رویانیان: این پرسپولیس تیم من نیست, به زودی از نام مربی بزرگ باخبر می‌شوید


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ممکن است همین روزها با یکی از مربیان بزرگ مذاکره کنیم و شما هم باخبر شوید.

 رویانیان: این پرسپولیس تیم من نیست/به زودی از نام مربی بزرگ باخبر می‌شوید

به گزارش فارس، محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۱۰ بازی که من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بودم اگر اشتباه نکنم، فقط یک باخت داشته‌ایم و جا دارد که پیروزی برابر سایپا را تبریک بگویم. وظیفه ما این است که تلاش بکنیم پرسپولیس نسبت به گذشته خود بهتر شود چون هواداران از ما انتظار دارند.
 
وی افزود: استیلی نباید دیگر درباره استعفا حرف بزند چون دیگر معنایی نمی دهد. اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد، قطعا خود من همه چیز را می‌گویم و از این تیم کنار می‌روم اما خوشبختانه همه در حال تلاش هستند تا این تیم موفق شود. ما در ۱۰ بازی ۲۱ امتیاز گرفتیم که اگر همه بازی‌ها در لیگ برتر انجام می‌شد، اکنون در صدر جدول بودیم.
 
رویانیان خاطرنشان کرد:‌ما برای فصل آینده برنامه‌ریزی‌هایی داریم؛ چند مربی بزرگ جزء گزینه‌های فصل بعد ما هستند که در بین آنها استیلی هم هست. ممکن است همین روزها با یکی از این بزرگان مذاکره کنیم و شما هم باخبر شوید. دیدار با این مربی در یکی دو هفته دیگر خواهد بود. ما فرمول خاصی را برای فصل آینده با کار کارشناسی درنظر گرفتیم که هر کس بهتر بود را انتخاب می‌کنیم. ما از الان در حال برنامه‌ریزی هستیم.
 
رویانیان یادآور شد: حتی در حال انتخاب بازیکنانی هستیم که دوست داریم فصل آینده در تیم ما باشند. خودتان می‌دانید چون امسال من دیر به این تیم اضافه شدم و تغییراتی داشت، تیم من نمی‌تواند باشد، چون من آنرا نبسته‌ام. دوست دارم با سلیقه خودم این تیم را ببندم که همیشه موفق باشد. انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد تا بتوانیم در آینده محکم‌تر و قدرتمندتر در میادین ظاهر شویم.
 

+49
رأی دهید
-100

حرف من - تهران - ایران
با سلیقه خودش !! انگار تیم مال باباش ...سردار شما برو همان سر ها را بر ،دار کن نمیخواهد فوتبال را بر ؛ دار کنید . هیچی دیگه فاتحه تیم پرسپولیس هم خوانده شد .
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:30
ghafas - مشهد - ایران
تیم تو هیچ وقت نمی باشد لاشخور ببند فکتو
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:31
iran2196 - سمنان - ایران
موفق باشی سردار
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:45
zapata_zapata - منچستر - انگلستان
این عملیات سریتون منو کشته،، این اخبار دیروزه پیشه که اریکسون سوئدی رو میخوان باهاش قرارداد ببندن. این هم لینکش .... https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2064680/Sven-Goran-Eriksson-set-Iran.html
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:32
soheil rad - بابل - ايران
لیاقت تیم پولیس امثال شما سردارهای مفت خور هستید که خون ملت رو تو شیشه کردید الان هم برای خوش رقصی عکس یه سپاهی تروریست رو چسبوندید به لنگتون تا پول اون سرمربی هوس باز سوئدی رو که اوازه کثافت کاریهاش دنیای فوتبال رو برداشته رو از بالا تامیین کنید این تیم با تمام حمایتی که از طرف دولت و آخوندها میشه به هیچ کجایی نمیرسه و روز به روز بیشتر در فلاکت و بد بختی فرو میره .
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 11:00
همشهری - کرمانشاه - ایران
ببینم میدونی فوتبال روچه جوری مینویسند
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 12:21
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
تیم با سلیقه مربی بسته می شود جناب تیمسار. ضمنا تیم هیچوقت مال تو نمیشه حتی اگه بخریش. چون این تیم پرسپولیسه. به امروزش نگاه نکنید.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 12:53
Anarchist - دبلين - ايرلند
مثل اینکه پرسپولیس اه ملوان دنبالشه که جام حذفی رو با کمک فدراسیون بهش هدیه دادن..!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 13:00
zoroye iran - وين - اتريش
Anarchist - دبلین - ایرلند. شکست فولاد در جهنم گرما و خاک که چشم چشم رو نمیدید و سپاهان که برای خودش تیم ملی بود و ۴گل به ملوان و بازی برگشت که انزلیچیها ناجوان مردانه تا صبح در هتل فحش دادن به پرسپولیسیها و بازیکنها تا صبح نخوابیده بودن با یک لشکر مصدوم و محروم حذفی رو برد کیسه که از ملوان حذف شد و سال قبلش از تیم دسته دو چیچیک فارس حذف شد حالا هم لگن باید در پلی اف شرکت کنه و اگه بالا بیاد اسیایی میشه
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 15:58
sia_sefid - تهران - ایران
وقتی بخوان با ملت رو به رو بشن .. میان سراغ حساس ترین نقاط . وجود علی کریمی با غیرت که تنها ورزشکاری بود که جلو یه دولت وای ساد مجبورشون کرد که واسه کنترل اوضاع بیان پرسپولیس.. چه فشاری به این اس فسی ها اومده .. ما که رفتیم آسیا .. ..تاجی ها!!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 18:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.