سید حسن نصرالله:جنگ بزرگی در پیش است باید خود را برای یک جنگ بزرگ آماده کنیم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع اعضا این حزب گفت: «باید خود را برای جنگ آماده کنیم.»
 
با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و بویژه شرایط ایجاد شده در سوریه برخی منابع می‌گویند که حزب الله معتقد است، اسرائیل پس از تکمیل آمادگی خود به دنبال فرصتی برای آغاز جنگی بزرگ است.
 
این منابع در ادامه مدعی شده‌اند: سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان در این اواخر نشستی با کادرهای رده بالای حزب داشته و در این نشست به بررسی اوضاع جاری و تهدیدها و خطرات موجود پرداخته است.
 
آنها در ادامه ادعاهای خود می‌گویند: سید حسن نصر الله به حاضران در جلسه گفته که داده‌ها و اطلاعات موجود نشان می‌دهد که اگر اوضاع بحرانی کنونی ادامه یابد، جنگ در پیش است.
 
پایگاه خبری “لبنان الآن” به نقل از دبیرکل حزب الله لبنان آورده است که «باید خود را برای جنگ آماده کنیم.»
 
بنا بر این گزارش، وی در ادامه به بررسی سناریوهای احتمالی جنگ از جمله اقدام اسرائیل به اشغال سوریه از طریق منطقه بقاع لبنان از یک‌سو و ترک‌ها  از سوی دیگر پرداخته است.
 

+93
رأی دهید
-213

IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
نصر الله این جنایتکار ترسو اول از سوراخی که رفته توش قایم شده‌ بیاد بیرون بعد ز‌ر ز‌ر کنه بشکه
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 16:45
Arian1 - ابادان - ايران
دوران حکومتهای فاسد و ضد مردمی و مخصوصا مذهبی‌ بسر آماده و آخوندهای جنایتکار و فاسدی مثل خامنه‌ای و نسرلها در لبنان این را بخوبی می‌دانند و به همین خاطر بدنبال جنگ هستند برای ماندن بیشتر بر قدرت.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:04
ragsey - تبریز - ایران
اسرائیل هیچ غلطی در مقابل ایمان ملت لبنان نمخی تواند بکند ما ایرانیها همه درمقابل این رژیم جنایتکار که هیچ دلیلی در رابطه با این حملات به فلسطین و لبنان و غزه ندارد حمایتمان را پیش از پیش اعلام می داریم.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:18
mo1365n - کاشان - ایران
ایران احساس خطر که بکنه همه دارودستش تو منطقه به تکاپو می افتن.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:35
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
تا آخرین نفس آماده ایم که در کنار برادرانمان از میهن و آرمان هایمان ذفاع کنیم و به امید خدا زمان کندن این غده سرطانی نزدیک است.زنده باد سید حسن نصرالله
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:41
Dionysos - پارسی - فرانسه
حتما خودتون رو آماده کنید امیدوارم همه تون بزودی شربت شهادت بنوشید و زحمت همه رو کم کنید. خبر مرگ همه ریش و پشم های اسلامی !
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:51
mehdikhoda - پادربورن - آلمان
فقط یه بار دیگه به قیافه این بابا نگاه کنیم کافیه ، چیز قابل ارزی نیست، ارباب که خامنه ای‌ باشه نکار بهتر از این نمی‌شه
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:56
samuk66 - لندن - لندن
به امید خدا همتون بمیرید
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:06
red.boy - تهران - ایران
اره اضافه وزن داری باید تمرین کنی
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:16
darkoob-1390 - قم - ايران
ترس رو توی چهرهٔ همشون می‌شه دید ،از همه بیشتر نگران کی‌ هست تو این روزها ?
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:24
Royan - بوخوم - آلمان
مرتیکه پوفیوز داره ایران را هول میده تو جنگ , آتش بیار معرکه , قیافه های عقده ای و که خشونت و سنگدلی ازشون میباره
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:30
romano - تهران - ایران
آره خوبه بالاخره فهمیدی که جنگ پایان نزدیک است اینو استثا خوب فهمیدی بخاطر همینم صدای سگها مثل زوزه سگ سنگ خورده داره می‌شه اونکه سیف السلام بود ملت کارشو یکسره کردند تو که حسنی بساط مرده خوری و سجاده خوری داره به سلامتی تموم می‌شه اینو واقعا به عنوان یک مسلمون با لذت از صمیم قلب می‌گم داره روحم ازاد می‌شه دین و ایمونم داره به تو قلبم بر می‌گرده و دیگه کسی سر چهار راه ازش نون نمی‌خوره. بخدا اگر همه خلق خدا به خدا توهین کنن من اینقدر ناراحت نمی‌شم که شما ها وجود دارید عشقی که بزور تقسیم با شما شده بود و شما هر شب باهاش به زور می‌خوابیدید داره به دست صاحبش بر می‌گرده.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:05
بیداری اسلامی - تهران - ایران
هر چه پیش آید ما پیروز میدانیم سید جان. خدا پشت و پناهت باشد. مثل همیشه سخنانت مانند خاری ست در چشم دشمنان.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:40
ekman - شیراز - ‫ایران
‫این وسط ما سر پیازیم یا ته پیاز،سرزمینی از ما توسط اسراییل اشغال شده ؟ عرب هستیم ؟ مرز مشترک با اسراییل داریم ؟ولی متأسفانه آخوندها دایه مهربانتر از مادر برای فلسطین و لبنان هستند و ایران (ملت ایران)نا خواسته درگیر جنگ خواهند شد.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 17:58
seven11 - بوداپست - مجارستان
به زودی سیده خواهی شد و کرک و پرت خواهد ریخت آنوقت چادر بر سر میکنی و ماتیک میزنی و سوراخ موش را صد میلیون دلار میخری ولی چه فایده دیگران هم در سوراخ گیر کرده بودند که گیر افتادند.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 19:14
anti sandis - كنت - انگليس
ایول حسن جون خوب ملّاهای ایران دانکی کردی کیفشو ببر
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 19:18
Matilda71 - سوئد - سوئد
آخه این عوضی‌ چرا ضربه نیست نمیشه بد ترکیب شیپیشو
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:28
reza.paris - تهران - ايران
۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد چی‌ شد ؟ کسی خبر داره
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:32
reza.paris - تهران - ايران
هر کاری کردم نتونستم ۳ میلیارد دلار را به ریال بنویسم کامپیوترم هنگ میکرد
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:35
Neda02 - اتاوا - کانادا
باز این مرتیکه خرس‌الله پشمالو چی می‌گه؟
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:40
vezveznazi - تهران - ايران
بازهم توهم زدگی آخوندهای فاسد.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:50
aminmdn5 - تهران - ايران
ragsey - تبریز - ایران: ...امید وارم فداش بشی عرب صفت
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 20:58
bawafa1385 - هامبورگ - المان
این جناب شیخ وقتی از جنگ حرف میزند من یاد امام راحل مدظله عالی میایم که زمان جنگ ایران عراق بود و برای امام که نور بقبران بزرگوار بباردخبر میاوردند که مثلا دشمنان اسلام یک تانک را منفجر کردند یا یک هواپیمای جنگی فیلتر هوا ان را موجود نداریم و لذا پرواز جنگی ممکن نیست. لذا امام راحل فورا دستور میدادند که حجت الاسلام والمسلمین حاجی اقا خلخالی دام افاضاته :فورا به پایگاه هوائی دزفول عزیمت و علت سرکشی و نافرمانی هواپیمای جت را در این برهه حساس بررسی و گوزارش نمائید. خالا حکایت این سیخ حسن نصراله دام شوکته هست که یک صفحه از جنگ صحبت فرمودند ولی از نوع دفاع در مقابل کفار هیچگونه افاضاتی نکردند و تمام حرف های ایشان گواه ترس از جان شخصی است که اگر سوریه فردا به سرنوشت لیبی گرفتار شد . جناب شیخ که روزانه یک گوسفند را تنهائی تناول میفرمایند باید چگونه تامین شود. شما را بخدا یکبار دیگر فرمایشات این دام افاضاته را بخوانید
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 22:17
همه فن حریف - تهران - ایران
ragsey-تبریز-ایران مگه دکترت بهت نگفته قرص قرمزاتو به موقع بخوری؟
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 23:06
compatriot - تورنتو - کانادا
ragsey - تبریز - ایران: نگو ما ایرانیها بگو من عرب. مسیح پسر مریم در ضمن تو میتونی‌ از ارمانت که ساندیس و چپاول پول ملت است مایع بذار ی‌نه از مردم ایران. این تو بمیریها از آن تو بمیریها نیست که مردم طی‌ ۸ سال جنگ با عراق از جونشون مایه گذاشتند. این دفعه را کور خوندید.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 23:10
اميراردلان - تهران - ايران
درود دوست عزیز مسیح پسر مریم - تهران - ایران فراموش نکن جمهوری اسلامی ایران یعنی میهن در آخر آرمان در وسط و آزادی در اول پس بخاطر میهن نگو جنگ میکنیم چیزی از میهن و وطن نمانده بدرود
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 03:38
yashainiran - ایران - ایران
زر زیادی نزن فقط خودتو آماده جنگ کن نه مردم بیچاره رو! دنیا به دنبال صلح و آرامش است پس بیخودی زور نزنید!
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 04:02
massoudoslo - اسلو - نروژ
اگر جنگی صورت بگیرد غرب و اسرائیل هم لبنان را در هم خاهد کوبید و هم ایران را و این نمایشات و رجز خانی ها زودتر از آنچه که میگویند فرو خاهند پاشید . حکومت ایران حتا زودتر از لبنان .
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 05:16
Azadikhah - تكسل - هلند
بعد از انتخابات که حرب الله لبنان در سرکوب مردم ایران کمک کرد. حزب الله لبنان جوان های ما را در خیابانهای تهران کتک می زدندو در زندان های مخفی بهشون تجاوز می کردند. مردم ما هیچ وقت این جنایات را فراموش نخواهند کرد. کسی که در مقابل ظلم ساکت بشینه دست کمی از ظالم نداره ما مردم هم تاحالا هرچی گذشت کردیم بس است .گذشت و مظلومیت مامردم ظالمان را روز به روز گستاخ تر کرده است . حتی اگر به اصل قصاص اسلامی هم اعتقاد داششته باشیم باید حزب الله لبنان وبرادران سپاهی و بسیجی باید روزی تقاص این جنایاتشان را پس بدهند به این یکی که دیگر اعتراضی ندارید چون دقیقا موافق قوانین قصاص در ج. ا است.
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 07:23
Azadikhah - تكسل - هلند
جنگ جویان طرفدار رژیم جنایتکار ضد ایرانی‌ اسلامی(ragsey - تبریز - ایران, بیداری اسلامی - تهران - ایران) این مطلب روبخونید:1-چرا همیشه مردم ما باید هزینه جنگ لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها با اسرائیل را بدهند؟!وقتی که اکثریت مردم ما به نان شبشان هم محتاجند چرا باید دلارهای نفتی را در شکم اعراب بیگانه‌ای بریزیم که روزی اگر ما به انها احتیاج پیدا کنیم حتی حاظر نخواهند شد یک دلار به ما کمک کنند...نمونه بارز این قضیه را درمورد فلسطینیان ساکن کویت مثال می زنم که تا قبل از حمله عراق به کویت دولت کویت به آنها پناه داده بود و کمک‌های مالی زیادی هم به آنها می نمود اما به محض اینکه کشور کویت توسط عراق اشغال شد.
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 07:30
Azadikhah - تكسل - هلند
2- همین فلسطینیان نمک به حرام با همکاری گشترده با نیروهای صدام حسین باعث دستگیری و کشته شدن تعداد زیادی از نیروی مقاومت کویت شدند که در طول زمان اشغال در کویت مانده بودند و بر علیه نیروهای اشغالگر عراقی عملیات‌های شبانه و غافلگیرانه انجام می دهدند . فلسطینیان همچنین به صدامیان در غارت منابع طلا و بانک‌های کویت کمک فراوانی کردند دولت کویت پس از ازادی کشور بلافاصله همشونو اخراج کرد . بفرمائید حالا چه می گوئید؟ فلسطینی‌ها و کویتی‌ها که هر دو عرب هستند کلا حتی تو جهان عرب هم کسی از فلسطینی‌ها و لبنانی ها(شیعیان لبنان) دل خوشی ندارد.
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 07:31
Azadikhah - تكسل - هلند
خیلی‌ از این توده‌ای‌های سابق و اسلام گراها از قدرت سهمگین اسرائیل خبر ندارند ، اسرائیل در حال حاضر ۳ تا زیر دریایی اتمی‌ با موشک‌های آماده به شلیک در داخل آب‌های عربستان داره ، دیوانگی محض هست اگه جمهوری اسلامی به اسرائیل حمله کنه،ممکن هست البته حمله ایرانئ به اسرائیل صورت بگیره و این حمله ممکن هست اسرائیل رو اذیت کنه ، ولی‌ پاسخ اسرائیل میتونه تا ۲۰۰ سال ایران رو به عقب برگردونه !
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 07:33
shahram407 - تهران - ایران
مرگ ، نفرین و ذلت ابدی بر هرچی وطن فروش و جیره خواره بیگانه و درورد بی پایان پروردگار بر تمامی کسانی که غصه کشورشون رو میخورند و حاضرن تا پای جان در برابر اجنبی از مام کشور که همچون ناموس عزیز و گرامی هست دفاع کنند.نه مثل ترسو های بزدل که سنگ خارجی را به سینه میزنند خاک بر سرشون!!!
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 08:09
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
الان بهترین گزینه واسه شماها شهادت است پیش به سوی بهشت برو جلو بوق بزن......................... امام خمینی غده سرش داشت مرد.
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 09:59
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
اینو مطمئن باشید که اگر در زمان جنگ ایران و عراق جوانان ایرانی از همه چیزشون مایه گذاشتن و جونشونو که عزیز بوده رو کف دستشون گذاشتن و از میهنشون دفاع کردن اونها نان رژیم شاه رو خوردن و در آن زمان رشد پیدا کرده بودن اما الان به هیچ وجه ما که اکثریت مردم هستیم حاضر نیستیم سنگ نادانی و تندروی و کجروی این رژیم کثیف را به سینه بزنیم. همان بسیجی ها و .. که از خداشونه شهید بشن بهتره. """"زنده باد ایرانی آزاد""""
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 11:11
mortimer - اصفهان - ایران
shahram407:آدم سنگ غربی به سینه بزنه ولی ساندیسی نباشه/آدم سنگ غربی به سینه بزنه ولی تازی نپرسته.باز به ما که به قول شما غربی می پرستیم و تازی وحشی نمی پرستیم و با خدامون به یه زبون دیگه حرف نمی زنیم.کاملا معلومه کی خودشو فروخته.
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 13:00
mostafa1979 - تهران - ایران
. :شماها سنگ غربو به سینه میزنید و در ضمن نژاد پرستم هستید.مهم انسانیته چه عرب چه عجم چه غربی چه شرقی. mortimer
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 15:39
mostafa1979 - تهران - ایران
. :شماها سنگ غربو به سینه میزنید و در ضمن نژاد پرستم هستید.مهم انسانیته چه عرب چه عجم چه غربی چه شرقی. mortimer
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 15:40
mostafa1979 - تهران - ایران
اسرائیل نفسای اخرشو داره میکشه بابا.حالا شما هی ساندیس ساندیس کنید و فحش بدید.به برکت خون شهدا ایران با همه سختیهایی که میکشه روی امریکا و اسرائیلو کم کرده.شماها یا خوابید یا خودتونو به خواب زدید
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 15:45
mortimer - اصفهان - ایران
mostafa1979:"اسرائیل نفسای اخرشو داره میکشه بابا.حالا شما هی ساندیس ساندیس کنید و فحش بدید.به برکت خون شهدا ایران با همه سختیهایی که میکشه روی امریکا و اسرائیلو کم کرده.شماها یا خوابید یا خودتونو به خواب زدید"/بـــــــــــــــــــــــــله، من نژاد پرستم شما اصــــــلا نژاد پرست نیستیا!..نه..ابدا.شما اول دست از تناقض گویی بردار بعد حرف بزن.مستر ساندیسی.
جمعه 4 آذر 1390 - 08:18
Azadikhah - تكسل - هلند
mostafa1979 - تهران - ایران :خون شهدا به شما اصلا چه ربطی‌ داره؟ اینو اول روشنش کن و بعدشم اسرائیلی که دور از ایران هست عزیز به من و شما چه ربطی‌ داره فلسطین و لبنان به من و شما چه ربطی‌ داره؟اینها همش سیاست کثیف هست.نه آمریکا و اسرائیل کارش درسته نه ج اسلامی ایران!اینقدر سنگ فلسطین و کشورهای عربی‌ رو به سینه نزنید آقا جون اینها واسه من و شما تره هم خورد نمیکنن! عزیز این کشورهایی که ایران درس اونها داره پول نفت این ملت رو بهشون میده مثل سورهٔ،فلسطین و لبنان مردمش از ایرانیها متنفرند !در فوتبال ایران و بحرین پرچم ایران رو بحرینی‌ها آتیش میش زدن حالا بشینین دم از مظلومیت مسلمونای بحرین بزنین.
جمعه 4 آذر 1390 - 15:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.