تداوم صدرنشینی استقلال و حاشیه‌های پرسپولیس

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو مسابقه و رقم خوردن دو تساوی در تهران و قم به پایان رسید. در پایان رقابت‌های این هفته، تغییری در صدر جدول ایجاد نشد.

                     تداوم صدرنشینی استقلال و حاشیه‌های پرسپولیس      
 
استقلال تهران با ۲۷ امتیاز به پیشتازی‌اش ادامه داد. نفت تهران و صبا قم نیز با یک امتیاز کمتر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
 
رقابت‌های هفته چهاردهم از روز شنبه اول آذر، آغاز می‌شود. در بازی‌های مهم هفته آتی، استقلال تهران میزبان شاهین بوشهر است که فیروز کریمی سرمربی سابق آبی‌پوشان را روی نیمکت خواهد داشت.
 
پرسپولیس برای فرار مجدد از کمند بحرانی که این تیم را رها نمی‌کند، با سایپا رویارو خواهد شد. تراکتورسازی در تبریز میزبان راه آهن ری با هدایت علی دایی است. تیم های دوم و سوم جدول یعنی نفت تهران و صبا قم نیز مقابل هم قرار خواهند گرفت.
 
اتفاقات و حاشیه‌های هر دو مسابقه‌ای که بعد از ظهر شنبه برگزار شد، همراه با اظهارات مربیان پس از پایان مسابقه در ادامه آمده است.
 
صبا قم ۱ استقلال تهران ۱
 
دیدار صبا و استقلال در ورزشگاه یادگار امام قم و با حضور ۱۲ هزار تماشاگر برگزار شد.
 
ابتدا رضا عنایتی که رقابت تنگاتنگی با آرش برهانی برای تصاحب عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر دارد، در دقیقه ۲ با اشتباه محرز حنیف عمران‌زاده، در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت و دروازه تیم سابق خود را گشود.
 
آرش برهانی در دقیقه ۱۸ گل تساوی را برای استقلال را به ثمر رساند. فرهاد مجیدی که دقایقی قبل یک موقعیت مناسب را از دست داده بود، در به ثمر رساندن این گل سهیم بود.
 
در این بازی محسن ترکی داور مسابقه به مهدی امیرآبادی و حنیف عمران‌زاده از استقلال و محسن بیات از صبا کارت زرد نشان داد.
 
میلاد نوری بازیکن صبا در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. نوری از برترین‌های میدان بود.
 
در ترکیب استقلال، مهدی رحمتی به اتفاق پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری (دقیقه ۵۷ میثم حسینی)، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، محسن یوسفی (دقیقه ۵۶ مجتبی جباری)، فریدون زندی، اسماعیل شریفات، آرش برهانی (دقیقه ۸۰ میلاد میداودی) و فرهاد مجیدی به میدان رفتند.
 
پرویز مظلومی سرمربی استقلال در پایان بازی گفت: به دلیل کیفیت بد زمین، هر دو تیم به جای فوتبال، «بزن زیرش» بازی کردند.
 
مظلومی که در حین بازی ناگزیر شد خسرو حیدری را به خاطر مصدومیت تعویض کند، درباره هشدار قبل از مسابقه توسط پزشک تیم ملی برای عدم استفاده از خسرو حیدری گفت: پزشک تیم ملی لطفاً کاری به بازیکنان ما نداشته باشد و کار خودش را انجام دهد!
 
عبدالله ویسی سرمربی صبا نیز گفت: اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. با اخراج یک بازیکن برنامه تاکتیکی ما به هم ریخت.
 
ویسی درباره فشردگی رقابت‌ها که با انتقاد پرویز مظلومی مواجه شده است گفت: یک مربی حرفه‌ای با برنامه‌ریزی کار می‌کند و برنامه مسابقات نیز از قبل مشخص بود و من نیز از شش ماه قبل می‌دانستم.

                     تداوم صدرنشینی استقلال و حاشیه‌های پرسپولیس  

 تساوی پرسپولیس و سپاهان
 
دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی و فقط با حضور سه هزار و ۵۰۰ تماشاگر از نگاه خبرگزاری فارس و حدود ۱۱ هزار نفر از نگاه ایسنا، برگزار شد.
 
جواد کاظمیان در آغاز بازی توپ را به تیر دروازه سپاهان کوبید. پس از آن نیز پرسپولیس در جریان بازی موقعیت‌هایی را با علی کریمی و غلامرضا رضایی به دست آورد. سیدصالحی هم یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های سپاهان را از دست داد.
 
ابوالحسن جعفری بازیکن ۲۱ ساله سپاهان در سمت راست، از برترین‌های تیمش در این مسابقه بود.
 
در این بازی پر برخورد، هادی نوروزی از پرسپولیس در دقیقه ۷۸ از زمین اخراج شد. او که به شدت عصبانی بود، پس از اخراج نیز از اعتراض‌هایش دست بر نداشت و حاضر به خروج از محیط مسابقه و رفتن به رختکن نبود.
 
علیرضا مرزبان مربی سپاهان نیز در جریان بازی کارت قرمز گرفت تا به رختکن برود.
 
پرسپولیس با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. سپاهان ۲۲ امتیازی نیز پس از تراکتورسازی در رده پنجم ایستاده است.
 
برای پرسپولیس علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، رضا نورمحمدی، ممدو تال،‌ علیرضا محمد، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان (دقیقه ۶۰ مهرداد اولادی)، محمد نوری، غلامرضا رضایی (دقیقه ۷۱ سامان آقازمانی) و هادی نوروزی بازی کردند.
 
در این مسابقه نیز هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار، از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرده و شعارهای شدیداللحنی را نیز خطاب به حمید استیلی سر دادند.
 
استیلی پس از پایان بازی با انتقاد از هواداران تیمش گفت؛ پرسپولیس بدون حضور آنها «راحت‌تر» بازی می‌کند.
 
استیلی تأکید کرد که از باشگاه خواسته ‌است؛ دوربین در ورزشگاه بگذارند و این هواداران را شناسایی کنند. او گفت: این چه فرهنگی است که هواداران اصفهانی در تهران در شهر من به من فحش می‌دهند.
 
استیلی گفت: «در طول مدتی که در پرسپولیس هستم به هیچ کس بی‌احترامی نکردم، نه به هوادار، نه به لیدر و نه به خبرنگاران. اما می‌خواهم بپرسم چرا کاری می‌کنید که یک بچه ۱۵ ساله هم هرچه دلش می‌خواهد به من بگوید؟»
 
زلاتکو کرانچار نیز درباره تقسیم امتیازها در این مسابقه گفت: این تساوی عدالت را نشان داد. از نتیجه راضی هستم. شرایط بازی در بعضی دقایق نشان می‌داد دو تیم به تساوی راضی هستند.
 
خبرگزاری فارس گزارش داده است که در پایان این مسابقه، هواداران پرسپولیس سرمربی تیم‌شان را «به جان مادرش قسم دادند» که از پرسپولیس برود.
 
حمید استیلی در پایان مسابقه مشغول انجام گفت‌وگوی زنده تلویزیونی بود اما زمانی که نسبت به رفتار هواداران اعتراض کرد، صدا و سیما برای لحظاتی حرف‌های سرمربی پرسپولیس را قطع کرد.

+146
رأی دهید
-30

bache shapoor - يوسدال - سوئد
کلی‌ از تشبیهی که مظلومی از این فوتبال کرده خندیدم! (به جای فوتبال بزن زیرش بازی کردن)
یکشنبه 29 آبان 1390 - 19:41
nader46 - لندن - انگلیس
ویسی درباره فشردگی رقابت‌ها که با انتقاد پرویز مظلومی مواجه شده است گفت: یک مربی حرفه‌ای با برنامه‌ریزی کار می‌کند و برنامه مسابقات نیز از قبل مشخص بود و من نیز از شش ماه قبل می‌دانستم.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 20:23
sia_sefid - تهران - ایران
nader46 - لندن - انگلیس ... واقعا از نوشتت لذت بردم . تو فیس بوک بین مظلومی و شیث رضایی و حسین رضا زاده رقابت سنگینی بود توی بی شعور ترین چهره ی ورزشی و مظلومی با کلی سبقت از بقیه تو رتبه ی اول بود!! متاسفانه وقتی بلندگو رو میارن جلوی دهان عده ای عمله وضع ورزش بهتر از این نمیشه ها!! .. بحث پرسپولیس استقلال نیستا . تو پرسپولیس هم هستن کسایی .. مثه مایلی کهن!! .. چقدر آدم میتونه مسخره باشه که وقتی ازش میپرسن چرا بردی . بگه چون داوری امروز خوب کار کرد و پیمان یوسفی و تقوی تو برنامه ی زنده به این حرف بخندن!! این شخصیت واقعا در حد استقلال نیست که یه تیم بزرگه !! متاسفانه افراد بی سواد و کهنه عقل تو فوتبال جا دارن!!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 20:36
sia_sefid - تهران - ایران
من انحصارا راجع به مظلومی حرف میزنم که میشناسمش!! . یادم نمیره تا پارسال این آقا خونشون توی خیابون صراف های جنوبی توی سعادت آباد بود .. طبقه ی 5 مینشست .. پسر این آقا معتاد بود .. پسر همسایه که دوست من بود میگفت .. زیر خانه استخر و جکوزی هست که یه روزایی مظلومی میره اونجا واسه استراحت!! .. یه پسر بچه ی 7 ساله یه روز از پرویز با اون وضعیت با موبایلش فیلم میگیره .. پسر مظلومی وقتی این صحنه رو میبینه .. متاسفانه دست و دنده ی اون پسر رو میشکنه!!! ... مظلومی هم وکیلش رو فرستاده بوده تا دیه پرداخت کنه به خانواده ی طرف !! .. این چیزی بوده که من از این کچل دیدم .. الانم که پول یا مفت گرفته یه مدتی هست رفته رو به روی اوین .. ببینید فوتبال دست چه عمله هایی افتاده
یکشنبه 29 آبان 1390 - 20:42
zoroye iran - وين - اتريش
۱ بازی استقلال تنها ۲ ساعت جلوتر از پرسپولیس بود مظلومی اعتراض کرد و مرتب مثل پیرزنها غر میزند مرتب از نبود ملی پوشهاش میناله اگه جای پرسپولیس میبود خودشو حلق اویز میکرد.پرسپولیس تمام بازیهاش یک روز قبل از استقلاله پرسپولیس در دوره ای ۱۱ بازیکنش و دوره ای ۶ بازیکن در تیم ملی داره و ۲ محروم و مصدوم هم علی عسکر هاشمیان و بادامکی ۳ اخطاره بهر حال امسال تیم طلسم شده و استیلی هم کارشو بلد نیست تا موقعی که کریمی ونوری هم زمان در زمین باشن تیم بلاتکلیفه باید از یکیشون استفاده کنه و ...
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:29
pandora - کلن - آلمان
وقتی‌ سازمان لیگ و فدراسیون لنگی باشه همین می‌شه.تمام بازی‌های سخت استقلال بعد از اردوی تیم ملی‌ بوده.ذوب،صبا،تراکتور ... وقتی‌ ملی‌ پوشن و ستاره‌ها مثل مجتبی‌ و میلاد و .. رو نیمکت باشند و کرار هم از عراق دیر اومده باشه و اندو محروم باشه .. دیگه نصف بیشتر تیم نمیتونه بازی کنه.جالب اینجاس یه یابو مثل ویسی میاد میگه برنامه و اینا،آخه مردک تو که یدونه ملی‌ پوش هم نداری چی‌ میگی‌؟یه مشت هم-فهم خودشم واسه حرفش هورا میکشند،شیره استقلال که با همه این برنامه‌ها سدرنشینه،صدر آبیه و لنگ هم رتبش ۲رقمی‌:))
یکشنبه 29 آبان 1390 - 22:28
zoroye iran - وين - اتريش
خدائیش اخراج نوروزی خیلی زور داشت
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:14
آبی ترین - تهران - ایران
قابل توجه لنگیا پرویز دوبله سوبله و... یادتون نره .
دوشنبه 30 آبان 1390 - 06:52
sia_sefid - تهران - ایران
جدا عمله ها فقط طرفدار عمله ها هستن . بالاخره بی سوادها باید طرف بی سوادا رو بگیرن!! پرسپولیس امسال افتضاحه .. این رو منی که شعور دارم میگم .. پرسپولیس 5 بازیکن به تیم ملی داد . استقلالم 5 تا!! .. یکی که نمیدونه صدر نشین با صاد نوشته میشه .. میاد واسه مردم سخنرانی میکنه .. وضع کشور هم همینه . یه سری بی سواد و عمله ریختن واسه این و اون هورا میکشن .. بازی با صبا باطری که این پرسپولیس داقون بهش 2 تا زد .. میشه بازی سخت!!! .. ببینید دنیا دست چه عمله نکره هایی افتاده
دوشنبه 30 آبان 1390 - 07:48
pandora - کلن - آلمان
آخرش نتونستی جلو خودتو بگیری جزغاله؟باز هم نشون دادی میسوزی از حرفهای من؟:))))پرویز دوبله سوبله هم آتیشت زده،اما کسی‌ به اراجیفت توجه نمی‌کنه.اون صدرنشین رو هم بهنویس اینجوری زده،دیدی که توی کلمه بعدیش درست نوشته شده:))))تو برو مدرک دانشگاه آزادتو اول بگیر بعد وز‌ وز‌ کن.سر تا پای جمله‌هات پر از غلطه نه فعل داره نه ....هیچکس نمی‌فهمه به چه زبونی می‌نویسی بعد میاد میگه دانشجو هوا فضا هستم بابا تو اول یاد بگیر رو زمین جوری راه بری که این پات به اون پات گیر نکنه.لنگ ۵تا داده به نیمکت تیم ملی‌:))))
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:15
pandora - کلن - آلمان
همین صبا ۷تا پلّه بالاتر از قرمز‌های همیشه سوراخه.تو آزادی اینا رو بردن حالا میاد با این شرایط و نداشتن ملی‌ پوشا و بازی تو قم بدون فاصله از بازی تیم ملی‌ یکیش می‌کنن.لابد مس سرچشمه بهترین تیم لیگه چون لنگ نتونست ببرش یا اون تیما که لنگ رو لوله کردند که زیاد هم هستند همه تیمای خوبین بعد صبا بده چون لنگ شانسی بردش:)) منطق رو ببین و بخند فقط:)) از لنگی مگه بیش از این انتظار میره؟تیم ۳ جدول که از هفته اول تا الان بدون فراز و نشیب بالای جدول بوده رو میگه بازی باهاش سخت نیست.چند هفته نبودم اینجا هرچی‌ اراجیف خواستید نوشتید،فک کردید خبری.حالا اومدم باز بهتون ثابت کنم از نوشته‌های من آتیش میگیرید،نمی‌تونید جلو خودتونو نگه دارید:))قبلا صابون من به تن خیلی‌ها خورده،هر کی‌ هوس کرده باز حالش گرفته شه من حرفی‌ ندارم،خودش می‌خواد:د یه مدتِ کم میمونم دوباره که فهمیدی چی‌ به چی‌ میرم چون اینجا جای آدمایی مثل خودته کوچولو
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:25
pandora - کلن - آلمان
از همه ضایع تر میدونین چی‌؟اینکه یه یارو که ادای سواد و فهم در میاره،بیاد تو یک کامنت از یکی‌ دیگه غلط بگیره،بعد تو همون کامنت خودش یه سوتی بده در حد لالیگا ! داغون رو با قاف بنویسه :)))))))))) بعضی‌ از غلطا مال بهنویس هست که فارسی می‌کنه،می‌شه به راحتی‌ هم اینو چک کرد،اما بهنویس داغون رو با قاف نمینویسه ! اما اگه کلمه *sadrneshineh*رو توش بزنی‌ با سین مینویسش.اینجا معلوم می‌شه وقتی‌ ادای با سوادی در میاری یعنی‌ چی‌،دانشجوی دانشگاه درپیت بودن عاقبتش همینه،وقتی‌ کیلو کیلو تو اون مملکت نمره بدن و با پول درس بخونن می‌شه همین.لیسانس مکانیک و ارشد هوا فضا نمی‌دونه داغون چجوری نوشته می‌شه.آدم بره تو شلنگ شنا کنه،اما اینجوری ضایع نشه:))
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:43
felora - تهران - ایران
دیگه معلوم شد مدیر عزیزمون استقلالیه ! چون تیترهیچ مطلبی رو به این بلند و بالایی و طولانی نذاشته بود.. خسته نباشین و موفقتر باشید
دوشنبه 30 آبان 1390 - 15:15
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
در رده بندی پرتماشاگرترین باشگاه های آسیا استقلال پر تماشاگرترین تیم آسیا شد..و لنگ هم پنجم:)لنگیا تو اسیا فقط با این خوش بودن که اینم رفت:)))))))بیپاره ها:))عشق است استقلال
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:58
nader46 - لندن - انگلیس
خیلی‌ مخلصیم سیاه سفید جان،،آره دیگه:آب که سر بالا بره قورباغه هم هفتیر کش می‌شه! بعضی‌‌ها چه نوشابه‌های تگری هم واسه خودشون باز می‌کنن،به قول صمد آقا *فول*به خودش قرض میده.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 18:05
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
باز یه مشت لنگی که هرکدومشون اینجا صد دفعه ضایع شدن ریختن از سوزشاشون میگن...پرویز دوبله سوبله:))))پرویز لنگ سوراخ کن:)))))تو استقلال هر سال یکی میاد میزنه حال لنگیارو جا میاره این بدبختاهم از سوزش و عقده تفسیرای مسخره میکنن:))برین فکر تیم خودتون باشین که همین هوادارای کارشناسش زدن به این روز درش اوردن:)تیم دهم جدول که کل نداره دیگه:))))سازمان لیگ که حال میده فقط بهشون..از بالا هم که جام ولایت هدیه میدن بهشون:))))سوژه ها:))
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:43
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
دربی امید هم استقلال برد:) این فصل در بزرگسالان جوانان نوجوانان نونهالان امید لیدرا معلولان همه چیو اس اس برد:))عادت شده دیگه:)له کردیم لنگو تو هر رده که دیگه صدای هیچکی در نیاد:)عشق است استقلال..عنایتی و برهانی هم که بهترین گلزنان لیگ استقلالیند...در سایت ای اف سی هم که از ایران 4 بازیکن به عنوان بهترینها هستند که دوتاش استقلالیه:)خسرو و فرهاد:)تیم ملی هم که استقلالیها می چرخونن:)
دوشنبه 30 آبان 1390 - 17:51
pandora - کلن - آلمان
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه. خوشم میاد آتیشی به جون این چندتا لنگی زدیم که تا ابد میسوزونشون:))
دوشنبه 30 آبان 1390 - 19:07
zoroye iran - وين - اتريش
اخرج مجیدی از تیم ملی‌ توسط کی روش در سایت مازیار ناظمی کیسه کشها بخونن https://maziaran.blogfa.com/post-۱۴۱۶.aspx آخ که چقدر مجیدی دلش به‌حال جوان‌ها سوخته بود تنها کیسه کشی‌ رو که قبول داشتم اون هم تو زرد از آب در اومد
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 01:16
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کارشناس قلابی توهمی سوژه اینقدر روزنامه زرد نخون:)بیا برو صحبتهای جدید ترابیانو بخونhttps://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1466625...اگه اینجا نگیم تو که کور میشی اینارو نمیبینی تو سایتا ودیگه بقیشو از قدرت کارشناسیه خودت جلو میبری:))مجیدی هم قبول داشتی دیگه:))))
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 13:05
zoroye iran - وين - اتريش
ای کیو پایین اون سایتها تکذیبیه گذاشتن دروغ حناق نمیاره از تیم کیسه شما یه ادم حسابی داشتید و اون از دست امثال تو و اون بوقچی که مدتی کم اورد و مفقود بود دو بوقچی پیر مردهای مغز خشک متعصب کور و امثالتون مرد اون هم حجازی بود و یه نیمچه مجیدی که کمی کاراکتر داشت و الان تو زرد در اومد .در ضمن کامنتهای منه که اتیشتون میزنه که شروع کردید بجواب دادن من موندم شما دو بوقچی کی میخواید یاد بگیرید که فقط نظرتونو بدید و خاموش شید پیر و فسیل شدید یاد بگیرید
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 23:47
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
کارشناس قلابی کرکرخنده باز ضایع شدی نمیدونی چی بگی چرت وپرت میگی:)))..میای اینجا از استقلال میگی که جواب بگیری ضایع بشی حال کنی:)خوشت میاد از ضایع شدن:))ادمایی مثل تو رو تیم خودتونم حساب نمیکنه میگن نیاین ورزشگاه:))هروقت اینجا حرف الکی بزنی از سوزش زیاد جواب میگیری بچه جان..خالی بند توهمی:)
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:40
pandora - کلن - آلمان
کارشناس قلابی که توهم فهم فوتبالت شده سوژه خنده همه تو سایت،تو کی‌ یاد میگیری اینقد اراجیف نگی‌ بعدش ضایع نشی‌؟تو نظر دادی؟گفتی‌ کیسه کشا بخونن.اگه کسی‌ حالیت نکنه رفتی‌ خبر چرت و زرد آوردی که فک میکنی‌ حق با تو بود:))پس اینجا باید جواب داد،این دیگه یاد گرفتن و تبادل نظر نیس،دیدی به بقیه کامنت‌های جفنگت کسی‌ جواب نمید که،لا اقل من نمیدم،آدم حرف مفت زیاد میشنوه،یکیشم کامنت‌های تو،به حرف مفت هم کسی‌ جواب نمیده.این از این.حالا که دوباره دلت خواسته حالتو بگیرم،بذار یه چیزی یادت بیارم.قبل اینکه فصل شروع شه و حتی تا هفته ۲-۳ یادته چه سنگ استیلی به سینه میزدی؟من گفتم این یارو مربی‌ نیس تو شاهین گند زد تو استیل گند زد،تو میگفتی‌ نه جوونه باید بهش زمان داد ! همه حرفات هست نزن زیرش،چند هفته بحث ما این بود که استیلی مربی‌ نیست،تو حتی از منصوریان و اینا هم مثل زدی ! اینا یادته که؟اما تا دیدی چند هفته اول نتیجه نگرفت توی هر کامنت زدی این مربی‌ نیس،به درد نمی‌خوره .. من همیشه به این تغییر موضع تو خندیدم اما هیچی‌ نگفتم چون ارزش نداشتی‌ !حالا وقتش بود بدونی چرا همه بت میگن کارشناس تقلبی !
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 12:19
pandora - کلن - آلمان
این بار اولت نیس نظری میدی که بعدش مثل . پشیمون میشی‌.شد حکایت قهرمان پیشبینی‌ کردن پارسالت ! میدونی‌ مثال زیاده از شاه کارای تو.کی‌ یاد میگیری الکی‌ نزاری ندی که بعد ضایع بشی‌؟کی‌ یاد میگیری روزنامه زرد نخونی که باز اینجوری ضایع نشی‌؟این هم سابقه داشته این بار ۲دومه الان:))برو درستو بخون بچه جون،اینقد به کار سرورت کار نداشته باش،هوس کردی باز از کار و زندگی‌ بیوفتی اینجا سوژه خنده بشی‌:))من فقط جواب جفنگی که واسه مجیدی گفتی‌ دادم،تورو حساب نکردم که جواب به تو بدم،اینم فهمش سخت بوده گویا
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 12:21
pandora - کلن - آلمان
در آخر هم اینکه توصیه می‌کنم قدیما یادت بیاد ! من اشکان یا کسانی دیگه نیستم،میدونی‌ که:))یا همینجا تا از این بدتر گند نزدی تمومش کن،یا دوباره همون می‌شه که شده بود ! یه خبر چرت از فرهاد زادی و خواستی‌ ما بخونیم،ما خوندیم و اصلشو زادیم.اما بعد شروع کردی به دری وری گفتن شخصی‌.میدونی‌ که منم عمرا بدون جواب بذارم.از اینجا به بعد هم باز بخوای ادامه بعدی می‌شه همون که شده بود،برو به جای این کارا یاد بگیر چیزی نگی‌ که باز هم زیهم ضایع بشی‌.مثل طرفداری از استیلی و این خبرای زردت.به درست برس و سعی‌ نکن چیزی بگی‌ که مجبور شم باز از درس و سوادت و غلطا و اجازه واسه کلن اومدن و اینا بگم یادآوری بشه؛)
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 13:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.