مهدوی کیا: خدا را شکر هامبورگی ها هنوز به یادم هستند

مهدی مهدوی کیا تائید کرد برای شرکت در بازی خیریه ، 13 دسامبر به هامبورگ سفر می کند.


کاپیتان سابق تیم ملی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:« برای بازی خیریه به نفع کودکان گرسنه آفریقایی ، از من دعوت شده که در تیم ستاره های هامبورگ به مصاف ستاره های بزرگ دنیا برویم. خیلی خوشحالم از اینکه هامبورگی ها هنوز به یاد من هستند و برای چنین رویدادهایی از من دعوت می کنند. به احترام این دعوت و با هماهنگی انجام شده با باشگاه در این مسابقه شرکت می کنم.»

او ادامه داد:« بازی دوباره در ورزشگاه شهر هامبورگ و در کنار دوستان سابقم اتفاق خیلی خوشایندی است برایم. خیلی خوشحالم که به این بازی انسان دوستانه دعوت شدم و می توانم نقش کوچکی در این اقدام انسانی داشته باشم. به هر حال اینکه روبروی جمعی از بزرگترین بازیکنان تاریخ دنیا مثل رونالدو ، زیدان و فیگو به میدان می روم ، آن هم در ورزشگاهی که تماشاگرانش سال های بسیار خوبی را برای زندگی ورزشی ام ساخته بودند ، حسی بی نظیر است.»

مهدی که خودش هم فعالیت های خیریه در کشورمان انجام می دهد؛ در پاسخ به این سئوال که خودش آیا برنامه ای برای دعوت از ستارگان فوتبال جهان برای کمک به کودکان مستمند ایرانی ندارد ، گفت:« راستش برنامه های زیادی از این دست ، با توجه به اندک ارتباطاتی که دارم در ذهنم هست. راستش فعلا که بازی حرفه ای اجازه انجام شان را نمی دهد اما مطوئن باش بعد از پایان فوتبالم ، وقت زیادی را برای اینگونه مراسم می گذارم و برنامه های مختلفی برای دعوت از بازیکنان سرشناس و برگزاری برنامه های خیریه و خیلی از اقدامات این چنینی دیگر دارم که انشاالله اگر عمری باشد ، انجام شان می دهم.»

+122
رأی دهید
-61

zoroye iran - وین - اتریش
کیسه کش‌ها دلیل خداحافظی مجیدی رو بخونن سایت مازیار ناظمی https://maziaran.blogfa.com/post-1416.aspx
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 01:08
soheil rad - بابل - ایران
برد استقلال مقابل لنگ تو رده سنی امیدها رو به همه استقلالیای عزیز تبریک میگم. امسال استقلال تو همه رده های سنی(بزرگسالان - امید - جوانان - نوجوانان) ... رو شکست داده. واقعا استقلال سرور لنگه
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 03:09
oshtoleshang - مشهد - ایران
موجب سرافرازی مردمی عزیز دوست داشتنی
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 03:31
ghafas - مشهد - ایران
برو افتخار ما. مهدی عزیز دوستت داریم
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 06:15
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کارشناس قلابی توهمی سوژه اینقدر روزنامه زرد نخون:)بیا برو صحبتهای جدید ترابیانو بخونhttps://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1466625...اگه اینجا نگیم تو که کور میشی اینارو نمیبینی تو سایتا ودیگه بقیشو از قدرت کارشناسیه خودت جلو میبری:))مجیدی هم قبول داشتی دیگه:))))
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 13:06
zoroye iran - وين - اتريش
باز کامنتهام اتیشت زد باز میخوای مثل همیشه گریت بندازم دیدی خودت شروع کردی باز زیرش نزنی..تا حالا گوشت به کلمه تکذیب آشنا نشده تو ایران تکذیب کردن نقل محافله و دروغ حناق نمییاره باز بهت میگم تا شاید بفهمی البته بعید میدونم بفهمی هر کسی آزاده نظرشو بده ..ولی کلا بیچاره شدی رفت ولت نمیکنم
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:15
zoroye iran - وين - اتريش
یک بازیکنتونو قبول داشتم اونهم بخاطر کاراکترش و من از همون اول در کانتهام هم موجوده گفتم مجیدی بخاطر چی خدا حافظی کرد دلش بحال جوانها نسوخته اینها اگه ۴۰ درجه تب هم داشته باشم ۱ درجشو به کسی نمیدن از تیم اخراج شده حالا تو خودتو بکش اخراج افتاد فکر کرده کرش هم پرویز مو قشنگه همونطور که مجیدی اخراج شد ترابیان هم شوت شد بیرون مازیار ناظمی مثل تو و ترابیان چرند نمیگه تکذیب کردن در ایران اپیدمی شده این اقا حرف زده بعد مثل بقیه تکذیب کرد
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 23:09
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کارشناس قلابی کرکرخنده باز ضایع شدی نمیدونی چی بگی چرت وپرت میگی:))) ...مغز:) قبلا هم گفتم تو این شرایط افتضاح لنگ داری بدجور میسوزی فقط دنبال چیزی بر علیه استقلال میگردی تا عقده هاتو خالی کنی ولی هر دفعه هم ضایع میشی عشقم میکنی:))این موضوع هم فقط از نظر تو واقعیه جزغاله:)فرهاد لنگ سوراخ کن:)
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:33
zoroye iran - وين - اتريش
از لحاظ من تو صفری و مهمل میبافی و سوژه خنده ای بیش نیستی و ای کیوت در حد جلبکه مثل همیشه آتیشت زدم و شروع میکنه ..و همیشه ضایع میشی و رنگیت میکنم باز از رو نمیری .. تو که ساده لوحه سایتهای .. مال و تکذیب کننده رو باور میکنی تا ادمهایی مثل تو وجود داره مملکتمون همین میشه خدا امیدوارم کاری کنه که قدرت درک تو بالا ببره البته بعید میدونم .. .اگه مجیدی فسیل ۳۶ ساله دلش برای جونها میسوخت از لگن بره و به افرادی مثل محبوب مجازها جا رو باز کنه همین مجیدی اگه ۳ بازی ذخیره بشه و یا زود تعویض بشه لگن رو به اشوب میکشونه عقلتو بکار بنداز ایکیو پایین
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 14:40
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
بتوچه بچه مجیدی تا کی تو استقلال باشه..به تو که باشه هر کی زده لنگو سوراخ کرده باید از این فوتبال بره:))))سوژه خنده:))کوچولوی توهمی هیچکی حسابت نمیکنه اومدی اینجا عقدهاتو خالی کنی..
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 21:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.