغه فقط خواسته هم یک کم دست و پای مرد را ببندد (چون یک تعهد کتبی است) دوم اینکه به زن ظلم نشود همان زنی که شما بارها و بارها اعتراض کردید که حقوقش پایمال شده ! چون در صورت صیغه شامل حقوقی میشود . . ادامه...
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 02:16
noshafarin - اکلند - نیوزلند
robo. در اسلام اجازه چند ازدواجی به زن داده نشده ولی شاهد بودیم که بارها و بارها این قانون اسلامی را شکستند ولی کسی اونجا از مزیت این قانون به نفع اسلام حرفی نزده و در اون شرایظ کسی به پای اسلام ننتوشته . صیغه برای زنان بی دفاع بی تخصص و بی سوادی است که در حالت طبیعی هم به جز اسلحه زنانه سلاح دیگری برای امرار معاش ندارند ویا زنانی که غریزتا به وجود مرد در کنارشان نیاز دارند که با وجود صیغه و متعهد شدن از فسادشان جلوگیری میشود. در کل صیغه جرو واجبات نیست انتخاب خود مرد و زن است و این به وفاداری و اخلاقیات هر دو طرف بستگی داری. گناه آدمها رو به حساب دین ننویسم که اخلاقا مسولیم .
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 02:23
massoudoslo - اسلو - نروژ
بفرمایید ! در امریکا روکود اقتصادی است و در ایران رکود از هر نوع اش !!
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 04:21
gol andam - ژنو - سویس
مرگ بر رژیم آخوندی ،،،تا این کثافت‌ها هستن کشور از این بهتر نمی‌شه ،،،noshafarin - اکلند - نیوزلند در ضمن اسمت بهت نمیاد ،،، چقدر هم اطلاعات داری از صیغه،،،جالبه
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 08:23
felora - تهران - ایران
noshafarin - اکلند - نیوزلند ـ خانم نوش افرین .. نمیدونم چرا اسمت با عقایدت به شدت میجنگه ! لطفا عقیده های شخصی خودت و لابلای حرفات با قانونهای اسلامی قاطی نکن و خوشحال باشی که کسی متوجه نشده .. اینجا کودکستان نیست .
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 11:41
felora - تهران - ایران
robo - لوس آنجلس - امریکا ـ دوستانه به شما میگم خودت و خسته نکن !
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 11:47
noshafarin - اکلند - نیوزلند
FELORA. من نمیدونم چرا شما بهتون بر خورده ! ممکنه که من نتوسته باشم چیزی رو کامل بگم (تایپ اینطوری برام یک کم سخته) ولی اینو مطمن باش از خودم حرفی در نمیارم. شما اگه فکر میکنی من چیزیو جا انداختم خوشحال میشم بگی. من اینجا نمیام به کسی چیزی یاد بدم باور کن بیشتر دوست دارم یاد بگیرم . در مورد اسمم هم این دیگه دست خودم نیست . انتخاب پدرم بوده ولی عقیدم 100% انتخاب خودمه (البته منو نوشین صدا میکنن) . ولی احتمالا اسم شما باید با عقیدتون حسابی سازش داشته باشه نه؟
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 14:07
robo - لوس آنجلس - امریکا
توضیحاتی که دادی ممکنه خودت رو مجاب کنه ( که بعید میدونم) ولی موجب خنده انسان بالغ و عاقل میشه، توصیه میکنم این اطلاعات مفید رو تو جامعه متمدن امروزی به کسی ندی چون فقط در مسجد محله قابل بیانه، شما رو ارجاع میدم به آمار و متاسفانه اینجا طبق قانون سایت یو کی نمیتونم لینک بزارم زحمت جستجو و تحقیقش با خودت، شما سؤال جواب آخر من رو ندادی که مهمترین و کلیدی ترین سواله؟؟؟ هنوز منتظر جوب سوالم هستم تا گفتگو رو ادامه بدم!
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 17:24
robo - لوس آنجلس - امریکا
felora / و دیگر دوستان خردمند، من منظورم روشن کردن این فرد نیست، چون تقریبا از اینها قطع امید کردم، منظورم اتفاقا نشون دادن طرز تفکر و جوابهایی هست که میدن! بقیه دوستان هم میان و میخونن و متوجه میشن که پیروان این دین سطح دانایی و درکشون از زندگی و حتی دینی که دنبال میکنن چقدره! این خودش نوعی روشنگری محسوب میشه، ممنونم از شما
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 17:29
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
roboبیخودی زحمت نکش . نرود میخ آهنین در سنگ
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 17:30
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
noosh afarinعزیز پس چرا رفتی تو بلاد کفر زندگی میکنی؟؟؟ برگرد به همون ایران اسلامی .
‌چهارشنبه 7 دي 1390 - 17:33
noshafarin - اکلند - نیوزلند
mi cielo. کی گفته ایران اسلامی است اتفاقا اصلا هم اسلامی نیست . جایی که پر از رشوه و دزدی و زدو بند ....اونها دارن از اسم اسلام به نفع خودشان سو استفاده میکنند. من سعی میکنم مسلمان باشم نه هوادار حکومت
‌پنجشنبه 8 دي 1390 - 06:34
felora - تهران - ایران
noshafarin - اکلند - نیوزلند _ چرا باید بر بخوره ؟ فقط دلم میسوزه برای کسانی که دین و باخرافات هضم کردن ومخصوصا با صیغه! اگه فارسی تایپ کردن برات سخته علتش کاملا معلومه عزیزم .. چون از مشاالله گفتنت معلومه که اگه کاملا ودو" رگه عرب نباشی حتما یک رگت هست ! ما فارسها میگیم ماشاالله . عیبی نداره این مهم نیست شاید هم اشتباه تایپیه ! ولی مهم ومهم.. فکرته ! ارزش انسانهای اگاه" وبا ایمان" بینهایته ..........و فرقی نمیکنه چه دینی داشته باشن . حتما صفات خوارج دوران حضرت علی یادته وجهل" اونها........... پس ایکاش ایمان=اگاهی باشه ونه خوارجی....... انتخاب باخودته . اگه توی نت فارسی" (فلورا) سرچ بکنی میفهمی فرق من با تو چیه و خداروشکرمیکنم..........
‌پنجشنبه 8 دي 1390 - 14:39
robo - لوس آنجلس - امریکا
من یک سوال کردم از این خانم noshafarin هنوز تو جوابش مونده داره از این شاخه به اون شاخه میپره و به من میگه از این شاخه به اون شاخه میپری!!! ((شما خودت بعنوان یک زن مسلمان از صیغه حمایت میکنی؟ یعنی براتون مشکلی نداره شوهر نیوزلندی شما چند همسر دیگه اختیار کنه و همگی با هم بخوشی و خوبی زندگی کنین؟!!! اگه بگین آره که من پیشنهاد میدم حتما با یک مشاور خانواده خوب یا روانپزشک مشورت کنید! اگر هم نه که شما اصلا مسلمان نیستی! نمیتونی گزینه ای از اسلام رو قبول نکنی و مسلمان بدونی خودت رو!))
‌پنجشنبه 8 دي 1390 - 20:10
noshafarin - اکلند - نیوزلند
. robo. مسلما من نمیتونم بپدیرم که همسرم زن دیگه ای صیغه کنه (هر چندکه او هنوز قلبا مسلمان نشده) . هر چند که امر صیغه فقط حلال است ولی واجب که نیست . البته به وفاداری مرد هم بستگی دارد. قانون صیغه زمانی حلال شده که تعدد زوچات در آن دوران یک هنجار محسوب میشده. خیلی چیزها ممکنه شرعی حلال باشند ولی از نظر عرفی و اجتماعی اصلا پسندیده نیستند مثل مسله طلاق . . مجاز بودن به معنای نیک بودن نیست و برای کسی که بی نیاز باشد مکروه است >. امام هفتم میفرماید: حلال است برای کسی که خداوند قدرت گرفتنم زوجه دایمی یه او نداده با با اختیار متعه عفت و آبروی خود را نگه دارد و به فساد نیافتد و همه کس را شامل نمیشود. همشه هستند کسانی که از هر قانونی به نفغ خود سود استفاده میکنند.
جمعه 9 دي 1390 - 05:39
zan kermanshah - کلن - آلمان
آلمان/کلن .robo.لوس آنجلس.آمریکا درود بر شما.آره صیغه در اسلام آداب دارخ.مثلا 2 ساعته.24 ساعته.بستگی به مرد داره ای گند بزنه به هرچی صیغه پرسته
جمعه 9 دي 1390 - 08:57
Dionysos - پارسی - فرانسه
دوستان عزیز این نوش آفرین یکی از سایبریهای سایته که برای اسلام تبلیغ می کنه. به این افراد ترول خطاب می کنند. جمهوری اسلامی سایبریهای مختلفی رو به خدمت گرفته یک دسته آنها مثلا به قول خودشون با ادبیات مودبانه و با معرفی خودشون به عنوان مسلمان آگاه یا غیر مسلمانی که مسلمان شده می خوان اعتبار برای اسلام بخرند و از این طریق به بقای جمهوری اسلامی کمک کنند دسته دوم سایبریهایی هستند که مستقیما از جمهوری اسلامی دفاع می کنند و سایبریهای هکر و غیره. این نوش آفرین ادعا می کنه که شوهرش مسلمان نشده!!!! این بیسواد فکر می کنه همه مثل خودش هالو هستند، یک زن وقتی مسلمان شد شوهر غیر مسلمانش بر او حرام می شه و حق زندگی با مرد غیر مسلمان رو نداره، حالا این گاگول بسیجی می خواد بگه که ایرانیهای غیر مسلمان از عشق اسلام حاضرند مسلمان بشند و وقتی هم مسلمان شدند عیبی نداره با مرد غیر مسلمان زندگی کنند!!!! به جای جواب دادن در تاپیک دختر افغان و نوشتن ایاتی که ازش خواستم بالای منبر اسلام رفته. این یکی مزدور خیلی زود دستش رو شد!!! مرگ بر مزدور جمهوری اسلامی در نیوزلند قم چاه جمکران!!!
جمعه 9 دي 1390 - 10:21
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آرتمیس‌صؤ - .پاریس - فرانسه و روحش بسی‌ خرابتر. c'est la vie.
جمعه 9 دي 1390 - 13:23
noshafarin - اکلند - نیوزلند
dionysos. دروغ و تهمت جزو گناهان کبیره هستند مضافا بر این که از نظر اخلاقی بسیار ناپسند هستند. من به شما گفتم همسرم قلبا مسلمان نشده یعنی شرعا مسلمان هست ولی چون ذاتا تعصب دینی روی هیچ دینی ندارد و چون من ازش خواستم که مسلمان بشود قبول کرد و البته من پیرو هر دینی شده بودم باز هم تعصبی نشان نمیداد و می پذیرفت. ولی مثل اینکه باور کردن حرفهای من ازداوجم و .. من برای شما سخته که این مشکل خودته من چیزی برای پنهان کردن ندارم . این شماره منزل ماست میتونی زنگ بزنی با همسرم و خودم صحبت کنی شاید از خودت شرمنده بشی تا دفعه دیگه در مورد دیگران اینطوری قضاوت نکنی. فقط ایشون فارسی خیلی بلد نیست ....... (فقط بدون خیلی کارت بد بود ) .
جمعه 9 دي 1390 - 14:06
hamishe-iran - سیدنی - استرالیا
Dionysos-فرانسه . معروفه میگن کافر همه را به کیش خود پندارد کافر که هستی و حتما معلومه خودت از دولقوز آبادی که فکر میکنی همه دروغ میگن. ولی به قول خودت اگه پاریس هم باشی از نوع ایرونی هایی هستی که هیچ کس رغبت معاشرت باهات نمیکنه این بیچاره هیچ توهینی به تو نکرده من کامنتش رو خوندم خیلی هم با متانت جواب داده اصلا زندگی شخصیشه شاید شوهرشو دوست داره حالا دلش نمیاد جدا شه . شاید مثل هزاران هزار نفر دیگه فقط عقد اسلامی کرده. حالا دارن زندگیشونو میکنند. با این چیپ بازیت ثابت کردی هم خودت دروغگویی هم خیلی عقده ای وحسود. چون کسی که ساکن این ور میشه از چیزهایی که یاد میگره یکی اینه که با دروغ بیگانه میشه یکی دیگه اینکه به حرف دیگران اعتماد میکنه که این دو خصلت رو مثل اینکه تو وجود شما نیست . اگه ساکن فرنگ باشی یکی از این هوچی گری هارو واسه کسی بکنی یک پات باید دادگاه باشه. حالم از تو و امثال تو بهم میخوره تو پاش بیافته هم نوزاد خفه میکنی هم آدم میکشی هم ... مثل خیلی از ایرونی های دیگه که آدم فکرمیکنه از فضا اومدند
جمعه 9 دي 1390 - 16:28
دنیای وحشی - تهران - ایران
لعنت خدا برسرزمینی که حتی به نوزاد یک روزه نیز رحم نمیشود آن هم توسط پدرکه می بایست بهترین و امن ترین جایگاه برایش باشد .چه برسر ایران و ایرانیان آمده که اینگونه ظالم و بی رحم شده اند .دیگر وقت آن رسیده که ایران را با خاک یکسان کنند و بدهارا مدفون و دوباره بسازند
جمعه 9 دي 1390 - 21:37
noshafarin - اکلند - نیوزلند
من شمارمو گذاشتم ولی مثل اینکه سایت شمار ه رو حذف کرده تو رو با افکار مریضت تنها میزارم
شنبه 10 دي 1390 - 03:14
Dionysos - پارسی - فرانسه
noshafarin - اکلند - نیوزلند، خانم عزیز وقتی خودت می نویسی شوهرت مسلمان نیست، این خودت هستی که به بقیه ایده قضاوت رو می دی. چون زندگی یک زن مسلمان با یک غیر مسلمان هم از گناهان کبیره ست. رفتی یه کشور غربی و از چگونگی صیغه شدن از امام هفتم حرف می زنی. من هم بهت گفتم به جای این حرفها ایه های زن ستیزی قرآن رو بخون و بنویس ، بعد از این اسلامی که نمی شناسی حرف بزن. مذهب قبلیت هر چی بود صیغه و چند همسری نداشت مجبور نبودی برای صیغه در اسلام و شیعه ماله کشی کنی و ارزش خودت رو تا این حد پایین بیاری. وقتی این همه زن مسلمون از تبعیض و بی عدالتی در قوانین اسلامی بیزار هستند و از اسلام خارج می شن تو نشستی تو خونت و از صیغه و خوبیهای اسلام حرف می زنی!!! از دموکراسی غربی برای تحقیر زن استفاده کردن و عقب گرد به سوی تحجر نشان بیماریست!! امیدوارم یه روز بفهمی من چی می گم.
شنبه 10 دي 1390 - 06:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
amishe-iran - سیدنی - استرالیا، حتما خودت قبلا آدم کشتی که فکر می کنی بقیه هم باید مثل تو بچه کش باشند!!! مسلمان همه را به کیش خود پندارد!!!به خاطر این تهمتهایی که زدی اگه اینجا بودی دادگاه می رفتی
شنبه 10 دي 1390 - 06:58
Dionysos - پارسی - فرانسه
noshafarin - اکلند - نیوزلند، تو با ادبیات بسیجی می نویسی و تفکرت هم همونطوره انگار زندگی با یک آدم خارجی تغییری در تو نداده!!!این هم بی ادبی و گستاخی تو به عقاید دیگران عین جملات خودت : «آهای اسلام ستیزان نا آگاه. ...اون کسی که جنایت مرتکب میشه فقط در ایران زندگی میکند و مطمن باشید نه به خدا و نه به هیچ چیزی اعتقاد دندارد (درست مثل بعضی از شما ها) من همیشه اینو میگم : خدا که نیاشد همه چیز مجاز است . این جنایات ناشی از بی اعتقادیست نه مذهبی بودن » اگه تو فکر سالمی داشتی و احترام برای بیخداها و غیرمذهبیها قائل بودی نمی گفتی جنایتها از بی اعتقادیست، چون امام اولت علی راحت سر معتقدان به خدا رو می برید!!! و پیامبرت هم از فرمان قتل صادر کردن ابایی نداشت. خانم کارشناس جنایی تو چه راحت حکم قاتل بودن رو به غیر مذهبی ها حواله می کنی!! من نیازی به شماره تلفن کسی ندارم همین جا حرفم رو می نویسم تا مراقب حرف زدنت باشی و دیگه بالای منبر نری. من بیخدا یا کافر به قول شما برای ارزشهای بشری مبارزه می کنم نه مذهبی. بنده مثل شوهر تو بی اعتقاد و هرهری مذهب نیستم که هر مذهبی به من پیشنهاد دادند قبول کنم!!!
شنبه 10 دي 1390 - 15:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
hamishe-iran - سیدنی - استرالیا، یه نگاهی به کامنت سراسر اهانتت بنداز ببین کی از دو قوز آباد فرار کرده!! بدبخت منم حالم ازت بهم می خوره چون اینقدر بدبخت و ترسویی که در صفحه نجات دختر افغان هم اومدی با یه اسم کاربری دیگه از ایران همین اراجیف حسادت و چرندیات رو تحویل دادی!! اگه برای توی مسلمان عقب مونده هرهری مذهب بودن افتخاره برای من نیست. شما اسلام فروشها چی دارید که بهتون حسادت کنیم؟ به عقل و شعور نداشته تون؟ به کامنتهای پرا از فحاشی و تهمتتون؟ اینجا صحبت از حسادت نیست بدبخت که فکر می کنی همه مثل خودت عقده ای و حسودند. صحبت از اعتقاد و بی اعتقادیه بیسواد. تو اگه .... داشتی و احترام به عقاید دیگران حالیت بود به من نمی گفتی کافر و بی احترامی نمی کردی بدبخت. کافرها هم صاحب اعتقاد و مرام خاصی هستند و صد البته هزاران برابر به شما شرف داریم.....هر چی مزدور جمهوری اسلامی بیسواد مثل تو!!
شنبه 10 دي 1390 - 16:05
robo - لوس آنجلس - امریکا
noshafarin از جواب شما اینطور نتیجه گرفتم که شما تحمل نمیکنید که شوهرتان زن صیغه ای بگیرد، پس شما هم مثل شوهرتان قلبا مسلمان نیستید! چون هنوز یکی از ارکان اسلام را نمیتوانید تحمل کنید! بیشتر دوستانی که من باهاشون گفتگو کردم مانند شما از خیلی از دستورات اسلام دل خوشی ندارند و خودشان هم میدانند که اسلام چقدر مشکل ساز میتونه باشه، امیدوارم اون روز نرسه که شوهرتان قلبا مسلمان بشه و هوو براتون بیاره چون آنوقت از اسلام مثل من متنفر خواهید شد، براتون آرزوی سعادت و شادکامی دارم خانوم
شنبه 10 دي 1390 - 18:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.