مجیدی در آستانه جدایی از استقلال

تکلیف کاپیتان فردا مشخص می‌شود


مدیرعامل باشگاه استقلال از مشخص شدن تکلیف جدایی یا ماندن فرهاد مجیدی در جلسه روز آینده خبر داد.

 تیم استقلال امروز در حالی به مصاف نفت تهران می رود که شایعاتی پیرامون جدایی فرهاد مجیدی از این تیم پس از پایان بازی امروز شنیده می شود.
 
گفته می شود مجیدی به دلیل مشکلات شخصی و حضور در کنار فرزندانش قصد دارد راهی امارات شود و فوتبال خود را در این کشور دنبال کند.
 
در همین زمینه منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال به خبرنگار فارس گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. مجیدی در مدتی که تمرینات تعطیل است این اجازه را گرفته که به امارات برود اما صحبتی برای جدایی از استقلال نکرده است.
 
علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: مجیدی به دلیل شرایط فرزندش خواستار جدایی از استقلال و رفتن به امارات شده و به همین دلیل این موضوع را مطرح کرده است. باید در این خصوص با کادرفنی و پرویز مظلومی صحبت کنیم و پس از جلسه فردا در این باره نظر می دهیم.
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد مجیدی بعد از بازی امروز از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، گفت: در حال بررسی موضوع هستیم و هنوز چیزی مشخص نیست. اول باید جلسه بگذاریم تا صحبت ها را بشنویم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص درگیری با یک فرد ناشناس که امروز در محل اردوی این تیم به وجود آمده بود، گفت: مسئله خاصی نبود و یک شخص مزاحمت ایجاد کرد که بلافاصله مشکل حل شد و او را از اردو بیرون کردیم.
 

+115
رأی دهید
-57

shadow of london - لیدز - انگلستان
با درود،امیدوارم مشکلات این بازیکنه ارزشمند و متعصّب حل شده و مانند گذشته با تمام وجود در خدمت تیم محبوب و پر افتخار (تاج)استقلال قرار گیرد.با سپاس،بدرود
شنبه 26 آذر 1390 - 10:23
آبی ترین - تهران - ایران
فرهاد مجیدی محبوبترین فوتبالیست آسیا:. فرهاد مجیدی و علی کریمی در پایان مرحله دوم انتخاب محبوبترین بازیکن سال 2011 در سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار جهان، به عنوان بازیکنان برتر قاره آسیا جواز حضور در مرحله پایانی انتخاب محبوبترین بازیکن سال جاری میلادی را بدست آوردند. قاره آسیا: . 1- فرهاد مجیدی از ایران با 266 هزار 788 رای . 2- علی کریمی از ایران با 243 هزار و 106 رای . 3- یاسر القحطانی از عربستان با 67 هزار و 116 رای .
شنبه 26 آذر 1390 - 11:04
lucas71 - اوپسالا - سوئد
والله چند وقت پیش تمام سایت‌ها خبر دادن که علی‌ کریمی محبوب‌ترین بازیکن آسیا شناخت شده حالا آبی‌ترین می‌‌اگه که فرهاد مجیدی نفر اول شده.......نمی دونم چی‌ بگم اما هر کدومشون که شده افتخاری برای همه است....
شنبه 26 آذر 1390 - 11:27
koroush bozorg - تهران - ایران
بنظر من ۲ تا بازیکن الان تو لیگ به اصطلاح حرفه‌ای ما دارند بازی میکنند که مثل این ۲ دیگر نخواهد آمد ، علی‌ کریمی‌ و فرهاد مجیدی ، حالا اگر فرهاد مجیدی محبوبترین بازیکن در جهان شود ، از ارزش‌های علی‌ کریمی‌ هم کم نخواهد شد، همین طور بر عکس ، من یک پرسپولیسی ۲ آتیشه هستم و امیدوارم یک فوتبال بدون سیاست داشته باشیم ، و واقعا به سمت حرفه‌ای پیش برویم ، هر چند خیلی‌ امکانش ضعیف .
شنبه 26 آذر 1390 - 12:03
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
نه..اگه بره بدترین اتفاقه..بهترین 7 آسیا محبوب ترین بازیکن جهان بهترین و با اخلاق ترین بازیکن ایران..امیدوارم مشکلش حل بشه و بمونه..استقلال امسال باید کاپ قهرمانیه لیگو با دستان کاپیتان مجیدی ببره بالا..
شنبه 26 آذر 1390 - 14:19
Persia Parsi - لندن - انگلستان
آقای آبی ترین بهتر اول معلومات خودتو زیاد کنی بعد نظر بدی چون آن آماری که تو ازش دم میزنی مال سایت اصغر بوقچیه نه سایت معتبر آسیا
شنبه 26 آذر 1390 - 15:14
paya55 - ارومیه - ایران
فرهاد هرکجا باشه تو قلب همه فوتبالدوستاست. اوبحق بعداز زرینچه باخلاق ترین و حرفه ایترینه...
شنبه 26 آذر 1390 - 18:08
lucas71 - اوپسالا - سوئد
پرشیا پارسی‌ مگه اصغر بقچی هم سایت زده....... حتما تو سایتش انواع بوق‌ها را تفسیر کرده..... کلی‌ خندیدم..... اشکان خدا وکیلی تا حالا کسی‌ رو مثل تو ندیده بودم که این همه از یک تیم و یک نفر تعریف و تمجید کنه. بهترن، با اخلاق ترین، محبوب ترین... و خیلی‌ چیزای دیگه رو فراموش کردی مثلا تاکتیک و تکنیک، قدرت دریبل زنی‌ شوت زنی‌ و مهارت در پاس دادن و قدرت درک بازی وووووو.....
شنبه 26 آذر 1390 - 19:00
Hamid1970 - ارواین - امریکا
ابی ترین حرف شما کاملاً درست بسوزند بعضی . مرحله دوم معرفی محبوبترین بازیکن 2011. مجیدی محبوب تر از کریمی است . فرهاد مجیدی و علی کریمی در پایان مرحله دوم انتخاب محبوبترین بازیکن سال 2011 در سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار جهان، به عنوان بازیکنان برتر قاره آسیا جواز حضور در مرحله پایانی انتخاب محبوبترین بازیکن سال جاری میلادی را بدست آوردند. 1- فرهاد مجیدی از ایران با 266 هزار 788 رای . 2- علی کریمی از ایران با 243 هزار و 106 رای . 3- یاسر القحطانی از عربستان با 67 هزار و 116 رای .
شنبه 26 آذر 1390 - 21:50
آبی ترین - تهران - ایران
روز گذشته اکثر سایتها وهمچنین اخبار صدا و سیما این موضوع رو اعلام کردند و من هم در سایت گذاشتم . در ضمن بی اخلاقیهاو بی احترامیهای علی کریمی به اشخاص مختلف اعم از داور ، تماشاگر ، مربی، بازیکن (آخرینش حرکت زشت و غیر اخلاقی نسبت به کیا رحمتی و میثم حسینی در دربی سه تایی) و حتی در برخی مواردکتک کاری با آنها باعث شده که فرهاد لنگ سوراخ کن بالاتر از اون قراربگیره . اگه شما لنگیا ناراحتید میتونیداز آب خنک استفاده کنید.ما منتظر پنجمین برد پیاپی دربی هستیم حواستونو جمع کنید.
یکشنبه 27 آذر 1390 - 04:41
afshinmehr1351 - کرج - ایران
فرهاد تکه.از علی کریمی بعد از حرکتی که با کیا رحمتی کرد و کیا بین دو نیمه بجای برخورد فروتنانه عذرخواهی نمود و در عوض کریمی بی شخصیت در جواب این حرکت جوانمردانه با غرور آنگونه جواب داد بسیار متنفر شدم
یکشنبه 27 آذر 1390 - 05:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.