پیشنهاد سنگین پرسپولیس به یک مربی

یک روزنامه چاپ انگلیس از پیشنهاد یک میلیون پوندی پرسپولیس به اسوون گوران اریکسون خبر داد.

 

به گزارش فارس و به نقل از سان، اسوون گوران اریکسون در گذشته سرمربی تیم انگلیس بود و اکنون پس از هدایت لسترسیتی، با پیشنهادی بزرگ از ایران مواجه شده است.
 
این مربی سوئدی ۶۳ ساله که هم اکنون در لستر اقامت دارد تاکنون تیم‌های باشگاهی و ملی زیادی را هدایت کرده و با مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به مذاکره پرداخته، مذاکره‌ای که در صورت کسب توافق رقمی بالغ بر یک میلیون پوند (بیش از 2 میلیارد تومان) را برایش در بر خواهد داشت.
 
منابع خبری اعلام کرده‌اند اریکسون به دبی سفر کرده و در‌‌‌ آنجا با محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس ملاقات کرده است. رویانیان گفته است: درجست‌وجوی یک مربی بزرگ هستیم و ‌مذاکراتی با اریکسون انجام داده‌ایم.
 
سان در ادامه این گزارش نوشته است: اریکسون که همیشه زندگی مجللی داشته، در صورت پذیرش کار در ایران از شرایط زندگی سخت‌تری برخوردار خواهد شد.
 
مطابق این گزارش اریکسون در 5 سالی که هدایت تیم ملی انگلیس را در اختیار داشت،‌ از حقوق ۵ میلیون پوند در سال برخوردار بوده است. او تاکنون در شش کشور فعالیت کرده که شامل دو تیم باشگاهی اسکاندیناوی، بنفیکای پرتغال، رم، فیورنتینا،‌ لاتزیو و سمپدرویا ایتالیا بوده اما در منچسترسیتی و ناتس‌کانتی ناکام بوده و ماه گذشته از مربیگری لستر‌سیتی اخراج شده است.
 
این نشریه همچنین اقدام به مقایسه میان برخی امکانات دو شهر تهران و لستر به شرح زیر پرداخته است:
 
جمعیت تهران: ۸.۴ میلیون نفر، جمعیت لستر: ۲۸۵ هزار نفر
غذا در تهران: انواع کباب‌ها، پیتزا- غذا در لستر: انواع کباب
ورزش‌‌ها در تهران:‌ فوتبال و اسکی- در لستر: فوتبال و راگبی
بناهای دیدنی: در تهران:‌ بنای برج آزادی، در لستر: مرکز ملی

+202
رأی دهید
-31

darkoob-1390 - قم - ايران
بابا ۲ میلیارد کجا و ۳ هزار میلیارد کجا ! حالا اونش اصلا هیچ ،ما حاضریم این پول رو خودمون بدیم ولی‌ دیگه این ریخته استیلی رو نبینیم .
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:08
dashti - لارستان - ایران
چه خوش خیالیم!!!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:09
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
مورینیو رو بیارید-‌بیژن مورینیو( افشین قطبی )رو بیارید- بالا برید پایین بیاین استقلال سرورتونه
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:37
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
چقدر التماس این و اون رو می‌کنید:شکر خدا ما استقلالی‌ها مربی‌ هامون همه بزرگ‌ها و آقا‌های آبی پوش بودن و هستن.از پرویز رفت و برگشت و رفت و....گرفته تا صمد مرفاوی و بهتاش فریبا و نامجو مطلقو پور حیدری و مرحوم حجازی .هرکی‌ غریبه هم بیاد فرق نمیکنه دنیزلی باشه یا اریکسون یا بیژن مورینیو فقط و فقط میتونه زیر دست این آقا‌ها کار کنه و بس!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:45
lucas71 - اوپسالا - سوئد
سالی‌ ۵ میلیون می‌‌گرفته..... حالا ۱ میلیون برای چند سال, سالی‌ یا برای چند سال... برای این بابا هیچی نیست انقدر پول داره که داره راحت زندگی‌ می‌‌کنه ، بعدش این بابا خوش گذران تیر ی است فکر نکنم قبول کنه با اون شرایط ایران
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 22:00
hovakhshatare - تهران - ایران
باز سناریوی همیشگی تیم‌های ایرانی شروع شد. اول صحبت از اریکسون و فرگوسن و گواردیولا و مورینیو می‌شه آخر سر هم صفرعلی بقال رو از علی‌آباد کتول میارن می‌کنن مربی! بعد هم میگن به این نتیجه رسیدیم که مربی بومی بهتر جواب می‌ده!! پرسپولیس حقشه! در حق دایی ناجوانمردی کردن حالا استیلی تیم رو به جایی رسونده که تا حالا پرسپولیس این‌قدر بد و متزلزل نبوده. دایی حداقل دو قهرمانی جام حذفی برای پرسپولیس گرفت و حقش نبود که اینطوری باهاش برخورد کنند.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 23:14
zoroye iran - وين - اتريش
داستان تیم باعث شده تا هر ننه قمری کیسه کشی تز بده هدف نابودی پرطرفدارترین تیم ایرانه دو سال لگنو داغون کردن امسال پرسپولیس وگرنه اخراج استیلی این همه کش و قوس نداره یه مربی داخلی خوب برای امسال خوبه تا موقعی که استیلی هست تماشاچیها و هواداران اعتراض میکنن استیلی باید استعفا بکنه تا اوضاعش بدتر نشده تیم رو اقایان سیاسی داغون کردن تا به اهداف کثیفشون برسن ترس از اجتماع .یه مربی داخلی قال قضیه رو تمام کن که نمیکنن و تیم رو به نابخردهای سیاسی دادن و دارن با مردم بازی میکنند
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 01:12
fdsa60 - تهران - ایران
hovakhshatare - تهران - ایران دایی مربی بزرگیه ولی سرشار از حاشیه .اگه یکم مثل کریم باقری مودب باشه و خودشو درگیر حاشیه ها نکنه مشکل حل میشه.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 02:31
Hamid1970 - ارواين - امريكا
أیا پیراهن پرسپولیس را مقابل سایپا را دیدید وأی وأی
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 06:32
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
تیم سیاسی کثیف همینه دیگه...از بالا پول میدن مربی بزرگ میارن آبرو میبرن کار به شکایت در فیفا میرسه مثل همیشه:))لنگه دیگه:)))))
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.