بازگشت مرد جنایتکار به خانه با جسد زن دوم

روزنامه ایران : اواخر فروردین امسال یک مرد چوپان در حاشیه شهر «فسا» با جسد سوخته‌ای روبه‌رو شد و بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد. همزمان با حضور مأموران در محل حادثه و نخستین بررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به یک زن است که در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش در حاشیه شهر با بنزین به آتش کشیده شده است.
 پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان در نخستین گام به بررسی پرونده گمشده‌ها پرداختند، اما تحقیقات در این شاخه به نتیجه نرسید. پزشکی قانونی هم مرگ زن ناشناس را خفگی اعلام کرد. در ادامه وقتی مأموران احتمال دادند مقتول اهل استان دیگری است، عکس و مشخصات مقتول را در‌اختیار مراکز پلیس آگاهی سراسر کشور قرار دادند. در حالی که تحقیقات همچنان به بن‌بست رسیده بود، پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد همزمان با کشف جسد سوخته، دختر جوانی نیز به شکل مرموزی در یکی از شهرستان‌های این استان ناپدید شده است. با کشف این سرنخ، تیمی از کارآگاهان «فسا» راهی این استان شده و به تحقیق از خانواده دختر گمشده پرداختند.
 پدر «ناهید» گفت: «26 فروردین دخترم از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. حال آن‌که ناهید همیشه قبل از تاریک شدن هوا به خانه باز‌می‌گشت. حالا هم احتمال می‌دهم برایش اتفاق ناگواری افتاده باشد.» بدین‌ترتیب جسد سوخته ناشناس شناسایی و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. تیم جنایی که اطمینان داشت «ناهید» قربانی انتقام کور شده، پس از تحقیقات گسترده دریافت ناهید بدون اطلاع خانواده‌اش به عقد موقت یک مرد آشپز درآمده بود. دختر جوان چهار سال با مرد آشپز رابطه داشته و در این مدت موضوع را از همه مخفی کرده بود. با کشف این سرنخ، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری «خسرو» - مرد آشپز - آغاز شد، اما شواهد نشان می‌داد مظنون اصلی جنایت همزمان با قتل متواری شده است. احتمال قتل به دست «خسرو» زمانی قوت بیشتری گرفت که تیم جنایی دریافتند نخستین همسر او اهل شهرستان «فسا» است. با این وجود کارآگاهان پس از ردیابی‌های تخصصی هفت‌ماهه جنایتکار فراری را در استان فارس به دام انداختند. «خسرو» پس از انتقال به اداره آگاهی منکر قتل و آشنایی با مقتول شد، اما پس از روبه‌رو شدن با دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید.
 او در تشریح جزئیات جنایت گفت: «پنج سال قبل برای کار به یکی از شهرهای استان «کهگیلویه و بویراحمد» رفته و در یک رستوران به عنوان آشپز مشغول به کار شدم. همسر و پسرم نیز در شهرستان «فسا» در خانه پدرزنم زندگی می‌کردند. یک روز که در حال پیاده‌روی در شهر بودم، با ناهید آشنا شدم و پس از چند بار ملاقات، او را به عقد موقت درآوردم، اما یک ماه بعد همسر اولم متوجه ماجرا شد و برای ادامه زندگی خواستار قطع ارتباطم با ناهید شد. اما به دلیل علاقه زیاد به ناهید، به رابطه‌ام با او ادامه دادم. پس از 4 سال ناهید از من خواست همسرم را طلاق بدهم و با او ازدواج کنم که این موضوع موجب بروز اختلاف‌های جدی میان ما شد و هر روز هم درگیری و مشاجره داشتیم. اواخر فروردین دوباره با هم درگیر شده بودیم که در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را خفه کردم. در حالی که بشدت ترسیده بودم، جسد را در صندوق عقب انداخته و به سوی «فسا» گریختم. در آنجا سراغ همسرم رفته و موضوع را به او گفتم. همسرم هم پیشنهاد داد برای مخفی ماندن راز جنایت جسد را در بیابان‌های اطراف شهر آتش بزنیم. بعد با کمک هم نقشه را اجرا کردیم.» سرهنگ حیدری - رئیس پلیس آگاهی استان فارس - با اشاره به این خبر گفت: پس از این اعتراف‌ها، همسر خسرو هم به اتهام مشارکت در آتش زدن جسد و مخفی کردن راز قتل «هوو» دستگیر شد که تحقیقات از آنها در اداره آگاهی ادامه دارد. وی افزود: در صورتی که ادعای مرد جنایتکار درباره قتل همسر دومش در استان کهگیلویه و بویراحمد اثبات شود، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار کارآگاهان این استان قرار می‌گیرد.
 

+173
رأی دهید
-37

avasar - وین - اتریش
لعنت برروحت خمینی که همچین گرگ هایی رو تربیت کردی وبه جان مردم بیچاره انداختی.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 03:52
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
منتظر افاضات اسلامیون در تعریف و تمجید از صیغه هستیم.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 04:25
porharfi - آرنم - هلند
مــَرد باید 2 زنه باشه!!..اگه نه ؟؟ مــَرد باید قاتل باشه!!..خشن و جنایتکار!!.. //از ترانه سراها و خوانندگان ایرانی//.....مَـــردونگی یه دیگه!!..همینه دیگه!!. چی میگی؟؟!!چی میخوای؟؟!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 09:23
ariana11 - تورنتو - کانادا
حالا این ایرانی‌‌ها چه دست بزن و بکش و جسد آتیش بزن و اسید پاشیو چاقو کشیشون زیر سایهٔ این دین مبارک اسلام تقویت شده، همینه دیگه مملکتی که از اسلام پند و اندرز بگیر چیزی جز این ایدش نمی‌شه. واقعا آدم کشتن شده اسباب بازی. حال آدم به هم میخوره دیگه از این همه جنایت و کثافت کاری.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 09:33
a.ahooraei - اهواز - ایران
همه اش از این پیشنویس های مزخرف شیعه گری و صیغه گری نشئت میگیره. ها وقتی دخترهای خودشون را شوهر میدن از مرده امضا میگیرن که هوو روش نیاره و ملت بیسواد را به جون هم میندازند. تف به این مسلک و آیینتون.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 13:19
sp777 - آستانه - ایران
جای بسی تاسف است همین
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 17:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.