همه چیز درباره زندگی مستربین

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین

نام کامل: ROWAN SEBASTIAN ATKINSON

تاریخ تولد: 6 ژانویه 1955.

محل تولد: نیوکاسل انگلیس.

شغل: بازیگر، کمدین، نویسنده.

تحصیلات: مهندسی الکترونیک از دانشگاه نیوکاسل و آکسفورد.

علت شهرت: MR..BEAN

قد: 183 سانتی متر.

پدر: ERIC ATKINSO

شغل: کشاورز

مادر: ELLA MAY ATKINSON

برادرها: RYBERT-RODNEY.

همسر: SUENTRA SASTRY--

شغل: آرایشگر و گریمور

ازدواج:1990.

پسر: BENJAMIN

دختر: LILY

جوایز دریافتی:

BRIT ACADEMY AWARDS

OLIVIER THEATRE AWARDS

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


* وی در دوران دبستان با تونی بلر هم کلاسی بوده است.

* وی از سال 1979 فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

* وی از کودکی دچار لکنت زبان می باشد. وی قادر به تلفظ صحیح حرف B نمیباشد.

* وی صاحب چندین اتوموبیل ریسر و اسپورت می باشد. تفریح و سرگرمی وی مسابقات اتومبیل رانی سرعت می باشد. وی در این زمینه مهارت زیادی نیز داراست..

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


روان آتکینسون معروف به مستربین کمدین معروفی که سال هاست خنده را بر لبان مردم دنیا می نشاند، در 6 ژانویه 1955 در نیوکاسل انگلیس در منطقه تینه متولد شد. پدرش اریک آتکینسون و مادرش الامی نام داشت. او دو برادر بزرگ تر به نام های روبرت و رودنی دارد. پدرش یک مزرعه دار ساده بود. روان بعد از اتمام تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در دانشگاه نیوکاسل در رشته مهندسی برق مشغول به تحصیل شد. مدتی بعد دانشگاهش را به آکسفورد منتقل کرد و تحصیلاتش را در همان رشته در دانشگاه آکسفورد به پایان رساند.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


او از نوجوانی به بازی در نقش های کمدی علاقه فراوانی داشت و در این زمینه از استعداد خاصی برخوردار بود. روان در دانشگاه آکسفورد با فیلمنامه نویس طنز معروف ریچارد کورتس آشنا شد و فعالیت هایش را در زمینه بازیگری کمدی زیرنظر این فیلمنامه نویس آغاز کرد. او در چند نمایش کوتاه طنز که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه اجرا شد ایفای نقش کرد و بسیار مورد توجه تماشاچیان قرار گرفت. روان کار حرفه ای خود را در این زمینه در سن 23 سالگی و در سال 1978 با ایفای نقش در یک نمایش کمدی با نام oclock news شروع کرد..

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


این نمایش یک تقلید خبر طنزآمیز بود که از شبکه BBC انگلیس پخش می شد. این نمایش کمدی که پخش آن مدت چهار سال ادامه داشت موفقیت چشمگیری به دست آورد و در این مدت چهار سال روان جوایز ملی و بین المللی فراوانی را از اتحادیه های مختلف از آن خود کرد. روان که با بازی در این سریال محبوبیت خاصی در انگلیس پیدا کرده بود در سال 1980 به این ترتیب عنوان بازیگر سال BBC را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


روان در سال 1981 در یک نمایش تک نفره طنز در تئاتر وست اند لندن بازی کرد و بعد از اتمام یک فصل کامل بازی جایزه بازیگر کمدی سال اتحادیه تئاتر وست اند لندن را از آن خود کرد. او جوان ترین فردی بود که تا آن زمان تئاتر تک نفره طنز بازی کرده بود. دومین نمایش تک نفره او در سال 1988 نه فقط در لندن بلکه در نیویورک، استرالیا، نیوزلند و خاورمیانه بسیار موفقیت آمیز بود و مورد استقبال قرار گرفت.او در سال 1983 با همکاری فیلمنامه نویس ریچارد کورتیس نمایش طنز Black Adder افعی سیاه را برای BBC ساخت که این سریال نیز برنده جوایز فراوانی در سطح بین المللی شد و روان به واسطه بازی در نقش اول این سری نمایش ها برای دومین بار عنوان بهترین بازیگر سال BBC را از آن خود کرد. این سریال در چهار دوره متوالی پخش شد.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


معروف ترین کار تلویزیونی بزرگ او در سال 1989 ساخته شد. این سریال کمدی صامت، مجموعه نمایش های مستربین بود که برای شبکه های ITV و HBO توسط شرکت تایگر اسپکت ساخته شد. در این مجموعه نمایش های طنز، روان نقش یک شهروند انگلیسی دست و پا چلفتی را بازی می کرد که بدون کلام و بیشتر با شکلک های صورت و حرکات خنده دار، خنده را بر لبان تماشاگران می نشاند. این سریال برنده جوایز بین المللی فراوانی از جمله رز طلایی مونترایکس شد و در سال 1995 نیز عنوان بهترین نمایش کمدی را از آن خود کرد.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


این سریال از شروع ساختش بسیار مورد توجه کشورهای مختلف دنیا قرار گرفت و در بیش از دویست کشور مهم دنیا فروخته شد و از آن به بعد روان به عنوان مستربین در سطح بین الملل معروف شد. این مجموعه نمایش ها از لحاظ اقتصادی برای تلویزیون انگلیس پرفروش ترین سریال دهه نود به شمار می رفت. این مجموعه از سال 1989 تا 1995 در تلویزیون بریتانیا ساخته و پخش می شد. در سال 1997روان یک فیلم سینمایی را نیز با این نقش بازی کرد که بین، نمایش واقعه ناگوار نام داشت و در سطح جهان موفقیت های فراوانی را از آن خود کرد...

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


روان آتکینسون نه تنها یک بازیگر بلکه یک نویسنده، تهیه کننده و دوبلر معروف فیلم های کمدی در اروپا به شمار می رود وی می گوید: یک فیلم کمدی خوب علاوه بر بازی خوب یک کمدین نیاز به یک موسیقی زیبا، یک کارگردانی خوب و یک فیلمنامه زیبا دارد.
او در مورد مجموعه مستربین می گوید: من هرگز دوست ندارم از مستربین که با آن در سطح دنیا شناخته شده ام جدا شوم. من از بازی در این نقش لذت فراوانی می برم. روان علاوه بر این مجموعه های تلویزیونی، فیلم های سینمایی بسیار موفقی را هم در کارنامه هنری خود دارد.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


روان در سال 2006 ساخت دومین مجموعه مستربین را آغاز کرده است که در 29 مارس 2007 به سینماها آمد. این مجموعه تعطیلات مستربین نام دارد.

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


روان در فوریه 1990 با سانترا سایستی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های بنیامین و لیلی می باشد. قابل ذکر است که مستربین عاشق ماشین های سریع السیر از جمله استون مارتین است. وی در خصوص ماشین های تندرو مقالاتی را در مجلات ماشین منتشر کرده است.

 

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین
مستر بین و همسرش سانتراسایستی

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


بنیامین اتکینسون , پسر مستر بین

همه چیز درباره زندگی خصوصی مستربین


لیلی آتکینسون , دختر مستر بین
 

+288
رأی دهید
-33

آشی - لندن - انگلیس
درضمن شخصیت آقای روان اتکینسون کاملا با آنی که در مستر بیین هست ، متفاوت است. یک شخصیتی کاملا جدی.
شنبه 28 آبان 1390 - 07:49
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
مستر بین از دوستان صمیمی پرنس چارلز (ولیعهد انگلستان و پدر پرنس ویلیام)است. وبا خانواده سلطنتی انگلستان رفت و آمد دارد.
شنبه 28 آبان 1390 - 11:08
shapur - دابلین - ایرلند جنوبی
سوتی در شرح زنگی.در بیش از دویست کشور مهم دنیا فروخته شد!!!!!مگر چند تا کشور داریم؟؟؟؟!!
شنبه 28 آبان 1390 - 11:14
fanoos - ويبورگ - دانمارك
اوف عجب خونهٔ باحالی‌ داره ...خدا نسیبه مام بکنه
شنبه 28 آبان 1390 - 13:24
maryam hjn - کویت - کویت
دوسش دارم خیلی‌ زیاد
شنبه 28 آبان 1390 - 15:51
Ghooloo - آبادان - ایران
fanoos - ویبورگ - دانمارک. ما تو این سایت فقط یه فانوس داشتیم شما جدیدید یا همون الهام خانم خدمونید؟
شنبه 28 آبان 1390 - 16:26
ekman - شیراز - ‫ایران
روحش شاد
شنبه 28 آبان 1390 - 18:24
anti sandis - كنت - انگليس
بچه هاش چه خوشگلن
شنبه 28 آبان 1390 - 19:08
*Fanoos* - ايران - ايران
Ghooloo - آبادان - ایران قلو جان نه این فانوس یه فانوس دیگه است , خیالت راحت . مگه نمیبینی دو تا ستاره داره کنار اسمم
شنبه 28 آبان 1390 - 19:58
Ghooloo - آبادان - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران. میدونستم پرت میپری نه تا این حد! شما فکر کن بقیه کاربران شوتند و شما با ۲ تا ستاره شخصیت جدیدی داری...خوب منظورت از این کارها چیست این را نمیفهمم؟ یعنی‌ حالا فانوس با ۲ ستاره از جای دیگه, همون فانوسی که گیج می‌زنه نیست؟؟؟.
شنبه 28 آبان 1390 - 21:44
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران - چقدر تو بشر بی ادبی ... تو هنوز چیزی بهت نگفتن اینوجوری میپری به دیگران ؟؟؟؟ .... اون یه فانوس اینم یه فانوس دیگه .. مگه بهت چی گفت فانوس که اینجوری صحبت میکنی ... یکی از شوت ترین و بی مزه ترین آدمای این سایت تو هستی .. مطمئن باش ... نمیخواد راجع به دیگران قضاوت کنی ... چشمات رو باز کن به جای آلبالو گیلاس دیدن به ستاره ها و اسم شهر و کشور این دو تا نام کاربری نگاه کن میفهمی با هم فرق دارن ... ولی فکر میکنم واست درک این قضیه سخته شاید کشش رو نداری
شنبه 28 آبان 1390 - 22:48
*Fanoos* - ايران - ايران
Ghooloo - آبادان - ایران یعنی من اینقدر بیکار یا مریضم که 2 تا نام کاربری فانوس بسازم تو این سایتی فعالیت کنم که اگه کوچکترین خطایی از ما کاربرها سر بزنه مدیر جلوی فعال ما رو میگیره و ملا عام هشدار یا تذکر میده !!! ؟!دیدم شما تنها کاری که یاد گرفتی گیر دادن الکی به این و اونه خواستم یه کامنتی به شما بدم که فکر میکنی تو این کره خاکی فقط من عاشق نام فانوسم ؟یا حتما قسم خوردم که هیچ کی اجازه نداره یک اسم مشابه من بسازه که فعالیت خود رو شروع کنه !!! نمیدونم چه هدفی داری یادش باشه این بار اولت نیست داری منو میرنجونی با تهمتهای که میزنی !!!. یادت باشه اینم هر کی ریش داره پدربزرگت نیست والله !!!. باور کن اصلا دوست نداشتم جواب این کامنت شما رو که با زشترین الفاظ و بی احترامی هر چه تمام نوشتی توضیح بدم مجبورم کردی
شنبه 28 آبان 1390 - 23:02
*Fanoos* - ايران - ايران
fanoos - ویبورگ - دانمارک با عرض سلام . لطفا بیاین واسه یکی از شکاک ترین و بی ادب ترین آدمای سایت که اسمش رو هم دیگه نمیبرم بیاین توضیح بدید که من شما نیستم دوست عزیز بخدا گرفتار شدیم از دست این کاربرهای بیکار ,شخصی جرات نمیکنه اسمش مشابه کاربرهای دیگه باشه دیگه شروع میکنن به بدو بیراهی گفتن و ...
شنبه 28 آبان 1390 - 23:11
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
فرقی‌ نمیکنه چنتا فانوس باشه برا اینکه هر کس نور خودش و داره
یکشنبه 29 آبان 1390 - 02:29
Ghooloo - آبادان - ایران
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران. بهتره شما عفّت کلام داشته باشی‌ چون من به کسی‌ توهین نکردم ماسک از صورت افراد برداشند بی‌ ادبی‌ نیست! ولی‌ حالا که بی‌ ادبانه سخن گفتی‌ خدمتت عرض کنم که بی‌ ادب فکر کنم جنابعالی هستی‌ که بدون اینکه بفهمی جریان چیه همینطور کورکورانه و .... میپری تو بحث دیگران و از کسی‌ طرفداری میکنی‌. نه فقط ...تشریف داری و در کار دیگران دخالت میکنی‌ بلکه دستمال هم دستت گرفتی‌. اول اینکه من از شما سوال نکردم که کاسه داغتر از آش میشی‌! دوم اینکه سوال دیگران را تو نمیتونی جواب بدهی‌ چون مربوط به شما نمی‌شه که جواب بدی سوم اینکه تو که چشم‌ات آلبالو گیلاس نمیچینه (حتما ماه و ستاره میچینه) این خانم خودش بارها گفته که اینجا همین یه فانوس هست و بعدش هم خودش اعتراف کرد که با اسامی و مکانهای دیگه هم کامنت میذاره (اگر دوست داری تا لینکش را برایت بفرستم چون شوت نیستی‌ میگم). بقیه ش را می‌سپارم به عقل ناقصت و بقیه کاربران سایت! روزگار غریبیست!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 13:53
Ghooloo - آبادان - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران. احترام به اشخاص بر مبنای رفتار و کردارشان هست همینجوری یهو هئّ از هوا نمیاد! اگر شما همان فانوس نیستید پس چرا شما جواب دادید؟ مگر من از شما سوال کردم! مگر همین چند وقت پیش نگفتی که اینجا فقط یک فانوس هست؟ چطور شد فانوس با ستاره، بی‌ ستاره، دو ستاره، از ایران، از خارج و همه مدلش هر روز در میاد؟؟؟ بله من با افرادی مثل جنابعالی و آن دوست عزیزت که هر روز به یک اسم و نشان میائید کامنت می‌گذارید مشکل دارم حالا هی‌ برید تو پیام خصوصی قربون صدقه هم برید و پشت سر این و آن بد بگید، ولی‌ من تا زنده‌ام به آدمهای با وجدان و یک رو و بامرام احترام میگذارم و اشخاصی‌ که چند رو دارند را نمیپذیرم. در آخر امیدوارم که در مورد حرفهام فکر کنی‌ نه اینکه جبهه بگیری. موفّق باشی‌.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 14:48
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران - اخه تو چقدر پرتی ... اون اسامی و نامهای دیگه رو خودمم میدونم .. همه میدونن .. اونا اسامی بوده که مسدود شده و فانوس یکی دیگه مجبور میشده بسازه .. تو خودت از هیچ جا خبر نداری اومدی واسه ما نطق میکنی .... اسم اون اسامی رو هم من میدونم ... خیلی احساس نکن زرنگی یا کاراگاه گجت هستی که دنبال چند ایدی ها بگردی ... خود فانوس به من گفته که حدود ده ماه هستش که فقط با همین ایدی داره کامنت میده .. قبلش هم همیشه با یه آیدی کامنت میداده ولی بی دلیل مسدود میشده و مجبور میشده یه آیدی دیگه بسازه .. در کل ادم بی شخصیتی هستی و مثل مار با حرفات نیش میزنی .. اینو چند وقته دیدم توی کامنتات ولی هیچ چیزی نگفتم ولی این سری دیدم واقعا روت زیاد شده گفتم جوابتو ندم پر رو تر میشی ... گاهی وقتا باید حرفای احمقانه یه نفر حتی به یه نفر دیگه رو آدم جواب بده ... البته بازم احساس میکنم الان اگه بخوای حرفام رو دو دو تا چهار تا کنی مخت هنگ کنه ولی محض اطلاع دیگران گفتم چون رو ... تو حساب باز نکردم که بخوای بفهمی
یکشنبه 29 آبان 1390 - 15:10
Ghooloo - آبادان - ایران
برای روشن شدن موضوع به این چند کامنت ایشان دقت کنید:. *Fanoos* - ایران - ایران. لذت پختن بیشتر نان در تنور خیلی حال میده .. ------------. کاربر گرامی. لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید. با تشکر. پنج‌شنبه 7 مهر 1390.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 15:26
*Fanoos* - ايران - ايران
به خاطر اینکه نام شهرمو قبلا میزدم شهمیرزاد بعد یهویی کردم ایران ایران مدیر گفت نام شهرتو بنویس خوب من نمیدونم این چه ربطی داشت من با 2 تا نام فانوس اینجا فعالیت کنم خوب اگه اینطور بود که مدیر جلوی فعالیت منو میگرفت . *Fanoos* بله تا مدتها فقط من بودم ولی یه چند روزی یه کاربر دیگه فانوس اضافه شده fanoos - ویبورگ - دانمارک خوب حالا حرف حسابت چیه؟خیلی ها ممکنه یک هویی از یک شهر به شهر دیگه نقل مکان کنن و نام شهرشونوتغییر بدن بدون تغیر یافتن نام کاربریشون. خوب از آنجایی که من عاشق تبادل نظر در تالار هستم نمیشه با نام کاربری فانوس انجا پست بزارم مجبور شدم نام meshkiii رو برای تالار انتحاب کنم که البته این مشکل خیلی ها هم بود خیلی نمیتونستن با نام کاربری خودشان آنجا پست بزارن مجبور شدن یکی دیگه مخصوص تالار بسازن اینو قبلا گفته بودم دیگه درک و فهم شما بیشتر از اینها قد نمیده ...
یکشنبه 29 آبان 1390 - 19:33
*Fanoos* - ايران - ايران
خوب از آنجایی که من عاشق تبادل نظر در تالار هستم نمیشه با نام کاربری فانوس انجا پست بزارم مجبور شدم نام meshkiii رو برای تالار انتحاب کنم که البته این مشکل خیلی ها هم بود خیلی نمیتونستن با نام کاربری خودشان آنجا پست بزارن مجبور شدن یکی دیگه مخصوص تالار بسازن اینو قبلا گفته بودم دیگه درک و فهم شما بیشتر از اینها قد نمیده ... خوب من هنوزم میگم من با نام فانوس فقط شهرمو تغییر دادم و زدم ایران بدون اینکه نام کاربریم تغییر کنه ..و قبلا هم سایت فقط نام من بود فانوس و حالا احساس میکنم یا تا جایی که من میدونم این کاربر جدید فانوس 3 هفته ای میشه اسمشو دیدم . و داره کامنت میزاره.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 19:34
Ghooloo - آبادان - ایران
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران. شما فش بده و دری وری بگو ولی‌ من با شما همچون انسان مکاتبه می‌کنم! گفته‌هایم را خلاصه می‌کنم چون وقت زیادی ندارم. من یه آدمی‌ هستم که اگر چیزی را بگویم برای اثبات حرفهایم مدرک و دلیل کامل دارم و از روی معده حرف نمی‌زنم! جناب بیگلی بیگلی چرا اینقدر خودتان را اذیت می‌کنید بابت اثبات اسم کسی‌ دیگر؟ چندین کامنت و لینک برای اثبات حرفم گذاشتم ولی‌ نمیدانم چرا کارکنان سایت آنرا درج نکردند! حتما سرشان خیلی‌ شلوغ است!.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 23:55
Ghooloo - آبادان - ایران
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران. این چند نمونه از اسمهای هست که این بابا استفاده کرده با شهرهای مختلف (فقط چند نمونه): . *Fanoos* - ایران - ایران - *Fanoos* - ایران - شهمیرزاد - *Fanoos* - ایران - خرم آباد -*Fanoos* - ایران - رامسر - و و و. وقتی‌ من از ایشان پرسیدم، گفتند همه جای ایران سرای من است! پس مشکل اسمی نبوده آقای وکیل مدافع انتخاب خود ایشان بوده. این هم لینکش:. https://www.persiamovie.com/article.php5?id=68657.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 23:57
Ghooloo - آبادان - ایران
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران. حالا شما که پرت نیستی‌ و خیلی‌ باهوشی‌ و نطق هم نمیکنی‌ یه نگاه بکن (تاریخ هاشم خوب نگاه کن که بدونی چه ماهیه) اگر هم بلد نبودی بشماری یا نمیدونی الان تو چه ماهی‌ هستیم میتونی‌ از بقیه سوال کنی‌ هیچ اشکال نداره ما همه اینجا برای کمک کردن به هم هستیم و یافتن حقایق، نه برای بد و بیرا گفتن به هم، بعد نظرت را برای بقیه دوستان هم بنویس که همه متوجه بشوند این ۱۰ ماه با یه آی‌ دی که گفتی‌ یعنی‌ چه، خوب؟ در ضمن اگر باز هم مدرک، لینک، کامنت از ایشان خواستی، به اسم مشکی‌، دختر آریایی و غیره بگو برات بفرستم شاید یکم روشن بشی‌ و تعصّب بیخودی به خرج ندهی. خودت هم میتوانی در گوگل بگردی اگر هم نمیدونی چه طور بپرس. پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب. باشه هموطن؟ اگر سوالی بود من هستم. موفّق باشید .
یکشنبه 29 آبان 1390 - 23:58
Ghooloo - آبادان - ایران
در آخر من از همه دوستان بابت این بحث بچه گانه عذر می‌خواهم چون خواستم فقط تذکری باشد برای کسانی که با چند نام و نشان اینجا کامنت میگذارند که کاری بس ناپسند است. قصد من فقط بهتر شدن و یک رو بودن است و من شخصاً با آدمهای دروغگو و چند رو شدیدا مشکل دارم. به امید پیروزی راستی‌ و روشنایی در برابر دروغ و ریا، برای همه دوستان آرزوی موفقیت و شادی را دارم
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.