چشم های سیف الاسلام

 

سیف الاسلام قذافی - روزهایی که جیک جیک مستانش بود

 چشم های سیف الاسلام


سیف الاسلام قذافی - روزی که به دام افتاد
دیکتاتورها هرگز آدم های شجاعی نیستند ، وحشت در چشمان آقازاده قذافی کاملاً‌مشهود است

چشم های سیف الاسلام

چه بسیارند عبرت ها و چه اندک هستند عبرت گیرندگان!

+232
رأی دهید
-30

آشی - لندن - انگلیس
خوب وقتی می بینه که این شورشیان آدم کش به اصطلاح انقلابی که ادعای اسلامی بودن می کنند و الله اکبر سر می دهند پدرش را مثل حیوان به قتل رساندند، معلومه که وحشت می کنه. در ضمن ایرانیان یوک، نتیجه گیری را به عهده خوانندگان بگذر. باید بعنوان یک رسانه بی طرفی را حفظ کنی.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 14:44
mehdikhoda - پادربورن - آلمان
امیدوارم زنده باشم و ببینم از این عکسها از احمدی‌نژاد ، خامنه ای‌ و اون پسر عوضیش انداختند.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 14:59
Dara va sara - پرت - استرالیا
پس نتیجه میگیریم عملی که علیا حضرت شاهنشاه آریامهر در 30 سال پیش انجام داده. نشات گرفته از یک فکر و شعور بالغانه بوده. ایشان باوجودی که در اوج قدرت قرار داشتن. بدون اینکه بخواهن مردم خود را به خون بکشند و کشور را به آشوب و نام خود را خدشه دار کنند. با احترامی که فقط لایق افراد دور اندیش بود از مسند قدرت کناره گرفت و انچه مردم طلب کردن به ان گردن نهاد.و اینجاست که تاریخ نام محمد رضا پهلوی شاهنشاه ایران را زنده نگهمیدارد.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 15:09
darkoob-1390 - قم - ايران
هههههه.. شبیه یکی‌ از ۴۰ دزد بغداد شده!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 15:29
delmorde - یوتوبوری - سوئد
. علیا حضرت شاهنشاه آریامهر با سلام و عرض ادب هموطن عزیز مثل اینکه خیلی وقت است استرالیا هستی البته بدو دلیل طبیعی است اول اینکه لغت ایرانی نیست عربیست دوم ادم که مدتی در خارج از وطن باشد زیاد سروکار با اینطور لغات عربی ندارد. اعلی حضرت یا بهتر بگم اعلیحضرت برای مذکر و علیا حضرت برای موئنث است مانند علیاحضرت شهبانوی عزیزمان فرح پهلوی. منهم با اینکه مدت زیادی نیست سوئد هستم خیلی از لغات عربی را اشتباه می کنم. حالا دوتا شدیم. امیدوارم بی ادبی منو ببخشید.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 16:19
romano - تهران - ایران
آشی - لندن - انگلیس دوست عزیز وحشی اونیه که ملتش رو موش و سگ خطاب می‌کنه و 42 سال به تحقیرشون می‌پردازه بدیهیه که بموقع هم موش و سگ به جونش بیفتن نه بچه آدم نوریان مر نوریان را طالبند ناریان مر ناریان را جاذبند. بعد هم الله اکبر در زبان عربی جنبه قداست در محاوره روز مره نداره و بعنوان یک اوای تحسین، تعجب و .. حتی توسط حتی اونهایی که به الله اعتقاد ندارند یا یهودیهای عرب بکار می‌ره مانند کلمه jesus یا my god در انگلیسی.مهم اینه که یک ملت در مسیر تاریخ راه رشدش رو بره نه بخوره بخوابه برادر بفروشه و به برادرش دشنام بده که جان کم ارزشش رو حفظ کنه خلاصه بیانیه دادن از پشت PC آسونه ولی ظهر صلاة صحرا تفنگ بر دوش خاک و خون در دهن همچون کف و لب تشنه و جان دادن جوون 18 ساله لیبیایی که دیشب خندش تو ذهنت مونده گاندی رو هم تبدیل به قاتل می‌کنه اینها که بدبختها اگر بد بودن عوض کشتن قذافی می‌رفتن دزدی. غربیها مثل آلکاپون می‌مونن اول می‌کشت فرداش 1918 50 هزار دلار گل برای تسلیت می‌فرستاد ساراکوزی باید بگه مرگ هیچ انسانی خوب نیست اما زن قدیم خودشو دو روز هم تحمل نکرد به این می‌گن سیاست.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:27
ARTEMIS.SW - پاریس - فرانسه
او هم خائن بود//زنده باد بختیار//عوضی کثافت
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:38
milad bandar - بندرعباس - ایران
چه بسیارند عبرت ها و چه اندک هستند عبرت گیرندگان!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:38
mahnik - هف - آلمان
در جوابه دارا و سارا باید گفت:خلایق هر چه لایق شاهم اشتباهات زیاد داشت اما نه به اندازه این احمق های سیاست ندان
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:46
amoo uk - ليدز - انگليس
زیاد طول نمی‌کشه دیکتاتورهای اسلامی و ایران فروش از این بدتر ببینند ،به جز تفرقه ،خیانت،،تجاوز و بد بختی چیزی به جا نمیزارن
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:10
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
چهره جدیدش شده عین رهبران القاعده
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:37
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
صرف نظر از اینکه قیاس بین شاه وطن پرست و آزاده ایران آریا مهر با توجه به بافت‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعیه کشورمان ایران با کشوری عقب مانده و رهبری دیوانه مثل قذافی بی‌ انصافیه محض است، نگران این هستم که اسلامیست‌های کفتار لیبی‌ را ببلعند طوری که مردم لیبی‌ ۳۰ ساله بعد با نگاه به گذشته بگویند:چی‌ بودیمو چی‌ شدیم؟!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:40
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Dara va Sara پرت استرالیا افرین بان شعور و درک وفهم تو نازنین افرین بتو که مسائل را درست می بینی . خالا یک عده عقد ه ای و بی خاصیت که در سالهای اخیر با کمک دست های پنهان چند ساعتی برنامه از تلویزیون ها اجاره میکنند و در هفته چند ساعت .... مینمایند . و بدلیل عقد ه حقارت و کم بینی و عدم درک صحیح از مسائل برای حکومت قبلی نسخه می پیچند و برای شاه مملکت ما که واقعا مورد احترام تمام سران کشور های دنیا بود ایراد میگیرند . باز میگویم افرین بدرک وشعور شما
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:46
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
mehdikhoda - پادربورن - آلمان میبینی دوست عزیز فقط یکم اراده و یکصدایی مردم را میخواهد.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:40
khalije farsse iran - تنسبرگ - نروژ
چه چشمهای زیبایی دیکتاتورها باید این چشمها را به خاطر بسپارند تا زمانی‌ که نوبت خودشون بشه بعد مقایسه مکنیم
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:51
**elham** - اصفهان - ایران
یعنی‌ می‌رسه روزی که کسایی که الان دارن مملکته مارو به نابودی میکشونند را به این وضع و بدتر ببینیم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به امید روزی که تمام مردم ایران با هم یک صدا شوند
دوشنبه 30 آبان 1390 - 19:22
دنیای وحشی - تهران - ایران
اگر دقت کنید خواهید دید که گاهی از اوقات دیکتاتورها قابل ترحم تراز مردم هستند .بخصوص دیکتاتورهایی که دردست ملتشان اسیر شده باشند و از قدرت به زمین کشیده شده باشند .زیرا هر آنچه را که فکر میکردند دارند و یا واقعا داشتند از دست داده اند و درنهایت بایستی به بدترین شکل نیز جانشان را نیز بدهند .روزی روزگاری فکر میکردند که محبوب مردمشان هستند و درمصدرقدرتشان صاحب همه چی بودند .غافل از اینکه یک طرف چاقوی دولبه شان جان خودشان را نیز می بریده بی آنکه متوجه این قضیه بوده باشند .
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:43
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
همین یارو بود که میگفت حمام خون راه می‌اندازم، پس چی‌ شد
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:49
دنیای وحشی - تهران - ایران
کاشکی وقتی انسانها صاحب قدرت و مال می شوند برخود نبالند و با به یاد آوردن زندگی گذشتگان درتاریخ بشریت همیشه هشیارانه مراقب رفتار خودشان باشند و هرگزززززز به خود اجازه ندهند که افسارشان از کنترلشان خارج شود که احیانا به چنین عاقبت اسفناک و قابل ترحمی دچار آیند .به خدا قسم که در دنیا هیچ چیز به اندازه خوبی و محبت و دوستی و کمک به هم نوع شیرین تر و جذاب تر نیست .
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:51
Norway-104 - اسلو - نروژ
آشی - لندن - انگلیس.. دوست عزیز- اینجا را خوب آمدید.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 21:46
red.boy - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا_ سلام ببخشید دوست عزیز منظورت رو نفهمیدم. شاه وظیفش رو انجام داد مردم او را نمیخواستن و باید میرفت کنار و کاری رو کرد که باید میکر حالا چه منتی هست این وسط؟
دوشنبه 30 آبان 1390 - 23:00
Royan - بوخوم - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا / مرسی مرسی مرسی این دقیقا همان چیزی بود که من همیشه میگم.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 23:21
Dara va sara - پرت - استرالیا
red.boy - تهران - ایران.. حرف شما بی ربط نیست.. ولی مثل و مانند این حرکت آربامهر را شما در خاور میانه سراغ دارین که کسی انجام داده باشد ؟بعد از گذشت 30 سال میبینیم که چگونه حاکمان بر سر ملت منت میگذارن.!!!!!!!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 00:39
Dara va sara - پرت - استرالیا
ARTEMIS.SW ---mahnik ... اگه کسی بهتر از ایشان( شاهنشاه آریامهر) سراغ دارین که در کفه ترازو خیانتش به ایران کمتر باشد و علم سیاسی و مملکت داریش از ایشان بیشتر باشد نشان ما دهید.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 00:47
Dara va sara - پرت - استرالیا
Royan - بوخوم - bawafa1385 - هامبورگ..درود بر شما عزیزان..این را باید در نظر داشت که اگر اشتباهی هم بوده..متعلق به 30 سال پیش بوده و با نفکر 30 سال پیش شما دمکراسی شاهنشاه آریامهر را باید با دمکراسی جهان مقایسه کنید نه حالا.و با وجود این هم. تازه رنگ و لعاب بهتری با دمکراسی حالای کشورهای خاورمیانه دارد.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 00:58
NedayeAzadi - تهران - ایران
جالب است در نظر شاهپرستها زمین و زمان و همه چیز و همه کس مقصرند به جز از خود شاه. تا زمانیکه ما مردم شاه پرست، خمینی پرست، مائو پرست، هیتلر پرست، لنین پرست و این و آن پرست باشیم به هیچ جا نخواهیم رسید. چون چشم پرستنده همیشه بروی حقیقت بسته است. و حقیقت را همیشه در جهت منفعت و خواست خویش تعریف میکند. نظامی پاینده و زنده خواهد ماند که بدون هیچ ترسی آشکارا عیبهایش گفته شود و بطور مداوم و قدم به قدم خود را بروز رسانی و اصلاح کند.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 02:59
mansourehtaghavi - ازمیر - ترکیه
به کسانیکه باید بدانند که این صندلی ها بکسی وفا نکرده.بهتر بود این خانواده خون آشام با حرمت تمام کنار میرفت.نفر بعدی عبد الله صالح سرطان است.حکام بدانند که ظلم ورذالت در حق مردم پایدار نیست ونوبت شان میرسد.همیشه دست بالا دست هست.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 03:27
Mansory - توکیو - ژاپن
سلام اخر و عاقبت دیکتاتوری پدر و فرزندان خونخوار شاید اگر بدون خونریزی کنار میرفتند دولت بعدی لیبی هم گزار به دمکراسی رو با خونریزی شروع نمیکرد 
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 06:20
assassin - ایران - ایران
نوبت خامنه ای هم میرسه
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 08:20
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Dara va sara - پرت - استرالیا. دوست گرامی‌ این نوشته از من نیست!!! نمیدانم چگونه کسی‌ توانسته با ای دی‌ من بنویسد!!!!!!!!!!!!!!!! من هم برای شاه فقید احترام قائلم هم بختیار---و هیچگاه به هیچکدام توهین نخواهم کرد---مرگ بر انقلاب منحوس ایران برباد د ه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 09:47
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
به ایران گنددددد زده‌اید با نام انقلاب و خود الفراررررر به خارج---و هنوز برای توجیه این عمل ننگین آگراندیسمان نقائص آن زمان؟؟ ننگتان با د و کسی‌ که با‌ای دی من فحش داده ای.....مرگت با د!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 09:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
red.boy - تهران - ایران. آقا پسر سرخ!! ملت شاه را نمی‌خواست؟؟ چه می‌خواست؟؟ اسلام ناب محمدی؟؟ شکنجه اعدام تجاوز فقر اعتیاد؟؟؟ پس بکشید که حقتان است!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 10:11
feminism - لندن - انگلستان
ARTEMIS SW / آرتمیس گرامی ضمن اینکه حمایت و پشتیبانی پی در پی شما از شاهنشاه آریامهر و خانوادۀ ارجمندشان بر کاربران آشکار است ولی هر فرد ناپاک و دغلبازی که به جای شما کامنت نوشته را به سایت گزارش کنید و مطمئنا رسیدگی خواهد شد ، بعلاوه اینکه اگر توجه کنید در آی دی شما بین آرتمیس و اس دبلیو خط فاصله ای هست ولی همین نکته در آی دیِ دغلکارانِ سیاهکار نقطۀ کوریست که آدمی را از این مسئله آگاه میکند. یعنی تا چه اندازه این سیاهکاران باید عقده ای و درون تهی باشند که چنین عمل پلیدی را انجام دهند . پایدار باشید.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 10:58
Dara va sara - پرت - استرالیا
ARTEMIS-SW - . درود بر شما و نوشتهای شما.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 11:26
poriyaye_vali - دوحه - قطر
edayeAzadi - تهران - ایران...گل گفتی..بدبختی اینه که مایه عمره عادت کرده ایم به دیکتاتور پروری واین عادت هم ترکش از غیر ممکن هاست
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:16
ايدين - کرج - ایران
٣٣ سال از بیشعوری و کله خرابی و کودنی بعضیها ایران به خرابه تبدیل شده و اون خدا بیامرز اعلیا حضرت فقط عزت و احترام و ابادانی و پیشرفت میخواست ولی بعضیها با مخ کوچیکشون نمیفهمند و ادعای فهمیدن هم میکنند و فکر میکنند فهمیدند ولی نمیدونند اصلاً نفهمند و تا اخر عمر خر و نفهم از دنیا میروند و لیاقتشون همین خامنه ای که هم پولشونو بخوره هم ابروشونو ببره
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:19
Dara va sara - پرت - استرالیا
feminism - آفرین به هوشیاری شما..هر کس اینکار را کرده. معلوم هست که در مکتب ملا فارغ التحصیل در رشته دزدی و نیرنگ بوده. و مثل اجدادش عاری از هرگونه منطق و شعور بوده.. درود.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:43
feminism - لندن - انگلستان
Dara va sara / دوست خوب من، این جانورانی که فقط نام انسان را به یدک میکِشند از بد ذاتان و زشت سیرتانی هستند که خندق وجودشان از تنفر و خشونت آکنده است، وگرنه کدام انسانی که ذره ای وجدان در وجودش باشد دست به چنین عمل ناشایست و پلیدی میزند !! شاد باشی .
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 16:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
feminism - لندن - انگلستان. Dara va sara - پرت - استرالیا. دوستان گرامی‌ باید این را توضیح دهم نقائصی زمان شاه بود و نفوذ ملایان!! ولی‌ -من -شما -و همه کدامیک میتوانیم بگوییم که اشتباهاتی در زندگی‌ خود نداشته ایم؟؟؟ شاه هم به همین گونه ! ..اما این دردناک است که چنین جهنم باور نکردنی در کشوری ایجاد کرد بی‌ آنکه گناه خود را دید!!!!!! آیا دیده‌اید چپ ایرانی‌ از خود انتقاد کند؟؟ در سیستمی‌ که فقط در کامبوج ۲ میلیون نفر یک چهارم مردم قتل عام شدند و ۲۹ میلیون زمان استالین..و بیش از آن زمان مائو در چین! همینطور خفقان در کوبا..آلبانی.رومانی‌و‌و‌و؟؟؟ اینجاست که حالت تهوع به من دست میدهد وقتی‌ اینها و مجاهد با آن ایده ی اسلامی منتقد حکومت گذشته هستند که رو به فراسو داشت!!!از مهر شما سپاسگزار!! روزگارتان خوش!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 15:55
feminism - لندن - انگلستان
ARTEMIS SW / گرامی کاری که این آخوندها و ملایان با کمک ولی نعمتانشون بر سر ایران آوردند صدها سال ایرانیان را به سرخوردگی و عقب افتادگی سوق دادند !!! ننگشان باد ، جیره خوارانشان هم در این سایت پرسه میزنند و بنام دین قلدر بازی میاورند. سربلند باشید.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 23:39
بردیای واقعی - تهران - ایران
به جنایت کار بودنش کاری ندارم! ترس چشماش ناراحتم کرد! چرا انسان باید اینقدر پست باشه و رذالت بکنه که اینطور گرفتار بشه! از مرگ و نیستی هیچ انسانی نباید خوشحال شد! شاید اگه پدرش حاکم لیبی نبود اونم یه آدم دیگه ای میشد! شاید یه آدم خوب!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 01:54
بهروز كياني - تهران - ایران
با تنفر چیزی درست نمی شود! چه از اسلام چه از چیز دیگر!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 07:33
sebil - خراسان-خراسان - ایران
روزگار است آنکه گه عزت دهد گه خوار دارد- چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:19
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آرتمیس‌سؤ - .پاریس - فرانسه جدا متاسفم که ادمین چطور توجهی‌ به تشابه اسم شما و کاربر جدید نداشته.
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 23:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
PARVANE1 - برنموث - انگلستان. اشکالی‌ نیست گرامی‌!! مسئولان سایت هم گاهی اشتباه میکنند مثل همه ی ما!! مهم این است که عزیز دل‌ برادر!! افشا شد من از همین مسٔولان سپاسگزارم که مخالفان رژیم و دینش نیز امکان اظهار نظر را دارند بر خلاف ۹۵ در صد سایت‌ها که در اشغال ارتش سایبری ملایان است...از توجه شما هم میهن سپاسگزارم!
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 06:46
bita bita - اربيل - عراق
امیدوارم به سرنوشت باباى نحسش دجار بشه اینا لیاقتشون همینه
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 12:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.