نگرانی سازمان ملل از اوضاع یمن

 

فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن می گوید: دولت موقت در زمینه خارج کردن بخشهایی از کشور، از کنترل القاعده، با چالشهای بزرگی روبرو است.
                              نگرانی سازمان ملل از اوضاع یمن
مقامها روز چهارشنبه گفتند اوضاع یمن بسیار شکننده و متزلزل است، زیرا نواحی متعددی، در دست مخالفان دولت، از جمله القاعده است.
 
مقامها همچنین برآنند که موافقتنامه سیاسی که بر اساس آن علی عبدالله صالح، قدرت را به معاون خود منتقل کرد، بدون همکاری رهبران سیاسی، نتیجه مطلوبی به بار نخواهد آورد.
موافقت صالح در ماه گذشته، به انتقال قدرت، راه را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، هموار کرد.
+119
رأی دهید
-22

samuk66 - لندن - انگلستان
ایییی واقعا سازمان ملل نگران یمن هست، عجب نگران سوریه هست چه قدر دلسزه ،پس بگیم سازمان نگرانی نه سازمان ملل...؟اینا هماشون الکی‌ هست ...فقط به خاطره نفت هست.آستان لیبی و سوریه درس خوبی‌ به من داد.
جمعه 2 دي 1390 - 14:16
دختر ایران - تهران - ایران
چرا پس هیشگی نگران بحرین نیست.بحرینی که زمان پهلوی به انگلستان داده شده.و بعد انگلیس با گذاشتن حاکمان وهابی و سنی افراطی ظلم و بدبختی و به مردم شیعه این کشور داد.روزی نیست که از کشتن وحشتناک مردم این کشور خبر نباشه.این درست نیست.نهایت بی عدالتی است.برای یمن که مردمش بیشتر سنی هستن نگران باشن اما بحرین که بالای نود درصد شیعه هستن تره هم خورد نکنن.به این میگن دموکراسی.عدالت!!!!.عجب دنیایی کثیفی است که موقع تقسیم عدالت اونی بیشتر براشون مهمه در نظر میگیرن.یعنی اون زن بحرینی که میله اهنی کردن تو سرش عدالت و رحم نمیخواست.زندگی نمیخواست.حالم از این خونخواران دنیا پرست بهم میخوره.ننگ بر انان.
جمعه 2 دي 1390 - 19:07
danial nabi - استكهلم - سوئد
دختر ایران - تهران - ایران. صحبت‌هات بسیار منطقی‌ و درست است. امروز هر کسی‌ ضد سیاست آمریکا و انگلیس باشد تروریست است و محکوم به فنا، در صورتی‌ که خود تروریست رو که از اسرائیل سر چشمه گرفته را به این حمایت می‌کند و بعضی‌ دستمال به دست‌ها هم حمایت کور کورانه از این مار خوش خط و خال میکنند. ننگ آبدی بر آنان.
شنبه 3 دي 1390 - 15:03
دختر ایران - تهران - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد.ممنون بابت حمایتت.با نظرت موافقم صد در صد.زیر سایه خداوند و خانواده همیشه موفق و سلامت باشید.
یکشنبه 4 دي 1390 - 22:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.