راز انگشتهای قطع شده پسر قذافی

دومین پسر بزرگ دیکتاتور لیبی که پس از ماهها جنگ و گریز توسط انقلابیون این کشور دستگیر شد از علت قطع شدن سه انگشت خود پرده برداشت. 

            راز انگشتهای قطع شده پسر قذافی    


به گزارش مهر به نقل از شبکه العربیه، "سیف الاسلام قذافی" پس از دستگیری توسط انقلابیون لیبی علت قطع شدن سه انگشت دست راست خود گفت این جراحت به دلیل حملات هوایی ناتو در ماه گذشته به وجود آمده است.

این در حالی است که دیوان بین المللی لاهه در انتظار تایید خبر دستگیری پسر دیکتاتور سابق لیبی بوده و در عین حال اعلام کرده انقلابیون باید وی را تحویل این مرجع قانونی بدهند.

به گفته "بشیر تائب" یک مقام شورای انقلابی، سیف الاسلام 39 ساله به همراه سه مرد دیگر در منطقه اوباری در 170 کیلومتری شهر زنتان واقع در جنوب غرب طرابلس دستگیر شده است. در همین حال شورای انتقالی لیبی اعلام کرده قصد دارد فرزند معمر قذافی را به صورت عادلانه محاکمه کند.

گفتنی است پس از کشته شدن معمر قذافی در حمله مشترک جنگنده های ناتو و نیروهای انقلابی لیبی، سیف الاسلام متواری شده و با تکرار تهدیدهای پیشین خود از ادامه مقاومت طرفداران قذافی تا ساقط کردن انقلابیون خبر داد.
تابناک

+161
رأی دهید
-28

bawafa1385 - هامبورگ - المان
من نمیدانم چرا هر کس که نام این اسلام عزیز ما را یدک میکشد و یا از بغل ان به نان و ابی رسیده و یا در لوای اسلام عزیز ما زندگی مرفه ای دارند حتما باید روز و روزگارشان را با دروغ شروع و تمام کنند .از جمله همین سیف الاسلام خودمان که نام شمشیر اسلام را یدک میکشد البته از عقب. حتی تا لب گور هم باید با دروغ و حقه بازی و شارلاتانیسم ادامه حیات ننگین بدهد. اخر برادر سیف الاسلام .اخر برادر شمشیر اسلام اخر حاجی اقا اگر خوب دقت کنی یک پای تو که میخواستی جوی خون راه بیندازی البته انهم از عقب لب گور است. بابا نازنین.شمشیر بی دسته اسلام کدام عاقلی است که این اراجیف ترا میپذیرد که در بمباران هوائی انگشت ادم قطع شود یا صدمه ببیند. بمباران هوائی هیکل بی خاصیت بان گندگی را میگذارد وبانگشت ادم صدمه میرساند. اخر چقدر این خدای بزرگ شما ها را احمق افریده .
شنبه 28 آبان 1390 - 21:02
*Fanoos* - ايران - ايران
هرکس هرچه بکارد همان رادرومیکند !!!
شنبه 28 آبان 1390 - 21:14
bawafa1385 - هامبورگ - المان
من گمان میکنم و احتمال زیاد میدهم هماطوریکه همراهان معمر قذافی دیوانه با چاقو حساب کارش را رسیدند تا تاوان ان حرکات احمقانه او که کوچکترین انها ماجرای هواپیمای منفجر شده در لاکروبی ویا سوار تراکتور شدن او و تهدید کردن بجنگ و سایر دیوانگی های دیگر ان را تسویه نمودند این پسرک که از نسل ان پدر دیوانه است مسلما تصمیم به تیر اندازی و شلیک گلوله و حماقت های دیگری را داشت که همراهان مبارک بسیار ساکت ومحترمانه 3 تا انگشت ان که بدرد اینگونه دیوانگی ها میخورد قطع کردند تااحتمالا این شمشیر اسلام یا دشنه اسلام یا قمه اسلام با دیوانگی های خودش سبب ساز مشکلی برای برنامه های زمان بندی شده صاحبان اصلی جهان در اجرا برنامه ها پیش نیاورد . والا بمباران هوائی چرا باید بانگشت این ابله اصابت کند. کله طاس و کدو مانند ان سالم میماند ولی انگشتان این قمه اسلام مجروح یا قطع میشود. اقای سیف الاسلام اقای شمشیر اسلام اقای قمه بی دسته اسلام خودتی عزیز . باور کن خودتی
شنبه 28 آبان 1390 - 21:54
ghafas - مشهد - ایران
چه سرنوشتی وای وای وای
شنبه 28 آبان 1390 - 22:09
دنیای وحشی - تهران - ایران
دنیای وحشی وحشی وحشی وحشی وحشی وحشی وحشی وحشی وحشی
شنبه 28 آبان 1390 - 22:45
SIAVASHOMA - منچستر - انگليس
کی میشه خبر قطع انگشت دست و پای خآمنه‌ای را بدهند و شاهد دیدن عکس او گریان و ذلیل و علیل باشیم
شنبه 28 آبان 1390 - 23:37
Negah* - فرانکفورت - المان
سرنوشت آقا مجتبی‌ هم همینه...h
یکشنبه 29 آبان 1390 - 08:26
massoudoslo - اسلو - نروژ
فقط یک چیز از خانواده قذافی منو متعجب کرد حتا تا امروز ،و اون اینه که پسراش و خودش تا آخر همونطور که گفته بودند از جونشون مایه گذاشتند. با وجود اینکه پسرای قذافی واقعا پول و دولار داشتند فرار نکردند و پسر کوچیک این بشر دیوانه تا آخر جنگید و قبل از مرگش آخرین سیگارش رو هم تو اسیری کشید و با صورتی اصلاح نکرده بعد از این که کمی آب خورد دراز کشید و جان داد ! بچه میلیاردر اینقدر با وجود من کمتر دیدم و خوندم . کاش این همه مایه و وجود رو جای قدرت روی چیز دیگه میزاشتن .
یکشنبه 29 آبان 1390 - 09:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.