حسینیان:اگر اصلاح طلبان در انتخابات نیایند باید با هم رقابت کنیم

روح الله حسینیان می گوید باید در انتخابات "نوعی رقابت باشد" تا مردم بیشتر "تحریک و تشویق" شوند

روح الله حسینیان رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ایران گفت اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهی شده در انتخابات شرکت نکنند، محافظه کاران باید با همدیگر رقابت کنند.

رئیس فراکسیون هوادار دولت ایران در مجلس، جمعه ۴ آذر (۲۵ نوامبر) در مصاحبه با ایسنا گفت: "نمی‌شود گروهی لیست بدهند و از همه‌ مردم بخواهیم به آن لیست واحد رای بدهند؛ قطعا باید نوعی رقابت باشد تا تحریک و تشویق بیشتری اتفاق بیفتد."


اظهارات این نماینده مجلس، که از اعضای جبهه پایداری به محوریت محمدتقی مصباح یزدی است، در حالی صورت گرفته که از چند ماه پیش، تلاش های زیادی برای ایجاد ائتلاف انتخاباتی میان گروه های مختلف جناح محافظه کار در جریان است.

بخش اصلی این تلاش ها، برای رفع اختلافات میان جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان به محوریت احزاب سنتی این جناح صورت می گیرد، که تاکنون، حاضر به قبول شرایط همدیگر برای ائتلاف نشده اند.

هشدار نسبت به 'احیای جریان فتنه'


محمدتقی مصباح یزدی دیروز با تاکید بر اینکه "اصولگرایی مراتب دارد"، گفت که اعضای جبهه پایداری نسبت به مسائلی از قبیل "دوری از فتنه جویان" حساسیت بیشتری دارند.

به نوشته سایت رجانیوز وی در دیدار با جمعی از روحانیون تاکید کرد که به عقیده وی و همفکرانش "اگر طرفداران فتنه، اظهار پشیمانی و به اصطلاح حتی توبه کردند، صلاحیت ایشان برای تصدی مسئولیت‌های سیاسی ثابت نمی‌شود".

هواداران رهبر جمهوری اسلامی ایران، معترضان به انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۸۸ را حامیان فتنه یا اعضای جریان فتنه می نامند.

 

 


"وزیر اطلاعات دیروز هشدار داد که دشمنان جمهوری اسلامی می کوشند پروژه براندازی حکومت را که به گفته وی 'در سال ۱۳۸۸ قرار بود انجام شود' مجددا از سر بگیرند"

روز گذشته، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز هشدار داد که دشمنان جمهوری اسلامی می کوشند در جریان انتخابات مجلس نهم که اسفند ماه برگزار می شود "جریان فتنه را احیا کنند و پروژه براندازی خود را که در سال ۱۳۸۸ قرار بود انجام شود مجددا از سر بگیرند".

وی افزود که این دشمنان قصد دارند با استفاده از فضای انتخابات آینده، حکومت ایران را با "چالش‌های امنیتی روبه رو کنند".

پیشتر، آیت الله خامنه ای هم هشدار داده بود که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به یک چالش امنیتی تبدیل شده است.

+44
رأی دهید
-47

seven11 - بوداپست - مجارستان
با وجود رهبر عالیقدری مثل حسرت آفت الله خامنه ای واقعاً خریت و حماقته که مردم را بی دلیل پای صندوق رأی بکشند و وقت و کاغذ رأی گیری حروم کنند یک لیست رهبر معظم درست کنه همون باشه و بقیه هم خفه خون بگیرند، آخه با وجود چنین رهبری دانا و فرزانه ای چرا از مردم صغیر و نادان سؤال میشه؟
شنبه 5 آذر 1390 - 10:50
delmorde - یوتوبوری - سوئد
کدام انتخابات جمع کنید بساط نمایشی تان را هم دنیای خارج بشما می خنده هم داخل ممکنه مشتی احمق گول این ریاکاریهای شما را بخورند اما بدانی خودرا فریب میدهید. برید دنبال کار تخصصی خودتان که همان گدائیست. دست از دزدی و دغل بازی بردلرید که غاقبت خوشی نخواهید داشت.
شنبه 5 آذر 1390 - 11:05
hassan5 - تهران - ایران
اقای حسینیان چرا حرف اصلی دلت را نمیزنی که مردم را فقط بعنوان سیاهی لشکر و وسیله ای برای سوئ استفاده .شما و همپالگی های تان میخواهید.من نمیفهمم که چرا از سرنوشت هیتلر .موسولینی.صدام حسین.قذافی.و غیروه بهیچ وجه درس نمیگیرید
شنبه 5 آذر 1390 - 11:57
m.noor - شارجه - امارات
خدایا ما عمر نوح نداریم .صبر ایوب هم نداریم .خدایا تا دست و پایمان قدرت مشت و لگد به این کثافتها زدن دارد کاری کن ...امین
شنبه 5 آذر 1390 - 12:07
iranian_x - - ایران
سلام.اصلا" چه نیازی به انتخابات است.وقتی که حرف فقط حرف یک نفر است و دیگران فقط باید از حضرت آقا تمجید و تعریف کنند .. جایی برای حرف و اظهار نظر و رای باقی نمیماند.
شنبه 5 آذر 1390 - 12:31
romano - تهران - ایران
برام جالبه خودشون به کلمه اصلاحات اعتراف می‌کنند یعنی ما فسادیم و باید یک گروه کمر به اصلاحمون ببندن! خیلی جالبه واقعا فکر نمی‌کنم در تاریخ جهان همچی حرفی زده شده باشه! اینها فاتحهشون بزودی خونده میشه.
شنبه 5 آذر 1390 - 14:21
sajad1000 - بروکسل - بلژیک
به گور تو هرچی اصلاح طلب و محافظه کار. یکی از یکیتون..تر و آشغالترین. علاج شما انگلهای کثیف موشک ها و بمب های ناتو و آمریکاست
شنبه 5 آذر 1390 - 14:19
Artosh - تهران - ایران
امیدوارم مردم یکم به خودشون بیان و این اقلیت رو در نمایش مضحکی که میخوان به راه بندازن تنها بذارن.
شنبه 5 آذر 1390 - 15:56
پندار نیک - ایلام - ایران
کم کم دارید می فهمید مردم دیگه گول شما حیله گران رو نمیخورن و هیشکی نمیخاد بیاد رای بده که فرداش اعلام کنید ۵۰میلیون اومدن و ۴۵میلیون نفر به شخص مورد علاقه ی رهبر رای دادن،روباه اله دغلبازیان چه ایرادی داره؟!حالا که اصلاح طلبان نمیان بهتر میشه،زیرا کفتارها و کرکسانی چون تو و دارو دسته ی رهبر خوناشامت درنده تر و ددمنشانه تر رقابت زیبایشان رو برای خوردن گوشت و خون مردم بیچاره به نمایش میذارن!ولی اینو خوب تو گوشای کرتون فرو کنید که روزی بدست شیرها و پلنگان خفته در خاک و خون این سرزمین که بیدار خواهند شد برای همیشه نابود خواهید شد و آن روز نزدیک است.
شنبه 5 آذر 1390 - 17:24
greentree - تهران - ایران
اقتصاد ایران رو که از بین بردید کشاورزی رو هم که نابود کردید ،محیط زیست رو که سوزاندید ،آزادی رو که از همهٔ جوانها گرفتید ،دیگه مگه انسانی‌ مانده که به شما اوباش‌ها رای بده
شنبه 5 آذر 1390 - 18:35
sattar57 - خوزستان - ايران
حتی اگه 40نفر هم رای بدن آمار کل آراء 40میلیون نفر اعلام می گردد پس دیگه غصه چیو می خورند رقیب هم که ندارن خودشونن و خودشون
یکشنبه 6 آذر 1390 - 04:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.