برنامه پارازیت - بهترین های پارازیت بخش اول



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 
 
 

برنامه پارازیت - قسمت سی و پنجم (بهترین های پارازیت بخش اول )

+472
رأی دهید
-90

bofekoor - هانوفر - آلمان
این همه سوژه ،چرا تکراری آخه
جمعه 2 دي 1390 - 21:40
reza.paris - تهران - ايران
مرسی‌ از برنامه خوبتان مثل هر هفته باحال بود
جمعه 2 دي 1390 - 21:49
gardash - برادفورد - انگلستان
متاسفم برای خودم ،که امروز منتظر برنامه جدیدشون بودم.به قول ما ترکها. (معنیشو میگم : نمیدونم اونجا چه خبره ؟اما امیدوارم که خیر باشه) ،منظورم. بزنامه پارازیته .
جمعه 2 دي 1390 - 23:55
gardash - برادفورد - انگلستان
متاسفم برای خودم ،که امروز منتظر برنامه جدیدشون بودم.به قول ما ترکها. (معنیشو میگم : نمیدونم اونجا چه خبره ؟اما امیدوارم که خیر باشه) ،منظورم. بزنامه پارازیته .
جمعه 2 دي 1390 - 23:57
zhandark - نیوکسل - انگلستان
محشر بود، به ویژه قسمت رابین هودش و حرفهای از ته دل کامبیز در مورد مرحوم هاله سحابی و پدر بزرگوارش و مردم و .....
شنبه 3 دي 1390 - 00:07
korosh98 - تهران - ایران
لطفا دانلود از طریق سرور مدیا فایر را هم بگذارید سپاس
شنبه 3 دي 1390 - 03:10
sattar57 - خوزستان - ايران
مدیریت محترم سایت شما که هوای کاربران داخل ایران رو ندارین مجبوریم خودمون جور خودمون رو بکشیم اینم لینک دانلود از سرور مدیا فایر . https://www.mediafire.com/?x43jq9x6f4njfv4
شنبه 3 دي 1390 - 03:24
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ghardash شما انگار یجورایی اصلا نمی‌دونی چه خبره! اتفاقا برنامشون حرف نداشت! رابین هود به نظر من البته، موسوی و کروبی و به خصوص، جوانان پاکِ وطن هستند که با به جان خریدن خطر ، در مقابل پادشاه آخوند نما و مار‌های دورو ورش ایستاده اند!
شنبه 3 دي 1390 - 02:22
hamed78500 - تهران - ایران
خیلی حال داد باور کنین اینا وقتی پارازیت پخش میشه دیونه میشن
شنبه 3 دي 1390 - 04:01
morid - بوشهر - ایران
همیشه فکر میکردم که آیا مرد هم میتواند همچون....وکثیف باشد؟ فقط یکبار به این پارازیت نگاه کردم و با خود گفتم یافتم یافتم.کامبیز حسینی فردیست که مصداق هرزگی است ونمونه اش فقط در محله هارلم نیویورک میتوان دید.
شنبه 3 دي 1390 - 08:57
bi sarzamintar az baad - دوحه - قطر
بد نبود، می‌تونست خیلی‌ بهتر از این باشه.
شنبه 3 دي 1390 - 10:01
sasi_seoul - سئول - کره جنوبی
خیلی عالی بود، دستت تو درد نکنه ... کامبیز واقعا عالی کار کرده بود. لینک مدیا فایر نمیذارید ؟
شنبه 3 دي 1390 - 10:21
Azadikhah - تكسل - هلند
دستتون درد نکنه.تام و جری و شبیه سازی رابین هود خیلی‌ به جا و درست بود
شنبه 3 دي 1390 - 11:41
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا دوست عزیز، gardash به خاطره اینکه ۲ هفته برنامه نداشتن و این هفته هم تکراریه برنامه‌های قبلیشون بود اینطور نظر دادن. واقعا منم تأسف میخورم که منتظره برنامه‌ این هفتشون بودم! همش تکراری نمیدونم اونجا چی‌ می‌گذره یک جورایی عجیب و مشکوک میزنن و اینجاست که مثال این دوستمون استفاده می‌شه, اینکه (امیدوارم خیر باشه)!
شنبه 3 دي 1390 - 11:45
helianthin927 - اصفهان - ایران
sattar57 - خوزستان دست گلت درد نکنه.
شنبه 3 دي 1390 - 12:32
kiarash2020 - تهران - ایران
sattar57 این لینک پارازیت پارساله کسی دانلود نکنه
شنبه 3 دي 1390 - 20:01
hamtarane - سیدنی - استرالیا
راستش با شنیدن صحبتهای اون آخوند درباره سید علی، وقتی که تازه داشته از وسط پاهای مامانش بیرون میامده، و در حالیکه سر و صورتش آغشته به خون و کثافت بوده و هنوز چشمهاش درست باز نشده بوده ، دهنش را باز میکنه و قریاد میزنه :یا علی...در همون حال هم یک عده که بیرون بودن داخل اتاق شدن و اون صحنه (لنگهای باز مامانش) را دیدند، متوجه شدم که تمام چرت و پرت هایی که تا حالا و از بچگی توی مدرسه و توی کتابهای دینی، درباره معجزات پیامبران و امامان، منجمله حرف زدنشون بلافاصله بعد از تولد، به خوردمون دادند، عین همین چرندیات، یک مشت دروغ محض بوده....عجب
یکشنبه 4 دي 1390 - 05:16
avesta_afshin - تهران - ایران
سلام دوستان این خبر رو بخونین و قضاوت در مورد درست یا نادرست بودنش به عهده خوده شما این رو هم اضافه کنم من این برنامه رو خیلی دوستش دارم . بخش اول : . کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته؛ او حتی کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود اما از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه شد. به گزارش سه نسل به نقل از باشگاه خبرنگاران، طی روزهای گذشته یکی از برنامه های مبتذل و سخیف صدای آمریکا به نام پارازیت که به تمسخر و پخش اکاذیب و شایعات پیرامون مسائل داخلی ایران می پرداخت به بهانه آماده کردن سری جدید آن قطع شده و عکس مجریان آن از صفحه فیس بوک این برنامه برداشته شده است.
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:24
avesta_afshin - تهران - ایران
بخش دوم :. خبری که "رادیو ضد انقلابی کوچه” به نقل از یکی از خبرنگارانش اعلام کرده، این است: "به حتم نزدیک به دو هفته قبل دوستانی که در تحریریه صدای آمریکا بوده‌اند خود مانند دوربین‌های امنیتی شاهد پرت شدن یک صندلی به وسیله آقای کامبیز حسینی به سوی دیگر اعضای تیم تهیه‌کننده پارازیت بوده‌اند. این پرت‌شدن صندلی اگر در دوربین‌های امنیت مستقر در تحریریه صدای آمریکا دارای میکروفن هم باشد بی‌شک صدای «فحش ناموسی» این مجری برنامه پارازیت که به خانم همکارش داده را نیز ضبط کرده است.
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:27
avesta_afshin - تهران - ایران
بخش سوم :. در واقع قضیه آقای حسینی و پارازیت و تعطیلی آن به هیچ وجه نزدیکی و قرابتی با نحوه برخورد با آقای باطبی و صحتی و سایر کسانی که در پروسه حذف قرار گرفتند ندارد و علیرغم این که برخی دوستان سعی در ایجاد این تصور دارند که در راستای سیاست برخورد با برخی نیروها در صدای آمریکا، آقای حسینی هم حذف شده است سخت در اشتباه هستند. آقای حسینی از طریق بخش پرسنلی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز، پرت کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه از محل کار اخراج شده است. .
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:28
avesta_afshin - تهران - ایران
بخش چهارم :. به گفته برخی افراد که از نزدیک با ایشان سر و کار داشته‌اند. فحاشی و عصبانیت بخشی از روش کاری ایشان است و این برای اولین بار نیست که چنین رخ‌دادی را هم‌کاران وی شاهد هستند. اما این برای اولین بار است که وی مورد توبیخ قرار می‌گیرد. آقای حسینی از طریق بخش پرسنلی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز، پرت کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه از محل کار اخراج شده است سابقه این درگیری نیز بر می‌گردد به تنش‌هایی پیش‌تر بین سامان اربابی به عنوان تهیه‌کننده این برنامه و کامبیز حسینی به عنوان نویسنده و مجری برنامه که در دو هفته گذشته به اوج خود رسیده است و به سایر هم‌کارانی که پیش‌تر به پارازیت دعوت شده بودند نیز کشیده شده.
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:30
avesta_afshin - تهران - ایران
بخش پنجم : . در این پرت کردن صندلی به نظر می‌رسد یکی از هم کاران زن آقای حسینی از فحاشی رکیک بی‌بهره نبوده است. آقای عسگرد نیز پس از تعطیلی پارازیت در صدد به راه کردن پارازیتی با اجرای آرش سبحانی ( باحقوق روزانه ۴۰۰ دلار و بدون هیچ گونه سابقه رسانه ای وی ) بوده است که این برنامه بنابر اطلاعات رسیده حتی ضبط هم شده اما به تهدید آقای حسینی به لحاظ شکایت از صدای آمریکا و شخص آقای عسگرد برنامه ضبط شده پخش نشده است”. اما چندی پیش در چند وبلاگ و شبکه اجتماعی فیس بوک از علت های برخورد با کامبیز حسینی اینگونه خبر داده بودند: کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته است. خوب دوستان خوبم نظرتون چیه ؟ خیلی متاسف و ناراحت شدم !
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:33
avesta_afshin - تهران - ایران
بخش ششم :. کامبیز حسینی که کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه می شود و مسئولان صدای امریکا بخاطر ترس از آبروریزی این مساله آن دختر را راضی به انصراف از شکایتش می کنند ولی پرونده این شکایت در دادگاه فدرال امریکا هنوز وجود دارد. گفتنی است صدای آمریکا در ماه‌های اخیر به اشکال مختلف دچار بحران‌های مدیریتی بوده است. حذف برخی از کارشناسان که مدتی طولانی در برنامه‌ها حضور داشتند. برخی برنامه‌سازان فعال سیاسی و هم‌چنین مجری‌ها و بازگرداندن برخی، در همین مدت به نظر گروهی از کسانی که مسایل صدای آمریکا را دنبال می‌کنند نشان از بحران حاکم در آن دارد.
یکشنبه 4 دي 1390 - 08:36
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
افشین جان، شما که اینجا اینقدر وقت صرف می‌‌کنید و این تفسیر‌ها را می‌‌نویسید . پس کی‌ وقت دارید به سر پشت بامها بروید و ماه واره‌ها را جمع کنید ؟ پسر خوب یک مقدار زیاد روی نکن. همه درک می‌کنند که توی مرکز بسیج تهران نشسته‌ای .
یکشنبه 4 دي 1390 - 11:01
sasi_seoul - سئول - کره جنوبی
افشین جان، این تحلیل و تفسیر ها رو از کجا میاری ؟. خود سامان گفت، مشکل بابت پرت کردن صندلی بوده نه چیزایی که شما اینجا با 3000000000000 کلمه نوشتی تا بگی مشکل چی بود ....
یکشنبه 4 دي 1390 - 15:22
avesta_afshin - تهران - ایران
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. سلام دوست خوبم ممنون از کامنتت . اگر دقت کرده باشی این در حد یک خبر بود و نه نظر شخصی بود و نه نظر کارشناسی و اگر باز دقت کرده باشی من قضاوت در باره درست بودن و یا نادرستی خبر رو به عهده دوستان عزیزم گذاشتم ! دوست خوبم khorramdin babak فکر کنم اولین بار هست که توی این سایت کامنت منو محبت کردی و خوندی و متاسفانه کامنتهای روزهای گذشته من رو ندیدی هر چند که من نوشته های خوب شما رو مطالعه می کنم. قرار بر این بود در باره خبر قضاوت بفرمایید نه در باره کسی که این خبر رو نوشته ! اگر من تو مرکز بسیج بودم اگر یک سپاهی بودم اگر اطلاعاتی بودم اوضاع احوالم خیلی بهتر از اینی بود که هستم !
یکشنبه 4 دي 1390 - 14:31
avesta_afshin - تهران - ایران
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. جوهره آدم فروشی و خودفروشی پست و کثیف بودن در وجودی بعضی از افراد هست که خوشبختانه در وجود ماها نیست من کسی هستم که تمام تلفنها و موبایل شخصیم کنترل می شه هر چند وقت می ریزن ماهواره منزل رو جمع می کنن اینترنتم رو قطع می کنن برق خونه رو قطع می کنن گازه خونه قطع می شه و همه این ها به خاطر اینکه وادارم کنن تسلیم بشم و نشدم تنها یار من توی این خونه یه پرنده و یه گربه هست ! و خانوادم همگی به خارج از کشور مهاجرت کردن ! دوست عزیزم هشتاد درصد دلیل آمدنم در این سایت به خاطر شماها دوستان خوبم هست اسم khorramdin babak و قلعه بابک یکی از بهترین و پر افتخارترین سرداران ایران جاوید هست و خواهد بود کسی که سپاهیان عرب ( تازیان ) ملخ و سوسمار خوار رو به زانو درآورد . و من به شما افتخار می کنم . یاشاسین ایران آذربایجان بابک خرم دین .
یکشنبه 4 دي 1390 - 14:32
oiiooiio - گرگان - ایران
خواهش میکنم این قسمت رو به صورت کامل مثل دفعه های قبل توی مدیا فایر اپلود کنید. با تشکر
‌پنجشنبه 8 دي 1390 - 10:35
benyamin2009 - استكهلم - سوئد
سوال اینه که جهان غرب واگن دموکراسی داره؟ مگه نخست وزیر انگلیس نگفت بچه‌هایی که می‌تونن شورش کنند پس می‌تونند پاسه باشند. حتا زیر ۱۵ ساله هارو در انگلیس بازداشت و زندانی کردند، آمریکا هم که بدتر از همه.
جمعه 9 دي 1390 - 12:15
oiiooiio - گرگان - ایران
خواهش میکنم این قسمت رو به صورت کامل مثل دفعه های قبل توی مدیا فایر اپلود کنید. با تشکر
جمعه 9 دي 1390 - 13:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.