مشاور نظامی رهبر ایران: تهدید را با تهدید عملی پاسخ می‌دهیم

مشاور نظامی رهبر ایران: تهدید را با تهدید عملی پاسخ می‌دهیم

یحیی رحیم صفوی

یحیی رحیم‌صفوی، مشاور عالی نظامی رهبر جمهوری اسلامی، از مقامات سیاسی ایران خواسته است در مقابل تهدید دشمن، تهدید عملی انجام دهند و به شعار و حرف‌زدن اکتفا نکنند.

این فرمانده سابق سپاه پاسداران دیروز پنج‌شنبه سوم آذر گفته است: دشمن را باید با هجوم به عقب راند و استراتژی کشور در مقابل اقدامات دشمنان علیه کشور باید استراتژی هجومی باشد.
 
حملات لفظی و تهدیدهای مقام‌های نظامی ایران در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌های اسرائیل و کشورهای غربی که معتقدند ایران در پی دستیابی به سلاح‌ هسته‌ای است، در هفته‌های گذشته، شدت گرفته است.
 
آقای رحیم صفوی چند روز پیش نیز اسرائیل را تهدید کرد چنان‌چه به ایران حمله کند، حماس و حزب‌الله لبنان، تل‌آویو، پایتخت اسرائیل را موشک‌باران خواهند کرد.
 
دیروز پنج‌شنبه محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز گفت که ایالات متحده «حتی در ذهن خود جرات حمله به ایران را نمی‌پروراند» و مردم ایران با پاسخ کوبنده دست متجاوزگران را قطع می‌کنند.
 
قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز تهدید کردن ایران پس از ۳۰ سال «حماقت» دانست و گفت اکنون در منطقه یک ایران وجود ندارد و اگر این کشور تهدید شود، مصر، لیبی، بحرین و یمن نیز تهدید می‌شوند.
 
پیش از این، آیت‌الله علی خامنه‌ای در واکنش به اخباری حمله به ایران گفته بود چنانچه کسی فکر تجاوز به ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین کند.
 
او خطاب به این کشور‌ها گفته بود ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشوری نیست اما هر گونه تجاوز و تهدیدی را با قدارت کامل و به گونه‌ای پاسخ خواهد داد که معترضان و متجاوزان از درون متلاشی شوند.
 
به گفته معاون اطلاعات عملیات ستادکل نیروهای مسلح، اظهارات رهبر جمهوری اسلامی «به‌معنای تجدید‌نظر در استراتژی دفاعی ملت ایران است».
 
محمد باقری گفته بود که «آمریکایی‌ها خودشان می‌دانند که عملیات روانی مطرح می‌کنند و حتی جرات انجام ماموریت هوایی را ندارند».
 
با وجود اینکه اسرائیل حمله نظامی به ایران را رد کرد، اما همچنان مانند ایالات‎متحده می‌گوید که این گزینه روی میز خواهد بود و هنوز زمان اتخاذ چنین تصمیمی فرا نرسیده است.

+196
رأی دهید
-101

supernova - منچستر - انگلستان
برای انسان های متوهم دوباره این کامنت را میگذارم. ایران از نظر مهمات جنگی در دنیا دوازدهمین کشور است. بنا به گزارشات منابع آمریکایی و تایید مقامت اوکراینی ، ایران ۶ موشک بالستیک با قابلیت حمل سلاح اتمی‌ در سال ۲۰۰۱ از اکراین خریداری کرده یعنی‌ زمان دولت خاتمی که پرونده هسته‌ای تعطیل بود. به علاوه ایران به تازگی در ونزوئلا یک پایگاه موشکی ساخته که باز بنا به قول آمریکا میتواند فلوریدا را با هر موشک با برد متوسط هدف قرار دهد.
جمعه 4 آذر 1390 - 11:24
supernova - منچستر - انگلستان
خواهشمندم مسوولین سایت این لینک را حذف نکنند تا برخی انسان های متوهم از خواب بیدار شوند !!!. https://youtu.be/U1Mc3vsSsDo
جمعه 4 آذر 1390 - 11:29
romano - تهران - ایران
ما هم داریم اتفاقا برای این قضیه آماده می‌شویم فکر کردین خیلی زورتون از اسد بیشتره اگر بیشتره نیا بیخود تهدید کن بخواب خونت ولی رهبرت می‌زنه پشتتون می‌گه برید برام گوشت تازه بیارید.
جمعه 4 آذر 1390 - 11:30
بیداری اسلامی - تهران - ایران
بله. پدرشان را در میاوریم. فقط کافیست آقا فرمان دهد تا با خاک یکسان شوند.
جمعه 4 آذر 1390 - 12:36
bizham - تهران - ایران
آمریکا واسرائیل و همدستانشان در مقابل ایران پشه هم نیستند که نیاز به حشره کش برای معدوم کردنشان باشد . پرونده این کشورها بزودی بسته خواهد شد
جمعه 4 آذر 1390 - 12:13
darkoob-1390 - قم - ايران
. سوپرنوا - منچستر - انگلستان. شما خودت که از همه بیشتر توهم زدی
جمعه 4 آذر 1390 - 13:16
morid - بوشهر - ایران
درود بر صفوی و کلیه سربازان ایران زمین که 8 سال با ارتش مسلح به سلاحهای غرب و شرق صدام جنگیدند و انرا انقدر ضعیف و ناتوان کردند که امریکا ونیروهای ناتو با خیال راحت از کویت وارد عراق شدند. بعد از ان حالا 20 سال است که امریکا و اسراییل هر روز ایران را تهدید میکنند که گوزینه حمله به ایران رو میز است.درسته که رو میزه ولی آیا کسی جرات داره انو برداره و اجرا کنه؟پیشنهاد میکنم لوله اش کنید و ....!!!!
جمعه 4 آذر 1390 - 12:53
Soroushi - انتورپن - بلژیک
مرگ بر جمهوری کثیفه آخوندی
جمعه 4 آذر 1390 - 13:23
koroush007 - نهران - ایران
خدمت بیداری اسلامی - تهران - ایران. آقای که توازش حرف میزنی عرضه نداره کشوری با درآمد 150 میلیاردی را مدیریت کنه حتی زورش به محمود چیتوز هم نمی رسه اون بیداری اسلامی که توی گوش شما بیچاره ها خوندن بیداری اسلامی نیست بدبخت میخوان با این روش اسلام یا الگوی اسلام دموکراتیک (ترکیه) را تبلیغ کنند. مبارک بن علی بزن به چاک سید علی
جمعه 4 آذر 1390 - 13:33
vezveznazi - تهران - ايران
بابا این توهم زدگی جمهوری اسلامی عجب کلپی برا خنده شده.لول لول
جمعه 4 آذر 1390 - 13:40
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
مزدورانی که میایند و برای این رژیم خوش خدمتی میکنند نفسهای آخر را دارید میکشید چون بزدی با همه این آفت الله‌ها و سرداران آرزوهای را به گور خواهی برد.
جمعه 4 آذر 1390 - 13:36
kamran63 - ليون - فرانسه
بیداری اسلامی - تهران - ایران و bizham - تهران - ایران - آقا از اونجا که می‌دونه هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه، دستور حمله صادر نمیکنه !! فیلم افتادن قذافی در لیبی‌، یا صدام در عراق رو ببینید و درس بگیرید !! شما‌ها با کدوم علم و تجهیزات میخواین تو دهان همه دنیا بزنید !؟ مثل اینکه بد جوری زده به سرتون !! برین خدا رو شکر کنین که روسیه و چین هوای شما رو دارند، و گرنه تا به حال ۱۰۰ بار ریق رحمت رو سر کشیده بودید !!
جمعه 4 آذر 1390 - 13:45
greentree - تهران - ایران
رهبر ایران که رهبر مردم نیست فقط این مرد پیر دستور شکنجه و مرگ صادر میکنه و هیچ فرقی‌ با اشغال گار نداره حالا انتظار داره مردم برند جنگ
جمعه 4 آذر 1390 - 15:31
morteza-bikhial refigh - گرگان - ایران
بیداری اسلامی-تهران-ایران از کدوم آقا داری حرف میزنی؟ . ... آدمای کوته فکری که افسارشون را دادن دست بقیه و از خودشون هم کوچکترین فکری ندارن...
جمعه 4 آذر 1390 - 14:33
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
شیشه عمر ولایت جهل .جنون ،سیاهیِ وقیح تازیان نفت است، بشکنید این شیشه را . با تحریم نفت حکومت علی‌ گدا ۶ ماه هم دوام نخواهد آورد
جمعه 4 آذر 1390 - 15:58
bizham - تهران - ایران
kamran63-لیون - فرانسه - شما درفرانسه اطلاعی از علم وتجهیزات کشورت نداری ؟ افتخارکن به علم وتجهیزاتی که درکشور من وتو دنیا را به لرزیدن واداشته وبه رغم همه همدستی ها باز هم جرات نفس کشیدن ندارند . کامران جان مطمئن باش ما با کمک همدیگر کشور آبا واجدادی وعزیزمان را حفظ می کنیم وهیچ کجای دنیا را به خاک پاک وطن نمی فروشیم . دادا.
جمعه 4 آذر 1390 - 16:04
shadow of london - لیدز - انگلستان
به یزدان که گر‌ ما خرد داشتیم .. کجا این سرانجام بد داشتیم. / برادران ارزشی فراموش نکنید که باداشتن ۶ یا ۱۰ عدد موشک نمی‌توان به جنگ یکی از بزرگترین و قدرتمنترین ارتشهأی جهان رفت خواهشن کمی‌ واقعه بین باشید.با سپاس
جمعه 4 آذر 1390 - 16:13
supernova - منچستر - انگلستان
darkoob-1390 - قم - ایران میشه بفرمایید توهّمات من چیست ؟ این آمار را دولت آمریکا داده است. میتوانید خودتان بگردید و پیدا کنید.
جمعه 4 آذر 1390 - 17:12
رزا.رزا - هانوفر - المان
بابا جون مادرتون بی‌خیال،چقد آخه شما جو گیرید؟فکر می‌کنید اگه جنگ بشه اینا چیزیشون می‌شه فقط مردم عادی بدبخت میشن.مثلا تو جنگ ایران و عراق مثلا ایران پیروز شد ؟فقط ۸سال از همچی‌ عقب موندیم از کل دنیا
جمعه 4 آذر 1390 - 18:45
a.ahooraei - اهواز - ایران
این احمقها چقدر زود جوگیر میشن. با یه زر و زر کردن یک بچه مضلف آدمکش ضد ایرانی همه ساندیس خورهای علی گدا دم در آوردند. مردک حالا همین مونده که آخوندها و چهارتا مثل شما بر دنیا حکمرانی کنید. شما همینقدر هم نمی فهمید که با این تحریمهایی که هنوز بطور کلی شروع نشدند, چطور اربابانتان به ضجه زدن افتادن.
جمعه 4 آذر 1390 - 18:42
a.ahooraei - اهواز - ایران
بیداری اسلامی - تهران - ایران/ وایستا نوبت تو هم میشه که ببرنت کهریزک و بعد تو سر خودت بزنی که چه غلطی کردم.
جمعه 4 آذر 1390 - 19:12
best-1350 - پاریس - فرانسه
kamran63 - لیون - فرانسه و ... تا وقتی ایران وطن فروشانی از قبیل تو داره که تعدادشون کم نیست، نیازی به حمله به ایران نیست چون شماها هستین،پای وطن که میاد وسط بسیجی و غیر بسیجی ،چپ و راست ،.....نداریم.اینجا پای وطن در میانه وطن میدونی یعنی چی؟نمی دونی اگه میدونستی این حرفا را نمی زدی.واقعا متاسفم.
جمعه 4 آذر 1390 - 19:19
parmida_alman - فرانکفورت - آلمان
واقعا اینها توّهم گرفته‌اند ....فقط لطف کنینید اون دهان..باز می‌کنید اسم ملتو به زبان نیارید....مردم ایران مگر این که مغز خر خورده باشن که شماها دیگه هندونه زیر بغلشون بگذارید... امیدوارم آقاتون فرمان بده که همتون به درک واصل شین...که آخرشم اینجور که پیش میره مردم باید چوب نفهمیی شما ها را بخورن-
جمعه 4 آذر 1390 - 19:49
باور عمیق - رشت - ایران
هر کس فکر تجاوز به خاک وطن به سرش بزنه مادرش به عزاش خواهد نشست
جمعه 4 آذر 1390 - 20:02
oghab - هلسينكي - فنلاند
بابا اینها فقط می‌‌خواهند اسلحه به سوسمار خوارها بفرشند
جمعه 4 آذر 1390 - 21:10
garfield - تهران - ایران
supernova - منچستر - انگلستان، متوهم عزیز صبح شده بیدار شو. صبونه حاضره :)))
شنبه 5 آذر 1390 - 05:44
Azadikhah - تكسل - هلند
supernova - منچستر - انگلستان:در مقابل قدرت نظامی آمریکا قدرت نظامی ایران ضعیف هست. دست کم گرفتن نیست ضعیفی هست و اونم وقتی‌ مشخص می‌شه که جنگ بشه و با لاف زنی‌ و شلوغ بازی چیزی از پیش نمیره.به امید اینکه جنگ نشه.گرچه می‌دونم حکومت آخوندی ایران خیلی‌ دوست داره جنگ بشه تا بیشتر بر قدرت باقی‌ بمونه.
شنبه 5 آذر 1390 - 10:09
mardi dar meh - لندن - بریتانیا
توان نظامی ایران بالاست غربیا هم خوب میدونن اگه جنگی بشه استراتجیکیستهای سپاه جنگو به جهنمی برای کشورهای متجاوز تبدیل میکنند که از کردشون پشیمون میشن
شنبه 5 آذر 1390 - 11:24
hassan5 - تهران - ایران
باور عمیق-رشت-ایران بوشو بابا
شنبه 5 آذر 1390 - 14:00
garfield - تهران - ایران
ای مرد در مه!!! اگه منظورت از استراتجیکیست همون استراتژیسته، آیا احتمالا منظورت از بالا همون پایین نیست؟! :))
یکشنبه 6 آذر 1390 - 04:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.