سگ زرد و اردشیر لاریجانی

آقای اردشیر جواد لاریجانی که معرف حضورتان هست؟ ماجرای دیدار پنهانی او با انگلیسی ها چه؟ یا زمین هایی که سندش رفته است زیر بغل احمدی نژاد؟

همان آقایی که می گوید:در ایران زندانی سیاسی نداریم. اعدام سری نداریم. موسوی خودش از خانه در نمی آید، کروبی ماندن در خانه را انتخاب کرده... نقض حقوق بشر در ایران معنا ندارد و....

حالا همین آقا، در نیویورک، وقتی در برابر سئوال های بهمن کلباسی، روزنامه نگار جوان و بسیار با استعداد ایرانی قرار می گیرد، افاضاتی می کند از این دست:هرگز کشور خودت را نفروش. مزخرفات صدای امریکایی بی بی سی ارزش جواب ندارد، ... وآخر هم اینکه:سگ زرد برادر شغال است!

من بهمن کلباسی را نمی شناسم اما کارهای او را دنبال می کنم و به عنوان یک روزنامه نگار به وی با دیده احترام می نگرم؛ کسی که وقتی آقای لاریجانی داشت بر سر هکتار هکتار زمین خواریش با باند احمدی نژاد و شرکا، معامله می کرد، نگران از درگیری جنگ در میهنش، از آقای اوباما پرسید: "بسیاری از ایرانی ها که ناظر تحقق این سناریو هستند، شباهتی می بینندبا روندی که به جنگ عراق انجامید. یعنی صدور قطعنامه های پی در پی سازمان ملل، تحریم های اقتصادی سخت تر و سرانجام حرف های گاه و بیگاه درباره جنگ و حمله نظامی. شما به آنهایی که نگرانند که روزی با حمله آمریکا یا اسراییل به ایران از خواب بیدار شوندچه می گویید؟ " و یا اینکه: "اگر در میانه فرایند دیپلماسی، اسراییل بخواهد به ایران حمله کند، آیا آمریکا جلوی این کشور را خواهد گرفت؟ " و...

مباحثی که قاعدتا باید آقای لاریجانی ـ که ۱۸ پست دارد که یکی از آنها مشاور قوه قضاییه است ـ بیشتر نگرانش باشد؛ اما او نگران چیزهای دیگریست؛ پرونده های بی شمار، قانون شکنی های فراوان، زدو بندهای پشت پرده و...

از سر همین نگرانی ها هم هست که او اعتراضات مردمی به تقلب در انتخابات را اغتشاش می خواند. ادعا می کند "حتی یک نفر در ایران به صورت مخفیانه محاکمه و مجازات نشده است."

می گوید: "از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه قضایی جمهوری اسلامی  مستقل بودن آن از سایر قوا و باز بودن آن است که سبب می شود اولا همه چیز در آن شفاف باشد و ثانیا اگر نقصی پدیدار شد، سیستم خودش آن را اصلاح می کند".

دبیر ستاد حقوق بشر این قوه قضاییه که نظامش "بسیار هم پیچیده و کامل" است می گوید: در ایران هیچ کسی بدون حکم قضایی در حصر نیست. هیچ وکیلی در ایران زندانی نیست، آن یکی هم که هست[عبدالفتاح سلطانی] فعالیت تروریستی داشته واز گروه تروریستی حمایت کرده...

آقای لاریجانی از این سخنان نغز بسیار دارد؛ اما روزی که پرونده این سه برادر باز شود بسیاری بااین گفته او موافق خواهند بودکه:سگ زرد برادر شغال است.

نوشابه امیری

+219
رأی دهید
-23

demokrasi-solh - صحنه - ایران
بله راست گفته که قوه قضاییه مستقل از همه ی قوا و زیر مجموعه و حقوق بگیر و نوکر بیت رهبریست من به آخرت و حساب و کتاب پس از مرگ معتقدم وای بر این جنایتکاران ،خدا را شکر که جای اینها نیستم حاضرم هزاران بار بمیرم و جای این کفتاران پلید نباشم
دوشنبه 30 آبان 1390 - 11:40
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
اگه راست میگید اون سیاست مدارا و دولتمردان آمریکایی چرا یه وقت حتی برای یه بارم شده به خبر نگارهای جمهوری اسلامی نمیدید!!!!؟؟؟ درصورتی که همیشه خبرنگارای شما بارها اجازه مصاحبه با اولین نفر دولت یعنی رئیس جمهوری رو داشتند در حالی که شما ها از ترستون اجازه نمیدید حتی سخنران تون و سطوح پاینیتون با خبرنگارای ما محاصبه کنند.احمق های متظاهر.زنده باد احمدی نژاد،پاینده باد رهبر.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 11:51
ايدين - کرج - ایران
بیداری اسلامی -جوابی نداری؟ نمیخوای چیزی بگی تارهبر چلاقت شاد بشه؟
دوشنبه 30 آبان 1390 - 12:15
oshtoleshang - مشهد - ايران
به خداوندی خدا دروغگو تر از اینا نداریم
دوشنبه 30 آبان 1390 - 12:17
amir58 - مشهد - ایران
فعلن که بین این لاریجانیها(سگهای زرد) وباند ا.ن(برادران شغالش)چنان تفرقه افتاده که دارن همدیگه رولت وپارمیکنند.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 12:27
mohsen2011 - تهران - ایران
مرسی‌ بابت این مقاله از خانم امیری.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:01
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
نوشابه خانم من هم علاقه خاصی‌ به لاجوردی‌ها ندارم و قصد حمایت ازشون رو ندارم.اما از اونجا که جواب‌های دندان شکنش طفره کردن تعبیر شد باید بگم مثل اینکه سگ زرد و شغال نامییدن بعضی‌ها به بعضی‌‌ها خیلی‌ گرون اومده.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:14
amir-amir - تورنتو - كانادا
برادران لاریجانى از مرده خواران معروف رژیم اسلامى اند
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:17
آینه - لندن - انگلیس
مسیح پسر مریم - تهران - ایران خدائیش برای خنده کمنت میذاری؟ کاری ندارم که ماهواره داری یا نه اما صد در صد شبکه خبر رو نگاه میکنی و حتما هم دیدی که خبرنگارهای ایران چه در لندن و چه در نیویورک راه به راه خبر شلوغی هایه اونجا رو نشون میدند و آزادانه از پلیس اون کشور هم سوال میکنند نگو ندیدی که شک برم میداره ولی چرا ایران تا شلوغ شد همه خبرنگارها بیرون شدند؟ تعصب رو بذار کنار و جواب بده که قبول داری که خبرنگارها آزاد نیستند در ایران.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:56
کاپیتان - تهران - ایران
مسیح پسر مریم - تهران - ایران/ معلومه خوب میرسه ها!!! هیچ انسانی، تاکید می کنم انسان، به خودش اجازه نمی دهد این گونه کسان دیگری را آماج لفاظی قرار دهد. هرچند بر تو هرجی نیست. این ادب ولایت مداران در تاسی از بزرگانشان است که مردمان را بزغاله و گوساله و میکروب و خلاصه هرچه خود لیاقثش را دارند، می نامند.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:44
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
آینه - لندن - انگلیس شما رفتار پلیس های لندن و آمریکا را با اینجا مقایسه کنید تا تفاوت را متوجه شوید.مگر از همان ماهواره ندید که در آمریکا پلیس ها مردم را مثل حیوان رو زمین میکشند!! اما شما سوال کامنت قبای من رو پاسخ ندادید،تازه کریستین امان پور و گزارشهای مغرضانه شان را در ایران میتوانید ببینید تا به دمکراسی ژورنالیستی واقعی پی ببرید.نه آمریکایی که آن پیرزن خبرنگار را به دلیل نظر شخصیش در مورد اسرائیل آن هم بطور غیر علنی گفته بود اخراج و به غلط کردن وا داشتنش!!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 15:17
a.ahooraei - اهواز - ایران
مسیح پسر مریم: من میدونستم که اغلب عقب مانده های عقلی و ذهنی دور و بر این ملاها و این مفت خورها میچرخند اما اینکه اینقدر بل اطلاع و پرت باشی, دیگه حساب نکرده بودم. مرد نا مؤمن و یا مؤمن شما میدونی که ج.ا. حتی توی اسراییل هم روزنامه نگار و خبرنگار داره تا چه رسد به امریکا. چرا نباید رییس جمهور امریکا با خبرنگار ایرانی مصاحبه کنه؟ مگه اونا زیرش زدند که چه ضربه هایی در زمان کودتای محمدرضا شاه به ایران زدند که بخواند از چیزی فرار کنند؟ امریکایی ها و اصولآ غربی ها نون تیزهوشی شان را میخورند. تا امثال شما هست و دنبال خامنه ای میرید که مرگ بر امریکا میگه و از اونور تمام اجناس امریکایی را چند برابر میخره و توی پاچه شما میکنه و لوازم ال جی و سامسونگ و وولوو و ساب و اسکانیا و و و را بنام لوازم کره ای و سوءدی که در حقیقت شرکتهای امریکایی در کره و سوءد هستند به شما و امثال شما میندازه باید هم قشر روشنفکر بنشینه و از دور خاک بر سر شما مردم احمق بگه. برو یه ذره مطالعه کن و کندوکاو و ببین چه بلایی به سرت آوردن و نمیدونی.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 16:25
so_real - زنجان - ایران
مسیح پسر مریم - تهران - ایران رئیس جمهورت به این خاطر همه خبرنگار‌ها را قبول میکنه که می‌خواد خودشو توجیه کنه ، کسی‌ که دزدی یا دروغ میگه خیلی‌ توضیح میده و می‌خواد سرپوش بذاره روی همه اعمالش . از طرفی‌ مگه خبر نگار ایرانی‌ بدون اجازه می‌تونه بره خبر تهیه کنه-- بدون اجازه بزرگان دولت !!!!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:20
dandi - لیدن - هلند
من نمیدونم که این حضرت مسیح مریم چطور شده که پاچه خوار حضرت یه گول شده؟ این یکی‌ دیگه نوبره والله، تو اگه راست میگی‌ برو تو خیابان شهرتان و با صدای بلند بگو که مسیح پسر خداست، انوقت دموکراسی را بهت خود حضرت یه گول نشون میده.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:03
suzanzelmey - هرات - افغانستان
آقای احمدی نزاد در اجلاس سازمان ملل در نیویورک با خاخام های اسرائیل دیدار می کند و آقای لاریجانی در آمریکا با آمریکاها ، آنوقت ملت نجیب و گوش حرف کن ایران را در 22 بهمن - روز قدس و روز 13 آبان با هزینه میلیونی راهپیمایی به خیابانها می کشانند و می گن بگویید مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل و .. حالا فهمیدم اینها فقط شعار است و بس و همه ملت را سرکار گذاشتند و خودشان با اسرائیلی ها و آمریکائیها مذاکره می کنند. و یک مقام بلند در دستگاه دیپلماسی ایران چقدر بی ادبانه صحبت می کند.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:53
toloo-khorshid - تهران - ایران
ایشان هم به خاطر همین است که ۱۶ پست و یا بیشتر را در این نظام به دست گرفته اند، اگر ذره‌ای وجدان در وجود این آقایان بیدار شود هزاران سال چه بسا بیشتر و بیشتر به درگاه خدا زاری کنند و طلب بخشش. متأسفانه چشم دلشان کور شده و پر شده از متاع دنیوی هر چند ادعای دینداری میکنند! ولی‌ باید از خود سوال کنند که آیا این همه دروغ، مکر، ریا و نامردی با چه مجوزی صادر میشود، این نه تنها کمک و دفاع از دین نیست بلکه خیانت به خدا و بنده‌های خداست. آیا عمر ابدی دارند؟ خدا به اینان وعده بهشت داده؟؟؟ خیر اینان گمراهان و ستمگران به اصطلاح مؤمنی هستند که حتا خداوند در قران به صراحت از این گونه افراد یاد کرده که بسزای اعمال خود خواهند رسید.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:25
massoudoslo - اسلو - نروژ
مسیح پسر خدا .تهران .ایران . و میرزاده عشقی شما چرا فشارکی میشید !!!؟ این مرتیکه لاریجانی دروغ میگه و کارش هم همینه خوب که چی !؟ حضرات ما ۳۳ ساله که شما و دروغ هاتون رو دیدیم و میدونیم !حالا تو امریکا و اروپا کی چطوری یکی رو میزنه زمین و از این حرفای شافتم خیاری شما به درد عمه رهبرت هم نمیخوره !خصوصا شما مسیح زاده .تهران .ایران که مثلا حضور گمناامت را اینجا به آروغ میکشی چه فکر کردی!؟مثلا میخای بگی خیلی هستی و در صحنه ای !!؟آدم اینقدر خفت پرست که تو رو ملتش برا یه آخوند زکات زاده(رهبرت ) در بیاد و نوکرش بشه!!؟
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 04:52
Shomali - لاهیجان - ایران
دالتونهای ایرانی!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 18:06
mhroo - کاردیف - انگلستان
به خدا بعضی‌ وقتا که این آقایون دولتی اینجوری حرف میزنن از ایرانی‌ بودن خودم پشیمون میشم چرا اینا این قد بی‌ ادب هستن مگه اینا از حضرت محمد و امام علی‌ نمیگن پس چرا مثل اونا حرف نمیزنا چرا اینقد بی‌ شور هستن ؟؟؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 19:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.