ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا در سواحل سوریه پهلو گرفت

ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا در دریای مدیترانه در سواحل سوریه پهلو گرفت.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، یک مسئول سازمان کشتیرانی مصر اعلام کرد که ناو هواپیمابر یواس اس جورج بوش، روز پنجشنبه به همراه یک رزمناو و چند کشتی جنگی از کانال سوئز عبور کرده تا در سواحل سوریه پهلو بگیرد.

این ناو جنگی توانایی حمل 70 هواپیما و موشک از جمله 48 فروند هواپیمای جنگی را دارد.

نیروی دریایی آمریکا دارای 15 ناو هواپیمابر است که ناو هواپیمابر هسته‌ای جورج بوش آخرین و جدیدترین آنهاست.

این ناو هسته‌ای و دیگر کشتی‌های جنگی همراه آن پس از 5 ماه استقرار در خلیج فارس قرار است بعد از گذراندن مدتی در دریای مدیترانه به پایگاهی در ایالت ویرجینیا باز‌گردند.

 همزمان سفارت آمریکا در سوریه از شهروندان خود خواست سریعا سوریه را ترک کنند.سفارت ایالات متحده مصرانه از شهروندان آمریکایی در سوریه درخواست کرد بلافاصله خاک این کشور را ترک کنند.


 

+297
رأی دهید
-38

ghafas - مشهد - ایران
بشار جان مهمونی تمام شد ...
شنبه 5 آذر 1390 - 00:43
shadow of london - لیدز - انگلستان
با درود،شور بختانه دوباره شاهد جنگ دیگری هستیم.به امید آرامش و صلح جهانی‌،امین
شنبه 5 آذر 1390 - 00:54
همه فن حریف - تهران - ایران
فشار اسد خودتو آماده کن.
شنبه 5 آذر 1390 - 02:15
آرمان144 - میسور - هند
بخدا سوگنداگر آمریکا به ایران حمله کنه خیلی خیلی زود پشیمون میشه.من از دولت ایران و حکومت ایران بیزارم و همیشه ارزوی مرگ برای مسئولین بی کفایت دارم. ولی در این موردحداقل با کسانی ارتباط دارم که در این حوزه اطلاعات کافی رو دارند.ایران برای جنگیدن خیلی آماده است.
شنبه 5 آذر 1390 - 03:11
meyti d21 - قشم - ایران
آمریکا ناو داره .ایران هم ناو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 5 آذر 1390 - 03:19
robinhoodd - ملبورن - استراليا
یا پیغمبر حالا کی‌ می‌خواد جلوی آرنلدو بگیره؟
شنبه 5 آذر 1390 - 03:25
بهروز كياني - تهران - ایران
مبارک بشار اسد جنایتکار!
شنبه 5 آذر 1390 - 04:06
ايدين - کرج - ایران
درود بر تکنولوژی درود بر قدرت درود بر دموکراسی درود بر USA
شنبه 5 آذر 1390 - 05:28
mehdikhoda - پادربورن - آلمان
اوه اوه اینطور که بوش میاد .. اسد پارست . خوب بعدش هم که نوبت حماس و اون مرتیکه پشمالو میرسره . حزب‌الله رو هم که میخرن ،این وسعت سید علی‌ میمونه و حوضش ، به سلامتی‌
شنبه 5 آذر 1390 - 07:19
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
زمان ناو‌های آمریکا تموم شده اگر نمیدونید . بای بای آمریکا
شنبه 5 آذر 1390 - 08:07
ghafas - مشهد - ایران
meyti d21 - قشم - ایران. عزیزم ایران غیر ناو ..گاو هم داره .گاوها ناوهاش رو هدایت می کنن
شنبه 5 آذر 1390 - 08:10
reza.paris - تهران - ايران
meytiد۲۱ - قشم - ایران کلی‌ هندیدم دامت گرم
شنبه 5 آذر 1390 - 08:32
love-iran - چابهار - ایران
سگی که پارس میکنه گاز نمیگیره
شنبه 5 آذر 1390 - 08:44
m.noor - شارجه - امارات
love -iranچابهار مرد باش آدرست رو بده تا اسمت رو نفر اول جبهه بنویسم
شنبه 5 آذر 1390 - 10:25
Azadikhah - تكسل - هلند
این خبر فوق العاده مهمه. همکاری ترکیه آمریکا و عربستان یک تو دهنی بزرگی به رژیم ایران خواهد بود. همچنین ضعف این رژیم نمایان خواهد شد که علی رغم همه ادعاها مبنی بر اینکه ما قدرت منطقه ای و جهانی هستیم هیچ غلطی نمی تواند بکند و شاهد در هم کوبیده شدن بزرگترین متحد منطقه ای خود خواهد بود.صفحه فیسبوک انقلاب علیه دیکتاتور سوریه لحظاتی پیش خبر داد که به احتمال زیاد اتحادیه عرب تا ساعاتی دیگر از آمریکا و ناتو بصورت رسمی درخواست خواهد کرد بدلیل آنچه که جنایت علیه بشریت در حال رخ دادن در سوریه هست بدون در نظر گرفتن رای شورای امنیت ( که احتمال زیاد توسط روسیه وتو خواهد شد ) منطقه پرواز ممنوع را در سوریه به اجرا بگذارد.آمریکا نیز در ساعتهای پیشین به شهروندان خود اعلام کرد که قبل از اینکه پروازهای تجاری سوریه متوقف شود خاک سوریه را در اولین فرصت ترک کنند
شنبه 5 آذر 1390 - 10:25
sajad1000 - بروکسل - بلژیک
به امید خدا کشور بعدی ایرانه. هر کس با جنگ مخالفه یا از خانواده سگهای هار رژیم آخوندیه یا جزو پاچه مالان و جیره خواران.. دربار سید علی خامنه ای ...هست. ظاهرا رشوه دادن های کلان به اروپا و روسیه برای بقای حکومت دیگه جوابگو نیست. حالا هی زوزه بکشید و ..شعر تحویل هم بدید
شنبه 5 آذر 1390 - 11:01
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
هر کس فکر می‌کنه دولت ایران با موشک شهاب ۳ و کلاشینکف میتون از پس ارتش آمریکا بر بیاد سخت در اشتباهه، من با هر جنگی در هر جای دنیا و مابین هر کشوری مخالفم ولی‌ با آمریکا جنگیدن عین حماقته، مثل اینه که یه بچه ۱۰، ۱۲ ساله بخواهد با بهداد سلیمی قویترین مرد جهان درگیر بشه، این عرّ و عرّ کردنهای خامنه‌ای و مموت و سپاه هم چیزی را عوض نمی‌کنه!
شنبه 5 آذر 1390 - 11:08
delmorde - یوتوبوری - سوئد
متاسفم که اینو میگم چون اصلا و ابدا دلم نمی خواد در ایران جنگی بشه که مصیبتش برای مردم نداره و بس. اما با نابودی حکومت بشاراسد دولتمردان ایران فرار را به قرار ترجیح داده و به کشوری که زیرپرچمش قسم به وفاداریش را خورده اند میروند می ماند مشتی ملتی که نه پول فرار دارند نه ماندن و اینها هستند که شهید و بی خانمان و دربدر میشوند. شما نمیدانید که چه حرامزادگانی اینها هستند تا حال با ریاکاری و سواستفاده از احساسات مذهبی ملتی ساده دل حکومت می کنند و با دزدی و چپاول ثروت کشور سیتی زن کشورهای سرمایهدار میشوند بارشان را بسته اند اماده فرار بخشی جلوتر رفتند تا راه را باز کنند و بدنبال بقیه فرار می کنند تا دیر نشده ملت باید چاره اندیشی کند و جلو خروج انها را بگیرد و برخیزد و انها را از اریکه قدرت. قدرتی که همان گول خوردگانند یعنی نیروی سپاهیان و بسیجیان این نیرو در منار مردم قرار بگیرند کار اینها تمام است. ای سپاهیان و بسیجیان رهبران شما مشتی دزد و خدانشناسند دست از حمایتشان بردارید.
شنبه 5 آذر 1390 - 11:47
ali1111 - تهران - ایران
لوح‌ایران - چابهار - ایران. پس ایران(دولت)دائم داره پارس میکنه البته واق میکنه...
شنبه 5 آذر 1390 - 11:49
danial nabi - استكهلم - سوئد
گیرم که میکشد ، گیرم که می‌برید ، با ۹۹ در صد چه می‌کنید.
شنبه 5 آذر 1390 - 12:32
Azadikhah - تكسل - هلند
m.noor :گًل گفتید.kokex:میبینیم وقت کی‌ تمومه!
شنبه 5 آذر 1390 - 13:48
mo1365n - کاشان - ایران
اگه دخل این اسد بیاد زور ایران تا حد باور نکردنی در خاورمیانه کم می شه.
شنبه 5 آذر 1390 - 14:29
morgan123 - واشینگتن - امریکا
sajad1000 - بروکسل - بلژیک- من با جنگ مخالفم بخاطر مردم ایران اینها هم که گفتی خودتی!!!.
شنبه 5 آذر 1390 - 15:06
nader46 - لندن - انگلیس
برای از بین بردن این رژیم فقط اگر حضرت آمریکا معجزه‌یی‌ کنه،،من اگر ایران عزیزم دست یک دولت خوب و مردم دوست و کار درست باشه،،مطمئن باشین سر و جان و همهٔ زندگیمو فدای وطن می‌کنم،،حال آمریکا باشه یا عرب‌ها یا اسراییل ،،(ماشاالله کم دشمن هم که نداریم).اما حالا که ایران دست یه عده بیناموس افتاده که توی این ۳۳ سال همه جور قتل ،اعدام ،زندان،شکنجه،تجاوز،فقر،اعتیاد،آدم ربایی،فحشا،چپاول همهٔ ذخایر نفتی‌،نابودی کشاورزی ،شیلات،صنایع و.....را باعث شدن،چرا باید واسشون دلم بسوزنم. بابا مرگ یه بر ،شیون هم یه بار،،قول شرف میدم این موشکشک‌های موشمند وبالستیک یا کروز هم فقط به درد‌ زدن نفتکش‌ها و پالایشگاه یا شهر‌های میخوره،یادمون باشه در جنگ آمریکا با عراق حتا تا روزی ۴۰۰۰ بار حملهٔ هوایی‌ و موشکی به بغداد و اهداف آن گزارش میشد،،بسیجی‌ و پاسدار اگر سرباز آمریکایی‌ دیدین سلام منو هم به اون برسوند!!جنگ جنگ موشک‌های هوشمند و بهتره گفت جنگ ستارگان هست،،بدون دیدن دشمن به خدا پودر میشین،،آینده همه چیزو ثابت می‌کنه.
شنبه 5 آذر 1390 - 14:38
massoudoslo - اسلو - نروژ
ناوگان امریکا رفته همون ۱ % فرزندان نا خلف زمین رو آدم کنه که اون ۹۹ % دیگه ازشون بیزارند .
شنبه 5 آذر 1390 - 16:14
golly47 - فوكشتاد - المان
با موشک بزنید غرق بشه که دیگه ناوشو به روخ اینو اون نکشه قلدر بازی هم در نیاره
شنبه 5 آذر 1390 - 17:05
azarbayjan362 - تهران - ايران
ها ها ها . خندیدم
شنبه 5 آذر 1390 - 21:17
mhroo - کاردیف - انگلستان
بچه‌ها من هم با جنگ مخالفم چون این وسط مردم بیچاره زجر میکشنو بدبختی می‌بینن اون آقایون که اون بالا بالا نشستنو نگاه می‌کنن بعدش هم گندشون در بیاد همه می‌رن تو سوراخ موشا ایی که از سالها قبل آماده کردن ، پس دعا کنیم که جنگ نشه .
شنبه 5 آذر 1390 - 21:39
farhad352 - تهران - ایران
. ولایت وقیح و کلیه ولایتمداران دین تازی نفس های آخر را عمیق تر بکشید تا درهنگام سگ کش شدنتان تحمل بیشتری برای ادامه بدرک واصل شدنتان از طریق اعدام انقلابی داشته باشید. فرا رسیدن روز ملا مرگی , و آخوند کشی را به ایرانیان وطن پرست تبریک و به تمامی پادو های پاچه خوار صدقه بگیران تازی تسلیت گفته وبرای آنها مرگی سخت به توان تمامی شکنجه ها و عذاب های تحمیل شده به ملت ایران آرزو داریم.
یکشنبه 6 آذر 1390 - 05:47
welderman - لاهیجان - ایران
تا بهال به این فکر کردین که این اسرائیلی های نژاد پرست چه خودشونو دارن میکش کنار کار خودشونو میکنند ایران هم باید از اینا یاد بگیره اگر شما ها بدونید که در اسرائیل چی میگذره ؟ !!! اگه یه نیگاه اجمالی بیندازید میبینید در چند دهه قبل اسرائیل هیچی نبود ولی با هوش و با علم تونست عملا توی دنیا واسه خودش جا واکنه اگه ایران هم مثل ژاپن غلدری نکنه وبشینه توی پیشرفت کشور کار کنه من حتم دارم که تا 10 سال دیگه میتونه با آمریکا به جنگ اقتصادی بره نه الان که عملا ایران هیچی جزء نفت نداره.
یکشنبه 6 آذر 1390 - 07:13
م ر - تهران - ايران
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان : بابا زمان بهداد سلیمی و اینها تمام شد مگه پسر 17 ساله قهرمان دنیا داداشی رو نکش اصلا کلمه جنگ خودش حماقت بزرگی است و اگر جنگی رخ دهد آقایون بسیجی فعلی رهبر همه جیره خوارانند و اگر جیره اشان نرسد مطمئن باشند که چنان وطن فروشی خواهند کرد که جای هیچگونه سخنی نیست گذشت زمان بسیجیان واقعی که بدون هیچگونه چشمداشتی و توقعی جانانه هدفی که در پیش گرفته بودن دنبال میکردند یادشان گرامی از جمله جهان آراها و فهمیده ها
یکشنبه 6 آذر 1390 - 10:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.